​VIDEO Sebastian Lazaroiu despre declaratiile controversate ale consilierului personal: Nu ar trebui sa demisioneze. Oricine are dreptul sa greseasca o data

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 30 august 2011, 20:14 Actualitate | Politic

Sebastian Lazaroiu
Foto: Hotnews
"Cred ca Mirel Axinte nu ar trebui sa demisioneze din functie pentru ce a spus. Cata vreme a inteles ca a gresit si ca a reactionat nepotrivit in spatiul public pentru functia pe care o ocupa. Cata vreme regreta asta, cata vreme si-a cerut scuze, nu cred ca ar trebui sa demisioneze. Cred ca oamenii au dreptul sa greseasca o singura data (...) De multe ori ma intreb si eu de ce mai merg la televiziuni. De acum incolo, toate declaratiile pe care le fac, le pun video pe site-ul Ministerului Muncii", a declarat intr-un interviu pentru HotNews.ro, Ministrul Muncii Sebastian Lazaroiu.




Ce a spus ministrul Lazaroiu despre declaratiile controversate ale consilierului personal Mirel Axinte si despre presa:

  • Cred ca nu ar trebui sa demisioneze din functie. Cata vreme a inteles ca a gresit si ca a reactionat nepotrivit in spatiul public pentru functia pe care o ocupa. Cata vreme regreta asta, cata vreme si-a cerut scuze, nu cred ca ar trebui sa demisioneze.
  • Cred ca oamenii au dreptul sa greseasca o singura data. Pe de alta parte, va spun, sunt extrem de deranjat, nu HotNews, dar au fost colegi de-ai dumneavoastra care au facut un linsaj mediatic din acest caz si sunt extrem de deranjat. Aseara stateam si eu pe ganduri. Ma gandeam, ce ar trebui sa faca omul asta? Sa demisioneze? Sa nu demisioneze? Dar cand am vazut cine il judeca pe Mirel Axinte la televizor si arunca cu pietre in el, am zis ca poate sa ramana consilier.
  • A si explicat. A fost vorba de un lucru care s-a intamplat sub ochii lui. Nu stiu cator dintre noi s-a intamplat sa se sinucida un om chiar in fata noastra si in felul asta violent. Nu stim cum am reactiona. A fost o reactie la cald. Era un comentariu postat pe blogul respectiv, nu era o postare speciala pentru asta. Poti sa intelegi si lucrurile astea. Pe de alta parte, repet, si-a cerut scuze, regreta. E bine ca a inteles.
  • Jurnalistii care au aruncat cu pietre in Mirel Axinte au dreptul sa minta? Asta fac de ani de zile, nu vorbesc de aseara. Eu vorbesc de comportamentul lor in spatiul public. Au o responsabilitate si ei. O televiziune nu este un butic. Sa spui "dom'le eu sunt la privat, eu fac ce vreau. Pe mine ma plateste un politician si-l laud. Daca ma plateste sa-l critic pe altul, il critic. Pana la urma e buticul meu si fac ce vreau".
  • O sa va dau un exemplu de minciuna. Eu am spus la un moment dat ca 40% cei mai bogati dintre romani au peste 800 lei per membru de familie. Am dat si exemple, cum e in alte tari, cum e la noi. Si am vazut dandu-si ochii peste cap. Ciuvici, chiriaci, soviani, specia asta de comentatori de seara care vine si spune: "I-auzi dom'le, aia cu peste 800 de lei sunt bogati". Eu nu am spus nicioidata asa ceva. Sunt mai bogati decat cei care au 75 de euro din Republica Moldova si care sunt considerati la ei 40% cei mai bogati Moldoveni. Da, suntem mai bogati decat ei, dar suntem mai saraci decat norvegienii unde acest prag incepe de la 2.000 de euro. Ce ne costa sa spunem lucrurilor pe nume asa cum sunt. Astea-s realitati statistici, astea nu sunt inventate.
  • De multe ori ma intreb si eu de ce mai merg la televiziuni. De acum incolo, toate declaratiile pe care le fac, le pun video pe site-ul Ministerului Muncii. De mult m-am gandit la decizia asta, chiar cand nici nu eram ministru, voiam sa le recomand minsitrilor din guvern.
  • Ei la televizor nu mai dau declaratia mea sau o dau trunchiata. Si zic: sa va zicem noi ce a declarat Lazaroiu. Si spun ei ce a zis Lazaroiu, iar lumea nu mai stie. Macar asa vor fi unii care vor avea o sansa sa vada ce a zis Lazaroiu si sa itnre pe site-ul ministerului. N-am o miza sa merg la televizor. Pot sa stau cuminte si sa nu merg la televizor. Daca gasesc un canal de comunicare care sa ma ajute sa transmit mesajele ministerului sau mesaje politice, pot sa renunt si la mersul la televiziuni.
  • Sunt si televiziuni favorabile PDL, dar uneori nici asta nu-mi place. Eu vreau sa ma duc intr-o emisiune si sa discutam lucrurile pe fata. Sa fiu criticat. Ai ce sa critici la acest guvern. Ai ce sa critici la orice guvern din lumea asta. Guvernele gresesc, poti sa critici. De ce sa minti sau sa inventezi cand ai ce sa critici?​


Citeste mai multe despre   






















1482 vizualizari

  • 0 (16 voturi)    
    lehamite (Marţi, 30 august 2011, 20:22)

    gic [utilizator]

    s-au dus vremurile cand stateam 4 ore jumate sa-i votez in Gara de nord.

    cand am spus ca Axinte este Nesimtit, nu mi-a fost aprobat comentariul.

    daca scriu Nesimtitor, mi-l aprobati???

    garantat, dl Lazaroiu pierdeti un vot daca nu il demiteti pe acest individ...dar nu stiu de ce am impresia ca, la fel, nu prea va pasa

    fieacare are dreptul la o opinie vecina cu nesimtirea, dar nu daca esti numit intr-o functie publica
    • -2 (6 voturi)    
      cand a spus-o? (Miercuri, 31 august 2011, 7:59)

      curios [anonim] i-a raspuns lui gic

      acum un an? de cand e consilier? de trei luni? Atunci, dupa logica si a lui Striblea (si alti latrai), cine a injurat in liceu nu poate ajunge vreodata in politica! dar Dragoteasca (sau Nastase sau Ponta) care si-au udat chiloteii la gradinita au voie sa iasa la TV sau sa faca politica? Dar Crin care s-a imbatat ca profesor poate candida la Cotroceni???
  • -2 (12 voturi)    
    absurditati (Marţi, 30 august 2011, 20:24)

    Red [anonim]

    Incep sa cred ca Lazaroiu asta e platit de presa sa lanseze fel si fel de abureli, un amestec de adevar cu speculatii de absurditati, fara nici o valoare de stire - doar senzationalism ieftin de tabloid. Vina a lui Basescu si Boc ca il toleaza in pozitii oficiale in loc sa-i dea un sut in fund sa-l trimita sa comenteze la fotbal.
  • -1 (11 voturi)    
    DEH ! (Marţi, 30 august 2011, 20:44)

    pointless man [utilizator]

    Asa-zisii intelectuali de virf !
  • -2 (8 voturi)    
    ati uitat (Marţi, 30 august 2011, 21:04)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ce inseamna un discurs normal.

    Lazaroiu are un discurs normal si lumea este socata!

    Mai cititi , mai ascultati si alte posturi !
  • +3 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 30 august 2011, 21:05)

    alex [anonim]

    Cei de la realitatea si antene nu sunt hiene. Sunt o mana de nefericiti, carora li se vede carnetelul rosu de partid cum iese din buzunar. Pentru fiecare atac asupra PDL, isi primesc binemeritata si multasteptata rasplata ... pe card. Pana la urma...sunt de inteles... nu sunt altceva decat slugi bine platite, dobermanii corciti ai lui voiculescu sau vantu. Grav este altceva: o vad pe invatatoarea care era in greva foamei nelipsita pe antene si realitati. Isi da cu parerea despre orice... despre salarii, energie, armata, BNR, nunta lui borcea etc. Si ca dansa, multe alte persoane carora nu li s-a uscat cerneala rosie de pe carnetelul de partid si deja au invatat comenzile "ataca", "musca", "lasa", "musca din nou", "bravooo..."
  • +3 (7 voturi)    
    dl.Lazaroiu nu vrea sa vada "problema Axinte" (Marţi, 30 august 2011, 22:40)

    ab [anonim]

    Dl.Lazaroiu evita sa confrunte miezul problemei ridicate de 'reactia la cald' a consilierului sau. Anume ca in chiar caracterul imediat, nedisimulat si visceral al asociatului sau se intrezareste un tip uman infricosato r. Este imposibil de acceptat ca dl.Axinte-Rogojin este unul dintre cei chemati sa descopere, in numele societatii romanesti, politici sociale si asistentiale, precum probabil si 'noua ordine institutionala' locala si mondiala, la care face aluzie dl. ministru - cea care va urma mult-anuntatei morti a statului social.
  • +3 (5 voturi)    
    o intrebare d-lui Lazaroiu (Marţi, 30 august 2011, 22:53)

    ab [anonim]

    D-le Lazaroiu. Reiese din raspunsul D-voastra ca delictul unei intolerante omehenesti adinci, exprimata 'la cald' in mod grobian (ce usurare!) este cumva diminuat de reactia si judecata jurnalistilor 'de serviciu'? E o idee bizara, circumstantiala, nici macar un sofsim - nu tine. Din pacate, D-le Lazaroiu, dezamagiti pe cei foarte mutli care v-au creditat cu speranta ascensiunea, oameni care nu functioneaza si nu se cultiva in curtea jurnalismului ipocrit.
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Miercuri, 31 august 2011, 6:56)

      .... [anonim] i-a raspuns lui ab

      reiese ca dl. Lazaroiu nu face parte dintr-un partid in sensul adevarat al cuvantului ci dintr-o gasca pornita sa-si apere membrii cu orice pret, iar logica lui e "da si ala a gresit!!!". Pe principiul lui n-ar trebui sa oprim la semnalul politiei pentru ca, nu-i asa, i-am vazut noi pe politai trecand de-atatea ori linia continua sau depasind viteza deci ce drept moral au ei sa ne amendeze? Sa se duca cu discursul "oriucine poate gresi odata" la o sesiune de comunicari privind siguranta la Cernavoda sau la vreun aeroport. Nu d-le Lazaroiu, sunt locuri in care nu ai voie sa gresesti niciodata sau daca gresesti odata ti-ai pierdut capul.
    • -4 (6 voturi)    
      n-ai injurat niciodata? (Miercuri, 31 august 2011, 8:04)

      precaut [anonim] i-a raspuns lui ab

      si deci n-ai voie VREODATA sa ajungi ceva in politica? Era dl. in cauza om politic acum un an? NU! Si-o fi udat pantalonii (copil fiind) vreun presedinte (fost, actual, viitor) al RO? daca da, sa nu ajunga presedinte! Joschka Fischer a fost si detinut, dar a ajuns ministru in Germania! deci dle ab, cand vorbiti de ipocrizie, nu cumva sa va uitati in oglinda!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version