Un copil de sase ani a fost omorat de caini in localitatea suceveana Darmanesti

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 martie 2012, 12:46 Ultima ora

Un copil in varsta de sase ani a murit, sambata la pranz, dupa ce a fost atacat de caini pe un camp din satul Calinesti, apartinand comunei sucevene Darmanesti, transmite Mediafax.

Potrivit primelor date, trupul copilului, care are mai multe muscaturi, a fost gasit de catre o femeie care a sunat la Serviciul unic de urgenta 112.

Prefectul judetului Suceava, Sorin Arcadie Popescu, a declarat ca deocamdata nu se stie daca animalele au proprietari sau este vorba despre caini comunitari, dar ca politistii au declansat deja o ancheta pentru a stabili acest lucru.

Prefectul a mai spus ca exista martori in acest caz, fiind vorba despre doua femei care ar fi vazut de la distanta ce s-a intamplat.

Potrivit primarului comunei sucevene Darmanesti, Dan Chidovet, copilul, care provine dintr-o familie "mai necajita" si mai are un frate in clasa a II-a, urma sa implineasca sase ani in luna aprilie.

Edilul a mai spus ca, in cazul in care se stabileste ca acei caini aveau proprietari, acestia vor fi trasi la raspundere pentru ceea ce s-a intamplat.

Duminica seara, satenii ajutati de doi padurari au cautat cainii responsabili de atac si au reusit sa impuste unul dintre ei. S-au luat probe de laborator care vor fi duse la DSV pentru ca se banuieste ca patrupedul ar fi fost bolnav de rabie. Localnicii sunt revoltati de lipsa de reactie din partea autoritatilor.

Necropsia a relevat faptul ca baiatul a avut parte de o moarte foarte violenta, el decedand din cauza unei hemoragii provocate de muscaturile din zona gatului.

Nu este prima data cand un om este omorat sau ranit grav de cainii comunitari in Romania.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Aduna bani pe Facebook iar apoi ii ajuta pe oamenii sarmani din Romania. Gest emotionant al unor romani stabiliti in Germania

Intr-o lume in care avem senzatia ca nimeni nu mai are timp sa-si ajute aproapele, cativa romani stabiliti in Germania ne impresioneaza. Ei au alcatuit pe Facebook o comunitate, iar ai nostri din diaspora aduna periodic bani, alimente si haine. Unii dintre ei vin chiar in tara ca sa ii ajute concret pe batranii si copiii necajiti.








6668 vizualizari
  • +38 (44 voturi)    
    Unde-i Bardot... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 12:53)

    IO [anonim]

    Sigur i-a provocat....de ce a umblat pe acolo...sigur s-a uitat urat la ei... hai sa aud...
    • -45 (57 voturi)    
      Talibanii ar extermina tot (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:01)

      Lancaster [anonim] i-a raspuns lui IO

      In ciuda unor asemenea evenimente, nu exterminarea cainilor este raspunsul. Dupa ce terminam cu cainii, ce facem, exterminam lupii, exterminam ursii, exterminam mistretii, exterminam autovehiculele ca si alea omoara oameni, exterminam trenurile, exterminam avioanele etc. etc.?

      Din pacate, astfel de accidente se intampla, lumea nu e deloc un loc sigur si oamenii mor cand se afla in locul nepotrivit
      • +33 (45 voturi)    
        Impuscati! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:04)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

        Daca ar fi fost vorba de copilul meu, exact in aceeasi zi as fi cumparat o pusca cu bile, cu aer comprimat, nu stiu, si as fi impuscat toti cainii care nu erau in curti la lant. Nu exista ca intr-o lume normala, cainii sa omoare copii.
        Cand ne vom pretui copii si viata noastra mai mut, vom sti ce avem de facut!
        • +28 (32 voturi)    
          mda (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:51)

          V [anonim] i-a raspuns lui Cris

          Eu cred ca intai impuscam primarul si consiliul local...si daca prindeam si eventual vreun membru de la vreun ong care se ingrasha de pe urma javrelor, ca ei poarta cea mai mare parte din vina.
          • +14 (18 voturi)    
            Uitati cum se face in Danemarca (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:13)

            Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui V

            Cainele sotului Reginei a fost eutanasiat pentru ca a muscat un soldat din garda regala.
            Citez "Nu este nicio diferenta intre un caine regal si oricare alt caine."

            Ai nostri au devenit monumente ale naturii, intangibile...

            COPENHAGEN - A DACHSHUND kept by the husband of Denmark's Queen Margrethe that savaged a royal guard was the subject of lawmakers' calls for it to be put down on Thursday.

            Eleven-year-old Evita should be 'euthanised,' the opposition's animal welfare spokesman Bjarne Laustsen told AFP, deriding the 'paradox that a royal guard is bitten by a dog belonging to those he is employed to protect.'

            'If my dog had been so aggressive, I'd have had it put down,' he added.

            'There is no difference between a royal dog and any other,' he also told the bt.dk newspaper website.
            • +12 (16 voturi)    
              super postare... (Duminică, 25 martie 2012, 13:21)

              resita31 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

              imi tineam fetita, in varsta de un an si jumatate si am fost incoltit de vre-o 5-6 potai agresive... am crezut ca o sa fac infarct... e cumplit... nimeni nu ar trebui sa treaca prin asa ceva
              trebuie, neaparat sa se mentina prioritatea sigurantei omului in fata potailor agresive.
        • +23 (29 voturi)    
          Corect ! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:29)

          Petronius. [anonim] i-a raspuns lui Cris

          Arbaleta, arc cu sageti, prastie cu bile, si de ce nu: otrava.

          Atunci cand autoritatile nu isi fac datoria, cetatenii trebuie sa se organizeze si sa se apere.
          • +11 (13 voturi)    
            incompetentii (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:25)

            gigel [anonim] i-a raspuns lui Petronius.

            Daca autoritatile sunt incompetente, sa raspunda penal pentru complicitate la crima!
            • +2 (6 voturi)    
              in Romania ? (Luni, 26 martie 2012, 2:54)

              Martzianu [anonim] i-a raspuns lui gigel

              N-ai sa vezi. Se aude Basescu si Curtea Constitutionala ? Haideti odata cu legea eutanasierii javrelor, ca ne-am saturat. Sau chiar e musai ca in Romania oamenii sa isi faca singuri dreptate ? Ca autoritatile din Romania ioc, freaca menta.
      • +11 (25 voturi)    
        suflet de caine (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:04)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Lancaster

        Esti de-a dreptul scabros:daca ar fi fost copilul tau tot asa ai fi vorbit?Se pare ca vorbesti la acest mod doar pentru a fi in trend.Dupa cum judeci multe lectii vei primi de la viata!Te compatimesc!
        • +6 (12 voturi)    
          ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:24)

          calamaru [anonim] i-a raspuns lui hot news

          Esti usor inapoiat daca tu pui cainii pe primul loc si dupa aia oamenii.
        • +10 (14 voturi)    
          Haideti sa terminam odata cu ei (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:09)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui hot news

          Nu se mai poate, mor oamenii si noi filozofam.
          Trebuie sa luam atitudine, trebuie sa exterminam toti cainii fara stapan iar pe oengisti sa ii aducem in fata legii.
          Acesti criminali trebuie sa plateasca pentru omorurile si atacurile haitelor de caini.

          Toti oamenii responsabili trebuie sa ia atitudine pentru eradicarea haitelor de caini agresivi si de nebuni organizati.
          Romania nu este tara bolnavilor care isi permit sa omoare indirect copii.

          Daca legea nu face nimic inseamna ca nu e buna sau ca e mana in mana cu mafia ONG-urilor.
      • +25 (31 voturi)    
        ciudat! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:25)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Lancaster

        Sa intelegem ca daca esti furat, batut sau ucis, inseamna ca ai fost la locul nepotrivit? Unde sunt locurile potrivite?

        Probabil nu aveti copii, ci doar caini daca puteti sa faceti asemenea afirmatii.
        Un copil este ucis de un animal iar dvs gasiti scuze faptei? Cred ca aveti o problema in rationament.
        Aici nu este vorba de exterminarea cainilor, ci doar eliminarea celor agresivi.

        Cat de vocali sunt cei ce apara drepturile cainilor, impotriva oamenilor.
        Unde sunt cei ce apara drepturile omului? Au disparut, acum ei apara doar drepturile infractorilor impotriva victimelor lor.
        Bravo omenire!
      • +3 (9 voturi)    
        mda (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:17)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

        cainii sunt animale domestice si singurul motiv pentru care umbla liberii este ca oamenii iau lasat liberii, indiferent daca aveau stapan sau nu. si da, daca ursii incep da umble prin localitati si ataca oameni sunt omorati, la fel si cu lupi si cu alte animale. masinile sunt conduse de oameni si in cazul accidentului exista un om responsabil, in cazul cainilor... care sunt responsabili? cainii?, primarile care nu au nici interes nici o metoda legala sa scape de ei?, oamenii care iau lasat liberi? cine isi asuma raspunderea pentru copilul mort? daca exista animale libere in localitati care ataca oameni trebuie exterminate, nu merge faza cu momentul nepotrivit la locul nepotrivit atata timp cat se putea preveni daca nu existau toti ”iubitorii de animale” care impiedica orice incercare de a rezolva problema.
        • +1 (1 vot)    
          FRATILOR (Luni, 26 martie 2012, 13:38)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui eu

          Nimeni de aici nu intreaba UNDE ERAU PARINTII COPILULUI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          • 0 (0 voturi)    
            Nu are (Luni, 26 martie 2012, 18:17)

            _Rem [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

            nici o relevanta unde erau parintii copilului. Copilul se mai joaca, mai iese din curte. O femeie mai trece pe langa parc industrial plin de caini. Solutia nu este ca parintii sa poarte grija copilului si pentru ca iese din casa, iar cainii sa nu fie atinsi.

            Si lasand la o parte ca aici este vorba de un copil mort, sunt multe cazuri de persoane muscate, care nu mor neaparat. Plimba-te putin pe strazile mai laturalnice ale Bucurestiului, sa vedem cum iti place sa fii atacat de caini. Uneori nici pe bulevarde nu esti in siguranta.

            S-a ajuns intr-un punct ridicol cred eu sa stam toti cu frica in san pentru "iubitorii" de animale. Acei iubitori sa ii ia de pe strazi si sa aiba grija de ei.
      • +11 (17 voturi)    
        inteligentule (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:01)

        V [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

        Unde ai vazut tu ursi si lupi, mah, in centrul oraselor?
        Si ce treaba au mah avioanele, masinile si trenurile? Alea sunt facute pentru a servi un scop important: acela de a-ti transporta fundul dintr-o parte in alta! Daca nu ar fi asta, fii sigur ca ar fi "exterminate". Cainii ce scop au? Cu ce ne ajuta sa tinem haite de javre in jurul caselor?
        Asta nu e accident bibicule, eu o consider CRIMA! Nu din partea cainilor, ca nu e vina lor ca s-au nascut, ci din partea oamenilor care aveau obligatia sa asigure siguranta cetatenilor, ca pentru asta sunt PLATITI!
        • +2 (2 voturi)    
          V (Luni, 26 martie 2012, 11:33)

          edi [anonim] i-a raspuns lui V

          Eu am vazut ursi si elani, din aia mari de 800-900 kg, in orase mari din Canada.
          Ce-i drept , mai exista cazuri cand ataca oameni, sau masini, dar nu am auzit pe nici unul, nici macar victimele atacurilor(bineintels, care au mai trait), ca animalele respective sa fie eutanasiate.
          Le tranchilizau si le duceau inapoi in padure. care se mai intorcea si ataca iarasi era omorat. Dar nu s-a pomenit ca cineva sa doreasca sa starpeasca toti ursii doar fiindca unul a omorat un om... Si consider ca cei din canada au un grad de civilizatie mai mare decat al nostru....
      • +6 (10 voturi)    
        omoram si ursii, daca ucid in orase (Duminică, 25 martie 2012, 0:33)

        nae [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

        asadar, omoram lupii, ursii, magarii si toate animalele care, odata ajunse in mediile in care traiesc oamenii, incep sa omoare oameni.

        este evident ca nu ai cu cine sa te intelegi: situatii absolut ingrozitoare, in care un copil este ucis de caini intr-un mediu ocupat de oameni, sunt catalogate cu de javrofili blandete drept "accidente".
    • -28 (36 voturi)    
      Sugestie (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:29)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui IO

      Sugerez sa exterminam toti cainii din romania, in fiecare caine e o posibila bestie ce ne va omori copiii. Apoi sa continuam cu ursii, ca prea s-au invatat sa manance din gunoaie.
      • +20 (26 voturi)    
        . (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:33)

        AdiSun [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Esti un adevarat. Banuiesc ca situatia e super ok asa. Sau poate ii sterilizam si poate in 10-15 ani sacapam de ei (POATE). Intre timp aia pe care ii mai mutileaza sau omoara sunt ce? Victime colaterale? Tu chiar nu vezi ca incep sa fie din ce in ce mai multe victime? Aproape ca nu trece luna sa nu auzi de cate o persoana ucisa.
        Chiar nu iti dai seama ca jocul asta costa vieti? Iti dai seama ce moarte inforatoare a avut copilul asta si altii?
        Dar e ok, a venit muciflenduri si e sarcastic pe net. Problemele noastre au disparut. Multumim muciflenduri , poftim piatra asta.
        • -6 (8 voturi)    
          Pietre (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:05)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui AdiSun

          N-ai de unde sa imi dai o piatra, le-ati aruncat pe toate, cum va e obiceiul.
          O minima retinere (macar pana se afla detaliile dramei) poate ar fi o atitudine mai decenta.
      • +6 (10 voturi)    
        DA, SA-I OMORAM, E CARE PE CARE ! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:19)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Daca nu omoram cainii vagabonzi si puii lor, ei ne omoara copii, batranii si ii vor musca pe toti cei fara aparare pe care-i prind. E simplu, e instinctul de conservare si setea de supravietuire. Ori ei, ori noi !
      • +1 (7 voturi)    
        mila lui muciflenduri nu are limite (Duminică, 25 martie 2012, 13:03)

        love and marriage [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        de la cainii ucigasi, la zoofili, incestuosi si alti devianti, mila si toleranta lui muciflenduri sunt nesfarsite.
        poate e vorba de o problema psihica, poate e lipsa de minte.

        faptele sunt simple: cainii maidanezi omoara copii.
        concluzia este si ea simpla - trebuie sa omoram cainii maidanezi inainte sa mai ucida ei, pentru ca, altfel, este evident ca nu o sa avem, sau nu o sa gestionam niciodata corect banii pentru tinerea lor in adaposturi.

        insa exista specii de hominizi pentru care grija fata de copii este un moft ridicol, o dovada de conservatorism prafuit.
        nea muciflendure, nu era nevoie, dar ai mai dovedit, inca o data, ce entitate esti.
        • +1 (1 vot)    
          love and mariage (Luni, 26 martie 2012, 10:15)

          edi [anonim] i-a raspuns lui love and marriage

          Dupa logica ta, daca un roman omoara ( sa zicem) un italian, faptele sunt simple: romanii omoara italieni.
          Concluzia - la fel de simpla: italienii trebuie sa omoare romanii ....

          Sau, ca sa nu ma acuzi ca tu ai vorbit de animale, iar eu vorbesc de oameni, alt exemplu. Un om omoara un cerb, sau un urs, sau orice alt animal, in padure, deci in locul unde animalul respectiv e la el acasa. Ipotetic vorbind, ce s-ar intampla daca animalele respective s-ar razbuna pe noi, oamenii, pt asta?

          Din pacate oamenii, din rautate, omoara tot ce le cade in mana.... Nu conteaza ca alti caini nu musca, nici macar nu latra, trebuie omorati...
          Parerea mea este ca doar cainii agresivi trebuie eutanasiati, nu toti . La fel, doar oamenii care au gresit trrebuie pedepsiti, nu toti.

          Ti se pare corect?
          • 0 (2 voturi)    
            din pacate, nu se poate ce vrei tu (Luni, 26 martie 2012, 11:18)

            love and marriage [anonim] i-a raspuns lui edi

            in primul rand, logistic este imposibil sa eutahaniezi doar cainii agresivi, cum spui tu.
            locul lor va fi luat de urmatorul din ierarhia grupului, haitei.
            cum faci, angajezi specialisti in comportamentul animalelor, care sa dea un verdict penru fiecare maidanez? timp, bani.
            ca urmare, singura solutie este sa ii elimini pe toti.
            chiar si cei neagresivi cauzeaza neajunsuri majore - de la incidente in trafic, pana la mizerie, boli, zgomot etc.
            nu e normal, nicaieri in lumea civilizata nu exista asa ceva (ma rog, nici lumea civilizata nu e perfecta, dupa mine, dar cainii maidanezi sunt un exemplu incontestabil - cine/ce omoara oameni, este eliminat din societate).

            scuteste-ma de exemplele astea copilaresti cu un om/urs in padure.
            ai de ales - oameni, sau animale.
            tu gandeste-te ca, pana stam noi la taclale din astea prostesti, o sa mai moara si alti copii sfasiati de caini.
      • +1 (1 vot)    
        Exact (Luni, 26 martie 2012, 13:44)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Exterminam toti cainii, dupa care exterminam toate pisicile, canarii, porumbeii, vrabiile, funicile etc.

        Pe principiul "traiesc in oras, sunt om, deci nu impart teritoriul cu nici o alta vietate".

        Din toate povestea asta, nimeni nu intreaba unde puii mei erau parintii acelui copil ? Dar stai, aia sunt oameni deci nu au nici o vina, cainii sunt de vina .. si autoritatile, altceva ce mai stiti ?

        Oh da ! Sper ca "Rise of the planet of the apes" sa devina realitate, postacii hotnews care altceva decat masacrati, ucideti, externimati nu stiu, ma fac sa-mi doresc sa vad specia umana eliminata.
    • +11 (15 voturi)    
      Copilul era anticonstituţional... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:34)

      cobra [anonim] i-a raspuns lui IO

      Chiar nu înţelegeţi că acel copil nu avea dreptul să trăiască. În Javraland constituţia spune că omul este sluga câinelui. Câinele este sfânt aşa cum este vaca în India. Iar Curtea Constituţională este o adunătură de javre.
    • 0 (0 voturi)    
      pai ce sa auzi? (Luni, 26 martie 2012, 17:47)

      dw [anonim] i-a raspuns lui IO

      ce vrei sa auzi mai mult decat ca "doua femei au vazut de la distanta ce s-a intamplat"...CUUUUUM??? Adica vezi un copil atacat de caine si nu te duci sa il aperi????
  • +26 (32 voturi)    
    imi aduc aminte (Sâmbătă, 24 martie 2012, 12:53)

    ady [anonim]

    cand aveam 4 ani si sora 6 ani,am fost atacati de o haita de caini in Mangalia asta prin 1982 ..prin minune am scapat datorita unui trecator care a intervenit , pareau destul de flamanzi ..
    ce-i drept noi romanii avem genetic o gena numita mila..si fata de alte etnii..dar cand se intrece masura trebuie actionat chiar si daca necesita sange rece..
    • +30 (32 voturi)    
      Si eu imi amintesc (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:56)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui ady

      Prin anii 80 la tara la bunici a aparut o haita de ciini care au apucat sa omoare citeva oi pe pajiste. A venit padurarul si i-a impuscat. Nimeni, dar absolut nimeni nu a sarit in sus; era ceva normal. Stiu ca li s-au trimis capetele la control, sa nu cumva sa fie turbati. Culmea e ca asta se intimpla tot in judetul Suceava.
      Ce dracu s-a intimplat cu noi?
      • +7 (9 voturi)    
        Câini peste câini... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:59)

        ov1d1u [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        În satele de prin jud. Suceava au apărut o grămadă de câini comunitari în ultima vreme. Nu ştiu de unde apar, dar bunicii mei nici nu-şi mai lasă găinile afară din curte din cauza lor; iar cazuri de copii hăituiţi de aceşti câini apar cel puţin odată pe săptămână...
        • +9 (9 voturi)    
          . (Duminică, 25 martie 2012, 1:08)

          Eusebius [utilizator] i-a raspuns lui ov1d1u

          ONG-uri binevoitoare ii salveaza abandonandu-i la marginea oraselor sau pe unde apuca. Si pe langa mine tot apar spontan caini maturi. Au umplut zona.
  • +30 (34 voturi)    
    Curtea Constitutionala (Sâmbătă, 24 martie 2012, 12:58)

    fane [anonim]

    Membrii CC au decis ca nu este constitutionala eutanasierea cainilor comunitari. Mi-as dori ca acestia sa le explice familiilor celor omorati de caini fata in fata decizia lor.
    • -26 (30 voturi)    
      Intrebare (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:32)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui fane

      Ai tu mai multe detalii despre cainii care l-au omorit pe copil? Cum ai tras deja concluzia ca e vorba de caini vagabonzi? Poate au fost niste tigani sau niste unguri, sau poate niste evrei.
      • +19 (21 voturi)    
        Sau poate.. (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:15)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Au fost niste muciflenduri...
    • +7 (11 voturi)    
      Curtea constitutionala... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:23)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui fane

      le doresc constitutionalilor sa aiba aceasta experienta, sa faca ei, copiii si nepotii lor cunostiinta ci haitele turbate de caini, sa se lupte cu ele si apoi vor intelege poate (?) daca au decis bine. Sa-si sacrifice nepotii... Cati copii trebuie sa mai moara ca sa intelegem ca maidanezii nu apartin lumii civilizate, domnilor "constitutionali" ?? RUSINE!!! Stiti care este avertizarea pentru turistii care doresc sa viziteze Romania? : ATENTIE LA CAINII VAGABONZI SI LA GEANTA, DACA VIZITATI ROMANIA! Asta veti vedea la ghiseele turistice din Germania, de ex. Adica se da voie la vanatoare daca animalele sunt prea multe, dar pentru maidanezii criminali nu exista limita... au voie sa ne depaseasca numeric... Unde e logica?
      • +2 (2 voturi)    
        atentie (Luni, 26 martie 2012, 10:19)

        edi [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

        "Atentie la cainii vagabonzi si la geanta", spuneti dv.
        Asta inseamna ca si romanii ar trebui eliminati, pentrru ca unii dintre noi fura.
        La fel ca in cazul cainilor, daca unii musca , trebuie sa-i eutanasiem pe toti...

        Vi se pare corect?
        • -1 (1 vot)    
          da (Luni, 26 martie 2012, 11:28)

          nenea [anonim] i-a raspuns lui edi

          daca omoara, sa fie eliminati. viata pentru viata mi se pare o plata corecta intre oameni. la caini: exterminare pentru o singura vioata de om nu ajunge, trebuie exterminat si cel care a sustinut potaia
    • +4 (4 voturi)    
      NU (Luni, 26 martie 2012, 2:31)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui fane

      Curtea a hotarat ca legea data e o porcarie: nu spune nici sa-i omoram, nici sa-i lasam in pace si exact asta a cerut: ca legea sa fie CLARA, nu sa fie subiect de "vot al cetatenilor". O lege nu poate fi votata ca sa fie aplicata.

      Ca parlamentarii nostri se joaca de-a v-ati ascunselea, asta e de fapt adevarata problema.

      Prefera sa chiuleasca si sa faca declaratii prostesti in loc sa transeze problema!
  • +29 (29 voturi)    
    Ciudat (Sâmbătă, 24 martie 2012, 12:59)

    willow [anonim]

    In zona aceea am copilarit si eu, sunt niste imasuri imense cu dealuri verzi batute de vant si paraie. Din fericire in acele vremuri nu erau haitele astea de caini de pripas. Incet incet problema scapa din maini.

    Avem niste autoritati impotente!
    • +2 (4 voturi)    
      pt samy (Duminică, 25 martie 2012, 0:14)

      ana kaya [anonim] i-a raspuns lui willow

      copilul omorıt este nepotelul meu,ınca nu ne vine sa credem ca samy al nostu nu mai e.cıini avea stapini şi ia lasat dezlegati acolo fiind un abator deschis la fostele grajduri şi erau ınvatati cu carne cruda,acu sa raspunda stapınii ca pe nepot nu nil mai aduce ınapoi:))))
  • +26 (26 voturi)    
    Babele se cearta .. copiii mor (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:03)

    Alex. [anonim]

    Asa cum e in comune este si in oras. Plin de caini ai nimanui.

    Si acum va fi peste tot cearta pro si contra cateilor.. o zi doua dupa care mai citim o stire cu Boldea si uitam ca o familie va trai o viata intreaga indurerata.
  • +8 (16 voturi)    
    Cainii si asa zisii aparatori (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:03)

    Cristian cristi [anonim]

    Acum ce mai comentati d-lor despre acesti caini?
    Trebuie sa i ocrotiti in continuare , nu?
    Daca as putea i as omora pe toti si pe cei care cer ocrotirea lor i as pune la munca silnica
    Fiva r javrele ale dreaqu
    Ps: o javra ocroteste tot o javra de obicei
    • -15 (25 voturi)    
      Care caini? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:34)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Cristian cristi

      Care caini stimabile cristi cristian? Poate erau cainii popei. Ce sugerezi matale, sa casapim cainii tuturor satenilor? Organizam o noapte de cristal pentru caini?
      • +13 (19 voturi)    
        Dar copiii? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:11)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        Nuu, nuu, cred ca propune sa casapeasca toti copii si sa ii dea la caini. Sa nu mai deranjeze cainii.
        Ati luat-o razna cu totii aparand niste ucigasi de oameni. Asta sunt cainii aceia, niste ucigasi!
      • +2 (4 voturi)    
        serios (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:26)

        eu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        pe bune? daca sunt cainii unui satean, si se dovedeste asta, caini trebuie omorati si sateanul acuzat de omor din culpa pentru ca ia lasat liberi. dar sa fim seriosi, asta e destul de putin probabil pentru ca nu cred ca un singur om creste o haita de caini, si ma indoiesc ca mai nulti caini de la stapani diferiti se intalnesc si umbla in haita. cel mai probail sunt cainii vagabonzi.
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:29)

        calamaru [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        Stimabile, eutanasierea se refera la cainii agresivi, nu la toti cainii! Ce se aplica la toti cainii este castrarea, insa eutanasierea se aplica la cei care ataca. Este o masura luata in numele sigurantei oamenilor, unde iti este logica?
  • +26 (26 voturi)    
    Cam greu cu "stapanii" (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:05)

    Andradda [utilizator]

    Nu prea cred eu ca un caine de curte, hranit regulat, iese pe camp si ataca oameni. Poate ca unii caini sunt rai la ei in ograda, unde-si apara teritoriul, dar in afara....
    Decat daca presupunem ca acei caini sunt toti din rasele alea periculoase, ceea ce iar nu cred.
    Cine are asemenea caini, nu-i lasa chiar asa, de capul lor, pe camp.
    In primul rand pt ca sunt relativ scumpi si totodata exista pericolul sa fie otraviti foarte usor.
    Cred ca e vb , pur si simplu de caini vagabonzi, caini pe jumatate salbaticiti si mereu lihniti de foame.
    Bietul copil......
    • +11 (15 voturi)    
      caini (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:13)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Toti acesti caini care bantuie campurile si padurile din jurul localitatilor sunt adusi de masini inchiriate de faimoasele ONG-uri.Acestea iau banii pentru intretinerea animalelor apoi ii arunca pe campuri,asa se formeaza aceste haite care in lipsa hranei necesare pot produce mari drame.
      • 0 (8 voturi)    
        Asa e (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:08)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        ONG-urile si intelectualii sunt de vina. Da-ne te rog si niste poze cu ONG-urile astea ingrozitoare care fura banii contribuabililor si elibereaza cainii pe campiile patriei.
  • +21 (21 voturi)    
    din cotidian (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:10)

    andu [anonim]

    asta a devenit o stire cotidiana in Romania! rusinos pentru o tara membra UE.
  • +14 (18 voturi)    
    ce mai conteaza ! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:14)

    dorel [anonim]

    nici clanurile mafiote nu omoara in romania atatia oameni cati cad de la javrele maidaneze !!!!
    sa-i protejam ! tara de "destepti" ce sunteti !
  • +16 (18 voturi)    
    CAINII VAGABONTI CRIMINALI (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:15)

    IULIAN BUCULEI [anonim]

    ma asteptam sa gasesc deja comentarii pe acest subiect. cati copii trebuie sa mai moara pt. ca cineva sa ia atitudine
    trebuie sa luam cu totii atitudine pt ca sa nu ajungem poate unii dintre noi in locul acelor parinti nenorociti si batuti de soarta
  • +20 (26 voturi)    
    Nu e vina cainlor (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:15)

    Orpheus [utilizator]

    Nu este vina cainilor. Nu este niciodata vina cainlor. Traiasca cainii! Cu cat mai multi, cu atat mai bine. Nu putem eutanasia cainii. Sa eutanasiem oamenii!
  • +12 (16 voturi)    
    proprietari? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:33)

    Eugen [anonim]

    " in cazul in care se stabileste ca acei caini aveau proprietari" - sanse 1%.
    99% - cainii sunt fara stapan. Cine raspunde pentru moartea copilului?
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:42)

      sl [anonim] i-a raspuns lui Eugen

      Curtea Constitutionala
      • 0 (0 voturi)    
        .... (Luni, 26 martie 2012, 19:09)

        euros [utilizator] i-a raspuns lui sl

        ar fi si cazul
  • +16 (20 voturi)    
    rusine!!! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:33)

    dili [anonim]

    cum a indraznit copilul sa intre in teritoriul Sfintelor Animale? si cum indrazneste acel primar netrebnic sa traga pe cineva la raspundere? parintii copilului sa fie arsi pe rug in piata centrala pentru fapta lor!!! si sa li se taie capul! semnat vadim si asociatia 'patru labe(doua dimineata, una la pranz si una seara)'
  • +16 (20 voturi)    
    multumim... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:34)

    me [anonim]

    multimum Curtii constitutionale, multumim Patru labute ...
    am uitat pe cineva?!?!?!

    eu propun ca daca acei caini nu au stapan sa se pedepseasca cei ce permit acestor animale sa traiasca pe strazi (primaria si cei de mai sus)... atunci probabuil se va face ceva...
    da atata timp cat poti arunca linistit vina de la unu la altu si nimeni nu pateste nimic ii doare in dos...

    pun pariu ca "iubitorii de animale" de fapt nu iubesc nici animalele (ca doar daca iubesti pe cineva nu-l lasi in strada) si nici oamenii...
    • -5 (7 voturi)    
      hehe...ati vrut democratie... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:16)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui me

      asa va trebuie...acum vedeti cum se simt parintii satui de ong-urile seculariste care lupta impotriva religiei in scoli.
      • +2 (2 voturi)    
        . (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:07)

        Eusebius [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

        Ce comparatie stupida. Cine vrea sa isi sfasie copilul sa si-l sfasie acasa.
      • 0 (0 voturi)    
        uau (Duminică, 25 martie 2012, 9:22)

        eu [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

        chiar ai comparat niste parinti ai caror copii sunt omorati de animale in localitati, cu niste parinti care vor religie in scoli, uau....
  • +13 (13 voturi)    
    Si daca acei caini nu au stapan? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:39)

    Victor [anonim]

    Ce o sa se intample daca se dovedeste ca acei caini nu au stapan? Probabil nimic. Iubitorii de maidanezi o sa-si hraneasca in continuare haitele pe spatiul public iar asemenea stiri o sa fie ceva banal. Doar era un copil "necajit", nu?!
    • -12 (18 voturi)    
      Clar (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:38)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      Cand ai vazut un sat ultima oara? Chiar crezi ca taranii agricultori se incoloneaza si merg pe camp pentru a hrani caini vagabonzi?
      Eu nu am vazut la tara caini vagabonzi, ci doar caini care mai scapau din lant si se bucurau cateva ceasuri, alergand pe camp.
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:36)

        calamaru [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        Iti doresc la modul cel mai sincer sa te prinda o haita de caini si sa te... flendureasca un pic. Nu sa te omoare. Doar sa te faca ferfenita, sa coasa medicii la tine 6 ore si sa supravietuiesti. Dupa care astept ca si pe copilul tau sa il omoare o haita de caini. Dupa care am sa astept opinia pe care o vei avea prin prisma celor intamplate.
  • +11 (15 voturi)    
    Dar in cazul... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:45)

    Deci nu exista vinovati [anonim]

    ... incare nu aveau proprietari?

    Nici un brand de tara nu va ascunde niciodata mizeria din Romania, indiferent cati bani vor fi tocati...
  • +12 (16 voturi)    
    in momentul asta (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:01)

    buha [utilizator]

    in momentul asta vreau sa fac parte din echipa hinghierilor.
    si astept o replica din partea asociatiei cutu-cutu.
    • -5 (5 voturi)    
      replica (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:16)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui buha

      tu n-ai ceva mai bun de facut ?
    • +9 (9 voturi)    
      Poate pana maine imi trece ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:35)

      Petronius. [anonim] i-a raspuns lui buha

      ... dar azi, dupa ce am citit ca inca un copil a fost sfasiat de caini, as iesi si eu cu tine la omorat caini. Sunt stupefiat !!!

      Apropo: am doi caini, pe care ii tin in curte. Ii hranesc si am grija de ei; ma mai si joc cu ei, dar nu ii pup in bot si nici nu ii las pe strada.
  • +13 (17 voturi)    
    stire banala (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:02)

    stefi [anonim]

    Nu stiu de ce se mai dau asfel de stiri care deja nu mai impresioneaza pe nimeni, mai ales ca acel copil era "mai necajit" si cainii neavand stapan nu se poate face nimic.
    Doresc sa felicit si pe aceasta cale organizatiile de protectie a animalelor pentru ca pe oameni nu-i protejeaza nimeni.
    • +15 (19 voturi)    
      RIP (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:48)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui stefi

      Or sa vina idiotii de la cutu-cutu si trei labute, plus cei de la csm, sa ne explice ca, de fapt, era vorba despre un copil rau.

      Condoleante familiei :(
      • -8 (10 voturi)    
        si daca era un copil rau? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:19)

        bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        sadismul din copilarie duce la crime la maturitate...
    • -6 (8 voturi)    
      drepturile omului (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:18)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui stefi

      omul sa se protejeze singur, ca de aia are creier si e capul lantului trofic si si-a inventat teorii cum ca e cea mai evoluata fiinta de pe planeta
      • 0 (0 voturi)    
        Copilul tau se poate proteja singur ?! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:28)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

        Stii, in multe legi din lumea asta se scrie negru pe alb ca omul are dreptul la viata, iar incalcarea acestui drept se pedepseste aspru. Daca dreptul la viata este amenintat, orice masura este admisa. De aia omoram animale, ca sa le mancam sau sa ne aparam de ele.
        Daca, sa presupunem, cineva omora cainele care ameninta viata acelui copil, acel om incalca legea penala sau nu ?

        Daca, sa presupunem, un caine iti ameninta copilul, iar cineva ii da cainelui 5 bastoane in cap si-l omoara, ai fi in stare sa-l dai in judecata sau sa-l reclami la Politie ca a aplicat rele tratamente unui animal ?

        Fii cinstit.
      • 0 (0 voturi)    
        da corect (Duminică, 25 martie 2012, 9:25)

        eu [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

        multi oameni vor sa se protejeze dar vin geniile de la cutu cutu si alti mari ”iubitori de animale” care ingradesc orice fel de miscare legala impotriva cainilor vagabonzi, cred ca pasul urmator ar fi eutanasierea cutu cutu, poate aia trece de curtea constitutionala.
  • +11 (11 voturi)    
    Legea junglei (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:04)

    Ana [anonim]

    Si daca nu au proprietari, cine va fi tras la raspundere? Ma indoiesc ca vreun edil va da socoteala pentru aceasta moarte.
    Este in fond o crima provocata de neglijenta celor datori sa se ocupe de soarta acestor animale.
    Probabil ca raspunderea va fi pasata de la un birou la altul pana cand nimeni nu va mai sti de fapt ce s-a intamplat.
  • +10 (14 voturi)    
    Oare ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:08)

    Daniels22026 [utilizator]

    Vor fi trasi la raspundere proprietarii??!! Chipurile cautam proprietarii de ciini acum ...

    Ne prefacem nestiutori. Dar stim prea bine ca punem in pericol copiii si batrinii cu nepasarea noastra. E atit de simplu sa eliminam ciini fara stapin pentru a nu mai aparea astfel de cazuri. Cream locuri de munca, curatam orasele si mai inainte de toate, ne protejam copiii si parintii. E atit de simplu! E vorba despre animale, despre ciini, nu despre extraterestrii! Oare ne-a luat Dumnezeu mintile? Au mai ramas barbati adevarati in Romania, sau ne ascundem toti sub fustele femeilor?
    • -5 (5 voturi)    
      Halucinanta logica (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:21)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Cream locuri de munca? Pai daca tot se creaza locuri de munca in industria de casapit cainii, poate n-ar strica sa le folosim carnea pentru a hrani batranii si copiii. Chinezii ii mananca, asa ca sunt comestibili.
      Inlocuim proteinele din 'cornul si laptele' si obtinem 'cornul si catelul'. Impuscam 2 iepuri (sau caini) dintr-o lovitura. Ar fi un win-win situation.
      1. Se creaza locuri de munca
      2. Hranim batranii din azile si copiii din scoli cu carne macra (cainii vagabonzi sunt destul de atletici), si economisim banii de pe lapte.
      3. Folosim pielea pentru a confectiona haine (sunt la mare cautare)

      Cred ca asta ar putea fi solutia la problemele economice pe care le are romania.
      • 0 (0 voturi)    
        Avantaje (Duminică, 25 martie 2012, 8:45)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Merci. Dincolo de ironia ta, cred ca ai dreptate. De ce sa ne agitam, sa omorim ciini, sa ne prinda copiii, nevestele si asociatiile ca savirsim acte de cruzime fata de animale?

        Filozofia "las-o ba ca merge asa" e adinca si prezinta avantaje, in special pe termen lung. Asistam la nasterea unei societati noi: humano-canide. Cel mai bun prieten al omului trebuie recompensat pentru devotamentul istoric.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti singur... (Luni, 26 martie 2012, 10:26)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        ... si insistent utilizatorule Muciflenduri.
        Nu realizezi cat de penibile iti sunt comentariile si demersurile. De fiecare data aparand cainii si niciodata raspunzand intrebarilor care iti sunt puse. Ce ai spune daca ai pati ceea ce gandeste utilizatorul Calamaru (vezi mai sus)? Iti raspund eu: nimic pentru ca iti tii ochii foare bine inchisi. Deschide-i!
  • +17 (21 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:09)

    Tudorel Marin [anonim]

    propun ca toate cheltuielile cu spitalizare/ inmormintare din vina ciinilor, sa fie suportata de asociatiile de pupat ciinii sub coada.Si eu am ciini, dar fiecare animal trebuie sa stea pe craca lui.Sunt fara stapini? luati-i acasa ? Alta preocupare , nu au? A, trebuie sa gestioneze fonduri adunate de la iubitorii prosti
  • +15 (19 voturi)    
    . (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:12)

    Eusebius [utilizator]

    Ma intreb cate victime trebuie sa se mai stranga pentru a recunoaste ca situatia este critica Cati mai trebuie sa moara? La ce moment domnilor CutuCutu va fi PREA MULT?

    Nu credeti ca pretul pentru a nu eutanasia cainii este mult prea mare?
    • 0 (0 voturi)    
      Primaria Bucuresti si cainii (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:29)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Eusebius

      Tocmai ce s-a aprobat cresterea bugetului pentru "problemele" cainilor cu inca 1 milion de lei...
  • +11 (15 voturi)    
    Cutu Cutu (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:33)

    Seb [anonim]

    Cu siguranta cainii au fost abuzati in copilarie de oameni fara suflet, iar copilul a cautat-o cu lumanarea. Nu-i asa dle Valceleanu?
  • +15 (19 voturi)    
    vai, dar nu se poate (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:40)

    gigi [anonim]

    repede, repede, cineva de la "patru labute" sa mearga sa hraneasca catelusii, ca un copilas de sase ani le-o fi ajuns doar pe o masea si le-o fi inca foame..
  • +14 (18 voturi)    
    Democratia cainilor (Sâmbătă, 24 martie 2012, 14:44)

    dragos234 [utilizator]

    Fie ca esti om de afaceri japonez in Bucuresti, fie ca est un copilas amarat de 6 ani, javrele nu fac discriminare.
  • -11 (17 voturi)    
    Miorita rasucita (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:12)

    noreply [anonim]

    Paziti-ma de prieteni (ai omului), ca de ursi ma feresc singur!
    Pentru cei care s-au repezit (caineste) asupra dobitoacelor necuvantatoare, am o intrebare: de ce doar la noi?
    Poate nu am reusit sa starpim (din/dintre noi) ceea ce trebuia?
    Ar rezolva moartea cainilor toate problemele (inanitia infantila, analfabetismul, SIDA, TBC, violenta asupra minorilor, decesurile la nastere.....)?
    Degeaba uram cainii, daca nu iubim adevarul si intelegerea.
    • 0 (0 voturi)    
      du-te mai (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:44)

      eu [anonim] i-a raspuns lui noreply

      of of. da, asa e, esti destept. avem o problema care poate fi rezolvata foarte usor cu o solutie care este aplicata intr-o gramada de tari, ma refer la eutanasierea cainilor fara stapan daca nu sunt adoptati dupa o anumita perioada, dar tu imi arati calea adevarului, daca exista sida, tbc analfabetism, etc, de ce sa nu lasam si caini sa omoare chiar daca avem la indemana o solutie. normal, si mai zic de ce sa uram pedofili, criminali, violatorii, ca doar daca ii inchidem pe astia se rezolva problemele cu sida, tbc, analfabetism...nu nu se rezolva, deschidetii usile inchisorilor ca nare rost
      • 0 (0 voturi)    
        eu (Luni, 26 martie 2012, 10:40)

        edi [anonim] i-a raspuns lui eu

        Intr-o alta " gramada de tari", sunt legi care te omoara sau te mutileaza daca te imbraci provocator, de exemplu. Sau daca furi...
        Oricum, pana si la ei se pedepseste numai cel vinovat, nu si cei nevinovati.
        Asta nu inseamna ca trebuie sa copiem de la ei.
        Trebuie sa si gandim.
        Sunt de acord ca animalele agresive sa fie eutanasiate, dar de ce toate?
        E vina lor ca au ajuns pe strada? E vina oamenilor, care i-au abandonat.
        Pe vremea parintilor mei nu existau caini vagabonzi. Oamenii aveau in curte unul sau mai multi caini si atat. Daca mai era vreunul pripasit, murea de foame, nu ii dadea nimeni de mancare.
        Acum, oamenii au caini in curti, si cand fac pui le dau drumul pe strada. Asta e o greseala a OMULUI.
        Apoi, cei de pe strada, daca nu ar avea mancare, ar muri de foame. Dar nu, tot OMUL arunca la gunoi o multime de mancare, care in final, hraneste cainii de pe strada. Inainte resturile de mancare nu se aruncau, fiecare isi hranea animalele sale cu ele, si nu existau caini fara stapan
        Cine crezi ca trebuie pedepsit pentru asta?
    • +2 (2 voturi)    
      Probleme (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:41)

      calamaru [anonim] i-a raspuns lui noreply

      Cainii reprezinta una din problemele majore ce trebuie rezolvate. Eutanasierea celor agresivi si castrarea celorlalti caini reprezinta o metoda eficace, oricat se strofoaca 4 labute, cutu-cutu, dati-ne si noua, lasati-ne in mizerie si alte ong-uri halitoare de bani si facatoare de NIMIC.
    • 0 (0 voturi)    
      simplu (Duminică, 25 martie 2012, 0:30)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui noreply

      pentru ca suntem printre putinele tari care avem caini fara stapan pe strazi. Marea majoritate cum apare un caine fara stapan pe strada il duc la adapost si daca intr-un interval de timp nu e adoptat este eutanasiat. De aia...
  • -11 (23 voturi)    
    Democratia trogloditilor... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:15)

    Lara [anonim]

    99% din comentariile de mai sus nu fac decat sa sublinieze stupiditatea profunda si din pacate irevocabila in care suntem infundati. "Javrele" atacatoare poate ar trebui omorate, dar poate nu in bataie sau inecate cu cioburi de sticla sau otravuri, pentru ca nu ne place violenta... (aiurea, romanii o adora, de la cea familiala, la cea publica, de strada, asupra a tot ce misca!). Copilul din "familie necajita" nu are ce cauta la 5 ani nesupravegheat pe strazi... in nicio tara civilizata nu se abandoneaza copiii pe maidane ca in Romania. Nu apare nicaieri in articol cum ca parintii care erau prin preajma s-ar fi repezit sa-si scoata copilul din coltii fiarelor... de ce? pentru ca nu erau acolo, pentru ca bietul prunc la 5 ani era mai "maidanez" decat maidanezii, lasat de izbeliste. Parintii suferinzi isi vor ineca durerea in alcool ... in caz contarr imi cer scuze si transmit sicere condoleante familiei! Un copil si-a pierdut viata pentru ca situatia cainilor fara stapan nu este controlata si gestionata cu interes de autoritati (CU PORNIRE DE LA SATE!!!! TARANUL ROMAN ESTE PRIMUL CARE ARUNCA PUII PE CAMP, IN PADURI, IN RAURI ETC) si pentru ca copiii nostri bat maidanele in loc sa se ocupe cineva de educatia lor, din frageda pruncie. Credeti ca daca legea crimei n-ar fi fost declarata constitutionala, aceasta tragedie ar fi fost in vreun fel evitata???? nu fiti naivi domnilor, ca agresivi sunteti destul... din pacate guveranntilor nostri nu numai ca nu le pasa, dar si instrumentalizeaza furia voastra. Isi bat pur si simplu joc de sentimentele voastre si evident de viata voastra si a copiilor vostri. Nu vreti nicicum sa intelegeti ca situatia animalelor fara stapan ESTE UN LUCRU DORIT DE CEI CU BANI SI PUTERE (nicidecum de disperatele asociatii de protectie a animalelor care sunt primele care ar vrea sa scoata de pe starda cainii si sa ii dea in adoptie!!!). IN ZIUA IN CARE VOR DISPARE TOTI CAINII, POLITICIENII AFACERISTI STIU CA SI-AU PIERDUT VENITURILE EXTRA...
    • +14 (16 voturi)    
      Bla, bla-uri (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:15)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui Lara

      Un copil a fost OMORAT! De caini! Restul sunt bla, bla-uri!
      • 0 (4 voturi)    
        Asa este... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:49)

        Lara [anonim] i-a raspuns lui Cris

        un copil a fost omorat de caini. Sa omoram ACEI CAINI!!! cati dintre batranii nostri mor prin spitale, sub privirea scarbita si nepasatoare a asistentelor "nemotivate"? cati dintre tinerii romani, CA SA NU MOARA in tara lor "iubitoare" si-au luat lumea in cap si sunt imprastiati prin lume, omorati de legi care nu ii protejeaza pt ca sunt cetateni de mana a doua? Nu fiti stupizi. Ganditi larg, nu va limitati mintea la evenimente fara a face conexiunea intre ele. Traim manipuati si smintiti. Cainele care a omorat sa fie omorat! Crezi ca daca pui otrava prin satul/ cartierul in care locuiesti ai rezolvati problema? Daca trece pe acolo un "copil necajit" si ridica otrava si din greseala o consuma, NU L-AI OMORAT CHIAR TU???? STITI CATE CAZURI DE OAMENI AI STRAZI SUNT CARE AJUNG LA URGENTE SI MOR PT CA MANANCA RESTURI DE MANCARE OTRAVITE PUSE CU DEDICATIE PT CAINI??? Dar chiar v-ati pierdut uzul raztiunii??? este o TRAGEDIE ce sa intamplat. Asta ne face sa devenim neoameni???? GANDITI, NU VA PROSTITI si mai tare!
    • +14 (16 voturi)    
      . (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:37)

      AdiSun [utilizator] i-a raspuns lui Lara

      Minte de taliban. Copiii trebuiesc tinuti in lesa si cainii liberi pe camp. Tu nu te-ai jucat niciodata pe afara fara ma-ta langa tine, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Cu multi respect pentru mama ta (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:53)

        Lara [anonim] i-a raspuns lui AdiSun

        si cu si mai mult pentur mama mea care m-a si invatat sa ma adresez persoanelor, pot sa spun ca m-am jucat afara cu prietenii, dar niciodata nu am ajuns in capat de sat la 5 ani, fara ca cineva sa ma poata scapa dintr-o situatie dificila, fie aceea a cainilor vagabonzi, a oamenilor vagabonzi si a altor pericole... Cainii trebuie sa fie tinuti in lesa, sigur, in niciun caz nu ii arucam pe camp ca sa creasca salbatici, lucruri pe care "GOSPODARUL" roman tot dintr-o lipsa acuta de educatie o face constant si cu indiferenta... Despre ce s-a intamplat trebuie sal-informam pe comaptriotul nostru care a a aruncat pe camp acei caini pui sau adulti. A LUI SI A MAMEI LUI E VINA!
    • 0 (0 voturi)    
      da (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:49)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Lara

      cum zici tu. tot intarile alea civilizate de care vorbesti eutanasierea este legala, caini vagabonzi nu exista, si caini cu stapan nu umbla decat in lesa, chiar daca e un chihuahua. da, ai partial dreptate, un copil lasat singur este vulnerabil si nu doar la caini, dar in cazul asta probabil ca situatia ar fi putut fi eviatata daca exista eutanasierea si in romania. autoritatile intradevar nu gestioneaza bine situatia dar sunt si foarte ingradite din punct de vedere legal.
    • +2 (2 voturi)    
      Adoptie? Cateva sute de mii? Eficienta: ZERO! (Luni, 26 martie 2012, 11:06)

      neagoe [utilizator] i-a raspuns lui Lara

      Omul de afaceri japonez care si-a pierdut viata muscat de caine in plina strada in 29 ianuarie 2006 nu era un "biet prunc de 5 ani", nu umbla pe maidane ci se afla in plin CENTRU al Bucurestiului, in Piata Victoriei.

      Daca acum 100 de ani oamenii stiau ca depasind limita satului se expuneau fiarelor salbatice, acum nu trebuie sa mai fie asa. Traim in aceasta aglomeratie UMANA numita Europa care a dorit sa se organizeze astfel incat sa nu mai fie nevoita sa iasa din sat cu arma in mana.

      Trebuie sa fim mai responsabili cu cainii, sa nu-i trimitem in vagabondaj. Dar in acelasi timp cei care sunt deja pe maidane si strazile oraselor TREBUIE sa dispara de pe strazi si maidane. Trebuie sa putem sa iesim din casa sau sa coboram din masina fara teama ca un caine fara stapan se repede sa ne muste copilul.

      Sterilizare? Bull shit! La o populatie de cateva sute de mii nu are cum sa functioneze. Cine va verifica care caine este sterilizat si care nu? Eficienta: ZERO! Cum ramane cu violenta generata de foame?

      Adaposturi? Alt bull shit! Ma umfla rasul ca iubitorii de caini le doresc acestora custi de beton de MAXIM un metru patrat! Curat viata de caine!

      Adoptie? Cateva sute de mii care continua sa se inmulteasca ?!? Draga Lara, eficienta: ZERO !!!

      Daca pui problema salvarii cainilor maidanezi si esti un iubitor ala acestora atunci trebuie sa le asiguri mancare, deparazitari, vaccinari, tratamente, etc. V-ati intrebat vreodata cat costa toate acestea? Enorm! Uneori, cand vad pozitia fundatiilor implicate in problema cainilor fara stapani ma intreb daca nu cumva implicarea lor este si de natura financiara, daca nu cumva importatorii de mancare si medicamente isi construiesc un business cu autoritatile locale, daca nu cumva tot CORUPTIA este cea care le guverneaza iubirea. Cate un om omorat de caini din cand in cand: victime colaterale.

      PS. Si eu sunt iubitor de caini si de la varsta de 13 ani am devenit responsabil de viata mai multor caini. Dar am si COPII!
  • +7 (13 voturi)    
    exterminaţi! exterminaţi! exterminaţi! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:16)

    trifoi [utilizator]

    Atunci când cel care are datoria sa ia masuri se dovedeste a fi impotent...initiativa trebuie sa treacă de partea celor oprimaţi...ca atare ramâne la îndemâna d-voastră să neutralizaţi pericolul..se poate face atât de discret şi cu fonduri minime! Un câine pe zi şi doctorul nu va veni!
    PS: Unde sunt comentariile intelectualilor urbani care ţineau lecţii de moralitate atunci când viceprimarul de la Botoşani a eutanasiat legal javrele din padoc?
  • +14 (18 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:43)

    geco [anonim]

    Cainele a fost provocat de acest copil rau. In curand o sa aflam de la preotul din sat ca radea in biserica si ca nu se spovedea, in schimb catelusul pios era cel mai bun catel din sat si nimeni nu isi da seama cum un suflet nevinovat ca cel al catelusului poate fi acuzat de o muscatura letala.
  • +11 (15 voturi)    
    Dero de scapa pe toti. (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:57)

    Obladon [anonim]

    Chiar asa. si eu am fo muscat de un protejat dar la mine DERO a facut minuni. A readus linistea in cartier, a scutit hingherii sa ai alerge si am si inlatutat pretextul de neconstitutionalitate..........
    • +1 (1 vot)    
      reteta? merci (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:06)

      maricel [utilizator] i-a raspuns lui Obladon

      .
  • -12 (18 voturi)    
    nu asa se pune problema (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:15)

    Ion A. [anonim]

    ce cauta copilul singur pe camp? daca nu era cainele putea fi un sarpe, un pedofil, un alt copil care sa-i dea in cap samd! a fi "necajit" nu-ti scuza lipsa de preocupare pt. propriii copii! sfat pentru "necajiti": nu va mai puiti ca sobolanii, fiindca sunteti mai de vina decat cainii vagabonzi! iar pt furiosii anti-potaie: daca vreti asanarea societatii, incepeti cu acesti degenerati alcoolici si puturosi, care se inmultesc salbatic! un individ asistat social, care nu produce decat plozi de teapa lui e mai inutil si mai costisitor ca un caine vagabond!
    • -6 (6 voturi)    
      bine zis (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:22)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui Ion A.

      un om supravietuieste 60-70 ani, pe cand cainele rar prinde 20 ani, deci costurile sunt mult mai mari.
    • +9 (9 voturi)    
      nu ai dreptate (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:23)

      sadbuttrue [anonim] i-a raspuns lui Ion A.

      draga Ion, nu incerca sa abati atentia de la problema cainilor mutang discutia in plan social. Ai dreptate in unele privinte. Dar acelea fac obiectul unei dezbateri separate. Tin sa iti amintesc ca au fost multe persoane in varsta care au murit sfasiate de caini. Iar tarile UE, acele tari cu care dorim sa semanam si carora sa ne alaturam cat mai strans au eliminat de mult animalele periculoase de pe teritoriile lor. Daca doresti wild life in spatele curtii poti sa mergi linistit in Africa. Suna l pe Boldu si anunta l ca vii, sa te astepte la avion.
      In ce ii priveste pe degeneratii care nu ar trebui sa se mai inmulteasca - mama lui Beethoven avea TBC, tatal sifilis. Ai lui Hitler erau sanatosi.
      Sanatate deci!
      • 0 (0 voturi)    
        superb (Luni, 26 martie 2012, 11:44)

        valabill [utilizator] i-a raspuns lui sadbuttrue

        l-am citit mai tarziu dar da-mi voie sa te felicit pentru justetea comentariului!
  • +14 (14 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:17)

    geco [anonim]

    Eu unul m-am hotarat. La mine in comuna o sa ne strangem cativa parinti si o sa facem curatenie. Daca nu vreti ca sa va gasiti copii intinsi pe camp luati masuri ca daca asteptati dupa legi o sa va manance cainii...la propriu.
    • +5 (5 voturi)    
      Interpol (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:16)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui geco

      Asteptam si primii urmariti international pentru ca au omorat cainii :)
  • +3 (3 voturi)    
    APARATI-NE COPIII!!!!!! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:06)

    ada [anonim]

    unde sunt toate fufele care plangeau de mila maidanezilor??? unde-i nevasta lui Temisan, ce spune acum??? i-ar placea ca si copilul ei sa pateasca ce a patit micutul din Darmanesti??? Doamneee, aparam animalele .....pe noi, oamenii, cine ne apara?? CURTEA CONSTITUTIONALA este vinovata pentru moartea copilasului......:((
  • +5 (5 voturi)    
    Incredibil cum se pune problema (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:11)

    Mioritza [utilizator]

    se pune problema daca cainii care au ucis copilul au stapan si daca da,sa fie trasi la raspundere.Deci tot la om se ajunge cu represaliile,poate-poate se mai colecteaza vreo amenda.Ai impresia ca ,cainii la noi sunt precum vacile in India.Sacri.
    DE CE NAIBA PLATIM IMPOZITE LA PRIMARII?
    Ca sa ne alerge cainii cand facem sport/jogging?
    Ca sa ne atace cainii cand mergem pe bicicleta?
    Ca sa latre si sa te atace daca parchezi masina intr-o zona unde ei sunt stapani,pentru ca vreo baba sau mosneag ii hranesc in fata scarii de bloc?
    Sa nu poti arunca gunoiul la ghena pentru sunt acolo si se infrupta din pungi cu resturi pe care le imprastie mai apoi peste tot?
    Sa nu poti sa-ti lasi linistit copilul sa se joace,fie si pe camp sau in parc,pentru ca ORIUNDE sunt haite de maidanezi cu un comportament imprevizibil?
    Sa fim speriati,muscati sau chiar sa pierdem un copil?
    SA NE PIERDEM LIBERTATEA DE MISCARE IN ORASE SI IN AFARA LOR?
    Cu cei de la asociatiile de protectie a animalelor nu cred ca se poate vorbi.Sunt doar niste falsi iubitori de caini,alte animale nici nu intra in discutie,indiferent cate picioare au,niste tocatori de bani.Adevaratii iubitori de animale sunt CEI CARE AU GRIJA de ele,le ofera un camin sau o curte,le hranesc au grija de sanatatea lor si de integrarea in mediu.Unde este Politia Animalelor(Cainilor) in tara asta de rahat?
    Cati copii,oameni trebuie sa mai sufere din cauza haitelor de caini vagabonzi pentru ca cineva sa inceapa sa faca ceva?
    Eu traiesc in Suceava,ei bine orasul asta este controlat de haite de caini iar oamenii de carpa care conduc orasul si zona vorbesc doar de atragerea de fonduri europene,de bani multi care se cheltuie pe niste kitsch-uri din lemn sau plastic peste care urineaza,paziti de politisti locali, cateii urbei.
    Suceava a ajuns o jungla si se va mai muri din cauza cainilor,curand! SPER SA NU FIE DOAR "COPII NECAJITI" VICTIME ALE FENOMENULUI .
  • +3 (3 voturi)    
    Noi romanii... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:12)

    ac [utilizator]

    ... sintem (aia milosii) o turma de milosi-ortodoxo-umanisto si alte idiotenii din astea. In sat la mine cind eram mic daca se intimpla una ca asta, se stringea comandoul de neamuri si ala vinovat era in piriu cu coastele rupte, daca nu si taiat.
    Auzi, mila. Da ocrotiti si Ebola in pana mea, copii, ca si ele este vii, nu, si lasate de Dumnezeu pe pamint, si noi, ca niste ortodocsi care cu o mina facem cruce o data la 100 de metri si cu ailalta ne scarpinam la prohab, trebe sa nu ciriim, ce a lasat domnul, e bun.

    A, da, uitam. Dumnezeu sa-l odihneasca pe copil. Din pacate, doar a murit, si inca intr-un mod groaznic.
  • +9 (9 voturi)    
    Nu ca ar mai conta, (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:47)

    Alex. [anonim]

    dar sunt curios, "oamenii" astia care tin la toti cateii si ar trebui sa-i aibe in grija, care ies pe sticla TV-ului si striga asa vehement pentru drepturile patrupedelor, dar nu vin cu solutii concrete, acum au curaj sa vina sa se uite in ochii bietilor parinti? trimit macar un SMS de condoleante?

    De fapt ei inteleg ce se petrece aici?
  • +8 (8 voturi)    
    cutzu cutzu (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:49)

    V [anonim]

    Voi, aia de la "cutzu cutzu", manca-le-ati coada!! da, voi... si primariile care percep taxe de "ecarisaj" pe care le varsa la astfel de ong-uri de rahat... sunteti cu totii vinovati si buni de plata (personal as zice ca si puscarie)! Pacat ca banii nu mai pot aduce viata inapoi :-(
  • +10 (10 voturi)    
    Unde este organizatia Cutu-Cutu ? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:48)

    Frankie [utilizator]

    acele ong-uri inutile tocatoare de bani
  • +13 (13 voturi)    
    sa ne fie (macar) rusine tuturor (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:52)

    maricel [utilizator]

    nici macar dreptul la odihna nu il mai invoc.

    astia vor iar voturi.
    de ce ? nu mai dau exemple, ca pierdem timpul.

    ma doare fix in pian ca am borduri, garduri si fantani de miliarde daca trebuie sa-mi apar familia ca in Africa
  • +3 (3 voturi)    
    exterminare! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:38)

    George Naparus [anonim]

    Toate haitele care ataca si omoara oameni,copii ar trebui imediat exterminate,iar ONG-urile care ii elibereaza din masini in diferite locuri in loc sa-i ingrijeasca si sa se ocupe de animale ar trebui sa fie judecate si condamnate pt. crima!
  • +5 (5 voturi)    
    solutie (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:00)

    c# [anonim]

    in loc sa pierdeti vremea pe bloguri invinuind pe unui si pe altii, date ceva de mancare la caini.
    CEVA ANTI CAINI.
    • 0 (0 voturi)    
      c (Luni, 26 martie 2012, 10:51)

      edi [anonim] i-a raspuns lui c#

      Imi e mila de tine!
      Gandesti gresit de tot...

      Ce s-ar intampla daca rudele femeii italiene ucise de un roman, s-ar ridica sa DEA CEVA DE MANCARE LA ROMANI. CEVA ANTI_-ROMANI....
      Care e diferenta?

      Numai cainii vinovati trebuie omorati, nu toti....
  • +4 (4 voturi)    
    CRIMA (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:08)

    MARIA [anonim]

    iesiti si manifestati impotriva curtii constitutionale,o rusine pt statul roman! este inadmisibil ca in sec. 21 populatia sa se lupte cu cainii vagabonzi! invingatori cainii!!!.....A FOST OMORAT UN COPIL!!!!.NU VA INTREBATI CATI VOR MAI MURI ?!ASA CEVA NU POATE FI IERTAT NICI DE DUMNEZEU!!! RUSINE PT OMENIRE!!
    • -1 (1 vot)    
      Maria (Luni, 26 martie 2012, 11:49)

      edi [anonim] i-a raspuns lui MARIA

      Maria, din cate stiu eu, in sec 21 exista mai multi copii victime ale accidentelor rutiere decat cei ucisi de caini. Totusi, nu am auzit pe nimeni sa voteze contra masinilor.... Invingatoare- masinile!
      Asa ceva e iertat de Dumnezeu?

      De ce atata rautate? E suficient sa fie eutanasiati NUMAI cainii vinovati, nu toti. Cei mai multi nu au nici o vina, sunt blanzi, unii nici nu latra. De ce sa platesca pentru ce au facut altii? Si asta din cauza noastra, a oamenilor, care i-am abandonat pe strazi si le dam mancare in continuare.
      Pe vremea parintilor mei nu erau caini vagabonzi. Cei de atunci nu aruncau pe strada puii de caine nascuti, si chiar daca se intampla sa mai fir vreunul de pripas, acesta murea de foame , intrucat nimeni nu arunca resturi de mancare la gunoi, ca sa le poate lua cainii vagabonzi.
      Asadar, a cui e vina pt cainii vagabonzi? Eu cred ca a omului....
  • -4 (6 voturi)    
    absurdul situatiei (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:15)

    absurd [anonim]

    tara de caini si biciclisti - arendata vestului.

    iar dulaii de stana ce ar trebui sa apere turma ... lupi si ei ?

    acu dati cu minus - popor debusolat ce sunteti.
  • +2 (2 voturi)    
    eutanasiati Curtea Constitutionala (Duminică, 25 martie 2012, 9:34)

    yellowdog [utilizator]

    si rezolvam jumate din problemele Romanie, de la caini la mafioti...
  • +4 (4 voturi)    
    caini si romani (Duminică, 25 martie 2012, 10:57)

    kiron [anonim]

    cred ca suntem singurul caz de tara unde curtea const judeca problema cainilor! cei de la botosani sunt judecati acum pentru ca au omarat cainii din adapost!
    in haosul in care traim banii pt ingrijirea batranilor si copiilor sunt cheltuiti pe caini!
    halal tara!
    DE CE NU SE IESE IN STRADA PENTRU ASTA???
  • +1 (1 vot)    
    Nu (Duminică, 25 martie 2012, 13:41)

    Ovi [anonim]

    O fi vina animalului ca e animal dar e ori noi ori animalul. Trebuie sa eliminam pericolele si sa ne asiguram ca alte animale de oameni vor fi amendati pt aruncarea cainilor in strada pt ca apoi sa le dea de mancare ca saracutele fiinte nu au o casa. Bai fratilor unde-i legea si de ce nu se respecta? Vrei caine atunci il tii in curte sau dormi cu el in pat si-l pupi pe botic dupa ce-si spala bijuteriile, simplu de tot. Cati copii si cati batrani trebuie sa mai moara pana sa-i adunati de pe strazi si sa incepeti sa amendati "binefacatorii"???
  • -1 (3 voturi)    
    Hop s-asa (Duminică, 25 martie 2012, 14:28)

    Un nene [anonim]

    Bag de "zeama", ca gandirea-i simpla. Dero, otrava, otrava, pusca, etc.
    Ciorba-i complicata, iar "reteta" e dovada unui gol imens in gandire.

    Mioriticii fac ce stiu mai bine, sa omoare. Nu-i vezi punand un ban deoparte pentru infiintarea unui serviciu de control al inmultirii acestor animale, nu-i vezi sustinand un ONG care se chinuie sa adune si castreze animalele pentru a NU SE MAI PUTEA INMULTI.

    In schimb, ii vezi cu declaratii razboinice: "SA-I OMORAM !". Prietenas, dupa ce ii omori, altii le vor lua locul, pentru ca problema nu este a cainilor, ci a VOASTRA, a OAMENILOR!

    Sa va dea mintea cea de pe urma. Cine vreti voi, numai sa v-o dea.
    • +2 (2 voturi)    
      da (Luni, 26 martie 2012, 2:28)

      NL [anonim] i-a raspuns lui Un nene

      Prietenas, dupa ce-i omorim, altii le vor lua locul si-i vom omori si pe aia, ce e asa de greu? Si, cind prindem o baba pe strada ca le da de mincare, ii smulgem sacosa din mina si-i dam cu ea in cap pina ii sare ideea de a le da de mincare, ce e asa de greu?
      • -1 (1 vot)    
        NL (Luni, 26 martie 2012, 10:55)

        edi [anonim] i-a raspuns lui NL

        De ce sa-i dam in cap numai la baba care hraneste cainii? Le dam in cap la toate babele... Ca toate ar putea hrani cainii la un moment dat.

        De ce atata rautate? Numai cel vinovat trebuie pedepsit, nu poti omori toti cainii pt ca unul din ei a muscat pe cineva.... La fel cum nu poti omori toti oamenii pt ca unuii din ei ucid pe cineva.....
  • -1 (5 voturi)    
    :) (Duminică, 25 martie 2012, 14:58)

    triton [utilizator]

    toata lumea urla ca nu avem siguranta din cauza ciinilor...tin sa va reamintesc ca principala cauza de mortalitate sint masinile. da da, alea care polueaza.
    ce-ar fi sa le exterminam?
  • +1 (1 vot)    
    Ce-ar fi (Duminică, 25 martie 2012, 20:43)

    Ovi [anonim]

    Sa va vedem moacele dupa ce patiti voi asa ceva? Sa va mai vad atunci evoluatilor care sunteti. Daca ong-urile papa banii aiurea atunci trebuie gasita ALTA solutie. Oamenii sunt problema dar uite ca oamenii nu sunt amendati pt asta. Si in principiu daca vrei sa vezi un animal ori mergi la gradina zoo ori mergi in padure. Daca vrei sa cresti un tigru in casa e fix problema ta dar tine-l doar pt tine. Ii doresc pofta buna si poate asa vei fi mai aproape de natura ;)
  • +5 (5 voturi)    
    boc e de vina ! (Luni, 26 martie 2012, 4:18)

    uzu [anonim]

    canii-s aparati de constitutie vere.
    un copil de 6 ani !!!
    sunteti o tara de nebuni daca in 6 luni mai traieste un caine comunitar" in romania.
    sigur, nu-i copilul tau, de ce sa iei atitudine. stai pana vine randul copilului tau. pe urma sari de cur in sus ...
    • -1 (1 vot)    
      uzu (Luni, 26 martie 2012, 10:59)

      edi [anonim] i-a raspuns lui uzu

      Uzule, esti periculos, vere! Nebun de legat!

      Ce s-ar fi intamplat daca unul ca tine ar fi zis, in urma uciderii fetei italience de catre un roman : " Sunteti o tara de nebuni daca in 6 luni mai traieste vreun roman in Italia"

      Doar cel vinovat trebuie pdepsit, nu toti. Nu e normal sa plateasca toti pt gresela unuia.
      E valabil si la animale.
      • +1 (1 vot)    
        edi (Luni, 26 martie 2012, 12:40)

        sebi [anonim] i-a raspuns lui edi

        Dute si culcate, se pare ca traiesti pe alta lume, toti cainii au o latura agresiva, daca pe tine nu te latra nu inseamna ca nu se dau la altii.
  • +2 (2 voturi)    
    idee de referendum (Luni, 26 martie 2012, 5:04)

    anonim [anonim]

    Sunteti de acord ca o persoana care ucide un caine fara stapan (excluzand cainii cu zgarda/identificator) sa nu poata fi pedepsita prin lege?

    - DA
    - NU

    Din cate stiu eu, in Romania se poate inca vota. Asa ca iesiti in strada.
  • +2 (2 voturi)    
    organizati pe facebook (Luni, 26 martie 2012, 5:10)

    anonim [anonim]

    bine ca ne facem cruce in troleu cand trecem pe langa o biserica, dar cand mor copii mancati de caini pe strada stam pe bloguri si ne vanturam frustrarile in loc sa facem ceva.

    daca vreti schimbare, trebuie sa iesim in strada.
    organizare pe facebook, meeting de 100,000 de oameni in fata guvernului.
  • +1 (1 vot)    
    legea e prost facuta dar exista (Luni, 26 martie 2012, 10:49)

    angela [anonim]

    legea e prost facuta dar exista; cati dintre noi in viata de zi cu zi luam atitudine impotriva celor care au animale de orice fel, nu doar caini?

    la bloc daca ai un caine sau orice alt animal de companietb platit in plus? se aplica legea?.. nu sau foarte rar. vecinii stau si se plang pe internet ca o fi ca o pati insa nu fac nimic real

    pe strazi si mai ales in parcuri cei care-si plimba cainele (in special de acestia avem parte din plin) o fac fara agarda, lasa cainele sa se urce pe tine, nu strang mizeria lasata de ei ci doar ii plimba si socializeaza. ceilalti ii tolereaza ca deh, ce sa faci daca vine cainele si te miroase sau se urca cu labele pe tine. face doar cunostinta. luam atitudine? nu ... daca o facem ne izbim de aroganta si agresivitatea celor care au caini ca suntem needucati.

    ca vedem o gramada de oameni care hranesc animale pe strada si lasa o mzierie de nedescris, luma atitudine? raspunsul este iarasi NU. stam si plangem pe INTERNET

    si exemplele pot continua ...

    problem este a noastra a OAMENILOR. nu mai tolerati lipsa de bun simt si atunci vom evolua spre o societate cat de cat normala

    Fie si doar, toti cei care au fost agresati de caini, s-ar asocia si ar face o presiune asupra celor care ne reprezinta si voteaza legile tot ar fi ceva. asa insa ne luptam cu morile de vant si intram intr-o nepasare si indiferenta totala iar "profitorii" de toate felurile isi fac de cap.
  • +1 (1 vot)    
    trebuie eutanasiati toti cainii vagabonzi (Luni, 26 martie 2012, 11:12)

    nadia [anonim]

    Mi se pare incredibil ca romanii sunt o natie atat de proasta, delasatoare si pacatoasa, incat sa nu fie in stare faca ceva in aceste circumstante grave... si sa se lase intimidati de cativa activisti desantati cu gura mare. Acesti caini trebuie omorati si gata, nu se poate sa ne lasam copiii sa fie mancati de niste javre. Adica viata copiilor e mai putin importanta decat viata acestor animale care nu au nici un rost? Cine vrea sa ii apere, sa stranaga fonduri si sa se ocupe de ei. (inclusiv de castrare)
  • 0 (0 voturi)    
    moarte cainilor (Luni, 26 martie 2012, 12:37)

    sebi [anonim]

    Ce diferente este in porcul de abator, gaina care o pui in farfurie si cainii maidanezi ?! Nici una spun eu si multi altii. Eu cred ca ar trebui facut un referendum ASAP !!! Cred ca 95 % sunt pentru eutanasiere, 4 % nu vin la vot si 1 % sunt ONG urile care ii iubesc mai mult decat pe copiii lor si ii pun inaintea oamenilor care nu au ce manca !
    In privinta populismului de care dau dovata alesii imi este scarba, le e frica sa cumva sa supere cateva sute de oameni care o sa apara pe la TV ca nu cumva sa isi strice imaginea ! Jalnici este cuvantul la adresa politicienilor !
  • +1 (1 vot)    
    autoaparare (Luni, 26 martie 2012, 14:40)

    iorgu [anonim]

    Departe de polemica cu ONG/fara, caini exterminati sau nu, nimeni nu spune ce sa faci concret daca esti atacat (cateva sfaturi care m-au ajutat) :
    1) nu fugi decat daca esti la 1m de adapost iar cainele la 100. Cainele fuge mult mai repede si mai ales fugind ii amplifici instinctul de vanator. In spatiu deschis sigur pierzi daca fugi.
    2) ia un bat , o piatra, o umbrela, o haina rasucita , orice cu care sa te aperi. Cainii stiu de frica batului sau a pietrelor.
    3) stai cat mai nemiscat ( in picioare ) chiar daca ti-e frica.
    4) incearca sa-i chemi, sa-i mangai, pot fi printre ei care sa raspunda pozitiv si toti ii urmeaza - spiritul de haita.
    5) daca totusi te ataca apara-ti gatul cu atebratul - instictiv ataca la gat, sau la picioare - dureros dar nu mortal.
    • 0 (0 voturi)    
      RE:autoaparare (Luni, 26 martie 2012, 19:45)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui iorgu

      De acord, in afara de punctul 4) "Incearca sa il chemi, sa il mangai"
      A intinde mana spre el cand deja e intr-o stare de atac, e un gest pe care cainele il poate interpreta ca atac, si te poti trezi ca te musca de mana.
      Eu stiu asa:
      1) Un caine care latra si nu schiteaza nici un gest ca vrea sa se aproprie, sa il lasi in pace.
      2) Daca latra si se aproprie de tine, nu il lasa sa se aproprie prea mult. Apleaca-te, prefacandu-te ca iei o piatra de jos, striga la el, chiar fugi spre el daca vezi ca nu da inapoi.
      3) Intotdeauna sa fi atent la cainii care te ocolesc pentru a ajunge in spatele tau (chiar daca nu latra). Fii continuu cu ochii pe el, si nu il lasa sa se aproprie la mai mult de 1m de tine (ca sa il ti la departare sa aplici solutiile de mai sus).
      4) Daca te ataca o haita de caini ai putine sanse sa scapi necapsat. Totusi pentru a avea ceva sanse : daca ai un zid in apropiere lipeste-te de zid si nu lasa nici un caine sa se aproprie - pana la urma o sa se plictiseasca sau o sa treaca altcineva prin zona care sa te ajute, daca n-ai nici un zid,trebuie sa identifici repede seful haitei, si sa "te dai la el" (sa tipi la el, sa il fugaresti, sa te faci ca dai in el....)
  • +1 (1 vot)    
    Recomandare (Luni, 26 martie 2012, 18:06)

    ciprian [anonim]

    Trimitieti emailuri la ccr@ccr.ro este de la curtea constitutionala, acolo va puteti varsa furia, sincer o merita, doar sunt angajatii vostrii, este normal ca poporul sa le trimita indicatii in direct, sug salarii din impozitele dv.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi