Partidele care fac parte din coalitia de guvernare au reusit sa-si instaleze oamenii in functii si in ultimele doua institutii descentralizate din judetul Sibiu, posturi care reau ocupate inca de membri PSD.

Astfel, noul director la Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului, Ilie Mitea, si cel al filialei RAR, Ioan Opris, ambii liberali, au anuntat deja ca intentioneaza sa promoveze in perioada viitoare un stil managerial si de activitate foarte activ.

Mitea, care l-a inlocuit in functia din fruntea OJPC pe social-democratul Ioan Axente, ameninta ca de la inceputul lunii septembrie amenzile acordate de inspectorii institutiei se vor orienta inspre valorile maxime.

La randul sau, Opris (fost inginer in cadrul societatii "Tursib" SA) se declara nemultumit de modul in care este organizata acum activitatea la RAR Sibiu, institutie condusa pana nu demult de Constantin Rascarache (PSD).

"Este drept ca functionam intr-un spatiu impropriu si care nu permite o buna organizare, dar nici in acest ritm lent nu mai putem lucra. Nu mai putem lasa oamenii sa astepte ore in sir pentru a ajunge in hala, unde se fac verificarile", a afirmat Opris.

Pentru ca exista traditia micilor aranjamente cu angajatii RAR, noul sef al filialei a adaugat ca va insista in perioada urmatoare ca fiecare subordonat de-al sau sa isi cunoasca responsabilitatile de lucru si sa opereze cat mai eficient.

Opris a mai spus ca, pana la inceputul lunii octombrie, institutia se va putea muta in sediul nou, aflat in program de amenajare, in zona Aeroportului.

Acolo vor fi instalate mai multe linii tehnologice pentru verificarile tehnice prevazute la autovehicule si, in plus, proprietarii de masini vor avea mai mult spatiu la dispozitie fata de conditiile oferite de actualul spatiu ocupat de RAR, pe terenul fostului CAP Turnisor.

La randul sau, directorul OJPC, Ilie Mitea, a afirmat ca este nemultumit de conditiile in care isi desfasoara activitatea angajatii institutiei.

El a declarat ca va solicita suplimentarea liniilor telefonice, pentru ca in prezent relatia cu clientii consumatori o constituie doar un singur numar de telefon, iar din fondurile ce vor aparea ca urmare a ridicarii nivelului de rigurozitate in cadrul controalelor va fi achizitionata si o masina pentru inspectori.