Un patron bacauan a luat o "teapa" de 600 de milioane de la METRO

de Dan Mindirigiu     Observator - editie de Bacau
Sâmbătă, 1 ianuarie 2005, 0:00

Dupa cateva luni in care mai mult n-a functionat, bucataria de inox a ruginit!
(Foto: Observator - editie de Bacau)

Administratorul unei firme din Bacau a cumparat de la METRO o bucatarie din inox in valoare de peste o jumatate miliard de lei. Dupa cateva zile au cedat pe rand plita, spalatorul de vase si friteuza. Mai mult, "inoxul" ruginise! Administratorul a depus plangeri Inspectoratului Judetean de Politie si Oficiului pentru Protectia Consumatorilor.



Administratorul societatii FURORE SRL din municipiul Bacau, Iulian Rusu, a cumparat in vara lui 2005 o bucatarie completa, din inox, cu care si-a dotat restaurantul.



"Avand in vedere faptul ca era vorba despre o unitate de alimentatie publica, am vrut sa cumpar tot ceea ce era necesar pentru a nu avea batai de cap cu cei care urmau sa intreprinda controale pe aceasta linie. Am cautat si am gasit la METRO Bacau o bucatarie din inox, fabricata in Grecia dupa cum mi s-a spus, utilata cu tot necesarul. Plita, friteuza, masina de spalat vase si pahare, hota.



Am instalat-o si am dat drumul la restaurant. Din acel moment au inceput necazurile. De parca banii, peste o jumatate de miliard de lei, fusesera furati, am ramas pe rand fara masina de spalat pahare, cea de spalat vase, friteuza si plita. Porneau, functionau cateva minute si pe urma gata", spune Iulian Rusu.



Administratorul s-a adresat conducerii METRO.



Inox ruginit




"Am inceput sa fac naveta la METRO, pentru a mi se remedia defectiunile la bucatarie. Cea mai mare surpriza a venit din alta parte. Bucataria mea din inox ruginise! Am facut fotografii, am dovezi.



Am fost purtat pe drumuri, au venit niste reprezentanti ai firmei cu sediul la Ploiesti, care adusesera bucataria din Grecia si aveau oameni la Onesti, au tot umblat pe la instalatii, o faceau sa mearga cateva ore, dupa care totul ceda.



Asa am dus-o mai bine de patru luni. Va imaginati ce activitate aveam la restaurant. Sau cat am castigat eu de sarbatori. Am cerut sa mi se inlocuiasca bucataria, am fost refuzat. Mi se tot promitea ca totul se va rezolva", continua Iulian Rusu.



La fata locului s-a deplasat si unul dintre directorii METRO, Dumitru Gafencu, inainte de sarbatori. "Va asigur ca totul se va rezolva in aceste zile", ne-a declarat el inainte de Craciun. Au venit sarbatorile de iarna, bucataria a ramas inerta, iar Iulian Rusu a fost nevoit sa se adreseze Inspectoratului Judetean de Politie Bacau si Oficiului pentru Protectia Consumatorilor.



METRO da vina pe cartile tehnice



Incercand sa salveze situatia, cei de la METRO si reprezentantii societatii ploiestene i-au pus in carca lui Iulian Rusu faptul ca nu are cartile tehnice ale instalatiei, desi semnase certificatul de garantie!



"In ceea ce ne priveste, am facut tot ce ne-a stat in putinta. Se pare ca defectiunea provine din faptul ca bucataria nu este deajuns aerisita (!). Vine o cantitate de gaze prea mare si-i arde bujiile", ne-a declarat acelasi director al METRO, Dumitru Gafencu.



"Ii dau in judecata, in primul rand pentru ca de la ei am cumparat bucataria, apoi pe reprezentantii firmei grecesti. Sa-mi schimbe bucataria si sa-mi plateasca despagubiri pentru lunile in care n-am avut activitate", ne-a mai declarat Iulian Rusu.























224 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version