VIDEO Crin Antonescu: Nu-l sustinem pe Oprescu la Capitala daca nu-si va asuma politic sigla USL

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 august 2011, 15:38 Actualitate | Politic

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, sambata, la Mamaia, dupa sedinta Delegatiei Parmanente, ca USL nu va sustine candidatura lui Sorin Oprescu pentru un nou mandat la Primaria Capitalei daca acesta nu-si va asuma politic sigla USL, relateaza Mediafax.

Intrebat daca e posibil sa-l sustina pe Oprescu fara ca acesta sa-si asume sigla USL, Antonescu a spus: "Nu. Ceea ce domnul Oprescu doreste, si ceea ce noua ni se pare normal si suntem gata sa sustinem, este conditia sa de independent in sensul de a nu se incrie in PSD, ca a mai fost, sau in PNL, ceea ce nu-i putem pretinde pentru ca a declarat ca e un om de stanga. In ce priveste asumarea politica a frontului USL, a aliniamentului politic USL, evident ca e nevoie daca suntem impreuna".

El a aratat ca Oprescu nu a conditionat candidatura sa sustinut de USL de numele candidatilor pe care Uniunea ii va desemna la primariile de Sector, nici de numirea unor consilieri in CGMB.

Totodata, Antonescu a dezmintit faptul ca PNL ar avea candidati la sectoarele 1, 2 si 4, in timp ce PSD va avea candidati la Sectoarele 3, 5 si 6.

"Stim sigur ca PNL are un primar in sectorul unu. Cred ca sta destul de bine, nu avem inca sondaje. In sectorul 4 Popescu Piedone sta bine. PSD are un primar in 5. Cred ca PNL sta foarte bine in Sectorul 6, in 3, pentru ca in 3, cu Negoita primar in 2009, am avut un scor foarte bun. Sectorul 2 e un sector mai complicat, nu am facut sondajele", a spus Antonescu.



Citeste mai multe despre   






















3496 vizualizari

  • +7 (11 voturi)    
    asa.... (Sâmbătă, 27 august 2011, 16:56)

    george [anonim]

    si cine credeti ca o sa il mai aleaga pe care este?
    • -4 (10 voturi)    
      astia se aleg singuri (Sâmbătă, 27 august 2011, 18:34)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui george

      oricat am incerca noi sa facem ceva.

      Mie imi pare rau de decesul ultimului partid istoric.
      FSN peste tot... activisti si securisti.

      Pacat de Romania, nu ne merita clasa politica, au reusit sa distruga o tara cu un potential enorm.

      Romanul 'standard' este mult peste politicianul roman 'standard' (ca inteligenta, bun simt...) si asta nu prea gasesti in nici o tara europeana. Ar trebui sa le fie rusine, dar cred ca tocmai nesimtirea i-a cocotat in varful dealului.

      Putina inchisoare i-ar racori insa nu are cine sa ii bage. Ca sa o zic pentru ca toti sa inteleaga
      PSD = PDL = PNL = FSN = PCR
      numai PC si PNG reusesc sa se distinga, partidele de buzunar ale guzganilor de Bucuresti.
      • +8 (12 voturi)    
        Din pacate te inseli (Sâmbătă, 27 august 2011, 22:18)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        Politicianul roman nu este altceva decit oglinda alegatorului, care daca ar fi fost mai educat si cu spirit civic, ar fi aruncat demult in afara parlamentului o buna parte din hotii care pretind ca il reprezinta.
        • 0 (2 voturi)    
          Hmmm (Luni, 29 august 2011, 8:11)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

          TU te inseli.
          Alegatorul a ales unii politicieni care promiteau ceva si reprezentau o anumita doctrina....
          Acestia dupa ce au ajuns in Parlament, au fost cumparati/santajati de bese si ai lui pentru a trada alegatorii.
          Nu alegatorii sunt de vina ca acestia au tradat(si astfel am ajuns condusi de o dreapta care nu fusese votata) ci chiar idolul vostru de la Cotroceni...iar acuma dati vina le 'alegator' si nu pe cel care si-a batut joc de vointa acestuia!
    • +2 (2 voturi)    
      Tovarasul Krin (Duminică, 28 august 2011, 22:27)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui george

      are senzatia ca-i inteligent. Ii sacaie pe cei din PSD si-si face loc pentru un primar PNL, daca are loc. DIn pacate pentru el, nu o sa aiba voie sa propuna un primar PNL pentru Bucuresti.

      Tovarasul Crin trebuie sa-si scoata cravata si sa faca frumos in fata lui Felix: altminteri n-are voie la teveu.

      Pentru sustinatorii PNL: Respect maxim!
  • +2 (4 voturi)    
    aha (Sâmbătă, 27 august 2011, 17:08)

    gfnhmfj [anonim]

    excelent, ii faceti un bine daca nu ii puneti sigla usl. si oricum omul s-a impus ca independent.
  • +7 (9 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 27 august 2011, 17:13)

    vic [anonim]

    Cu sau fara sprijin politic Oprescu va castiga Primaria capitalei.Atat PNL cat siPSD,PC sunt naivi.Candidatul PC la primaia Iasi coboara din apartamentul de la bloc se schimba in halat si da interviuri la varia TV-uri.Naivitate in a face politica si vor pierde,asta e!
  • +9 (9 voturi)    
    Oprescu are mai multe sanse daca NU e sustinut (Sâmbătă, 27 august 2011, 17:36)

    mircea [anonim]

    de ce ar avea nevoie Oprescu de sustinerea USL ?
    lui Oprescu ii e mai bine indeendent nu sprijinit de Voiculescu
    • 0 (2 voturi)    
      sprijinitorii lui Oprescu castiga (Sâmbătă, 27 august 2011, 23:01)

      Lia [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Sigla USL pentru Oprescu ar insemna Felixofil - un independent autentic nu are nevoie de asa ceva. Impunand sigla USL. Crin A. vrea ca alianta sa profite de bunul-nume al primarelui general. - dar Oprescu nu poate fi si independent de si cu PSD alaturi. Ramane ca USL sa il sprijine neconditionat pe Oprescu.
    • -1 (1 vot)    
      mda (Duminică, 28 august 2011, 0:56)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Deci avem de ales intre cancerul USL si SIDA Oprescu, doamne ce dilema ! Votantul trebuie sa aleaga intre Ilici, carnatul cel mai lung sau un Vanghelion.
  • +11 (11 voturi)    
    lol (Sâmbătă, 27 august 2011, 17:54)

    me [anonim]

    daca-si "va asuma politic sigla usl" o sa i se diminueze sansele de a fi reales cu 30-40%
    • -1 (1 vot)    
      Nu stiu! (Sâmbătă, 27 august 2011, 21:27)

      crs [anonim] i-a raspuns lui me

      Nu cred ca il va afecta in sondaje aceasta mutare , sau mai bine zis , viitoare mutare ... Dar totusi , Antonescu imi pare mie ca incearca prea mult sa-l branduiasca pe Oprescu cu sigla USL... Nu prea cred ca e o idee buna!
  • +6 (6 voturi)    
    din punctul lui de vedere (Sâmbătă, 27 august 2011, 19:18)

    YOYO [anonim]

    Liberalii adevarati nu-si asuma sigla USL.Hi,hi.
  • +2 (2 voturi)    
    comunitatea (Sâmbătă, 27 august 2011, 19:34)

    Alf [anonim]

    Un fel de, "nu te ducem la curve daca nu ai si tu blenoragie".
  • 0 (2 voturi)    
    declaratii copilaresti (Sâmbătă, 27 august 2011, 20:59)

    Laly [anonim]

    Sunteti platiti sa distrugeti PSD-ul cu sustinerea doctorasului?Ati vazut vre-o emisiune la OTV din emisiunile,,dedicate,,d-lui ciocoi Oprescu?
  • +3 (3 voturi)    
    ce gresala (Sâmbătă, 27 august 2011, 21:29)

    hatru [utilizator]

    Cu declaratia asta, Zambila, si l-a pus pe Iliescu-n cap, care Ilici nu se omora cu iubirrea pentru el nici inainte. O sa avem parte de povesti interesante in continuare in cadrul USL.
  • +4 (4 voturi)    
    stratagema proştilor (Duminică, 28 august 2011, 3:42)

    ro [anonim]

    Ce s-a întîmplat pînă acum?

    Sorin Oprescu a fost perceput drept un NE-independent.
    S-a şi rodat, iar din dorinţa de a-l apropia totuşi de electoratul PSD-PNL l-au proiectat drept candidatul USL.

    Acum, că electoratul "lor" a înţeles, trebuie făcută figura ca să fie cucerit şi alegătoru' non-USL.

    Deci, pariez că Sorin Oprescu va strîmba din nas şi-l va trata cu flit pe Antonescu!

    Va fi clar că e "endependent"?
    Deci n-are nici o treabă cu USL, deci votaţi-l, că e Don Chihote de la Mancia!

    :)))
    • +3 (3 voturi)    
      Cum ramane?? (Duminică, 28 august 2011, 11:02)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui ro

      cu scandalul de pe OTV de zile in sir in ceea ce priveste comportamentul Ciocoiului Oprescu?
  • +2 (2 voturi)    
    Alta e buba! (Duminică, 28 august 2011, 8:45)

    Stepanida [anonim]

    Ca Sorin Oprescu nu se va inscrie nici unde asta se stie:ce nu se stie,este ca USL nu va fi de acord cu propunerile pentru posturile de consilieri generali care vor veni din partea lui Sorin Oprescu!
  • +5 (5 voturi)    
    Declaratii Antonescu (Duminică, 28 august 2011, 9:15)

    costel [anonim]

    Halal alianta politica!Nici macar candidat pentru Primaria capitalei nu au.In sondaje aveti,spuneti voi,65% peste tot,va iubeste si va admira toata lumea pentru realizarile deosebite pe care le-ati avut si pentru solutiile formidabile pe care le promovati si va este frica sa numiti un candidat al vostru pentru Primaria Capitalei.Marii barbati politici de la USL,care nu stiu decit sa injure si sa jigneasca pe toata lumea care nu-i de acord cu ei.Rusine sa va fie ca incercati sa prostiti lumea.Nici macar la tribunal nu sunteti inregistrati,sunteti in aceeasi situatie cu PP al lui Dan Diaconescu.
    • +4 (4 voturi)    
      ??? (Duminică, 28 august 2011, 11:09)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui costel

      Cum nu sant inregistrati la tribunal?Vreti sa spuneti ca traiesc in concubinaj?Ar trebui odata sa se casatoreasca, sa intre in legalitate matrimoniala si pe urma sa spere la cei 65% cu care se lauda in prezent cei doi necopti,in sondaje!
  • +3 (3 voturi)    
    Oprescu USL ? (Duminică, 28 august 2011, 9:26)

    Radu [anonim]

    Daca Oprescu vrea sa piarda alegerile atunci sa preia emblema Uniunii Super Lichelelor.
    • +2 (2 voturi)    
      Antenescu sa-i spuna "multumesc" lui Oprescu (Duminică, 28 august 2011, 10:03)

      dinu paturiciu [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Daca acesta aminteste macar in treacat de USL.
  • +2 (2 voturi)    
    Primaria capitalei (Duminică, 28 august 2011, 15:32)

    Ghiocelu [anonim]

    USL este o alianta a 3 partide PSD,PNL si PC.
    Nu iteleg de ce trebuie sa sustina un candidat independent cand pot sa propuna un candidat propriu mai ales ca se bucura de sustinerea electoratului in proportie de 65-75%.Ar putea candida chiar Crin Antonescu,Norica Nicolai (PNL) sau Liviu Dragnea,Catalin Voicu,Adrian Severin ,Olguta vasilescu (PSD) si chiar Daniel Constantin,Liliana Minca Ghervasiuc (PC)
    Oricare dintre acestia ar avea sanse mai mari decat Sorin Oprescu Doctorul cu autostrada suspendata
  • +2 (2 voturi)    
    din 1990 (Duminică, 28 august 2011, 15:40)

    sir [anonim]

    voi,miticii l-ati ales ,mereu,pe cel mai prost si cel mai corupt sa va fie primar! indiferent ca e primar general sau de sector. pe cale de consecinta ,si imaginea tarii a fost la fel.eu v-as izola in bucuresti sa va faceti legi si sa traiti dupa capul vostru,iar restul tarii sa-si faca propriile legi ,si vom vedea cine va fi mai bine.tot ce inseamna rau,necinste ,coruptie ,minciuna ,inselatorie,tot ce este rau vine de la bucuresti.
  • +1 (1 vot)    
    Dupa semi esecul (Duminică, 28 august 2011, 17:59)

    Arakis [anonim]

    de la Maramures si Neamt,ma asteptam la mai multa intelepciune din partea lui Antonescu!O asemenea atitudine fata de Sorin Oprescu nu aduce decat bucurii in tabara portocalie!
  • +1 (1 vot)    
    Plictiseala sfarsitului (Duminică, 28 august 2011, 18:34)

    milosh [utilizator]

    de vara,este explicatia acestei "ziceri" antonesciene,ca declaratie nu poate fi considerata!E invers,domnule Antonescu:USL-ul are nevoie de Sorin Oprescu!
  • 0 (0 voturi)    
    imi place de Antonescu (Luni, 29 august 2011, 17:14)

    a [anonim]

    ...foarte destept ca deobicei, gandeste in perspectiva ...mai putin in cazul in care poate Oprescu nu a citit stirile si nu isi asuma sigla USL. Oare pe cine vor sustine PNL cand va fi de facto Oprescu vs cineva din PDL


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version