Compania Rewe, care detine supermarketul XXL, situat la iesire din Sibiu spre Selimbar, a schimbat denumirea magazinului in Penny Market XXL. Schimbarea nu va aduce insa nici o modificare a gamei de produse.

Conducerea companiei Rewe, care detine lantul de magazine XXL, a luat decizia schimbarii brandului unitatii de la Sibiu in Penny Market XXL, incepand cu prima zi a acestui an. Reprezentantii magazinului din Sibiu au dat asigurari ca activitatea si programul de lucru nu va fi afectat in niciun fel de aceasta schimbare. “Este doar o schimbare de brand. S-a schimbat numele magazinului.

Nu vor fi alte modificari. Gama de produse oferita de magazin va ramane aceeasi”, a declarat Claudiu Popa, director adjunct al noului supermarket Penny Market XXL. Aceleasi informatii le-am obtinut de la reprezentantii din Bucuresti ai societatii comerciale Rewe SRL. Compania detine atat lanturile XXL cat si o serie de magazine de tip Pennz Market, care sunt mai reduse ca dimensiun.

Conceptul Penny Market XXL se bazeaza pe comercializarea unei game foarte largi de produse la preturi foarte mici. “Penny Market XXL este un fel de magazin de tip Penny Market, combinat cu conceptul XXL”, precizeaza Claudiu Popa.

Extindere Penny Market la nivel de tara

Compania Rewe Romania a lansat spre sfarsitul anului trecut o campanie de extindere teritoriala a brandului Penny Market. In acest sens, conducerea firmei a prezentat in luna august 2006 o lista cu 20 de orase in care s-au amenajat sau mai sunt in curs de amenajare magazine de tip Penny Market.

Pe aceasta lista figureaza Fetesti, Codlea, Sinaia, Targoviste, Onesti, Miercurea-Ciuc, Slatina, Buzau, Campulung, Sighisoara, Tarnaveni, Galati, Vulcan, Oradea, Comanesti, Sebes, Petrila si Bucuresti. Rewe a ales sa rebrandeze magazinul XXL din Sibiu.

Investitia medie pe magazin a fost estimata intre 1,2 si 1,5 milioane de euro. Fiecare centru comercial are o suprafata de vanzare standard de 750 metri patrati si va avea o gama de 1200-1300 de produse.

Rewe Romania si-a majorat capitalul in luna august a anului trecut, cu doua milioane de euro, potrivit datelor publicate in Monitorul Oficial. De asemenea, reprezentantii companiei au anuntat investitii, intre anii 2006 si 2011, in terenuri, cladiri si echipamente, care vor totaliza circa 180-200 milioane de euro. Rewe tinteste pe termen lung o retea de 150-200 de magazine in Romania.

Rewe Romania a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 374,3 milioane lei si are in prezent o retea de cinci magazine XXL Megadiscount (inclusiv Penny Market XXL Sibiu), precum si un lant extins de Penny Market.