Monica Macovei: Trebuie sa reluam legile Big Brother si sa le adoptam. Inclusiv prin ordonanta de urgenta

de Narcis Anton     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 februarie 2015, 4:00 Revista Presei | Subiectele Zilei

Monica Macovei
Foto: Hotnews
Europarlamentarul Monica Macovei sustine ca legile Big-Brother, declarate neconstitutionale in forma in care au ajuns sa fie adoptate de Parlament, trebuie reluate si refacute tinand cont de observatiile Curtii Constitutionale, iar apoi adoptate rapid, chiar si prin ordonanta de urgenta. Legislatia in acest domeniu a fost unul dintre subiectele principale ale reuniunii informale a Consiliului Justitie Afaceri Interne (JAI) de saptamana trecuta, pe tema combaterii terorismului, de la Riga, la care Macovei a participat ca invitat.

Fostul ministru al Justitiei a explicat in cadrul unui interviu acordat Gandul ca Romania este una dintre putinele tari in care poti cumpara o cartela pre-pay fara un act de identitate, ceea ce in opinia sa este nefiresc. "Nu e normal sa poti sa cumperi cartela preplatita fara sa dai nicio data despre tine, de la orice chiosc. Trebuie sa le cumperi de la companii de telefonie si sa dai un act de identitate, pentru ca altfel devenim paradisul infractorilor si al teroristilor, fiindca toti vor veni sa cumpere cartele de la noi. Iar compania de telefonie trebuie sa fie obligata sa pastreze confidentialitatea datelor personale, care sa poata fi date la cerere daca sunt anchetati, cu autorizatie de la judecator. Asta e solutia", a declarat Monica Macovei.

Ceea ce trebuie sa fie insa clar in lege este, in opinia sa, necesitatea unei autorizatii de la judecator pentru continutul corespondentei electronice. "Continutul mailului trebuie sa fie citit numai cu autorizatie de la judecator. La fel si listingul, cu cine am vorbit. In multe tari, asta se face cu autorizatie de la procuror pe infractiunile de terorism. Nu exista terorism intr-o singura tara, se lucreaza peste frontiere. Trebuie sa ai legislatie cat de cat la fel cu cea a celorlalte tari ca sa poti sa coordonezi si sa colaborezi. Daca un terorist traverseaza intr-o zi cinci tari, vrei sa stii cu cine a vorbit in fiecare stat, cu cine a luat legatura. Poate ar trebui sa ne gandim la infractiunea de terorism", a explicat europarlamentarul.


Citeste mai multe despre   



















6411 vizualizari

  • +2 (44 voturi)    
    Alte țări nu au nici cărți de identitate (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 4:47)

    HaraldHarfagre [anonim]

    Obsesia asta a politicienilor români pentru controlul total asupra cetățeanului ar trebui să se potolească. În multe țări civilizate (Statele Unite, Marea Britanie, Australia) nu există nici măcar carte de identitate. Sunt țări care nu au avut niciodată regimuri totalitare, astfel că nu a apărut un asemenea nivel de control asupra cetățeanului.

    Pentru cine vrea să vadă cum se derulează lucrurile într-un stat de drept, soarta legii din 2006 prin care s-a încercat introducerea cărții de identitate în UK este nemaipomenit de instructivă. O să cumpărăm cartele prepay din UK si o să le trimitem rudelor din România să le folosească în roaming, ca să vadă politicienii cu mentalități comuniste că legitimarea cumpărătorului nu este fezabilă.
    • -2 (34 voturi)    
      2 paragrafe 3 prostii (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 5:27)

      redmc [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

      Ca se numesc carte sau altfel in toate tarile de le-ai citat exista documente de indentitate si sunt obligatorii la tot pasul, la banca, la volan, pe avion, la angajare. Poate e posibil sa nu ai nevoie de document o vreme, daca muncesti la negru si sa cumperi totul in ches, dar in nici un caz cartele de telefon anonime.
      • -2 (6 voturi)    
        Documentele de identitate vor disparea. (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 9:16)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui redmc

        Deja există tehnologia prin care oricine poate afla informații despre altcineva dintr-o privire. Transparența informațiilor face inutil controlul, secretizarea e cea care favorizează atât controlul cât și frauda.
      • -1 (5 voturi)    
        Judecăți de valoare gratuite (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 15:42)

        HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui redmc

        Dacă erai convins de realitatea celor scrise, nu începeai cu judecăți de valoare nesolicitate.

        Lipsa cărții de identitate înseamnă că nu există obligația de a te legitima pe stradă, asta face diferența între statele (foste) totalitare și restul. Permisul de conducere e pentru a conduce mașina, nu e obligatoriu. Și nu e pentru a fi legitimat de ”organe” când mergi pe stradă.

        Nici măcar la bancă nu îți trebuie act de identitate, te duci însoțit de o persoană care are o afacere în acel oraș, iar dacă el spune că te cheamă așa cum zici tu că te cheamă, banca îți deschide cont. După care toată lumea acceptă numele declarat, fiindcă are încredere în bancă.

        Nici măcar la înființarea firmei nu mi-a trebuit vreun act de identitate, dar presupun că turmele crescute în comunism consideră de neimaginat așa ceva
    • +3 (11 voturi)    
      gindeste apoi vorbeste (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 7:41)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

      Nu cred ca ai idee ce vorbesti prietene. In US ai un SSN unic si cam 99% din populatia peste 16 ani are un DL (permis conducere) . Pentru cei putini care nu conduc, handicapati, bolnavi, permisul confiscat pentru un motiv sau altul, sau mult prea batrini, exista un ID care e aproape identic cu DL . Legile Big Brother nu sint prin definitie totalitare sau comuniste, daca aplicate corect si neabuziv. Am fost in Rom acum citeva luni, le-am aratat pasaportul si am luat o cartela. Care e problema ? Mi se pare mult mai grav (si mai apropiat de mentalitatea comunista la care te refereai) ca mai toti politicienii romaini se bat pe functii publice ca sa fie mai aproape de ciolan si ca o buna parte din acesti mafioti , chiar cei mai tineri, provin one way or another din scursorile bolshevice (au avut acces) care au distrus tara (si o distrug in continuare) 50 ani
    • +5 (9 voturi)    
      De acord cu Monica Macovei (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 9:16)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

      Problema e ca cei care tot trimit legile astea in aceasi forma in care vor sa monitorizeze traficul internet fara un control al unui judecator par mai mult interesati de controlul romanilor cinstiti decat de teroristi.

      Ii intereseaza mai mult sa vada ce discuta tinerii pe care nu-i controleaza prin emisiunile TV, oponentii politici care pot fi santajati decat lupta impotriva terorismului.
      • +3 (3 voturi)    
        100% corect (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 16:41)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Serviciile secrete din Romania (aka securitatea mafiota) are deja acces la tot ce au nevoie, acum vor doar sa intre in legalitate.

        Dupa 'dezvaluirile' din ultimele zile (daca cineva mai avea nevoie de confirmare) intelegem ca am inlocuit cuplul de dictatorii cu cateva sute sau chiar mii de cupluri poate si mai rele, cu siguranta la fel de ignorante si mult mai lacome.

        Din pacate pentru cei care se uita cu speranta la 'libertatea' US si UK, sa stiti ca in Romania e mai multa libertate pentru ca: (doar cateva exemple)
        - nu esti condamnat la inchisoare pentru ce zici pe internet in retelele sociale (chiar chestii banale cateodata)
        - US este unul din statele in care nu prea exista libertati personale (va invit sa cititi despre http://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Swartz, o subtire dar evidenta paralela cu cazul Toni Grebla)
        - Cameron a declarat recent ca trebuie interzise aplicatiile care cripteaza informatiile (avem si noi la fel de tampiti)

        Eu sunt de acord sa am camera CCTV si la baie dar doar daca ... toata informatia va fi libera astfel incat toti sa aiba acces la ea.

        Cand doar unii au acces surse de putere nelimitata, stim ce se intampla.
      • 0 (0 voturi)    
        Partial de acord (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 19:43)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Da , cartelele trebuiesc luate cu buletinul (ca sa scapam de imbecilii ce suna la 112 si noaptea ) dar asta o sa fie un impediment minor pt teroristiii adevarati . Ei pot vorbi pe skype / mail / teamspeak etc . Iar net-ul sa poata fi monitorizat dar doar cu voie de la judecator . Daca deja ai microfoane in fund si camera in buda mare branza ca-ti mai si citesc mail-urile .
    • +14 (14 voturi)    
      LOL (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 9:27)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

      Tocmai US si UK dai exemplu de tari in care nu exista controlul total al cetateanului? :) Buna gluma!
      • -2 (2 voturi)    
        Libertatea de pe malurile Dâmboviței (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 17:20)

        HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

        Când stai în fața televizorului și auzi despre cele 4 milioane de camere de supraveghere din UK, ți se pare că aici e mai rău decât pe vremea lui Hitler, iar la tine e raiul pe pământ.

        Realitatea de pe stradă e un pic diferită față de propaganda de la televizor. Când ai să vezi de câte ori ești legitimat zi de zi în RO și de câte câte ori ești legitimat zi de zi în UK, îți mai schimbi tu părerile.

        La fel ca rușii îndoctrinați cu privire la ”fasciștii” din vest, românii au aceeași impresie, că la ei e libertate. Da, în România e libertate în comparație cu Iran sau Turcia, dar nu în comparație cu US sau UK.
        • 0 (0 voturi)    
          Mai documentati-va (Marţi, 10 februarie 2015, 12:41)

          CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

          La TV nu ma uit, am alte treburi mai interesante de facut.

          Referitor la UK in special, vedeti:

          GCHQ
          Master of Internet

          Asta este si ideea, sa va dea un fals sentiment de libertate, ca altfel s-ar revolta toti. Toate bune si frumoase pana cand intri in colimator pe nedrept si din pacate se intampla des.
    • 0 (0 voturi)    
      realitatea (Luni, 9 februarie 2015, 7:57)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

      Solutia este simpla: interdictia de a vinde cartele fara act de identificare.
  • +2 (12 voturi)    
    Sa meraga afacerile (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 7:50)

    aniod [utilizator]

    Ce-o fi rau daca vin altii sa cumpere cartele de la noi?
    Se vede ca nu a avut vreo afacere proprie in viata ei.
    Doar salariata.
  • -3 (11 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 7:55)

    nedumeritul [utilizator]

    Daca mi s-ar face o mare nedreptate la care ar contribui mai multe institutii ale statului as fi bucuros sa le detonez o bomba fara sa fiu identificat prin telefonul cu care am telecomandat explozia....asta deoarece ar insemna ca statul este mafiot......
    Intr-un stat corect si onest e bine ca la cumpararea cartelei sa se stie cine a cumparat-o..
    Faptul ca Monica a participat ca invitat ne arata ca e apreciata in strainatate, la noi a fost izolata si este apreciata doar de un grup restrans de oameni responsabili...
  • -2 (12 voturi)    
    Monica Macovei, un om responsabil! (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 7:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    In SUA, legitimatia de conducere auto are si functiunea de buletin de identitate!
    In SUA, se aplica legi Big Brother. Populatia le accepta fiindca a fost si va mai putea fi victima terorismului.
    Daca am trece si noi prin ce au trecut americanii, de pe urma terorismului, am accepta propunerile echilibrate si responsabile ale Monicai Macovei, nu am avea mentalitate de aventurier.
  • +5 (7 voturi)    
    big brother Orange (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 9:07)

    C.J. [utilizator]

    Nu e nevoie de o noua lege big brother odata ce orange are acceptul tuturor "beneficiarilor " de contracte. Citez:
    Prin semnarea Contractului, Clientul este de acord ca Datele sale cu caracter
    personal, inclusiv cele având functie de identificare (codul numeric personal, seria si
    numarul actului de identitate) sa fie prelucrate de Orange România în urmatoarele
    scopuri:
    constituirea de baze de date si utilizarea acestora în legatura cu furnizarea serviciilor
    de comunicatii electronice ce fac obiectul prezentului Contract,
    Totodata, prin semnarea acestui Contract, Clientul îsi da acordul ca
    Orange România sa înregistreze convorbirile telefonice cu reprezentantii
    Orange România
    Clientul îsi exprima acordul pentru ca Datele sale cu caracter personal sa fie
    transferate si/sau procesate în strainatate cu respectarea prevederilor legale în
    vigoare, în acelasi scop al furnizarii de servicii de comunicatii electronice.
    Prin semnarea prezentului Contract, Clientul este de acord ca datele sale de trafic
    (durata, destinatia, costul convorbirilor si data efectuarii acestora) sa fie prelucrate de
    Orange România în scopuri legale
    Un undercover bine plasat si totul e rezolvat fara interventia parlamentului
  • +12 (20 voturi)    
    Cu părere de rău... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 9:24)

    gaspy [utilizator]

    ...observ că și d-na MM a luat-o pe arătură.

    A încuraja ca o lege atât de importantă, sensibilă și controversată să fie adoptată prin OU mi se pare iresponsabil.

    Dacă ați citit motivația CC, problemele sunt adânci, nu doar de formă.

    Din păcate, sunt sigur că fanii MM (printre care m-am aflat și eu) vor vota negativ, fără să judece la rece.
    • +1 (1 vot)    
      Bine zis (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 16:57)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      si eu am votat-o dar ultimele declaratii ma fac sa ma bucur ca nu a iesit.

      Devine limpede cine a sprijinit-o in campanie.

      << Intrebata daca a simtit in campania electorala pentru prezidentiale implicarea SRI, Monica Macovei, fost candidat independent, a negat.

      "N-am simtit niciodata niciun fel de implicare", a declarat aceasta. >>
    • +1 (1 vot)    
      pe aratura a luat-o Hotnews cu titlul asta (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 21:29)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      MM sustine un punct de vedere logic si de bun-simt: identificarea cumparatorului de cartela, la fel ca la abonati si autorizarea de catre judecator a accesului la date.
      Acuma uitati-va din nou ce spune titlul. Parc-ar fi titlu de Click sau EVZ. Jurnalism de calitate, ce mai!
      • 0 (0 voturi)    
        Am recitit şi e ok ce spune. (Joi, 11 februarie 2016, 9:51)

        DanRetegan [anonim] i-a raspuns lui Gheorghescu

        Aveţi dreptate. Am recitit şi e ok ce spune. Iniţial m-am inflamat din cauza titlului....
  • +15 (15 voturi)    
    este NECONSITUTIONALA !!! (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 9:59)

    liviu_ [utilizator]

    ce dracu e asa neclar?!?!!?!?!?!
    NU POTI FI APROBATE FARA INCALCAREA CONSTITUTIEI !!!
    juristii astia au probleme asa grave sa inteleaga niste legi simple?!?!?!
    inteleg ca legile trebuie schimbate DAU NU ASA !!! legea trebuie facuta in folosul cetateanului si nu impotriva lui! legea trebuie gandita sa previna abuzuri si nu sa le incurajeze...
    sri trebuie sa fie o institutie care mai respecta si ea niste legi din când in când
    Charlie a murit pentru dreptul la libera exprimare si NU pentru dreptul de a vorbi in 3 la telefon!
    un om inteligent a spus demult: "Cine da libertatea pe securitate, nu merita nici una"

    PS: m-am saturat de ordonante de urgenta... d c nu frumos prin parlament?! sa fim seriosi...
  • +8 (14 voturi)    
    Daca zicea asta Ponta (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 10:00)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Acum era plin de intelectuali pe aici care strigau ca vrea sa puna pana pe toata puterea, sa ne controleze, sa-si asigure mecanisme prin care sa nu mai piarda niciodata puterea etc. etc.
    • -1 (1 vot)    
      Te agiti inutil (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 16:59)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      mai citeste odata comentariile de mai sus.

      Fa si tu o meserie mai normala sa vezi cum e ca ai pierdut simtul realitatii ...
  • +11 (13 voturi)    
    ? Ar trebui interzis vorbitul, in general, fara (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 10:06)

    D-or [utilizator]

    toate datele de identificare. Absolut tot ce spunem oricind si oricui e direct declaratie juridica.

    Daca ma intilnesc cu X la colt de strada, am voie sa vorbesc liber, fara sa dau socoteala nimanui, dar daca vorbesc cu X la telefon, pe banii mei, atunci cineva cere dreptul sa ma asculte. De ce, ce se schimba?

    Deci: Ori se instituie controlul general si absolut asupra tuturor formelor de comunicare si exprimare, ori deloc. Se tinde spre prima varianta. In curind se va pune si problema controlului gindurilor, simpla manipulare de azi nemaifiind suficienta.
    • 0 (0 voturi)    
      Mic detaliu (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 19:50)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Un mobil poate fi un detonator f eficace , merge si din alta tara . E ok pt cartele pe buletin . Bineinteles huo la orice tentativa de a incaleca net-ul
  • +8 (12 voturi)    
    Zau? (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 10:42)

    Robert USA [utilizator]

    Alo Macovei, aici e Romania! Romania in care se asculta si cand trageai o baxxina. Nea Nicu s-a dus in parte si din cauza asta. Parerea mea este sa implementati controlul total asupra cetateanului ca "noutate exotica" in tarile care nu stiu ce e aia. Nu mai stiti ce sa faceti voi acolo de plictiseala in parlamentul european in care si-a trimis fiecare tara expiratii care aveau gura mare in propria tara. Cu asa afirmatii mi-e si jena sa mai zic ca aproape te-as fi votat.
    Cine vrea sa asculte ce vorbeste unul sau altul, sa ia mandat si cu asta basta! Nu e OK sa se asculte la gramada ca poate pica ceva...
  • +11 (17 voturi)    
    Nu (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 10:44)

    SKBjull [utilizator]

    E una din putinele dati cand nu sunt de acord cu M.Macovei,

    Este absolut normal sa nu prezinti un act cand iti iei o cartela prepay. Singurul motiv pentru care abonatii prezinta un act de identitate este pentru ca operatorii de telefonie sa stie pe cine sa caute cand serviciile prestate in avans trebuie platite. Cand vreme plata e in avans, nu vad necesitatea.

    Ca serviciile s-au obisnut sa oblige operatorii la tot felul de balarii, de obicei pe banii clientilor, e alta discutie.

    Daca vor sa prinda teroristi, sa coboare la munca de jos. Sa infiltreze oameni in cercurile restranse ale imamilor, prin moschei, acolo se fac planurile, nu la telefon.

    Ma mira ca Macovei, venind dintr-un stat ex-comunist sustine in gura mare o lege numita "Big Brother". Nu a citit 1984? Sau nu l-a inteles?
    • +4 (10 voturi)    
      stai linistit (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 12:22)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui SKBjull

      macovei a inceput sa lucreze la ordine.ea e ultima care ar fi trebuit sa ia apararea legii BB,insa bajetii lucreaza la greu,prin diferiti oameni.acum iata,macovei,ea fiind destul de populara in randurile celor cu mai multi d e 2 neuroni.asta e PR de finete.de mutulica nu mai zic nimic,el fiind fortat sa ia apararea BB dar la macovei e ciudat.
  • +8 (20 voturi)    
    FASCISM v2.0 (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 10:49)

    CICEROnescu [utilizator]

    Asta propavaduieste procuroarea Macovei.
  • +11 (15 voturi)    
    Sa inteleg ca... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 11:01)

    Arround [utilizator]

    Sa inteleg ca Legea Big Brother este despre cartela aia care trebuie sa o cumperi cu act de identitate ? Si cam atat? si...eh...un email doua acolo.

    Si cand Macovei zice ¨Asta e solutia¨ sa inteleg ca asa combatem terorismul ? Saracu terorist acuma nu mai poate sa faca rost de cartela. Uh ce usurare. Acum teroristii nu mai pot avea cartele.

    Si sa fie bine sa nu fie rau, nu ?
    Asa pentru oameni cu 1 neuron murat. E splendid.
  • +5 (11 voturi)    
    Fratele Mare e USA? (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 11:05)

    demaGOCU [utilizator]

    Daca tot ne "protejeaza" precum prezervativul, nu le putem refuza accesul la informatii nu?
  • +4 (16 voturi)    
    da, să trăiți! (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 11:21)

    Mazeta [utilizator]

    Monica Macovei este dovada vie a faptului că gradul bate funcția.
  • +5 (13 voturi)    
    Felicitari! (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 11:46)

    CezarN [utilizator]

    Felicitari masinii de spalat creiere a serviciilor (mai ales straine, in acest caz) pentru ca se dovedeste ca nu exista creier de politician roman care sa nu poata fi pervertit si convertit la aceasta mare tampenie numita supravegherea populatiei.

    Sunt surprins si mai mult cu cat Monica noastra pluseaza propunand slugarnic ordonanta de urgenta. Votul meu l-a pierdut !

    Deci, noi trebuie sa acceptam sa fim supravegheati de nici nu stim cine pentru ca state exportatoare de teroristi cum sunt UK si Franta sa-si tina cetatenii sub control. Atunci cand trei tigani romani plecau in Franta sau doi zugravi mergeau in Londra la munca, Romania era demonizata si acuzata ca strica echilibrele europene iar tarile respective au refuzat sa suporte micile ajutoare sociale pe care, eventual, le-ar fi acordat romanilor. Insa cand aceste doua tari exporta teroristi in Siria, teroristi care apoi se intorc antrenati si isi fac de cap in Paris sau in Londra noi trebuie sa acceptam sa ni se ingradeasca drepturile fundamentale pentru a ajuta la tinerea sub control a fenomenului generat de politicile lor tampite duse timp de decenii intregi..
    • -2 (6 voturi)    
      Cine are interes sa nu fie adoptate aceste legi? (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 12:19)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Toti cei care se tem sa nu fie descoperiti cu matrapazlacuri! Tara colcaie de specimene certate cu legile, de oameni care servesc puteri straine, de grupuri de interese care si-au creat adevarate retele de secatuit resursele si bugetul statului. Cine ii poate descoperi si cum, daca nu ai mijloace si legi care sa te ajute sa dobandesti si probe contra lor? Fara probe, lucreaza linistiti. Ce dovezi ai ca aceste legi ar fi o amenintare impotriva celor onesti?
      • +1 (3 voturi)    
        Dovezi? (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 12:25)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Primula

        "Tara colcaie de specimene..." pentru ca SERVICIILE colcaie de specimene! Aceleasi servicii care vor sa ne asculte si sa ne urmareasca fiecare miscare. Prima masura, inainte de a discuta pentru legile big brother ar fi de discutat despre cine si cum controleaza serviciile care s-au acoperit de legi care pun toate matrapazlacurile lor sub obrocul secretului de stat.

        Iar dovezile, dragul meu, dovezile ti le poate oferi ISTORIA. Mai citeste, mai citeste si altceva decat ordinele de zi pe unitate.
  • +2 (4 voturi)    
    mesageria (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 12:34)

    Snitzelvienez [utilizator]

    nu cred ca pot controla porumbelul..
  • +2 (10 voturi)    
    E prea de tot! (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 13:08)

    EllenaS [utilizator]

    Parfumul de Bruxelles a ametit-o rau de tot pe Monicuta! E de nerecunoscut! Nu vreau sa cumpar o cartela si sa mi se ia datele personale ca si cand am facut un credit! E inadminisibil! Lupta antitero e doar un paravan pentru a ne fi controlate vietile!
  • +5 (9 voturi)    
    MM nu a fost informata ca de pe un telefon (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 13:31)

    __alex__ [utilizator]

    poti accessa netul si avea o comunicatie VoIP sau prin mail.

    Propun ca aiureala sa mearga mai departe, sa nu poti avea adresa de mail fara act de identitate, sa nu te poti conecta la net fara sa stim cine esti, iar pentru cei care sustin ca nu au nimic de ascuns, achizitionarea de telefoane care pot fi controlate de la distanta de servicii ca microfoane sa stim ce, cu cine ai vorbit la colt de strada. Plus amprentarea preventiva, cum face SUA cu cetatenii straini.

    De la ponta si ghitza ma asteptam la asa gogomanie, dar nu de la MM.
    • +1 (3 voturi)    
      Globalizarea e salvarea (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 15:45)

      HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui __alex__

      Din fericire, providerii americani și britanici or să-ți facă adresă de mail fără să-ți verifice identitatea. Iar România (cu Macovei în frunte) n-are decât să se ducă unde se duc Rusia, Turcia și China, că nu e în stare de mai mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Desi sunt Neconstitutionale sa le adoptam (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 17:33)

    alex4321 [utilizator]

    Desi sunt Neconstitutionale sa le adoptam
  • 0 (0 voturi)    
    ok (Duminică, 8 februarie 2015, 2:49)

    gopo111 [utilizator]

    daca tot dau legea asta sa fie ei primi ascultati sa nu miste unul in front si in caz ca vorbesc de vreo manarie ceva sa fie arestati fara sa mai fie de aprobarea celorlalti corbi din parlament, asa sa functioneze si pe urma sa se duca dupa omul de rind
  • +1 (1 vot)    
    Pina la urma, politician de Dimbovita (Duminică, 8 februarie 2015, 10:19)

    ac [utilizator]

    Monica Macovei vrea adoptate legile Big Brother. Ba chiar prin ordonante de urgenta. Atunci pot sa spun si eu: MM, poti sa iei masina timpului spre 1950 (sau un avion spre Turcia, China etc.) si sa te duci la dracu-n praznic. Acum stiu de ce nu te-am votat.
    Scrie si in Dune: pazea, cind functionarii si militarii isi dau mina. Onorata matres care vrea sa stie cind cumpar cartela.
    Evident ca nu stie de VPN, sau ca email/VoIP nu se folosesc cu buletinul. Nici la Skype parca nu mi-a cerut CI. Pentru mine, MM nu mai exista. Degeaba au fost declarate legile neconstitutionale, spionarea cetateanului primeaza. Poate daca SRI ar angaja niste oameni care stiu ce e aia DNS sau blacklist ar fi mai bine.
  • +1 (1 vot)    
    Mdam Macovei cui dai ordine ?in ce calitate ? (Duminică, 8 februarie 2015, 10:24)

    andreesanu [utilizator]

    Deja aceasta madam Macovei devine agasanta ,nesuferita !,in numele cui da ordine sa se adopte legea big -brother ,cine -i in spatele acestei vuvuzele ?,in ce calitate ne cere sa facem ceea ce nu -i normal .De ce trebuie sa fiu urmarit ca un patruped cu cip unde sunt
    cite kg am ce maninc cind dorm ?,cu cine vorbesc ?
    Ce-am ajuns ? animale de experiment ?,ca nor fi vrind sa-si asigure doar recesamintul populatiei or migrarea
    romanilor in Anglia.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri