Adrian Nastase: Cazul Rosia Montana este o noua dovada de ipocrizie si de lasitate din partea specialistului in "soparle", Traian Basescu

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 31 august 2011, 15:30 Actualitate | Politic

"Cazul Rosia Montana este o noua dovada de ipocrizie si de lasitate din partea specialistului in “soparle”, Traian Basescu. El vorbeste despre curajul deciziilor, dar uita sa precizeze ca nu el trebuie sa semneze respectivele decizii", scrie pe blogul personal social-democratul Adrian Nastase. Intr-o postare intitulata "Basescu are gura aurita. Dar nu el semneaza…", presedintele Consiliului National al PSD afirma ca Basescu "este un sustinator incredibil de agresiv al acestui proiect, dar este un sustinator din trompeta".

Iata cateva dintre afirmatiile facute de Adrian Nastase:
  • Cazul Rosia Montana este o noua dovada de ipocrizie si de lasitate din partea specialistului in “soparle”, Traian Basescu. El vorbeste despre curajul deciziilor, dar uita sa precizeze ca nu el trebuie sa semneze respectivele decizii.
  • Daca ar fi fost curajos, ar fi optat, la limita, pentru transformarea contractului cu Gold Corporation in tratat international, si l-ar fi ratificat prin decret prezidential. Sau ar fi dat un decret pentru inceperea lucrarilor. Ca sa fie clar… Asta ar fi insemnat curaj din partea sa. Altfel, tot ce vedem la el este doar “hau-hau”, doar galagie, doar spectacol televizat de proasta calitate.
  • Traian Basescu este un sustinator incredibil de agresiv al acestui proiect, dar este un sustinator din trompeta. Cat timp a fost ministru, nu l-am auzit militand pentru Rosia Montana, pentru ca ar fi trebuit sa semneze si el. La fel, in ultimii 7 ani, nu a presat niciodata pentru proiect.
  • Probabil, vor castiga niste oameni anume, dar de platit vom plati, poate, toti romanii. Riscurile au fost prezentate de specialisti. Cine si le asuma? Cel care semneaza. Nu exista infractiunea de incitare la semnat. De aceea, cei care semneaza deciziile executive astazi se codesc. Emil Boc nu stie foarte multe, dar a invatat ceva in acesti ani – si anume ca, indiferent ce spune Basescu, semnatura lui va fi cea care ramane. Si tot el va fi tinta posibila a viitorului Morar, indiferent cum se va numi acesta. 
  • Exista un principiu juridic, care statueaza ca, acolo une exista beneficiu, trebuie sa existe si raspundere. Sau, mai exact, “ubi emolumentum, ibi onus”. In cazul de fata, beneficiul pare ca este la Traian Basescu (cu gura lui aurita), iar raspunderea este la Boc si la ministrii maghiari.
Aflat luni la Rosia Montana, presedintele Traian Basescu a declarata: "Este esential ca Guvernele sa hotarasca ce trebuie. Daca puteti da imagini la televizor, e bine pentru ca trebuie sa inteleaga romanii ce dezastru ecologic e acum la Rosia Montana. Orice tara isi foloseste resursele, iar o astfel de exploatare creeaza locuri de munca. Daca acest proiect sta ingropat din '97 pana acum, asta se intampla din cauza lasitatii oamenilor politici. Cat credeti ca isi mai poate permite sa piarda Romania? Pana la urma, omul politic trebuie sa ia decizia corecta".

La 22 august, presedintele Basescu a declarat, la TVR, ca exploatarea de la Rosia Montana trebuie sa inceapa, pentru ca Romania trebuie sa-si mareasca rezerva de aur pentru viitor.


Citeste mai multe despre   






















3180 vizualizari

  • -12 (30 voturi)    
    l (Miercuri, 31 august 2011, 15:33)

    logic [anonim]

    E logic ca e un sustinator pentru ca isi ia spaga de la compania aia.
  • +25 (35 voturi)    
    Lamurire (Miercuri, 31 august 2011, 15:40)

    HP [utilizator]

    Dle. Nastase, nu ne puteti explica in cateva cuvinte cum sta treaba cu "ubi emolumentum, ibi onus" si beneficiile in cazul termopanelor si a altor tamplarii din aluminiu ?

    Sau despre cat de curajos v-ati asumat dumneavoastra semnatura contractului cu Bechtel pentru care (inca) nu v-a vizitat niciun Morar.
    • +23 (29 voturi)    
      Iar Nastase ...?! (Miercuri, 31 august 2011, 16:07)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Purtator de cuvant al PSD nu e...
      Presedinte de partid nu mai e...
      Prim ministru a fost....

      Atunci in ce calitate isi da cu parerea non-stop, de parca ar fi... trompeta ?!
      • +18 (22 voturi)    
        mi se pare normal (Miercuri, 31 august 2011, 16:34)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Vorbeste in calitate de expert si profesor in ipocrizie si lasitate, cu cele nshpe acuzatii de coruptie pe care le-a acumulat si le tot plimba prin tribunale de ani de zile.
      • +12 (16 voturi)    
        unde e textul? (Miercuri, 31 august 2011, 17:32)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        prin care Basescu poate da un decret pt. Rosia Montana??? ALTA MINCIUNA ORDINARA marca PSD si Nastase!
    • -11 (15 voturi)    
      lamurire (Miercuri, 31 august 2011, 16:48)

      radu [anonim] i-a raspuns lui HP

      bre basistule
      bechtel costa de 3 ori mai putin in 2004
      si nu e asa
      romania se alege cu locuri de muunca si altii iau aurul?
      de ce nu merge gold corporation in rusia?
      • +7 (9 voturi)    
        Da, costa (Miercuri, 31 august 2011, 17:43)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui radu

        Datorita lui Nastase, nu ?

        Nu merge pentru ca aici e aurul asta. Nu traim in Venezuela sa fie totul nationalizat.
    • -4 (6 voturi)    
      De 7 ori mai scump pe km, de 10 ori mai putin cons (Miercuri, 31 august 2011, 18:14)

      tonea [anonim] i-a raspuns lui HP

      Neica clapaugea, stii cat costa km cand a fost facut contractul, pe vremea lui Nastase? Stii cand trebuia sa se termine toti 400 Km? Stii cat costa dupa ce a venit regimul placut tie? Te ia cu ameteli.Stii cati Km s-au facut? Iti bagi unghia in gat? Din cauza lui Nastase? Esti sigur?
    • +5 (5 voturi)    
      de ce, (Miercuri, 31 august 2011, 18:33)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui HP

      amintesti aceste lucruri sarmanului,nu tie un pic mila de el ? sarmanul de el,nu a avut niciodata treaba cu aceste termopane,7 -te case,si altele.
      aceste invinuiri sunt aberatii:) voi nu intelegeti ca el nu are treaba cu aceste probleme,doar el este MARE MAHER !
    • +2 (2 voturi)    
      sa stam strimb si sa judecam drept (Joi, 1 septembrie 2011, 0:43)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Dle.HP,sa ne lamurim,nu sint un fan al fostului premier,insa treaba cu termopanele este deja jenanta sa o mai aduceti in discutie.Cit priveste contractul cu Bechtel oricine ar fi fost prim ministru la acea vreme era obligat sa semneze acel contract,de ce ?poate vom afla peste vreo 20 de ani.Insa prezenta americana inRomania cu investitii si parteneriatul strategic nu sint intimplatoare,sint prea multe elemente care se leaga,chiar daca am scos niste bani din buzunar macar stim ca nu i-am scos deageaba.Problema este Petrom si cei care au negociat contractul ,cine sint ei?cu nume si prenume asta sa cerem presei,chiar de ce media nu sa interesat niciodata de acesti oameni?Daca dl.Boc va avea barbatia sa opreasca acest proiect sau cel putin sa-l renegocieze in favoarea Romaniei cota politica a premierului ar urca f.sus si implicit a pdl-ui.In acest caz optiunea mea ca votant s-ar indrepta spre pdl desi nu eram hotarit.
  • +13 (23 voturi)    
    ce ţară minunată! (Miercuri, 31 august 2011, 15:47)

    mda [anonim]

    unde presa delectează zilnic populaţia cu înţelepciunile celor mai mari infractori...

    HN, v-a cumparat Nastase la fel cum a luat Patriciu Adevarul?
  • +21 (29 voturi)    
    rosia montana (Miercuri, 31 august 2011, 15:49)

    mircea [anonim]

    Acest individ isi tot da cu parerea.De ce nu a transat problema in perioada lui de prim ministeriat,cand a avut putere absoluta ?!
  • -4 (22 voturi)    
    Rosia Montana, teren minat (Miercuri, 31 august 2011, 15:50)

    buncrestin [utilizator]

    ...asa o sa-si rupa gaturile cei care sustin Rosia Montanta...
    pai de ce au fost lasi politicienii? pentru ca daca sustin asa ceva inseamna pentru ei sinucidere electorala. n-au fost deloc lasi politicienii, au fost chiar isteti si s-au ferit sa intre pe teren minat. basescu e unul singur si n-are nimic de pierdut, dar pentru PDL inseamna adio la orice speranta de a mai inregistra oaresce succes electoral anul viitor
  • -4 (22 voturi)    
    stati linistiti - asa se saluta astia intre ei (Miercuri, 31 august 2011, 15:51)

    mda [anonim]

    Nastase vrea sa-l felicite pe Basescu ca i se alatura la ospatul din Romania.
  • -5 (23 voturi)    
    In puscarie amandoi (Miercuri, 31 august 2011, 15:53)

    inna [anonim]

    Amandoi si Nastase si Basescu sunt doi indivizi care au facut enorm de mult rau acestui popor . Va veni curand vremea cand vor fi inchsi pentru tradarea interesului de stat si multe alte capate de acuzare . Sa nu isi faca nici unul nici o iluzie - vine vremea foarte curand
    • -3 (7 voturi)    
      asta (Miercuri, 31 august 2011, 18:25)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui inna

      o spune P.R.M. -ul ! sau o membra a prm-ului,
      inna, vreau sa rad,vino sa ma gadali.
      • -1 (3 voturi)    
        Bai (Joi, 1 septembrie 2011, 0:53)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        In primul rind vorbesti urit cu o doamna sau domnisoara.In al doilea rind verifica-ti scorul si nu te mai arunca ca gaina la muci ca nu-i frumos,putina decenta domnule nu strica.
        • 0 (2 voturi)    
          ia te uita, (Joi, 1 septembrie 2011, 5:12)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui tepes

          am calcat pe batatura la p.r.m. si imi spune ca sunt obraznica cu o (doamna) , simi cere decenta, dar el ma abordeaza cu BAI , auzi ,sau ia vezi decenta la el cu BAI !
  • +4 (24 voturi)    
    si ca sa fiu rea pana la capat (Miercuri, 31 august 2011, 15:55)

    mda [anonim]

    HN fie au o admiratie secreta pentru nesimtirea nastaseasca, fie s-au gandit sa-l scoata pe presedinte din buda cu aur a RMGC trantind zilnic articole pline de ineptiile adversarului... ca de, daca il injuri pe Nastase nu poti sa nu-l aperi pe Base, nu? ce uita oamenii astia nu prea obisnuiti cu cinstea e ca, prin lobby-ul dumisale, Basescu devine si el un hot, ca si precursorul Nastase.
    • -4 (14 voturi)    
      qed (Miercuri, 31 august 2011, 16:24)

      mda [anonim] i-a raspuns lui mda

      mai ieri lobby-ul pro RMGC al presedintelui era condamnat vehement in majoritatea comentariilor de aici. acum, ca HN s-au miscat atat de abil, iata, primesc mai multe minusuri cei care condamna acelasi lobby :D

      sa mai zica cineva ca romanii nu sunt o turma desavarsita. si sa ne mai miram ca un talhar ca Nastase este printre cei mai importanti oameni din Romania...
      • +1 (9 voturi)    
        Puterea are obiceiul (Miercuri, 31 august 2011, 17:39)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui mda

        sa intre de una singura in rahat, insa de fiecare opozitia o scoate la liman prin batul pe care il intinde... nu ca s-o ajute si ca sa infunde si mai rau in rahat.
        • 0 (6 voturi)    
          iar in schimb justitia nu se atinge de opozitie :D (Miercuri, 31 august 2011, 17:56)

          mda [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          mass-media slujeste frumusel pe cine poate si toata lumea e fericita, nu? iar noi cu banii luati si... mda, fericiti nevoie mare.
  • +16 (26 voturi)    
    M-ar interesa (Miercuri, 31 august 2011, 16:02)

    M.aura [utilizator]

    Si "sopirlele" din contractul Petrom, alt tun nenorocit impotriva interesului national, dle nepot al matusii Tamara.
    • +3 (7 voturi)    
      lamuriri (Miercuri, 31 august 2011, 16:50)

      radu [anonim] i-a raspuns lui M.aura

      ce partid, singurul a votat impotriva contractului petrom?
  • -7 (21 voturi)    
    mi-e sila de Nastase, (Miercuri, 31 august 2011, 16:02)

    Tamara [anonim]

    dar tare mi-e ca are dreptate in comentariul pe care l-a facut.
    Basescu a facut pe mortu' in papusoi pana acum cat priveste problema Rosiei Montane, si acum, deodata, glasuieste! Mie imi pare ceva suspect!
    Iar contractul ce se va incheia (ori deja a fost perfectat), sigur nu va aduce beneficii prea mari Statului Roman. Ca de obicei! Facem pariu?
    • -2 (14 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 31 august 2011, 16:13)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Tamara

      subscriu la spusele Tamarei...
  • +15 (17 voturi)    
    RMGC (Miercuri, 31 august 2011, 16:20)

    Vasile Pop [anonim]

    Draga Bombo,
    Prima descarcare a aprobat-o Razvan Theodorescu, in timpul guvernarii Nastase .!
    Domnia Voastra, sunteti, sau, nu sunteti pentru acest proiect ?? Domnule curajosu !!
    • +11 (15 voturi)    
      iar opinia USL este? (Miercuri, 31 august 2011, 16:44)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Pop

      exact! ce-ar fi sa avem o opinie clara vizavi de acest proiect din partea fiecarui partid ce se viseaza la guvernare?
  • -3 (19 voturi)    
    Nu sunt fan Nastase (chiar dimpotriva) (Miercuri, 31 august 2011, 16:22)

    Cristi [anonim]

    ...dar in cazul de fata ii dau dreptate. Basescu devine de-a dreptul plictisitor cu petardele astea ude pe care le tot arunca in stanga si-n dreapta. Citez: "cat credeti ca isi mai poate permite sa piarda Romania?". Raspund io, dom' presedinte: atat cat vor muschii "specialistilor" adusi de dumneavoastra la guvernare (de ex: fondurile europene si certificatele de emisii de gaze cu efect de sera). Nu cred ca trebuie sa faceti atata caz pentru un miliard de euro (si ala ipotetic, pentru ca cine stie ce clauze secrete mai stau pitite prin contractul de concesiune, dupa cum ne-ati obisnuit voi, politicienii). Daca "clasa" politica ar fura cu 50% mai putin, am avea cu un miliard de euro in plus in fiecare luna.
    • -2 (10 voturi)    
      felicitari (Miercuri, 31 august 2011, 16:51)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      felicitari
  • +15 (19 voturi)    
    Nu mai, ipocritule (Miercuri, 31 august 2011, 16:44)

    nenicu [anonim]

    Ceea ce face TB este sa lanseze dezbateri publice pe subiecte ce intereseaza fiecare cetatean din tara asta. Fie ca greseste sau nu in opiniile sale, el ofera informatiile pe care romanii au posibilitatea sa le discute. Nu cum ai semnat tu vanzarea petrolului sau cum ai semnat contractul cu Bechtel in liniste totala fara sa consulti opinia publica.
    TB iese si vorbete cu oamenii ce picheteaza Cotroceniul, nu ca tine, care ti-ai invitat conationalii sa-ti numere ouale de la tribuna parlamentului.
    Vezi ca ai niste dosare in instanta, ai curaj sa faci ce a facut TB cand s-a pus la dispozitia parchetului dandu-si demisia din Parlament in dosarul flota? Atunci sa vorbesti, nu acum cand ai atatea bube in cap.
    • -2 (6 voturi)    
      mai intai sa vedem fapte (Miercuri, 31 august 2011, 17:54)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui nenicu

      hai sa vedem daca afirmatiile lui basescu la flash mob vor fi puse in practica ... sau vor ramane la stadiul de gargara
      • +7 (7 voturi)    
        Chiar si gargara conteaza (Miercuri, 31 august 2011, 18:38)

        nenicu [anonim] i-a raspuns lui deceneus

        Pentru ca pe marginea "gargarei" eu si cu tine putem discuta, analiza, trage niste concluzii sau putem avea unele asteptari de la cel ce le emite.
        Opusul acestei "gargare" este "linistea" dorita de Nastase si Iliescu si care a fost prezenta atata timp cat au fost la putere, la adapostul careia a fost devalizata economia.
        Sa-ti dau un exemplu. A tocat Basescu subiectul contractului Bechtel pe unde a putut, astfel incat asta a ajuns subiect discutat public inclusiv aici. In acest fel a fost creata presiunea publica pe subiect, si ca sa vezi, de unde toti spuneau ca contractul cu Bechtel nu poate fi renegociat, ca statul pierde ca etc uite ca s-a ajuns ca Bechtel sa construiasca restul cat a mai ramas cu 30% mai putin si sa renunte la dreptul pe restul tronsoanelor pentru a fi scoase la licitatie. Pai si nu e buna "gargara" asta?
        • 0 (0 voturi)    
          omul in care nu mai cred demult. (Joi, 1 septembrie 2011, 1:08)

          tepes [utilizator] i-a raspuns lui nenicu

          Ei bine, gargara este una,. dezbaterea publica este alta.Eu unul nu am observat nici o clipa ca presedintele ar vrea un dialog pe aceasta tema cum lasi tu sa se inteleaga.Sa ma explic,intrebat fiind de un protestatar ca ar fi bine sa se faca un referendum ,basescu a sarit ca ars ducind discutia in derizoriu,te intreb unde-i dialogul sau a ramas doar gargara.
    • 0 (0 voturi)    
      memorie (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 9:51)

      radu [anonim] i-a raspuns lui nenicu

      de ce na votat pd impotriva contractului petromin 2004?
      atunci avea autoritatea morala sa vorbeasca basescu
  • +4 (12 voturi)    
    Aurul nu se strica domnule, (Miercuri, 31 august 2011, 16:49)

    radu [anonim]

    Cita vreme va exista pamintul si tara romaneasca va exista si nevoia de resurse si de aur

    Daca nu stii ce inseamna dezvoltare durabila , afla ca inseamna sa folosesti resursele actuale (de aur) fara a compromite nevoile generatiilor viitoare

    Dupa noi potopul? trebuie sa-l terminam tot ca vrea un nustiu cine caruia i-a capiat pe tot auruil tarii aflat in zacaminte

    Deci noi trebuie sa intelegem ca Romania nu-si va mai reveni niciodata si acum trebuie sa praduim tot sa-primeasca nelegiuitii spaga ca vin electoralele

    Cum poate acest ministru speriat cu DNA -ul sa faca aceasta afirmatie. Nu cumva sunt parte UDMR-stii la ingenucherea poporului roman prin participarea la guvernare si la enormul imprumut de la FMI de 20 de miliarde

    Miliarde care nu se stie unde s-au evaporat si guvernul tace mut

    Chiar memoria noqstra este atit de afectata sa uitam de declaratiile lor la alegeri, apoi ce spune Academia Romana?la RM

    Lasa ONG-rile in pace , stiu mai bine , mai precis , mai punctual datele problemei pe termen lung

    Nu cumva si BNR-ul este parte a conspiratiei mondiale de a face ca tot aurul lumii sa apertina uui grup de influienta , amintindu-ne ca BNR-ul este cel care a generat inchiderea expluatarilor. Cum se explica ca strategii de acolo nu au mai cumparat aur tocmai sa se aleaga praful sa se asterene uitarea c-a apoi sa vina astia chemati de cine?

    Chiar nu vedeti insistenta si incrancenarea de a corupe tot.
    Nu suntem asa de gugustuci pe cit ne cred '' tradatorii de neam " ajunsi cirmaci din carmaci . Intr-o zi cineva va da socoteala caci lucrurile se vor schimba, pseudo democratia nostra s-a transformat in haos, jaf, anarhie

    Elitisti partidelor actuale vor ajunge in istorie ca jefuitori ai neamului . De ce nu investesc intr-o faqbrica de tractoare romanesti ca suntem tara agricola si investim in parcuri , piscine , patinoare si nu in locuri de munca . Politicienii de astazi daca fac o lege o fac impotriva omului de rind si nu in ajutorarea lui.
    • 0 (8 voturi)    
      Aur si porti! (Miercuri, 31 august 2011, 17:11)

      ion [anonim] i-a raspuns lui radu

      Chestia asta imi place. Aurul nu trebuie scos din pamaint! Super! Cred ca in acest caz noi spunem cat este! Si suntem crezuti de toata lumea!?? Deci putem afirma ca tot pamantul Romaniei este aur si deci noi calcam pe aur, el este al nostru si al urmasilor nostri si are o valoare colosala, iar restul lumii trebuie sa fie multumita ca existam pe muntii nostri zisi de aur si ii mai si bagam in seama: Aduceti fratilor bunurile voastre ca va platim din aurul de sub picioarele nostre.......
      • 0 (0 voturi)    
        Dezvoltare durabila , prietene ION (Miercuri, 31 august 2011, 23:33)

        radu [anonim] i-a raspuns lui ion

        Care chestiune iti place domnule Ion? Nimeni nu zice sa nu se expluateze aurul , dar gradual , nepotii nepotilor tai nu mai au nevoie de aur?

        Da Ioane el are valoare colosala pentru folosinta in industrii speciale , electronica, comunicatii, cosmica.
        Ce-ti este asa de greu sa intelegi sau esti platit s-o faci pe miratul, intrigatul..

        Ma Ioane , nu te prosti in fata constiintei tale ca-i bai ma.

        Nu vezi Ioane ca lumea este considerata loazba ca daca nu este de acord cu expluatarea nu vor fi bani de pensii. Cred ca sunt nebuni de tot sa gaseasca un astfel de motiv si ca chiar trebuie examinati psihologic
        .
        Suntem tara europeana membra UE sau nu, avem obligatii asumate sau nu , s-a zis nu cianuri sa zis, s-a aprobat sau nu?

        Pai sunt sanatosi conducatorii nostri sau nu sunt.

        Si daca MDRT ca se ocupa cu dzvoltarea ar pune de o intreprindere de cincizeci de oameni si expluatarea s-o faca romania pentru romania ce se intampla

        . Pai Ioane poti sa-mi spui cine i-a chemat pe privvatii astia canadieni, chiar cine , cum au ajuns acolo si de ce

        Sigur ca nu poti ca tu atita poti sa faci sa vrei sa plece aurul din tara , da-ti foc la casa Ioane si o sa-ti placa chestiunea cu siguranta .

        Daca nu ai nimic sfant in tine ca roman , pleaca baiete cu tot cu canadieni si nu-l mai sustine pe cel care s-a facut de rahat ca presedinte

        . Constitutional nu este treaba lui sa se implice . Este clar ca lucrurile nu sunt in regula si este presat de cineva sau are interese personale mercantile

        .Gafa domniei sale este una care nu va fi uitata niciodata .

        Nu sunt fan Bombonel care ar fi trebuit sa nu se scarpine la popou, sau a lui Vadin ,,,,,, dar RM nu trebuie amestecata in praduire.

        Ai priceput sau esti si tu o proba de nataru cu dungi politice.
        • +1 (1 vot)    
          Aurul ! (Joi, 1 septembrie 2011, 8:54)

          ion [anonim] i-a raspuns lui radu

          Excelenta, este simplu, dar nu vrei sa intelegi, nu priviti decat intr-o parte a problemei si nu va place de Basescu(excelent Presedinte - pe perioada cat mai are din mandat 3 ani?!) si ai lui. Exploatarea, aurului incepe, daca incepe in 1-2 ani de la aprobarea de mediu, dureaza, estimare actuala, 15-20 de ani, deci vorbim despre ceva ce se va finaliza peste 20-22 de ani daca se va finaliza. Ce a facut Basescu acum in criza mondiala? A atras atentia lumii, le-a amintit istetilor ca Romania are cele mai mari resurse de aur din EUROPA, ca are rezerve importante de aur in depozite ca are o avere importanta si doreste s-o exploateze. Aviz speculantilor pe ron, aviz investitorilor, aviz analistilor internationali...
  • -2 (10 voturi)    
    BNR, ne spui ceva? (Miercuri, 31 august 2011, 16:53)

    Hook [anonim]

    E graba mare, urmeaza Descalecatul si trebuie praduit tot ce se mai poate! BNR face ciocu' mic, este pe "mute"!
  • +12 (14 voturi)    
    Maestrul soparlelor comenteaza :) (Miercuri, 31 august 2011, 17:05)

    Vizitiul [utilizator]

    N-am cuvinte! Isi da seama ca altceva nu mai poate face decat sa arate cu degetul, sperand ca lumea sa uite de soparle 4 case :)
    • -1 (9 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 31 august 2011, 17:43)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Fam bese are cel putin 10 case+vile...
  • +12 (12 voturi)    
    oau (Miercuri, 31 august 2011, 17:22)

    octav [anonim]

    dar cazul "AUTOSTRADA TRANSILVANIA" cum este domnule adrian nastase ???????????
  • +5 (11 voturi)    
    Aur (Miercuri, 31 august 2011, 17:25)

    Dorina [anonim]

    Deci comentariile legate de faptul ,ca ar trebui sa lasam aurul in pamant, imi aminteste de Costache Giurgiuveanu din "Ënigma Otiliei", care caracul batran decrepit isi tinea banii sub saltea, nu cumva sa-i fure cineva sau sa-i scoata din casa. Acelasi lucru se intampla si cu aurul de la Rosia Montana. In loc sa ne folosim de el, noi il lasam in pamant, ba mai mult, l-am ingropa mai mult dc am putea.
    • -2 (6 voturi)    
      postac postac postac (Miercuri, 31 august 2011, 17:54)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Dorina

      stim demult povestile lacrimogen-moralizatoare ale RMGC. mai discret, va rugam :D
    • 0 (0 voturi)    
      desteptarea (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 9:54)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Dorina

      pai astai smecheria ca nu noi ne folosim de el iara smecherii dedincolo
  • 0 (10 voturi)    
    de ce oare (Miercuri, 31 august 2011, 17:28)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    nu e de mirare ca toti econazis, sau commies, cum prefera ei, care isi dau cu parerea contra proiectului, c-asa e trendy, draga, sint perfect de acord cu sobolanul rosu bombo.
    Deci mai degraba criptocomunisti, nimic altceva, ca toti frustrato-complexatii care nu stiu sa faca nimic, dar vor sa conduca. Vezi iliescu, ceausescu, bombo, etc, adica activisti de partid care n-au muncit o zi in viata lor, dar stiu totul despre orice. Dezastru.
    • -1 (5 voturi)    
      ? (Miercuri, 31 august 2011, 17:46)

      ? [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      pune-ti, nene, ochelarii, daca ai dat in orbul gainilor...
      vad ca in afara de trei - patru injuraturi din repertoriul de lemn altceva nu mai stii.

      cine il sustine aici pe imbuibatul de Nastase in afara de HN, care au nevoie de el ca sa-i reimprospateze imaginea sifonata lui Basescu?
  • +4 (8 voturi)    
    Hotul striga hotii. (Miercuri, 31 august 2011, 17:34)

    haiducul [anonim]

    Pai nu este normal....Tamara!!! Cat ati fost voi la putere le-ati dat frimituri in afara de ...flotã si muuulti bani pentru autostrazi invizibile,acum este randul lor,lasa ca plateste poporul pentru tot ce furati voi.
  • +7 (7 voturi)    
    se spune ca Nastase este un tip destept (Miercuri, 31 august 2011, 17:42)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    nu inteleg cum de nu-si da seama ca este total neavenit in dezbaterea publica.
    • +2 (6 voturi)    
      Nastase o duce bine mersi de 7 ani (Miercuri, 31 august 2011, 17:52)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      si o va duce in continuare bine mersi. conduce in continuare o buna parte din afacerile murdare din tara asta.
      iar dedulcirea presedintelui "incoruptibil" la comisioanele RMGC poate fi o explicatie pentru faptul ca nici un mare corupt nu a ajuns in inchisoare in acesti 7 ani.

      sapati un pic in "povestile de succes" ale afaceristilor din toate colturile de tara si probabil ca 90% dintre ele includ o colaborare cu fosti securisti, cu Nastase, cu Patriciu, cu Liviu Luca, cu mastodontii psd-isti sau cu tentaculele lui Vantu...

      presupun ca Nastase s-a gandit sa-i faca un mic serviciu prietenului sau Basescu - la urma urmei se pare ca vor lucra impreuna: daca Basescu va pune umarul la evacuarea aurului de la Rosia in buzunare canadiene, Nastase se ocupa in prezent cu defrisarea padurilor de deasupra acelui aur.
  • -1 (3 voturi)    
    Raspunderea celor care se opun (Miercuri, 31 august 2011, 18:47)

    Anda [anonim]

    Eu zic ca raspunderea trebuie sa si-o asume cei care se opun acestui proiect, cand minerii vor muri de foame in asteptarea locurilor de munca asigurate de RMGC. De soarta lor cine va raspunde atunci? Sper sa nu se ajunga aici si locuitorii din RM sa-si permita o viata mai buna, o data cu demararea proiectului "Gold Corporation".
  • +2 (6 voturi)    
    dezamagire (Miercuri, 31 august 2011, 18:48)

    misu [anonim]

    il urasc pe basescu pentru ca m-a facut sa-i dau dreptate lu nastase.
  • +1 (5 voturi)    
    Cazul matusa Tamara... (Miercuri, 31 august 2011, 18:57)

    mariage [utilizator]

    este o veche dovada a onestitatii si curajuluio unui fost PM al romaniei.
  • +2 (2 voturi)    
    Un adevarat barbat (Miercuri, 31 august 2011, 20:27)

    Paul Butoi [anonim]

    Curajosul nepot al matusii Tamara are , din nou , dreptate . Evident , el este un exmplu de curaj pentru privatizarea ALRO , Sidex , Petrom . Suplimentar , pentru contractul Bechtel . Ca sa nu mai vorbim de curajul cu care raspunde - de 6 ani - in fata justitiei . Asteptand , rabdator , sa se implineasca termenul de prescriptie . Si , mai ales , el este in mod sincer preocupat de soarta oamenilor saraci din aceasta tara . Adica , nu este un mare ipocrit .
  • +1 (1 vot)    
    suspans... (Joi, 1 septembrie 2011, 1:02)

    costin [anonim]

    ...capacul latrinei istoriei, locul unde ajung printre altele si dejectiile urat mirositoare ale politicii mioritice, se ridica ciclic, misterios, fara vreun motiv intemeiat, iar din adancul puturos se aude o voce ce nu reuseste sa se impace cu uitarea. e vocea lui, voce peste care invariabil capacul cade la loc, scufundandu-l pentru cateva saptamani, din ce in ce mai lungi, in derizoriu si pierdere. o pierdere pe care n-o regretam deloc, adriene.
  • +2 (2 voturi)    
    trompeta , flasneta ?! (Joi, 1 septembrie 2011, 9:30)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    trompeta , flasneta ?!
  • +1 (1 vot)    
    punctarea necesitatii nu inseamna luarea deciziei (Joi, 1 septembrie 2011, 11:03)

    Diana [anonim]

    Presedintele e constient de faptul ca trebui sa existe investitii si proiecte din care statul sa isi poata extrage venituri, altfel numai cu taieri nu mai facem fata. Din acest motiv si pucteaza necesitatea de a implementa proiectul, fara asa fi zis ca ia el decizia.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version