VIDEO Cluj-Napoca: UDMR a rupt protocolul cu PDL la nivel local

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 august 2011, 10:32 Actualitate | Politic

Presedintele filialei UDMR Cluj a anuntat sambata ca protocolul de colaborare cu PDL pe plan local este rupt, transmite Agerpres. "Am constatat ca nu exista acea dorinta ca macar sa recunosti ca poti sa gresesti si ca poti sa renunti la anumite idei", a afirmat Mate Andras.  Liderul local al UDMR a adaugat ca "de multa vreme exista o necomunicare intre cele doua formatiuni, ceea ce inseamna, practic, ca Uniunea nu reprezinta, de fapt, un partener si prin urmare coalitia nu functioneaza in Cluj-Napoca".
"Am decis ca nu mai exista nicio coalitie pe plan municipal intre PDL si UDMR. Am constatat ca nu exista acea dorinta ca macar sa recunosti ca poti sa gresesti si ca poti sa renunti la anumite idei. Nu trebuie inteles gresit, nu piata in sine ne deranjeaza, ci procedura prin care s-au luat niste decizii gresite in Cluj-Napoca. Nu am fost consultati nici cand s-a decis montarea placutei Iorga pe statuia lui Matei Corvin, n-am fost consultanti cand s-a tinut acel festival Ursus in centrul Clujului, iar curtea bisericii a fost folosit ca toaleta publica", a declarat Mate Andras. Presedintele UDMR Cluj a vorbit in fata pietei volante care s-a organizat in spatele bisericii 'Sfantul Mihail' din centrul municipiului.

Potrivit liderului local al UDMR, "de multa vreme exista o necomunicare intre cele doua formatiuni, ceea ce inseamna, practic, ca Uniunea nu reprezinta, de fapt, un partener si prin urmare coalitia nu functioneaza in Cluj-Napoca".

Mate, care este si liderul grupului de deputati ai UDMR, a mai spus ca, desi la Bucuresti nu exista inca tensiuni intre cele doua formatiuni, daca din teritoriu vin asemenea semnale ele pot avea ecouri si la nivel national.

Primarul Sorin Apostu a afirmat ca piata nu ar trebui sa fie un motiv de disputa politica, ea fiind facuta pentru ca cetatenii municipiului sa aiba posibilitatea de a vinde si cumpara produse romanesti. Apostu, care este presedinte al PDL Cluj-Napoca, a spus ca din cei 28 de producatori prezenti in piata cinci sunt etnici maghiari, ceea ce este un argument pentru faptul ca targul de produse a avut ca scop ajutarea oamenilor: "Aceasta piata nu este facuta pentru un partid politic, ci pentru cetateni, care cumpara, si pentru producatori, care au unde sa vanda produse romanesti. Este timpul sa aratam un respect pentru cei care ne voteaza si sa lasam la o parte orgoliile politice, mai ales luptele din interiorul partidului, si trebuie sa trecem la fapte pentru oameni. Aceasta piata este o dovada ca ar trebui sa gasim, si sunt dispus sa gasesc, si alte locatii in Cluj-Napoca, pentru a crea astfel de piete', a declarat edilul.

Reprezentantii celor doua formatiuni se vor intalni saptamana viitoare pentru a discuta nemultumirile legate de colaborarea PDL - UDMR la nivel local.



Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2282 vizualizari

  • +7 (21 voturi)    
    Politica e o c***a batrina (Sâmbătă, 6 august 2011, 11:17)

    worker [anonim]

    Nu am spus-o eu dar m-am saturat de jocul de glezne al UDMR-ului care se gaseste la guvernare indiferent cine cistiga alegerile. Mare atentie domnilor din USL: UDMR-ul a avut multe miscari pentru care multi NU ii mai vrem la guvernare. Veti pierde votul multora daca NU ANUNTATI CLAR ca NU veti face coalitie de guvernare cu UDMR-ul in cazul cistigarii alegerilor. Este timpul ca traseismul politic al unui intreg partid (care fiind creeat pe baze etnice nici nu respecta legea romana) SA INCETEZE. Mare atentie domnilor!
    • -3 (15 voturi)    
      piata (Sâmbătă, 6 august 2011, 12:01)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui worker

      Primarul gindeste ca tiganii de la parterul blocurilor in care locuiau si isi ardeau parchetul si-si bagau caii in apartament.Da!Fix asa oricit ar aproba unii care de fapt tot asa gindesc.
      • +2 (2 voturi)    
        Corect (Sâmbătă, 6 august 2011, 12:37)

        Nelutu [anonim] i-a raspuns lui stefan

        Ai dreptate. vanitatea primarului e nemarginita. Am auzit ca se lauda ca el a inventat apa calda si mersul pe jos !
    • +11 (21 voturi)    
      Bine zis. (Sâmbătă, 6 august 2011, 12:31)

      MIhalcean [anonim] i-a raspuns lui worker

      Ar cam fi timpul ca UDMR sa dispara din peisajul politic.O grupare constituita pe criterii etnice si care culmea nici nu este partid politic.Asta se intampla cand romanii nu sunt uniti iar UDRM exploateaza slabiciunea majoritatii.
      • -5 (7 voturi)    
        usl s'ar bucura sa dispara udmr. (Sâmbătă, 6 august 2011, 14:11)

        panfilica [anonim] i-a raspuns lui MIhalcean

        mai nasol pentru pdl....
        pedelistii din teritoriu sunt de tot rahatul.
        sau, poate coopereaza mai bine cu fratii dela psd...
        • +1 (1 vot)    
          minusuri pe tot frontul (Duminică, 7 august 2011, 14:07)

          panfilica [anonim] i-a raspuns lui panfilica

          su rosii si protocalii. :-)
          bravos, natiune, sa ne traiesti !
          adevarul este ca usl n'are nevoie de udmr, in conjuctura actuala.
          pedelisti, fiti barbati, ziceti ighen !
          uselisti, la o adica, ighen si voi !
      • +2 (2 voturi)    
        udmr, partidul milionarilor 'flexibili' (Sâmbătă, 6 august 2011, 18:02)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui MIhalcean

        Stie cineva un parlamentar udmr care nu e milionar? si totusi HarCov sunt cele mai sarace judete din Romania (acum nu mai au nici paduri)!
        Toti udemereii au case la Snagov.. nici macar nu vor sa se mai duca pe acasa.. UDMR e de dreapta sau de stanga? nici una, nici alta, ei sunt de partea celui care-i imbogateste mai repede.

        concluzia? la alegeri, electoratul maghiar e chiar mai prost decat cel roman.
        • +2 (2 voturi)    
          nu stiu (Duminică, 7 august 2011, 14:11)

          panfilica [anonim] i-a raspuns lui pehash

          dar zi'mi mata, daca potti, un singur pedelist, pesedist sau penelist sarac, si parlamentar.

          numai unul, te rog....
      • 0 (0 voturi)    
        asta e simplu (Sâmbătă, 6 august 2011, 20:16)

        bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui MIhalcean

        Prag electoral de 10% si nu mai intra nici un UDMR...dar n-ar mai fi democratie. Ideal ar fi un prag de 2-3 %, sa fie reprezentate cat mai multe categorii sociale.
    • +2 (2 voturi)    
      domni (Sâmbătă, 6 august 2011, 22:52)

      serje [anonim] i-a raspuns lui worker

      Nu prea inteleg cu domnii de la USL.
      Nu stiu sa fie domni acolo. Orice altceva numai domni nu sunt. Nu vreau sa devin vulgar si sa spun mai exact ce sunt acolo, in aceasta alianta impotriva mea, a prietenilor, impotriva Romaniei.
      Vai si amar daca vor veni iar bolsevicii peste noi in acest inceput de veac.
    • +1 (3 voturi)    
      Dar cine-s ungurii astia? (Duminică, 7 august 2011, 10:23)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui worker

      De ce romanii ar trebui sa-i consulte mereu pentru orice placuta, pentru orice soseta aruncata?

      Sper sa nu mai auzim de voi dupa urmatoarele alegeri!
  • -3 (17 voturi)    
    Niste tarani (Sâmbătă, 6 august 2011, 11:23)

    Carcotasu' [anonim]

    Primarul inca n-a invatat ca Clujul nu e Focsaniul lui natal sa faci piete de legume in centrul istoric.
    • +7 (15 voturi)    
      Niste separatisti (Sâmbătă, 6 august 2011, 11:50)

      Ioan Secuianu [anonim] i-a raspuns lui Carcotasu'

      UDMR vrea sa faca din Cluj centrul sau de activitate in Transilvania, pt a crea astfel o punte simbolica intre zonele secuiesti de dincolo de Tg Mures si cele cateva zeci de sate cu maghiari din Salaj, Bihor si Satu Mare.
      Nu i se va permite, e uimitor ca maghiarii continua sa subestimeze patriotismul si inteligenta romanilor.

      PDL va folosi UDMR ca vehicul politic atat timp cat va negocia cu bucati din PNL si PSD.
      Imediat ce se va ajunge la acea super-majoritate de care pomenea Lazaroiu (in toamna), la votul pe regionalizare, UDMR-ul n-are decat sa iasa de la guvernare, anticipatele vor fi abia in primavara si UDMR risca serios sa nu intre in parlament daca se trece la uninominal si parlament de 300 locuri.

      Basescu poate guverna si cu USL, cred sincer ca ii poate diviza si ingropa in cateva luni. La un moment dat va decide ca tupeul UDMR a devenit mult prea mare pt cele 5% de sustinere..
      • -1 (3 voturi)    
        despre patriotism si alte zana (Sâmbătă, 6 august 2011, 18:13)

        kolozsvar [anonim] i-a raspuns lui Ioan Secuianu

        Ma faci sa rad cu lacrimi. Vorbesti de patriotismul si inteligenta romanilor ? Care patriotism? Care inteligenta. V-ati format tara cu 900 de ani dupa ce si-au format-o ungurii. Intre timp de fiecare daca cand navaleau turcii ajungeatzi la mica intelegere cu ei. Plateati amenzila, va dadeati femeile in schimb, plecaut turcii cu zambatul pe buze. Ati facut asta atat de mult ca v-ati turcit. Si acuma vii si vorbesti de patriotism d-le? Pune ti-as steagul in varful casei!
        • 0 (2 voturi)    
          hai serios (Duminică, 7 august 2011, 15:57)

          K.V [utilizator] i-a raspuns lui kolozsvar

          e bine ca esti un ungur care stie limba din tara in care traieste.sa va bucurati ca aveti scoli si toate drepturile egale cu ale romanilor.nu stiu in cate tari minoritatile sunt tratate ca si in romania.cat despre turci pot sa iti zic ca au facut romanii cum au putut...razboaie sau dari si-au pastrat identitatea pana in zilele de azi fara ajutor din partea "vecinilor" unguri.
        • 0 (2 voturi)    
          Dumneata ai depasit nivelul de gradintia? (Duminică, 7 august 2011, 21:05)

          worker [anonim] i-a raspuns lui kolozsvar

          Citind ce ai scris aici pare ca nu. Esti de etinie maghiara...foarte bine, sa fi sanatos si sa ai noroc in viata, sa cistigi de 10 ori mai multi bani decit Becali. Dar,.intr-o vreme cind lumea se intreaba de job-uri, crestere econnomica, atragerea investitorilor, competitivitate economica si alte maruntisuri dumneata esti preocupat de cite femei au luat turcii din Tarile Romane la 1400. Incearca sa intorci putin capul - viitorul e in cealalta parte.
    • +7 (15 voturi)    
      mai iesi in lume (Sâmbătă, 6 august 2011, 12:16)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui Carcotasu'

      si ai sa vezi ca se organizeaza piete in toate orasele si oraselele din vest (fix in centru!) ... exista si un calendar bine pus la punct cand au loc aceste evenimente ... clujenii ii vor ajunge la aroganta pe bucuresteni ...
    • -1 (1 vot)    
      DA CE-ARE ASA... (Sâmbătă, 6 august 2011, 15:56)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Carcotasu'

      Special Clujul? In toata Europa se organizeaza piete volante, iar la voi "nobilii Romaniei" nu se pot organiza?!
      Bai, carpa-n Koor treziti-va ca nu sunteti fruntea Europei (nici macar a Romaniei!), ci sunteti un oras oarecare!
      Atat v-au invatat rudele de la putere invatat (si cele de pe vreamea lui Nastase, Tariceanu, cat si cele de acum) sa jigniti!
  • -10 (18 voturi)    
    Nu se mai poate asa !!! (Sâmbătă, 6 august 2011, 12:04)

    attila [anonim]

    la cluj lucrurile nu merg bine...a fost funar apoi vine apostu asta care uraste ungurii...nu-i bai ptr. ca noi ungurii inca suntem destui in kolozsvar sa aratam orasului asta ca kolozsvar este inca un oras maghiar , chiar daca se incearca romanizarea fortata...o sa facem noi o revolutie cum nici bucurestiul n-o vazut ...
    Kolozsvar trebuie sa fie capitala Transilvaniei ... romania poate sa uite incet de transilvania, oricum s-a folosit destul in ultimii 70 de ani de zona asta...romanii si ungurii pot trai in pace in TRANSYLVANIA , nu ne treb e trantori parlamentari de la bucuresti sa ne explice cum trebuie sa traim noi aici...oricum din taxele adunate numai 34% se intorc...un motiv in plus sa nu mai suportam politica miticilor din bucuresti !!!
    FREE TRANSYLVANIA !!!!!!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      medicamentele!!! (Sâmbătă, 6 august 2011, 13:13)

      lulu [anonim] i-a raspuns lui attila

      am auzit ca mai este un loc la spitalul de langa Arieseni si acolo medicamentele se distribuie la ora fixa. Drept bonus, iarna se distribuie schiuri pentru petrecerea timpului liber pe partia de la Arieseni.
      PS In Romania nu sunt unguri, sunt doar maghiari, ungurii sunt in Ungaria, ce ar fi sa ceri repatrierea? Daca tot esti suparat aici si medicamentele nu-si fac efectul.
    • 0 (0 voturi)    
      destui (Sâmbătă, 6 august 2011, 14:06)

      exx [anonim] i-a raspuns lui attila

      Pai daca sinteti destui, cum a iesit Funar primar?
    • +5 (9 voturi)    
      Kolozsvar ?!? (Sâmbătă, 6 august 2011, 14:16)

      -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui attila

      ce este aceea? la mine pe buletin scrie Cluj-Napoca! Vorbesti de romanizare fortata? Ia fa o tura pana la Baumax si vezi ca pe unul din sefii de raion il cheama Kovrig - sunt convins ca ala e ungur get-beget. Ar fi cazul sa va obisnuiti cu ideea ca Transilvania face parte din Romania, ca proto-romanii erau aici cand inca fragezeati carnea sub saua calului in stepele Mongoliei si ca pe mine ma doare fix in c.r de rafuieli politice - piete volante se tin in centrul orasului in toate tarile civilizate, inclusiv in Budapesta (da am fost acolo, am cumparat produse si nu am urinat pe nici un gard). Ca sa nu crezi ca am ceva cu ungurii te anunt ca nevasta e pe jumatate unguroaica, ca dupa Viena, Budapesta e al doilea oras in preferintele mele si ca una din mancarurile mele preferate este bab gulyias (ma ales cel de la Paprika Csarda). O zi buna!
      • +1 (1 vot)    
        opriti maghiarizarea (Sâmbătă, 6 august 2011, 18:05)

        kolozsvar [anonim] i-a raspuns lui -Myth-

        Intradevar, si eu am trecut in fata la Iulius mall si scrie Kurtos Kalacs?! Pai cum se poate asa ceva in Romania? Poate maine ne trezim cu unul ca il cheama Kurtos Gheorghe! Propun ca de acum kurtos sa se scrie, scuzati cacofonia, Cur-tos sa evitam orice maghiarizare fortata.
        • 0 (0 voturi)    
          unii e inventivi (Duminică, 7 august 2011, 14:47)

          t [anonim] i-a raspuns lui kolozsvar

          Prin Moldova am vazut ca se feresc sa scrie "Kurtoskalacs" si prefera "cozonac secuiesc". Prin Muntenia am vazut "tulnice". Dar inca nu am vazut echivalente romanesti pentru "hamburger" sau pentru "Cathedral Plaza".

          Deci e clar ca atunci cand vine vorba de maghiarii din Ardeal nu avem de-a face doar cu un proces de romanizare, ci cu o romanizare prosteasca.
    • +5 (9 voturi)    
      . (Sâmbătă, 6 august 2011, 14:44)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui attila

      Vedem noi la recensamant cat de unguresc e Clujul. Daca ungurii depasesc 15% din intreaga populatie eu umblu-n limba.
      • +1 (1 vot)    
        sa fiti sanatosi (Sâmbătă, 6 august 2011, 18:00)

        kolozsvar [anonim] i-a raspuns lui radukku

        nu prea e deloc unguresc. e prea moldovenesc. dar nu prea mai conteaza ca toti au primit deja buletine de cluj...sa fiti sanatosi
    • -1 (1 vot)    
      Dupa cum scrii (Sâmbătă, 6 august 2011, 18:53)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui attila

      Bag mana in foc ca esti roman nationalist si ca ai scris comentariul asta numai pentru a incinge si mai mult cateva capete deja infierbantate. Rusine!
    • 0 (2 voturi)    
      O urare calduroasa (Duminică, 7 august 2011, 10:26)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui attila

      Mars in Ungaria!
  • +7 (13 voturi)    
    aberatii (Sâmbătă, 6 august 2011, 12:44)

    lulu [anonim]

    cum sa va consulte la montarea placutei? Pe vremea lui Iorga nu exista UDMR asa ca Iorga a facut asa cum a crezut de cuviinta si drept rezultat dupa amplasarea placutei nu a mai fost demolata statuia.
    • 0 (2 voturi)    
      mai lasa ma cu demolatul (Sâmbătă, 6 august 2011, 17:57)

      kolozsvar [anonim] i-a raspuns lui lulu

      pai demolat-o acuma ce va tot crizati. nu va obliga nimeni sa va purtati civilizat. dar si de nu va purtati sa suportati consecintele....
      atata s-au agitat si sarbii pana au ramas cu tara in bucati poate vreti si voi la fel.
    • +1 (1 vot)    
      Iorga (Sâmbătă, 6 august 2011, 22:29)

      tatu [anonim] i-a raspuns lui lulu

      Nici Iorga nu exista pe vremea lui Matia...
  • 0 (0 voturi)    
    NUMARATOAREA INVERSA (Sâmbătă, 6 august 2011, 15:25)

    LEC [anonim]

    Domnilor, numaratoarea inversa a iesirii UDMR
    din piata politica, a inceput
    Doamne Ajuta !
  • 0 (0 voturi)    
    pace (Sâmbătă, 6 august 2011, 15:33)

    kolozsvar [anonim]

    hai sa facem pace. sa facem piata, dar alternativ: o data la sf mihail o data la avram iancu.
  • +1 (1 vot)    
    sinceri sa fim... (Sâmbătă, 6 august 2011, 16:10)

    costica [anonim]

    la nivel central portocolul trebuia rupt de mult, numai ca sandramaua de la guvernare e mai importanta pentru PDL decat orice cerinta a maghiarilor din PDL care-i joaca pe cei de la PDL cum vor, asa cum i-au jucat si pe cei din celelalte partide romanesti cu care UDMR a fost mai mereu la guvernare!!!
    Incet-incet fiecare partid romanesc aflat la guvernare cu UDMR a cedat la nivel central desi la nivel local nici vorba de colaborare, iar situatia de la Cluj se intalneste si in alte parti..... eventuale interese personale comune intre membrii PDL si UDMR sa-i mai apropie, dar altfel partidele romanesti din Ardeal stiu ca pierd voturi din aceasta alianta cu UDMRistii.
    La nivel central nu le pasa, mi-amintesc cum il acuza mereu Boc pe Tariceanu cand guverna cu UDMR, ba ca Tariceanu vinde Ardealul, ba ca le-a dat ungurilor tot ce-au cerut!!
    Si Boc face la fel si maine poimanine vorbim despre autonomia teritoriala in Secuime, singurul obiectiv care i-a mai ramas UDMRului si pentru care Tokes lupta din greu la Busseles, ca Vicepresedinte al PE ales bine mersi si cu sprijinul europarlamentarilor PDL!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Clujul oras cosmopolit! (Duminică, 7 august 2011, 11:53)

    MM [anonim]

    Astfel de piete se organizeaza in orice oras civilizat din Europa, deci ma indoiesc ca asta este problema maghiarilor din Cluj. Probabil nu au primit nimic mita de la primarul "fifty-fifty". Magiarii din Transilvania din pacate nu vor sa coabiteze impreuna cu romanii, si romanii din pacate cam gandesc la fel. Fratilor maghiari din Transilvania, intelegi va rog o data ca nu conteaza etnia, apartenenta politica sau religioasa. Conteaza doar omenia! Impreuna putem face multe, despartiti si angrenati in lupte de asemenea fel intotdeauna vor castiga altii. Intelegi o data pt totdeauna romani si maghiari, ca in orasul Cluj traiesc clujeni ai atat!!!! Restul nu mai conteaza!
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire marca usl (Duminică, 7 august 2011, 20:24)

    anti usl [anonim]

    Mai draga postac, fanatic uslas rosu, furaciunile in tara asta nu sunt de azi de ieri, din pacate, ci dateaza de vreo douazeci si ceva de ani. Daca bine retin, parca iliescu al matale si haita de pesedisti, ajutati de penelisti o buna bucata de vreme, au fost la putere vreo 12 ani. Asta nu se pune, ca-s de-ai tai, nu?!
  • 0 (0 voturi)    
    facts (Luni, 8 august 2011, 1:45)

    Clujeanul [anonim]

    Sambata a fost inaugurata piata volanta cu pricina.
    A inceput timid cu doar 28 de producatori clujeni, din care, atentie, 5 erau maghiari.
    Pe oamenii de rand ii doare in cot de politicieni.
    Daca aceea piata volanta se va desfasura in ordine, va fi curatenie, e o initiativa foarte buna. In rest despre mizeria din politica romaneasca, mergeti inainte. Oricum cei ce se pupa azi se vor injura maine, iar cei ce sa injura azi se vor pupa maine. Ca un om normal si simplu nu ma intereseaza politicianismul astora cu carnete si adeziuni de partid, indiferent de ce culoare.
  • 0 (0 voturi)    
    PRAG ELECTORAL 10 % !!! (Luni, 8 august 2011, 2:17)

    NTatiana [anonim]

    asta rezolva problema UDMR care apare la guvernare indiferent de culoalrea partidului ales la conducere ....si asta de cand le-au dat nas PDSR !!! ei au fost primii care le-au permis sa isi ia nasul la purtare si sa se obrazniceasca din ce in ce mai rau ...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi