AUDIO Raport IPP - activitatea parlamentara decembrie 2008 - decembrie 2010

Crin Antonescu, Viorel Hrebenciuc si Dan Voiculescu in topul parlamentarilor absenti de la voturile finale. Vezi in articol cum si cat a muncit parlamentarul din colegiul tau

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 24 mai 2011, 16:55 Actualitate | Politic

Institutul pentru Politici Publice a prezentat o analiza a activitatii parlamentarilor la jumatatea mandatului, perioada decembrie 2008 - decembrie 2010. Analiza institutului arata ca parlamentarii  Crin Antonescu, Viorel Hrebenciuc si Dan Voiculescu au cele mai multe absente de la voturile finale de la senat sau Camera Deputatilor. Raportul mai arata si ca, in cei doi ani de mandat, deputatii au in plen aproape 50 zile de munca a cate 8 ore, iar senatorii 56 zile de munca a cate 8 ore. Vezi in articol raportul integral din care poti afla cat a muncit deputatul sau senatorul din colegiul tau.

Vezi mai jos raportul IPP
Raport Monitorizare Jumatate Mandat

Vezi si site-ul alesiivoteaza.ro unde poti sa vezi activitatea detaliata a deputatului sau senatorului tau.

Camera Deputatilor. Potrivit analizei IPP privind prezenta la voturile finale a deputatilor, perioada 2008-2010, cele mai multe absente le-au inregistrat: Viorel Hrebenciuc (PsD) prezent la 183 voturi finale (16,70% prezenta), Niculescu Duvaz Bogdan (PsD) prezent la 229 voturi finale (20,80% prezenta), Frunzulica Doru (PsD) prezent la 259 voturi finale (23,60% prezenta). Topul deputatilor cu cele mai multe prezente arata astfel: Ovidiu Victor Gant (minoritati) prezent la 1094 voturi finale (99,5% prezenta), Iustin-Marinel Cionca-Arghir PD-L prezent la 1087 voturi finale (98,9% prezenta), Gheorghe Ciobanu PDL prezent la 1081 voturi finale (98,4% prezenta). Procentele au fost calculate din numarul total de voturi finale exprimate de deputati in perioada decembrie 2008 - decembrie 2010.

In analiza IPP sunt mentionate si zilele cu vot final la care au fost prezenti deputatii. De altfel, institutul a realizat si o analiza a timpului de lucru pe care il aloca deputatii dezbaterilor in plen pentru voturile finale. Iata ce se mentioneaza in raportul IPP:
  • Astfel, in Camera Deputatilor au avut loc, in perioada monitorizata (decembrie 2008 - decembrie 2010) un numar total de 164 de sedinte de plen, dintre care 66 in zile de luni, 69 marti, 26 miercuri si 2 joi si una vineri. [...] Durata tuturor sedintelor de plen a fost de 398 ore, 40 minute si 49 de secunde, ceea ce inseamna ca, in medie, fiecare sedinta a durat 2h si 40 de minute. Daca insa facem un calcul in numar de zile lucrate efectiv, reiese ca deputatii au fost in intreaga perioada monitorizata (mai precis putin peste 2 ani), la aproape 50 zile de munca a câte 8 ore, daca luam in considerare numai sedintele de plen. Desigur asta in masura in care parlamentarii noștri accepta ca participarea la lucrarile Parlamentului - inclusiv la sedintele de plen - reprezinta un serviciu la care trebuie sa se prezinte. (sursa: raport IPP)
Senat. Potrivit analizei IPP privind prezenta senatorilor la voturile finale, perioada 2008-2010, arata ca cele mai multe absente le-au inregistrat: Crin Antonescu (PNL) prezent la 18 voturi finale (1,30% prezenta), Dan Voiculescu PsD-PC prezent la 100 voturi finale (7,50% prezenta), Ghise Ioan PNL prezent la 128 voturi finale (9.60% prezenta). Topul senatorilor cu cele mai multe prezente arata astfel: David Gheorghe PDL prezent la 1306 voturi finale (prezenta 97,70%), Borza Dore PDL prezent la 1256 voturi finale (93,90% prezenta), Ruset Ion prezent la 1253 voturi finale (93,70% prezenta). Procentele au fost calculate din totalul de 1337 voturi finale exprimate de senatori in perioda decembrie 2008 - decembrie 2010.

AUDIO Asculta mai jos conferinta de presa in care IPP a prezentat raportul

In analiza IPP sunt mentionate si zilele cu vot final la care au fost prezenti senatorii. De altfel institutul a realizat si o analiza a timpului de lucru pe care il aloca senatorii dezbaterilor in plen pentru voturile finale. Iata ce se mentioneaza in raportul IPP:
  • La senat s-au inregistrat, in perioada monitorizata (decembrie 2008 - decembrie 2010), un numar total de 162 de sedinte in plen. Durata insumata a tuturor sedintelor de plen a fost de 454 ore, 54 minute si 33 de secunde, ceea ce inseamna ca, in medie, fiecare sedinta a durat 3 ore si 20 de minute. in numar de zile lucrate efectiv, reiese ca senatorii au fost in intreaga perioada monitorizata (putin peste 2 ani), la aproape 56 zile de munca a câte 8 ore, in plen.
  • Cea mai lunga sedinta a fost in 20 octombrie 2010, durând 6 ore si 51 de minute, fiind urmata de sedinta din 26 aprilie 2010 cu o durata de 4 ore si 36 de minute. Cea mai scurta sedinta de plen a fost in data de 27 septembrie 2010 si a durat 2 minute si 5 secunde. (sursa: raport IPP)
Raportul IPP prezinta si topul parlamentarilor cu cele mai multe initiative semnate, dar si eficienta demersurilor parlamentarilor. Reprezentantii IPP au subliniat urmatoarele: faptul ca un parlamentar ce depune un numar ridicat de initiative legislative nu reprezinta intotdeauna si in mod necesar un parlamentar cu o activitate eficienta. Acest indicator trebuie corelat cu rezultatul concret al initiativelor depuse (adoptate/respinse) si interpretat in context (raportul de forte politice in fiecare Camera, continutul efectiv al propunerii - unele se refera la un set complex de masuri de reforma intr- un anumit domeniu altele modifica aspecte punctuale ale unor legi aflate in vigoare.

Analiza IPP pentru Camera Deputatilor: Pe primul loc in topul celor care au initiat cele mai multe propuneri legislative devenite legi continua sa fie deputatul Mircea Giurgiu, PDL, activitatea acestuia fiind invocata si in rapoartele de la nivelul fiecarei sesiuni parlamentare. Deputatul Giurgiu are 26 de propuneri adoptate, dar dintr-un numar de 244 de initiative depuse, cu mult peste media tuturor celorlalti colegi si colege de Camera.
Din punct de vedere al eficientei legislative (procentul initiativelor devenite legi din totalul initiativelor depuse), prima pozitie este ocupata de un parlamentar al Opozitiei - Ion Dumitru (nefiind, de altfel, singurul parlamentar din Opozitie in acest clasament). Pe locul doi, din aceeasi perspectiva, a eficientei procesului de initiere a actelor normative, se afla actualul Ministru al Agriculturii - Valeriu Tabara (sursa: raport IPP)

