Cofeina in exces stimuleaza dezvoltarea tumorilor canceroase

de Alina Neagu HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 17:24 Ultima ora

Consumul crescut de cofeina poate stimula cu aproape 70% dezvoltarea tumorilor canceroase mari, potrivit unui studiu al cercetatorilor de la universitatile Harvard si Tokyo Woman's Medical, preluat de presa britanica de specialitate si citat de Realitatea Tv.

Rezultatele studiului arata ca mai mult de patru cesti de cafea pe zi cresc riscul de a face cancer si ca un consum mare de bauturi cofeinizate ajuta tumorile mai mari de doi centimetri sa se dezvolte.

Cercetatorii au descoperit ca femeile care consuma multe bauturi cofeinizate au un risc mai mare cu 68% de a se imbolnavi de cancer la san. Studiile nu au aratat exact in ce mod influenteaza cofeina dezvoltarea tumorilor canceroase, insa oamenii de stiinta sunt de parere ca o cantitate prea mare influenteaza cresterea tumorilor.

Studiul, efectuat timp de 10 ani, a implicat aproape 40.000 de femei de peste 45 de ani. Acestea au dat cercetatorilor detalii cu privire la dieta lor, inclusiv cata cofeina consuma in mod regulat. in timpul studiului, peste 1.100 dintre subiecti s-au imbolnavit de cancer la san.




  
445 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi