Dan Voiculescu (PC) propune pedeapsa cu inchisoarea pe viata pentru infractiunile grave

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 8 august 2011, 12:15 Actualitate | Politic

Dan Voiculescu
Foto: AGERPRES
Presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, propune instituirea pedepsei cu inchisoarea pentru infractiuni grave. Intr-un material postat pe blogul sau, Voiculescu scrie ca "solutia, din punctul meu de vedere, este blocarea sistemului de reduceri ale pedepselor pentru infractiunile foarte grave, care se cer sanctionate cu inchisoarea pe viata. Pedofilii, traficantii de droguri, autorii de omoruri deosebit de grave trebuie sa ramana definitiv in afara societatii".

Voiculescu afirma ca "se contureaza in intreaga Europa - din Anglia pana in Norvegia - un sentiment de insatisfactie si insecuritate in raport cu un sistem juridic incarcat de proceduri care par puse in slujba infractorilor si criminalilor. Si care pot face, de pilda, ca un descreierat care impusca o suta de copii sa stea vreo 15 de ani intr-un penitenciar de lux. Ori care explica - asa cum se intampla in Romania (cititi aici) - cum e posibil ca un pedofil condamnat sa reajunga in libertate in doar trei ani pentru a face zeci de noi victime".

"In lipsa reactiei legiuitorului in fata unor astfel de aberatii, opinia publica se va radicaliza, solicitand fara succes reintroducerea pedepsei cu moarte. Solutia, din punctul meu de vedere, este blocarea sistemului de reduceri ale pedepselor pentru infractiunile foarte grave, care se cer sanctionate cu inchisoarea pe viata".

In opinia politicianului conservator, "pedofilii, traficantii de droguri, autorii de omoruri deosebit de grave trebuie sa ramana definitiv in afara societatii".

Vociulescu mentioneaza ca aceasta este una dintre cele trei propuneri pe care le-a prezentat societatii civile in vederea modificarii Constitutiei prin initiativa civica: "Maximul pedepselor prevazute pentru infractiunile de omor deosebit de grav, trafic de stupefiante si act sexual cu un minor este detentiunea pe viata, fara posibilitatea reducerii pedepselor pe parcursul executarii".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

3275 vizualizari

  • +27 (31 voturi)    
    Dle Felix (Luni, 8 august 2011, 12:19)

    nano2k [utilizator]

    Multumim pentru nota informativa.
    • +20 (20 voturi)    
      Pt turnatoru' (Luni, 8 august 2011, 13:20)

      balan [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Este o propunere care vine din partea unui individ condamnat definitiv si irevocabil pt politie politica .
      • +22 (22 voturi)    
        ar trebui.. (Luni, 8 august 2011, 13:34)

        hash [anonim] i-a raspuns lui balan

        sa se faca mic, si sa nu mai apara in politica cu nici un fel de afirmatii.

        asta intr-o tara normala.
        • -3 (5 voturi)    
          voiculescu are initiative (Luni, 8 august 2011, 16:35)

          miguel [anonim] i-a raspuns lui hash

          chiar daca nu toata lumea este de acord cu ele, senatorul arata ca se preocupa de problemele justitiei
          • +2 (2 voturi)    
            Domnule Felix Motanul... (Luni, 8 august 2011, 17:44)

            Democratia [anonim] i-a raspuns lui miguel

            E "buna" propunerea dumneavoastra. Dar o asemenea sentinta ar trebui sa o primeasca in primul rand fostii nomenclaturisti, comunisti, securisti, care dupa 89 incoace au devalizat Romania, au vandut-o la fier vechi, au furat, si au inglodat poporul roman in datorii, si saracie lucie, politicienii corupti, judecatorii corupti, si lista poate continua. Asemeanea oameni ar trebui in primul rand izolati de societate, pentru ca au facut rau societatii romanesti mai mult decat toti traficantii si ucigasii la un loc.
            • -3 (3 voturi)    
              Delictele politice (Luni, 8 august 2011, 20:57)

              Davout [anonim] i-a raspuns lui Democratia

              nu se vor reintoarce, in pofida dorintelor unora. Propunerea lui Voiculescu e buna.
              • +1 (1 vot)    
                Delicte politice... (Marţi, 9 august 2011, 8:09)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui Davout

                Cand un politician comite o infractiune, asa se numeste? Cred si eu ca nu se vor intoarce....vor fura cat incape iar toata lumea va fi fericita.
                Pace intre dobitoace...securiste.
                • -1 (1 vot)    
                  Ridicol (Marţi, 9 august 2011, 20:12)

                  Veetor [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                  Voi va dati seama ca toate reply-urile la mesajul lui nano2k (inclusiv al meu) nu au nicio legatura cu ceea ce a zis omul? :)
      • -8 (10 voturi)    
        voiculescu se implica (Luni, 8 august 2011, 14:04)

        ministrul [anonim] i-a raspuns lui balan

        in chestiuni de justitie. sa o faca si guvernantii pt ca doar asa se poate tari intr-o tara mai buna
        • +2 (2 voturi)    
          Oare cand il vom vedea implicat cu adevarat? (Luni, 8 august 2011, 16:57)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui ministrul

          Sa se impilce acolo unde ii e locul, in fata completului pe post de acuzat condamnat pentru toate potlogariile lui.
          • -3 (3 voturi)    
            care ar fi alea? (Luni, 8 august 2011, 17:26)

            ministrul [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

            e usor sa arunci cu lozinci ca la posada - in timp ce romanii se muta in coslada
            • +1 (1 vot)    
              raspuns de lamurire (Marţi, 9 august 2011, 0:25)

              vasile [anonim] i-a raspuns lui ministrul

              Prietene, Felix este vinovat de multe: de la turnatorie ordinara in cadrul familiei sale pana la turnatul colegii de catedra: de la subtilizarea unei parti importante din conturile lui Ceausescu pana la contractele oneroase pe energie. Si ca sa fiu aplicat, s intelegi si tu, postacule platit de turnator, iti dau exemplul Institutului de Cercetari in domeniul Alimentatiei, care a fost "cumparat" de Felix turnatorul la un pret de douazeci de ori mai mic decat normal, cu ajutorul lui Mencinicicopschi. Pentru asta, adica pentru aceasta ultima hotie, trebuie sa raspunda in fata legii,intr-un proces care are loc in aceasta toamna si care il poate trimite, in sfarsit, acolo unde ii este locul. Printre criminali si borfasi, adica in "jail". De acolo poate propune ce vrea el. Chiar si nereducerea pedepselor pentru infractorii periculosi de teapa lui.
            • -1 (1 vot)    
              mogul, nu turnator (Marţi, 9 august 2011, 13:32)

              miguel [anonim] i-a raspuns lui ministrul

              ce turnator ajunge patron de trust media?
              • -1 (1 vot)    
                Voiculescu e doar (Marţi, 9 august 2011, 17:32)

                Davout [anonim] i-a raspuns lui miguel

                competent. Restul trebuie probat.
      • +12 (12 voturi)    
        Intrebare (Luni, 8 august 2011, 14:46)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui balan

        Ce se mai aude de invatacelul Codrut Seres?
        Ultima data era acuzat de tradare:
        http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1133740-oficial-codrut-seres-invinuit-tradare-spionaj.htm

        Nimic intre timp?
      • -4 (4 voturi)    
        o initiativa buna (Luni, 8 august 2011, 16:47)

        peiorativ [anonim] i-a raspuns lui balan

        Sunt de acord cu aceasta initiativa a lui Voiculescu. Comunistul turnator Basescu ar trebui sa raspunda cel putin pentru dosarul flota.
        • +2 (2 voturi)    
          Corect (Luni, 8 august 2011, 16:52)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui peiorativ

          Insa ca sa pastram cronologia, vreau inainte de asta sa raspunda pentru faptele lor si:

          Iliescu impreuna cu plantatorii de panselute
          Nastase
          Vacaroiu
          Voiculescu
          Patriciu
          Vantu
          ...
          Lista e lunga, dar tare as vrea s-o vad subtiata. Si da, sa plateasca si Basescu daca are pt ce. Si tot politicianul care e dovedit ca a fost si/sau este corupt.
        • +2 (2 voturi)    
          Ma conving di ce in ce mai mult (Luni, 8 august 2011, 16:55)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui peiorativ

          Uslasii astia, daca sunt [ersoane diferite, fapt asupra caruia am indoieli, repeta la infinit un singur lucru perimat de mult, pentru ca nu au argumente valabile
      • 0 (2 voturi)    
        cool mogul (Luni, 8 august 2011, 19:22)

        ministrul [anonim] i-a raspuns lui balan

        nu mai atacati intr-o singura directie. e aiurea
      • 0 (0 voturi)    
        voikulescu e capabil (Marţi, 9 august 2011, 15:49)

        miguel [anonim] i-a raspuns lui balan

        de multe miscari surprinzatoare...are un fler politic aparte
      • 0 (0 voturi)    
        mogulul este cool (Marţi, 9 august 2011, 16:23)

        autor [anonim] i-a raspuns lui balan

        Mogulul este cool. Felicitari pentru initiativa.
    • 0 (4 voturi)    
      sistemul juridic de la noi (Luni, 8 august 2011, 14:31)

      ministrul [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      are nevoie de un imbold. asta se vede de la o posta. justitia trebuie sa fie functionala intr-o tara care aspira la spatiul Schengen. acolo sunt cerinte mai drastice si cu procese derulate la televizor si arestari mediatice e greu sa fii primit de franta sau germania. e nevoie de mai multa initiativa din partea mediului politic
    • +2 (2 voturi)    
      Cine va fi (Luni, 8 august 2011, 18:05)

      George [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      primul , caruia i se va aplica aceasta pedeapsa ?
      Turnatorului Felix si tradatorului de tara Codrut Seres.
    • +1 (1 vot)    
      am inteles ca s-a condamnat si la moarte (Luni, 8 august 2011, 19:27)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      dar vrea sa o ia gradual=propune pedeapsa cu inchisoarea pe viata pentru infractiunile grave ,se aresteaza singur, ca justitia romana e o nula, si mai incolo ,propune si introducerea pedepsei cu moartea dupa care se impusca !un pistol prin casa mai gaseste el....
    • +1 (1 vot)    
      nu se stie niciodata (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:42)

      brindusabirsan [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Domnule” Dan Voiculescu , astazi trimisii d-stra s-au inselat amarnic in incercarea lor de a ma jigni, umili, ameninta ,santaja, speria …in instanta Tribunalului Bucuresti, sustinuti de Judecatorul Axinte .

      NIMIC ! Nici macar moartea nu ma va impiedica sa duc acest proces pina la capat, cu toti judecatorii incompetenti si corupti, avocati teribili in naivitatea lor, si cu tot ajutorul dat de toti cei care gindesc ,simt si actioneaza ca d-stra…

      De-ar fi sa ajunga parti in proces chiar si nepotii d-sta ,pentru ca, daca sinteti un individ informat, asa cum pretindeti,trebuie sa fi aflat pina acum ca “niciodata nu se stie…”
      Inca o data va asigur ca va inselati, cu totii, in privinta mea ! Toti cei care nu ati inteles ca pentru mine nu exista nici patrie, nici credinta, nici familie, nici iubire, daca sentimentele sint sterpe… bazate pe minciuna, interes, curiozitate, ignoranta…

      Singurul Prieten si Stapin nu-mi este decit ADEVARUL
  • +22 (26 voturi)    
    pai (Luni, 8 august 2011, 12:30)

    ady [anonim]

    d-ta esti inculpat in dosarul I.C.A pt spalare de bani...mi se pare o infractiune destul de grava..
    • -10 (10 voturi)    
      sa fim seriosi (Luni, 8 august 2011, 14:09)

      Davout [anonim] i-a raspuns lui ady

      argumentele ad hominem nu au legatura cu initiativele legislative ale unui senator.
      • +16 (16 voturi)    
        ad hominem, asa este, ai dreptate! (Luni, 8 august 2011, 14:37)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Davout

        Asta este ad pisoiem, ad felixum, ad securistum.
        Deci...
      • +2 (2 voturi)    
        Ceea ce spui tu (Luni, 8 august 2011, 16:11)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Davout

        este valabil in cazul unui senator normal, necompromis, cae poate face pruneri la modul sincer. La Felix nu se aplica pentru ca el e doar un ipocrit si un gargaragiu populist compromis definitiv. Iar fara Antenele care sunt dorite de psd ca sa verse tot felul de latuei, mai vedea el parlamentul la anu' si la multi ani.
    • +8 (8 voturi)    
      Da! (Luni, 8 august 2011, 14:18)

      tibi [anonim] i-a raspuns lui ady

      in ordinea asta, devalizarea, spalarea de bani si enorma ipocrizie (sau supralicitare a ei) ar trebui bagata in categoria asta.
    • 0 (0 voturi)    
      ICA e o farsa (Marţi, 9 august 2011, 16:15)

      miguel [anonim] i-a raspuns lui ady

      daca nu se ajunge la o solutie finala.
  • +27 (31 voturi)    
    lasa-ne ! (Luni, 8 august 2011, 12:31)

    andrei [anonim]

    Imi place cand un idivid certat cu leagea, un turnator, un profitor machiavelic ca asta vine sa dea lectii de moralitate. Bai comunistule, scrie pe fata ta: "interes personal"; stai in banca ta si taci din gura. Sa stii ca in tara asta problema cea mai mare este metalitatea unora ca tine, nu criminalii in serie.
    • +13 (17 voturi)    
      hm (Luni, 8 august 2011, 13:01)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Cum poti spune ca felix este comunist ? Sti vreun comunist bogat ??? Felix este un derbedeu capitalist, din echipa sovietica antisocialista a lui ilici !
  • +27 (29 voturi)    
    propun (Luni, 8 august 2011, 12:31)

    a [anonim]

    propun ca acelasi lucru sa li se intample si celor ce fura avutul statului (ca trebuie sa il includem si pe tovarasu' Felix aici)
    • -3 (5 voturi)    
      Esti sigur? (Luni, 8 august 2011, 14:26)

      Davout [anonim] i-a raspuns lui a

      ce fac atunci cei care fac afaceri cu statul si vanzari anterioare??
      • +1 (1 vot)    
        De ce ti-e frica? (Luni, 8 august 2011, 16:07)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Davout

        Pentru uslasii care poate vor veni la conducere si, fometosi cum sunt dupa 2 mandate de opozitie vor roade tot precum lacustele, inclusiv banii din impozitele pe care le vor majora pentru cei ce au un castig mai mare decat un necalificat analfabet? Lsa ca r avea ei grija sa nu aplice legea in ceea ce ii proveste.
        • 0 (0 voturi)    
          Totusi (Marţi, 9 august 2011, 19:27)

          Davout [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          problema faptelor grave trebuie rezolvata o data, Voiculescu a pus punctul pe 'i'.
  • +33 (33 voturi)    
    Eu as adauga... (Luni, 8 august 2011, 12:31)

    V.R. [utilizator]

    Introducerea pedepsei cu moartea pentru acte de coruptie savarsite de demnitarii alesi prin vot popular!
  • +27 (27 voturi)    
    dar coruptia? (Luni, 8 august 2011, 12:34)

    ia cucu [utilizator]

    Dar cei vinovati de coruptie la nivel inalt nu trebui condamnati pe viata?

    Un criminal distruge o viata iar marii corupti fac praf 20 de milioane de suflete. Sunt de acord cu inchisoare pe viata pentru marii corupti.
  • +30 (30 voturi)    
    !!! (Luni, 8 august 2011, 12:34)

    Cris [anonim]

    Furtul banilor securitatii, se incadreaza in limita de gravitate?
    • +1 (3 voturi)    
      De la flota (Luni, 8 august 2011, 16:12)

      Davout [anonim] i-a raspuns lui Cris

      pana astazi se cheama furtul banilor statului.
      • +1 (1 vot)    
        Nu mai repetati ca o moara stricata (Luni, 8 august 2011, 16:52)

        Un rfoman anonim [anonim] i-a raspuns lui Davout

        Mai uslasilor mai veniti si cu ceva nou nu cu chestii fumate de mult. Cum i-am scris si celulalt, asa e ca nu aveti cu ce si doar repetati la infinit aceleasi ineptii?
  • +30 (32 voturi)    
    Fii tu primul, Felix (Luni, 8 august 2011, 12:37)

    ioanghie [anonim]

    Sa incepem cu initiatorul
  • +24 (28 voturi)    
    de acord, dar sa incepem cu tine... (Luni, 8 august 2011, 12:37)

    daniel [anonim]

    ...ar fi un exemplu pentru toata lumea. Tu cati copii ai omorat, indirect, prin atitudinea lipsita de scrupule pe care ai avut-o intotdeauna? Tu si cei de teapa ta ar trebui sa fie in afara societatii pentru ca voi faceti mai mult rau societatii decat cei despre care vorbesti. Ipocritule!
  • +23 (23 voturi)    
    Si cine stabileste gravitatea faptelor? (Luni, 8 august 2011, 12:39)

    mircea [anonim]

    Probabil ca Voiculescu se vede in postura in care stabileste cata puscarie trebuie sa faca cei care nu sunt de acord cu hotiile lui.Eu cred ca Voiculescu nu mai are viata sa plateasca pentru hotiile si faradalegile facute.Despre bunurile furate,Voiculescu nu se pronunta.
  • +27 (27 voturi)    
    dar pentru subminarea statului? (Luni, 8 august 2011, 12:44)

    Adi [anonim]

    Dar pentru asociere in vederea dezinformarii poporului nu introducem pedeapsa cu moartea, Felix? Dar pentru fostii securisti cu gura mare nu introducem pedeapsa cu inchisoarea pe viata?
  • +24 (26 voturi)    
    Si incepe cumva cu... (Luni, 8 august 2011, 12:46)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    exemplul personal?!
    Nu de alta dar turnatorii ar trebui sa testeze pe ei insisi ceea ce propun pentru altii!
  • +22 (22 voturi)    
    Astept exemplul personal al lui Felix-Motanul! (Luni, 8 august 2011, 12:46)

    Colette [utilizator]

    Daca aceste lucruri ar fi fost spuse de altcineva, as fi fost incantata sa vad ca se mai gandeste cineva si la o repunere a Justitiei acolo unde ii este locul! Dar cand vad ca aceste vorbe apartin tocmai celui care ar fi trebuit sa fie printre primii care sa 'beneficieze' de inchisoare pe viata pentru infractiunile de subminare a economiei nationale, furt si evaziune fiscala, privatizari frauduloase, calcarea in picioare a tot ce inseamna morala si bun simt nu numai in afaceri, actiuni de sparare de creiere prin mass-media, atunci incep sa cred ca NESMITIREA
    NU ARE LIMITE! Astept ca Felix - Voiculescu sa intre singur la inghisoare pe viata si sa-si doneze averea unor stabilimente sociale pt a da un exemplu de cum ar fi trebuit sa actioneze Justitia in Romania!
  • +21 (21 voturi)    
    ?? (Luni, 8 august 2011, 12:50)

    nasul [anonim]

    dar pentru cei care au spoliat economia tarii ? aud???
  • +22 (22 voturi)    
    in acelasi timp (Luni, 8 august 2011, 12:50)

    veninusrl [utilizator]

    actul de coruptie trebuie considerat ca o infractiune foarte grava!
  • +8 (12 voturi)    
    de acord! (Luni, 8 august 2011, 12:53)

    stefan [anonim]

    Desi, in opinia mea, pe aceia dovediti ca au savarsit infractiuni foarte grave statul cheltuie prea multi bani - sa le dea sa manance la ore fixe, sa ii trateze cand se imbolnavesc, sa ii tina in inchisoare. Majoritatea nu pot fi recuperati, asa incat inchisoarea pe viata ar putea reprezenta o solutie. Pe de alta parte insa, efortul contribuabililor de a tine in viata niste oameni plecati cu sorcova, care au cauzat multa suferinta, e prea mare si chiar inexplicabil. Poate ca ar trebui ca odata si-odata sa se dezbata reintroducerea pedepsei cu moartea.
    Iar activistii pentru drepturile omului, care o tot dau cu dreptul la viata bla bla, poate ca ar trebui sa fie obligati sa ia un astfel de om la ei acasa, sa ii dea sa manance si sa-l culce sub acelasi acoperis cu al lor copil.
    • +8 (12 voturi)    
      impotriva pedepsei cu moartea (Luni, 8 august 2011, 12:58)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      nu este doar dreptul la viata, ci riscul ca un condamnat la moarte sa fie nevinovat - justitia nu este infaibila, mai ales in romania! prefer sa intretin cu bani din impozite condamnatii la inchisoare pe viata decat sa stiu ca un om a fost condamnat la moarte si in numele meu, nejustificat!
  • +14 (14 voturi)    
    pedeapsa cuvenita (Luni, 8 august 2011, 12:56)

    CATALIN [anonim]

    pt colaborare cu securitatea , furt , escrocherie si spalare de banii ce pedeapsa iti propui , tovarase ? sau esti mai conservator :) si vrei cv traditional ca trgerea in teapa :)
  • +16 (16 voturi)    
    Populism (Luni, 8 august 2011, 12:56)

    Cristianssen [anonim]

    Propun sa plateasca Felix pentru cazarea puscariasilor care ispasesc sentinta pe viata.

    PS: nu cred ca va scapa vreodata de stampila de turnator dnul Felix.
  • +17 (17 voturi)    
    Ipocrizia (Luni, 8 august 2011, 13:01)

    Jimbo [utilizator]

    infunda Romania.
  • +17 (17 voturi)    
    ptr felix-Mircea (Luni, 8 august 2011, 13:07)

    Cami [anonim]

    Felix, de ce nu incluzi pe lista inchisorii pe viata si pe cei care au dat tunuri de milioane, au devalizat banci, au furat banii PCR, bani ai contribuabililor din timpul comunismului, au cumparat cu banii furati de la romani la un pret de nimic, petrolul tarii, cladiri, terenuri etc ? Astia crezi ca sunt mai valabili decit traficantii de droguri ? nu ti-e rusine varan securist, ca tocmai tu sa propui pedepse care ar trebui sa te vizeze mai intii pe tine ? ai devenit ditr-o data moralistul Romaniei, faci tu reforma in justitie ? Fluturi tu, securist nerusinat, steagul dreptarii si moralitatii ? Ce smecher te crezi, nerusinatule ! Primii care ar trebui sa stea inchisi pe viata esti tu si familia ta care a trait din furturile tale de la nefericitii de romani !
  • +13 (13 voturi)    
    si pentru turnatori (Luni, 8 august 2011, 13:14)

    cic [anonim]

    si pentru turnatori, felix?
  • +14 (14 voturi)    
    securist hot (Luni, 8 august 2011, 13:15)

    george [anonim]

    Bai Felix, dar cei care au devalizat vreo 66 milioane de dolari in 1989? Ai, ce zici? Puscarie pe viata?
  • -15 (17 voturi)    
    Hmmm (Luni, 8 august 2011, 13:19)

    MRSmrs [utilizator]

    1). Cand basescu alerga cu caciula in mana la Grifco dupa Voiculescu, atunci acesta era bun?
    2).Economia tarii nu a pus-o pe butuci Voiculescu ci guvernatii+presedintele.
    3).Tara are datorii tot pt ca presedintele a imprumutat pt mafia sa personala.
    4).Vad ca la capitolul securism il uitati tocmai pe cel care se plimba elegant pe la Anvers...
    5).Daca Voiculescu a turnat, el le-a facut viata grea unor nr mic de cetateni...dar cate milioane nu sufera din cauza actualului presedinte??
    • +14 (14 voturi)    
      de buna voie si nesilit de nimeni? (Luni, 8 august 2011, 13:34)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ai scris prostiile de mai sus de buna voie, cu pornire de la tine sau se uita peste umarul tau un motan??? daca e a doua varianta mai ai o scuza, ca e normal sa existe pup.in.curisti, dar daca nu , esti PIERDUT...
    • +13 (13 voturi)    
      Ne-am saturat de minciunile tale. (Luni, 8 august 2011, 13:36)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      Caritas,Bancorex,Banca Agricola,Bancoop.Banca Religiilor,soldul de peste 4 miliarde de dolari la uciderea lui Ceausescu,peste 3 miliarde de fdolari di contul Solidaritatea,plus banii din privatizarile facute imi poti spune unde sunt?Voiculescu sa imbogatit din munca cinstita?Si nici nu este singurul hotoman si excroc cu tupeu si nerusinare.Nerusinare sustinuta de PSD care,daca nu-i lua la remorca sa intre in parlament si sa stea acum cu nasul pe sus,nu aveam ocazia sa ascultam sfaturile unui turnator la securitate si hot.Cu ce bani a cumparat ?
    • +5 (7 voturi)    
      ce ai zice de ... (Luni, 8 august 2011, 13:46)

      adi [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      Voiculescu presedinte... crezi ca nu ar incerca cea mai mare lovitura a vietii lui?

      tu crezi ca acest "om" ar face altceva daca ar ajunge presedinte?

      cred ca versurile celor de la Parazitii ar fi respectate cu sfintenie.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu credeam sa mai existe (Luni, 8 august 2011, 14:27)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      fraieri vreodata!
      Iarta/ma domnule Eminescu, dar asta e prea... de tot!
    • 0 (0 voturi)    
      Ce imi "place" la voi uslasii (Luni, 8 august 2011, 16:03)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      Este faptul ca atunci cand nu aveti argumente aplicati metoda "ba pe-a ma-tii". Tot ce ai scris tu e fumat de mult si repeti ca un papagal. Mai veniti si voi cu noutati! Asa e ca nu aveti cu ce?
  • +11 (11 voturi)    
    Codul penal (Luni, 8 august 2011, 13:25)

    STEFAN A. [utilizator]

    - Actualmente codul penal stabileste o condamnare maxima de 30 ani puscarie . Asa numita "condamnare pe viata" .
    - Acelasi cod penal stabileste ca este interzisa cumularea pedepselor . Adica daca ai omorit 5 oameni nu vei face 30 ani x 5 . Maxim tot 30 ani .
    - Acelasi cod penal stabileste ca condamnatii care depasesc virsta de 65 ani pot evita inchisoarea (sau anii ramasi de detentie) .
    PS . E noul cod penal votat si de domnul Voiculescu . Ca atare , ori nu mai are tinere de minte ori crede ca inca lucreaza pt. securitate si ne poate prosti cum vrea .
  • +11 (11 voturi)    
    de acord (Luni, 8 august 2011, 13:27)

    Spock [anonim]

    Sunt de acord cu mentiunea ca el sa fie primul pacient!
  • +12 (12 voturi)    
    sa incepem (Luni, 8 august 2011, 13:28)

    cosanostra [anonim]

    cu securistii-turnatori.
  • +14 (14 voturi)    
    comentariu (Luni, 8 august 2011, 13:29)

    Ciprian [anonim]

    He he, Felix se da aparatorul vajnic al natiunii, mai arunca o "duma" care prinde bine la public - sa pedepsim mai tare criminalii.

    Normal ca nu poate sa zica nimic de lucrurile serioase, de frauda, de integritate, de prescriptia speciala, doar nu-si taie craca de sub picioare.

    Eu i-am scris un comentariu pe blog, abtinandu-ma de la invective, coerent si corect, pentru a-i atrage atentia ca altele sunt problemele stringente.

    Va invit sa faceti la fel, poate vede si el ca nu toti suntem retarzi.

    P.S. Sunt curios cat o sa reziste comentariul meu acolo!
    • +1 (1 vot)    
      Te-ai riscat sa-ti divulgi IP-ul (Luni, 8 august 2011, 18:29)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      Maine poimaine te cauta baietii cu ochi albastri pe acasa sa te intrebe daca ai buzunar la basca.
      Nu trebuie decat sa castige USL-ul alegerile si esti candidat la postul de "portocaliu corupt care a dus Romania in criza"
  • +11 (11 voturi)    
    Dan Felix Voiculescu e un Garfield (Luni, 8 august 2011, 13:41)

    Voiculesc Sucks Hard [anonim]

    DAAAAAA.....Inchisoarea pe viata jigodiilor care si-au turnat familia la securiate,inchisoare pe viata golanilor care au facut averi pe seama statului,inchisoare pe viata celor care conduc USL TV= hAznaua3.....hai sictir Voiculescule ca tu esti o j@vra ordinara lipsit de cel mai mic bun simt.In numele cui vorbeste turnatorul securist Felix Voiculescu?....partidul tau are : 0.00009999 % :)))))
  • +10 (10 voturi)    
    da, da. da..tovarasu' felix.. plus: (Luni, 8 august 2011, 13:45)

    Inna [anonim]

    .. + pedeapsa pe viata pentru acte de mare coruptie, + pedeapsa pe viata pentru subminarea autoritatii unui stat, + pedeapsa pe viata pentru manipulare, turnatorie, si alierea, in interes personal, cu sistemul de opresiune ale regimului comunist..
    Prin urmare, daca aceste pedepse se cumuleaza, ar trebui cel putin de acum in colo, ca minimum 3 vieti sa petreci dupa gratii .
    P.S. nu ai nici o calitate morala sa judeci pe cineva, nici macar pe sociopati, sau alienati mintal.. sau .. etc, pentru ca esti la fel ca si ei..
  • +9 (9 voturi)    
    dar... (Luni, 8 august 2011, 14:01)

    catalin_mattei [utilizator]

    cum ar sanctiona acest om minciuna?.. cum ar sanctiona fostii securisti?.. cum poate vorbi un om care a fost hartia igienica a regimului comunist?... nerusinarea acestui om este maxima uneori!.. ar trebui sa taca.. chiar daca pe anumite lucruri poate avea dreptate tot trebuie sa taca pt acele momente in care vorbind a distrus destine..
  • +7 (7 voturi)    
    trist (Luni, 8 august 2011, 14:16)

    Adi [anonim]

    Stiti ce e trist? La fiecare articol de acest gen, cei care comenteaza taxeaza prompt ipocrizia, nesimtirea, etc clasei noastre politice.
    Si totusi cum se face oameni buni ca tot PCR-ul ne conduce? Cum se face ca l-ati votat pe tov. Ilici ani la rand? Cum se face ca bombonel si felix sunt inca mari scule cu gura mare? Cum se face ca Vadim nu e in camasa de forta?
    Contemplam, mai comentam pe cate un site, si-atat.
    Ce n-ash da sa aud o idee practica viabila impotriva a ceea ce azi se auto-intituleaza "clasa politica". M-as ralia urgent miscarii.
    • +2 (2 voturi)    
      oamenii (Luni, 8 august 2011, 15:06)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Adi

      de pe site-ul asta sunt prea putini - comparat cu cei care isi lasa creierul spalat de televiziuni, fara sa mai adaug ca multi are vin pe hotnews sunt "capsunari", iar particparea lor la o miscare de genul celei pe care o pomenesti tu poate fi destul de limitata.
  • +5 (5 voturi)    
    Si inca (Luni, 8 august 2011, 14:28)

    xolv [anonim]

    Ai uitat si de tradatorii de tara care vand secrete militare ucrainienilor ...
  • +3 (3 voturi)    
    o explicatie... (Luni, 8 august 2011, 14:32)

    catalin_mattei [utilizator]

    acesti oameni rezista pt ca in interiorul electoratului dur al respectivelor forte politice ( mai bine spus al tuturor fortelor politice) nu exista un curent de "curatenie" a propriilor favoriti.. asa cum cei pro_USL nu ar recunoaste neam anumite greseli ale acestora, asa si la pro_PDL-isti nu s-ar face neam curatenie... ne-o facem cu mana noastra!
  • +4 (4 voturi)    
    are dreptate (Luni, 8 august 2011, 14:44)

    soare [anonim]

    omul . dar si jaful dovedit al tarii tot asa trebuie pedepsit . Toti devalizatorii tarii ar trebui sa aiba acelasi regim .
  • 0 (2 voturi)    
    Poate (Luni, 8 august 2011, 15:28)

    guru [anonim]

    ca ar trebui sa se inceapa in primul rand cu Basescu in aplicarea adevarata a legii...?
  • +1 (1 vot)    
    Inchisoare pe viata si pentru (Luni, 8 august 2011, 16:03)

    Daniel [anonim]

    de ce nu si pentru: turnatori, delapidatori, evazionisti fiscali?
  • 0 (0 voturi)    
    a (Luni, 8 august 2011, 16:03)

    a [anonim]

    sa speram ca se aproba si ca va fi primul beneficiar al noii legi ...
  • +1 (1 vot)    
    Voiculescu = NAS de PORC (Luni, 8 august 2011, 16:09)

    telu [anonim]

    Nu-i este rusine individului asta sa mai apara in medii active ? Individul ar trebui bagat vreo 20 de ani in celula izolata pt. reeducare si aducere aminte a smecheriilor facute. Ar trebui lasat liber cand da dovada ca are un comportament conform moralei crestine si uita placerea de insulta si de infatuare.
  • 0 (0 voturi)    
    dar (Luni, 8 august 2011, 16:23)

    sir [anonim]

    turnatorii?pe ei cui ii lasi,voiculescule? eu propun ca turnatorii sa fie alesi parlamentari,sa faca afaceri cu statul si sa aiba televiziuni de unde slugile lor sa injure guvernul si sa prosteasca lumea,na!
    • 0 (0 voturi)    
      Propunerile tale sunt perimate (Marţi, 9 august 2011, 0:06)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui sir

      Credeam ca vii cu idei noi, cele expuse sunt demult puse in aplicare.
  • 0 (0 voturi)    
    Lege de protectie... (Luni, 8 august 2011, 16:52)

    domide [utilizator]

    Hotului(a se citi criminal economic) ii este frica de hoti;Lupii noi sunt putin mai needucati si isi procura "averea" mai agresiv.Aici sa ajuns pentru ca am umilit,ignorat chiar si bagjocorit in unele cazuri ,aproapele nostru,fiecare la nivelul sau de influenta.Solutia nu este decat asumarea responsabilitati la toate nivelele,prin prisma unei politici sociale inspirate dupa cele mai avansate democratii si cele stramosesti acestei tari!
  • +1 (1 vot)    
    Si pentru distrugerea proprietatii statului (Luni, 8 august 2011, 18:27)

    fgghkfk [anonim]

    Eu cred ca pedeapsa cu inchisoare pe viata ar trebui aplicata pentru :
    1. Omor cu premeditare.
    Talharia urmata de crima.
    Cauzarea unor omoruri multiple (accidente de circulatie cu mai multe victime, otraviri, imbolna
    2. Incest
    3. Violarea minorilor
    4. Traficul cu droguri si stupefiante
    5. Pedofilie
    6. Genocid
    7. Distrugerea , delapidarea, furtul, inselaciunea prin vointa proprie, insusirea , instrainarea bunurilor din proprietatea privata sau a statului, pierderi aduse statului prin licitatii trucate, in valoare totala de peste 1.000.000 RON.
    8. Respectivele infractiuni sa nu se prescrie.
  • +1 (1 vot)    
    felix (Marţi, 9 august 2011, 13:33)

    runa [anonim]

    indiferent de la cine vine esteo propunere buna si sper sa se aplice.Ucigasii, violatorii, pedofilii se plimba printre noi dupa ce au stat doar cativa ani la caldurica si au primit mancare in general mai buna decat saracii Romaniei.Asta dupa ce au distrus sau luat vietile mai multor oameni!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version