VIDEO Parintii au incercat sa-si vanda copiii pentru prelevare de organe, in schimbul a 12.000 de euro

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Luni, 16 martie 2009, 18:32 Ultima ora

Procurorii DIICOT Bacau au arestat sambata parintii a doi copii care incercau sa-i vanda pentru a li se preleva cate un rinichi, in schimbul a 12.000 de euro.

Cei doi, N.C. si  P.B., recidivist, in calitate de parinti naturali, si-au manifestat intentia de a-i vinde pe minorii B.C.D., si respectiv B.B.A., ambii in varsta de 7 ani, pentru a li se preleva acestora cate un rinichi, primind pentru acordul lor suma de 12.000 Euro.

In scopul prelevarii de organe de la cei doi minori, inculpatii i-au dus pe acestia la un laborator de analize medicale din mun. Bacau, unde le-au fost prelevate probe de sange pentru analiza, in vederea stabilirii starii de sanatate si a compatibilitatii.

Inculpatii au semnat si declaratii notariale, aratand ca sunt de acord cu deplasarea minorilor la un spital din Timisoara, in vederea prelevarii unui rinichi si, mai mult, si-au manifestat intentia de a se deplasa personal la spital, pentru a se asigura ca nu vor fi prelevate si alte organe, situatie in care ar fi solicitat plata unei sume de bani suplimentare.

N.C. si-a manifestat intentia de a-si vinde si fetita minora, contra unei sume de bani, afirmand ca nu ii este de folos, fiind bolnava.

Tribunalul Bacau a dispus arestarea preventiva a celor doi inculpati pentru o perioada de 29 de zile.






Citeste mai multe despre   



















2298 vizualizari

  • -5 (9 voturi)    
    Batem! (Luni, 16 martie 2009, 18:56)

    spanac [utilizator]

    Batem sigur Serbia la fotbal! RO-MA-NI-A!!!
  • +10 (12 voturi)    
    DOAMNE UNDE ESTI? (Luni, 16 martie 2009, 19:02)

    EccE [anonim]

    Oricat de dramatic apare acum, intr-un final va trebui ca sa se limiteze dreptul la procreere. ca sa poti sa fi parinte, va trebui sa treci un set de teste. Suna ca al treilea Reich..dar si fara astfel de cerinte, lumea tot la dezastru va ajunge..
    • +3 (3 voturi)    
      Corect (Luni, 16 martie 2009, 20:00)

      Eugenia [anonim] i-a raspuns lui EccE

      Unde erau vecinii si cei de la protectia copilului?
      Cum e posibil sa fie lasati copii minori sa traiasca sub acelasi acoperis cu infractori recidivisti?
      Mai ales astfel de indivizi, in mod evident bolnavi psihic?

      Ce societate de rahat, te obliga sa dai de 15 ori un examen ca sa conduci o masina, sub pretext ca poti omora oameni, in schimb orice handicapat mintal poate face copii, ii poate chinui, tortura, vinde, prostitua, etc. Ca doar dreptul la avea copii e "sacru".

      E totusi o masura de bun simt si de protectie a celor mai slabi si fragili sa existe un control si sa fie permis sa ai copii in cazul in care esti suficient de "normal", altfel e un fel de cruzime sa lasi un copil sa vina pe lume intr-o familie de puscariasi recidivisti !
  • +7 (11 voturi)    
    tigani, tigani si drepturi eurpene (Luni, 16 martie 2009, 19:02)

    misu [anonim]

    Din nou TIGANII?
    Ce mai vrea de la noi aceasta etnie?
    De ce nu se duc cu corturile si sa ne lase in pace?
  • 0 (6 voturi)    
    Pai nu e economie de piata? (Luni, 16 martie 2009, 19:03)

    Axul [anonim]

    Cat timp va exista cerere, va apare si oferta.
    Ce m-a mirat cel mai mult a fost seninatatea cu care unul dintre ei a afirmat ca este TIGAN, in loc sa se declare cu mandrie RROM!
    Din acest caz rezulta ca asociatiile rome trebuie sa primeasca mai multi bani pentru campanii de "reconstructie identitara", dar nu de la UE, ci de la statul roman, pentru ca noi suntem vinovati ca romii au suferit atat de mult de-a lungul istoriei, incat acum isi vand copiii. Cei doi cetateni sunt doar victime ale discriminarii si merita toata compasiunea noastra, bineinteles ca insotita de gesturi reparatorii ... fara numar... fara numar.
    • 0 (2 voturi)    
      iaca hai sa comentam (Marţi, 17 martie 2009, 0:23)

      ardu [anonim] i-a raspuns lui Axul

      Ce fel de comentariu imbecil este asta? Incerci sa pari inteligent cu argumente despre reconstructia identitara a tiganilor. aici e vorba de altceva: e vorba despre niste oameni care vor sa isi vanda copii si tu o arzi cu cererea si oferta! bine ca nu imi spui si ca E=mc2.
      Mai bagi si o psihologie lacrimogena ofilita cum ca agresorii sunt adevaratele victime, si la sfarsit o rupi in derizoriu cu o tentativa de poanta care sa atenueze tonul ridicol de afectat! "fara numar... fara numar". si ce naiba inseamna "gesturi reparatorii" ?!! Ridicol!
  • +4 (6 voturi)    
    un motiv bun (Luni, 16 martie 2009, 19:06)

    fredy lorentz [anonim]

    pentru introducerea pedespii cu moartea; cu cat mai repede cu cat mai bine. Nu cred ca are nimeni ceva impotriva deoarece aceste creaturi numa oameni nu se numesc, deci e moral si din punct de vedere crestin
    • 0 (4 voturi)    
      SUNT PENTRU (Luni, 16 martie 2009, 20:01)

      rox22cri [anonim] i-a raspuns lui fredy lorentz

      Sunt pentru introducerea pedepsei cu moartea ;sunt pentru limitarea dreptului la procreare a acestor persoane(de ce nu ne spun reporterii si cati copii au acei indivizi pana acum? Cati au vandut pana acum? Au mai ramas cu doi dar asta nu inseamna ca astia sunt singurii copii facuti de acel monstru."Mama" nu se face vinovata de nimic?)
      Saracia nu justifica fapta.Daca sunt saraci sa nu mai faca copii cu toate ca e mai usor sa le vina niste bani de la stat pentru cresterea copiilor decat sa munceasca.
  • -2 (2 voturi)    
    ba ovrajitilor (Luni, 16 martie 2009, 19:54)

    alecu [anonim]

    daca tziganca vinde legal copilul de 5-7 ani e rau?
    dar daca ia copilul de un an de picioate si il foloseste ca arma de lupta e bine?
  • +3 (3 voturi)    
    Parinti???? (Luni, 16 martie 2009, 20:04)

    Crosheta [utilizator]

    Oamenii astia nu sunt parinti! Sunt niste paraziti! Nu putem sa le spunem animale, pt. ca chiar si animalele au "sentimente" si isi protejeaza puii.
    Vietatiile astea ar trebui chinuite fara mila, pana dau ortul popii pt. ca nu pot sa spun ca isi dau duhul sau sufletul pt. ca asa ceva nu au . Sunt niste monstrii!
    Ar trebui calcati in picioare, resuscitati si iar calcati in picioare...Nici nu cred ca exista pedeapsa pentru ceea ce fac....
  • +4 (4 voturi)    
    io nu mai scriu nimic (Luni, 16 martie 2009, 20:09)

    gogu [anonim]

    pentru ca nu-mi vine nimic in cap care sa nu contina: drujba, benzina si bricheta, 220v..
  • +2 (2 voturi)    
    Justitia ce zice ? (Luni, 16 martie 2009, 21:07)

    STEFAN A. [utilizator]

    Interesant ca in noul cod penal nu se spune NIMIC de astel de crime !
    Nu exista in Romania posibilitatea de a pierde dreptul de parinte pentru fapte grave , ca si cel descris in articol ! (exista in vest , + puscarie)
    Demn de remarcat ca domnul ministru a justitiei nationale declara multe privind dreptul comunitar comparat dar tace chitic privind pierderea dreptului de parinte (exista in toate tarile civilizate din UE) in cazuri de incest, vinzare de copii sau alte porcarii.
    Domnul ministru ne bombardeaza cu comentarii privind reducerea pedepselor, reducerea prescriptiei dar nu ne spune si ce pedepse se dau in alte tari pentru incalcarea drepturilor familiei si a copiilor !!
  • +2 (2 voturi)    
    doamne (Luni, 16 martie 2009, 21:17)

    geo [anonim]

    copii acestia trebuie automat luati de stat
  • +1 (3 voturi)    
    Pe notarul care a autentificat.. (Luni, 16 martie 2009, 22:43)

    Raluca [anonim]

    ..declaratia prin care parintii au scris ca "sunt de acord cu deplasarea minorilor la un spital din Timisoara, in vederea prelevarii unui rinichi" nu il ancheteaza nimeni?
    Practic, notarul ala a pus stampila legala pe mutilarea unui copil de 7 ani !! Cum poate un notar sa legalizeze asa ceva? Ce, un rinichi se scoate si se tine la borcan pana are nevoie cineva de el? Nu s-a gandit acel notar sa ceara niste acte medicale care sa arate de ce un copil de 7 ani devine "donator" de rinichi??
    E inadmisibil ca un om al legii sa parafeze pur si simplu cu ochii inchisi o astfel de declaratie a unui parinte. Dar cred ca nu a pus stampila cu ochii inchisi... Stia ce face si probabil nu a incheiat actul pe degeaba..
    Doamne, in ce tara traim.. Copiii aia n-au nicio vina si n-au pe nimeni sa ii apere. Nu conteaza ca sunt tigani sau nu. Sunt niste copii fara aparare in fata propriilor parinti.
    • 0 (0 voturi)    
      nu stiu daca notarul are vre-o treaba (Marţi, 17 martie 2009, 11:58)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Raluca

      ...probabil a fost un flagrant, nu cred ca a existat un cumparator real. Iar daca a fost imlpicat un notar (aproape sigur ca nu), probabil stia despre ce este vorba.
  • +1 (1 vot)    
    aceasta infractiune (Marţi, 17 martie 2009, 1:06)

    parinte [anonim]

    cred, ca se poate considera "aproape" crima; aceste fapte sunt mai grave decat clasicul omor calificat.

    aici trebuie ca justitia sa-si spuna repede si foarte ferm "cuvantul" (de genul, inchisoare pe viata fara posibilitatea reducerii) pentru a atrage atentia si altor nenorociti carora le trece asa ceva prin cap.

    cum se spune intr-o postare anterioara, ar trebui sanctionate drastic si persoanele care au favorizat fapta (de ex notarul, medici?)
  • 0 (2 voturi)    
    Politically correct? (Marţi, 17 martie 2009, 8:21)

    Lucian [anonim]

    De ce nu spuneti ca erau TIGANI??? In Italia, cand un cetatean roman comite ceva, sau doar cand se banuieste ca un roman a facut ceva, toata presa vuieste ca ROMANII iar comis o crima, pe cand la noi presa tace chitic cand e vorba de tigani. Eu unul m-am saturat de corectitudinea asta politica, si cred ca nu sunt singurul.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă