Corespondenta din Germania

VIDEO Atac armat la o scoala de langa Stuttgart - cel putin 16 morti. Atacatorul s-a sinucis

de D.R., A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 11 martie 2009, 11:42 Ultima ora

Un adolescent in varsta de 17 ani a deschis focul intr-o scoala din sud-vestul Germaniei, cel putin zece elevi si trei profesori fiind ucisi in urma atacului. Alte trei persoane au fost ucise ulterior de atacator, inainte ca acesta sa se sinucida. Atacul a avut loc  intr-o localitate din apropiere de Stuttgart, in landul Baden-Wuerttemberg.

Potrivit televiziunilor germane, incidentul a avut loc in localitatea Winnenden, aflata la aproximativ 20 de km de Stuttgart (landul Baden-Wuerttemberg), intr-o scoala unde se aflau circa 1.000 de elevi.

Alte cateva persoane au fost ranite in urma atacului, produs la ora locala 10.00 (11.00, ora Romaniei). Atacatorul a patruns in scoala si a inceput sa traga la intamplare in jurul lui, in doua clase pline cu elevi.

Martori oculari vorbesc despre „tipete si impuscaturi“. Unii dintre elevi au crezut initial ca e vorba de o gluma, pana cand au vazut ca altii sar pe fereastra. Corespondentul HotNews.ro in Germania, Dani Rockhoff, l-a citat pe seful politiei landului, Erwin Hetger, care a spus: „A fost un adevarat haos. A intrat cu o arma in scoala si a provocat o baie de sange. Asa ceva n-am mai vazut niciodata.“

Cladirea scolii a fost evacuata de catre politisti, care au inchis complet zona unde s-a produs incidentul.

Guvernul german s-a declarat "profund socat" de acest atac.


Atacatorul este un tanar de 17 ani

Politistii au declarat ca atacatorul, Tim K., a reusit sa fuga insa au precizat ca l-au identificat pe cel care a atacat scoala Albertville-Realschule, acesta fiind cunoscut cu antecedente. Atacatorul este un fost elev al scolii, in varsta de 17 ani. Presa germana scrie ca politia a patruns in locuinta parintilor faptasului, cautand indicii pentru arma crimei. Aceasta se pare ca ar fi fost sustrasa de faptas din arsenalul de arme al tatalui sau.

In jurul pranzului, suspectul s-a sinucis, dupa ce a fost inconjurat de politisti la Wendlingen, la circa 40 de km de scoala din Winnenden. Potrivit informatiilor, inainte de a se impusca, adolescentul a mai omorat alte trei persoane.

Elevii si profesorii evacuati au primit consiliere de la doctori si psihologi. Zeci de ambulante s-au deplasat la fata locului, iar elicoptere ale politiei au survolat zona.

Reuters precizeaza ca incidentul armat de miercuri nu este singurul de acest fel din istoria recenta a Germaniei. In noiembrie 2006, un barbat inarmat, care avea exploziv asupa lui, a deschis focul intr-o scoala din localitatea Emsdetten, ranind cel puttin 11 persoane, inainte de a se sinucide.

In aprilie 2002, 16 persoane au fost ucise la un liceu din Erfurt. Atacatorul s-a sinucis.

Incidentul din Germania a venit la doar cateva ore dupa ce in Alabama (SUA) un barbat inarmat a ucis cel putin noua persoane, dupa care s-a sinucis.





Citeste mai multe despre   






















10977 vizualizari

  • -4 (8 voturi)    
    Nu ati localizat bine localitatea (Miercuri, 11 martie 2009, 13:12)

    Dragos [anonim]

    Winnenden se afla la 158km !!!! de Stuttgart, in Baden-Württemberg, nici pe departe la 20km

    Vedeti detaliile aici:
    http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Stuttgart&daddr=Winnenden,+88371+Ebersbach-Musbach,+Ravensburg,+Baden-W%C3%BCrttemberg,+Germany&hl=en&geocode=&mra=ls&rtol=1&sll=48.381794,9.610291&sspn=1.231306,2.172546&ie=UTF8&ll=48.37997,9.577332&spn=1.23135,2.172546&t=h&z=9
    • -6 (6 voturi)    
      Localitate (Miercuri, 11 martie 2009, 13:52)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Hai lasa-ma?!? Chiar asa? Google zice ca e la 23,6 km. Un pic mai sus de Waiblingen. Eu si in Stuttgart aud mult mai multe masini de politie ca de obicei.
      • +1 (7 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 11 martie 2009, 14:34)

        Dragos [anonim] i-a raspuns lui Gogu

        Se pare ca sunt 2 localitati cu acelasi nume in BW
    • -3 (7 voturi)    
      la ca 20 de km (Miercuri, 11 martie 2009, 14:17)

      dani [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Winnenden ist eine Stadt ca. 20 km nordöstlich von Stuttgart in Baden-Württemberg. Sie ist die fünftgrößte Stadt des Rems-Murr-Kreises und ein Unterzentrum im Mittelbereich Waiblingen/Fellbach der Region Stuttgart.
      Sursa wikipedia.
  • +11 (19 voturi)    
    Intr-o zi unul din ei va accesa o bomba nucleara (Miercuri, 11 martie 2009, 13:15)

    MIHAI 2 [anonim]

    Mi se pare ca exista o oarecare inrudire
    intre acesti dementi
    si teroristii informatici
    care isi consuma energia,
    cunostintele de nivel inalt si
    talentul
    pentru a inventa
    noi si noi virusi informatici.
    *
    Cum spuneam si in titlu ,
    la cat de multi sunt ...
    ...intr-o zi unul va reusi,
    înșeland toate testarile psihologice
    și toate barierele tehnice de siguranta
    sa apese pe butonul nuclear,
    pentru a se razbuna pe Mariana care s-a maritat
    cu altul,
    pe invatatoarea care l-a urecheat sau
    pe Dumnezeu care nu l-a dotat suficient
    ca barbat.
    • +5 (11 voturi)    
      .. (Miercuri, 11 martie 2009, 14:42)

      prozatorul [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

      dar de la un capat la altul, in forma de proza nu puteai scrie?
      • +7 (13 voturi)    
        Puteam, dar imi plce mai mult acest format... (Miercuri, 11 martie 2009, 15:28)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui prozatorul

        E forma mea de nebunie ...
        .....care nu cauzează insa ...
        ...nici morți..
        ...nici raniți...
    • 0 (0 voturi)    
      asa o sa fie! (Joi, 12 martie 2009, 7:32)

      ologi [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

      Traim in lumea psih-, soci-, polit- si a altori -ologi care au nascocit lumea virtuala inaintea jocurilor de bum-bum pe calculator. Bunul simt nu mai are cautare, nici in educatie, nici in relatiile intre oameni. Totul e fictiune ... mortala in realitate.
  • +25 (31 voturi)    
    A ajuns ioropenii la nivel de civilizatie ca noi (Miercuri, 11 martie 2009, 13:19)

    Obama aka Amerika Uber Alles [anonim]

    E trist, e descurajant, Europa incepe din ce in ce mai mult sa semene cu America: aceleasi gusturi proaste pt. emisiuni tv. stupide, aceeasi junk-food tip "mac'do", aceeasi incurajare pentru amestecul rasial genocidar, aceeasi tendinta spre violenta gratuita si pornografie.
    Ne indreptam spre o lume de roi insectoid, de clone metisate care nu vor mai avea habar de propria identiate etno-culturala, doar de numarul de pe card, de consumatori blazati si depresivi care vor hali aceleasi chestii infecte pline de hormoni si chimicale, amuzati la tv de manelisti tigani sau afro-americani, de curvistine tampite care ajung deputat, etc. Din cand in cand, cate o clona din asta va iesi pe strada sa masacreze trecatori si presa se va repezi la mirosul de cadavru proaspat, sa serveasca cu imagini "socante" consumatorii ghiftuiti cu carnati colorati cu E-uri.

    Claude Levi Strauss, parintele antropologiei moderne, declara cu 2 ani inainte de a muri, la Paris: "sunt totusi multumit ca parasesc aceasta lume, se indreapta spre un dezastru, o vad cu limpezimea celui care si-a petrecut viata studiind evolutia societatilor". Evident, era copios injurat de tot felul de activisti pro-metisaj, pro-imigratie, pro-islam, pro-avort, pro-ateism, etc..

    Ecologia trebuie sa inceapa cu noi insine si "intoarcerea la natura" trebuie sa vizeze mai intai intoarcerea la traditii si radacini care ne-au tinut in umanitate si spiritualitate, in obiceiuri si atitudini morale care ne-au indepartat de animalitate.

    Altfel degeaba plantam copaci si mancam soia, daca oricum suntem mai individualisti, mai "toleranti" cu tot felul de aberatii "umaniste", mai indiferenti la istorie si cultura.

    Din moment ce "nu exista Dumnezeu", din moment ce putem omora ne-nascutii in perfecta legalitate, din moment ce totul e aici si acum, de ce mi-ar pasa?
    Ca orice exces si demagogie, prea multa toleranta omoara toleranta, prea mult "umanism" omoara "umanismul".

    Ucigasul avea "antecedente" si era liber! Normal!
    • +4 (8 voturi)    
      Lumea progreseaza!!!?? (Miercuri, 11 martie 2009, 14:18)

      Necunoscutu [anonim] i-a raspuns lui Obama aka Amerika Uber Alles

      In fond trebuie sa recunoastem ca omenirea progreseaza. E inerent. Si nu neaparat spre mai bine. Au inceput sa apara voci impotriva pasapoartelor biometrice...ne este frica ca vom fi implantati cu microchipuri. Uitam insa ca deja putem fi gasiti pe baza mobilelor, sau a cardurilor sau a te miri ce alt dispozitiv.
      Drepturile omului actuale sint consecinta celor petrecute in trecut. Problema este ca devin o piedica in oprirea criminalilor.
      Ne degradam pe zi ce trece, fluturind dreptul omului de a face ce vrea. De exemplu toti blameaza amarita de institutie numita CNA. Si crimele curg girla...si infractorii devin liberi ca au drepturi.....Evoluam. Pina la un punct . cind cineva va apsa un detonator cum zicea cineva mai sus. E inevitabil
    • +4 (18 voturi)    
      Intr-adevar lumea se duce de rapa (Miercuri, 11 martie 2009, 14:52)

      un nostalgic [anonim] i-a raspuns lui Obama aka Amerika Uber Alles

      Mi-as fi dorit sa ma fi nascut in Evul Mediu. Ce frumos era pe atunci... Oamenii nu se omorau unul pe altul, femeile nu erau violate si niciodata pe vremea acea un om nevinovat nu a fost ars pe rug. Si ca un plus, toti erau foarte curati, nu aveau paduchi si nu mureau pe capete din cauza bolilor. Aveai drept de vot, de proprietate, nu erai discriminat din cauza rasei sau sexului. Pacat ca n-am avut sansa sa ne nastem atunci, mare pacat...
      • -7 (9 voturi)    
        asta e o gluma nu ? (Miercuri, 11 martie 2009, 15:20)

        leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui un nostalgic

        E o gluma nu, cu evul mediu & stuff ? :) Nici macar canalizare nu era, epidemii cu paraziti 95% etc... mai citit si voi.
        • +6 (10 voturi)    
          Multumesc de sfat (Miercuri, 11 martie 2009, 17:46)

          un nostalgic [anonim] i-a raspuns lui leeloo2

          Am citit pana acum si o sa citesc si de acum incolo :). Si eu iti recomand sa te speli bine de tot la ochi, ca daca nici o ironie evidenta ca cea de mai sus nu o observi, atunci cu una subtila nu ti-as da sanse
        • 0 (0 voturi)    
          Mai. . . (Joi, 12 martie 2009, 8:41)

          Vali cel batran [anonim] i-a raspuns lui leeloo2

          . . . da multi fraieri mai sunt pe net-ul asta. Si intre toti cred ca te distingi . In marea armata a fraierilor cred ca ai merita un grad mai maricel. Hai, ca m-ai distrat pe cinste!
      • -1 (9 voturi)    
        problema e alta (Miercuri, 11 martie 2009, 15:22)

        DDD [anonim] i-a raspuns lui un nostalgic

        Imi pare rau ca judeci asa, adica cu principiile si asa zisele valori de azi, o perioada de timp de care stim destul de putin- Evul Mediu (dar e normal, suntem oameni sub vremuri). Nenorocirile de care vorbesti se intampla si azi, chiar nu vad un progres intre timpurile de azi si cele de atunci in ce priveste calitatea vietii noastre. Din contra omul a devenit poate chiar mai iresponsabil, mai ales prin ignoranta si necunoastere. Fericirea in ziua de azi sunt sigur ca e diferita de fericirea de atunci, din Evul Mediu - asta numai ca exemplu. Ce ne lipseste in ziua de azi e acel univers moral care e dat in primul rand de religie si spiritualitate. Stiinta si actuala cultura, precum si atitudine sociala, a exclus acest lucru, intrucat se crede (total eronat) ca se pot construi instrumente si elemente care sa asigure societatii siguranta si stabilitatea necesara fara sa considere individul ca fiind liber si responsabil pentru ceea ce face. Asta e sistemul inventat si dezvoltat in care omul ca fiinta libera si spirituala este exclus aproape in totalitate.
        Uita-te putin la ce se intampla cu justitia, toate legile par a fi facute si aplicate in folosul hotilor si a celor rai. Cu tot aparatul politienesc si al justitiei actuale eu nu ma simt in siguranta si chiar nu consider ca traiesc in mijlocul unei civilizatii, pedepse aplicate total diferentiat si disproportionat. As vrea sa am paduchi dar sa fiu sufleteste impecabil. Suntem o lume plina de orbeti manati ca o turma de cine are fraiele, si mijloacele de conducere sunt tare imputite si total in defavoarea omului si a demnitatii lui. Relativ la boli si mortalitate, azi avem mai multe boli si implicit mortalitate mult crescuta mai ales cea sufleteasca, de fapt asta e pericolul si asta nu se vede. Societatea asa cum este ea construita nu are cum sa schimbe omul, din contra, problemele si deficientele oamenilor se vor adanci.
        • +1 (5 voturi)    
          abureala (Miercuri, 11 martie 2009, 17:15)

          andreiu [anonim] i-a raspuns lui DDD

          nene, le amesteci bine de ti-a iesit un ghiveci. ghiveciul asta din pacate e tipic pentru Romania.
          • +2 (2 voturi)    
            ghiveci cu abur (Miercuri, 11 martie 2009, 18:48)

            DDD [anonim] i-a raspuns lui andreiu

            In esenta ce vreau sa spun, e ca omenirea prin toate zvarcolirile sale, care se manifesta la nivel de individ, oras, regiune, comunitate, zona delimitata geo-politic etc (cum vrei tu) a ajuns intr-o criza care acopera toate domeniile in care se manifesta omul - economie, politica, social, religie, ecologie etc Criza nu poate fi rezolvata prin mijloacele care le pune la dispozitie actualul sistem, pentru ca acesta din urma exclude existenta sufletului si nevoile spirituale ale omului (esti doar un numar) Aceste aspecte esentiale ale omului sunt inlocuite cu alte "lucruri" de actuala cultura si evolutie, ceea ce duce la grave dezechilibre - in esenta instinctele de conservare si perpetuare a vietii dispar, asta a patit si nenorocitul asta de copil. Si pana la urma rezolvarea problemelor incepe cu fiecare in parte, si aici vorbesc de responsabilitatea si demintatea fiecaruia si nu de necesitatea unei noi legi care oricum se va aplica arbitrar. Nu pot delimita viata spirituala de cea in societate, adica in societate si in tot sistemul asta incetez a mai fi om?
        • -2 (2 voturi)    
          .......... (Miercuri, 11 martie 2009, 17:40)

          Ducu [anonim] i-a raspuns lui DDD

          Sustin!
          Daca avem apa curenta si veceu in casa nu inseamna ca suntem mai curati!
          In suflete in mod sigur nu!
        • +2 (2 voturi)    
          Si ai impresia ca. . . (Joi, 12 martie 2009, 8:51)

          Vali cel batran [anonim] i-a raspuns lui DDD

          . . . .nenorocirile de care vorbesti nu s-au intamplat si ieri si alaltaieri si in toate timpurile trecute? Ba bine ca nu! S-au intamplat mereu si se vor mai intampla pentru ca a fost si este plina lumea de nebuni care nu mai au loc in balamucuri. Pot sa-ti dau si exemple daca vrei! Aminteste-ti de Stalin de Hitler care au omorat cu buna stiinta zeci de milioane de oameni si au astazi prozeliti gata sa le urmeze exemplul. Problema ta si a mea este ca acum avand atat de multe mijloace de informare la dispozitie suntem bombardati zilnic cu ore intregi( vezi stirile de le ora 17 pe Pro Tv) de informatii despre astfel de nenorociri. Inainte de 89 abia daca stiam ce se intampla in cartier. Acum stam acasa in fotoliu si avem impresia ca traim oriunde in lume.
      • +3 (11 voturi)    
        Te contrazic. In Evul Mediu era nashpa (Miercuri, 11 martie 2009, 15:55)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui un nostalgic

        Iti dai seama cat aveai de muncit
        ca sa omori 11 insi ,
        fie ei si copii,
        folosind exclusiv rudimentara sabie ?
        *
        In plus
        existau și pe atunci
        profesori absurzi
        care pretindeau sa inveti
        si sa respecti regulile ,
        iar tu, elevul Von Bullow ,
        trebuia sa suporti fara sa cracnesti ,
        astfel de umilinte
        neavand nici macar speranta
        ca la 17 ani o sa poti reveni sa le zbori creerii .
        • +4 (6 voturi)    
          Aveai alternative (Miercuri, 11 martie 2009, 17:33)

          un nostalgic [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

          Nu le zburai creerii, dar puteai sa-i jupoi civilizat de piele:D
      • -3 (3 voturi)    
        :) (Joi, 12 martie 2009, 10:19)

        Steff [anonim] i-a raspuns lui un nostalgic

        Vorbesti prostii!!!
        Pune mana pe o carte de istorie si afla ce s-a intamplat in Evul Mediu...
        • +1 (1 vot)    
          evul mediu (Joi, 12 martie 2009, 10:52)

          necunoscuta [utilizator] i-a raspuns lui Steff

          Steff, "nostalgic" a citit ceva istorie insa daca nu poti intelege "umorul negru" nu poti sa-l intelegi. Eu l-am inteles, mai incearca, merita.
  • -2 (8 voturi)    
    arma (Miercuri, 11 martie 2009, 14:38)

    calamaru [anonim]

    Politia germana va apela la ajutorul politiei romane experimentata in reconstituiri de furturi de gaini iar politia va romana va constata ca arma cu care s-a tras este de fapt de la ciorogarla :-)).

    Intr-adevar, riscul ca tot felul de tampiti sa puna mana pe arme si sa impuste lumea pe strada sau in scoli este prea mare. Impuscati sa fie si ei, poate se invata minte si altii.
  • -1 (3 voturi)    
    L-au impuscat pe faptas (Miercuri, 11 martie 2009, 14:48)

    Dragos [anonim]

    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4088804,00.html

    Stuttgart police said the 17-year-old black-clad gunman was killed 40 kilometers away from the school where he shot dead 11 people and injured several when he opened fire in a classroom.

    The gunman is reported to have fled in a car to the neighboring town of Wendlingen. Police said the gunman, as well as two passers-by, were killed in a shootout with the police near a supermarket. Authorities say the total death toll has risen to 16.

    State police chief Konrad Jelden in Stuttgart said the school shooting left 10 students and one adult dead
  • -1 (1 vot)    
    Ucigasul (Miercuri, 11 martie 2009, 14:49)

    Constantin [anonim]

    Conform Politiei germane numarul mortilor este 16.
  • -1 (7 voturi)    
    Trist:( (Miercuri, 11 martie 2009, 15:02)

    anonim [anonim]

    E o tragedie, au murit 15 copii....
    Iar voi discutati locatii, arme si alte tampenii. Ce oameni avem in tara asta.....
  • +2 (8 voturi)    
    mda... (Miercuri, 11 martie 2009, 15:06)

    liviu_ [utilizator]

    si bineinteles de vina sunt jocurile pe computer...
    si eu m-am jucat pe omputer si o gramada (de pe la vreo 12 ani) si nu-mi amintesc sa fi omorat pe nimeni...

    oricum este regretabil ce s-a intamplat si poate ar fi cazut ca si europa sa se gandeasca serios la legea armamentelor, nu de alta da ne indreptam vertiginos spre "recordurile" americanilor la acest capitol...

    oricum interesanta treaba cu "Avea antecedente"... imi suna ca ceva intamplat in romania...
    • +2 (2 voturi)    
      nu dati vina aiurea (Miercuri, 11 martie 2009, 15:17)

      leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu mai dati vina pe jocuri pentru problemele societatii si descreieratii lor. Europa si America dintotdeauna au semanat leit pentru cine are ochi sa vada, America e facuta din Europeni emigrati... doar ca fitzele si ifosele ne fac sa credem ca Europa e rai si America e iad ca altfel nu da bine :)
      • -1 (5 voturi)    
        tokmai asta am spus... (Miercuri, 11 martie 2009, 15:28)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui leeloo2

        ca probabil o sa se dea vina jocuri... lucru cu care nu sunt de acord...
    • 0 (6 voturi)    
      hc91 (Miercuri, 11 martie 2009, 16:54)

      ispy [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      pe vechile computere (hc85,91 sau cip 01,03) partea grafica era rudimentara si de aia nu ai omorit pe nimeni. acolo te antrenai sa faci un patratel sa omoare un alt patratel. acu ai jocuri 3d realiste... sa nu te mai joci, te rog eu.
      • -1 (3 voturi)    
        nu chiar... (Miercuri, 11 martie 2009, 17:21)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ispy

        aveam sub 18 ani cand au inceput astia sa acuze jocurile pentru omoruri...
        asta o data
        a 2a
        toti uita ca un joc/film etc interzis sub 18/21 de ani, daca ajunge in mainile unei asemenea persoane nu e vina producatorului si a altor oameni...

        ceea ce vreau eu sa subliniez este ca nu conteaza atat de mult ce te joci, sunt alti factori mult mai impotanti care te indeamna

        si inca un lucru foarte important nu e vina companiilor de jocuri ca parintii sunt inconstienti si lasa la indemana copiilor aceste arme (dupa parerea mea aceasta este cea mai grava problema)
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 11 martie 2009, 15:07)

    ... [anonim]

    E absolut dezgustator amestecul acestei tragedii cu remarci rasiale.
  • 0 (2 voturi)    
    bine ca s-au inventat bodyguarzii (Miercuri, 11 martie 2009, 15:27)

    Andrei [anonim]

    o sa-mi trimit copilul la scoala insotit de bodyguard personal!!!! cum a intrat individul ala in scoala ca prin branza???!!!!!! e inadmisibil ca statul nu isi mai asuma responsabilitatea pentru siguranta noastra!!!! Politia si-a pierdut menirea! pentru ce s-a inventat? acum au devenit niste râme / viermi / omizi care mananca resurse degeaba!!! Nu ma intereseaza ce invartesc ei toata ziua, atata timp cat eu nu sunt in siguranta!!! toate serviciile statului sunt de 2 lei!
  • +2 (4 voturi)    
    Sursa (Miercuri, 11 martie 2009, 15:47)

    Ariel [utilizator]

    In perspectiva istorica, nu sunt asa de sigur ca oamenii s-au schimbat asa de mult. Macelurile care se organizau in evul mediu pentru nimic sau din motive religioase fac sa paleasca in atrocitate cele ce se intampla acum. Diferenta este in arme, acuma sunt de mii de ori mai eficiente decat atunci.
    Mi se pare ca pedeapsa cea mare ar trebui s-o primeasca tatal baiatului care tine un arsenal acasa. Este un iresponsabil daca arma a ajuns in mana fiului. El este adevaratul vinovat pentru cele 19 vieti nevinovate de copii si adulti. Al doilea este legislatia care permite sa faci un arsenal acasa.
    Dumnezeu sa-i ierte si sa le faca tarana usoara. Sa-i ajute pe cei apropiati sa treaca de aceasta incercare si sa le dea tarie.
  • -3 (3 voturi)    
    trist (Miercuri, 11 martie 2009, 16:26)

    sabin [anonim]

    aprind o lumanare,
    inca una,
    violenta pe care o semanam peste tot
    rodeste
    si musca in carne vie.

    suntem produsul fiecarei actiuni
    pe care o facem,
    si pentru ca suntem 'globalizati'
    nu putem pretinde
    ca nu ne afecteaza.

    veste buna:
    noi suntem schimbarea
    pe care vrem sa o vedem,
    depinde de noi.
  • -2 (4 voturi)    
    referitor la evul mediu (Miercuri, 11 martie 2009, 17:14)

    Freud [anonim]

    atunci se luptau cu arcuri si sulite, cu sabii si topoare....acum avem arme de distrugere in masa si e dejauns sa zic de cele nucleare, biologice si chimice. Ceea ce multi nu stiti este ca sunt si Multe tipuri de virusuri care sunt artificial facute....adica de mana omului in laboratoare sofisticate din tari precum SUA...unde dumnezeu stie ce fac tampitii aia...si ca sa dau un exemplu..>EBOLA...aviara si altele sunt toxina botulina sunt facute artifcial...ca ei nu vor recunoaste este altceva. Dar mai simplu vb este deajuns 100 g de botulina ca sa elimini toata populatia globului....ganditi-va putin la asta......... cat de bine a EVOLUAT omenirea.....
  • +2 (2 voturi)    
    ciocanu (Miercuri, 11 martie 2009, 18:30)

    conta [anonim]

    unu a inventat ciocanu ce bucurie puteai face multe lucruri altu la luat si ia dat altuia in cap alt mod de utilizare! evolutie sau ...
  • -2 (2 voturi)    
    Descreierati (Miercuri, 11 martie 2009, 19:24)

    zack [anonim]

    Eu nu stiu ce au unii in cap.
    Ca sa se simta bine in loc sa bea o bere,un pahar de vin,sar direct la droguri.
    M-a enervat unul la scoala?Ai dau un sut in fund.Ma trateaza rau un profesor?In cel mai rau caz ai sparg un geam sau roata de la masina..
    Dar nu arme...Sa impusti ca 'ai boala' pe cineva e o nebunie.
  • -2 (2 voturi)    
    Descreierati (Miercuri, 11 martie 2009, 19:24)

    zack [anonim]

    Eu nu stiu ce au unii in cap.
    Ca sa se simta bine in loc sa bea o bere,un pahar de vin,sar direct la droguri.
    M-a enervat unul la scoala?Ai dau un sut in fund.Ma trateaza rau un profesor?In cel mai rau caz ai sparg un geam sau roata de la masina..
    Dar nu arme...Sa impusti ca 'ai boala' pe cineva e o nebunie.
  • 0 (2 voturi)    
    lasa-ne rasistule (Miercuri, 11 martie 2009, 20:48)

    ioan timisoara [anonim]

    Mi se pare inadmisibil cum redactia hotnews tolereaza iar citiorii hotnews aproba refulari rasiste (ale celui demai care are o problema personala cu Obama) care nu au nici o legatura cu tristul eveniment.
    Sau daca au o legatura s-ar putea spune ca ucigasul este de rasa alba atat de superioara in ochii rasistului de mai sus.
    Mi se pare o nesimtire fara margini fata victimele crimei cat si fata de gravitatea subiectului ca asemenea luari de pozitie sa fie tolerate.
  • +1 (1 vot)    
    presa e de vina nu jocurile (Joi, 12 martie 2009, 8:21)

    goe [anonim]

    Miliarde de oameni joaca jocuri violente si se uita la filme violente si totusi nu le trece prin cap sa treaca la actiuni de genul asta. Dar pentru toata lumea (aia sanatoasa la cap cel putin) exista o linie foarte clara intre realitate si fictiune, linie care nu se trece. Dar vine presa infometata de senzational si audienta si ne bombardeaza zilnic cu crime violuri incendii si accidente de unii mai slabi de inger chiar incep sa creada ca toata lumea e o jungla! Cum oamenii traiesc din ce in ce mai mult in fata televizorului si din ce in ce mai putin interactionand unii cu altii, influenta realitatii deformate prezentate acolo e din ce in ce mai mare. Cum va arata viitorul daca o tinem tot asa? Pai frumos, vom merge la lucru, apoi vom petrece o ora-doua in masina, apoi vom lua o cina standard cu gust de carton cu zahar, vom vedea un film pe unul din cele 10000 de canale digitale in format super mega high definition cu sunet pe 78 de canale, ne vom face cumparaturile numai pe Internet, vom vorbi cu cei 3 prieteni din copilarie (singurii) pe messenger, si vom face copii comandati tot pe internet cu ochii albastri. Si totul va fi atat de perfect incat cred ca in fiecare zi cate unul va vrea sa puna mana pe o arma si sa joace Quake pe strada.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version