VIDEO Milionarul Alin Popa, patronul Edy Spedition, a murit intr-un accident de masina

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 30 mai 2012, 18:11 Ultima ora


Alin Popa, patronul firmei de transport Edy Spedition si unul dintre cei mai bogati oameni din Romania, si-a pierdut viata, miercuri, intr-un accident de circulatie produs intre localitatile timisene Sag si Jebel, relateaza Agerpres.

Purtatorul de cuvant al Politiei Timis, Madalina Mezdrea, a declarat ca Popa s-ar fi angajat intr-o depasire periculoasa, izbindu-se frontal de un autotren (inmatriculat in Macedonia - n.r.), care venea din sens opus. Popa a decedat pe loc, iar soferul autotrenului a fost transportat la spital cu contuzii la cap.

Potrivit martorilor la accident, Mercedesul in care se afla milionarul de la Edy Spedition avea viteza foarte mare. Un sofer care se afla in spatele sau si care a vazut toata scena a relatat ca Mercedesul a incercat de mai multe ori sa intre in depasire, chiar si intr-o curba cu linie continua, si a incetinit doar cand a aparut un echipaj al Politiei.

In urma impactului, Mercedesul a luat foc, participantii in trafic au stins flacarile, dar soferul era deja mort.

Traficul rutier in zona este blocat, iar politistii au deschis o ancheta.

Alin Alexandru Popa (42 de ani) era patronul grupului de firme Edy, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata transportatorilor rutieri de marfa din Romania. In Topul Capital publicat anul trecut, Popa ocupa pozitia 52, cu o avere estimata la 120-125 de milioane de euro, potrivit portalului deBanat.ro. Originar din Brad, omul de afaceri era casatorit si avea un fiu.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















46698 vizualizari

  • +28 (30 voturi)    
    Pacat (Miercuri, 30 mai 2012, 18:19)

    nano2k [utilizator]

    Dumnezeu sa-l odihneasca.

    Poate nu e locul/momentul sa comentez, insa amaraciunea e ca milionarul român isi pierde parca mintile, el crede imediat ca forta mai mare decat a lui nu mai exista pe pamantul asta...

    Sper cel putin sa invatam noi, ceilalti, ceva din asta si cand suntem in trafic sa ii respectam pe ceilalti participanti la trafic si sa ne respectam pana la urma pe noi insine.

    Cate depasiti "la mustata" nu am vazut si eu... ma gandesc cu groaza ce s-ar fi intamplat daca bolidul Mercedes ar fi dat de o alta familie intr-un Logan in loc sa ii "iasa in fata" un TIR...
    • 0 (26 voturi)    
      mercedesul e de vina (Miercuri, 30 mai 2012, 18:33)

      qwerty [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      daca avea masina adevarata, nu jaf de mercedes, ar fi putut face depasirea in siguranta, si sa reintre in banda lui la timp. insa mercedes, toata lumea stie, e o masina naspa, care te lasa exact cind ai nevoie.

      de ce nu s-a activat modulul warp cind era in depasire? cei de la mercedes vor avea de raspuns la aceste intrebari, e responsabilitatea lor

      acum, serios, cind cineva are o masina mai puternica, si cu gramada de sisteme de siguranta pe el, gata, e regele soselelor, nimeni nu ramine nepedepsit (nedepasit)

      insa cred ca uita un lucru: legile fizici nu pot fi incalcate, oricite sisteme ai pe masina aia. puterea este multa, dar are si ea o limita, la fel si frinele, sau alunecarile laterale. doar ca asta nu are cine sa le mai povesteasca, ca dealerul e interesat sa laude cite optiuni si sisteme electronice are masina.
      • +31 (31 voturi)    
        spre deosebire de huidu (Miercuri, 30 mai 2012, 18:43)

        dan [anonim] i-a raspuns lui qwerty

        spre deosebire de huidu lui i-a venit din fata un camion, daca era un logan.....
        • +13 (15 voturi)    
          Mda! (Miercuri, 30 mai 2012, 19:01)

          airamerica [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Se pare ca legile se aplica doar celor cu Logan!
        • +4 (4 voturi)    
          constat... (Joi, 31 mai 2012, 11:50)

          domu [utilizator] i-a raspuns lui dan

          ca am ajuns sa ne bucuram la o astfel de tragedie.
          de fiecare data (aproape saptamanal) cand circul pe E60 imi e dat sa vad o posibila tragedie cu aceleasi coordonate - sofer idiot, masina scumpa, drum spart.
          Promit, de acuma inainte, ca atunci cand vad ceva dubios sa pun mana pe telefon si sa sun la politie sa ii avertizez ca nebunul cu nr. ... e in desfasurare.
          Am putea sa facem mai multi asta si poate s-ar mai linisti nebunii.
          • +2 (2 voturi)    
            Minima atitudine, e ok! (Joi, 31 mai 2012, 11:54)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui domu

            Sau mai bine sa existe o linie "fierbinte" la care sa poti suna sau trimite un SMS cu nr de inm. si locatia; eventual poze post-eveniment.
      • -8 (10 voturi)    
        Orice lege a naturii poate fi incalcata! (Miercuri, 30 mai 2012, 23:08)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui qwerty

        Acum depinde de cel ce-o incalca daca-i suficient de destept sa scape nepedepsit.
        • +10 (10 voturi)    
          Zici tu ceva... (Miercuri, 30 mai 2012, 23:36)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          ...cu mentiunea ca daca scapi nepedepsit incalcand aceste legi, nu se numeste "desteptaciune" ci "noroc chior". De aceea e nevoie de mare atentie inainte sa o comitem!
          • -6 (6 voturi)    
            Prefer sa iau in calcul riscul (Joi, 31 mai 2012, 9:10)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

            decat se ma las in voia sansei cand incalc o lege. Atata rimp cat riscul e acoperit poti incalca, fara sa fii pedepsit, orice lege.
            • +4 (4 voturi)    
              Risc??? (Joi, 31 mai 2012, 13:10)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

              Pai daca ar fi numai riscul tau e ok, dar in cazuri de genul asta pot muri alti oameni nevinovati.

              NU va jucati de-a alba-neagra sau ruleta ruseasca pe sosele!
              Daca va place jocul, practicati-l fara sa ii puneti pe altii sa plateasca in locul vostru!
              • 0 (0 voturi)    
                Nu sunt asa de egoist (Joi, 31 mai 2012, 16:22)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

                sa fac calcule de risc doar pentru mine, si oricum ar fi o mare greseala intrucat majoritatea riscurile sunt comune nu se refera doar la mine. Iar calculele de risc le fac la servici nu pe sosele.
    • +1 (9 voturi)    
      pacat de el... (Miercuri, 30 mai 2012, 18:37)

      marble [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      se grabea, avea intilnire la Samakand.
      • +16 (16 voturi)    
        Intrebare (Miercuri, 30 mai 2012, 18:47)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui marble

        A meritat?
        Raspunsul sa-l dea fiecare pt el, mai ales inainte sa facem o boacana.
        • +9 (13 voturi)    
          nu poti spune asta! (Miercuri, 30 mai 2012, 19:02)

          airamerica [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          Nu poti spune ca a meritat, poti spune doar ca si-a cautat-o!
    • -3 (7 voturi)    
      Interesant (Joi, 31 mai 2012, 11:59)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Cum se reped toti sa-l condamne si sa se bucure ca a murit fiindca "era milionar".

      Omul a murit fiindca a intrat intr-o depasire periculoasa. Cati dintre noi, soferii nu am depasit riscant NICIODATA ? Sau respectivul e mai vinovat ca altii fiindca era si milionar pe deasupra ?

      Cu cata rautate si invidie privim la cei care sunt mai instariti ! Incredibil...

      Cei care mor de cancer pulmonar sau de atac de cord sunt la fel de vinovati pentru ca au fumat sau au baut toata viata, la moartea lor ii injuram ca pe Popa ?

      Important e ca a murit un om.

      Sa se odihneasca in pace.
      • +2 (4 voturi)    
        Loteria depasirilor neregulamentare (Joi, 31 mai 2012, 13:04)

        Cetatean [anonim] i-a raspuns lui HP

        Nu se bucura nimeni ca a murit "milionarul". Ne bucuram ca in fata lui a iesit un TIR si nu un Logan (mai bine nu iesea nimic). Pentru ca atunci cei care mureau nu aveau nici o vina. Din pacate, cei cu masini puternice fac mult mai des depasiri neregulamentare decat cei cu Logan. Si cum, printre cei cu masini puternice se numara mult mai multi "milionari" decat "oameni de rand", este explicabila reactia unor cetateni.
        • -2 (6 voturi)    
          Hmm (Joi, 31 mai 2012, 15:44)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean

          As fi curios sa vad statisticile care spun ca cei cu masini puternice depasesc mai des. Cei "cu Logan" sunt majoritari din punct de vedere al numarului de accidente pentru ca sunt si cei mai numerosi. Cand au accidente nu ii pune nimeni la stiri, fiind la fel de vinovati, dar deh, nu sunt milionari.

          Apoi, de unde stii ca depasirea a fost neregulamentara ?

          Ar trebui sa ne intre in cap ca sa fii milionar e cel mai bun lucru care ni se poate intampla si ar trebui sa ne dedicam vietile implinirii acestui scop, in loc sa ii injuram pe cei care au reusit si sunt de 10 ori mai buni ca noi, fraierii care stam pe margine si ne plangem toata ziua.
          • +4 (6 voturi)    
            "Sa va intre bine in cap!" (Joi, 31 mai 2012, 16:14)

            Cetatean [anonim] i-a raspuns lui HP

            1. Nu e nevoie de statistici, e suficient sa circuli cu masina pe soselele patriei ca sa vezi ca cei cu masini puternice fac mult mai des depasiri neregulamentare decat cei cu Logan.
            2. Daca urmareai stirile vedeai declaratia unu conducator auto de la fata locului care a explicat cum s-a produs accidentul.
            3. Si eu care credeam ca "ar trebui sa ne dedicam vietile" in primul rand implinirii noastre spirituale. Ce ti-e si cu economia asta de piata!
            • -1 (3 voturi)    
              Deci (Vineri, 1 iunie 2012, 13:55)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean

              Cu alte cuvinte, vrajeala tipica.

              Iti spun eu ca statisticile nu arata ca cei cu masini puternice fac mai multe depasiri neregulamentare decat cei cu Logan. De fapt, cine sunt cei cu Logan ? Majoritatea romanilor conduc deja masini straine, de ani buni. In plus, ce inseamna "depasiri neregulamentare" ? Pe linia continua ? Pe poduri ? Cati fac asta ?

              Am urmarit stirile si conducatorul respectiv a folosit termenul de depasire periculoasa, nu neregulamentara. Nu e acelasi lucru.

              Implineste-te tu spiritual si crapa de foame.
              • +2 (4 voturi)    
                Eseu de "vrajeala" (Vineri, 1 iunie 2012, 18:05)

                Cetatean [anonim] i-a raspuns lui HP

                Vad ca mori de grija mea. Ma simt flatat.
                Intr-adevar depasirea a fost periculoasa. Se vede dupa rezultat. Oare daca era si regulamentara se ajungea la acelasi deznodamant?
                Iar ii dai inainte cu statisticile. Eu vorbesc din proprie experienta. Merg cu 80 km/ora si trece cate unul pe langa mine de am impresia ca stau pe loc si imi vine sa cobor din masina.
                S-auzim de bine si "La mai multe milioane!"
          • -1 (3 voturi)    
            are dreptate (Sâmbătă, 2 iunie 2012, 8:24)

            bo$$ [anonim] i-a raspuns lui HP

            frate stii ca ai dreptate cu chestia asta majoritatea oamenilor de rand fac chestia asta critica sau ii urasc pe cei cu bani multi dar ei in timp ce alti muncesc ei stau si critica deci deducem ca ei nu au nici o sansa sa dea in fata ...in legatura cu domnul Alin Popa omul acesta a muncit pt a ajunge in unde este acum...si cred ca tipul se grabea sa ajunga la vreo sedinta ceva si este si vina statului roman pentru ca nu face nimik in legatura cu soselele si autostrazile ei merg din prost in mai prost de asta se intampla atatea accidente....
  • +21 (21 voturi)    
    asta e (Miercuri, 30 mai 2012, 18:42)

    joe [anonim]

    e plina tara de grabiti sa ajunga in zona crepusculara
  • -10 (30 voturi)    
    nasol (Miercuri, 30 mai 2012, 19:00)

    tedd [anonim]

    daca aveam autostrazi in gunoiul acesta de tara,,,
  • +13 (31 voturi)    
    La mai multi! (Miercuri, 30 mai 2012, 19:02)

    anonim [anonim]

    O scursura rutiera care se credea zeu.

    Nu pot decat sa ma bucur. Asa le doresc tuturor cretinilor pe care i-am vazut mergand astfel pe sosele, fara gandul ca mai exista si alti participanti la trafic Asta e genul care va omoara copii, biciclistii, oamenii de pe marginea drumului. Daca ati condus prin tara cu siguranta cunoasteti genul asta de nenorocit.. In sfarsit, se (mai) face si dreptate pe lumea asta.

    In plus, jegurile astea de transportatori sunt unul din factorii care determina sa avem cele mai scumpe alimente (dar nu numai alimente) din Europa.

    Repet: la mai multi!
    • +4 (20 voturi)    
      Asta e viata (Miercuri, 30 mai 2012, 19:33)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Eu nu cred ca trebuie sa te bucuri pentru moarta unui om ,ar trebui sa te gandesti ca avea 42 de ani si avea si el o familie in spate ,nu sa zici ca erea milionar si ca avea un mercedes. Asta e mentalitaea ta . Daca printr-o minune ai castiga la loto si peste ceva timp ai muri in accident crezi ca s-ar bucura cineva pentru tine? ca ai murit? Asta e viata fiecare si-o face singur cu man a lui Dumnezeu sa-l Ierte.
      • +21 (21 voturi)    
        da, asta e viata (Miercuri, 30 mai 2012, 20:30)

        sitting duck [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        nu respecti niste reguli elementare de circulatie si te crezi zeu, asta patesti. Bine ca nu a luat vreun nevinovat cu el.
      • +16 (16 voturi)    
        hmmm (Miercuri, 30 mai 2012, 21:06)

        Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        Am avut deseori ocazia să văd în SUA, Germania şi Cipru, o imagine de necrezut în România: 20-30 maşini oprite pe banda I, iar banda a II-a complet liberă, niciun cheţ nu "se grăbea" cât să intre pe banda a II-a ca apoi să se bage undeva în faţă pe banda I. Dar, ştii cum e, ăia-s proşti de bubuie, românii e isteţi şi descurcăreţi.
      • +4 (10 voturi)    
        Dac-ai sti... (Miercuri, 30 mai 2012, 21:25)

        Mokele mbembe [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        ...Pe citi a sapat si el sa nu ia contracte de transport de la terminalul Constanta-sud, mina in mina cu loaza lu Gheorghe Martin, fostul prefect sub Nastase.
        De fapt firma e a lui Eduard Martin, daca nu stiti. Popa era doar bagat la inaintare.
        La fel cum a facut Mazare cu distribuitorii de materiale de constructii - ca sa-i mearga lui bine le-a batut tarusi metalici in fata magazinelor, ca asa e legea de la primarie, sa nu poata veni clientii cu masinile.
        Dumnezeu nu doarme, doar ca loveste de multe ori prea tirziu.
        • +6 (8 voturi)    
          prostii (Joi, 31 mai 2012, 1:29)

          nona78 [anonim] i-a raspuns lui Mokele mbembe

          Mi-a fost coleg de gradinita, am copilarit pe aceeasi strada intr-un sat de langa Brad, Hunedoara. Imi amintesc perfect cand si-a cumparat primul camion...apoi inca unul si inca unul....si si-a angajat toti vecinii....care si acum, dupa 20 de ani lucram pentru el, pentru firma lui...de fapt pentru noi ! Respecta pe toata lumea, saluta tot omu' ce-i iesea in cale pana la poarta de la edy ! Am pierdut un prieten din copilarie, un sef corect, un om care a dat mie si inca 1300 de oameni un loc de munca decent....eu il cunosc de la inceput.... Deci cine e Eduard Martin ???
          • +5 (7 voturi)    
            oare? (Joi, 31 mai 2012, 3:27)

            victor [anonim] i-a raspuns lui nona78

            si daca-l cunosteai asa bine, de ce nu i-ai spus sa nu mai alerge cu 180/ora pe un amarat de drum din romania, ca poate sa omoare pe cineva?? ghinionul lui, ca s-a omorat singur( cum e cu legea aia a vietii - selectia naturala- cei slabi nu rezista in viata ?? ) .
            • +2 (2 voturi)    
              mda.... (Joi, 31 mai 2012, 12:08)

              nona78 [anonim] i-a raspuns lui victor

              nu mai loviti cu pietre cand nu e cazul ! a platit pentru ce a facut, intr-adevar bine ca NU au mai fost si alte victime implicate in accident ! Eu am spus cine a fost Alin Popa, acum sunt curioasa sa stiu...cine e acel Eduard Martin ????? la noi e doliu, toata lumea il plange....pentru a dat de mancare unui oras intreg ! Si speram ca de acolo de unde este, sa ne ajute sa mergem cu firma mai departe ! iar acum placa din birou cu "chairm of the board" i-o vom aseza pe cruce :(( . Dumnezeu sa te ierte, boss
          • +1 (1 vot)    
            alin popa (Vineri, 1 iunie 2012, 0:04)

            theo [anonim] i-a raspuns lui nona78

            naiba cine sa fie.acum toata lumea stie,dar de fapt nu stiu nimic
    • +2 (10 voturi)    
      Ai dreptate, dar ... (Miercuri, 30 mai 2012, 19:40)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Tu ai dreptate in ceea ce spui, dar vezi ca bucuria pentru moartea unui om nu-i scapa lui Dumnezeu ...
    • -2 (18 voturi)    
      mai bine taci (Miercuri, 30 mai 2012, 20:26)

      liliana [anonim] i-a raspuns lui anonim

      nu-mi vine sa cred ce ai scris. la cine te referi ca sunt jeguri? la soferi? nu te gandesti ca ei sunt doar simpli angajati si isi fac doar meseria? si fara marfa din import tara ar fii la pamant, din cauza ca in tara nu se mai produce nimic, din cauza guvernantilor care au paralizat totul in tara. rusine ca transmiti " la multi ani" cand s-a intamplat o tragedie, indiferent de circumstante. condoleante familiei si Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
      • +9 (9 voturi)    
        Ma uimesti... (Miercuri, 30 mai 2012, 21:42)

        marian [anonim] i-a raspuns lui liliana

        Daca copilul TAU era in cabina tirului si murea, sau soferul era sotul TAU, ce mai spuneai atunci Liliana?
        • -1 (1 vot)    
          condoleante (Joi, 31 mai 2012, 20:22)

          liliana [anonim] i-a raspuns lui marian

          imi pare rau de ce s-a intamplat, nu am luat aparaea la nimeni, doar m-a deranjat ca exista oameni care se bucura de raul altora, de tragediile lor. indiferent de om , bogat sau sarac, indiferent de circumstantele in care a murit, exista o familie care ramane in urma, care-l plange, in special baiatul lui de 18 ani. putem usor sa criticam, dar mai greu sa oferi un gand bun. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
    • +2 (6 voturi)    
      gresit (Joi, 31 mai 2012, 7:35)

      vali [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Nu transportatorii sunt de vina ca motorina e 6 ron desteptule.Ia un pix si o hartie si calculeaza consum 35-37\100km +rovinieta si fara sa mai pui alte cheltuieli (diurna soferului licenta etc)si vezi la ce pret iesi per km si pe urma comentezi.
  • +14 (16 voturi)    
    nu sesizează nimeni ironia.... (Miercuri, 30 mai 2012, 19:36)

    Dan [anonim]

    Patron firmă transport rutier, mort sub roţile unui tir....
    • +9 (9 voturi)    
      .. (Miercuri, 30 mai 2012, 20:50)

      Johaness [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Exact asta voiam sa spun si eu. O avea vreo semnificatie si asta...
      Era tare sa fie un TIR de-al lui!
      Regret moartea unui om, dar nu am nicio mila cind se 'mai duce' un 'zmeu al soselelor'! Bine ca nu a mai luat si alti nevinovati cu el!
    • +6 (6 voturi)    
      hhhmmm... (Joi, 31 mai 2012, 3:24)

      gottlob_ [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Un unchi de-al meu (la volanul unui camion) a accidentat mortal un tanar de 18 ani iar dupa mai multi ani (20+) el a fost lovit de un autobuz chiar pe trecerea de pietoni decedand dupa cateva ore la spital. Oare poate cineva sa afle daca si cati oameni au murit loviti de tirurile Edy? nu ma bucur de moartea nimanui, ma bucur ca nu a luat cu el mai multi iar cei cu obicei ca al lui ar trebui sa invete ceva acuma pana nu e prea tarziu.
  • +1 (15 voturi)    
    Prieten (Miercuri, 30 mai 2012, 19:37)

    gabi h [anonim]

    Dumnezeu sa fie alaturi de tine prieten drag.Vei fii in amintirea mea totdeauna.
    • +5 (9 voturi)    
      Bine c-ai plecat SINGUR "prietene drag" (Miercuri, 30 mai 2012, 20:50)

      marian [anonim] i-a raspuns lui gabi h

      Pt ca daca esti atat de big cohones si ti se rupe de cei din jur, e foarte probabil ca la un moment dat sa mai fi luat pe cineva cu el. Zero compasiune pentru genul asta de nesimtiti, cu zero consideratie fata de cei din jur.

      P.S. Buna ironia, Dane :)
  • -9 (11 voturi)    
    un milionar (Miercuri, 30 mai 2012, 20:39)

    gigi [anonim]

    mai putin,vaaaaai cata jale.
    In timp ce asta se lafaia in masini scumpe, profesorii nu au ce pune pe masa.
    Dumnezeu a facut dreptate.
    • +4 (10 voturi)    
      cam penibil (Miercuri, 30 mai 2012, 23:33)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      cam penibil dumnezeul tau daca asa face dreptate.
  • +2 (4 voturi)    
    Sincere condoleante (Miercuri, 30 mai 2012, 21:32)

    COSMIN [anonim]

    Vreau sa transmit condoleante familiei,regret pierderea suferita,a fost unom care a reusut in viata si a luptat enorm ptr asta,Edy sa fii tare si sa duci mai departe munca lui taicatu....
    • +3 (3 voturi)    
      munca lu tac-su... (Joi, 31 mai 2012, 19:32)

      marian [anonim] i-a raspuns lui COSMIN

      sau banii si spatele lu' Melescanu? Bah naivilor, voi inca n-ati priceput ca in tara asta nu faci avere fara sa fii putin (mai mult....) minjit sau dator la alt smecher politician sau bancher?
      Ce naiba tot laudati munca? Munca e pentru nemti, negrii si tractoare. Romanul "se descurca"!!!
  • -7 (9 voturi)    
    andreitudoran87@yahoo.com (Miercuri, 30 mai 2012, 22:12)

    andrei [anonim]

    sa va fie rusine cum puteti spune asemenea lucruri despre un asa om bun.nu uitati caci vi se poate intampla si voua asa ceva.
    DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE
    • +2 (2 voturi)    
      definitia bunatatii (Joi, 31 mai 2012, 19:40)

      Mucenik [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Bah Andrei: ia fa un efort de imaginatie: In locul TIR-ului era taica-tu in logan si o mierlea. Ce parere mai aveai? Amice, moartea unui om este un lucru inevitabil. Ma lasa rece ca e miliardar. A fost noroc ca nu a luat pe altii cu el. Deci mai bea apa si taci! Daca te bagi ca supozitorul in depasire asta este urmarea. Din pacate zmeii astia nu mor singuri, mai iau si nevinovati cu ei. Acum a fost o intimplare ca a murit singur.
  • +14 (14 voturi)    
    mie nu imi pare rau de el... (Miercuri, 30 mai 2012, 22:19)

    trilulilu [anonim]

    Pur si simplu si-a facut-o cu mana lui. Eu am motocicleta...daca eram eu in locul tirului? Isi lua 3 ani de suspendare in timp ce familia mea plangea ani buni dupa mine. Unii au noroc (vezi Huidu)..unii ghinion cum este domnul acesta. Pacat ca in majoritatea cazurilor sunt masini mici sau motociclete si nu apare mereu cate un tir...life is not fair :).
  • +6 (10 voturi)    
    Patronul (Miercuri, 30 mai 2012, 22:24)

    LEC [anonim]

    neamt, la care am lucrat vre-o 3ani si jumatate , avea o firma tare in domeniul petrolier, dar era de o modestie si bun simt fara margini. Nici urma de aroganta , si altele care in mod curent li se urca la cap patronilor din Romania.

    La noi , pe soseaua Timisoara-Arad , trebuie mereu sa fii atent pe unde poti iesi in decor la nevoie,pentru ca toti, mai ales aradenii alearga ca nebunii , depasesc pe oriunde, nu le pasa de nimic
  • -6 (8 voturi)    
    :( (Miercuri, 30 mai 2012, 22:38)

    sophie [anonim]

    Oameni buni, e o vorba: "daca nu ai nimic bun de zis, mai bine taci!"
    Cei care nu l-au cunoscut, mai bine sa se intereseze ce fel de "milionar" era, decat sa manance ..... degeaba.
    Macar una dintre persoanele care posteaza comentarii de toata jena, a fost cu acest OM in masina? Au facut parte din viata lui?! Daca nu ... lasa-ti sa se odihneasca in pace!
    Cum ar fi sa fie cineva din familia/prietenii/cunostintele voastre?
    Domnul Popa a gresit, dar sa nu va ganditi macar o clipa ca nu era responsabil sau fara caracter..
    Scursuri sunteti voi cei care va bucurati de durerea altora!!!! Si zice bine cineva ca Dumnezeu vede :(
  • +3 (9 voturi)    
    Accident (Miercuri, 30 mai 2012, 23:22)

    catalin [anonim]

    Buna seara,
    L-am cunoscut pe acest om, cand nu era plin de bani...doar asa....intre...a uitat sa mai salute !
    Nu asta e important, e pacat ca a murit doar din cauza lui, dar cum zic si altii, daca nu era TIR si era o masina ca oricare alta....exact ca Huidu....pacat !
    Neatentia, masini bengoase, figuri etc...nu duc la bine !
    Dumnezeu sa il ierte !
  • +3 (3 voturi)    
    Interesant ?! Dumnezeu nu bate cu ciomagul ! (Joi, 31 mai 2012, 8:16)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Interesant ?! Dumnezeu nu bate cu ciomagul !
    Sunt atâtea cazuri în care Auto-Trenuri au lovit autoturisme din diferite motive: oficiale sau neoficiale.
  • -4 (6 voturi)    
    IT (Joi, 31 mai 2012, 8:33)

    Ovi Ardelean [anonim]

    Sincere condoleante familiei ! Un om de Remarcabil !
  • +3 (11 voturi)    
    Lasind la o parte... (Joi, 31 mai 2012, 8:49)

    Cadillac [utilizator]

    linguselile 'colegilor' de gradinita, hai sa citim 'printre rinduri':

    1 Un figurant plin de bani ( nu neaparat munciti sau curati ), este atit de calic incit nu vrea sa PLATEASCA ( BINE ) un om pentru a fi soferul lui de incredere!

    2 NUMAI in Rominia poti vedea milionari la volan = mirlani

    3 Accident este cind O ALTA masina te loveste! Cind faci 'figuri de Buftea' pe sosele, aratind 'fraierilor' ce mare 'scula' esti tu si mai ales ca 'ti se rupe' de regulile de circulatie rutiera, AI GRIJA !!!

    Vine un moment in care TOTUL SE PLATESTE !

    Va veni rindul NOSTRU sa 'ni se rupa' ca ai crapat !!!

    P S Nevasta acestui milionar - mirlan este acum,

    Vaduva vesela...
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Joi, 31 mai 2012, 9:08)

    KINGBOB [anonim]

    Nu sunt de acord cu acest tip de soferi... Cel putin nu pe drumurile Romaniei.
    Atat va zic celor efervescenti in acuze: daca am muri/merita sa murim de fiecare data cand facem o nebunie (pe sosele sau in afara lor), atunci nu cred ca multi am mai posta azi aici. Si cei care ar posta probabil ar fi niste tristi :)
  • -4 (8 voturi)    
    Drumuri cu doua benzi pe sens (Joi, 31 mai 2012, 9:13)

    smc [utilizator]

    Daca am avea drumuri cu doua benzi pe sens ar fi mult mai putine accidente de la depasiri.

    Nu are nimeni rabdare sa stea zeci de kilometri in spatele unor masini de lemne. Toti ne enervam! Cei care nu se mai pot stapani fac manevre riscante. Daca ar fi doua benzi pe sens, TIR-urile ar sta pe banda intai si restul masinilor ar trece de ele fara probleme, fara nervi, fara riscuri. Nu e nevoie neaparat de autostrazi, daca sunt scumpe, se pot face mai tarziu. Drumurile cu doua benzi pe sens sunt suficiente. Fie si o banda jumatate, tot ar fi mai bine decat ce avem acum.

    Deci eu zic ca nu este vina lui 100%. Este vina statului roman care se misca ca melcul in a construi infrastuctura rutiera. Cea curenta nu mai este demult potrivita nivelului de trafic. Fara infrastuctura moderna de drumuri nu ne putem dezvolta economic.
  • 0 (4 voturi)    
    oricum (Joi, 31 mai 2012, 9:25)

    eu [anonim]

    lipsa autostrazilor ramane problema cea mai grava a tarii noastre in acest moment. In fiecare zi avem cate un accident mortal. Ieri la Nistoresti azi la Timisoara maine cine stie unde....
  • -6 (6 voturi)    
    O intrebare (Joi, 31 mai 2012, 9:47)

    Anonim [anonim]

    Vreau sa intreb si eu.....pe cativa care au comentat, Daca ar avea bani..... multi bani....si-ar cumara logan? daca ai o masina "bengoasa" cum spun unii inseamna ca esti mai smecher? Omul tot om este...... masina e masina !
    • +8 (8 voturi)    
      ce relevanta are masina si banii din banca? (Joi, 31 mai 2012, 10:05)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Omul nu a aratat respect pentru ceilalti. Ceea ce a facut el putea sa duca oricind la un accident. A avut ghinion si a murit el. Ceilalti au avut noroc si au trait.
      Vina pare sa fie a lui in totalitate. Nu stim unde se grabea asa tare, poate ca pentru el a meritat riscul, e treaba lui si a familiei lui. Bine ca nu a mai omorit si pe altii.
      Sa-i fie tarina usoara!
  • -4 (6 voturi)    
    comentariu inutil dar necesar (Joi, 31 mai 2012, 11:07)

    om normal [anonim]

    Surprinzatoare tara Romania.
    Ca sa intelegeti de unde vin, trebuie sa spun ca am peste 2 milioane de km parcursi ca sofer, nici un km pe tir, numai pe masini mici, majoriatea foarte puternice, jumatate facuti in afara Romaniei.
    Cateva puncte;
    1. Cum e posibil ca cineva sa se bucure de moartea unui semen?
    2. Cum e posibil sa ai opinii despre caracterul unui om fara sa il cunosti, doar dintr-un accident auto.
    3. Cum e posibil ca, intr-o tara in care 90 la suta nu respecta reguli elementare de conduita rutiera, majoritatea comentatorilor aici respecta tot timpul legislatia rutiera.
    4. Care este diferenta dintre un milionar care conduce un Mercedes si provoaca un accident in care moare doar el si un sofer de Logan care provoaca un accident in care mor oameni nevinovati ? ( foarte mare dar nu in sensul la care se gandesc mai toti comentatorii aici)

    Asa de usor imi este sa creionez profilul comentatorului mediu aici....inutil totusi, dar de speriat...
    Surprinzatoarea Romanie.
    • -5 (5 voturi)    
      Corect (Joi, 31 mai 2012, 11:27)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui om normal

      Ai dreptate. Eu primul lucru la care m-am gandit a fost ca omul se grabea sa ajunga la o intalnire - fiind om de afaceri, nu? Are el timp sa stea in coloana infinitului de pe soselele nenorocite ale Romaniei? Cu siguranta ca nu. Acest om a construit una dintre cele mai solide si respectabile firme romanesti 100%, a dat de lucru la o gramada de oameni, nu s-a auzit niciodata nimic rau de el. Avea el autostrada pe care dealtfel prin impozitele platite nenorocitului de stat acesta trebuia sa i-o construiasca?? Acest om a murit in lupta, o lupta pe care multi dintre noi o ducem zi de zi...
      D-zeu sa-l odihneasca in pace.
      • +9 (9 voturi)    
        Nu inteleg (Joi, 31 mai 2012, 12:27)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        cand ai un anumit statut, o avere stransa, pentru ce sa iti risti oare viata, cu depasiri riscante ?

        Daca ai fi un sofer cat de cat cu capul pe umeri ai sti ca astfel de manevre riscante in conditii de circulatie proasta nici nu aduc mare economie de timp, deci in nici un caz nu pot fi o explicatie pentru depasiri hazardate. Orice incercare de a justifica o astfel de manevra este penibila, un om de afaceri care tine la eticheta nu conduce asa.

        Din pacate la noi, predomina spiritul cocalaresc, anume de a-ti lua masina puternica si a o conduce agresiv doar pentru a te face remarcat precum si dispretul fata de orice reguli, nu numai de circulatie, dar si de orice bun simt.
        • +2 (2 voturi)    
          apropo.. (Vineri, 1 iunie 2012, 0:13)

          theo [anonim] i-a raspuns lui gigel

          apropo de masini puternice..ce masina ia facut cadou fiului sau de majorat?un X6.. ca doar copilului ii trebuie o herghelie sub capota..
        • -1 (1 vot)    
          Autostrazi ? De ce "cocalar" nu pare a fi . (Duminică, 3 iunie 2012, 3:54)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui gigel

          Stiti ce este tragic ? Acest om a platit milioane de euro impozit la stat si nu a primit nimic in schimb ??? De ce nu avem autostrazi ? Fiecare din noi ne platim impozitele dar degeaba. De ce nu vin investitorii la noi ? M-am saturat de aceste dicutii sterile. Un om de afaceri trebuie sa circule, cateodata timpul nu iti mai ajunge.Daca avea autostrada va garantez ca pe un drum cu 1 banda pe sens ar fi circulat cu 60 km/h. Desigur are si el vina lui dar asemenea situatii nu exista intr-o tara care are AUTOSTRAZI !!! Avem nevoie de autostrazi .
    • +8 (8 voturi)    
      Daca nu vezi diferentele, e problema ta, (Joi, 31 mai 2012, 12:08)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui om normal

      Ma refer la diferentele de atitudine intre soferii de mercedes, BMW, si ceilalti cu masini mai normale. Sunt si alte diferente, de exemplu educatie. Stiu ca multi nu vor sa le vada, dar sunt evidente. Vreau sa intelegi cateva lucruri :

      1. Aici nu e vorba de prejudecati. E vorba de statistici. Oamenii vad cu ochii lor ce se intampla in trafic si isi fac o parere. Sau, daca nu crezi asta, cauta in statisticile cu accidente pe marci de masini. Este vorba de atitudine. E simplu : un dobitoc nu poate concepe ca masina lui de sute de mii de euro, cu sute de cai putere, sa parcurga aceeasi distanta ca o Dacie de exemplu. Nu conteaza ca e ceata, polei, se circula in coloana, etc. El va cauta sa se bage in fata cu orice pret. Fara sa se grabeasca de fapt cu adevarat.

      2. Nu ne bucuram bucur ca pur si simplu a murit un om. La fiecare drum mai lung vad cel putin un ghertoi care face depasiri pe linie continua, in curbe si alte locuri fara vizibilitate, si atunci ma gandesc doar ce bine e ca nu am fost acolo, pe contrasens ... Da, toti mai incalcam reguli, dar astia o fac intr-un mod care ne da dreptul sa ne bucuram ca un astfel de individ nu mai este la volan pe strazi, in stilul cel ma uman posibil. Evident as fi preferat sa nu fi fost mort, ci fara carnet la prima abatere de genul asta, dar oricum ar fi, tot ma bucur pentru mine si ceilalti oameni nevinovati ca unul ca el nu mai e pe strazi.
  • -2 (2 voturi)    
    Masina (Joi, 31 mai 2012, 12:18)

    Protoss [utilizator]

    Mercedes S 420 CDI , masina are 5 stele ADAC, insa puterea impactului a fost atat de mare incat tirul s-a raturnat iar capul tractor are daune serioase. Dumnezeu sa-l ierte!
  • -2 (2 voturi)    
    Nu intelege nimeni (Joi, 31 mai 2012, 13:47)

    Bibi Gecali [anonim]

    Nici el nici Huidu, nici cei din loganul lovit de huidu, nu au nici o vina pentru ca traiesc intr`o tara cu nevoi de secolul XXI si infrastructura construita pe vremea lui Stefan cel Mare.

    Daca aveam autostrazi nu mai vorbeam nici de huidu, nici de el, si nici de alti mii de morti.

    Dar cu banii de pe autostrazi si-au facut altii case. Poate le da Dumnezeu si lor ce merita. :).
  • -1 (3 voturi)    
    Groaznic (Joi, 31 mai 2012, 14:46)

    berger [anonim]

    Vorbesc unii ca iesiti acum din bordei. Cine e sofer si a condus sau conduce pe soselele tarii laudate nu cred ca vine sa spuna acum ca niciodata nu a incalcat o regula. Pentru ca este IMPOSIBIL sa conduci regulamentar in aceasta tara: de la borduri trasnite pana la turme de oi, biciclisti (care bietii si ei sufera), vaci aparute noaptea din neant pe asfalt, pietoni si soferi betivi, marcaje stranii, semne de circulatie ascunse dupa buruieni crerscute de 2 metri etc., etc.... Cei care comenteaza aici atat de negativ la adresa soferului de Mercedes (om bogat sau sarac ce conteaza??), care a murit, nu sunt soferi, sunt doar oameni cu o mentalitate depasita. Puteti oare sa recunoasteti ca va bucurati pentru moartea lui nu pentru ca a gresit (ca si voi gresiti!), ci pentru ca era bogat, saracul de el! Cand veti putea iesi din ideologia ceausista, oameni buni??
  • 0 (0 voturi)    
    De unde ucis? (Marţi, 4 decembrie 2012, 0:26)

    Un nene [anonim]

    "Milionar ucis in accident" ???

    E sinucidere curata. Si e foarte bine ca nu a omorat pe nimeni.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by