VIDEO UPDATE Accident grav in Capitala: O femeie a decedat, 5 persoane ranite, 6 autoturisme avariate, 4 dintre ele afectate de incendiu/ Soferul uneia dintre masini a parasit locul accidentului si a fost prins ulterior

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 7 noiembrie 2017, 23:08 Ultima ora

Accident grav in Bucuresti
Foto: Captura YouTube
Sase autoturisme au fost avariate, marti seara, intr-un accident produs pe str. Baicului din Capitala, in urma caruia patru masini au fost cuprinse de flacari si o persoana a decedat, anunta ISU Bucuresti-Ilfov, potrivit Agerpres. Doua masini s-ar fi ciocnit frontal, iar in urma impactului a izbucnit un incendiu care a cuprins si alte patru autoturisme.

UPDATE Potrivit purtatorului de cuvant al Politiei, soferul masinii BMW a fugit de la locul accidentului si a fost prins ulterior in zona si identificat. Este vorba despre un barbat de 41 de ani, iar aparatul etilotest a relevat o alcoolemie de 0,28 la mie, sustine Antena 1 (detaliile nu au fost confirmate de autoritati). Barbatul a fost condus la spital, in vederea recoltarii de mostre biologice. Se pare ca soferul masinii BMW, care ar fi circulat regulamentar, a coborat dupa accident din masina si a scos victimele. A luat un stingator din portbagaj si a incercat sa stinga incendiul pornit in masina fetelor, dupa care a disparut de la fata locului.

Echipajele de interventie au actionat cu doua autospeciale cu apa si spuma si au stins incendiul in care au fost implicate autoturismele.

Potrivit ISU Bucuresti-Ilfov, femeia decedata avea 35 de ani.

Grav accident in Capitala
Foto: Captura Digi 24
O alta victima, de 18 ani, prezinta arsuri la nivelul cailor respiratorii si este intubata. Ea are arsuri in procent ridicat si pe suprafata corporala si a fost transportata la Spitalul Floreasca.

Potrivit martorilor, ar mai exista si alte persoane ranite, dar nu au fost identificate la fata locului, mai spun reprezentantii ISU Bucuresti-Ilfov.

La fata locului au ramas un echipaj pentru cercetarea cauzelor incendiului, o autospeciala de stingere si una pentru descarcerare.

Potrivit Digi24, cel putin alte patru persoane au fost ranite.




Citeste mai multe despre   



















13254 vizualizari

  • +6 (12 voturi)    
    De pe Waze map (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 0:02)

    Dodel540 [utilizator]

    Sunt Waze chat-uri care spun ca soferul a fugit de la locul accidentului. Probabil alcool sau droguri la bord.
    • +5 (19 voturi)    
      Sau (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 0:21)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Sau doar bizonul pe care il vedem in fiecare zi a volan conducand ca un idiot.

      In Romania rolul politiei este sa deseneze cu creta in jurul cadavrelor, la amenzi si de ridicat permise la bizoni inca nu intra in atributiile lor.
      • +22 (28 voturi)    
        pai... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 2:37)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        in cazul de fata se pare ca nu a fost vina aluia cu BMW. Ba chiar a ajutat victimele. Singurul lui pacat e ca a avut ghinionul sa intre altcineva in el tocmai cand bagase si el un spritz :)
        • +13 (13 voturi)    
          mda (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 10:08)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

          omu s-a comportat chiar ok... adica nustiu cati dintre noi ar fi scos victimele din masina...
          cred ca 80% din zmeii de pe aici si alte forumuri care l-ar fi bagat la puscarie "pe viata" nu ar fi facut asta.

          vina lui a fost ca a baut si ca a fugit de la locu accidentului (greseli pt care o sa plateasca).

          posibil sa fi mers si cu viteza mai mare decat legala, dar nu vreau sa fac greseala sa-mi dau cu parerea inainte sa o faca cineva calificat!
          • +2 (2 voturi)    
            viteza (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:36)

            81ack [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            eu nu inteleg unde să mergi cu viteză pe Baicului. Nu prea ai loc să mergi repede. Mai e și calea ferată, deci mă-ndoiesc că avea viteză prea mare.
          • +3 (3 voturi)    
            mare greseala a facut ca a fugit (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:08)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            daca te prinde beat la volan, iti ia permisul 3 luni, si gata. Fuga in schimb e mult mai grava.
            Un prieten de-al meu a condus baut (0.2 la mie) si a intrat in masina lui unul de la o firma de curierat. Impactul a fost asa de tare ca l-a aruncat cu masina printr-un gard, in curtea unui om din zona.
            A venit politia, a constatat ca faptasul era cel de la firma de curierat, iar prietenului meu i-au luat permisul 3 luni ptr ca era baut. Apoi si-a reparat masina pe RCA-ul vinovatului (daca ai alcoolemie sub 4 la mie, te despagubeste).
        • +2 (2 voturi)    
          Corectie (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:44)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

          N-am zis bizonul cu BMW. Aia care s-au ciocnit cu el frontal tot bizoni sunt (sau femele bizon), indiferent ce marca de masina conduc.
      • +18 (26 voturi)    
        e cam invers (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 2:44)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        "Bizonul" care avea probabil o bere la bord circula regulamentar si a facut o multime ca sa stinga incendiul, mult mia mult decat bizonii fara bere la bord. Evident el va fi si de vina nu gagicile care circulau pe contrasens
        • +8 (8 voturi)    
          corect (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 7:00)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

          Nu-i ok ca era dupa o bere dar, dupa cum ai spus, a facut mai multe decat ar fi facut vreo panselutza treaza., intre telefoane la mami si (rude cu) pile.
        • +2 (8 voturi)    
          :) (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 8:05)

          Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

          Circula regulamentar inseamna si ca avea viteza legala- adica 50 km/ora. Tu crezi sincer ca intre o masina care era oprita sau viteza f mica pt viraj, si o masina care "circula regulamentar" in limita de viteza se poate intampla un accident cu deces, incendiere, etc? Nu cred. Bizonul nu cred ca avea sub suta la ora- strada are 4 benzi, ii dadea in goarna-, ceea ce atunci cand ai baut e periculos.

          Nu il mai ridicati in slavi ca nu e inocent nici el.
          • +5 (9 voturi)    
            E foarte neinteleasa viteza pentru multi. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 10:31)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

            Un accident frontal la 50kmh cu alta masina la 50kmh este echivalent ca impact cu o masina la 50kmh cu un perete fix. Testele frontale NCAp se fac la 64kmh deoarece e limita supravietuiri. Daca bizonul avea 100 si celalat 50 nu supravietuia nimeni.

            Vitezele in cazurile astea nu se aduna 1+1=2. E vorba de energie si moment initial si final unde variatiile nu sunt doar lineare.
            • +2 (6 voturi)    
              in sfarsit (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:44)

              Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              in sfarsit cineva care a inteles fizica.

              Eu unu m-am saturat de cate ori am auzit chestia asta cu "50/h si 50/h... deci s-au izbit cu 100/h"
          • +3 (3 voturi)    
            pai.. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 10:38)

            AdriEu [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

            si cum exact i-ai dedus vinovatia din articol?
          • +2 (6 voturi)    
            Niste calcule (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:10)

            banel [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

            La impact frontal vitezele se cumuleaza. Chiar si la mers regulamentar, impactul frontal este dur.
            Iar opinii de genul, avea peste 100 nu-si au locul...niciunul dintre noi nu are expertiza necesara si nici la fata locului nu a fost pentru o astfel de constatare.
            • +4 (4 voturi)    
              fizica, fizica... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:41)

              81ack [utilizator] i-a raspuns lui banel

              Mama ei de fizică... zici că se cumulează, nu? ei nu, nu se cumulează, dar mașina cu o masă mai mare are un avantaj în fata celei mai ușoare.
            • +5 (5 voturi)    
              :)) (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:51)

              Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui banel

              "La impact frontal vitezele se cumuleaza."

              Cine le "cumuleaza"? Daca vrei sa faci calcule poti sa faci ce vrei cu numerele astea, poti sa le si imparti daca vrei.

              Daca vorbim de evaluare violentei impactului, de energiile care se disipa acolo, atunci nu faci nimica cu vitezele prietene, nu le aduni, ca altfel obtii dublul energiei initiale si nu-ti da voie fizica de clasa a saptea, bat-o vina pe ea de fizica!

              Impactul frontal intre doua vehicole, sa zicem fiecare cu 50km/h, e acelasi lucru cu impactul fiecarui autovehicul cu 50h/h intr-u perete imobil si nedeformabil.

              Se aduna intradevar energiile ambelor vehicole, DAR se distribuie (ca si dauna/distrugere) la DOUA masini, nu doar la una! Nu e ca si cum masina unu ar fi facut accident la 100hm/h... nici pe departe!
          • +2 (2 voturi)    
            perfect romanesc (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:02)

            Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

            dar pe cine vrei sa laud ?
            Pe bubucea aia care a iesit din parcare fara sa se uite in st si dreapta ca o doare in fund si a bagat-o pe fisa in spital, pe ea in cimitir si pe asta la puscarie ?
            • +1 (5 voturi)    
              Vina Bembistului e numai a lui. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:29)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

              Daca a baut si de asta a fugit de la fata locului. Orice pedepse ia e numai si numai vina lui.
              Poate daca era treaz avea sanse sa evite accidentu. Poate nu evita accidentul dar frana putin mai repede si nu aveam deces. Sunt foarte multe variabile dar legea e una si simpla. Ai baut cu accident, ai parte de parnaie.
          • -2 (4 voturi)    
            depinde..depinde...depinde (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:10)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

            La impact frontal vitezele se aduca....asa ca, daca ambii au 50km/h (viteza legala) si se lovesc frontal, ar fi ca si cum ai intra cu 100km/h intr-o masina stationata. Crezi ca mai scapi in cazul asta?
            • +2 (2 voturi)    
              hopa (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:21)

              Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              deci dupa tine masina A se botzeste ca laun impact de 100km/h, pe cand masina B se boteste ca si cum s-ar fi izbit cu 0km/h?

              Studiaza e rog ce zici fizica despre impuls, nu se aduna nici o viteza, si nu e nici pe departe "ca si cum ai intra cu 100km/h intr-o masina stationata". E ca si cum ai intra cu 50km/h intr-un zid.

              https://ro.wikipedia.org/wiki/Impuls
              • +1 (1 vot)    
                E corect ce zice bancheru. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:53)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

                50 + 50 este similar ca impact cu 100+0 si este similar cu 50 + zid. Doar ca in cazul doi cele doua masini mai au inca ceva implus, adik se deplaseaza dupa impact in aceeasi directie.
                • +1 (1 vot)    
                  esti pe aproape (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:43)

                  Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  dar nu:

                  daca presupunem ca is doua autovehicole de mase comparabile (nu matiz +autobiz de exemplu), atunci:

                  50+50 = 50+zid pentru una, 50+zid pentru cealalata

                  100+masina stationata !=(diferit) 100+zid. Motivul e ca zidul nu preia deloc din energia de impact, pe cand masina staionata preia, deci impactul poate fi echivalent cu 60/70+zid
                  (depinde foarte mult de "dinamica" accicidentului, ca nu vorbim aici de ciocniri elastice).
                  • 0 (2 voturi)    
                    Sunt foarte aproape. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:02)

                    Lok [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

                    100+0 e chiar egal ca impact cu 50+50 sau 50+zid. Energia in plus de la 100+0 fata de 50+50 ramane in forma cinetica prin viteza obtinuta dupa impact a celor doua masini. Impactul este numai in functie de diferenta de viteza pe care o suferi.
                    E motivul pentru care limita pe autostrada e de 130kmh. Deoarece la impactul cu o masina stationara (ceata) vei suferi un impact comparabil cu al NCAP 65kmh si ai sanse mari sa supravietuiesti si sa nu omori pe nimeni.
                    Apropo.
                    • 0 (0 voturi)    
                      de unde le scoti frate (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 18:19)

                      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                      Hai ca apreciez o discutie tehnica, esti intra-veral aproape:
                      Daca esti de acord ca "50+50" si "50+zid" e acelas lucru, nu poti fi de acord cu "100+0" :))

                      Te si contrazici singur, asta e adeverata: "Impactul este numai in functie de diferenta de viteza pe care o suferi.", dar:
                      - la 100+0 ai diferenta de 100km/h
                      - la 50+zid ai diferenta de 50km/h (eu zic ca e o diferenta, nu?)


                      Iar, sa-mi fie cu iertare, perla asta nu stiu de unde ai scos-o: "E motivul pentru care limita pe autostrada e de 130kmh. Deoarece la impactul cu o masina stationara (ceata) vei suferi un impact comparabil cu al NCAP 65kmh si ai sanse mari sa supravietuiesti si sa nu omori pe nimeni."
                      - Nu e nici o legatura intre viteza maxima pe autostrazi si viteze la la care face NCAP-ul testele.
                      - Autostrazile au regimuri diferite de la tara la tara, si variaza in functie de foarte multi factori. De-a lungul vremii, unii din ei chiar interesanti, cum ar fi pretul petrolulu (NMSL 1975)!.
                      - NCAP a aparut in 1997, in vreme ce pe autostrazi se circula de cel putin 50ani (primele autostrazi au fost facute de Hitler by the way). Primele reglementari de viteza cum trebuie au fost prin anii 60, cand mai multe tari au frum sa aibe un standard comun.

                      - Corpul uman nu rezista prea bine la deceleratii mai mari de 6G – multi isi pierd cunostinta, iar peste 9G nici macar pilotii de vanatoare cei mai antrenati nu pot rezista. O decelerare/accelerare spre 25G e fatala mai mult de cateva secunde.
                      - NCAP ar putea sa testeze si impacturi la 100km/h, dar nu are rost. Peste 65km/h rezultate e cam acelasi pentru corpul uman, in general raniri grave/fatale.
                      • 0 (0 voturi)    
                        Incepe sa nu mai fie spatiu de raspuns. (Vineri, 10 noiembrie 2017, 11:27)

                        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

                        Daca tratezi totul relativ obtii: 50+50 (diferenta de viteza 100) si 100+0 (diferenta 100). La impact fiecare masina absoarbe jumatate astfel fiecare resimte jumamate din diferenta, de unde ajungem chiar la 50+zid egal cu restul. Altfel nu ai cum sa intelegi 50+zid(adica 0) la fel cu 50+50.
                        Simplu spus daca cineva intra cu 100 intr-o masina stationata. Masina stationata va fi accelerata pana la viteza de 50 kmh nu 100kmh. Iar cea de 100 va fi franata pana la viteza cu care a ajuns cea stationara. Asadar e acelasi impact cu zidul.
                        Daca 100+0 are energia initiala 4J iar 50+50 are initial 2J, dupa accident 100+0 trece la 50+50 asadar 2. Iar 50+50 trece la 0+0 asadar 0. Diferenta de energie este aceeasi.
                        Limitele pe autostrada variaza dar 130 nu e o coincidenta aleasa de ceva politician cu multa minte. E rezultatul statisticilor accidentelor si solutia optima ce permite supravietuirea tuturor pentru a putea sa plateasca linisitit taxe in continuare. Testul NCAP este la 64 deoarece este la limita supravietuiri cu tehnologia actuala, daca ar creste la 70 nu cred ca ar mai lua careva 2 stele.
                    • 0 (0 voturi)    
                      apropos (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 18:23)

                      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                      de pe pagina oficiala NCAP

                      Why isn't the test speed higher given that driving speed limits are higher?

                      Carrying out frontal impacts at 64km/h covers a large proportion of serious and fatal accidents. Even if the maximum speed limit is 70mph, few accidents occur at this speed and where they do, it is beyond current engineering capability to protect the car's occupants.
            • +2 (2 voturi)    
              Da. Ai sanse. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:51)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              E chiar foarte corect ce spui cu frontal 50+50 e similar ca impact cu frontal 100+0. Doar ca la al doilea cele doua masini mai umbla impreuna in directia celei cu 100.
              Dar un accident 50 cu 50 este foarte "supravietuibil" in masinile din ziua de astazi. Cu centuri + airbag. Dar sa nu crezi ca scapi fara revenire de o sapt pana la 1 luna. Si e foarte usor sa ai ceva oase rupte.
      • 0 (2 voturi)    
        intre timp bizonul a fost prins (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:04)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        si s-a dovedit: avea alcoolemie. Dodel a avut dreptate.
  • -5 (7 voturi)    
    BMW=burtos pesedist manelist! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 7:17)

    Miky60 [utilizator]

    E clar, daca era sofer de BMW, era un burtos pesedist alcoolic manelist care a dat spagi la stat.
    In plus, se stie ca viteza ucide iar d-asta psd-ciuma rosie vrea sa o mareasca!
    In momentul in care vom scapa de psd-ciuma rosie vom reusi a avem o tara ca afara!
    • +3 (3 voturi)    
      Amice... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:52)

      Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ...esti ...penibil! ( l-am modificat putin pe Caragiale ca sa jignesc pe nimeni )
  • +5 (5 voturi)    
    camere supraveghere (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 7:30)

    Elfu [utilizator]

    presupun ca pot folosi imaginile camerelor din zona pentru a observa desfasurarea evenimentelor.
  • +3 (3 voturi)    
    Ce nu înțeleg (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 7:53)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Un accident, ciocnire frontală. Ok... nimic special până acum. Dar: o mașină poate pleca de la locul accidentului în timp ce alta a luat foc? Înțeleg, BMW BMW... dar nu e tanc.
    • 0 (4 voturi)    
      e simplu (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 9:56)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      Bmw-ul e ...masina
      In timp ce majoritatea, restul sunt niste coji de ou.
      Rezultatul se vede din pacate
      • +3 (3 voturi)    
        evident (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:28)

        Ipop15 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        ma surprinde ca nimeni nu a realizat ca omul a fugit pe jos. de ce trebuie sa fugi numai cu masina? mersul pe jos nu mai exista? mai ales ca in video se vede clar bmw-ul avariat la locul accidentului (nefugit nicaieri)....
    • +1 (1 vot)    
      BMW nu e tanc. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 9:58)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      E doar o masina scumpa.
      Daca a putut fugi de la locul accidentului inseamna ca nu era neaparat implicat direct in ciocnirea frontala.
      • +1 (1 vot)    
        Revenire pe pamant. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:00)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Dupa detalii eliberate in plus se pare ca a fost implicat. Dar inca nu e clar nici accidentul nici cauza decesului.
    • +2 (2 voturi)    
      da.. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 10:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      asta ma gandesc si eu...
      totusi e ceva dubios la mijloc...
      daca una a fost facuta praf incat sa ia foc ma incoiesc ca cealalta ar mai putea sa plece de pe loc...

      cine stie ce masina SH "fara accident" cu "10 000 km la bord" si "condusa de o batranica duminica" o fi si aia...
    • +1 (1 vot)    
      man (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:04)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      Nu stiu ce masina era ailalta dar BMW e masina serioasa si e facuta sa iesi din ea
      Dacia logan spre ex la ciocnire cu BMW frontal nu are nici o sansa. Dacia 1310, e farame si exemplele pot continua.
      Iar daca a luat foc inseamna ca era o masina veche sau cu probleme
  • +5 (5 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 7:54)

    Xorciser [utilizator]

    Nu pot intelege de ce nu sunt camere de luat vederi in tot Bucurestiul pe sosele.

    Vad zilnic masini care trec pe rosu, care accelereaza la trecerea de pietoni, care intorc pe linia continua. Ar mai face toate lucrurile astea daca intersectiile si trecerile de pietoni ar fi monitorizate video si daca ar curge amenzile? Nu.

    Mie mi-a lovit cineva masina in parcare si a fugit- bineinteles. Prinde orbul scoate-i ochii, politia nu are timp de investigatii. Daca nu aveam CASCO trebuia sa scot din buzunar 3000 eur reparatii (!!). Nu toata lumea are CASCO, si atunci de ce sa sufere din cauza unor nemernici?

    Pacat de accidentul asta. Inca unul intr-o lunga serie care ar putea fi prevenite prin fortarea condusului prudent....sau mai prudent. O data ce ai adrenalina vitezei si a pericolului in sange, nimic nu te mai opreste.
    • +2 (2 voturi)    
      Eu mi-am luat camera de bord (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 11:15)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Din aceea care se conecteaza la reteaua electrica a masinii nefiind necesar ca eu sa o pornesc/opresc sau sa o dau jos cand ies din masina. In felul asta, in astfel de evenimente arat filmarea si stau linistit.
  • +3 (3 voturi)    
    La noi se discuta de marirea vitezelor legale. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 9:38)

    Lok [utilizator]

    Avem nevoie mare de amenzi usturatoare si prezenta politiei rutiere pe strazi, nu numai la panda.
    Sa nu vorbim de RAR si starea de functionare a autovehiculelor. Sustin de mult ca RAR-ul trebuie desfiintat, nu isi face treaba.
    De idiotenia numita stingator de incendiu in orice masin nu mai vorbesc. Alea sunt pentru gratare, e absolut idiotic sa crezi ca poti opri un incendiu de masina cu unul. Mai mult reusesti sa pui in pericol grav un om neantrenat in stingerea incendiilor.
    • +3 (3 voturi)    
      Pana la amenzi avem nevoie de multe altele (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:13)

      KTLiN_R [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Avem amenzi, nu-ti face griji!
      Tocmai ce-am dat 200 EUR (si permisul 90 zile) pentru +50 km/ora peste limita legala.
      Castig destul de bine, dar tot mi se pare o suma mare...
      Am comis-o, o platesc.... fara discutii...
      S-a si mirat politistul ca m-am dus singur sa las permisul si sa-mi platesc amenda!! (ca e de prin vara povestea).
      Cati fac asta cand "calca pe bec"? Cati nu incearca cu "hai sefu' ca ne-ntelegem"?
      De-aici pleaca totul...
      1. Nu avem noi, simtul raspunderii pentru faptele noastre; In plus, capra vecinului e de vina, vezi cazul de fata - ce conteaza ca doamna a plecat de pe loc, fara sa se asigure si i-a iesit aluia in fata. Ala e vinovat ca avea BMW si basca mai avea si alcoolemie (0.26 mg/l). Dar daca o lovea un Logan sau vreun RATB?
      2. Nu gandim in folosirea de mijloace alternative de transport - biciclistii si motociclistii sunt vazuti ca extrateresti si sunt concursuri de vanatoare pe sosele pentru aceste categorii!!
      3. Nu avem legi adaptate...conditiilor de trafic: Sunt sute de camere, numai in Buc...Nici una nu poate fi folosita ca proba intr-un proces cu un sofer contravenient (ai trecut pe rosu? ai depasit coloana? iti vine frumos "felicitare" acasa cu poza si de a doua zi esti pieton). Unde nu s-or lua vreo cateva mii de permise intr-o saptama in Bucuresti, sa vezi cum ne linistim cu totii?
      2. Nu avem infrastructura - si tot noi suntem de vina ca votam ca berbecii numai idioti orientati catre punga lor si nu dezvoltarea noastra ca natie.
      3. Nu avem proactivitate din partea Politiei Romane - doar reactivitate. Asa cum s-a mai zis, doar "pandaci"!!
      4. Nu avem scoli de soferi care sa faca cu adevarat educatie rutiera - conteaza mai mult rata de absolvire decat ce te invata in scoala. Cazurile din Arges sunt deja celebre... (Asta cred ca ar fi trebuit sa fie primul punct - nu ai voie pe sosele pana nu inveti, stimabile, ce inseamna masina si ce poate face ea).
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:56)

    cartograful [utilizator]

    Mai toate accidentele astea soldate cu incendiu au drept numitor comun viteza enorma, de obicei peste 150-200km/ora viteza compusa a vehiculelor. Adica peste 80-100ora peste viteza legala pe tronsonul respectiv a unuia din protagonisti. Vbim de ciocniri care depasesc orice a luat in calcul constructorul masinii. Pt cei inregistrati cu asemenea viteze nu trebuie "suspendat" permisul cum povesteste dl. de mai sus ci anulat permisul si avizul psihologic. Ca si in cazul alora din Suceava care au murit arsi 5 in masina dupa o ciocnire cu aprox 200km/ora. Circulatia cu asemenea viteze pe drumuri publice denota nu neglijenta sau graba ci profunda lipsa de discernamant si de respect pt. viata proprie si a celorlalti. Lipsa de discernamant care poate proveni fie din lipsa de maturitate, fie din probleme psihologice/psihiatrice.
    - Prin urmare pt viteza peste 70/ora peste limita locala permisul ar trebui anulat, cu expertiza psihologica (nu simpla evaluare ci expertiza) pt. redobandire nu mai devreme de 10 ani. Si atunci nu am mai asista la asemenea grozavii.
    - In plus pt. masini peste 175CP ar trebui examinari suplimentare atat a cunostintelor teoretice, abilitatilor practice dar si psihologice.
    - Suplimentar in cazul accidentelor pe fond de alcool in care exista dovezi ca s-a plecat de la un local public, localul ar trebui sa raspunda penal (administratorul) si civil (pe SC) in solidar. N-ar fi mare cheltuiala pt un etilotest la iesirea din parcare si declaratie pe propria raspundere despre cine e sofer desemnat. Vbim de celebrele accidente cu 4-5 "tineri" incolaciti pe dupa copaci cati km/ora poate masina dupa plecari nocturne de la discoteca sau de familiile omorate de catre un dobitoc cu SUV plecat de la nush ce aniversare la restaurant. S-ar salva vieti si nu putine.
    • +1 (1 vot)    
      Nu. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:35)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Viteza nu se compune. Citeste mai sus. Vehiculele i-au foc destul de usor, au un raport de combustibile la greutate imens. Arde aproape 30% din greutatea lor.
      Nimic in lumea asta nu supravietuieste o ciocnire la 200 la ora.
      Despre raspunderea localurilor.... ma faci sa rad.
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:45)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Nu se compune daca vorbesti de conservarea impulsului. Energia de impact locala (cea care genereaza caldura/scanteile si aprinde combustibilul) se aduna. In plus in functie de dinamica accidentului, energia nu se disipa egal intre masini. Una poate prelua mai mult si una mai putin.
        • +1 (1 vot)    
          Nu se compune linear cu viteza (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:23)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          daca vorbesti de conservarea energiei. Energia e patratica in functie de viteza, asadar sa spui ca 100+100=200 ar insemna ca energia a doua masini la 100 este egala cu una la 200. Nu bate.
          • 0 (0 voturi)    
            deci (Joi, 9 noiembrie 2017, 1:40)

            .Cris.Tian [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            deci daca io merg cu 10km/h si din fata vine unu cu 100km/h si avem masini identice, io nu patesc nimic?
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 22:57)

      Nautilus [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Probabil nu ai vazut locul accidentului. Puţin înainte de complexul cu Oficiul Poştal 71. Dubiţa arsă mai era acolo azi pe la ora 14:30.

      Cine pune problema că pe acolo putea goni cineva cu mai multe sute de km/h noaptea printre alte maşini, a jucat prea mult NFS Underground şi crede că victima era Angelina Jolie în Wanted.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică