​AUDIO Ce spun europarlamentarii PSD, PNL si PDL despre infiintarea Reprezentantei Tinutului Secuiesc la Bruxelles

de Attila Biro     HotNews.ro
Luni, 30 mai 2011, 22:45 Actualitate | Politic

Marti 31 mai la Buxelles va avea loc receptia organizata de europarlamentarii UDMR Laszlo Tokes, Iuliu Winkler si Sogor Csaba cu ocazia deschidererii Reprezentantei Tinutului Secuiesc la Bruxelles. Europarlamentarul Catalin Ivan sustine ca prin infiintarea reprezentantei se incearca “individualizarea Tinutului Secuiesc si apropierea acestuia de Ungaria”.  Iuliu Winkler spune insa ca reprezentanta va functiona ca si intrument de promovarea si de atragere de fonduri europene si ca numele biroului a fost ales pentru a promova brandul “Tinutul Secuiesc”. Europarlamentarul PSD Corina Cretu sustine ca “Este o incercare de a impune o fictiune”.
  • Marian Jean Marinescu PDL: Este inutila acesta reprezentanta pentru ca nu vor fi primiti de nimeni
  • Cristian Busoi, PNL: Este un demers nefericit, o provocare care nu poate aduce nici un beneficiu nici celor trei judete.
  • Norica Nicolai, PNL: Nimic nu justifica infiintarea unei astfel de reprezentante
  • Traian Ungureanu PDL: Am mai spus si in alta parte ca nu am nimic de comentat.
Catalin Ivan PSD: Nu este o initiativa deloc serioasa. Chiar si argumentatia celor trei europarlamentari UDMR este una mincinoasa. Ei spun ca doresc sa deschida acesta reprezentanta pentru a atrage fondurile europene, pai banii europeni sunt gestionati de autoritatile nationale de management. Ei sunt la guvernare si sustin guvernul Boc. Au ministri, au secretari de stat. Pentru ce le trebuie reprezentanta? Ministrii si secretarii lor de stat ar trebui sa fie mai eficienti pentru ca acolo se blocheaza. Asta ar fi o minciuna.

Listen!
  • Ei mai spun ca reprezinta si romanii din Tinutul Secuiesc, dar in acest birou nu sunt implicati  romani, sunt doar maghiari. Nu au implicat nici un europarlamentar, nici un roman din acele judete. Toata argumentatia fiind mincinoasa, nu ma face sa cred decat ca toata inititiva este una mincinoasa. Daca pun in context ca Laszlo Tokes a fost ales vicepresedinte al PE pe un post al Ungariei, el fiind europarlamentar roman, mai pun la socoteala si ca presedintia ungara a UE a venit cu o carpeta reprezentant Ungaria Mare cu Transilvania inclusa in granitele ei. Nu cred in coindicente. Cred ca strategia UDMR este pusa la punct la Budapesta impreuna cu Orban si cu guvernul de acolo si este una sfidatoare la adresa Romaniei.
  • Complicitatea PDL ma surprinde intr-un fel. Pe de-o parte sunt la guvernare cu voturile UDMR-ului, e clar ca sunt santajati permanent de acestia. Dar sa nu spui nimic, sa nu iei atitudine, e cam mult.
  • Acest birou poate sa individualizeze acesta regiune si sa transmita semnalul ca este dominata etnic de secui si sa militeze pentru autonomia regionala locala si sa faca presiune pe guvrenul slab de la Bucuresti si pe Traian Basescu astfel incat viitoarea regionalizare sa se faca conform acelei harti care a scapat de la Guvern cu Tinutul Secuiesc prelungit pana la granita cu Ungaria; sa faciliteze colaborarea guvernului de la Budapesta numai cu o regiune din Romania dincolo de relatiile intre cele doua state membre. Se incearca pe orice cale individualizarea Tinutului Secuiesc si apropierea acestuia de Ungaria.
Iuliu Winkler: Initiativa este una mai veche si porneste din nevoile Tinutului Secuiesc. Harghita si Covasna, alturi de cateva judete din Moldova, sunt judetele cu cel mai redus grad de dezvoltare economica din Romania. In 2008, in decembrie, Consiliul Judetean Covasna a deschis un birou de reprezentare economica si pe probleme de finantari europene la Bruxelles. In 2010 si CJ Harghita s-a raliat si a deshis un asemenea birou. Din cate stiu si la Consiliul Judetean Mures problema a fost prezentata si este in stadiu de avizare.

Listen!
  • Vad functionarea acestui birou in doua sensuri. Pe de-o parte promovarea imaginii Tinutului Secuiesc in mediul european de la Bruxelles, in institutiile europene, dar si in mediul de afaceri. Si in sesnsul celalalt, transmiterea de informatii asupra unor oportunitati de la Bruxelles catre beneficiarii din cele doua judete, Harghita si Covasna.
  • Cat despre implicarea sa si a colegilor europarlamentari Laszlo Tokes, Sogor Csaba, europarlamentarul sustine ca pana in prezent nu au facut decat sa se ocupe de receptia ocazionata de deschiderea biroului. “Ca si europarlamentari era normal sa ajutam. Este un gest cotidian. Este o receptie la fel ca si sutele de receptii care se fac la Bruxelles.”Pe viitor europarlamentarul sustine ca va avea o colaborare mai stransa. “Cred ca voi avea o colaborare mai stransa de perspectiva”.
Listen!
  • Iuliu Winkler sustine ca numele de de Reprezentanta a Tinutului Secuiesc a fost fost ales din motive ce tin de branding. “Este o denumire traditionala. Este o denumirea care permite identificarea unei regiuni sau a unei traditii si asta se intampla si cu biroul de reprezentare a Tinutului Secuiesc. Marca “produs secuiesc” este marca inregistrata in Romania si dosarul este depus si la oficiul pentru marci europene. Actiunea pentru brandingul Tinutului Secuiesc este inceputa de doi ani. Este vorba de un brand.
  • Cat despre pozitiile radicale ale partidelor de opozitie din Romania, Iuliul Winkler a declarat urmatoarele: Este evident ca toate fortele din opozitie cauta orice mjiloace prin care sa poate indeparta UDMR de la Guvernare, sa poate sa faca niste pasi pentru rastunarea guvernarii de coalitie, se ajunge iata pana la aceste actiuni. Opinia publica trebuia sa vada dincolo de aceste inflamari. Ce dorim acum? Sa dezbatem o problema reala? Sau dorim sa daca nu putem sa invitam UDMR sa paraseasca coalitia de guvernamant, poate putem sa presam UDMR sa parareasca coalitia prin punerea pe tapet a eternei probleme magiare.
Corina Cretu PSD: Este o incercare de a impune o fictiune. Tinutul Secuiesc nu exista. Ei forteaza pentru un vis. Sunt insa surprinsa de faptul ca la acesta idee a aderat si Iuliu Winkler pe care il stiam moderat. Sunt socata de pasivitatea guvernului. Este insa clar si faptul ca PDL sprijina acesta initiativa in mod tacit. Cred ca si grupul PPE ar trebui sa analizeze daca tolereaza un asemenea fapt. Nu trebuie sa ne inflamam, dar nici nu putem sa ramanem impasibili.
  • Nu deschiderea unui biroul al Bruxelles este o problema, dar nu vad de ce au introdus denumirea Tinutul Secuiesc, o entitate care nu exista. De l-au numit asa? Cat despre faptul ca acest birou este destinat atragerii de fonduri europene, eu nu cred aceasta poveste. Este praf in ochi. Sa nu ne creada prosti. Destinatia biroului este clara si pentru ca este implicat domnul Tokes care nu a ridicat niciodata problema turismului sau a atragerii de fonduri europene. Toate declaratiile sale se refera la autonomia teritoriala. ”
Cristian Busoi PNL: Este un demers nefericit, o provocare care nu poate aduce nici un beneficiu nici celor trei judete. Spun asta pentru ca este un demers controversat deja. Va fi utilizat de cei care se hranesc din extremis, atat maghiari, cat si romani. Cat despre explicatiile ca se doreste atragerea de fonduri europene, statul roman are deja suficiente institutii pentru asta. O reprezentanta speciala este astfel inutila. Noi europarlamentarii reprezentam toti alesii. Daca cineva din Harghita sau Covasna are nevoie de ajutor pentru atragerea de fonduri, poate sa apeleze la noi si va asigur ca ii vom ajuta cu tot ce putem.”

Norica Nicolai PNL: Nimic nu justifica infiintarea unei astfel de reprezentante. Initiativa trebuie dezavuata, atat de noi europarlamentarii romani, dar si de autoritatile din tara. Cat despre explicatia ca s-ar dori atragerea de fonduri europene reprezinta cel mai facil mod de a explica. De principiu, comitetul regional si alte structuri sunt competente in atragerea de fonduri europene. Nimeni nu si-a infiintat o reprezentanta pentru un tinut, dar pentru judete sunt multe astfel de reprezentante. Daca s-ar fi infiintat o reprezentanta pentru judetul Harghita sau Covasna nu era nici un fel de problema.

Traian Ungureanu PDL: Am mai spus si in alta parte ca nu am nimic de comentat. Am spus intr-o prima faza ca nu comentez, nu pot acuma, nu pot sa spun ca am ceva de comentat.

Marian Jean Marinescu PDL: Este o provocare inutila pentru ca asa consider eu ca a fost facuta. Nu are nici un sens. Este o regiune care nu exista oficial si nu are cum sa fie recunoscuta in institutiile europene. Este inutila acesta reprezentanta pentru ca nu vor fi primiti de nimeni. Cele trei judete care cica fac parte din reprezentanta sunt reprezentate la Bruxelles, sunt membre in comitetul regiunilor. Mai este si reprezentanta regiunii centru din care fac parte aceste judete. Fondurile europene se acceseaza in Romania, nu la Bruxelles. Sunt povesti.
 
Listen!

Presedintele PNL Crin Antonescu a cerut public o pozitie clara din partea presedintelui Traian Basescu, a premierului Emil Boc, a ministrului de Externe si a presedintelui UDMR in legatura cu deschiderea la Bruxelles a unei reprezentante a tinut Secuiesc. Vezi mai jos declaratii lui Antonescu:
  • USL isi exprima ingrijorarea fata de atitudinea pe care autoritatile din Romania - presedinte, Guvern, formatiunile politice componente ale Coalitiei - o au in raport cu deschiderea la Bruxelles a unui birou, sau a unei reprezentante, a unei entitati care nu exista legal in Romania si anume Tinutul Secuiesc, asa cum a fost el numit, prezentat, cu acest prilej.
  • USL isi exprima ingrijorarea fata de atitudinea pe care autoritatile din Romania - presedinte, Guvern, formatiunile politice componente ale Coalitiei - o au in raport cu deschiderea la Bruxelles a unui birou, sau a unei reprezentante, a unei entitati care nu exista legal in Romania si anume Tinutul Secuiesc, asa cum a fost el numit, prezentat, cu acest prilej.
  • Domnul Tokes Lazslo a afirmat, in mai multe randuri, ca Tratatul de la Trianon este inacceptabil pentru domnia sa, ca apartenenta Transilvaniei la Romania este o problema ce ar trebui remediata. Pozitiile domnului Tokes sunt foarte clare si sunt inacceptabile pentru noi. Ele sunt, insa, acceptate tacit de presedinte, de primul ministru, de ministrul de externe. De aceea, am cerut autoritatilor romane o pozitie cu privire la intentia infiintarii unei reprezentante a Tinutului Secuiesc la Bruxelles. Noua ni se pare obligatoriu sa semnalam ca, sub privirea complice a autoritatilor romanesti, din pacate, UDMR se duce dupa Lazslo Tokes si face un pas pe calea unei politici de tip autonomist-teritoriale care nu poate fi acceptata de nicio forta politica responsabila din stat.
Ce spun aautoritatile locare implicate? Presedintele Consiliului Judetean Harghita, Borboly Csaba, a explicat intre-un interviu Hotnews.ro care este scopul, ce atributii va avea si cine va gestiona biroul de reprezentare regionala la Bruxelles.
  • Luni 30 mai grupul PPE s-a dezis de actiunea sustinuta Laszlo Tokes, Iuliu Winkler si Csaba Sogor.  Presedintele PPE din Parlamentul European, Joseph Daul, a precizat intr-uncomunicat ca popularii europeni nu sunt implicati in niciun fel in organizarea receptiei din 31 mai legata de deschiderea unei reprezentante a Tinutului Secuiesc la Bruxelles. "Doar organizatorii acestui eveniment sunt responsabili", precizeaza Joseph Daul, intr-un comunicat de presa.
  • Reactia popularilor europeni vine in conditiile in care in partea de jos a invitatiei semnate de ''Laszlo Tokes, vicepresedinte al Parlamentului European, Csaba Sogor si Gyula Winkler, membri ai Parlamentului European'' a fost trecuta sigla grupului Partidului Popular European (PPE) din PE, din care fac parte cei trei eurodeputati UDMR.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2987 vizualizari

  • 0 (10 voturi)    
    nevoi... (Luni, 30 mai 2011, 22:58)

    me [anonim]

    "Iuliu Winkler: Initiativa este una mai veche si porneste din
    nevoile Tinutului Secuiesc."


    Tinutul respectiv are nevoie de noi conducatori - nu pseudo-nationalisti
    • +10 (12 voturi)    
      Minciuna, ipocrizie, manipulare, separatism (Marţi, 31 mai 2011, 0:58)

      Budos Szekely [anonim] i-a raspuns lui me

      Romania trebuie sa raspunda inteligent acestor provocari, subteran si dur, stim sa facem asta, intrebati-l pe Voronin.

      Cred ca avem capacitati sa ii facem viata foarte grea lui Victor Orban in UE si chiar in Ungaria, sa dam drumul la controale cu miile, zi si noapte, in toata Harghita si Covasna, sa boicotam tacit orice produs sau serviciu maghiar sau secuiesc.

      Romania ar fi mai temuta la Budapesta, tara s-ar mai curata de cateva sute de infractori care actioneaza in mafiile maghiaro-secuiesti din Transilvania si cetateanul de etnie maghiara din Romania ar invata ca daca vrea sa castige bani aici trebuie sa respecte acest popor.

      Nu e dificil sa facem asa ceva si nici nu trebuie sa trambitam pe toate drumurile.

      Tokes e sustinut de Budapesta si e ales pe liste UDMR, exista o conspiratie criminala impotriva Romaniei si trebuie sugrumata incet si sigur.
      • +4 (4 voturi)    
        deja (Marţi, 31 mai 2011, 13:05)

        luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui Budos Szekely

        am inceput sa evit produsele produse in Ungaria !
      • +3 (3 voturi)    
        da (Marţi, 31 mai 2011, 14:10)

        Marutza23 [utilizator] i-a raspuns lui Budos Szekely

        sunt intru totul de acord cu tine..eu am fost in Sfantul Gheorghe( orasul saint george) cum au denumit ei, si nimeni nu vroia sa vorbeasca romaneste..:(
    • -2 (2 voturi)    
      Goguta (Marţi, 31 mai 2011, 12:37)

      miki [anonim] i-a raspuns lui me

      Ca domnii Cretu ,Busoi,Nicolai si alti parlamentari europeni ai opozitiei sunt pe dinafara deja ne-am obisnuit.Ei,ca si altii de teapa lor merg la Bruxelles sa-si incaseze diurnele si nu pentru altceva.Vedem tot mai des cum tota lumea se pricepe la orice doar,ca in momentul in care e pus sa faca nu este in stare.Romanul care se pricepe la toate in special la agricultura ,economie si fotbal.
      • +2 (2 voturi)    
        obisnuieste-te cu realitatea. (Marţi, 31 mai 2011, 17:13)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui miki

        Bine ma miki si ce propui,nu ne-ai spus nimic despre subiect,vorbesti asa sa te afli-n treaba.Cred ca mai repede decit iti inchipui va, va fi rusine sau frica sa te declari ungur in Romania si asta datorita unor iresponsabili nostalgici care traiesc in trecut.Pacat.
  • +9 (11 voturi)    
    Rusine (Luni, 30 mai 2011, 23:00)

    drak latinu [utilizator]

    Pt aia care au initiat asa ceva. Trebuie judecati pt tradare si daca sunt gasiti vinovati : trasi in teapa ( la propriu si figurat ).
  • -9 (13 voturi)    
    no acuma asta-i problema (Luni, 30 mai 2011, 23:29)

    caius tertius [anonim]

    ca si-o facut secuii birou la brux, hai sa ne victimizam
  • +3 (5 voturi)    
    Deces (Marţi, 31 mai 2011, 1:08)

    Daniels22026 [utilizator]

    Deci initiativa lui Tokes la Bruxelles s-a nascut moarta.
  • +3 (5 voturi)    
    cu asemenea fruntasi circumspecti (Marţi, 31 mai 2011, 6:41)

    cin-cin [anonim]

    nu-mi fac griji de viitorul Reprezentantei: in prima stire era inca formula umflata despre "reprezentarea diplomatica" a Tinutului Secuiesc pe langa autoritatile UE, a disparut. Apoi asumarea patronajului PPE macar pentru cheful de deschidere, acum avem reactia la aceasta impostura. Nu in ultimul rand omiterea de pe invitatii a textului in limba romana cu care s-au bagat cu laba ca ursuletul in cuibul de viespi: esti tinut unguresc si doresti sa-l promovezi dar nu le tradezi celor avizati unde te-ar putea gasi in caz de interes.
    Prea multa patima dauneaza judecatii drepte.
  • +1 (5 voturi)    
    ROMANIA indivizibila (Marţi, 31 mai 2011, 7:49)

    noe [anonim]

    tokes se face ca tine cu UDMR-ul din ROMANIA ,in realitate este ptr a creea zazanie intre etnicii maghiari din ROMANIA ca sa vina dansii la conducere.,fiind bine platiti ptr aceasta din exterior Populatia tarii traieste in intelegere si toleranta ,dar articolele cu tokes creeaz panica in UE..Cu i iieste de folos furtuna,.?Datoria opozitiei in orice epoca ,este sa vegheze atata timp cat ceilalti sunt la conducere,..Acum chiar dam o bila alba opozantilor ca dau dovada de mari INTELEPTI [fara unii conducatori de partid care cred ca menirea lor este sa se bata cu Presedintele sau prim -ministrul ceeace este gresit] Parlamentul este cel care aproba lecile DACA nu merge ceva ,votati legi de coercitieptr toti,..nu partenic,..
  • -5 (7 voturi)    
    birou (Marţi, 31 mai 2011, 8:44)

    Spock [anonim]

    Nu vad nimic rau in asta, probabil daca nu aparea in nume Tinutul Secuiesc, ci Banat sau Dobrogea sau Bucovina stirea trecea neobservata. Dar nah, goana dupa senzational este mare in presa din Romania si nationalismul asta turbat prinde la publicul incult din Romania.

    Insa baietii au pus caruta inaintea cailor. Spun asta fiindca ei au facut birou pentru nimic. La ce sa faca ei lobby? La drumuri, care arata ca dupa razboi? La un oras, Sfantu Gheorghe, in care doua-trei strazi sunt asfaltate iar restul sunt varza, iti rupi masina daca circuli acolo? Are Tinutul Secuiesc o zona industriala (in afara Tg Mures) bine delimitata cu facilitati la achizitia terenurilor, cu curent apa si canalizare? Are Tinutul Secuiesc proiecte pentru resursele din zona, adica constructia de fabrici de imbuteliere apa minerala, fabrici de cherestea, proiecte agricole pentru cultura cartofului? Din pacate liderii Tinutului situ sa faca un singur lucru: sa se bata in piept ca sunt secui. In rest ca lumea moare de foame, traieste din ce in ce mai prost, ca satele ramin goale fiindca tineretul emigreaza din cauza lipsei locurilor de munca nu prea ii intereseaza. In schimb ei stiu foarte bine ca nicun maghiar nu va vota vreodata un partid romanesc si din aceasta cauza sunt foarte ignoranti. Probabil ar fi bine ca ungurii, chiar daca nu vor vota vreodata partid romanesc, sa stea acasa la urmatoarele alegeri, astfel dind o palma mare peste obrazul acestor ignoranti. A fost cindva o vorba, dupa ce a murit Matei Corvin: " A murit Matei, a murit dreptatea". Aceste cuvinte sunt si acum actuale.
  • +7 (7 voturi)    
    USL ... (Marţi, 31 mai 2011, 9:01)

    Adrian C. [utilizator]

    Urasc sa spun asta, dar sunt de acord cu ce spun uslasii in articolul de mai sus.
  • +6 (8 voturi)    
    HotNews, ne spuneti spozitia celor ce guverneaza? (Marţi, 31 mai 2011, 9:27)

    costica [anonim]

    Va rugam sa cereti si pozitia Guvernului Boc, a Dlui Boc personal(consideram ca este o probelema importanta despre care poporul roman vrea sa stie pozitia guvernantilor Romaniei), a Dlui Basescu, a Ministrului de Externe, a Vicepremierului Marko Bela si a altor ofivcialitati, de ex Presedinta Camerei Dna Anastase si presedintele Senatului Dl Geoana. Dl Boc mai zilele trecute cot la cot cu Dna Udrea si Dna Anastase juca pingpong la inaugurarea unei sali de sport, sper sa-si faca timp sa va spuna pozitia Dumnealui in aceasta problema. Ne intereseaza mai mult pozitiile dumnealor decat ale celor din esaloanele inferioare.
  • +2 (4 voturi)    
    Ca oficialii romani de la varf nu-si spun pozitia. (Marţi, 31 mai 2011, 9:30)

    lili [anonim]

    Nu este ceva de bine. Oare, de ce ??!!! Ce ne va spune dl Basescu?! Sau dl Boc?!
  • +6 (6 voturi)    
    depinde.... (Marţi, 31 mai 2011, 10:01)

    vio [anonim]

    daca sunt la guvernare cu UDMR spun ca e ceva benign, ce nu trebuie bagat in sema, nu trebuie sa ne inflamam...... daca sunt in opozitie spun ca e ceva malign, ca autonomie, ca implicarea lui Tokes arata clar scopul asteia....depinde....
  • +6 (6 voturi)    
    Impresionant curajul lui TRU (Marţi, 31 mai 2011, 10:27)

    Cititor [anonim]

    "Nu pot acuma" adica n-am creierii la mine. Astepta sa se pronunte Basescu ca sa-i revina gandirea. JALNIC ! Mai bine ramaneai la cronici sportive.
    • -2 (2 voturi)    
      Cu adevarat iti trebuie curaj (Marţi, 31 mai 2011, 17:10)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cititor

      ca sa-i injuri pe secui ca si-au facut reprezentanta. La fel ca a posta "indignat" dar anonim. Arata o mare tarie de caracter si un curaj civic national - patriotic de mare tinuta.
  • -3 (3 voturi)    
    mult zgomot pentru nimic (Marţi, 31 mai 2011, 10:44)

    Semiramidul [utilizator]

    http://www.timesnewroman.ro/politic/4708-persoanele-fara-adapost-vor-autonomie-teritoriala
    • +3 (3 voturi)    
      putina decenta nu strica. (Marţi, 31 mai 2011, 17:23)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Semiramidul

      Semiramidule ti-ai uitat gradina ..cu cartofi nelucrata,tu esti constient ce spui sau minimalizezi o actiune lucrata de Buda--(Pesta) doar un sovin ascuns incearca a lua la misto un lucru serios vizibil si de-la brxelles.
  • +3 (7 voturi)    
    prostia (Marţi, 31 mai 2011, 11:29)

    rebel [anonim]

    Demersul ungurilor e periculos! Atentie guvern neputincios! Scoateti de la guvernare maghiarimea; altfel isi va atinge scopul. E prea mult pana la alegerile viitoare.
    De data asta chiar trebuie ca acest guvern, partid sa piarda puterea. Nu stiu cine ne va conduce pentru ca toti sunt cu vorba, dar cand e vorba de fapte, toti apeleaza la UDMR pentru obtinerea majoritatii.
    Vai de tara asta cu "bocul" asta si alti "boci" asemanatori din alte partide!
    • 0 (0 voturi)    
      atentie! (Duminică, 5 iunie 2011, 11:48)

      myki [anonim] i-a raspuns lui rebel

      Nu cred ca dl Boc este cel care trebuie acuzat sau laudat de coguvernarea cu UDMR;participarea uniunii este necesara,insa cu mai putine ''smiorcaieli isterice' 'Pentru Europa se scrie o noua istorie:UNIUNEA EUROPEANA! Oare este asa greu de priceput?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică