Ambasadorul Rusiei, vizita la Patriarhie. Patriarhul Daniel a vorbit despre continuitatea relatiilor fratesti dintre Biserica Ortodoxa Romana si Biserica Ortodoxa Rusa

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 10 iunie 2015, 15:47 Actualitate | Russia Report

Ambasadorul rus Oleg Malghinov, primit de Patriarhul Daniel
Foto: basilica.ro
Ambasadorul Rusiei la Bucuresti, Oleg Malghinov, a fost primit, miercuri, de Patriarhul Daniel, in cadrul vizitei diplomatul rus apreciind "rolul important pe care Bisericile Ortodoxe il au prin valorile spirituale pe care le impartasesc in pastrarea unui climat de pace si intelegere intre popoare". La randul sau, Patriarhul Daniel a "evidentiat continuitatea relatiilor fratesti dintre Biserica Ortodoxa Romana si Biserica Ortodoxa Rusa" si a apreciat "importanta sustinerii si incurajarii de catre cultele religioase a cooperarii si dialogului in rezolvarea diferendelor".

"Preafericitul Parinte Patriarh Daniel a primit in ziua de 10 iunie 2015, la Resedinta patriarhala, pe Excelenta Sa Domnul Oleg Malghinov, Ambasadorul Federatiei Ruse in Romania. Domnul Ambasador a multumit pentru primire si a exprimat speranta intensificarii la nivel international a conlucrarii dintre factorii responsabili in promovarea pacii si stabilitatii in lume", se arata intr-un comunicat de presa difuzat miercuri de agentia Basilica.

"In acest sens, ambasadorul Federatiei Ruse la Bucuresti a apreciat rolul important pe care Bisericile Ortodoxe il au prin valorile spirituale pe care le impartasesc in pastrarea unui climat de pace si intelegere intre popoare. Domnul Ambasador Oleg Malghinov a subliniat bunele relatii dintre Biserica Ortodoxa Rusa si Biserica Ortodoxa Romana si a mentionat necesitatea manifestarii solidaritatii cu acele comunitati crestine aflate in zone de conflict in diferite regiuni ale lumii", se mai arata in comunicat.  

De asemenea, potrivit sursei citate, "Preafericitul Parinte Patriarh Daniel a evidentiat continuitatea relatiilor fratesti dintre Biserica Ortodoxa Romana si Biserica Ortodoxa Rusa, fundamentate pe adevarul de credinta si valorile crestine marturisite permanent, mai ales in lumea de astazi aflata intr-o profunda criza spirituala. Patriarhul Romaniei a apreciat importanta sustinerii si incurajarii de catre cultele religioase a cooperarii si dialogului in rezolvarea diferendelor, pentru promovarea pacii sociale si a bunei intelegeri intre comunitati de credinte religioase diferite".

"Preafericirea Sa a apreciat conlucrarea cultelor recunoscute din tara noastra, reunite in Consiliul Consultativ al Cultelor din Romania, atat in mentinerea unui climat de pace sociala, cat si pentru apararea vietii, a demnitatii umane, a familiei traditionale si a educatiei religioase. Patriarhul Romaniei a subliniat importanta implicarii laicilor in misiunea Bisericii astazi si a folosirii unor metode actuale in pastoratie, cu scopul promovarii mai intense a valorilor crestine in societate. In acest sens, Preafericitul Parinte Patriarh Daniel a facut referire la implicarea recenta a laicilor in sustinerea predarii orei de Religie in invatamantul public din Romania", se mai mentioneaza in comunicat.










3660 vizualizari
  • +26 (40 voturi)    
    ... (Miercuri, 10 iunie 2015, 15:53)

    Hipius [utilizator]

    Dupa politicieni ,preotii sunt sunt cei mai nocivi pentru societatea civilizata.Unii fac inchinaciuni pentru ploaie altu isi baga degetele in butoaie cu apa ca sa o sfinteasca...doar aberatii.Religia e moartea ratiunii.Indobitociti oamenii de secole,cine stie cate minti luminate au fost arse pe rug inainte sa apuce sa spuna ce era de spus.Totul pentru bani.

    Din cauza voastra lumea inceteaza sa mai creada.
    • -19 (31 voturi)    
      d (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:05)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Hipius

      Domnule Hipius,esti atat de cret la minte ca insusi parul lui Bendeac.
      Esti produsul televiziunii,numai acolo se latra sus si tare ca Biserica este nociva si Preotii sunt niste furaciosi.
      Si Iuda a fost Apostol,multi chemati,putini alesi;nu toti Preotii sunt drepti,inceteaza sa-i bagi pe toti in aceiasi oala.
      Din cauza Bisericii inca nu a inceput un alt razboi mondial,va place sa traiti precum animalele si sa credeti in nimic,este treaba voastra.Dar nu mai faceti reclama proasta Bisericii,ca nu-i a voastra.
      • +11 (19 voturi)    
        Sunt mai cret decat dumneata (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:35)

        Hipius [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        Daca vrei dumneata sa crezi in lucruri care nu exista,asta nu e problema omului civilizat.Nu aveti decat sa dati pitaci si colaci din buzunarul vostru.Cum a impiedicat biserca razboiul?Hai sa vedem ca sunt curios?Sau nu stii dumneata, doar ai auzit de la Taica Popa la biserica si apoi ati inceput sa repetati ca papagalii''DA DA,uite ca asa e''.

        Lumea nu a evoluat citind rugaciuni.Dai dovada,domnule,de o ignoranta greu de imaginat.Mai sunt si alte carti in afara de ce considerati voi cartea adevarata.

        Un sfat ar fi sa va apucati ,impreuna cu grupul de la biserica sa cititi Epopeea lui Ghilgames scrisa cu mult inaintea Bibliei.Sa-mi spuneti voi atunci cine a copiat pe cine si unde.Dar sunteti doar o gasca de ignoranti fara educatie si cu o singura carte citita la activ.Sa mai spun?

        Si la fel,poate imi spuneti voi si originea cuvantului Eden...nu aia e tinta voastra?SA vedem daca mai e dupa ce aflati ce era Eden dupa ce cititi ce au scris oamenii care au inventat cuvantul EDEN.
        • +1 (1 vot)    
          lucruri care nu exista?? (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 19:54)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

          Dumnezeu este INTREGUL. este TOTUL din care si dta faci parte. sau vrei sa spui ca INTREGUL nu exista?
          se pare ca habar nu ai despre ce este vorba in religie.
        • +1 (1 vot)    
          biserica impiedica razboiul (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 20:12)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

          prin JERTFE. institutia SACRIFICIULUI o gasim la toata popoarele antice,indiferent de zeii la care se inchinau,toti aduceau jertfe.
          aici nu discutam ce sunt zeii,sau daca sunt ori in ce fel sunt,discutam faptul ca INTREAGA omenire avea intuitia faptului ca pt a comunica cu transcendentul divin este necesar sa faca sacrificii.
          crestinii ortodocsi fac sacrificul POSTULUI care este oferit Lui Dumnezeu pt iertarea pacatelor noastre ale tututror,inclusiv ale celor care petrec veselindu-se in toate zilele, fara sa se grijeasca de nenorocirile care au lovit omenirea ermetica la harul divin in trecut si o vor lovi mai abitir in viitor. ca ce a fost,o sa mai fie!
          daca dta crezi ca jertfele sunt ineficace,te priveste!
          eu cunosc preot care avea un baietel de 9 ani care intr-o zi s-a plans ca nu isi poate ridica bratul si pe radiografie dr dintr-un spital judetean au pus diagnosticul de tumora osteolitica de cap humeral; pt acel copil s-au rugat zeci de preoti si au postit fara mancare si apa 3 zile cateva calugarite; cand a fost deschis peste cateva zile de un profesor universitar,tumora DISPARUSE lasand doar o cicatrice pe os.
          asta este,traim in realitati separate,noi care credem si voi care nu credeti!
        • +1 (1 vot)    
          apropo de ignoranta (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 20:23)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

          spui ca lumea nu a evoluat citind rugaciuni.
          imparatul roman constantin,posibil primul imparat crestin (dar in orice caz sustinator si protector al crstinismului) a interzis luptele de gladiatori. asta nu e evolutie??
          cat priveste epopeea lui ghilgames...este un mit sumerian,iar abraham,care este parintele evreilor dupa trup,venea din sumer. normal ca traditiile evreesti sa fie influentate de mitologia sumerului. nu vad nimic deosebit in asta si nu inteleg ce vrei sa spui cu asta.
      • +15 (23 voturi)    
        Andrei ! (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:51)

        novator [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        Daca citeai tot textul, nu mai spuneai aberatia "va place sa traiti precum animalele si sa credeti in nimic,"
        Iata cum isi incheie postarea Hipius : "Din cauza voastra lumea inceteaza sa mai creada " si ii dau dreptate.

        Daca tot esti un asa de mare credincios, spunene si noua de ce te inchini si te rogi la idoli (icoane), cand prima si a doua porunca iti interzice cu desavarsire aceasta ?
        De ce biserica, pe care o aperi cu atata indarjire, ii sminteste pe oameni sa incalce poruncile lui Dumnezeu ?
        A cui biserica este aceasta si pe cine slujesc preotii pe care ii aperi pentru ca pe Dumnezeu, calcandu-i poruncile, in niciun caz.

        Revenind la articol, intentia putinistanului este clara. Daca a vazut ca nu are niciun succes prin propaganda obisnuita, ataca prin sectorul bisericesc, elucubratiile lui Dughin (si el un obisbuit al BOR), sunt arhi-cunoscute.
        • +4 (10 voturi)    
          D-le Andrei, (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:17)

          Hipius [utilizator] i-a raspuns lui novator

          Ce stam noi sa explicam poruncile unor oameni versati care stiu toata Cartea pe de rost.

          'Sa nu-ti faci chip cioplit'' e doar asa...mai ales ca in ultima vreme nu se mai cioplesc chipurile sunt frumos pictate si turnate in forma de catre BOR.Cine mai ciopleste in ziua de azi?!?!.

          Habotnicii sunt deosebit de periculosi cu gandirea lor ingusta.Ei detin adevarul absolut.E amuzant sa te gandesti(pentru cine gandeste),cum un crestin considera ca doar Dumnezeu e real si adevarat din mii de zei venerati pe pamant acum. Asa considera toti.Religia o sa prinda mereu mintile slabe.

          Asa e de cand lumea,asa se nasc sectele,asa o sa fie pana la sfarsit,oricare ar fi acela.
          • +1 (1 vot)    
            minti slabe? (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 20:19)

            kripton [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

            daca ti-ai bate capul sa citesti scrierile sf grigore palamas din filocalie sau maxim marturisitorul,ori talcuirile sf ion gura de aur la evanghelii,ai descoperi idei deosebit de profunde si de frumoase. religia isi propune sa-l ridice pe om din mizerie morala si rautate.
            dta vorbesti intr-adevar,dar nu stii despre ce vorbesti. cand ai sa fii pe patul mortii,ai sa intelegi.
            ps: vezi ca in ortodoxie nu s-a practicat niciodata venerarea chipului cioplit.
            confuzi cu catolicismul. probabil pt dta e tot una.
            si DA,Dumnezeul biblic spune despre Sine ca ''este cel ce este''. nici un zeu antic nu vorbeste asa despre sine in teofaniile sale.
            iar sectele se nasc din ignoranta si confuzie.
        • +1 (1 vot)    
          pt novator (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 20:02)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui novator

          daca tot esti specialist in porunci si text biblic, explica ce cautau heruvimii pe capacul chivotului in care se pastrau tablele Legii.
          si heruvimii erau infatisari ale ''celor de sus din cer''despre care la Lege scrie ca nu e voie sa-i infatisezi in nici un fel de ''infatisare''
          si vezi ca ortodocsii nu se inchina la icoane ci persoanelor infatisate in icoane. distinctie irelevanta pt dta,de buna seama,dar facand aceasta confuzie,creezi o falsa problema. truc ieftin de manipulare,de care se folosesc sectantii sa faca prozeliti printre oamenii ignoranti
          si da,aici ai dreptate,kgbistul s-a facut ortodox de ochii lumii pt a prosti popoarele crestine ca el este sf gheorghe.
      • +7 (13 voturi)    
        mai recomand,spre iluminare (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:52)

        Hipius [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        si cercetarile profesorului Juris Zarins.Dar am mai spus eu:religia e moartea ratiunii,asa ca m-as mira sa cititi si altceva in afara de ce zice taica popa.

        Ofer si un link:

        http://www.ldolphin.org/eden/

        sau doua

        https://izrahbanyahuda.wordpress.com/2013/01/28/proof-of-the-garden-of-eden/

        Asta e asa,doar suprafata.Pentru intelegerea lumii recomand scoaterea capului din nisip si aducerea lui in carti.
        • -6 (18 voturi)    
          moartea bunului simt (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:29)

          Alastor [anonim] i-a raspuns lui Hipius

          "religia e moartea ratiunii" asa e, ai dreptate asa au spus si Lenin si Stalin si alti mari ganditori bolsevici.
          • +5 (13 voturi)    
            oare? (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:38)

            Hipius [utilizator] i-a raspuns lui Alastor

            dar Einstein cum a spus?sau alti oameni de stiinta?

            Nicolaus Copernicus,Giordano Bruno,Galileo Galilei, Giordano Bruno fiind ars pe rug pentru ca a spus ce era ADEVARAT.

            Moartea bunului simt e adusa de cei care cred neconditionat si nu vad nimic altceva.Habotnicii care opineaza fara sa aiba habar despre ce vorbesc singurul argument fiind''PENTRU CA ASA E, ASA SCRIE SI ASA ZICE LA BISERICA''.

            Ce am zis eu,ca am dat link-urile de pomana.Daca nu e despre vreun sfant nu merge.

            Insa cu voi ,multa prea credinciosilor,impartasesc o parere; e nevoie de o minune ca sa scapam din mizeria in care suntem acum ca si natiunea.MARE MINUNE.
            • +2 (10 voturi)    
              moartea ratiunii (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:59)

              Alastor [anonim] i-a raspuns lui Hipius

              Poti sa ne spui unde si in care opere, oameni precum Copernicus, Giordano Bruno sau Einstein s-au exprimat in privinta credintei religioase? Au fost minti luminate care n-au privit religia asa cum o privesti tu. Esti un iezuit pe invers. Ne spui CITESTE. Tu ai citit? Oamenii care traiesc din litera cartii nu abordeaza religia dogmatic. Nici eu nu cred in dogma. Religia da niste semnale pentru mase, pentru indivizii primitivi care altfel ti-ar putea lua gatul pe drum, ca doar nu le e frica de puscarii sau de altceva. Esti primitiv in gandire mai pustiule!
              • +1 (7 voturi)    
                Pustiule? (Miercuri, 10 iunie 2015, 20:16)

                Hipius [utilizator] i-a raspuns lui Alastor

                Ce te ataci asa ,baiete?TU esti ala habarnist.Tu trebuie sa citesti.Prin insasi munca lor RELGIA A FOST RESPINSA.Dar sa-ti stau sa-ti explic eu tie,copile?

                Asta daca stii vreo limba straina:''Einstein expressed his skepticism regarding an anthropomorphic deity, often describing it as "naïve" and "childlike". He stated, "It seems to me that the idea of a personal God is an anthropological concept which I cannot take seriously. I feel also not able to imagine some will or goal outside the human sphere.''

                Pune rapid mana pe carte,ca esti pamant.Iti recomand nu cartile scrise in limba romana.De asta esti ingust la minte,esti limitat la cartile scrise intr-o singura limba.

                Iti donez bucuros plata pe o luna pentru a-ti cumpara carti. Educatie nu ai,cultura nu ai.Doar crezi ca ai ceva.De fapt ai ceva,carnet de sofer si iti place sa discuti frana exceptionala ce ai pus-o in trafic salvand astfel lumea de la tragedie.Nu-i locul sa faca scoala cu tine,profesorii tai trebuiau sa faca asta sau au facut si tu nu ai stat.Mai degraba optiunea a doua.
                • 0 (0 voturi)    
                  omule,aberezi!! (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 20:30)

                  kripton [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

                  einstein si-a exprimat scepticismul privind o divinitate ANTROPOMORFA!! nu cu privire la existenta Divinitatii!!
                  chiar nu poti face diferenta??
                  pe la anul 399 patriarhul alexandriei trimitea o enciclica calugarilor din desertul egiptean in care le atragea atentia ca daca omul e facut dupa chipul Lui Dumnezeu (ne referimi la fizionomia INTERIOARA a omului,la constiinta intelect afecte vointa) asta nu inseamna si ca reciproca ar fi valabila,cum credeau aceea, multi fiind tarani analfabeti.
                  bine ca te pricepi sa-i faci pe altii ingusti la minte.mai citeste si dta din sfintii parinti,inainte sa dai cu pietre in ce nu stii.
              • +2 (6 voturi)    
                ceva mai actual (Miercuri, 10 iunie 2015, 20:30)

                Hipius [utilizator] i-a raspuns lui Alastor

                tot in engleza,poti utliza TRANSLATE(adica translator) daca nu intelegi:

                Stephen Hawking has declared that his latest work shows there was no creator of the universe. But we shouldn't imagine that will settle the God vs science debate, says Graham Farmelo.

                Nu o abordeaza dogmatic?Religia e doar dogma.Religia nu da semnale(doar in capul tau sunt semnale) religia e instrument de manipulare a maselor care nu inteleg varii fenomene,nu de a da semnale pentru a face din om ceva mai bun.Sa-ti dau exemplu Cruciadele?Iti pare ca primitivii din Irak ,religiosi,nu sunt un exemplu indestulator?

                Sa-ti mai caut ce spun mintile luminate despre religie?
                • +1 (1 vot)    
                  religia NU e dogma (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 20:33)

                  kripton [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

                  citeste pe eliade,ai sa vezi ca EXPERIENTELE religioase si extazul mistic nu sunt povesti,sunt ceva teribil.
                  poate ai bunul simt sa pomenesti si de sf francisc din asisis,nu doar de masa ignoranta care jefuia ierusalimul in numele Domnului
            • -3 (5 voturi)    
              nu se pune (Miercuri, 10 iunie 2015, 18:04)

              popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

              Einstein era ateu.
            • +2 (6 voturi)    
              pare ca e valabil pt tine (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:33)

              vasile [anonim] i-a raspuns lui Hipius

              "Moartea bunului simt e adusa de cei care cred neconditionat si nu vad nimic altceva"
              • 0 (4 voturi)    
                doar pare (Miercuri, 10 iunie 2015, 20:18)

                Hipius [utilizator] i-a raspuns lui vasile

                citeste mai atent,pentru ca mie imi pare ca multi pe aici dau comment doar pentru ca au tastatura si maus.Imi pare corect sa te simti jignit cand nu intelegi despre ce se vorbeste.Pot trece cu vederea prostia,nu pot trece obraznicia.
            • +2 (2 voturi)    
              Incurci borcanele (Miercuri, 10 iunie 2015, 21:19)

              ids [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

              Ortodocsii romani n-au ars pe nimeni pe rug.
    • -11 (17 voturi)    
      ptr. hipius (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:53)

      V. [anonim] i-a raspuns lui Hipius

      Ai numai spune... oi fi tu cel mai corect individ !
      Vai de capul tau de,,intelectual,, ce nu isi vede finalul.
      Ce-i rational in afirmatiile tale ? Parerea ta ?
      • +7 (13 voturi)    
        totul e rational pentru cine are creier (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:12)

        Hipius [utilizator] i-a raspuns lui V.

        si totul e irational pentru tine si cei ca tine.Iti recomand sa CITESTI si altceva in afara de stiri din sport.Insa mai spun o chestie care se potriveste aici''Cu prostul nescolarizat de lupti putin si ai scapat dar duci o lupta colosala cu prostul care are scoala''.

        Eu imi vad finalul si stiu exact ce am de facut.Tu nu stii.Rationalul pentru tine se opreste dupa ce ai mancat micii cu mustar si te-ai uitat la fotbal.

        Bag de seama ca esti socialist,faci parte din stratul ''sanatos'' al societatii.Foarte bine,urmatorul pas pentru tine e politica.Si acolo cei ca mine sunt irationali si de neinteles pentru cei ca tine.Iti place cum merge treaba?
    • 0 (6 voturi)    
      crestinii ortodocsi traiesc in comuniune (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:40)

      relu [anonim] i-a raspuns lui Hipius

      fie ca sunt din Romania, Rusia, SUA, sau orice alta tara de pe glob.
    • -1 (7 voturi)    
      Alt trol rus (Miercuri, 10 iunie 2015, 21:05)

      idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

      Auzi, religia e somnul ratiunii, religia e opiumul popoarelor....marxisme expirate cu care ati distrus tara asta acu' 70 de ani. Da' cat de prost sa mai fii in 2015 sa pui botu' la lozinci d-astea comuniste?
      • 0 (8 voturi)    
        asa-i (Joi, 11 iunie 2015, 1:09)

        Hipius [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

        mai aprinde o lumanare in onoarea ratiunii defuncte.Precum zicea Napoleon,un popor care se inchina la moaste este un popor de primitivi.Iti suna cunoscut?Sa te calci in picioare sa vezi un mort ca sa pui si mana pe el e cu adevarat ceva inaltator si sigur te vindeci de ''boale'' insa mintea la cap tot nu iti/va vine.
        • +3 (7 voturi)    
          Aha... (Joi, 11 iunie 2015, 7:53)

          idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

          ...ca sa te calci in picioare la Michael Jackson (sau cine o mai veni in concert) si sa te extaziezi cand iti face cu mana pan' la lesin sau sa-ti tatuezi "Mama te iubesc, da' mai mult pe Rapid" si sa-ti dai sufletul pe stadion si sa arunci televizorul pe fereastra daca nu da un amarat gol dovedeste ce? Primitivism/progresism? Iti spun eu, lasa oamenii in pace sa faca ce vor si nu mai judeca ceva ce nu intelegi cu citate de la altii. E o tara libera...
  • +13 (17 voturi)    
    totul pentru bani... (Miercuri, 10 iunie 2015, 15:54)

    liviu_ [utilizator]

    ...
  • +15 (21 voturi)    
    Atentie la biserica (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:03)

    Soljenitin [utilizator]

    Ofensiva bisericeasca a rusilor - a nu se uita ca pretextul prin care rusii au intrat in Romania in anii 1880 a fost protejarea ortodoxiei fata de otomani.

    Biserica ortodoxa este una din caile prin care rusia manipuleaza statele vecine, asadat atentie foarte mare!

    In preoti nu trebuie avuta incredere, sunt, intr-o majoritate covarsitoare, vanduti!
    • -8 (12 voturi)    
      gata, ati dat drumul la propaganda? (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:50)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Romanii sunt in proportie mare ortodocsi si anti-rusi, atentie mare cu pianul pe scari, s-ar putea sa iasa rau.
      • +6 (12 voturi)    
        BOR ul nu ar trebui sa fie ANTIMujic ? (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:37)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        eu zic ca da..insa BOR ul a primit pe magiunov la discturii..asta miroase a TRADARE !!!
        • 0 (4 voturi)    
          prietene (Miercuri, 10 iunie 2015, 23:51)

          popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          de ce nu poti sa scrii 3 cuvinte fara sa gresesti? esti obositor.
      • +5 (9 voturi)    
        Ma intreb (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:47)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        Daca ai dreptate?!

        Eu observ ca romanii nu prea stiu istorie, habar n-au ce ne-au facut rusii,...ba mai mult, sunt multi in stare sa-i blameze mai mult pe americani ca nu ne-au salvat de rusi dupa razboi, decat pe rusii insisi....NOAPTEA MINTII!

        Deasemenea multi au primit sarcina de la partid (PSD) sa-i vorbeasca de rau pe americani - dar nu si pe rusi!

        Vezi deasemenea troli gen Mazeta & Co...care sunt doar niste personaje tragice care probabil nici in oglinda nu se mai pot uita de frica ca varsa pe ei ce-au mancat inainte!
    • +2 (4 voturi)    
      N-are nici o treaba (Miercuri, 10 iunie 2015, 21:15)

      idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Biserica e autocefala si de alt rit decat cea rusa. Le-am stat mereu in gat din cauza asta. Vezi in R. Moldova ce ofticati sint rusii pe Mitropolia Basarabiei ca tine de Buc.
  • +12 (18 voturi)    
    Evident (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:12)

    Sani [utilizator]

    BOR este institutia care a fost, este si va fi cea mai retrograda din Romania.

    Pentru detalii, vedeti rolul jucat in timpul lui Cuza, in timpul comunismului si mai apoi in timpul lui Iliescu & urmasii!

    Peste tot unde aceasta biserica este preponderenta, societatea este mult ramasa in urma.
    Ex: Grecia, Romania, Moldova, Serbia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Belarus.

    In plus a jucat jocul grecilor iar apoi al rusilor!

    Hai sictir, parvenitilor si mocofanilor care indrugati numai minciuni pentru fraierii care mor de frica "viitorului" si spera sa-si rezolve intrarea in Rai cu voi!
  • +15 (21 voturi)    
    PF Daniel loveste din nou (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:17)

    Daniels22026 [utilizator]

    Patriarhul ne sfideaza iarasi. In plina campanie de sanctionare a Rusiei, patriarhul nostru se intilneste chiar cu reprezentantii Moscovei. Ce tupeu de tradator!

    E foarte greu sa incadrezi juridic tradarea. Iar tradarea prelatilor.e si mai greu de incadrat.

    Simpla intilnire cu ambasadorul Moscovei reprezinta o tradare, in primul rand o tradare a moralei romanesti si europene. Dar si o tradare fata de ucrainienii crestini. O ignorare a suferintei provocate de rusi in Ucraina.
    • -5 (17 voturi)    
      vai, o lume de tradatori (Miercuri, 10 iunie 2015, 16:53)

      tibi [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      toti s-au intalnit cu Putin. De la Obama, Merkel, pana la .. Ponta.

      Oamenii e bine sa traiasca in intelegere, si pt a ajunge la consens trebuie sa se intalneasca, sa discute.
      • +4 (10 voturi)    
        Care consens? (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:17)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui tibi

        De ce sa fim partasi la hacuirea Ucrainei?!

        Simpatia pentru consensul talhariei nu-ti face cinste si nu demostreaza nicicum credinta ta de pace si bine. Rusii trebuie huliti pentru faptele lor actuale, pentru crimele lor, pentru genocid, pentru anexarea Crimeei, dar si pentru agresiunile lor din din Moldova, Georgia si Siria. Toata lumea civilizata ii critica. Mai putin PF Daniel, care afiseaza nerusinat relatii cordiale cu biserica rusa.

        Rusine sa va fie! Si tie, dar mai ales patriarhului viclean.
        • 0 (6 voturi)    
          rusii la gramada? (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:39)

          vlad [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

          sau doar cei care au facut fapte reprobabile? Gandirea ta nu difera cu nimic de cea stalinista de care te dezici cu subtilitate.
          • +4 (4 voturi)    
            Da, la gramada (Joi, 11 iunie 2015, 8:39)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui vlad

            Cine altcineva sa faca ordine in Rusia?! Fara riscuri si sacrificii, o societate nu devine niciodata libera. Toate categoriile sociale, sexuale, nationale, profesionale, etc trebuie sa aiba curajul a lupta pentru libertate. Libertatea nu pica inexplicabil din cer.

            Soldatul rus care moare in Ucraina, ar trebui mai intai sa-si impuste comandantul rus care il trimite la moarte in strainatate. Mama soldatului rus ucis ar trebui sa moara de gat cu politistul sau batausul care n-o lasa sa-si planga copilul. Opozantul rus in general ar trebui sa faca ceea ce au facut ucrainienii in Maidan impotriva coruptiei.

            Ar trebui sa simta dureros nevoia de a-si elibera tara. E datoria lor, a rusilor, sa se sacrifice pentru tara lor, in tara lor. Unde-i opozitia rusa? Lasitatea e maxima printre rusi. Asa a fost mereu.
        • -1 (7 voturi)    
          De ce (Miercuri, 10 iunie 2015, 19:48)

          popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          daca Patriarhul si Malginov se intalnesc, suntem "partasi la hacuirea Ucrainei"?
    • 0 (6 voturi)    
      Sigur si Papa tot tradator e (Joi, 11 iunie 2015, 7:58)

      idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ...ca s-a vazut ieri cu Putin. Italieni fiti vigilenti, catolici nu-l lasati sa scape....:) Ce aberatii pot sa scoti si tu Daniels... :)
      • +1 (3 voturi)    
        Gresesti (Joi, 11 iunie 2015, 13:33)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

        Vezi ce a declarat papa despre agresivitatea Rusiei si vezi daca Daniel a indraznit sa declare ceva. Diferenta e de la cer la pamant. Atitudinea lui Daniel a fost servila si in acelasi timp indiferenta fata de agresiunile Rusiei.

        Mai mult decat atat. Daca atitudinea lui Daniel n-ar fi fost servila, ambasadorul rus nici macar nu s-ar mai fi intalnit cu el. Oricum ai cantari-o, Daniel este tradator. Daca nu era, nu s-ar mai fi intilnit cu ambasadorul, sau ambasadorul nu s-ar mai fi intalnit cu el.
    • 0 (0 voturi)    
      si ca ponta era langa putin (Sâmbătă, 13 iunie 2015, 20:40)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      in tribuna la baku nu a tradare??
  • +10 (14 voturi)    
    BOR ne tradeaza? (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:25)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Parca PF Daniel lucra/cersea numai pentru el, nu pentru rusi?
    • +6 (10 voturi)    
      e biiine :)) (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:32)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      haide haide... ca doar stiam asta de ceva timp...
      doar ca acuma s-au decis sa dea cartile pe fata...
  • +8 (12 voturi)    
    ce noroc pe noi! (Miercuri, 10 iunie 2015, 17:37)

    luiz [anonim]

    Ne-am gasit mediatorul in conflictele interne:ambasadorul Rusiei! Doar o intrebare pentru dansul: medierea se va face cu tancul sau bombardierul?
  • +2 (2 voturi)    
    BOR=TROMPETA RUSEASCA (Joi, 11 iunie 2015, 16:55)

    Francisc 1 [utilizator]

    si voi dati bani cu ambele maini!
  • +1 (1 vot)    
    Ce cinste... (Vineri, 12 iunie 2015, 18:42)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    ...și mȃndrie să fii frate cu agentul KGB - Patriarhul Kiril(ic) și biserica lui.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică