KARCHER este lider mondial in echipamente si produse pentru curatare. Compania furnizeaza solutia potrivita pentru orice aplicatie fiind specializata in proiectarea, producerea si distribuirea de tehnica de curatare, atat pentru uz casnic cat si pentru cel profesional si industrial.

KarcherFoto: Karcher
  • Brand distins cu statutul de Superbrand*

Sortimentul Home & Garden este destinat consumatorilor finali. Cel mai cunoscut aparat Karcher este curatatorul cu apa sub presiune, insa compania noastra ofera o varietate de aparate pentru curatare: aspiratoare simple si multifunctionale, aspiratoare pentru geamuri si curatitoare cu abur. Gama Garden include in principal sisteme de udare, care sunt extrem de eficiente si asigura consum redus de resurse. Produsele Karcher sunt solutia perfecta pentru orice vreti sa curatati.

Fiind cei mai mari producatori de echipamente pentru curatat din lume, intelegem faptul ca indiferent de locul in care se afla, clientii nostri au propriile cerinte in ceea ce priveste curatarea si deseori timpul disponibil pentru efectuarea acesteia este limitat. Din acest motiv, gama noastra de echipamente profesionale pentru curatare, precum si accesoriile si detergentii, sunt create special pentru a indeplini nevoile clientilor nostri.

Indiferent de domeniul de activitate in care sunt utilizate sau de locatie, produsele Karcher ofera rezultate exceptionale, economie de timp, resurse si usurinta in utilizare, astfel va puteti concentra pe ceea ce este cu adevarat important in afacerea dumneavoastra.

La momentul actual compania asigura acoperirea intregului teritoriu al tarii prin reprezentanti de vanzari si service. Karcher Romania dezvolta continuu reteaua proprie de magazine. In momentul actual exista cinci magazine tip Karcher Center in orase importante din tara: Bucuresti, Iasi, Bacau, Targu Mures si Cluj Napoca, iar planul este de a deschide minim doua locatii pe an. Aparatele si echipamentele profesionale Karcher se comercializeaza printr-o retea de peste 85 de distribuitori. Aparatele, accesoriile si detergentii pentru casa si gradina se vand prin retelele tip DYI, Cash& Carry, Food si Electro, insumand peste 300 puncte de vanzare. Un alt canal important de vanzare il reprezinta domeniul online, unde suntem parteneri ai celor mai importanti vanzatori din piata, iar in curand ¬ pana la finalul anului 2017 compania Karcher Romania va deschide propriul magazine online. Karcher Romania a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri in crestere cu 20 % fata de anul precedent.

In anul 2016 Karcher a inaugurat in Curtea de Arges una dintre cele mai moderne fabrici ale grupului, singura in care opereaza soft-ul EWM - noul sistem de management al depozitului. Fabrica se intinde pe o suprafata 73.000 metri patrati de teren si 22.000 metri patrati de suprafete construite - cu planuri de extindere a activitatii. Detinem una dintre cele mai moderne sectii de injectie a maselor plastice (printr-un sistem automat cu 16 masini de injectie asistate de roboti). In noua unitate de productie CER sunt proiectate si fabricate aspiratoare profesionale: NT Tact, T range, BV5/1, BV5 Bp.

Ca urmare a rezultatelor excelente inregistrate de fabrica, care a ajuns la 80% din capacitate, grupul Karcher a decis sa achizitioneze o noua hala de productie, unde va dezvolta o noua facilitate de productie pentru aspiratoare si alte produse marca Karcher.

Se va continua in acelasi timp colaborarea de succes cu firma locala Electroarges, parteneriat care este in continuare activ. Cu aceasta noua investitie, Romania devine un centru regional extrem de important pentru grupul Karcher, avand atat activitati de productie cat si de cercetare- dezvoltare, situate in judetul Arges.

Va invitam sa accesati pagina noastra de internet: www.kaercher.ro.

* Superbrands este organizatia mondiala care ofera prestigiosul statut de Superbrand, brandurilor evaluate de catre un juriu larg de personalitati reprezentative pentru domeniu, denumit Consiliu Superbrands, si validate de consumatori, in urma unui studiu de piata. Criteriile luate in considerare sunt Calitate, Incredere, Diferentiere pe Piata, alaturi de alti indicatori care definesc profilul de consum din diferite piete, la nivel global.

In Romania, studiul este realizat cu sprijinul IPSOS pe un esantion reprezentativ la nivel national. Brandurile prezentate in aceasta sectiune sunt distinse cu statutul de Superbrand, in urma evaluarii generale a Consiliului Superbrands, precum si a studiului realizat la nivel national in Romania, in 2017 care este axat doar pe brandurile de consum. Selectia de branduri include modele de succes in branding, marketing, comunicare si business in sectoarele lor de activitate, fiind inalt evaluate de catre public si de catre specialistii in branding, marketing si comunicare si de reprezentanti la varf ai societatii civile si ai comunitatii de afaceri din Romania.