Inca o marca sibiana se alatura programului "Sibiu - CCE 2007". Ieri, a venit rindul companiei Scandia Romana sa semneze acordul prin care devine partener oficial al programului. Parteneriatul cu Scandia este diferit prin abordare. Compania sibiana este singura care a dezvaluit valoarea exacta a afacerii culturale". In plus, colaborarea va avea doua componente.

Pe linga sponsorizarea directa, Scandia va investi si in promovarea media a Capitalei Culturale. La ceremonie au participat oficialitatile orasului, consilierii municipali, parlamentarii de Sibiu, precum si numerosi oameni de afaceri locali.

Nobletea obliga

Discutiile intre Scandia si Asociatia "Sibiu 2007" au durat citeva saptamini. Iar rezultatul multumeste ambii parteneri. Reprezentantii Scandia insista ca parteneriatul, in valoare totala de 500.000 de euro, reprezinta un semn de recunostinta pentru Sibiu.

"Scandia Romana, companie sibiana, a promovat dintotdeauna traditiile si obiceiurile zonei Sibiului, sprijinind deseori organizatii din Sibiu preocupate de promovarea traditiilor zonei. Sponsorizarea, in valoare totala de peste o jumatate de milion de euro, reprezinta o confirmare a interesului manifestat de Scandia Romana pentru orasul in care isi desfasoara activitatea, valorile acestuia si dezvoltarea sa culturala pe termen lung", arata Ioan Bozdog, directorul general al companiei Scandia Romana.

Primarul, incintat

Primarul Johannis s-a aratat incintat de noul parterer. Nu a uitat sa le multumeasca reprezentantilor Scandia. „Firmele puternice fac casa buna cu cultura. Decizia firmei Scandia Romana de a se implica in finantarea programului «Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007» si in sustinerea publicitara a acestuia marcheaza un punct de cotitura.

Acest parteneriat arata un foarte puternic angajament al firmei Scandia in viata comunitatii, cit si pe scena culturala nationala si internationala pe care o ofera programul «Sibiu 2007». Componenta pur financiara ne bucura mult, pentru ca nu putem face cultura fara bani, dar si componenta de publicitate este cel putin la fel de valoroasa pentru noi", considera primarul Klaus Johannis.

Traditie si modernitate

Conceptul comercial unic pe care l-a abordat Scandia este imbinarea traditiei cu modernitatea. „Ambalajele, promovarea, inseamna traditie imbracata modern. Invitatia pe care noi o adresam clientilor si publicului de a vizita Sibiul e un mare angajament, si un risc. Depinde de toate nivelurile pentru ca totul sa fie bine", a precizat Sorin Bozdog, director comercial Scandia.

Infiintata in 1922, Scandia Romana are in prezent peste 600 de angajati. Cu cele patru marci, „Sibiu", „Bucegi", „Cardinali" si „Traditii", compania sibiana este lider pe piata romaneasca de conserve din carne.

Primul pas

De astazi, toate posturile de televiziune vor difuza o versiune modificata a reclamei la "Pate Sibiu". Una in care ultimele secunde au fost inlocuite cu o secventa in care Scandia invita la vizitarea Sibiului. Spotul produs de agentia Grafitti BBDO a fost adaptat saptamina trecuta.

"Rind pe rind, toate celelalte reclame ale companiei Scandia vor fi si ele editate", a anuntat directorul comercial Sorin Bozdog.