VIDEO Mircea Lucescu a fost ranit intr-un accident rutier, dar e "in afara oricarui pericol"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:09 Ultima ora


Mircea Lucescu
Foto: AGERPRES
Antrenorul Mircea Lucescu (66 de ani, Sahtior Donetk) a fost ranit intr-un accident rutier produs vineri pe Bulevardul Vasile Milea din Bucuresti, transmite Realitatea TV. Mircea Lucescu are o contuzie in zona toracelui, a declarat coordonatorul SMURD Bucuresti, dr. Bogdan Oprita, citat de Agerpres. Un cititor HotNews.ro care semneaza "x" ne-a transmis ca Lucescu conducea un autotusim Kia Sorento si a intors intr-o zona in care nu avea voie, fiind lovit de un tramvai. Masina a ricosat pe contrasens, unde a fost acrosata de un alt autoturism, ce circula regulamentar.

UPDATE3: Manager Spitalul Universitar: Mircea Lucescu are mai multe coaste rupte si sange in cavitatea toracica. Starea lui este buna, e in afara oricarui pericol, o echipa de specialisti il tine sub observatie. Familia doreste discretie in privinta prezentarii starii sale.

UPDATE2: Lucescu ar avea patru coaste rupte, iar unul dintre plamani a fost perforat.

UPDATE1: Din imaginile transmise de Realitatea TV se observa ca accidentul a avut loc in zona intersectiei Bd. Vasile Milea cu Bd. Iuliu Maniu.

Un cititor HotNews.ro care semneaza "x" ne-a transmis ca Lucescu conducea un autotusim Kia Sorento si a efectuat o manevra de intoarcere intr-o zona in care nu avea voie, fiind lovit de un tramvai. Masina a ricosat pe contrasens, unde a fost acrosata de un alt autoturism, ce circula regulamentar.



Echipele ISU au trebuit sa le descarcereze pe ambele victime. Potrivit lui Daniel Vasile, purtator de cuvant al ISU Bucuresti, una dintre victime este in stare grava.

Potrivit gsp.ro, niciuna dintre victime nu a suferit rani semnificative. Mircea Lucescu a suferit o contuzie toracica severa. El a fost transportat la Spitalul Floreasca, dupa care a fost dus la Spitalul Universitar, unde medicii au declarat ca "e in afara oricarui pericol".



Patronul echipei Rapid, George Copos, a declarat pentru Mediafax ca a vorbit la telefon cu Lucescu, acesta spunandu-i ca "il doare o coasta, dar ca e OK".

Gsp.ro a publicat o declaratie a Gabrielei Hussain, cea care conducea masina Volkswagen lovită de Mircea Lucescu, aceasta afirmand: "Domnul Lucescu venea dinspre mall-ul AFI Cotroceni, nu avea viteză. Voia să întoarcă pe linia de tramvai, eu i-am făcut loc cît de mult am putut, dar tramvaiul l-a acroşat şi l-a proiectat în mine, apoi s-a oprit în stîlp. Mircea Lucescu era conştient, avea un pic de sînge pe mîini. Am sunat repede la 112, au venit şi l-au dus la spital. Eu sînt OK, la fel şi mama şi copilul meu, aflaţi cu mine în maşină".

La ora producerii accidentului, in Bucuresti ploua, iar carosabilul este umed.

In urma cu doi ani, Mircea Lucescu a suferit o operatie de bypass.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12795 vizualizari

  • +13 (17 voturi)    
    Kia Sorento (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:14)

    x [anonim]

    Conducea un Kia Sorento, a vrut sa intoarca pe dubla-continua, si n-a vazut tramvaiul decit in ultima clipa.
    • +8 (12 voturi)    
      Detalii (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:27)

      Redactia [anonim] i-a raspuns lui x

      Multumim pentru detalii. Ne puteti contacta la adresa contact@hotnews.ro pentru mai multe informatii
      • -5 (17 voturi)    
        ce pacat ca puterea de a vota comentariile (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:37)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Redactia

        este folosita de multi tampiti!

        sa dai minus la un comentariu care nu are nici o legatura cu basescu, cu usl, cu nadal, cu federer, cu barcelona, cu steaua, cu dinamo, cu cainii strazii, cu avorturile, cu Dumnezeu sau cu vreo injuratura mi se pare pur si simplu o reactie a unui tampit.
        • -8 (16 voturi)    
          ... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:53)

          Marcu [anonim] i-a raspuns lui marius

          De vina nu sunt cei care voteaza, ci cei care permit ca voturile unor paraleli cu subiectul sa faca mai putin vizibil un comentariu la subiect.
        • +12 (14 voturi)    
          Amice (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:34)

          hoinar [utilizator] i-a raspuns lui marius

          Esti idiot. Ca sa ma exprim in limbajul tau.

