Material sustinut de Superbrands

Catena - de 18 ani, "Farmacia Inimii" pentru milioane de romani

de     Smile Media
Joi, 21 septembrie 2017, 12:02 SuperBrands

Catena
Foto: Catena
​Brandul Catena a luat fiinta in 1999, cand firma Fildas Trading prelua pachetul majoritar de actiuni al companiei Argesfarm - practic o retea locala de farmacii, cu 30 de unitati, mare parte din acestea amplasate in Pitesti. In timp, pe o piata plina de provocari permanente si puternic concurentiala, Catena s-a extins si s-a impus ca lider in retailul farmaceutic.

  • Brand distins cu statutul de Superbrand*
Bazata pe crestere organica, dar si prin achizitii directe, extinderea lantului de farmacii Catena s-a facut treptat, astfel ca, incepand din 2012, a devenit cea mai mare retea farma la nivel national, titlu pe care l-a mentinut si consolidat pana in prezent, depasind 650 de unitati.

In paralel, Catena a devenit cel mai cunoscut brand farma din Romania, un brand autentic romanesc, care a ajuns la inima a milioane de romani, prin oferirea de raspunsuri prompte la nevoile si dorintele acestora.

Punand accent pe o serie de valori si principii pe baza carora si-a creat numele si renumele, „Farmacia Inimii Catena” a incercat in permanenta sa vina in intampinarea asteptarilor clientilor sai, oferind intotdeauna preturi bune, servicii prompte, sfaturi profesioniste, o gama larga de produse, dar si cele mai noi si revolutionare tratamente.

Cu aproape 5 milioane de pacienti fideli, Catena a devenit un reper fundamental pe piata farmaceutica romaneasca in privinta calitatii si profesionalismului serviciilor oferite. Reteaua de farmacii Catena a integrat imaginea brandului in viata de zi cu zi a pacientilor, redefinind conceptul de stil armonios si sanatos de trai prin derularea permanenta de campanii sociale si informative, prin oferte si brosuri informative oferite gratuit milioanelor de romani.

Campanii de informare precum „O inima sanatoasa iubeste mai mult!” organizata anual de  Valentine’s Day sau „Intelege si controleaza diabetul” cu prilejul „Zilei de lupta impotriva diabetului”, marcata in fiecare an pe 14 noiembrie, au devenit deja traditii pentru pacientii romani. Alaturi de acestea, Catena a derulat numeroase alte actiuni informative si promotionale, cum ar fi lansarea, in 2016,  a cardului si brosurii „Mama si Copilul” – adresate atat mamicilor, cat si femeilor care se pregatesc sa devina mame, ori campaniile derulate de Ziua Copiilor sau Saptamana Internationala a Alaptarii.

Ca o consecinta fireasca a extinderii, echipa Catena a crescut de la an la an, apropiindu-se de un total de 4.000 de profesionisti care formeaza o familie unita, a carei misiune permanenta nu este doar aceea de a le oferi pacientilor servicii de cea mai inalta calitate la un pret excelent, ci de a asigura si acea legatura speciala cu acestia, bazata pe incredere reciproca si respect.

Ca aprecierea si increderea de care se bucura brandul Catena este rasplatita o spun premiile pe care lantul de farmacii le-a primit in ultimii ani, printre care: Best Buy Award – Distinctie pentru farmacia cu cel mai bun raport calitate-pret din Romania, pentru 3 editii la rand – intre 2013-2017; Trusted Brands – premiul pentru „Brandul de farmacii in care romanii au cea mai mare incredere”, pentru doi ani la rand – 2014 si 2015; Superbrands – intre 2013-2017; Qudal – Lantul de farmacii nr. 1 din punct de vedere al calitatii produselor si serviciilor din Romania, intre 2014-2017, precum si premiul Customers’ Friend (Prietenul Cumparatorilor), oferit de ICERTIAS (Asociatia Internationala de Certificare, cu sediul la Zurich, Elvetia), avand drept logo sloganul „Pentru ca ne pasa de tine”, ca semn al respectului Catena fata de pacientii sai.



Si, pentru ca militeaza pentru un stil de viata sanatos, Catena il si practica prin „Catena Racing Team” – un club polisportiv alcatuit din circa 1.000 de angajati ai grupului. Echipele de fotbal si de handbal „Catena Racing Team” sunt campioane nationale la categoria lor, iar membrii practicanti de ciclism montan si cros s-au clasat an de an pe podium. Din echipa „Catena Racing Team” face parte si Simona Dumitrescu, de profesie asistent farmacie, care a obtinut locul II la North Pole Marathon 2017, cel mai nordic maraton din lume, recunoscut de Guinness World Records!

Inotatorul Paul Georgescu, cel care a stabilit, pe 14 septembrie 2016, un nou record romanesc in traversarea Canalului Manecii, si care a castigat, in august 2017, Maratonul Lacului Zurich, cel mai puternic maraton acvatic din lume, este, de asemenea, membru de onoare al „Catena Racing Team”.

In contextul unei piete concurentiale tot mai dezvoltate si al unor cerinte tot mai sofisticate ale publicului, Catena isi propune sa fie in avangarda tratamentelor noi, oferind cele mai bune solutii pentru sanatate.
 


*Superbrands este organizatia mondiala care ofera prestigiosul statut de Superbrand, brandurilor evaluate de catre un juriu larg de personalitati reprezentative pentru domeniu, denumit Consiliu Superbrands, si validate de consumatori, in urma unui studiu de piata. Criteriile luate in considerare sunt Calitate, Incredere, Diferentiere pe Piata, alaturi de alti indicatori care definesc profilul de consum din diferite piete, la nivel global.

In Romania, studiul este realizat cu sprijinul IPSOS pe un esantion reprezentativ la nivel national. Brandurile prezentate in aceasta sectiune sunt distinse cu statutul de Superbrand, in urma evaluarii generale a Consiliului Superbrands, precum si a studiului realizat la nivel national in Romania, in 2017 care este axat doar pe brandurile de consum. Selectia de branduri include modele de succes in branding, marketing, comunicare si business in sectoarele lor de activitate, fiind inalt evaluate de catre public si de catre specialistii in branding, marketing si comunicare si de reprezentanti la varf ai societatii civile si ai comunitatii de afaceri din Romania.


Citeste mai multe despre   












2284 vizualizari

  • +20 (24 voturi)    
    Poate ca ar fi un brand romanesc... (Joi, 21 septembrie 2017, 12:17)

    puscas2 [utilizator]

    ... si mai de incredere daca ar renunta la reclamele cu arsinel "sarerandul".
    • -4 (10 voturi)    
      Brand romanesc cu inima ruseasca. (Vineri, 22 septembrie 2017, 2:27)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui puscas2

      De la Stela Popescu, nascuta la o aruncatura de bat de Tiraspol, toti cei din reclama sunt rusi sau de etnie slava.
      Reclama este realizata in stil ,,sentimental rusesc".
      Oricat ar evita un actor rus sa spuna ca e de alta etnie, intodeauna marele sau talent sentimental-interpretativ iese in evidenta. Este de fapt singurul domeniu, in care orgoliul impiedica un actor rus sa se prefaca.
  • +31 (37 voturi)    
    Rusine (Joi, 21 septembrie 2017, 12:35)

    Vade Retro [utilizator]

    Farmacia este in primul rand un BUSINESS al carui scop este sa faca bani. Multi bani. Nu sunt acolo sa va ajute, ci sa va vanda cat mai mult, cat mai scump!

    Si intr-o tara indobitocita precum Romania, merge de minune. Nu am vazut nicaieri altundeva in lume atatea reclame TV pentru tot felul de porcarii de suplimente alimentare si alte medicamente de care nu ai neaparat nevoie, menite se transfere banul din buzunarul pensionarilor in contul gros al catorva smecheri.
    • +7 (21 voturi)    
      Dar si pensionarul o merita! (Joi, 21 septembrie 2017, 12:43)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

      Este de o prostie atroce!
  • +18 (22 voturi)    
    tehnic vorbind... (Joi, 21 septembrie 2017, 16:32)

    liviu_ [utilizator]

    e farmacia rinichiului... arsinel stie d c!

    ce sa zic... o sa dureze multi ani dupa ce moare arsinel (ca alta situatie in care aia de la catena sa renunte la el nu vad) pana cand o sa ma gandesc sa cumpar de la ei!
  • +16 (20 voturi)    
    Targhet (Joi, 21 septembrie 2017, 16:38)

    Andra99 [utilizator]

    farmaciilea astea de lant toate au targhet-uri, adica limite de vanzari impuse farmacistilor angajati. Pe langa medicamentele de care avem nevoie, ei trebuie sa ne bage pe gat si altceva, sa-si maximizeze profitul. Si mai umbla si cu smecherii, cu carduri de fidelitate cu castiguri inexistente etc. Arshinel este cel mai bun exemplu, si el a "sarit" peste rand la transplant...
  • -17 (21 voturi)    
    sa vorbim si despre profesionalism (Vineri, 22 septembrie 2017, 9:20)

    Adi2017 [utilizator]

    Nu inteleg de unde atata rautate. E un business ca oricare altul. Si de ce nu recunoasteti: la Catena sunt angajati cu adevarat profesionisti care sunt atenti la nevoile pacientilor si care recomanda numai in beneficiul acestorai. Daca nu vreti sa luati un probiotic la antibiotic, e problema voastra. Asta nu inseamna ca nu vi s-a facut o recomandare corecta. Si ce-o tot dati cu Arsinel..El este in artist care apare intr-o reclama.
    • +14 (16 voturi)    
      Bravo! (Vineri, 22 septembrie 2017, 10:15)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui Adi2017

      Treci pe la caserie cu buletinul si un print screen dupa comentariul tau.
    • +8 (8 voturi)    
      cred ca (Vineri, 22 septembrie 2017, 19:05)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Adi2017

      atunci cand DOCTORUL iti prescrie antibiotic,iti prescrie si probiotic automat.Nu ai nevoie de un farmacist ''profesionist'' pentru asta
      Toate reclamele astea agresive nu fac decat sa impinga oamenii la automedicatie si multiiiii merg la farmacie ca si la doctor. ma doare aia,dati-mi ceva..
      Reclamele la catena..cum sa-ti zic..seamana cu reclamele la hypermaket..de parca oamenii merg la farmacie cu zambetul pe buze,bucurosi ca-s bolnavi da' pot lua ceva de la catena sa le treaca
  • -6 (14 voturi)    
    Boala face diferenta (Vineri, 22 septembrie 2017, 11:11)

    AHP [utilizator]

    Daca evaluati o farmacie doar dupa ce vedeti la ecrane, se pare ca n-ati prea avut nevoie de medicamente. Bucurati-va.
    cand ajungi sa fii plimbat de la un medic la altul, fara sa stii ce ai, apreciez si ramai fidel farmacistului care te-a indrumat cu sfaturi, si ti-a recomandat pastile ca sa te simti mai bine. Asta e experienta mea cu farmaciile Catena si pt asta ii apreciez.
    • +4 (6 voturi)    
      da corect! (Vineri, 22 septembrie 2017, 19:06)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui AHP

      :))
      ce nevoie mai avem de doctori..putem inchide si spitalele chiar.
      Atat timp cat avem catena nu patim nimic
  • +11 (13 voturi)    
    sigla lor... :) (Vineri, 22 septembrie 2017, 12:41)

    ciubex [utilizator]

    Tot timpul cand le va sigla ma gandesc ca s-ar potrivi pe cutia (ambalajul) unei paste de dinti.
    De asemenea am impresia ca-i farmacia pe placul celor ce privesc numai la Antena 3 :D
    Ma enerveaza protagonistii reclamelor lor, sigla si muzica :) cum apare vreo reclama a lor la TV schimb postul instantant.
  • +11 (13 voturi)    
    sa nu uitam un lucru (Vineri, 22 septembrie 2017, 13:34)

    Walking_dead [utilizator]

    Arsinel, unul din protagonistii reclamelor Catena, are un rinichi primit fara sa stea la coada la implanturi.
    Din aceasta cauza personal ma feresc sa cumpar ceva de la ei.
  • +8 (10 voturi)    
    Alo, domnii de la Catena, ia cititi asta: (Vineri, 22 septembrie 2017, 15:13)

    Phil Austin [utilizator]

    Vara trecuta am vizitat Romania in calitate de cetatean australian. Am studii superioare si varsta de 40 de ani (ca sa aveti o imagine de ansamblu).
    Am intrat intr-o farmacie Catena din Bucuresti, dar, ghinion, imbracat in pur stil australian (fara branduri si bijuterii, tricou curat dar vechi, slapi, pantaloni cargo), nepieptanat, dar spalat si parfumat, cu suficienti bani in buzunar cat sa nu-mi fac griji de preturi. Am explicat domnisoarei angajate ce caut, intr-o romana limpede, fara pic de accent strain (nu uit limba romana nici dupa 10 ani de umblat pe afara), imi zice sec si scurt n-are, fara sa-mi ofere vreun sfat sau vreo alternativa, ma lasa sa vorbesc singur si intra amabil in vorba cu tipul din spatele meu.
    Cum explicati asta?
    Am plecat evident intr-o alta farmacie, alt brand, unde am fost servit cum se cuvine. Peste alti doi-trei ani cand mai vin de ce as mai intra in vreo farmacie Catena?
    Multumesc.
  • -10 (12 voturi)    
    Votul poporului (Vineri, 22 septembrie 2017, 17:04)

    vasivasi2017 [utilizator]

    Si cu toate aceastea Catena este votata constant farmacia nr 1 din Romania.

    Ne place, nu ne place, Catena face parte din cultura romanului, la fel ca principiul "sa moara si capra vecinului" sau obiceiul "datul cu parerea".

    E pe peste tot, la TV, pe strada, pe autobuze. Rugati un copil sa continue fraza: "Farmacia ini...", cu siguranta va continua "Farmacia inimii, Catena!"

    Ne amuzam de reclame, dar la nevoie e bine sa gasesti o farmacie in apropiere, si Catenele sunt peste tot.

    Am devenit fan ca-i mai iau copilului lapte cand uita nevasta sa cumpere din supermarket. Este aproape de blocul meu, iar pretul este bun.
  • +10 (10 voturi)    
    5 farmacii pe o raza de 200m... (Sâmbătă, 23 septembrie 2017, 6:04)

    OmniStudio [utilizator]

    Cum supravietuiesc? o singura explicatie: adaosuri comerciale uriase, plus intelegerile dintre ele. La toate "lipsesc" aceleasi medicamente, iar diferentele de pret sunt minime.
    O mare afacere cladita pe suferinta oamenilor.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version