VIDEO Ministrul Sanatatii, Cseke Attila, si-a dat demisia: "Nu se poate sa nu fiu consultat cu privire la rectificarea bugetara"

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 4 august 2011, 15:10 Actualitate | Politic

Cseke Attila
Foto: Agerpres
Ministrul Sanatatii, Cseke Attila, si-a anuntat joi demisia din functie, nemultumit de faptul ca nu a fost consultat cu privire la rectificarea bugetului ministerului pe care il conduce, desi a solicitat oficial o intalnire in acest sens cu ministrul Finantelor.

Cseke Attila a precizat ca nu s-a pus problema revizuirii rolului jucat de UDMR in coalitia de guvernare. "Opinia mea e ca UDMR va ramane si trebuie sa ramana la guvernare, nu e o problema politica".

El a mentionat ca premierul Emil Boc l-a rugat sa ramana, in momentul in care si-a dat demisia, si ca a fost mirat cand a aflat ca ministerul Finantelor nu a discutat despre rectificare cu reprezentantul UDMR.

Iata cele mai importante declaratii facute de Cseke Attila:
  • Ieri la ora 14:00 am primit proiectul de rectificare a bugetului. Nu am avut niciun fel de dezbatere, Ministrul Sanatatii nu a fost consultat anterior pentru rectificare, ceea ce cred ca este un fapt extrem de grav, ceea ce am spus si ieri in sedinta de guvern. Nu se poate ca Ministrul Sanatatii sa nu fie consultat.
  • Totusi, un semnal trebuie dat asupra modalitatii in care Ministerul Finantelor trateaza problema Sanatatii in Romania", a explicat reprezentantul UDMR.
  • Sper foarte mult ca UDMR sa reuseasca in foarte scurt timp sa desemneze o alta persoana pentru functia de minsitru al Sanatatii
  • Premierul m-a rugat sa raman. Demisia este inregistrata la cabinetul primului ministru.
  • Bugetul ministerului practic nu e rectificat cu nimic, bugetul CNAS e rectificat cu o anumita suma.
  • De data aceasta la rectificarea bugetara bugetul sanatatii s-a discutat fara opinia ministrului Sanatatii.
  • Am avut mai mult dispute cu reprezentantii Ministerului Finantelor pentru a avea o alocare corespunzatoare in Sanatate. In unele am fost sustinut, in altele nu.
  • In ultimii 20 de ani, Romania a alocat cel mai mic PIB pe sanatate, indiferent de guvern, de ministerul de finante sau de ministrul sanatatii.
  • 341 mil lei sunt banii alocati pentru plata arieratelor si 1,7 mld lei credite de angajament pentru continuarea eliberarii medicamentelor compensate si gratuite.
  • Premierul a fost mirat ca o asemenea intalnire (cu conducerea ministerului de Finante, n.r.) nu a avut loc dar asta nu schimba nimic din chestiune. Inseamna ca data viitoare se poate intampla la fel.
  • Am cerut Ministerului Finantelor, printr-o solicitare oficiala, o intalnire oficiala tripartita, intre Ministerul Sanatatii, Ministerul Finantelor si CNAS.
  • Din pacate nici aceasta solicitare nu a fost luata in considerare, aceasta intalnire nu a avut loc.
  • In final, as vrea sa multumesc oamenilor extraordinari pe care i-am gasit in acest sistem, oameni cu o tinuta profesionala extraordinara si le multumesc pentru tot ceea ce fac zilnic in acest sistem.
  • Sistemul se cuantifica in cifre, din pacate, nu in faptul ca salvezi viata unui om care maine iti construieste o autostrada.
  • Reformele trebuie continuate, e inca mult de lucru pana cand ajungem la un sistem care sa cheltuiasca judicios banii, sunt de acord. Se scurg bani, dar nu sunt de acord ca nici macar sa nu fiu intrebat cu privire la banii din sanatate
  • Conform legii, aceasta perioada in care eu mai sunt la Minister poate continua pana la maxim 15 zile. Eu sunt pentru o solutie rapida de schimbare si am cerut conducerii UDMR sa identifice o alta persoana capabila care sa conduca Ministerul.
  • Altfel, nu m-as supara daca ministrul Finantelor ar deveni si Ministrul Sanatatii, pentru ca am impresia ca multi nu isi dau seama despre ce se intampla in sistemul sanatatii romanesti



Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

13127 vizualizari

  • -3 (53 voturi)    
    Un inceput bun (Joi, 4 august 2011, 15:11)

    x [anonim]

    Un inceput bun.
    Mai trebuie inca 16-17.
    • +8 (18 voturi)    
      hehe (Joi, 4 august 2011, 15:23)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui x

      de unde stii ca este un inceput bun, esti sigur ca cel care vine in loc va fi mai bun? ...sau e suficient sa moara capra vecinului, si lucrul acesta ne face burta plina chiar daca nu avem mancare pe masa?

      nu ca as tine cu fostul ministru, dar ca si chestiune de principiu si de mentalitate. Romanii sunt interesati doar cum sa dea jos pe cineva si ii doare in cot cand se pune problema pe cine sa puna in loc.

      ...in fine sper sa ai dreptate si sa vina unul mai bun...
      • +4 (6 voturi)    
        _ (Joi, 4 august 2011, 16:41)

        v [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

        Acu nu este exclusa nici varianta conform careia a luat nota de observatia lui Base care spunea ca daca nu se inteleg cu seful cnas zboara amandoi. Poate a intrevazut ce urmeaza si a ales sa plece, nu sa fie dat afara. Doar un ipoteza.
      • +5 (9 voturi)    
        Eh... (Joi, 4 august 2011, 16:48)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Sa ma scuze dl Attila, nu cunosc circumstantele prezentei sale in studioul TVR, insa il tin minte dand un interviu...pur si simplu de prost gust. Era incapabil sa lege 3 fraze si sa explice pt tot prostul ce intentioneaza sa faca bun pt acest sistem muribund.
        Daca acel interviu dat in timpul Telejurnalului reflecta intr-adevar pregatirea dumnealui, atunci oricine e mai bun...chiar si un tanar rezident (ungur...binenteles).
      • 0 (0 voturi)    
        i-au bagat ceva in cafea !nu am vazut un (Vineri, 5 august 2011, 6:31)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

        prost mai mare ,dar totul este explicabil stiintific!
        a luat un rhinovirus de la aerul conditionat ,combinat cu traditionala incetineala maghiara in a lega informatii,evenimente,etc,totul tradus prin freza renaissance care il caracteriza pe batutul in cap intitulat ministru! va doresc sanatate,ca e mai buna decat toate !
    • +36 (38 voturi)    
      Fara malitie (Joi, 4 august 2011, 15:25)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui x

      Chiar cred ca este o reactie normala la o situatie anormala.
      Felicitari domnule Attila.
      Daca ar fi mai multi ca el (nu ma refer aici la faptul ca este ungur, terminati cu prostiile...) tara asta ar intra pe un fagas normal.
      • -2 (6 voturi)    
        Asteptam demisia lui Borbely Laszlo (Joi, 4 august 2011, 16:13)

        Legea e valabila si pentru minoritati [anonim] i-a raspuns lui Ion B

        UDMR a demonstrat ca este la fel de corupta si lipita de Ciolanul Puterii ca oricare alta organizatie zisa 'politica'.

        UDMR-ul s-a opus prosteste reorganizarii teritoriale, a primit o oferta excelenta de la Basescu si nu va avea nimic de genul asta din partea USL, ramane sdoar a se plimbe cu placutele alea pe pajisti..

        Attila era oricum jurist, destul de neinteles de medicii din sistem, a reusit doar sa inchida spitale, cam asta e bilantul sau.

        Fiind politician, a incercat sa dea bani pe la unii si altii, CNAS s-a opus, la fel ministrul e Finante.

        Chestia cu 'demisia' a intervenit in momentul in care Cseke Attila si-a dat seama ca e blocat si nu mai poate face nimic.

        In plus, se apropie niste anchete cu privire la felul in care ministerul Sanatatii a inceput sa deconteze bani catre firme de medicamente din Ungaria!
        Sub mandatul lui Cseke Attila, ponderea furnizorilor de medicamente din Ungaria pe piata romaneasca s-a dublat ! Fara justificare clara!
      • -1 (5 voturi)    
        Cum poti fi atat de ignorant(a)? (Joi, 4 august 2011, 16:29)

        Sting [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        Si-a dat demisia pentru ca nu mai poate sustine interesele marilor companii de medicamente. Urmeaza potopul prieteni. Sa vina, o sa mai curete putin din mocirla asta nenorocita.
      • +3 (3 voturi)    
        bine ca s-a trezit cineva sa faca ... (Joi, 4 august 2011, 17:47)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Ion B

        ... u n gest importiva MF. Astia sunt stat in stat, se sterg la fund cu solicitarile venite de la alte ministere, umbla cu mosmoane pe la cifre (noroc ca-i mai prinde FMI-ul din cand in cand) si nu li se intampla nimic. N-ai ce reforma sa faci in Romania daca nu schimbi din temelii acest minister. Nu-l ridic in slavi, nu-l plang si nici nu dau cu pietre in ministrul asta. insa apreciez un gest, de la orice ar veni, fata de nesimtirea astora de la finante
    • +4 (28 voturi)    
      Un pic de onoara (Joi, 4 august 2011, 15:33)

      Sun Tzu [utilizator] i-a raspuns lui x

      Un ungur e singurul ministru cu un strop de onoare din acest guvern rusinos.
      • +2 (14 voturi)    
        pai (Joi, 4 august 2011, 15:37)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Sun Tzu

        sa iti dau ca si contra-exemplu alt ungur din guvern ? Mr. Laszlo Borbely iti zice ceva ?
        • +1 (3 voturi)    
          pai ce? (Joi, 4 august 2011, 16:03)

          Mr. [anonim] i-a raspuns lui eu

          Da de Mr. Kelemen Hunor si manuscrisele lui Mr. Cioran ai auzit?
        • -1 (1 vot)    
          CE BINE... (Joi, 4 august 2011, 17:40)

          MARIA D. [anonim] i-a raspuns lui eu

          ...ai amintit de Borbely!!!...asta chiar are "bube" in cap!
    • +2 (4 voturi)    
      postac (Joi, 4 august 2011, 15:39)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui x

      ia uite cum sare postacu...pe adevarul.ro, tot primul comentariu, tot el vine. Du-te bai, macar spala parbrize ceva si lasa-ne cu postacismul.
    • -3 (5 voturi)    
      Frunda (Joi, 4 august 2011, 15:41)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui x

      Si-a dat demisia pt ca nu are cum sa-i plateasca lui Frunda toate facturile.
  • +2 (10 voturi)    
    inca un succes (Joi, 4 august 2011, 15:18)

    bedexe [utilizator]

    al mafiotilor
    • +3 (3 voturi)    
      Zau? Nu mai spune! (Joi, 4 august 2011, 16:24)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui bedexe

      Pai daca a cedat in fata "mafiotilor" (presupun ca te referi la aia din sistemul de sanatate) oare nu inseamna ca Cseke e un fricos si un las ordinar? Care-i logica ta?
  • +9 (19 voturi)    
    gest (Joi, 4 august 2011, 15:19)

    green nobel [anonim]

    de apreciat gestul si atitudinea unui ministru care vroia sa faca o reforma dar se pare ca nu este lasat. tipic aparaturii romanesti de guvernare-amatrism.
  • +6 (12 voturi)    
    adevaratele priorităţi ale oricărui stat... (Joi, 4 august 2011, 15:22)

    periscop [utilizator]

    ...ar trebui să fie sănătatea, învăţământul şi apărarea. La noi, primele două domenii sunt nişte cenuşărese. Şi nici a treia nu se simte prea bine.
    • +1 (3 voturi)    
      Adevarata prioritate (Joi, 4 august 2011, 16:09)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui periscop

      Adevarata prioritate ar trebui sa fie oamenii si asta nu este o afirmatie bombastica, precum cele de pe vremea lu Ceasca!

      Cumnatul meu a stat internat la Municipal 2 saptamani asteptand sa fie operat si stiti ce s-a intamplat? A murit cu zile, in spital, nesupravegheat de personalul de //.

      Jos palaria domnule Cseke va spune un roman!(editat de HotNews.ro)
    • -1 (1 vot)    
      gresit (Joi, 4 august 2011, 16:13)

      bedexe [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      mediul trebuie sa fie pe primul loc
      pentru ca este ceea ce ramane urmasilor nostri.

      daca il distrugem, cu greu il vor reface
  • +4 (14 voturi)    
    lol (Joi, 4 august 2011, 15:22)

    me [anonim]

    boc o sa fie ministru pana la numirea altuia...
    eu propun sa-si dea toti demisia si sa fie boc peste tot...

    oricum... mare pierdere... la cum e sanatatea in romania trebuia sa se sinucida nu sa-si dea demisia...
  • +1 (11 voturi)    
    desi cam tarziu, (Joi, 4 august 2011, 15:22)

    elena [anonim]

    gestul este binevenit oricum. sunt curioasa cu ce geniu udemerist va fi inlocuit, ca sa continue minunatele reforme.
  • +8 (12 voturi)    
    Un om vertical (Joi, 4 august 2011, 15:24)

    mihai [anonim]

    Rara avis intr-un guvern de yesmeni care se sacrifica de dimineata pana seara .pentru binele poporului!!!!
  • -4 (12 voturi)    
    lacrimi amare (Joi, 4 august 2011, 15:25)

    Atttila [anonim]

    Si asa era prea grea sarcina de ministru pentru "istetimea" domniei sale. Nicio parere de rau
  • +5 (11 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 4 august 2011, 15:26)

    ionel [anonim]

    Ministerul sanatatii o sa fie intotdeauna un cartof destul de fierbinte din pacate. Nu trebuie un om, trebuie o armata de oameni ca sa rezolve problemele. Degeaba vin si pleaca ministrii daca sub ei zace doar incompetenta!
  • +1 (11 voturi)    
    Sigur,o pierdere! (Joi, 4 august 2011, 15:28)

    gs [anonim]

    pakt, a fost un mnistru cu kpul pe umeri, dezinteresat si kre punea suflet in cea ce dorea sa fie in final sistemul de sanatate!
    • +1 (1 vot)    
      La asa comentariu asa raspuns (Joi, 4 august 2011, 16:37)

      madalin [anonim] i-a raspuns lui gs

      Dumnezeu sa-l ierte!!!
  • +12 (18 voturi)    
    si aoleu... (Joi, 4 august 2011, 15:28)

    ups [anonim]

    E un paradox. Nu sustin ca principiu minoritatile la guvernare, e anormal. Insa mereu ungurii au dat dovada de profesionalism si verticalitate, mai mult ca altii. Daca era neaos de-al nostru o dadea la pace cu Ialomiteanu si ascundeau rahatul sub pres, nici nu aflam. Asta nu inseamna ca nu sunt corupti si printre ei, in final toti sunt o apa si un pamant...
    • -1 (1 vot)    
      altul (Joi, 4 august 2011, 15:38)

      eu [anonim] i-a raspuns lui ups

      si pt tine un contra-exemplu: laszlo borbely
    • 0 (0 voturi)    
      tulai, tulai... (Joi, 4 august 2011, 16:11)

      t [anonim] i-a raspuns lui ups

      "mereu ungurii au dat dovada de profesionalism si verticalitate" dar "in final toti sunt o apa si un pamant"

      e un paradox: inteleg ca stapanesti bine logica nationalista, dar nu inteleg ce vrei sa spui.
      • 0 (0 voturi)    
        si aoleu (Sâmbătă, 6 august 2011, 15:29)

        ups [anonim] i-a raspuns lui t

        @eu: Orice padure are uscaturi... stai linistit ca nu l-am uitat pe borbelyica.

        @t: toti = clasa politica. Vezi matale, degeaba se remarca unul-doi, daca 99% sunt praf.
        Caz clasic de raspuns la un comentariu: se ia textul, de cele mai multe ori scos din context, si se analizeaza pur semantic. Eu cred ca cine vrea, intelege. Ca sa aplic metoda asta pe raspunsul dat: "nu inteleg ce vrei sa spui" cu "logica nationalista"?
  • -4 (14 voturi)    
    Ce sa zic... (Joi, 4 august 2011, 15:30)

    George [anonim]

    Mie-mi suna a gest de lasitate extrema. De fuga de raspundere. Pai mai domnule Cseke, "Sanatatea" dumitale inghite sume enorme de bani si, mai mult, o face in mod nejustificat. Cheltuielile cu sanatatea au crescut enorm iar serviciile au ramas execrabile dle Cseke. Pe de alta parte stiu, urma sa pui osul la treaba si in problema medicamentelor... Si ce ti-ai zis? E o chestiune care ma depaseste. Nu pot sa omor hidra din Sanatate si mafia medicamentelor, asa ca o bag pe-asta cu rectificarea si neconsultarea. Si imi iau bagajele si plec. Urat din partea dumitale dle Cseke. Te-ai suparat ca vacarul pe sat. Mai ales ca suma primita (600 de milioane de lei!!!) e destul de mare, poate chiar prea mare daca ar fi sa ne raportam la serviciile pe care le ofera sistemul cetatenilor romani. Pacat, pareai un tip ok.
    • -1 (7 voturi)    
      Si as mai aduga ceva... (Joi, 4 august 2011, 15:43)

      George [anonim] i-a raspuns lui George

      Desigur, asa cum deja este evident, postacii uslasi ii vor plange de mila "bietului" ministru... UDMR fiind, nu-i asa?, un fel de virgina neprihanita in viziunea acelorasi uslasi, care nu stiu ce sa mai faca ca sa-i atraga in opozitie pe maghiari... Guvernul fiind "incompetent" dar, desigur, ministrii UDMR fiind niste genii competente si harnice. Degeaba ii pupati in fund mai baieti pe cei de la UDMR... N-o sa vina alaturi de niste ratati ca voi.

      Repet, in opinia mea Cseke a dat dovada de imaturitate si infantilism politic.
    • +5 (9 voturi)    
      Lasitate ? (Joi, 4 august 2011, 15:51)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui George

      Nu mi se pare ca Cseke s-a comportat ca un vacar la afirmatia lui Ialomiteanu "este un minister care nu produce bani ".Cam atat valoreaza sanatatea noastra in ochii celor care ne conduc!Banii de care amintesti,sunt plati pt. arierate,iar basmul cu cati bani se pompeaza in acest minister e in cel mai bun caz pt. naivi, ca sa nu spun altfel.Cata vreme aloci 3.5% din PIB,cand nu exista tara in Europa sub 8%,totul e o mare minciuna ! Si uite asa ,iti cam dai seama cam cat valoram noi ca si cetateni in ohii celor pe care ii votam de vreo 20 de ani incoace!
      • +3 (5 voturi)    
        Alooo!!! (Joi, 4 august 2011, 16:09)

        George [anonim] i-a raspuns lui mirela

        Pe ce lume traiesti tovarasa mirela? Dumneata ai macar habar ca "sanatatea" asta e o gaura neagra aspiratoare de bani si care nu ofera decat servici proaste si disperul medicilor fata de pacienti? Cati bani sa aloci sanatatii tovarasa mirela? Sanatatea oricum a primit in timpul guvernarii Boc cel mai mare buget din ultimii 20 de ani!!! O spun cifrele si nu altceva. Lasa patetismul, propaganda si lozincile proletare! 600 de milioane la rectificarea bugetara nu sunt deloc bani putini pentru sanatate! Dumneata lucrezi in sistem sau vorbesti ca sa te afli in treaba? Ai habar pe ce anume se cheltuiesc sume imense de bani in spitale? N-as vrea sa-ti spun eu. Ai macar habar de mafia din spitale? Sunt sigur ca nu. Sau poate ca da, cine stie? Dar taci complice. Eu platesc, ca mai toti romanii care muncesc, niste servicii care oricum nu exista sau, cel mult, nu se incadreaza in ceea ce-ar trebui sa fie. Ca sa nu mai adaug ca, desi platim din buzunarul nostru pentru CAS, ca sa beneficiem de amabilitate si servicii in sistem, ceva mai aproape de ce-ar fi normal, trebuie sa dam spaga. Si da, "sanatatea" nu produce bani. E cumva vreun neadevar in afirmatia asta??? Banii sunt putini si trebuie distribuiti cu grija. Nu-i poti multumi pe toti tovaras mirela. Poti pricepe asta?

        Astept minusurile postacilor uslasi, ai caror ochi sunt inlacrimati cu lacrimi de crocodil ca a plecat Cseke de la minister. Personaj pe care-l injurau cu foc anul trecut, dupa ce acesta a decis inchiderea mai multor spitale din Romania... Acum a devenit pentru ei un erou veritabil. Mi-e scarba.

        Exista demisii de onoare si demisii din lasitate. Cseke a apelat la cea de-a doua varianta. Avea treaba prea multa de facut in perioada care venea... Defapt despre asta este vorba.
        • +1 (1 vot)    
          Oare ! (Vineri, 5 august 2011, 8:51)

          mirela [anonim] i-a raspuns lui George

          Reactia ta George e cam violenta si cam fanatica.Si eu am votat PDL cu mari sperante.Asta nu ma impiedica sa fiu obiectiva.Referitor la termenul de " tovarasa",in 16 decembrie eu eram in fata primariei din Timisoara,fiind proaspata absolventa de facultate.Si inca ceva,imi plac discutiile constructive si-mi displac postacii din oricare tabara ar fi !
    • +1 (1 vot)    
      De acord (Joi, 4 august 2011, 16:56)

      AT [anonim] i-a raspuns lui George

      Nici mie nu mi se pare normal sa-si ia talpasita fix acuma cand trebuia sa puna osul mai abitir la treaba... Intr-un fel,
      bine ca a plecat daca nu e in stare sa rezolve problemele.

      Nu zic ca n-a facut nimic pana acu, dar mi se pare ca sunt vreo 3 ministere unde se cam balteste cu reformele de ceva vreme - sanatate, interne si finante - se tot trambiteaza ca o sa fie, dar nu se intampla nimic. Pai ce reforme is astea??

      Cand ii da ala afara pe aia 10000 de politisti, ca de cateva luni se tot mocaie? In finante - s-au hotarat pana la urma cum e cu restructurarea, cu salariile, cu sporurile? In sanatate - cand vedem codurile alea de proceduri si pachetul minim de servicii?

      In ritmu asta nu mai au timp sa implementeze nimica, ca o sa vina USLul la putere... Singura sansa era sa apuce astia sa faca cate ceva inainte de alegeri, dar daca nici ei nu vor, atuncea noi ce sperante sa mai avem?
  • +11 (15 voturi)    
    Are dreptate (Joi, 4 august 2011, 15:35)

    anonimo [utilizator]

    Are dreptate omul in ce spune. Nu are rost sa functioneze ca o marioneta daca nu are cu ce.
    E hilara afirmatia: "Premierul a fost mirat ca o asemenea intalnire (cu conducerea ministerului de Finante, n.r.) nu a avut loc dar asta nu schimba nimic din chestiune. Inseamna ca data viitoare se poate intampla la fel."
    Cred ca premierul ar trebui sa se jeneze la astfel de afirmatii. La orice decizie a primului ministru si orice iesire in fata televiziunilor, apare Basescu in locul lui. Am inteles o data, de doua ori, dar chiar nu e in stare de nimic acest premier?
    Ramane o intrebare importanta: daca se privatizeaza sanatatea, chiar si partial in asa fel incat noi sa platim orice servicii medicale, impozitele CAS se vor retine nealterate? Adica or sa se ia banii aia de la oameni ca sa se rezolve combinatii din nou??
  • +4 (6 voturi)    
    oops (Joi, 4 august 2011, 15:39)

    sg [anonim]

    Gata! S-a dus.
    Acum sa-l vedem pe Kelemen Hunor, daca stie sa-si apere uniunea , interesele etnice si pe cele nationale.
    Tocmai a fost publicat un articol elogios, pe merit, fata de Arafat.
    Pastram potofoliul pentru cei de alta nationalitate?
    Ministrul de Finante iar e un incompetent.
    Trezirea , dle Basescu! Nu conduceti guvernul, dar nici ordine nu faceti, cum ati promis!
  • -4 (4 voturi)    
    Demisia un act de lasitate si febleta politica a U (Joi, 4 august 2011, 15:40)

    Stefan RADOVEANU [anonim]

    Domnul Ministru confunda marfa cu ambalajul.
    Rectificarea bugetara s-a realizat tinand cont si de ministerul sanatati cu conditia accelerarii procesului de reforma mai precis WIN/WIN.

    Daca nu a inteles acest lucru demisia dsale reprezinta un act de lasitate fata de guvern si un semn de alaturare de MAFIA din sanatate.

    Presedintele a spus CLAR un sistem putred nu trebuie ajutat cei care nu doresc sa-l insantoseze sa plece.

    Acest ministru nu a dorit insanatosirea sistemului de sanatate favorizand injectarea de bani fara reforma, demisia lui este justifica pentru ca tot era remaniat.

    Felicitari Presedintelui si guvernului de rectifcarea bugetului fata de ministerul sanatati.
  • -1 (5 voturi)    
    guvern (Joi, 4 august 2011, 15:42)

    nicu [anonim]

    mai sint destui incompetenti in acest guvern. Igas si trdatorii de la Covasna cind vor fii arestati?
  • +2 (8 voturi)    
    De parca pe Boc l-a consultat cineva (Joi, 4 august 2011, 15:47)

    Mihai [anonim]

    i-a venit in plic de la Cotroceni cum se va face rectificarea si punct, fara discutii inutile.
    Cel mai grav e ca ministrul sanatatii nici macar nu e intrebat despre aceasta rectificare, parca e pe vremea impuscatului.
    • +1 (3 voturi)    
      Mie mi/ar fi rusine! (Joi, 4 august 2011, 15:54)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Concluzia ta ar putea fi reformulata: o fi ca pe vremea impuscatilor!
      Si cei de la revolutie, cei din ianuarie 90, cei de la mineriada, ...
      Atunci da, erai intrebat cu... bata!
      Mamaaaa ce democratie pe strazi!
  • +3 (11 voturi)    
    Demnitate (Joi, 4 august 2011, 15:51)

    catalin_mattei [utilizator]

    Felicitari domnului ministru. Arata ca este un barbat de stat si nu o marioneta. Este o demisie de onoare care arata ca demnitatea unui ministru nu poate fi calcata in picioare. Poate ca si altii ii vor urma exemplul ( daca va fi nevoie).
    • +1 (3 voturi)    
      Haida bre! (Joi, 4 august 2011, 16:19)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Ce "demnitate" bah? Nu te mai juca cu vorbe al caror inteles nu le pricepi. "Barbatul" asta "adevarat" inchidea anul trecut niste spitale... Pun pariu ca pe-atunci il injurai de mama focului. Acuma devenit "barbat adevarat" ca asa s-a dat ordin de la USL, de la stapanii vostri?
      Tara asta va merge inainte si fara Cseke. Cu toate lacrimile de crocodil pe care le varsati voi uslasii.
  • +2 (2 voturi)    
    next (Joi, 4 august 2011, 15:55)

    un roman [anonim]

    asteptam sa urmeze :

    -ministrul Culturii
    -ministrul de interne
  • -4 (4 voturi)    
    Deosebit de interesante reactiile unor postaci USL (Joi, 4 august 2011, 15:56)

    Gogu [anonim]

    Postacii uslasi au primit ordine de la stapanii lor sa-l planga de mila pe Cseke. In grup organizat. "Induiosatoare" regretele acestor prefacuti platiti, imi vine sa plang... Anul trecut, cand din ordinul lui Cseke erau inchise mai multe spitale din Romania, era injurat guvernul si Boc. Si nu Cseke, cel care a decis inchiderea spitalelor. Pentru uslinosi, mai ales pentru stapanii lor, UDMR e zana cea buna din guvernul Boc. Partidul neprihanitilor ce trebuie menajat si curtat ca sa-i impinga in opozitie... Interesant, nu? Dar dezgustator.
  • -2 (6 voturi)    
    Felicitari (Joi, 4 august 2011, 15:58)

    Ionut [anonim]

    Este singurul ministru din acest guvern care si-a dat demisia de onoare. Suferinta fiecarui om care nu gaseste medicamentele in spital nu se vede la ministerul de finante si la PDL. Vorbim numai de autostrazi, autocarele lui UDREA insa sanatatea oamenilor nu conteaza.

    Asadar Basescu mai face o victima.... pana cand?
    • 0 (0 voturi)    
      Felicitari, Ionut (Joi, 4 august 2011, 17:25)

      lica [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      In sfarsit, citesc un comentariu de bun simt , dar si adevarat de trist.
  • +1 (1 vot)    
    daca (Joi, 4 august 2011, 16:04)

    panfilica [anonim]

    nu'l intoarce base, am o propunere: sa'l bage pe arafat in udmr. fara misto.
    totusi, am un presimtz ca base o sa'l intoarca din drum.
  • +11 (11 voturi)    
    fara subiect (Joi, 4 august 2011, 16:04)

    ciankanel [anonim]

    Te asteptam Raed Arafat! Ar fi cel mai tare cabinet din ultimii 50 de ani ,Boagiu ,Funeriu ,Arafat ,ar fi bine Macovei la justitie
    • +2 (2 voturi)    
      !!! (Joi, 4 august 2011, 17:39)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui ciankanel

      multe lucruri s-ar schimba in bine.....
  • +2 (4 voturi)    
    Ei, (Joi, 4 august 2011, 16:09)

    mosneag [anonim]

    acum ceva timp il injurati toti pe Cseke Attila, pentra ca reforma spitalelor nu este corecta,ca spitalele din Harghita-Covasna au ramas intacte,iar acuma este bun ! Hai hotarati-va odata !
  • 0 (4 voturi)    
    Du-te Keke! (Joi, 4 august 2011, 16:11)

    leopold [anonim]

    unde si-a dus mutu iapa. Din cauza capacitatii tale intelectuale, doctorita de familie mi-a facut programarea ca sa-mi prescrie reteta compensata cu medicamente pentru inima peste exact 20 de zile. Sa ai parte in viata doar de ceea ce am simtit eu atunci in legatura cu voi.
    • 0 (2 voturi)    
      Si cand trebuia sa-ti faca programarea? (Joi, 4 august 2011, 16:26)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui leopold

      Daca e o reteta pentru o boala cronica, cu prescriptie fixa in fiecare luna, cand trebuia sa-ti dea reteta? Pe loc, ca ai avut tu drum pe la dispensar si te-ai gandit sa-ti iei si reteta?
      • 0 (0 voturi)    
        Morala e! (Joi, 4 august 2011, 21:42)

        leopold [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

        o sa ajungi si tu la randul tau, bataia de joc a unor incapabili cocotati in functii. N-avea grija ca nu scapi de judecata aluia de sus. Pentru cultura ta generala ca sa nu mori proasta, medicamentele pe care le iau sunt pentru tot restul vietii nu ca ma fandosesc. Daca m-a lasat 20 de zile fara ele(pentru ca asa a gandit un cretinoid de ministru) a fost curat genocid. Nu te amesteca ca tuta ca faci valuri de pomana.
  • +1 (1 vot)    
    Sa plece! (Joi, 4 august 2011, 16:58)

    V.R. [utilizator]

    Ma faci sa merg la doctorul de familie sa ma rog pentru un banal algocalmin? Meriti sa pleci, cat mai repede!
  • +2 (4 voturi)    
    Deschid o sticla de sampanie (Joi, 4 august 2011, 17:01)

    ionescu [anonim]

    Ma duc sa imi cumpar sampania pentru ca am spus ca atunci cand va pica cretinoidul asta am sa sarbatoresc. Problema este ca exista posibilitatea sa avem un ministru mai imbecil. Dupa fiecare remaniere guvernamentala imi zic ca un idiot mai mare ca ministrul sanatatii in functie nu se poate gasi. De fiecare data ma insel. Sa vedem ce mai produce UDMR-ul. Oricum jocurile lui Verestoy Attila au fost deja facute (s-a pus mana deja pe o parte din cladirile spitalelor desfintate de Cseke Baci).
  • +4 (4 voturi)    
    DORINTA (Joi, 4 august 2011, 17:49)

    MARIA DIAMANDESCU [anonim]

    ...ca in locul lui Cseke sa fie numit RAED ARAFAT!
    ..merita si numai pentru infiintarea si dezvoltarea servciului SMURD! UN SERVICIU DE URGENTA FOARTE BUN, CU OAMENI PREGATITI, CARE NU IAU SPAGA, VIN RAPID SI SUNT DOTATI CU ABSOLUT TOT CE TREBUIE! si cate au vazut in activitatea lor...numai la accidentele de circulatie facute de toti dementii ! ..stiati ca un singur accidentat ne costa pe toti cel putin 2 000 lei????...v-ati gandit vre-odata ca acesti inconstienti mananca enorm de multi bani din bugetul sanatatii, din banii nostrii, pana la urma!?!
    • -2 (2 voturi)    
      Dorinta...?..de necunoscatoare a realitatii.. (Joi, 4 august 2011, 21:25)

      Hades Arafat [anonim] i-a raspuns lui MARIA DIAMANDESCU

      Pentru cei cativa "aplaudaci" al acestui adept al lui Alah,cat si pentru cei care sunt neinformati semnalez din nou ca suntem singurul stat din lume care are 2 servicii de urgenta ce sunt finantate de la buget(smurdul prin ISU,ambulanta prin CAS).
      -smurd-ul este preponderent format din pompieri,oameni de profesii diferite de asistent medical sau medic,care sunt pregatiti prin cursuri de 22 zile x 8 ore( exclusiv de "centrele"lui Arafat)in scoaterea accidentatului ,transportul acestuia si folosirea mecanica a unor aparate(oxigen,resuscita-
      re,imobilizare,extras secretii).Acestia PAR a fi MEDICI;nu pot diacnostica si nici nu pot face tratamaente.Cunoscatorii afirma "La paramedicul laudat mortii vin cu ,carul"
      -Dupa ce a ajuns secretar de stat a reusit urmare a incompetentei lui NICOLAESCU sa impuna aceasta struto-camila smurd si personal inpreuna cu o duduie din MS sa se implice in achzitionarea celor 1000 de ambulante din Italia si Germania (contra unor comisioane grase)
      -Avand atuul functiei a trecut cu ajutorul unei parti a mass-mediei la defaimarea corpului medical si a personalului sarviciilor de ambulanta ce .
      continuua si-n prezent.
      INTREBARI:
      -Intr-o economie de piata cum explicati exclusivitatea formarii doar in parohia lui Arafat???
      -In SUA,EUROPA paramedicii sunt pregatiti prin cursuri cu durata de 8 luni-2 ani de entitati juridice care participa in anumite limite si proceduri la oferirea de servicii de transport si urgente finantate partial de administratiile publice
      -Cine suporta dublarea cheltuielilor din buget pentru serviciile de urgenta???
      _SMURD-ul este si FUNDATIE si ECHIPAJ din componenta POMPIERILOR(Ati mai vazut caz similar indus opiniei publice prin care se apeleaza la a strange 2% pentru a "dota"..smurd-ul entitate finantata de la buget??)
      -Pana la urma e cineva care isi doreste la nevoie sa-i fie salvat de un medic/asistent sau de un absolvent de liceu instruit sumar in 170 ore care par A medici??
  • -2 (2 voturi)    
    Bravo domnule Ministr! (Joi, 4 august 2011, 18:12)

    Ion Taranistul [anonim]

    Felicitari , domnule ministru. Ati dat dovada de demnitate , de onestitate si corectitudine , dar mai ales de curajul de a spune lucrurilor pe nume. Banii publici , adunati cu forta(adica prin oprirea de pe statul de plata, fara ca omul sa aiba optiunea de a se asigura unde crede el ca-i mai bine) in contul CNAS sunt sursa cea mai sigura pentru un guvern incompetent , incorect si mincinos cu care , prin intermediul ministerului de finante , acopera toate gaurile din buget , pentru ca nu-i asa , SANATATEA NU PRODUCE NIMIC; un mod comunist , limitat , ingust , de a gindi si privi lucrurile , realitatea, caracteristic capetelor tubulare si iguste ale comunistilorAcesti bani , ai bietilor romani au fost manevrati cum au vrut , oricare dintre partidele politice , in functie de interesul lor si al clientilor lor . Acum vine , se apropie cu pasi repezi, campania electorala , ori cu un ministru ca dvs. mai putea oare manevra PD-L banii asa cum vroia el? Iata de ce ministrul sanatatii a fost silit sa demisioneze , iar seful casei de asigurari (PD-L-ist) ramine in functie sa poata manevra banii asa cum ii cere Basescu. Solutia cea mai buna sunt casele de asigurarari-PRIVATE , in care niciun partid nu-si mai baga nasul. Acest lucru , promis de fiecare guvernare a fost totdeauna uitat , pentru ca altfel aceste grupari de hoti , numite partide ploitice , mureau , caci nu mai aveau de unde fura. Pacat ca poporul roman nu intelege hotia acestor PD-L-isti . Bravo , dom,nule ministru!
  • -1 (1 vot)    
    bravo (Joi, 4 august 2011, 18:16)

    un [anonim]

    Cred ca pot sa numar pe o singura mana cati ministrii si-au dat demisia de onoare in cei 21 de ani de "democratie".
    Ca e ungur ca e roman, nu conteaza,Conteaza ca are de spus ceva si demonstreaza doua fapte.
    1.guvernul basescu (boc) este plin de incompetenti
    2.UDMR tine de ciolan si asta se vede prin faptul ca ramane la guvernare cu acesti incompetenti

    Dl Cseke a fost numit incompetent, eu zic ca a fost prea mare palaria pentru dansul, dar numai la inceput.Experienta se castiga, nu se naste nimeni cu ea.
    Oricum jos palaria, a incercat sa faca pentru pacienti si pentru medici tot ce s-a putut.Din pacate este inconjurat de incompetenti (secretari de stat) pusi tot pe criterii politice, si aici ma refer in special la domnul din Suceava.
    Il exclud din start pe Dr. Arafat care merita o statuie in locul catedralei mantuirii de doi lei.

    Bravo Domnule Cseke, urmeaza altcineva cu demisia de onoare?
  • +3 (3 voturi)    
    foarte bine (Joi, 4 august 2011, 18:58)

    Cassia [anonim]

    trebuia sa-si dea demisia de cand au murit bebelusii la maternitatea Giulesti
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 4 august 2011, 20:08)

    anca [anonim]

    adevarul cred ca e undeva la mijloc, ca de fiecare data . Din start trebuie sa spun ca acest ministru mi s-a parut depasit de la bun inceput tocmai ptr ca acest minster este cel mai dificil in acest moment. Deci, este mare nevoie de un om fffff bun, capabil, cu experienta.
    Apoi, sumele pe care urma sa le primeasca au fost stabilite si discutate impreuna cu FMI chiar. Trebuia sa indeplineasca niste conditii , sa ia masuri ca apoi sa primeasca banii. Asa primim si noi la randul nostru banii de la FMI/UE. Mai intai facem si apoi primim banii. Mi se pare o masura corecta. Sa te lamentezi ca ai un minister greu si ca trebe sa primesti bani multi indiferent de situatie nu mi se pare fair din partea d-nului ministru. Sunt de acord ca trebuie injecatti bani multi in sanatate, dar in primul rand trebuie sa vina cu un plan concret din care sa poti sa vezi o situatie de ansamblu. Mie nu mi se pare o atitudine corecta din partea dnului ministru.
  • 0 (0 voturi)    
    Clar... (Joi, 4 august 2011, 21:37)

    Costin1968 [utilizator]

    ...ca ar fi foarte bun Raed Arafat !
  • 0 (2 voturi)    
    sanatate (Joi, 4 august 2011, 22:40)

    Cristip1970 [utilizator]

    Ungurul nu poate sa fie doctorul romanilor ...Niciodata .
    • -1 (1 vot)    
      Te înşeli... (Vineri, 5 august 2011, 1:19)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui Cristip1970

      Ba da, la eutanasiere :D

      Sincer, mă bucur că a plecat. Nu mi se pare normal să închizi spitale într-o ţară cu drumurile noastre. Când vom avea drumuri ca lumea şi ambulanţele vor ajunge în timp util din localitate în localitate, atunci cred că se poate vorbi de reducerea numărului de spitale.

      Mă gândesc cu groază când va veni iarna şi uliţele noastre cu o singură bandă pe sens vor fi înfundate. Cum vor mai circula ambulanţele atunci? Ce vor face oamenii de la sate? Iată câteva întrebări la care respectabilul putea să răspundă înainte să plece. Şi uite cum iar ne întoarcem la drumuri...

      Deci, ideea poate că este bună - în mod sigur eficientă economic - dar încă nu sosise vremea ei, ca multe alte idei bune aplicate când şi cum nu trebuie.

      P.S. Mă lasă rece gestul lui, nu văd nimic nobil, aşa că nu mai picaţi în cap anapoda în faţa unei mişcări de imagine, a cărei idee probabil că nici nu îi aparţine.
  • 0 (0 voturi)    
    Dar pe Ministrul de Finante (Vineri, 5 august 2011, 9:38)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    l-a intrebat cineva de sanatate ? Pe mine nu ma intereseaza ce a zis Boculetul, sa-l fi intrebat cineva dintre vajnicii jurnalisti pe Min. de Fin. de ce nu l-a consultat pe Min. San.
  • 0 (0 voturi)    
    Ministrul Sanatatii... (Sâmbătă, 6 august 2011, 10:59)

    lilly [anonim]

    si-a "dat demisia...." era firesc in conditiile in care a preluat-o(a se viza atat functia, dar, mai ales starea de sanatate cu preponderenta a populatiei). Un act de demnitate, pe care romanii pare-se ca l-au cam uitat...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version