          Cititorii acestui site folosesc voturile din mai multe motive care nu tin neaparat de Basescu, USL, Federer, Barcelona, Steaua, Dinamo, Dumnezeu. E pur si simplu o metoda de a arata ca le place sau sunt de acord cu mesajul comentariului. Sau ca apreciaza timpul pe care autorul l-a acordat subiectului.

          Sau vor, pur si simplu, sa ascunda un mesaj netot ca al tau, chiar daca nu tine de subiectele mentionate de tine, dar vor sa arate ca nu sunt de acord cu ce zici tu.

          E democratia majoritatii acestui site. Iti sugerez sa te duci inapoi la valorile culturii romanesti (click/cancan/libertatea/antenele/irealitatea) si sa ne lasi sa ne vedem de voturile noastre tampite.
          • -8 (8 voturi)    
            ... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:06)

            Marcu [anonim] i-a raspuns lui hoinar

            "democratia majoritatii".

            Behehe!
    • +3 (3 voturi)    
      Unde este femeia (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:55)

      Pele [anonim] i-a raspuns lui x

      din primele stiri de irealitati?sau era barbat?
    • +5 (5 voturi)    
      orice s-ar fi intamplat (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:00)

      graveyard_shift [utilizator] i-a raspuns lui x

      altcineva a fost de vina :)
  • 0 (0 voturi)    
    :( (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:15)

    alex [anonim]

    Uff....
  • +11 (11 voturi)    
    poate acum (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:17)

    Zbang [anonim]

    ne mai lasa televiziunile de scandal cu inmormantarea de la barbulesti sau crimele de la arad si proful de la monet. stirile la romani.
    • +1 (3 voturi)    
      crimele au fost la Sag-Timis, si nu la (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:42)

      danarad [anonim] i-a raspuns lui Zbang

      Sagu-Arad! in rest da, acum televiziunile o sa aiba subiect de emisiuni, timp de o saptamina, despre un cocalar care nu a respectat regulile de circulatie.
      de ce unul cu operatie la inima, mai are voie sa conduca ? in toamna pe dn Arad-Nadlac, au murit citiva nevinovati, tot din cauza unuia care fusese operat la inima.
    • +9 (9 voturi)    
      Asteptam condamnarile pentru Huidu, Lucescu... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:04)

      @diPhone [utilizator] i-a raspuns lui Zbang

      Huidu, Lucescu, paprika, alte legume si toti astia care cred ca regulile de circulatie sunt facute pentru a fi incalcate sa fie pedepsiti conform legii si nu conform statusului social (bancar).
  • +20 (26 voturi)    
    aplicarea legii (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:32)

    alex [anonim]

    Respect pentru Mircea Lucescu pentru ce a facut in fotbal, dar de ce intoarce Lucescu pe linie continua? Pentru ca isi permite!
    Pana nu o sa moara si niste puradei de sefi de partide pe strazile romaniei, nu se vor inaspri si in primul rand aplica pedepsele pentru incalcarea legilor de circulatie. Mor mii de oameni pe drumurile din ro din cauza unor mitocani ca astia.
    • -22 (32 voturi)    
      si io... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:54)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Prietene, fara sa fiu politician, militian sau copil de milionar si eu intorc pe linia continua, dubla sau nu, de cate ori am chef. Pana acum am scapat si de rutiera si de tafic.... dar stiu f bine ca asta nu o sa mearga la infinit! O fac in tara, o fac in strainatate, o fac unde vreau, dar cand ma asigur de politie ma asigur si de trafic si gata, am mai scapat odata!
      • +10 (14 voturi)    
        foarte frumos (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:20)

        mad0676 [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

        bravo prietene , da-i inainte , lauda-te chiar cu "smecheria" ta - atata timp cat iti dai seama ca n-o sa-ti mearga la infinit dar continui s-o faci , jos palaria !
        • -8 (18 voturi)    
          sigur... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:31)

          airamerica [utilizator] i-a raspuns lui mad0676

          Sigur voi nu o faceti niciodata, mergeti doar cu 60 kmh in oras, nu parcati aiurea, nu trageti o dusca.... hai sa fim seriosi!
          • +9 (13 voturi)    
            prieteni (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:36)

            mad0676 [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

            conduc zilnic prin Bucuresti cel putin 20 km (distanta casa - munca + retur) si reusesc cu greu sa-mi stapanesc nervii atunci cand constat ca regulile de circulatie sunt facute pentru "prosti". Cu toate astea , refuz sa "intorc pe linia continua, dubla sau nu, de cate ori am chef" , nu depasesc coloana pe linia de tramvai\contrasens , nu ii fortez pe altii sa franeze brusc atunci cand intru de pe un drum secundar , nu schimb banda sau directia de mers fara sa ma asigur si sa semnalizez , folosesc un dispozitiv hands-free pentru convorbirile personale sau legate de munca . Exista si posibilitatea ca timpul meu sa fie mult mai putin pretios decat al celor care se recunosc in cele de mai sus dar sunt convins ca mai avem nevoie de cateva "revolutii", chiar si personale , ca sa speram la mai bine.
            • 0 (2 voturi)    
              Ma bucur c exista romani care gandesc l fel c mine (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 21:27)

              @diPhone [utilizator] i-a raspuns lui mad0676

              @mad0676 jos palaria prietene. Cand trebuie sa merg undeva in coloana iar colegii imi zic sa "o calcam" eu le zic ca nu am de ce sa ma grabesc. Plec din timp de acasa pentru a evita traficul si cum nu sunt multi-milionar respect regulile de circulatie si pe ceilalti participanti din trafic iar iesirile la iarba verde le consider vacante, nu curse de masini pentru a vedea care moare mai repede la volan. Drum bun
      • +7 (13 voturi)    
        ce se mai poate citi (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:55)

        unul sau altul [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        daca citesc bine printre randuri...fur intr-o veselie, daca proprietarul nu e prin preajma si nici politie sa ma prinda atunci pun mina si fur. Si te mai si lauzi.
        • -5 (13 voturi)    
          nuj stiu ce intelegi tu.... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:58)

          airamerica [utilizator] i-a raspuns lui unul sau altul

          ...dar furtul e furt si "contraventia rutiera controlata" alta mancare de peste.
          Nu trec NICIODATA pe rosu, nu depasesc pe linie continua, nu merg cu viteza prea mare, las pietonii sa treaca, dar articolele din Codul rutier care nu-mi plac le incalc fara ezitare.
    • +12 (12 voturi)    
      nu ai dreptate in totalitate (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:33)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui alex

      orice boschete umblator intoarce pe unde nu trebuie, trece pe rosu, sau depaseste viteza. Nu trebuie sa ai bani ca sa incalci legea, iti trebuie bani doar ca sa scapi de pedeapsa cand te prinde.

      Ca sa nu o incalci iti mai trebuie si educatie, pe langa pedepsele care trebuiesc aplicate, nu doar pe hartie.
    • +4 (4 voturi)    
      Linia continua (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:03)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Nu vorbesc de Lucescu care probabil mergea pe o artera foarte circulata, dar la blocul meu exista o foarte frumoasa linie dubla continua care nu are niciun Dumnezeu. Ar fi absurd ca toti locatarii sa caute prima intersectie pentru a putea parca in fata blocului, sau pentru a putea iesi din parcare.

      Nu cred ca exista sofer care sa nu fi intors pe linia continua, iar majoritatea celor care o fac nu cred ca sunt bogati sau extraordinar de smecheri.
      In plus, desi nu am condus in Bucuresti, am inteles ca in trafic functioneaza legea junglei, asa ca nu inteleg de unde surpriza.
      • 0 (6 voturi)    
        2 tipuri de soferi (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:14)

        airamerica [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Exista 2 tipuri de soferi: cei care intorc pe linia continua si cei care nu recunosc ca o fac!
        • 0 (2 voturi)    
          da' tramvaiul (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:25)

          contribuabilul cinstit [anonim] i-a raspuns lui airamerica

          si cei pe care ii loveste tramvaiul/alta masina/pietonul unde se incadreaza ?
          • 0 (2 voturi)    
            in categoria.... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:49)

            airamerica [anonim] i-a raspuns lui contribuabilul cinstit

            ..soferilor, desi poti fi lovit de "tramvaiul/alta masina/pietonul" fara sa fi sofer. Aici pun punct dicutiei despre accidentul unui mare sportiv roman, dar imi rezerv dreptul de a intreba: cum naiba a ajuns tara asta in halul asta, daca voi toti-si accentueze "voi toti"- nu gresiti niciodatata, nu dati cu batul in balta, nu faceti tampenii in trafic/viata/societate/trai de zi cu zi?
            Poate pentru ca unii recunosc greselile si altii nu gresesc niciodata?
      • +1 (1 vot)    
        deci (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:04)

        Arkan [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        N-ai condus dar ai inteles ca...
        Altul care in loc sa doarma, comenteaza.
        In Bucuresti devii sofer, nu in alt loc din tara ci aici.
        In 5 luni de sofata in Bucuresti, acumulezi mai multa experienta decat in 2-3 ani in afara lui, ti se formeaza reflexele, devii "tehnic" pe spatii mici, inveti ce e parcarea in situatii limita, te uiti in oglinda tot timpu' etc
        Si nu e nici o lege a junglei, ba din contra, aici chiar te lasa sa te bagi, ca si tu intorci altuia favorul.
        • -1 (1 vot)    
          Oho (Duminică, 8 ianuarie 2012, 3:33)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Arkan

          Bine bai, Schumacher, ca ai acumulat experienta berechet.
          Ia zi-mi ce ai invatat? Cum sa ii injuri pe ceilalti? Cum sa clacsonezi inainte sa se faca verde? Cum sa fortezi galbenul?
          Dragul de el, parcare in situatie limita...
          Poate ar trebui sa mai iesi din cartier, ai ramane surprins sa vezi ca si prin alte parti au masinile oglinzi.
  • -11 (21 voturi)    
    Y (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:33)

    Cocalarul_Electronic [utilizator]

    Si, ce alte informatii v-a mai transmis "X". De criza economica nu stie nimic?
    • -7 (11 voturi)    
      hahahahaaaa (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:41)

      z [anonim] i-a raspuns lui Cocalarul_Electronic

      cea mai tare pe ziua asta de kko:D
    • +3 (17 voturi)    
      Salut, cocalare (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:49)

      x [anonim] i-a raspuns lui Cocalarul_Electronic

      Cocalar esti cu numele, cocalar esti si cu instruirea/pregatirea.
      Intre "Si" si "ce" nu se pune "," (virgula).
      PS. Pentru "criza economia" viziteaza alte rubrici.
      Sau aici trebuia sa vorbim si despre vreme'meteo, si despre bacalaureat?
  • +3 (7 voturi)    
    ce legatura are (Vineri, 6 ianuarie 2012, 14:40)

    Aramis [utilizator]

    bypassul coronarian cu accidentul de masina???
  • +2 (2 voturi)    
    E vorba de Vasile Milea, dar spre Grozavesti (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:20)

    Andy [anonim]

    Accidentul a avut loc in dreptul Artifex, asta inseamna Bd. Vasile Milea, dar spre capatul dinspre Grozavesti, chiar pe unde este coborarea de pe pasajul Basarab, pe Vasile Milea.
  • -2 (2 voturi)    
    multa sanatate (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:07)

    mimi [anonim]

    ii urez d-lui lucescu multa sanatate si sa il vedem bine,sanatos.
  • -1 (1 vot)    
    sanatate urgenta (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:47)

    ana [anonim]

    imi pare foarte rau de ce i s-a intimplat domnului mircea lucescu,si-i doresc sanatate
  • 0 (0 voturi)    
    oare cu noua lege a sanatatii ... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:00)

    piti [anonim]

    ma apuca groaza ce o sa se intample cu "concurenta"
    intre serviciile de urgenta

    am vazut in 20 de ani , marea "concurenta" intre alte servicii
    macar , stiu, ca s-a construit ceva bun in 20 de ani
    atentie...
    economia a fost distrusa de nea nelu si sanatatea sa nu fie distrusa de marineru
    poate mai avem o sansa ..
    mai am totusi incredere in presedintele nostru
  • +1 (1 vot)    
    cainele rosu (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:30)

    ipse [anonim]

    cu puterea mintii lui care poate face arogante, razboinicul luminii l-a impins in fata tramvaiului, deoarece cainele rosu cutezase sa ii marcheze cartierul, roata de la maybach si chiar pantalonul... sanatate multa si spor in continuare, nea Mircea!
  • +1 (1 vot)    
    "discretie"... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:36)

    vio [anonim]

    pai, televiziunile abia asteptau, chiar am ras cu nevasta-mea si cu ai mei ca de 3 zile nu aveau deloc ce sa dea si uite ca acum au subiect!!!
    Cum sa se gandeasca la discretie cand mor de foame jurnalistii aia fara subiecte de genul asta??
    Discretie....
  • +4 (4 voturi)    
    Cum conduce Lucescu... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 19:22)

    Stefan [anonim]

    Acum doi ani sau trei eram la volan pe banda a doua pe Aviatorilor dinspre ambasada Chinei spre piata Charles de Gaulle. In stanga mea pe banda a treia era un mercedes condus de dl Lucescu si acre la un anumit moment a schimbat banda fara sa se asigure sau sa-i pese ca in stanga lui era o alta masina. Norocul a fost ca banda unu era liberape acea portiune si am putut evita. Nu ma bucur pentru ce i s-a intamplat, fereasca Dumnezeu, dar ar trebui sa fie mai atent in trafic.
    • 0 (2 voturi)    
      hmm (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:21)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Pai daca el era pe banda a treia, nu trebuia sa-i pese daca exista vreo masina in stanga lui. In dreapta lui, da.
  • 0 (0 voturi)    
    Lucescu-info incomplete (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:51)

    denisa [anonim]

    Multiple fracturi de coaste pe ambele parti ale toracelui (volet de partea stanga, cu infudare - 8 coaste) si contuzii pulmonare agravate la 24 ore, cu sange in cavitatea pleurala.
    Computet Tomograf nu este Rezonanta Magnetica!
    Si alte greseli flagrante deoarece luati stiri de la asstenti si "brancardiologi" cu cativa lei.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by