Analiza IPP pentru senat: La senat, senatorul Emilian Francu, PNL conduce in clasamentul parlamentarilor cu cele mai multe initiative devenite legi de la inceputul acestui mandat (13 legi, dintr-un numar de 101 initiative depuse in perioada analizata).
  • Asa cum putem constata, si senatorii prezenti in topul cu cele mai multe propuneri legislative inregistreaza procente ridicate de prezenta la voturile finale din plenul senatului. Astfel, senatorul cu cea mai mare prezenta - in intreaga perioada monitorizata - Gheorghe David, PDL are 97,7% si un procent foarte bun de initiative devenite legi. (sursa: raport IPP)
Un alt aspect interesant pe care il analizeaza raportul IPP este similaritatea la vot intre principalele partide politice, adica au fost masurate cazurile in care PsD, PDL si PNL au votat in acelasi sens la diverse proiecte de lege. Analiza IPP arata si ca la Camera Deputatilor PsD si PDL au avut in acesti ani cel mai mare grad de similaritate. Iata ce arata analiza IPP:
  • Principalele 3 grupuri parlamentare au dat acelasi vot in cazul a 57,2% din proiectele de lege trecute prin Camera. in ceea ce priveste conformitatea bilaterala a votului intre partide, PsD si PDL au votat similar in perioada monitorizata in cazul a 74,2% dintre proiectele de lege (explicatia pentru gradul crescut de similaritate este si cea legata de faptul ca in perioada respectiva cele doua partide inca mai faceau parte impreuna din coalitia de guvernare), respectiv PDL si PNL au dat acelasi vot la 65,2% dintre proiecte. Gradul de similaritate dintre voturile date de PsD si PNL la Camera in intervalul vizat a fost de 73%. (sursa: raport IPP)
La Senat analizat IPP arata ca cel mai mare grad de similaritate l-au avut in acesti doi ani PsD-PNL 77%, urmat de cuplul PsD-PDL 72%. Iata ce se mentioneaza in raport:
  • In ceea ce priveste situatia similaritatii voturilor din senat indica un nivel de similaritate de 59,5% intre principalele partide reprezentate in Camera superioara, cu 72% voturi similare intre PDL si PsD, 77% PsD si PNL, respectiv 69,6% intre PDL si PNL. Voturile asupra carora principalele partide nu au avut consens sau, cu alte cuvinte, au nascut cele mai mari dispute in dezbaterea parlamentara au fost la 28% dintre proiectele adoptate intre PsD si PDL, respectiv de 30,4% intre PDL si PNL si de 23% intre PsD si PNL.  (sursa: raport IPP)


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

5254 vizualizari

  • +49 (49 voturi)    
    Ei sunt la tembelizor! (Marţi, 24 mai 2011, 15:58)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Acolo unde ghertoiul roman, care cica munceste, sta cu gura cascata crezand ca ii pica un... mic in gura!
    Culmea, sa te uiti la latrine cu gura cascata!
    • -21 (21 voturi)    
      la (Marţi, 24 mai 2011, 16:59)

      cocojambo [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      incompetenta conduc cu brio cei din pdl
      • +16 (16 voturi)    
        Fireste... (Marţi, 24 mai 2011, 18:23)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui cocojambo

        Cat sunt la putere, cei de la putere vor conduce intotdeauna la incompetenta.

        Stai sa vezi ca daca vine USL-ul la putere, o sa preia comanda la acest capitol, al incompetentei. Da' ce vorbesc eu: nici nu trebuie sa astepti pana atunci, caci s-au vazut ce competenti au fost cand au venit cu un Cod al Munci "creat" de ei, adica dupa ce l-au copiat de la incompetentii de la PDL...
      • +11 (11 voturi)    
        ok (Marţi, 24 mai 2011, 18:47)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui cocojambo

        daca vii cu ceva competent propus de opozitie, eu o votez
    • -4 (8 voturi)    
      minciuni basiste (Marţi, 24 mai 2011, 22:15)

      stefanucu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      hai mai, ca ipp-ul asta e controlat de basecu. stim cu totii ca voiculescu este cel mai activ parlamentar
      • +5 (5 voturi)    
        Adevarat (Miercuri, 25 mai 2011, 8:55)

        Cata [anonim] i-a raspuns lui stefanucu

        Il gasim mereu daca avem nevoie de el la parlamentul de la GRIVCO, multi parlamentari sunt pe statul lui de plata, deja putem spune care are parlamentul lui
    • +2 (4 voturi)    
      Sunt ridicoli (Marţi, 24 mai 2011, 22:26)

      Liberty NOII GOLANI [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Cu siguranta am sa votez iarasi cu pdl, nu am alta obtiune. Nici sa vreau si no gasesc.
  • +38 (38 voturi)    
    Mda... (Marţi, 24 mai 2011, 16:19)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Ce-ar mai fi de adaugat? Doar ca individul asta isteric ce poarta porecla de Chiul Antenescu vrea sa ajunga presedinte cu orice pret. Cred ca poporul asta, oricat de ametit ar fi la vot, nu va vota un asemenea lenes in toamna anului 2014. Ma intreb cam cat de nesimtit poate fi acest tovaras care isi latra toata ziua pe la Halena3 grija pe care-o poarta acestui popor (sic!) avand in vedere ca in realitate isi poarta exclusiv siesi de grija. Un nerusinat care va primi un sut zdravan in fund de la electoratul roman. Atat el cat si clona sa, tovarasul bolsevic cu patalama care raspunde la numele de cod Pilot Tonta.
    • -13 (19 voturi)    
      si cine ar fi potrivit? (Marţi, 24 mai 2011, 17:01)

      cocojambo [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      antonescu va castiga in 2014 asa cum si usl va castiga in 2012..e cam clara situatia
      • +13 (15 voturi)    
        mama omida, tu esti? (Marţi, 24 mai 2011, 17:47)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui cocojambo

        le-ai ghicit in bobi?

        ce sa castige? pana in 2014 de lene nici nu o sa se mai ridice din pat..
        • -11 (11 voturi)    
          Voiculescu incearca (Marţi, 24 mai 2011, 19:03)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui pehash

          sa constituie o noua majoritate in Parlament, e altceva.
          • +8 (8 voturi)    
            Hahaha!!! Cine? (Marţi, 24 mai 2011, 19:21)

            IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Neica

            Felix? Turnatorul ala si stapanul tau favorit? E un neica nimeni... Ca si tine dealtfel.

            P.S. Cu ce te plateste stapanul tau? Cu biscuiti? Sau cu note informative?
          • +6 (8 voturi)    
            Majoritate de hoti?! (Marţi, 24 mai 2011, 21:05)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Neica

            Asa, da!
            Keep drinking!
      • +12 (12 voturi)    
        ce? (Marţi, 24 mai 2011, 18:48)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui cocojambo

        n-ai precizat CE va castiga Chiul Antenescu. Poate vreo 20 kile, din lene.
      • +7 (7 voturi)    
        E posibil comunismul in Elvetia?! (Marţi, 24 mai 2011, 19:15)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui cocojambo

        Da!... Dar e pacat!
      • +7 (7 voturi)    
        Te rog sa fii mai explicit! (Marţi, 24 mai 2011, 20:01)

        Gutza [anonim] i-a raspuns lui cocojambo

        Si sa ne spui planeta si galaxia in care se va intampla "minunea"cu Viktor si Floricel castigatori.
      • +2 (2 voturi)    
        femeia de serviciu dela palavrament (Marţi, 24 mai 2011, 22:08)

        iftode zgabeartza din husi [anonim] i-a raspuns lui cocojambo

        e mai nimerita pentru presedentie, decat oricare din astia plus copilotul.
        stie mai multe despre legi, cum suna si cum au fost votate.
        daca pohta viktor nu'i printre primii trei, e in primii zece, la chiul

        sa afie iubiti !
        de neveste euro ...-)
      • +3 (3 voturi)    
        Gresesti (Miercuri, 25 mai 2011, 8:58)

        Catra [anonim] i-a raspuns lui cocojambo

        Daca in perioada 2012-2014 USL-ul este la putere oameni isi vor dea seama ce pacoste au ales, mai ales ca vor vedea cum infractorii din partide vor fi eliberati, coruptia va creste, etc. cred Antenescu nu prea mai are sanse.
  • +7 (7 voturi)    
    Mda... (Marţi, 24 mai 2011, 16:27)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Ce-ar mai fi de adaugat? Doar ca individul asta isteric ce poarta porecla de Chiul Antenescu vrea sa ajunga presedinte cu orice pret. Cred ca poporul asta, oricat de ametit ar fi la vot, nu va vota un asemenea lenes in toamna anului 2014. Ma intreb cam cat de nesimtit poate fi acest tovaras care isi latra toata ziua pe la Halena3 grija pe care-o poarta acestui popor (sic!) avand in vedere ca in realitate isi poarta exclusiv siesi de grija. Un nerusinat care va primi un sut zdravan in fund de la electoratul roman. Atat el cat si clona sa, tovarasul bolsevic cu patalama care raspunde la numele de cod Pilot Tonta.
  • +15 (15 voturi)    
    Si inca ceva... (Marţi, 24 mai 2011, 16:44)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Imi poate spune cineva (eventual dintre admiratorii lui Chiul) ce realizari a avut repetentul asta in toata viata lui inutila?????
  • +8 (8 voturi)    
    micul liberal (Marţi, 24 mai 2011, 17:02)

    dan [anonim]

    Daca scoatem si motiunile de cenzura pe care foarte micul liberal le-a sustinut cu indarjire, rezulta ca prezenta lui la Parlament se apropie de zero.... consistent de fapt cu personalitatea si valoarea sa ca individ...
  • -7 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 24 mai 2011, 17:02)

    ornitorincu [anonim]

    Boc e matinal până devine "nocturn" in Victoria: Şi, care i chichirezu ?
    • -6 (6 voturi)    
      Si totusi (Marţi, 24 mai 2011, 18:45)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui ornitorincu

      Antonescu si Voiculescu sunt periculosi pentru putere.
  • +29 (29 voturi)    
    "Revolutia bunului simt " liberal ! (Marţi, 24 mai 2011, 17:09)

    manusha [utilizator]

    Antonescu nici nu se sinchiseste ca e in topul chiulangiilor de ani de zile ; ba vad ca si colegii liberali ii calca pe urme .Important e ca semneaza condica la Antene !
    • +22 (22 voturi)    
      Pai de ce sa se sinchiseasca? (Marţi, 24 mai 2011, 16:26)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui manusha

      Chiulul e foarte apreciat de romani. Tovarasul Chiul conduce in sondaje. Relevant, nu? Dar foarte trist, as adauga eu.
      • -12 (12 voturi)    
        Noroc... (Marţi, 24 mai 2011, 17:52)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

        ...ca nu sunt toti romanii la fel de inteligenti ca tine. :))

        Vezi ca tocmai ce a picat legea de "reorganizare" (sau distrugere) a MAI in Parlament deci Chiul Antenescu, Floricel, Porumbacul, Chucky, marioneta lu Felix (sau cum mai vrei sa-i zici tu in lipsa de alte argumente) isi face treaba bine in opozitie.

        Limitarea te face (ca si pe domnii de la IPP care si-au ales un indicator de eficienta "la indemna" dar nerelevant) sa crezi ca a face politica sau a fi membru al Parlamentului se reduce la lustruit praful de pe bancile salii de sedinte. Inainte de a te ultragia prosteste mai bine verifici ce prezenta avea Basescu Traian in acelasi Parlament cand nu avea functii executive si era in opozitie. Apoi mai vorbim ...
        • +14 (14 voturi)    
          Domnu' Crin, (Marţi, 24 mai 2011, 17:24)

          nick [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          dvs sunteti ???
          Ne scuzati de deranj, va rugam.
          Buna dimineata si noapte buna!
          Somn usor in continuare ca diseara trebuie sa dati bine pe sticla, doar nu vreti sa va vada electoratu' cu cearcane. Ce naiba, dvs sunteti si frumos si destept, ptiu sa nu va fie de deochi!
          A, era sa uit: asta cu absentele lu' Base din Parlament o puteti invoca pt noua suspendare. Ce ziceti, tine ? Eu cred ca daca o bagati pe asta se autosuspenda si va propune interimar. Parol.
        • +12 (12 voturi)    
          Esti patetic tovarase Gigi (Marţi, 24 mai 2011, 17:27)

          IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Floarea ta preferata e cam ofilita. Sa vezi cand o sa inceapa sa-i cada petalele cum o sa arate. Mai hidos decat acum. Latratul nu e "treaba" tovarase Kent. Matale confunzi galagia cu munca. In ceea ce-l priveste pe idolul tau, Chiul Antenescu, tot ceea ce se demonstreza ca e negativ in ceea ce-l priveste e "irelevant". Esti ridicol tovarase Kent.

          P.S. Matale tovarase Kent ti-ai permite cumva sa nu te duci la servici asa cum chiulangiul tau idol e demonstrat ca nu se duce? Sau tu n-ai job? Chiulangiul ala de Chiul e platit din banii contribuabililor ca sa munceasca nu ca sa se trezeasca la ora 12 pranz, iar mai apoi sa treaca pe la coafor si pe la manichiurista personala. Incheindu-si ziua pe la Halen3 si iRealitatea tv. Eu zic ca floarea ta preferata e un nesimtit. Si cu asta am incheiat "discutia".
          • -8 (8 voturi)    
            Sa stii ... (Marţi, 24 mai 2011, 18:55)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

            ... ca imi permit frecvent sa absentez (anuntat intotdeauna) de la munca pentru ca la mine se apreciaza calitatea muncii si nu neaparat cantitatea.

            Tu nu poti sa absentezi pentru ca daca lipsesti nu iti faci norma de suruburi pe ora sau nu apuci sa zambesti tamp 8 ore pe zi din spatele unui ghiseu.

            Limitat rau ... de fapt cred ca te suprapui perfect peste targetul unui anumit partid / lider.
            • +6 (6 voturi)    
              Ha! (Marţi, 24 mai 2011, 19:14)

              IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Limitat rau esti tu tovarase Kent. Se vede dupa minusurile pe care ti le-ai luat. Propui cumva ca tovarasul Chiul sa "lucreze" de-acasa? Desi e obligat de lege sa se duca la servici? "Argumentatia" matale nu tine tovarase Kent. E construita prost. Dumneata compari merele cu perele si chiulangii si repetentii cu oamenii care muncesc atat cantitativ cat si ... calitativ, asa cum zici matale ca "muncesti"... Desi ma indoiesc tare serios ca este asa. In ceea ce priveste "harnicia" ta "calitativa", ca la asta ma refer. Aperi o cauza pierduta definitiv tovarase Kent. Ma intreb cam cata minte ai la purtator daca inca nu-ti dai seama de asta.
        • +5 (5 voturi)    
          da (Marţi, 24 mai 2011, 18:15)

          aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          ca ai primit tu un minus nici nu e asa problema, daca cumva te intrebi de ce, iaca: proasta argumentatie. O lege "cade" nu pentru ca opozitia isi face treaba, ci si pentru ca un proiect(atentie) de lege poate fi prost conceput si nici puterea sa nu-l voteze. Faptul ca au trecut SI legi proaste e dovada clara ca ori nu-si face treaba opozitia ori absenteismul e la el acasa in parlamentul romaniei. Irelevant la IPP, din punctul tau de vedere, e relatia aritmetica intre numarul de sedinte si voturile acordate, deci, din logica ta aritmetica tre' re-inventata de catre Antenescu si Tonta...nici nu ma asteptam la altceva...corect!(acesta e un sarcasm, pentru cei ce nu pricep)
          Daca e sa calculezi eficienta, din punctul meu de vedere e aproape zero, cate motiuni au trecut? ca deaia zic... Hai sa vedem cine ii sustin pe uslasi?...fara a supara pe nimeni....lenesii care asteapta revenirea la o conducere care sa le permita statul cu mana intinsa....
        • +7 (7 voturi)    
          auzi (Marţi, 24 mai 2011, 19:59)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          dar tu crezi ca a face politica inseamna sa iesi din casa dupa pranz si sa freci bancile de la antene?
          asta inseamna politica?

          cum ai tipa daca base ar trece pe la cotroceni din joi in pasti sa nu lustruiasca bancile din cotroceni?

          ce gandire de doi bani...

          tu te-ai uittat ce prezenta avea base? cred ca nu, altfel nu puneai intrebarea asta :)
          chiar era unul dintre cei mai activi.
        • +1 (1 vot)    
          Daca imi aduc eu bine (Miercuri, 25 mai 2011, 10:23)

          giga [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          baiatu' asta imatur spunea ca el e 'demnitar' nu lefegiu, ca atare nu trebuie sa aiba prezenta la lucru (de salariu nu-mi aduc aminte sa fi zis ceva). Ma gindesc ca daca ajunge presedinte de tara o sa fie 'si mai demnitar' si tare mi-e teama ca o sa fie vazut doar de ai lui acasa, in pijama. Intrebarea mea e: cine o sa suplineasca presedintele, cumva Felix ?
  • +21 (21 voturi)    
    Non stire (Marţi, 24 mai 2011, 17:26)

    zet [utilizator]

    Imi amintesc de un exemplu de stire versus non-stire: daca un caine a muscat un om, nu ar trebui sa citim asta intr-un ziar, daca, in schimb, un om a muscat un caine, atunci da, asta ar fi o stire si ar trebui data la gazeta.
    La fel si cu Antonescu chiulangiul - va fi o super stire, si probabil va aparea pe toate site-urile/posturile, doar mandatul in care Antonescu va avea peste, sa zicem, 10% prezenta in plen :D.
    Pana atunci, puteti sa economisiti teava de internet - stie toata lumea ca Crin nu poate pur si simplu sa se trezeasca inainte de ora 12:30-13:00, asa ca nu poate iesi din casa inainte de ora 16-17 (stiti si voi cum e: coafura, machiajul, etc etc... pregatirile astea dureaza).
  • -6 (6 voturi)    
    Raport IPP (Marţi, 24 mai 2011, 17:33)

    cititor [anonim]

    Dle Biro, foarte elaborata prezentarea dv, multumiri! astept de la dv. un articol referitor la faptul ca in parlamentul nostru respesctiv camera inferioara se iau hotarari fara nici un vot. Aici trebuie informat despre realitatea cruda in care se iau deciziile in parlament atat electoratul cat si postacii de ineptii ai celor doua tabere rivale. Oare sunt platiti sau sunt saraci cu duhul?
    • +6 (6 voturi)    
      Raspuns (Marţi, 24 mai 2011, 18:04)

      Attila Biro [anonim] i-a raspuns lui cititor

      @cititor

      HotNews.ro a informat despre proiectele de lege adoptate tacit. Am informat si despre cum mai multe proiecte de lege au fost adoptate dupa ce doi parlamentari au votat la doua maini. Detalii gasiti aici:
      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8586855-video-cum-amanat-comisia-juridica-sanctionarea-deputatilor-ciprian-florin-luca-psd-vasile-berci-pnl-filmati-hotnews-cand-votau-doua-maini.htm

      Va asiguram ca vom informa si incontinuare despre activitatea parlamentara.
  • +8 (8 voturi)    
    daca e asa, care sunt consecintele? (Marţi, 24 mai 2011, 17:49)

    Mortal [anonim]

    Deci am constatat ca unii chiar au mari rate de absenteism. In continuare, luam si rasfoim
    "Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputatilor si al senatorilor"
    La Capitolul VI - Obligatiile deputatilor si senatorilor, Articolul 29 - Participarea la sedinta
    (1) Participarea la lucrarile Camerei din care fac parte reprezinta pentru deputati si senatori o obligatie legala, morala si regulamentara.
    Articolul 30 - Sanctionarea pentru absentele nemotivate

    Articolul 30 - Sanctionarea pentru absentele nemotivate
    (1) Deputatul sau senatorul care lipseste de la 5 sedinte ale Camerei sau de la 3 sedinte ale comisiei permanente din care face parte, in
    aceeasi sesiune, fara a avea concediu sau peste concediul aprobat, este obligat sa justifice in scris absentele.
    (2) Deputatul sau senatorul care nu se conformeaza prevederilor alin. (1) pierde drepturile la indemnizatie, la diurna si la celelalte drepturi banesti, corespunzator perioadei in care a lipsit.

    Deci, daca lipsesc nemotivat nu mai iau bani, conform legii.
    Vrem sa stim, iau sa nu bani chiulangii????????
    • +4 (4 voturi)    
      da da si marmota... (Marţi, 24 mai 2011, 18:20)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

      vezi sa nu...daca nu ai stiut: ei (alesii neamului) sunt mai presus de lege!
  • +7 (7 voturi)    
    chiulangii (Marţi, 24 mai 2011, 18:48)

    soare [anonim]

    Chiulangii cei mai importanti sunt din cate se vede urzitorii de motiuni si de comploturi gen: jos base , jos boc. Atata stiu, atata pot, atata fac ...Pe ei nu ii intereseaza altceva. In schimb au tupeu cat cuprinde...Sper ca electoratul sa-i sanctioneze.
  • +6 (6 voturi)    
    am fost legati la ochi (Marţi, 24 mai 2011, 19:23)

    nicu strom [anonim]

    cred ca am fost orbi cand i-am votat pe acesti indivizi si au ajuns in parlamentul tarii .care sustin ca ne vreau binele. rusine, rusine ,rusine . si cand te gandesti ca unul dintre acesti nesimtiti vrea sa ne fie presedinte. nu va este rusine ca sunteti romani.
    • +4 (4 voturi)    
      In Baia Mare nu ne e rusine. (Marţi, 24 mai 2011, 19:20)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui nicu strom

      Traiasca Domnul Carpel Kerekes Primar.Sa fure, dar, sa ne lase si pe noi!!!Asta e Partidul Alba ca Zapada...Mutulica=Felix.
  • -5 (5 voturi)    
    normal (Marţi, 24 mai 2011, 19:59)

    smen [anonim]

    ca pdl are mai multe prezente,ei au votat toate legile impotriva poporului roman,taieri,disponibilizari etc
    • +6 (6 voturi)    
      Eroare smenarule!!! (Marţi, 24 mai 2011, 19:18)

      George [anonim] i-a raspuns lui smen

      Legi impotriva tuturor smenarilor, chiulangiilor, asistatilor si puturosilor din Romania. Unul dintre acestia esti si tu "domnule' smen. Inspirat ai fost cand ti-ai ales pseudonimul asta. Ce ti-ai zis? Daca stapanii tai de la USL sunt niste smenari, n-ar fi rau sa-i reprezinti cu "cinste". Sa-ti fie rusine!
      • +3 (3 voturi)    
        subscriu (Marţi, 24 mai 2011, 22:47)

        ady [anonim] i-a raspuns lui George

        frumos i-ai tras cu manusa peste obrazu de cherestea..
  • +2 (2 voturi)    
    "vezi.." (Marţi, 24 mai 2011, 22:18)

    lilly [anonim]

    ...ce nonvalori ne reprezinta?! ...
  • -1 (1 vot)    
    Hai sa mergem (Marţi, 24 mai 2011, 23:51)

    Florin Cj [anonim]

    sa munciti!
  • 0 (0 voturi)    
    pe vremuri, (Vineri, 27 mai 2011, 13:52)

    panfil flecaru [anonim]

    in informatia bucucurestiului, se dadeau poze ca alea la rubrica, aflam dela inspectoratul de militie al capitalei.
    felix aer fatza de sprgator, hreb, de shutz, iar porumbacu de escroc in gara de nord.
    lipseste copilotul, expert in alba neagra la metroul din paris si pe shamp elizeu.
    pe bune...
    astia vor sa fie conducatorii...
    imi vine in minte jiji: ha-ha-lere ! :-)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă