Victor Ponta:  Sondajele s-au terminat. Suntem peste PDL si satelitii sai in absolut toate judetele si localitatile. PSD nu va cere renegocierea acordului USL

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 3 august 2011, 18:04 Actualitate | Politic

"Orice rezultate dau aceste sondaje, PSD nu va cere renegocierea acordului USL", anunta presedintele PSD, Victor Ponta pe blogul personal. Sub titlul "Epoca de aur, sondajele de argint si dictatorul de tinichea", presedintele PSD scrie ca s-au finalizat sondajele in toata tara si ca in toate USL este consolidat ca vot politic la peste 50%.


"Orice rezultate dau sondajele, PSD nu va cere renegocierea acordului USL, pentru ca nu am pornit la drum ca Basescu cu gandul sa ne omoram aliatul cu prima ocazie! Tot ce am scris in documentul oficial (inclusiv principiul paritatii intre noi si ACD) ramane valabil cel putin pana in 2016; situatiile specifice aparute in anumite judete sau orase (foarte putine raportat la numarul total) le negociem cu buna credinta si in ideea de a lua cat mai mult de la PDL, nu unul de la altul; asa ca si aceasta speranta a pedelistilor e doar utopie!', scrie Ponta pe blogul personal.

Presedintele PSD mai spune ca nu a vorbit despre sondajele la nivel local pentru ca scopul acestora nu era propagandistic. Ponta recunoaste ca dincolo de scorul peste 50% in toate judetele, USL are probleme cu desemnarea canidatilor eligibili in cateva orase mari.
 
"E clar acum ca suntem peste PDL si satelitii sai in absolut toate judetele si localitatile (cu exceptia celor cu populatie maghiara). Avem insa si destule probleme, mai ales in cateva orase mari, sa identificam si un candidat capabil sa mobilizeze acest trend politic. Sondajele nationale le cunosc la fel de bine, nu ma pacalesc singur si nici nu cred ca sa minti grosolan te ajuta cu ceva" afirma liderul PSD.

Ponta a tinut sa precizeze ca nu se afla intr-o competitie cu liderul PNL, Crin Antonescu, ci sunt impreuna in echipa si orice 'punct' marcat de fiecare in parte il ajuta si pe celalalt.

'Daca USL isi pastreaza cei doi lideri pe primele doua pozitii la increderea in politicieni, imi este absolut indiferent daca sunt pe primul sau pe al doilea loc. Faptul ca am devenit intr-un an si jumatate, in perceptia publica, un lider care isi ajuta partidul si nu il incurca sigur ca ma satisface - si personal, si ca liniste pentru cei care ma sustin, si ca o confirmare ca masurile luate pana acum sunt corecte. (...)Dar Crin este si mai mult peste PNL, ceea ce il face o locomotiva de neinlocuit in acest moment', a precizat Ponta.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

4566 vizualizari

  • -49 (71 voturi)    
    PDL - istorie de proasta calitate (Miercuri, 3 august 2011, 18:10)

    altu [anonim]

    Vine vremea decontului pentru PDL si nimic nu mai poate impiedica asta, dincolo de orice vorbe sforaitoare ar emana Basescu.
    E dus si ingropat. E un mort, viu !
    • +19 (21 voturi)    
      vise, vise...... (Miercuri, 3 august 2011, 20:09)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui altu

      .....poate in secolul viitor !
      • 0 (0 voturi)    
        mda (Joi, 4 august 2011, 20:52)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

        victoras, MOMENTAN sunteti peste pdl. dar ce omiti sa spui e ca sunteti in cadere libera, pentru ca lucrurile merg inspre bine in multe privinte. lumea asculta goarnele televiziunilor, dar vede realitatea in viata de zi cu zi. si asta conteaza, pana la urma. cu regret, mai victoras mai, iara pierdeti :)))))
    • +26 (28 voturi)    
      daaa (Miercuri, 3 august 2011, 20:42)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui altu

      si Mircea Geoana a castigat in sondaje la prezidentiale si i-a ajuns doar de-un dans.
    • +7 (11 voturi)    
      Talmes-balmes cu minciuni (Miercuri, 3 august 2011, 22:16)

      Unu mai atent [anonim] i-a raspuns lui altu

      Iar gusti glumele sforaitoare ale USL? Esti sigur ca exista? Juridic, nu exista aceasta entitate. Nu sunt inregistrati decat in mintile bolnave ale unora sau in creierele spalate de antene. Si, dupa cum bine observi nu se inteleg nici la procente...
      Talmes balmes cu minciuni, culori,doctrine,promisiuni sforaitoare, populism fara acoperire economica....
      Fii serios ca si la tine dragostea trece prin stomac!
    • -7 (7 voturi)    
      Base-Boc (Joi, 4 august 2011, 10:34)

      Intrebatorul [anonim] i-a raspuns lui altu

      Au refuzat sau nu Base-Boc sa preia cei 20 miliarde euroi nerambursabili de la UE?
      Ne-au imprumutat sau nu Base-Boc cu alti 20 miliarde euroi la FMI ?
      Adica tradus pentru populatie : ne-au dat sau nu gaura de 40 miliarde de euroi Base-Boc ?
      • +7 (7 voturi)    
        a posta cu premeditare (Joi, 4 august 2011, 10:45)

        precaut [anonim] i-a raspuns lui Intrebatorul

        a. nu exista fonduri nerambursabile cum zici tu. faci intai lucrarea cu banii tai si apoi decontezi cu ue. (ai 20 mld cand tot bugetul e de 36 mld?) (nu se deconteaza: tva, exproprieri, organizare de santier, site arheologic s.c.l. deci rambursarea ajunge cu noroc la 55-58%) b. la fmi, statul a luat 5,6 miliarde, restul e la bnr care restituie din surse proprii, pana si instructorul tau de partid stie asta. unde sunt cele 40 de miliarde???? ps. nu tot ce e in bugetul ue e "nerambursabil" -pana si asta ai mintit-o
  • +35 (53 voturi)    
    USL nu exista! (Miercuri, 3 august 2011, 18:12)

    Liviu Iordache [anonim]

    Mai oameni buni, chiar ne uitam in gura astuia, piua a doua, tine cal, unul caruia pilotul ii da cu levieru-n cap daca citeste prost insemnarile si care oricum nu va mai incapea in curind in nicio masina de curse, ca a depasit chintalul? Pai pe buletinele de vot nu poate sa se scrie USL, una ca e vot uninominal, alta ca USL nu este legalizata, ca sa nu spun legala de-a dreptul. Pe cine intereseaza ca o eticheta are nu stiu ce rezultate la Avangarde, institutul cu un angajat si 3 telefoane, daca la alegeri rumanul pune stampila pe un nume, iar legea, deocamdata doar la locale, desemneaza cistigator pe cel mai votat, dintr-un tur? Nimeni nu voteaza USL, am mai spus, ca nu exista, chiar unii convinsi, ma rog, de importanta epocala a usl in istoria omenirii nu vor avea pe buletine usl, asa ca despre ce vorbim? Deruta totala in capsorul umflat doar in zona falcilor al lui ginerica...
    • +16 (18 voturi)    
      Vorbarie goala (Miercuri, 3 august 2011, 20:19)

      chris [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      Ce reprezinta sondajele alea?? La asa sondaje si eu pot iesi ca-s cel mai grozav si minunat de pe planeta :)

      Astia doi pacalici nu fac altceva decat sa dea din gura in continuu, ca din fapte.. n-au ce spune, iar cei cu mintea scurta vor crede ca e chiar adevarat. Oamenii instinctiv tind sa se alature celor pe care ii vad mai puternici, de aceea politicienii se dau invingatori tot timpul, mai atrag pe cativa care folosesc instinctul in loc de minte, si nu-s putini aceia.

      PSD-ul se joaca cu ce s-a ars deja, si-o sa se mai arda o data. Dupa ce au masluit sondajele la prezidentiale si l-au prostit pe Geoana sa tzopaie degeaba acuma fac la fel.

      Si mai fac o infantilitate: iar se impart pe functii :D S-au mai impartit acum o vreme ca pt ei Base era deja suspendat, Voiculescu anunta ca in martie e terminat, gata :)) cred ca deschideau pe sampanii in fiecare zi :) Acuma vad ca iarasi se imbata cu sampanie :)

      L-as intreba pe Mr Ponta: "Si daca nu? Recunosti ca esti bufon?", iar pe Crin: "Si daca nu? Iti dai demisia si incetezi sa mai destrami partidul ala?"
      • +9 (9 voturi)    
        aceste sondaje (Miercuri, 3 august 2011, 21:06)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui chris

        reprezinta dezinformare, formari de opinii, probaganda comunista,si vor ca sa rupa rezistenta votantiilor pdl sa nu mai mearga la vot ca vezi doamne oricum nu mai are rost ca ei vor castiga. Asta e stilul blsevic pe care romanii il subapreciaza,ca altfel nu mai erau ei acum acolo. In tarile est europene am ramas doar noi si moldovenii in aceasta postura.
      • -3 (7 voturi)    
        mai vitejilor, daca sunteti asa de convinsi.... (Miercuri, 3 august 2011, 23:34)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui chris

        daca stiti voi ca sondajele sunt mincinoase, daca aveti siguranta ca la vot iese partidul vostru....va sugerez un test, sa vedeti ce gandesc romanii.
        mergeti voi intr-un loc cu multa lume, intr-o piata de exemplu, la o ora de varf.
        Strigati voi acolo "traiasca Basescu, Boc si politica PDL !"
        Daca scapati intregi, aveti dreptate, daca nu...
        Ca de vorbe....suntem satui.
        • +7 (7 voturi)    
          da (Joi, 4 august 2011, 1:38)

          chris [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Nu confunda lucrurile, faptul ca Ponta face pe papagalul nu inseamna ca PDL sau cei de la guvernare sunt partide de sfinti, ca din pacate am vazut de ce sunt in stare cu totii.

          Masurile luate in ultimii 2 ani nu sunt populare deloc, si nu ma astept ca Baciu Ion sa spuna altceva decat ca "porcii astia mi-au taiat pensia", si Baciu Ion e votantul lui Ponta, el are nevoie sa stie ca Ponta e invingatorul ca sa fie sigur ca voteaza corect. Despre asta e vorba.

          Overall, pot striga cu voce tare in orice grup de oameni care-si folosesc mintea ca sa traiasca decent ca am respect fata de Base si Boc pt reformele pe care le-au facut chiar daca unele masuri au fost proaste - ma intereseaza lucrurile importante, detaliile se mai pot aranja. Fata de PDL .. sorry, e la fel de corupt ca oricare altul dar macar voteaza ce zic cei doi.

          Dar hai s-o luam invers. Spune-mi 3 lucruri bune, constructive facute de PSD sau PNL de cand sunt in opozitie. Sau macar unul. Nu a contat despre ce a fost vorba, ei au tinut-o pe-a lor ca orbul de bata: Nu suntem de acord, nu vrem reforme, aruncati cu bani la toti ce-ntind mana, depunem motiune, jos Base, vrem noi la putere ca suntem flamanzi.

          Nu mai departe de ziua de azi, imagineaza-ti ce inseamna sa convingi ambasada SUA sa iti sustina clauza si sa fortezi o firma de talia lui Bechtel (ma refer la oamenii grei care-i stau in spate) sa renunte la ditamai contractul in care veneau bani garla. Facea Ponta sau Geoana treaba asta?? Nu te doare ca si-au batut joc de tine? (de noi toti, evident)
          • 0 (0 voturi)    
            pai daca tot o iei invers ... (Joi, 4 august 2011, 13:08)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui chris

            spune ce a facut PDL-ul (pd) cand se aflau in opozitie ? (chiar pe vremea lui tariceanu) ...

            nu erau doar urlete de foame ?

            nu prea intleegi notiunea de opozitie ...
        • +1 (1 vot)    
          te intreb ? (Joi, 4 august 2011, 7:50)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          chiar crezi cea ce spui ?
  • +33 (51 voturi)    
    God help us. (Miercuri, 3 august 2011, 18:17)

    ultimu [anonim]

    Stiu ca nu intereseaza pe nimeni, dar daca iese PSD-ul la alegeri, eu unul am plecat din tara asta. Cit o iubesc eu, insa cu javrele din PSD nu pot sa traiesc.
    • -9 (23 voturi)    
      stai linistit, tot un drac e (Miercuri, 3 august 2011, 18:52)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ultimu

      La fel spuneam si eu ca nu ma mai intorc in tara in 2008, daca iesea Geoana.
      Sunt toti la fel, n-au mama si n-au tata, fac cu schimbul la conducere. Sfatul meu e sa pleci indiferent cine iese, prea curand n-o sa fie bine :P
      • +13 (17 voturi)    
        Nu-i chiar asa (Miercuri, 3 august 2011, 19:24)

        Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Esti defetist, complet descurajat si neincrezator.
      • +28 (30 voturi)    
        nu (Miercuri, 3 august 2011, 19:26)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        nu cred ca-i la fel, cred ca este totusi o ierarhie:
        - rau, cu pedele
        - jalnic catre catastrofa, cu penele
        - mai rau de asa nu se poate, cu pesede
        • -5 (9 voturi)    
          PAI... (Miercuri, 3 august 2011, 20:46)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui veninusrl

          n-a zis Basescu ca Nastase era un prim-ministru bun?
  • +32 (38 voturi)    
    "Sondajele s-au terminat" (Miercuri, 3 august 2011, 18:19)

    Andradda [utilizator]

    Ce-o fi vrut Ponta sa zica?
    Le-a terminat el, sau Porumbacu sau USL-ul?
    Si toata lumea e multumita, nu-i asa domnule Ponta?
    Cred ca abia acum incepeti sa va dati seama ca n-aveti nicio sansa la alegeriile viitoare.
    Nu in formula asta.
    • +20 (22 voturi)    
      Sper sa ai dreptate Andradda (Miercuri, 3 august 2011, 18:58)

      red union [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      + ca eu nu inteleg care-s "satelitii" pdl , in afara de unpr(format din fost psdisti :)) eventual ... si cine s-a gandit sa vorbeasca de "satelitarism" politic ... psdu ...
    • +19 (21 voturi)    
      "in absolut toate judetele si localitatile" (Miercuri, 3 august 2011, 19:01)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Absolut? Mai absolut ca vodka! :)

      Zilele trecute un penaleu din Arad spunea ca la sondajul USL Falca iese castigator cu 60%. Acum vine poanta asta si ne spune ca usl castiga tot...
      Primul test: Baia Mare. Nici macar primarul ala care cica e din partea USL nu sustine candidatul USL.
    • +5 (9 voturi)    
      Citeste si asta (Miercuri, 3 august 2011, 19:19)

      DI [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      http://www.catavencii.ro/Un-crin-vestejit-pe-catafalcul-aliantei-moarte_0_331.html
      E interesant nu?
      • +4 (4 voturi)    
        Nota 10 ! (Miercuri, 3 august 2011, 23:43)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui DI

        Multumesc pt adresa.
        Mai ales ca am cam renuntat de mult sa-l citesc pe Dinescu.
        Dar , de data asta a meritat.
        Merci!
  • +23 (33 voturi)    
    Urare (Miercuri, 3 august 2011, 18:27)

    nano2k [utilizator]

    Sa ramaneti cu sondajele voastre "care este"!
  • -23 (31 voturi)    
    Basescu si inselarea sperantelor (Miercuri, 3 august 2011, 18:41)

    Dan (Madrid) [anonim]

    Cativa postaci abonati pe siteul asta nu pot schimba soarta PDL, dragilor , oricat si-ar dori !
    Eu personal, observ si la romanii de aici, din Spania, ca nici unul nu-l mai sufera pe Basescu. Despre Branza ce sa mai spun !
    Se considera inselati, pacaliti.
    Personal l-am votat pe Basescu in primul mandat, insa acum nici daca m-ar plati, n-as mai face-o !
    Serios ! Credeti-ma !
    • +17 (23 voturi)    
      Asa se spune acum la Kisseleff... Madrid?! (Miercuri, 3 august 2011, 19:01)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      Amice, te rog!
      Incearca sa fii echilibrat!
      Sa inteleg ca acum toti romanii din Spania mor de dragul lui tontu si coafezul?
      De ce oare?
      Doar sunt acolo din cauza lui bombo!
      Logica, unde/i logica!?
      POate sa iasa oricine, numai comunistii ros-galbeni-albastri sa nu iasa!
      Pana si cernea cu partidul lui verde-verde si totusi nu prea verde!
      Decat uslasi mai bine cu ungurii!
    • +21 (25 voturi)    
      ai dreptate, (Miercuri, 3 august 2011, 19:15)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      nici noi nu-l l-am mai vota pe base, pentru ca nu mai candideaza. cat despre sperantele inselate si romanii din spania ... mai usor cu dezinformarea si manipularea. vrei sa arati ca nici macar diaspora nu-l mai sustine pe base?!

      si cand ai spus postaci abonati, nu-i asa ca te refereai la cei ai USL-ului si ca nu mai pot schimba soarta USL-ului?
    • +11 (17 voturi)    
      un capsunar socialist.... (Miercuri, 3 august 2011, 19:20)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      asta mai rar, dar fie.... poate ai plecat in Spania pe fondul crizei pomenilor electorale si poate ai votat Basescu doar fiinca micii au fost mai buni si berea mai multa la tonetele PDL...nu putem stii niciodata adevarul...oamenii de multe ori si in marea majoritate in Romania voteaza in necunostinta de cauza... de cele mai multe ori se ghideaza dupa promisiuni si dupa aspectul fizic al candidatului...
      Pana una alta Ponta trebuie sa se ingrijoreze de alt aspect - migrarile primarilor PSD inafara partidului ca urmare a nedreptatilor impuse de la centru - adica chiar daca au sanse mari in localitatile lor trebe sa se dea la o parte sa faca loc candidatilor lui Crin sau a lui Voiculescu.... cea mai proasta afacere a facut Ponta cu alianta asta si oamenii din teritoriu daca se supara isi iau feuda si pleaca in UNPR
      • +4 (6 voturi)    
        felicitari "tradatorilor" (Miercuri, 3 august 2011, 22:25)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui dadan

        care au parasit PSD-PNL si s-au dus la UNPR. Inseamna ca mai sunt oameni lucizi in ambele partide.
        Respect!
    • -11 (11 voturi)    
      Voi (Miercuri, 3 august 2011, 19:32)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      cei de afara imi inselati mie sperantele...
      Daca voi n-ati inteles cu ce se mananca aceasta criza,atunci,noi ce sa mai facem?
      Daca in toamna,in al 2-lea val al crizei,se vor taia din nou salariile,chiar si pensiile,cum vei comenta?
      Daca in toamna,Spania se prabuseste,iar Romania ,moarta de foame ,ramane in picioare,asta cum vei comenta?
      • +4 (10 voturi)    
        iti dau eu un sfat (Miercuri, 3 august 2011, 20:17)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        du-te la muncaaa
    • +14 (18 voturi)    
      Diaspora (Miercuri, 3 august 2011, 19:56)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      Daca este adevarat ce spui, atunci de ce USL nu vor sa se aplice votul prin corespondenta a diasporei ?
      Convinge-i pe Ponta si Antonescu !
      • +4 (6 voturi)    
        DE FRICA! (Miercuri, 3 august 2011, 22:33)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui gdans

        Chiar atat de naivi nu sunt sa nu-si dea seama ca noi cei de afara avem alt "orizont". Nu ne pot duce ca pe grivei, chiar daca ii vedem zilnic la tv (sau internet, ma rog), nu-nseamna ca-i si credem. Inchipuiti-va ca am putea vota prin corespondenta, ar vota poate 75% din cei de afara, si cel putin 75% impotriva USL. Dar ...ei stiu ca noi ne putem lua chiar si concediu de alegeri! Se pot cere reduceri la Tarom, Lufthansa, etc. si USL va fi sub linie!
        • 0 (0 voturi)    
          frica de frauda masiva ! (Joi, 4 august 2011, 13:12)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

          ca frauda mare oricum a fost o sa fie....
    • +5 (7 voturi)    
      vot prin corespondenta (Miercuri, 3 august 2011, 22:02)

      olandezu [anonim] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      toata diaspora o sa voteze USL, au numai de castigat, nu?
      apropos de basescu, nici eu nu am sa-l mai votez: nu poate candida! ai uitat?! ce circ de 2 lei ...
    • +3 (5 voturi)    
      ai dovezi ? (Miercuri, 3 august 2011, 22:16)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      arata-le.
    • +1 (1 vot)    
      concluzie! (Joi, 4 august 2011, 13:13)

      pragmatic [anonim] i-a raspuns lui Dan (Madrid)

      scrie-i deci lui Ponta ca toti romanii din Spania vor vota cu el si n-ar trebuie sa se opuna votului prin corespondenta!
      • 0 (0 voturi)    
        Ai mare dreptate! (Joi, 4 august 2011, 16:33)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui pragmatic

        Baga-l pe Ponta in ceata de tot. Convinge-l ca are peste 50% si in diaspora!
        Promit sa-i spun si eu ca romanii din Italia il voteaza in procent de 82.34%
  • +19 (23 voturi)    
    USL sta mai bine pana si in Secuime (Miercuri, 3 august 2011, 18:53)

    buncrestin [utilizator]

    "In absolut toate judetele si localitatile" inseamna ca stau mai bine si decat UDMR in secuime...prin aceasta fraza, Ponta a aratat ca e disperat
    • -4 (12 voturi)    
      citatul intreg !!!!!!!!! (Miercuri, 3 august 2011, 19:21)

      dan [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      "E clar acum ca suntem peste PDL si satelitii sai in absolut toate judetele si localitatile (cu exceptia celor cu populatie maghiara)"

      curaj gaina ca te tai =))
      • +2 (2 voturi)    
        asa (Miercuri, 3 august 2011, 22:20)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui dan

        fiti vigilent.
    • 0 (0 voturi)    
      primesti + pentru citate scoase din context ... (Joi, 4 august 2011, 13:13)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      asta e nivelul aplaudacilor pdl-isti de pe aici ...
  • +20 (24 voturi)    
    "sondajele s-au terminat" (Miercuri, 3 august 2011, 18:57)

    buha [utilizator]

    adica e groasa, usl scade in sondaje, si de aici in colo nu mai vor sondaje, pentru ca usl e pe panta, la vale in sondaje si orice sondaj va arata usl in scadere.
  • +17 (19 voturi)    
    Vrabia malai viseaza. (Miercuri, 3 august 2011, 19:01)

    Marinel [anonim]

    Precum Ponta locul 1 la alegeri!?
    • +3 (3 voturi)    
      Eu am vrut sa scriu asta :) (Joi, 4 august 2011, 0:14)

      serban [anonim] i-a raspuns lui Marinel

      mi-ai luat vorba din gura. :))
      • 0 (0 voturi)    
        si ce ti-a pus in locul vorbei ...? (Joi, 4 august 2011, 13:14)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui serban

        ?
  • +8 (14 voturi)    
    hm (Miercuri, 3 august 2011, 19:04)

    gabriel [anonim]

    Se pare ca tot dictatura este solutia !
  • +16 (20 voturi)    
    sondajul (Miercuri, 3 august 2011, 19:05)

    psd- ist [anonim]

    sondajele secrete ale noastre ,psd -iste , arata : psd =98 % , pnl = 90 %, pdl=3 % , udmr = 8% total = 398 %,uraaaaaaa Daciana te iubesc, Adina Valean te iubesc, vom fi la guvernare .
    • +4 (4 voturi)    
      Errata: (Joi, 4 august 2011, 0:15)

      judex [anonim] i-a raspuns lui psd- ist

      Daciana si Adina, va iubim !!!!!
  • +13 (15 voturi)    
    In sondajele mele, PARTIDUL meu iese primul (Miercuri, 3 august 2011, 19:17)

    cix [anonim]

    Oare tara asta nu s-a saturat de incompetenti si mincinosi.... FSN, PDSR, USL. Au schimbat doar numele partidului, in rest continutul e acelasi: incompetenti, profitori, businessmeni pe banii public.
  • +8 (14 voturi)    
    ....pleac-ai nostri, vin ai nostri...! (Miercuri, 3 august 2011, 19:42)

    bm [anonim]

    ...noi ramanem tot ca prostii....!
    • +4 (6 voturi)    
      ei (Miercuri, 3 august 2011, 22:21)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui bm

      vorbiti despre dvs.
  • +13 (17 voturi)    
    eu nu stiu de sondaje (Miercuri, 3 august 2011, 19:59)

    costa [anonim]

    Niciodata cineva nu m-a intrebat de intentia mea de vot. Personal nu mai votez cu Basescu pentru ca el nu mai candideaza, dar daca ar fi sa pot vota pentru Base ca prim ministru , as face-o cu ambele miini.El si cu actuala coalitie dupa parerea mea vor sa faca ceva pentru tara. Culmea este ca cei care trebuie sa sustina reformele in RO sunt cei saraci, in timp ce majoritatea bogatilor ar prefera ca Ro sa inghete fara reforme (fiscale in primul rind). Cei care sustin USL de fapt se gindesc ca RO sa inghete in situatia actuala. Reformele ajuta in special pe saraci si viitorul lor, din pacate pe linga faptul ca sunt saraci mai sunt si ....neintelepti.
    • +2 (4 voturi)    
      randurile se ingroasa (Miercuri, 3 august 2011, 22:40)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui costa

      Daca urmaresti comentariile din ultimul an vei constata ca multi comentatori si-au schimbat optica. Eu cred ca multi se vor alinia cum trebuie, daca fiecare si-ar lamuri prietenii si familia, lucrurile se vor schimba. Multi inca nu inteleg de ce banii de pensie medicala nu vin de la casa vde pensii, de ex. de ce diplomele nu-s suficiente sa ocupe un post.
  • +7 (11 voturi)    
    clar (Miercuri, 3 august 2011, 20:20)

    ady [anonim]

    din teritoriu vin informatii ca afacerile psd nu mai merg ca inainte din cauza DNA-ului..ca sa ciupesti ceva acum tre sa fii foarte atent ceea ce cauzeaza stres si bataie de cap..iar obsesia Basescu isi exercita funtia de presedinte cu prea exces de zel
  • -9 (13 voturi)    
    da (Miercuri, 3 august 2011, 20:23)

    george@yahoo.com [anonim]

    Disperati sunteti voi astia portocalii. voi nu vedeti ca nu va mai suporta nimeni?!? Doamne o sa ma bucur mai abitir decat atunci cand a cazut Ceausescu. Jos Basescu!!! Traiasca Romania dodoloata!
  • +9 (11 voturi)    
    aritmetica il omoara pe ponta (Miercuri, 3 august 2011, 20:26)

    goe [anonim]

    A uitat sa adune cam 1milion de voturi din diaspora.
  • +9 (11 voturi)    
    AR FI TRIST (Miercuri, 3 august 2011, 20:52)

    KAPPY [anonim]

    ar fi trist sa vina astia doi la guvernare partidele lor au demonstrat dupa 90 ce pot face-constitutie cu 470 de parlamentari( hoti)
    drepturi nelimitate pentru ei distrugere pentru restul lumii-
  • +3 (3 voturi)    
    aaa, ce? (Miercuri, 3 august 2011, 21:11)

    Kor [utilizator]

    Ponta dixit: "Sondajele s-au terminat. Suntem peste PDL si satelitii sai in absolut toate judetele si localitatile".

    Putina decenta, musiu Ponta. Nimeni, niciodata n-a avut, in nicio tara democratica, majoritatea "in absolut toate judetele si localitatile". Doar in statele totalitare te poti lauda cu asa ceva.
  • +3 (3 voturi)    
    pai PSD si PNL nu sunt impreuna la alegeri?? (Miercuri, 3 august 2011, 21:14)

    neutrino [anonim]

    adica ce importanta are ca oricum vor trebui sa desemneze un candidat pt. USl si se pare ca castigator va fi PDL..daca merg asa...separati , e posibil ca marinarul sa le dea "peste bot"_ vb. aia constitutia spune ca desemneaza candidatul din partitul cu 50% plus 1 si nu din nu stiu ce "alianta" care a merg la alegeri separat...cat priveste suspendarea...ehe..nu degeaba a schimbat Basescu CCR-ul :)
  • -1 (1 vot)    
    Sondaje si reprezentativitate (Miercuri, 3 august 2011, 21:45)

    Dorin [anonim]

    Ce sondaje? imi vine sa ad...esantioane de 600 de persoane in orase precum Pitesti? De ce nu faceti pe 50 de oameni daca ziceti ca sunt reprezentative...si cine sunt cei care le realizeaza si analizeaza datele culese??? Studentii din practica, de la avangarde?Ca angajati nu au.
  • +2 (4 voturi)    
    :))) (Miercuri, 3 august 2011, 21:46)

    anca [anonim]

    Asta este mai prost decat Geoana.. macar ala s-a bucurat in ziua alegerilor.. asta se bucura si sarbatoreste cu un an inainte ... dar face aceeasi greseala , uita de DIASPORA !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    BAAAA... PONTA... ASTIA FAC AUTOSTRAZI NU CA VOI (Miercuri, 3 august 2011, 23:23)

    AUTOSTRAZI [anonim]

    mai mult nu am ce sa zic.. nu stiu cum o sa concurati cu autostrazile astora bah ponta... antoneeescuu, taaariceanu... economia voastra duduia... a astora fumega... dar se fac auuutoastraaazii. asa incet dar se face.
  • +3 (3 voturi)    
    Diaspora (Joi, 4 august 2011, 8:24)

    Vasile [anonim]

    De ce nu voteaza romanii din diaspora PSD ? pentru ca romanii din diaspora inca mai iubesc Romania.
  • +3 (3 voturi)    
    Pomeni (Joi, 4 august 2011, 8:27)

    Vasile [anonim]

    Oricine ar iesi la alegeri, PDL sau USL, era pomenilor s-a terminat. sa nu credeti voi romanilor care aseptati pomeni ca se va schimba ceva daca va iesi USL, nimeni nu-si mai permite acum sa mai arunce cu bani (exceptind catre baronii pesedisti) in prostime
  • +3 (3 voturi)    
    Stati calmi... (Joi, 4 august 2011, 11:19)

    sonashi [utilizator]

    nu va enervati, creste tensiunea, din informatiile pe care le am aceasta fantoma usl nici macar nu este inscrisa juridic la tribunal si nici la autoritatea electorala. Asa ca pana nu se face inscrierea lor, tot ce mananca poanta sicrina sunt vorbe goale, fara continut.
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta, tot Ponta! (Joi, 4 august 2011, 11:31)

    Andreea [anonim]

    Baiatul asta viseaza cai verzi pe pereti si ziua si noaptea si incearca apoi sa ni-i arate si noua cu degetul, urmarindu-le traiectoria haotica din capatana aia seaca a lui. Vai de tine, mai baiete, esti praf!
  • +2 (2 voturi)    
    Copilotul Carlan (Joi, 4 august 2011, 12:33)

    Gabi M [utilizator]

    chiar este fara minte cum a spus Iliescu!Mai sunt inca 11 luni pana la alegeri!Eu sper ca UNPR sa ia multe primarii si sa inlocuiasca pe centru stanga PSD-ul marilor bogatasi care-mi plang de mila!
  • +1 (1 vot)    
    oau (Joi, 4 august 2011, 13:20)

    octav [anonim]

    continua sa visezi domnule ponta, sa vedem alegerile de anul viitor cand o sa topai ca si geoana!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri