Marko Bela: Nu va recomand sa treceti in opozitie. PNL alimenteaza atmosfera antimaghiara

de R.M. HotNews.ro
Sâmbătă, 25 iunie 2011, 16:14 Actualitate | Politic

Vicepremierul Marko Bela, fostul presedinte al UDMR, a declarat sambata ca nu recomanda Uniunii sa treaca in opozitie, in conditiile unei atmosfere antimaghiare alimentate de PNL, relateaza Agerpres.

"Acum facem parte din guvernare sau opozitie? Nu putem nega faptul ca pana acum atmosfera antimaghiara s-a creat sub conducerea liberalilor pe care i-am iubit atat de mult. Ei sunt cei mai buni prieteni ai mei si uitati-va ce declaratii fac. Nu va recomand sa treceti in opozitie, nu acum si nu astfel. Nu cred ca aceasta ar fi o alternativa ca noi sa stam langa aceasta opozitie care ne-a denigrat cat a putut. Interesul nostru este stabilitatea, sa contracaram deciziile proaste si sa conlucram in privinta deciziilor bune", a afirmat Marko Bela, la Targu Mures, la sedinta Consiliului Reprezentantilor Unionali (CRU).

Acesta a adaugat ca depinde doar de UDMR ce se va intampla in viitorul apropiat.

"Fireste ca ne poate ajuta atitudinea Guvernului maghiar, dar in spatele culiselor am primit critici ca nu luptam suficient de bine pentru autonomia Secuimii. Daca credeti ca a sosit momentul, trebuie o luare de pozitie la Bruxelles, la Budapesta, macar sa comparam lumea iluziilor, nu ca autonomia teritoriala a Secuimii ar fi o iluzie pentru mine. Pentru mine autonomia este un lucru important. Haideti domnilor (din Budapesta - n.r.) sa ne spuneti cum putem lupta pentru autonomie", a spus Marko.

Acesta le-a transmis celor care doresc sa fondeze un nou partid maghiar "sa se gandeasca ce va invata comunitatea maghiara daca noi nu intram in Parlament".

Marko Bela a mai aratat ca prin "lupte grele" a fost adoptata la inceputul anului 2011 o lege a educatiei, insa pe parcurs s-a inregistrat "o pierdere neta uriasa" prin micsorarea sanselor de adoptare a legii minoritatilor nationale.

"Am considerat ca legea statutului minoritatilor nationale va trece de Parlament, dar pierderea noastra neta este faptul ca avem sanse minime - ca sa nu spun ca nu exista sanse - ca legea sa treaca de Parlament in forma dorita de noi. Deocamdata suma saptamanilor trecute este aceasta. Pe de alta parte, s-a ivit chestiunea reorganizarii administrative. Nu am crezut ca aceasta recomandare a restructurarii administrative este nesubstantiala, insa fara noi nu se va putea ajunge la o restructurare administrativa pentru ca oricat de hotarata ar fi intentia de restructurare, exista interese ca tara sa ramana in stabilitate iar coalitia impreuna", a sustinut Marko.

Fostul lider Unional a spus ca nu s-a gandit ca aceasta propunere de reorganizare teritoriala sa fie un bluf si ca "aceasta recomandare 8+2 nu a fost intamplatoare".

"Am spus ca putem imagina o restructurare, doar daca Secuimea se exprima prin aceasta, ca dealtfel si Partium, ca entitate separata. Si eu consider si nu cred ca e o opinie fiabila ca totul sa ramana asa cum a fost, pentru ca noi pe termen lung nu ne putem gandi sa facem o restructurare radicala, singura pozitie fiabila este ca in momentul de fata sa nu ne atingem de sistemul existent, insa pe termen lung noi dorim ca Transilvania sa arate altfel din punct de vedere administrativ, ca dealtfel intreaga Romanie. Daca vom constientiza acest lucru atunci este un rezultat important", a subliniat Marko Bela.


Citeste mai multe despre   



  
6012 vizualizari
  • -2 (52 voturi)    
    se pare ca e nevoie de asa ceva (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 16:23)

    un aligator [anonim]

    Cine promite sa nu se alieze cu UDMR-ul, are votul meu (si al multor altora, cred) la urmatoarele alegeri.
    • +6 (22 voturi)    
      Observati planul UDMR in vorbele lui MarkoBela (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 16:34)

      Maghiarii pierd Statutul, Basescu i-a umilit [anonim] i-a raspuns lui un aligator

      Spune acest lider de Secuime, apoi introduce noua iluzie, un asa zis Partium (unde oricum romanii ar fi ultramajoritari dar exista permanent speranta ca romanii vor emigra in masa sau vor fi maghiarizati cum au fost romanii care acum isi spun prosteste "secui"), apoi declara raspicat ca vrea o alta reorganizare special pt Transilvania si abia apoi vorbeste de Romania, de tara al carei cetatean si parlamentar este!

      Basescu e totusi foarte periculos, a pus UDMR-ul la zid in doar cateva zile, chiar cand maghiarii erau f. siguri ca vor avea Legea minoritatilor (ba chiar cereau tot felul de prevederi autonomiste).
      Si a lansat o tema exploziva de campanie electorala.

      Personal, voi vota si voi indemna la vot toti cunoscutii si familia, cu partidele sau coalitia care au sanse sa lase UDMR in afara guvernarii, a devenit unul din criteriile mele de baza, dupa cel al cresterii economice si luptei contra evaziunii fiscale.

      Ai program de crestere PIB? Ai masuri clare de reducere a evaziunii? Refuzi alianta cu UDMR?
      Ai votul meu si nu numai !
    • +13 (27 voturi)    
      Si al meu ! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:15)

      Flavius [anonim] i-a raspuns lui un aligator

      Fantastici ungurii . Pe astia daca ii trimiti la polu` sud dupa 2 saptamani se bat cu pinguinii si isi fac propriul ghetar autonom . Pur si simplu o natie care nu poate sa scape de fustrarile istorice si care are revizionismul in sange .

      Ce se intampla in Romania e destul de trist , majoritatea a ajuns sa se dea peste cap si sa danseze dupa cum canta minoritatea.
      In ritmul asta maine poimaine or sa ne ceara sa nu mai sarbatorim 1 decembrie pt ca ii ofensam . Si noi o sa acceptam . Poate exagerez dar directia asta e . Politica pasilor marunti...

      Acum 2-3 ani cereau in soapta cate o lege minora pro-maghiara si din cand in cand mai scoteau cate o vorba , mai pe la spate , despre autonomie. Acum cateva luni au ajuns sa vorbeasca pe fata de "tinutul secuiesc" ca azi sa mai ceara si partiumul pe langa . Directia nu e buna...

      Adevarat , nu or sa poata lua tinutu` secuiesc cu ei in ungaria , insa pot avea grija sa ne creeze 2 enclave maghiare , autonome care nu se indentifica in nici un fel cu tara asta , si nu cred ca am vrea asa ceva . In loc sa ii asimilam noi pe ei , ne asimileaza ei pe noi...cel putin in harghita si covasna.

      Pe cuvantu meu ca nu mai inteleg , ce va lipseste fratilor ? Scoala aveti in limba voastra , administratie la fel , placute aveti , fonduri pt nspe mii de activitati culturale aveti , sa defilati cu steagu ungariei cand si pe unde vreti va lasam , pana si in parlament ati fost tinuti tot timpul . Ce mai vreti ? Pana una alta e si tara noastra , si vedeti voi , noi suntem aia majoritari . Sfatu meu sincer e sa spuneti "atat , de ajuns" si sa va vedeti de treaba...incetul cu incetul sentimentul antimaghiar e trezit , si tinand cont ca noi suntem 20 de milioane si voi 1.5 nu va vad bine.Doamne fereste sa pierdeti si altceva pe langa placute bilingve si majoritatea in 2 judete...

      Astept minusurile aferente . Parca vad ca ma trezesc cu nspe mii de comenturi cu "esti un extremist" , "nu esti tolerant" sau mai stiu eu ce...
      • +2 (8 voturi)    
        VEZI ca stii! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:35)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Flavius

        Daca erai sigur de comentariile, de extremist si...si.... ! Eu te intreb in ce zona sau judet locuiesti ? dar sunt sigur ca nu ai nici un contact cu cei ce vorbesc o alta limba decat cea ROMANA !
        • -1 (3 voturi)    
          bine zici! (Duminică, 26 iunie 2011, 14:18)

          roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

          altfel compatriotii nostri ar sti ce inseamna toleranta ! Nu cunosc ce-nseamna sa vorbesti stalcit (caruia dintre noi nu-i mai scapa...) si totusi sa fii apreciat pentru curajul de a te exprima intr-o alta limba decat cea materna? Pentru curajul de a-ncerca sa faci fata concurenti intr-o tara straina? Poate nici n-au reusit sa priveasca spre Ro din afara granitelor, sa vada cat de mici suntem. Azi cand granitele dispar, cand oameni de diferite etnii traiesc impreuna, noi nu stim cum sa ne izolam. Singura sansa a Romaniei sunt tinerii, studentii care se vor intoarce acasa si vor cladi in RO ceea ce vad afara, ignorand marginirea autohtona. Altfel...
      • 0 (2 voturi)    
        legea nu este aplicata (Duminică, 26 iunie 2011, 0:49)

        tepes [anonim] i-a raspuns lui Flavius

        Dilema ta este justificata.Acesti minoritari sa demonstrat nu stiu decit de frica.Dar-nu ma refer aici la forta bruta ci la forta legii.Daca s-ar respecta si aplica legea corect si fara teama ar fi usor de pusi la punct.
    • -10 (20 voturi)    
      Pentru C.Antonescu (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:31)

      adi [anonim] i-a raspuns lui un aligator

      Daca promiti sa nu te aliezi cu bozgorii,te votez si fac si lobi!!!
      • -2 (2 voturi)    
        cat % ia USL? (Duminică, 26 iunie 2011, 14:31)

        bula [anonim] i-a raspuns lui adi

        daca ia numai 42-43% sa-i vezi alergand dupa UDMR ! daca iau 48-49% devin "vadimisti". PS. Ce predictie o fi facut Hunor?
    • +5 (13 voturi)    
      si crezi (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:51)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui un aligator

      ca daca va promite se va si tine de promisiune vreunul?
    • -5 (11 voturi)    
      Basescu iti poate promite asta. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:56)

      george [anonim] i-a raspuns lui un aligator

      la cum ne-a obisnuit pana acum ce adora azi, uraste maine.
    • +6 (16 voturi)    
      Parerea mea, din Ardeal (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:22)

      eugeni [anonim] i-a raspuns lui un aligator

      Am vazut lume pornita impotriva ungurilor si mai apriga in afara Ardealului. (in Buzau a castigat PUNR :) daca imi aduc bine aminte ).


      Eu cred ca trebuie sa remarcam faptul ca sunt deschisi la un compromis, compromis care reprezinta marca unor politicieni maturi, marca pe care nu o remarc la USL: "Nu facem compromis"
  • +2 (16 voturi)    
    kosovo (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 16:32)

    NewLevel [anonim]

    Eu unul constat o acutizare si o schimbare majora a tonului maghiarilor.
    Avem politicieni de la Budapesta care vin in Transilvania sa-si dea cu parerea despre organizarea teritoriala, aparitia Tinutului Secuiesc cu reprezentanta la Bruxelles in nu stiu ce sediu al Ungariei, Belea asta vorbeste despre lupte grele dar si de culise si de pierderi uriase... acum citeva zile se proferau amenintari cu iesiri in strada ale etnicilor maghiari... Basescu, desi acum citiva ani spunea ca maghiarii vor avea aceeasi autonomie pe care o vor avea si romanii, acum vine cu idei de genul "8+2"... pai ce e aici, ma, sat fara ciini?
    • -2 (2 voturi)    
      calmativa domnilor (Duminică, 26 iunie 2011, 1:09)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      Dle.cred ca nu ai inteles prea bine fenomenul unguresc.Pot spune ce vor,ca doar nu-i doare gura atit cei de aici cit si cei din ungaria (guvernul maghiar)Insa,toate acctiunile lor sint contabilizate si care sint ca un scut de aparare pt.noi la un moment dat.Asa ca nu trebuie sa ne isterizam doar pt ca ei fac tot felul de calcule autonomiste.Atita timp cit sintem majoritari in ardeal circa 4la 1 nu pot face absolut nimic fara romani punct.Insa daca vor trece la fapte incalcind constitutia tarii va fi vai de capul lor,atunci si numai atunci vom putea interveni in forta legal pt. a apara constitutia de naravurile unor besmetici
  • +8 (12 voturi)    
    evident (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 16:33)

    me [anonim]

    cel mai bine e la ciolan ...
  • -3 (5 voturi)    
    cam subtire selectia ... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 16:45)

    traian [anonim]

    Interesanta logica ta.Si daca promisiunea asta o vor face numai cei de la PRM?
  • 0 (8 voturi)    
    PNL alimenteaza atmosfera antimaghiara?!! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:17)

    costica [anonim]

    Pai, PDL ce spunea in 2008 cand PNL era la guvernare cu UDMR??!! Nu 1 data am spus ca PDL si Boc il acuzau intr-una pe Tariceanu ca vinde tara UDMRului!!! Asa face si PNL acum, acuza PDL ca vinde tara la UDMR!!! Partidele romanesti sunt alaturi de UDMR si-i indeplinesc toate cererile cat timp guverneaza impreuna dar acuza partidul romanesc ce guverneaza cu UDMR cand sunt in opozitie!! Nu crde ca Marko Bela nu stie asta, a spus-o si el de multe ori !!! De exemplu din 2012 daca vine USL la guvernare si intra si UDMR, o sa vedem PDL cu Dl Boc in frunte atacand toata ziua buna ziua coalitia de guvernare ca vinde tara si Ardealul UDMRului!! N-am sa uit ce mai combatea Boc in 2008 ca un mare si vajnic ardelen si cum azi la guvernare cu UDMR sta drepti in fata lor ca sa nu se darame sandramaua de la guvernare!! Ipocrizie politica romaneasca, nu interese nationale asa cum exista la UDMR..... mizerie politica romaneasca....
  • +3 (5 voturi)    
    Bucurestiul o sa zica ceva?!!! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:21)

    lili [anonim]

    "Fireste ca ne poate ajuta atitudinea Guvernului maghiar, dar in spatele culiselor am primit critici ca nu luptam suficient de bine pentru autonomia Secuimii. Daca credeti ca a sosit momentul, trebuie o luare de pozitie la Bruxelles, la Budapesta, macar sa comparam lumea iluziilor, nu ca autonomia teritoriala a Secuimii ar fi o iluzie pentru mine. Pentru mine autonomia este un lucru important. Haideti domnilor (din Budapesta - n.r.) sa ne spuneti cum putem lupta pentru autonomie", a spus Marko.

    ".....singura pozitie fiabila este ca in momentul de fata sa nu ne atingem de sistemul existent, insa pe termen lung noi dorim ca Transilvania sa arate altfel din punct de vedere administrativ, ....."
  • +6 (12 voturi)    
    UDMR, to be or not to be. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:41)

    mircea [anonim]

    UDMR daca nu inmoaie din pretentiile de autonomie teritoriala risca sa nu mai fie partid parlamentar iar membrii sai sa fie preluati de partidele politice romanesti.O situatie care de fapt ar fi normala.Basescu si PDL au dat un sah la UDMR,iar UDMR nu are prea mult spatiu de manevra.Se pare ca jocul UDMR de a fi la putere,indiferent care partid obtine majoritatea,se apropie de sfarsit.
    • +1 (1 vot)    
      Asa cred si eu... (Duminică, 26 iunie 2011, 10:26)

      George [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ... UDMR e cam in corzi, mai nimic nu le iese de vreo cateva saptamani incoace, dar... merg inainte cu Basescu, sa nu piarda si ce au acum...
  • +7 (13 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:45)

    jicu [anonim]

    totusi au devenit obositori ,sacaitori astia cu autonomia lor. sa fie atunci autonoma delta dunarii ca acolo majoritari sunt lipovenii si rusii, toata dobrogea e plina de turci,tatari,machidoni deci sa fie placute in 7 limbi. deja e prea mult,prea aiurea,si mai ales e clar ca dupa asta iar vor mai cere ceva si tot asa ... subscriu...cine promite ca un va face nici o alianta cu UDMR are votul meu
  • +1 (7 voturi)    
    regionalizare (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:17)

    Roman cinstit [anonim]

    Lasati-i pe maghiari pe tusa, au furat destul in tara asta. Sper sa fiti destepti, bazandu-va pe opozitia romaneasca pura care nu poate fi impotriva patriei noastre dragi, pentru care au luptat si si-au dat viata stramosii nostri.
  • -3 (13 voturi)    
    Sa scapam odata pentru totdeauna de unguri (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:35)

    Soim roman [anonim]

    Au tinut in sah timp de 20 de ani politica romaneasca, cu oportunismul lor.
    Singurul lor obiectiv pentru tara asta este autonomia tinutului unguresc, nimic altceva.
    PDL-ul ii tine aproape pentru a ramane in continuare la rosul ciolanului. Lipsa de verticalitate din partea unor politicieni care se cred romani.
    DOAR SI PENTRU ATAT, CEI DIN OPOZITIE AU VOTUL MEU. ESTE POSIBIL SA NU SE INTELEAGA IN CONTINUARE. DUPA ALEGERI, INSA TOT AR FI UN LUCRU MARE DACA NE-AR SCAPA DE UNGURII DE LA GUVERNAREA TARII.
    ACESTI UNGURI CARE ATENTEAZA LA TERITORIUL ROMANIEI SI LA NATIUNEA ROMANA.
  • -1 (13 voturi)    
    Respect si Jos Palaria,Domnule Marko Bela ! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:39)

    Antifanatic [utilizator]

    Gradul de cultura si civilizatie al maghiarilor si secuilor este cu cel putin 30 de ani inaintea romanilor ! Decat sa stau o zi in moldova sau oltenia,ori in sudul tarii, pesedizat cu dragnea, prefer sa stau 50 de ani langa unguri sau secui si stiu ca voi fi respectat, daca si eu ii respect si nu ii jignesc ! Domnul Marko Bela este un Om absolut remarcabil, de un bun simt rar... Cat mai trebuie sa suportam Laturile si Excrementele Scarnaviilor Slehtei de Golani ai lui antonescu ?
    • 0 (8 voturi)    
      @ Antifanatic (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:21)

      Sibian [anonim] i-a raspuns lui Antifanatic

      Domnule Antifanatic....ca sa calci in Hargita si covasna trebuie sa vorbesti maghiara (sau sa zic secuia???), daca o vorbesti ai o sansa de 50% sa supravietuiesti....cativa ani!...ca roman...adevarat
    • +1 (3 voturi)    
      buna asta! (Duminică, 26 iunie 2011, 1:21)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui Antifanatic

      :)) =))
    • -1 (1 vot)    
      Subscriu, bine zici! (Duminică, 26 iunie 2011, 19:10)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Antifanatic

      Dragi romani, daca nu invatam sa fim decenti, respectuosi, nu vom fi nicicand respectati!
      Chiar daca simpatizati cu opozitia, respectul fata de celalalt e obligatoriu.
  • +7 (11 voturi)    
    Veto (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:43)

    Duncan_Idaho [utilizator]

    Nici asa, nici asa! Opuneti-va la orice progres, "mai draga", sapati-va singuri. Abia astept sa scadeti sub pragul electoral, si cred ca deja sunt si secui care sunt de acord cu asta, oricum nu faceti nimic real pentru ei. Doamne ajuta!
  • -1 (9 voturi)    
    Pericolul cel mare, USL. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:45)

    T. Balaceanu [anonim]

    Daca romanii se vor trezi la realitate (asa, ca mine), vor realiza ca, acum, fundamental este sa se mentina actuala coalitie guvernamentala, cu orice pret, singurul pret inadmisibil fiin doar o dezmembrare rapida a Romaniei, ca in 1940. Nu cred ca UDMR urmareste acum asa ceva. Pericolul prezentat de USL este imens! Trebuie impiedicati sa preia acum conducerea tarii!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu stiu de ce ai luat minusuri. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:09)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui T. Balaceanu

      Ai dreptate in foarte mare parte.Probabil ca minusurile ti le-au dat USL si ungurii extremisti.
  • +1 (3 voturi)    
    Reorganizarea teritoriala a Romaniei (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:47)

    Medina [anonim]

    Impartirea teritoriala a Europei de Sud-Est - subiect pe tabla de sah a ungurilor.
  • +7 (7 voturi)    
    gresit... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:58)

    Vlad [anonim]

    ...mie mi se pare ca UDMR-ul alimenteaza astfel de sentimente.
  • +3 (5 voturi)    
    P.N.L. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:00)

    Nedero [anonim]

    Partidul National al Lingusitorilor.... Mai bine sa taca Crin, partidul condus de el a devenit curva curvelor in politica. Desi mai toata lumea pe UDMR vrea sa vada in aceasta ipostaza. P.N.L. declara dusman pe PSD acum sunt buni prieteni sau amanti. daca PD ar face o propunere sa zicem aveti atat si atat ar fi si la guvernare.
  • +2 (4 voturi)    
    Crin e anti-orice (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:30)

    anonim [anonim]

    Nu stiu daca tot PNL-ul e asa, dar daca asta zic ei ca-i reprezinta... PNL, PNTCD, uite asa o sa uitam istoria.
  • +3 (3 voturi)    
    bravos, natiune romana !!!! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:58)

    vio [anonim]

    "Marko Bela a adaugat ca depinde doar de UDMR ce se va intampla in viitorul apropiat."

    Bravos, natiune romana !!! Marko Bela vorbeste de parca nici nu existi!!! Totul depinde numai de UDMR!!! Romanii nu exista !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Romania Medievala - istoria falsificata (Duminică, 26 iunie 2011, 5:28)

    mihai paraschiv [anonim]

    http://www.petitieonline.com/aprai_istoria_romanilor#form
    http://www.ziaristionline.ro/2011/06/06/raportul-patapievici-asupra-natiunii-romane-un-mozaic-de-populatii-intr-un-teritoriu-al-nimanui-o-afacere-mae-icr-de-7-milioane-de-euro/
    “Mai multi istorici ne semnealaza un nou grav atentat la Istoria Nationala, care vine in completarea Raportului Tismaneanu. Este vorba de “Raportul Patapievici” asupra istoriei Romaniei, in care se afirma, printre alte enormitati: “Aceasta pentru că România, unul dintre cele mai tinere state ale Europei actuale, născut din Unirea de la 1859 (a Moldovei şi Tării Româneşti) şi din Marea Unire de la 1918 (realizată prin aderarea Transilvaniei), nu fusese niciodată până atunci o Naţiune, ci mai degrabă un mozaic de civilizaţii, de populaţii, de culturi şi de etnii care au învăţat să trăiască împreună, să dialogheze, să facă comerţ, şi, mai presus de toate, să îşi construiască o limbă şi o conştiinţă comune în timp ce erau supuse, de-a lungul secolelor, predominanţei politice a uneia sau alteia dintre marile puteri vecine.” Personajul caruia Institutul Cultural Roman i-a incredintat falsificarea istoriei Romaniei la nivel international este un elvetian de origine poloneza, pe numele sau Laurent Chrzanovski.
    Afacerea rescrierii istoriei nationale in stil maghiaro-bolsevic este impachetata intre copertile unui volum de lux cu titlul “Romania Medievala” si a costat pana acum circa un milioan de euro (1.000.000 Euro). Costurile se vor ridica insa la 7 milioane de euro (ati citit bine) pentru ca implica si o serie de expozitii internationale, realizate de MAE si ICR sub patronajul Presedintiei Romaniei. Sau cel putin asa isi propun Baconsky si Patapievici. […]
    Textul de prezentare a proiectului realizează o performanţă incredibilă, aceea de a scoate din coşul de gunoi al istoriei teoria lui Eduard Robert Roesler şi Mihai Roller publicată în Tratatul de istorie din 1960, de a o ambala în istoria migraţiilor şi de a o prezenta drept istorie a rom
    • 0 (0 voturi)    
      unde sint istoricii nostri? (Luni, 27 iunie 2011, 13:06)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui mihai paraschiv

      Ce nu inteleg ,cum poate un mozaic de civilizatii sa-si construiasca o limba ,asta-i chiar culmea, doar nu-i ca alfabetul Morse.Nu stiu ca nu am citit cartea insa pot spune ca acest aventurier numit patapievici este un anti romin (vezi cum caracteriza el poporul roman) fara cap si sira spinarii cam asa ceva,unde recunoaste singur ca a folosit expresi cam tari
  • 0 (4 voturi)    
    Atmosfera antimaghiara e creeata de UDMR (Duminică, 26 iunie 2011, 9:53)

    vasile [anonim]

    Nicicand nu m-am simtit mai patriot !

    UDMRul a stors tot ce e mai bun in mine in materie de patriotism.
    Sa nu mai vad picior de bozgor in fata mea, ca maine voi trece Carpatii cu arma in mana
    Pana cand vom mai rabda UDMRistii care isi bat joc de tara asta, de valorile ei
    Nu au de gand sa plece cu tot calabalacul acolo in pusta maghiara ??

    Va jur, imi este asa o greata de maghiarime, Tokes asta ar trebui primul asasinat.
    Apoi desfiintate judetele maghiare, stramutati obligatoriu si supraveghiati toti revansarzii din tara asta.
  • +2 (2 voturi)    
    despre unguri (Duminică, 26 iunie 2011, 22:15)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Dragi tovarasi unguri,de ce sa treceti in opozitie? Stati
    bine la guvernare alaturi de PDL si va va sterge istoria definitiv! Si eu sunt minoritar,mai bine zis am fost,dar
    atata virulenta ca la voi nu am mai intalnit nicaieri n lumea civilizata! Nu stiu de ce va considerati rasa superioara? duceti-va in gara Keleti de la Budapesta
    si veti constata ca este mai rau decat in cocioabele
    daramate de pe strada Berzei din Bucuresti si dupa
    care plang ongeurile PDL-ului! Ati vrut sa traiti bine
    langa PDL la guvernare,asa sa va ajute Dumnezeu!!
    Sa va dea dupa sufletul vostru!


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version