Crin Antonescu: Suspendarea lui Traian Basescu, singura formula sa salvam statul de drept din Romania inaintea alegerilor din 2012

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 23 mai 2011, 11:49 Actualitate | Politic

Suspendarea lui Traian Basescu ar reprezenta "singura formula sa putem salva statul de drept din Romania inaintea alegerilor din 2012", a declarat, luni, liderul liberal Crin Antonescu. La randul sau, liderul PC, Daniel Constantin, a anuntat, in aceeasi conferinta de presa, ca motiunea simpla privind consumul de etnobotanice va fi finalizata astazi si depusa maine la Camera Deputatilor.

"S-a trezit Igas, domnul acela care e ministru de Interne, ca va adopta miercuri proiectul de lege ce interzice etnobotanicele. De ce nu l-a interzis miercurea trecuta?", a intervenit si Crin Antonescu, comentand declaratiile ministrului de Interne, care a anuntat ca proiectul de lege care ar urma sa interzica plantele etnobotanice este gata si va fi discutat in sedinta de miercuri a Executivului.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

4739 vizualizari

  • +59 (59 voturi)    
    Altceva?!?! (Luni, 23 mai 2011, 10:52)

    anca [anonim]

    Crin Antonescu mai stie altceva inafara de suspendarea lui Basescu?
    • +38 (38 voturi)    
      Sa faca temenele lui Voiculescu... (Luni, 23 mai 2011, 12:03)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui anca

      ... pentru ca-i pune la dispozitie Antenele prin intermediul carora sa ne transmita constant obsesia care-i tulbura somnul: "Jos Basescu si apoi mai vedem noi".
    • -43 (51 voturi)    
      votez cu crin (Luni, 23 mai 2011, 12:57)

      eu [anonim] i-a raspuns lui anca

      Bravo Crin... sunt sigur ca doar cu Crin tara ar putea iesi din colapsul in care a bagat-o Basescu si PDL-ul...
      • +29 (29 voturi)    
        Goguta (Luni, 23 mai 2011, 12:20)

        miki [anonim] i-a raspuns lui eu

        Vezi ca si crinul,ca orice floare,are perioada lui de inflorire.Mai mult s-ar putea sa-l votezi cind 'i-au cazut florile".Grija mare cu afirmatiile!
      • +10 (12 voturi)    
        hehe (Luni, 23 mai 2011, 12:21)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui eu

        ti-am inteles ironia, desi era foarte aproape de a nu fi o ironie, e totusi o ironie subtila.

        Multumim.
        • +5 (5 voturi)    
          daca (Luni, 23 mai 2011, 20:41)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          nu-mi atrageai atentia, eram in stare sa nu observ frumusete de umor negru :))

          Era pacat, intr-adevar =))
      • +23 (23 voturi)    
        eu mai cred ceva (Luni, 23 mai 2011, 12:25)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Crinutz este omul lui Basescu si al PDL-ului, altfel nu-mi explic cum poate fi atat de penibil si de limitat in discurs si gandire. Rezultatul: migrarea electoratuli citov la cap PNL catre PDL.
      • +19 (21 voturi)    
        sigur (Luni, 23 mai 2011, 12:41)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui eu

        e dovedit ca acest om are capacitate de munca, iar USL si specialistii sai au depus o gramada de proiecte de legi in parlament a.i. sa iti fie tie bine.

        si ca sa iti dau un raspuns "a la antene" esti ceea ce votezi, "floricico".
      • +15 (15 voturi)    
        Si eu dar cu degetul in jos (Luni, 23 mai 2011, 13:30)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui eu

        Si eu il "votez" pe Crinulet dar cu degetul in jos
        pacat ca nu pot vota de mai multe ori
        • +5 (5 voturi)    
          sau cu degetul in sus (Luni, 23 mai 2011, 19:34)

          Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui ogi

          in sus, dar numai "the middle finger"
      • +10 (10 voturi)    
        corect! (Luni, 23 mai 2011, 13:56)

        leopold [anonim] i-a raspuns lui eu

        vom dormi cu totii pana la pranz.Lucram intre 14-16,luam masa la restaurant,jucam un pocker si dupa aia somn..........
      • +6 (6 voturi)    
        ai grija (Luni, 23 mai 2011, 17:00)

        yvon [anonim] i-a raspuns lui eu

        daca dormi cu crini in casa poti sa-o mierlesti
      • +4 (4 voturi)    
        Ceva nou (Luni, 23 mai 2011, 17:16)

        Un fost pnl-ist [anonim] i-a raspuns lui eu

        Si eu cu conu" Dinu!
        Ca l-a lasat jos pe floricel si fara bani s-ar putea sa-i zboare toate petalele.
        La felix este prea mare efortul de a cotiza si la "dreapta" si la stanga!
        Si inca ceva: usl-a nici nu exista ca nu scrie inca la tribunal...
      • +2 (2 voturi)    
        re (Luni, 23 mai 2011, 17:54)

        mariusb1979 [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Tu chiar ai vorbit serios.....?!
      • 0 (0 voturi)    
        Si eu votez cu crin... (Marţi, 24 mai 2011, 1:58)

        Gutza [anonim] i-a raspuns lui eu

        ...in 2114, cind voi implini 150 ani!
    • +16 (16 voturi)    
      antene (Luni, 23 mai 2011, 12:59)

      instabil [utilizator] i-a raspuns lui anca

      de la felix i se trage.
    • +14 (16 voturi)    
      cam greu sa mai stie (Luni, 23 mai 2011, 13:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui anca

      mai ales acum, dupa sfintii constantin si elena. cred ca inca e mahmur de atata "apa sfintita 5*", singuru-i neuron, si ala stafidit, fiindu-i imposibil sa functioneze fara o ciorba de potroace.
    • +14 (14 voturi)    
      nu (Luni, 23 mai 2011, 14:17)

      nu [anonim] i-a raspuns lui anca

      nu, nu stie nici macar "jos Basescu". doar repeta o sintagma pe care nu o intelege. la fel ca si un papagal. atata minte are...
    • +8 (8 voturi)    
      Suspendarea (Luni, 23 mai 2011, 15:38)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui anca

      presedintelui, singura cale de a ajunge canaliile la putere si a evita puscaria care se apropie vertiginos de ei.
  • +39 (39 voturi)    
    ipoCrinul.. (Luni, 23 mai 2011, 10:54)

    pehash [utilizator]

    dar dc nu le-a interzis in '89? dc nu le-a interzis ceausescu?

    bietul crinuletz, el a scris legea de mult timp si a depus-o la parlament, acolo unde petrece zilnic 10-12 ore muncind pe branci, dar nimeni nu-l baga in seama.
    • +13 (15 voturi)    
      munca (Luni, 23 mai 2011, 12:51)

      k7 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      sunt de acord cu tine mai putin cu munca prestata....10-12 ore....... dar nu la parlament....din cate stiu eu conduce detasat in topul "chiulangiilor"
      • +12 (12 voturi)    
        cred... (Luni, 23 mai 2011, 12:18)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui k7

        ca ti-a scapat ceva...in speta sarcasmul lui pehash...
      • +7 (7 voturi)    
        Ironie (Luni, 23 mai 2011, 12:22)

        Sedlex [utilizator] i-a raspuns lui k7

        Pehash era ironic.
    • +14 (14 voturi)    
      ce e aia etnobotanic???? (Luni, 23 mai 2011, 13:32)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui pehash

      daca nu exista o lista de substante si proportii nu poti interzice NIMIC. Exexmplu: sfoara de canepa contine canabiol, interzicem sforile? Exemplu:diazepam amestecta cu votca are efecte... Ce interzicem diazepam sau votca? Iar lista va fi mereu depasita, parlamentul niciunei tari neputand sa adapteze legea pe cat de repede apar substante noi. Hai sa nu inventam roata!
  • +43 (43 voturi)    
    Are o singura idee! (Luni, 23 mai 2011, 10:58)

    adrian88000 [utilizator]

    O idee fixa ! Suspendarea.
    Daca mai are un dram de logica si de bun simt , ar trebui sa spuna si motivul constitutional pentru care va declansa suspendarea.
    Dar nu cred ca mai are nici una ,nici pe cealalta.
    • -18 (18 voturi)    
      pe bune motiv (Luni, 23 mai 2011, 12:04)

      n_asul [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      ii trebuie ? Ala nici nu incalca Constitutia zilnic. Lui Antonescu cojones ii trebuie, ca motive ii da base cate nu poate duce ...
    • +3 (3 voturi)    
      Motivul suspendarii...? (Luni, 23 mai 2011, 23:39)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Crin e mereu in cautare de motive, dar e greu cu D-l Presedinte sa-i gasesti bete-n roate si el sa se lase doborat... Esti prea mic Crin! Si te vei face si mai mic pana la suspendare, dac-o mai apuci, stii cine sapa groapa altuia...
  • +43 (43 voturi)    
    ... (Luni, 23 mai 2011, 10:58)

    dragos234 [utilizator]

    Traducerea: singura modalitate sa castigam alegerile este sa il suspendam pe Basescu.
  • +40 (40 voturi)    
    ok ! (Luni, 23 mai 2011, 11:04)

    titirez [anonim]

    floricico,ok,il suspendam,ca nu ne este frate,mama,etc. da` pe cine punem: pe talica? au pe geoana? voi ne veti aduce binele? stai mumos,nu vei ajunge decat pres.suntem destui care ne-am saturat si de tine si de gargaragiu! ti s-a nazarit ca esti ALESUL!? revino-ti ca te faci de cacao!
  • +40 (40 voturi)    
    Am 2 cuvinte pentru bagatorii de seama.. (Luni, 23 mai 2011, 11:15)

    Andy [anonim]

    ..dar mai bine vedeti episodul respectiv.. :)
    In rest pacalicii astia de Ponta si Antonescu stiu doar sa dea din gura.
    Cum sa suspenzi un presedinte pentru ca ai majoritate parlamentara? Nu mai e nevoie si de o incalacare a vreunei reguli pentru ca un presedinte sa fie suspendat?
    Ma mir cum de mai exista oameni care sa voteze cu asemena pacalici?
    Cat de retardati, ca popor, putem fi?
  • +29 (29 voturi)    
    asta reuseste... (Luni, 23 mai 2011, 11:18)

    Laurentiu78 [utilizator]

    iarasi incep astia sa latre. Bai ramaneti cu declaratii din astea belicoase pentru alde aia care voteaza cu bombo ca e rosu in obrajori (stire PROTV campania 2004), nu pentru cine stie cat de cat asa...

    Articolul 95 Suspendarea din functie
    (1) In cazul savarsirii unor fapte grave prin care incalca prevederile Constitutiei, Presedintele Romaniei poate fi suspendat din functie de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna, cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor, dupa consultarea Curtii Constitutionale. Presedintele poate da Parlamentului explicatii cu privire la faptele ce i se imputa.


    a incalcat din nou constitutia si eu nu stiu?!
  • +32 (32 voturi)    
    antonescu chiulangiul (Luni, 23 mai 2011, 11:20)

    Mircea [anonim]

    Domnule Antonescu mai sunteti in parlament ? Cel mai chiulangiu parlamentar ! In loc sa munceasca vorbeste prostii . Isi face campanie pe spatele unui om care nu mai candideaza ...
    • +12 (12 voturi)    
      frica e mare (Luni, 23 mai 2011, 13:23)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      in "parcul" de la jilava (s-au pe la ce "hotel" or fi cazati), vantu, popa, voicu, schimba impresii de calatorie.
  • +28 (28 voturi)    
    .... (Luni, 23 mai 2011, 11:21)

    dragos234 [utilizator]

    Cum vine asta, domnu Antonescu, etnobotanicele sunt bune dar romanii din afara trebuie interzisi la vot?
  • -28 (32 voturi)    
    asa tara, asa presedinte ... (Luni, 23 mai 2011, 11:21)

    Bogdan [anonim]

    trabuie sa recunoastem ca desi ii uram declarativ pe rusi suntem exact ca ei. Ei au mitul lui Putin, noi pe al lui Basescu.
    Ne plac liderii autoritari, "tatucii", care stiu ei mai bine ce ne trebuie, care ne bat la fund cand gresim si care in principiu nu dau doi bani pe Constitutie sau pe celelealte legi, norme democratice, decat, bineinteles, atunci cand ii avantajeaza...
    Eu cred ca sansa noastra sa scapam de aceasta viziune comunistoida este sa bem paharul pana la fund si poate ne saturam de acesti lideri exceptionali care se pricep la orice si le stiu pe toate
    • +19 (21 voturi)    
      Cand spui (Luni, 23 mai 2011, 13:06)

      nick [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      "Ne plac liderii autoritari, "tatucii", care stiu ei mai bine ce ne trebuie, care ne bat la fund cand gresim si care in principiu nu dau doi bani pe Constitutie sau pe celelealte legi, norme democratice, decat, bineinteles, atunci cand ii avantajeaza..." te referi cumva la d.l Crin Antonescu - lider autoritar al PNL ?
      • -8 (8 voturi)    
        ha ha ha! (Luni, 23 mai 2011, 12:10)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui nick

        Are rost sa-ti raspund?
        • +5 (5 voturi)    
          da (Luni, 23 mai 2011, 16:13)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          cine si-a pus sotia pe listele de partid pt europarlamentare? basescu sau antonescu?
          cine a indepartat din conducerea partidului pe cei care l-au criticat? basescu sau antonescu?
      • +2 (2 voturi)    
        nu...la tatuca Iliescu! (Luni, 23 mai 2011, 23:48)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui nick

        Vrea sau nu, Crin f. complexat de Presedintele Basescu. Are si de cine. De-aia latra, sa arate ca nu-i pasa de penibilul in care se afla.
    • +3 (3 voturi)    
      aaaa..... (Luni, 23 mai 2011, 16:38)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      m-ai pierdut...adicatelea? da-mi 1 exemplu de lider autoritar gen Putin.....
      Asta insemna sa nu judeci, sa-i lasi pe alti formatori de opinie sa-ti manipuleze neuronul....4(patru) stai jos
  • +17 (17 voturi)    
    sa vina salvarea (Luni, 23 mai 2011, 11:21)

    rt [anonim]

    ma bag si io la salvarea statului de drept, da sa fie dupa ora 12:30
  • +33 (33 voturi)    
    Fac un apel! (Luni, 23 mai 2011, 11:30)

    Luk [utilizator]

    Catre Tovarasul Felix: taie-i dom'le firele mai scurt, ca se vad cu ochiul liber! :)) :)) :))

    P.S. (Nu ratez nici un prilej) - Tuturor sustinatorilor, simpatizantilor si membrilor PNL:

    Sincere condoleante!
  • +26 (26 voturi)    
    de ce (Luni, 23 mai 2011, 11:30)

    cipri_ [utilizator]

    De ce nu le-a interzis PNL acum 3 ani sa le interzica, pe cand ei guvernau singuri (sprijiniti de psd) ?

    saracul crin vrea atentie mediatica, fiindca observa ca scade uniunea socialista in sondaje.
    Si in loc sa vina cu idei legate de economie, el vine si intreaba de ce etnobotanicile au fost interzise aceasta saptamana si nu saptamana trecuta.
    Bravo Crin, tine-o tot asa!
    • 0 (0 voturi)    
      Singura idee noua este (Marţi, 24 mai 2011, 10:54)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      Jos Basescu! =))
  • +18 (18 voturi)    
    nerabdatoriil (Luni, 23 mai 2011, 11:30)

    panfil [anonim]

    seamana a titlu de film.
    felix a cam zbarcit predictia, ca americanul ala cu sfarsitul lumii.
    calendarul lui se pare c'a fost scris pe hartie igienica...
    crineatza porumbacu arde de naerabdare.
    cu cat trecce timpul, cu atat scad sansele.
    in grecia, spania, cehia, miscari, zeci de mii de oameni in strada.
    ei, motiuni in palavrament si zgomot de vuvuzele pe la latrinele de partid.
    si'acolo, numai o caracuda uniforma, care behaie, la fel ca_copilotii, aceiasi cantare.
    cu aia vor sa rastoarne ei regimul !
    felix, nerabdator si mai si, a inceput sa'si cumpere palavramentari pedele.
    metoda mai eficienta ca latrina unde manaca firuta, ursu, gadea, dumi, badea, etc, etc...
    paturiciu s'a trezit si el la chef de politica, vrea si el partid. de dreptul, musai. spera sa mai rupa si el de la pedele.
    poate pe cei trei d'au speriat ..craiova.:--)
    cred ca, pana la urma, tot mai bine ar fi ca bse sa puie de'o mica autocratie. un despot luminat..
    na, ca citez din clasici !
    ...ca parca zicea cineva vorba asta.:-)

    sa traiti bine, mai draga !
  • +16 (16 voturi)    
    povesti de adormit copchii! (Luni, 23 mai 2011, 11:31)

    gs [anonim]

    nea "liberal" vopsit, o fi ea vre o formula, dar pentru ce sa scapam de pdl-ei si sa dam de usl-ei, nu se merita, asa ca mai bine, plimba ursu ca rugineste lantzul si mai invatza ceva "politichie" autentic liberala si porma poate tzi vine mintea la kp!
  • +16 (16 voturi)    
    In afara de faptul... (Luni, 23 mai 2011, 11:38)

    Rescatorul [anonim]

    ca suspendarea presedintelui este dorita de Felix Varanul, pentru ca nu mai poate sa jefuiasca tara si-i tataie fundul ca fiica-sa poate fia acuzata de spalare de bani, de Moskova, speriata ca nu mai poate tine Romania sub influenta sa, si de hotii, jefuitorii si tradatorii tarii, panicati de reusitele presedintelui si ale guvernului Boc, chiar nu inteleg de ce trebuie suspendat presedintele.
  • +28 (28 voturi)    
    ... (Luni, 23 mai 2011, 11:39)

    Marcu [anonim]

    Dle Antonescu, sunteti o insulta la adresa inteligentei poporului roman. Chiar credeti ca poporul roman este atat de prost incat sa creada ca Base este singurul vinovat si prin inlaturarea lui totul se rezolva de la sine? Vad ca un pachet de masuri si solutii nu veniti sa prezentati poporului. Credeti ca nu suntem capabili sa intelegem, dle. Antonescu? Sau chiar nu sunteti capabil sa propuneti cateva masuri constructive? Cand veti veni la putere, ce veti face? Veti urla in continuare ca Basescu este de vina pentru "greaua mostenire"? Chiar credeti ca mai merge strategia aceasta de a castiga alegeri?
    • +10 (10 voturi)    
      Din pacate (Luni, 23 mai 2011, 12:43)

      Cata [anonim] i-a raspuns lui Marcu

      Din pacate sunt suficienti de multi romani ce pot fi spalati pe creeri, care nu sunt in stare sa analizeze singuri si au de bun tot ce varsa antenele pe ecran. Si datorita acestor oameni au sanse USL-istii, pacat ca mereu oamenii cu cap si capacitate de analiza sunt mult mai putini decat ceilalti.
  • +15 (15 voturi)    
    dar tu? (Luni, 23 mai 2011, 11:45)

    daniel c [anonim]

    De ce nu te-ai trezit tu mai devreme, ca despre etnobotanice se vb de ceva ani de zile?, Dar de fapt ce iti cer eu tie sa te trezesti cand pentru tine a fi treaz e un lucru rar. Nu mi-ar fi ciuda daca ar fi suspendat Basescu sau schimbat de la guvernare, Pdl-ul, insa a accepta ca ar putea fi inlocuiti cu voi cei de pa Usl, imi da fiori.
    • -7 (7 voturi)    
      sa inteleg ca traiesti bine, nu? (Luni, 23 mai 2011, 12:16)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui daniel c

      din moment ce o schimbare a acestui regim de incompetenti iti da fiori ...
      Acum sunt doua variante: daca esti un profitor de pe urma acestui regim te inteleg, ai tot dreptul sa te temi de schimbare. Daca insa vorbesti "din convingere", atunci mi-e mila de tine, esti o victima patetica a masinii de propaganda portocalii...
      P.S.
      E cam aiurea sa vorbesti de diversi lideri politici ca nu sunt trezi, cand liderul tau absolut e cunoscut pentru chefurile cu Gigi Becali, bautele urmate demersul cu masina !!!, da capete in gura celor pe care il deranjeaza sau palme peste fata copiilor si in principiu daca a zis ceva gresit recunoaste ca era probabil "putin" baut...Atata ipocrizie mai rar, dar tupeul va caracterizeaza
      • +2 (2 voturi)    
        pentru Bogdan (Luni, 23 mai 2011, 23:14)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        Esti jalnic! Stai pe Irealitati si Antene pana noptea tarziu si acest lucru se vede ca deja te-a afetat grav la memorie. Ai uiatat in insiruirea de povesti sa pui "FLOTA"!! Cum de ai uitat tocamai FLOTA?? O cura lunga de piracetam si abstinenta totala de la posturle TV toxice se impune. Insanatosire grabnica!
      • 0 (2 voturi)    
        ma descurc (Marţi, 24 mai 2011, 9:49)

        daniel c [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        eu sunt unul dintre cei ce si-au luat viata in propriile maini, si isi sacrifica timpul muncind pt a castiga banii care sa-i permita sa traiasca bine. Nu unul dintre cei care se fac ca muncesc si asteapta de la altii de pomana. Si apropo de munca: cand unul isi face treba bine, de la cap la coada, va fi intotdeauna rasplatit. Vorba unui batran pe care l-am cunoscut ocazional: "Cine nu munceste nu stie sa fie fericit".
  • +11 (11 voturi)    
    `s praf (Luni, 23 mai 2011, 11:48)

    chefliu [anonim]

    Sunt nervos cu nervii,iar dup` seara trecuta tremur tot...
    Bai liberal resapat,oi fi eu mahmur,da` tot nu inteleg cum te-am votat! Mann,ma`mbat in ajunul oricarei votari de dorm 3 zile sa fiu sigur ca nu te votez! Sau esti cumva agent pedelac?,ca prea le faci pentru ei?
    Pe la pnl tot asa seceta de.............lider?
    Scuzati,bonsoar!of,of,mai,mai
  • -14 (16 voturi)    
    Puteti ... (Luni, 23 mai 2011, 11:48)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... conta pe votul meu dl Antonescu! L-am dat in 2007 fara a avea dubii si l-as da si in 2011 oricand ...

    Riscul unor derapaje antidemocratice in 2012 cand PD-ul va pierde alegerile dar presedintele nu va recunoaste dreptul USL de a nominaliza un Prim Ministru este prea mare. Comunistii de Iliescu si Nastase au stiut cand sa se dea la o parte (cand au pierdut alegerile). Dl Basescu a luat una bucata premier cenzurat de Parlament si la mai nominalizat o data ... in spiritul democratiei dambovitene de Anvers care ne paste pe toti.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru gigi Kent (Luni, 23 mai 2011, 23:20)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      In 2007?? Ce vot i-ai dat tu lui Antonescu in 2007?
      Mai gandeste-te...Apropo, Gigi Kent e inca in puscarie sau e liber acum? Poate in puscarie se voteaza la alte termene?Poate intradevar ai votat din puscarie in 2007? Lamureste-ma, te rog.
      P.S. Daca te deranjeaza apropoul la puscarie , nu te enerva. Esti liber sa-ti schimbi nickname-ul.
  • +10 (10 voturi)    
    drepti in fata cui... stau....unii.... (Luni, 23 mai 2011, 11:50)

    hmm [anonim]

    Sa salvezi statul de DREPT? In fata cui.. stai ....drept ... stimabile....? Este o vorba veche.... cand nu te mai tin genunchii, te asezi..... Unii nu au decat "coarde" (alti corzi) vocale. Unii au facut treaba pe pamantul asta.. altii umbra si galagie.. Unii stiu o meserie, altii stiu sa tipe.... samd.... Ia fugi matale si invata mai intai o meserie, demonstreaza ca poti sa si muncesti (cumpara si un ceas desteptator)... si apoi vino de ne cere votul... Pana atunci, NU ne mai insulta inteligenta si bunul simt!
  • +16 (16 voturi)    
    Bancul zilei (Luni, 23 mai 2011, 11:54)

    Petru [anonim]

    Ha ! Ha ! de mult nu am mai ras asa la un banc sec spus de tov.Crin.
    • -6 (6 voturi)    
      ipocrizie de pdl-ist (Luni, 23 mai 2011, 12:18)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Petru

      Ia vezi cine e tovaras Crin Antonescu sau consulul de la Anvers, penibilul ala care din primar a ajuns presedintele Romaniei, Basescu
      • +5 (5 voturi)    
        Ipocrizie (Luni, 23 mai 2011, 16:28)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Daca tot vorbesti de ipocrizie (am citit toate comenturile tale pe acest articol) si faptul ca unul care a fost comandat de marina, apoi intrat in politica, ajuns primar si presedinte fata de .....unul care a facut ....ce pana acum? Ce anume l-ar recomanda pe preamult iubitul tau pretendent? Aia cu presedentia e un job cam full time asa si mai implica si trezirea la ore mai inaintate putin decat 12:00 + AM, mai trebuie putina gandire strategica, leadership, etc...deci..asta cu ala nu e bun e varza nu suplineste lipsurile pretendentului (decat poate la noi) Deci te rog convinge-ma sa il votez pe Crin , dar nu cu ala e rau si atunci inseamna ca Crin e bun, nu merge asa....
  • +11 (11 voturi)    
    daca nu va iese singura solutie.... (Luni, 23 mai 2011, 11:54)

    minus [anonim]

    dati-va voi demisia si plecati acasa!

    Altfel ca sa faceti acolo unde nu puteti aplica "singura solutie"?
  • +18 (18 voturi)    
    sunt curios (Luni, 23 mai 2011, 11:55)

    aha [anonim]

    daca il demite anul asta i se anuleaza actualul mandat si poate participa inca o data la alegeri ? ca eu l-as vota doar cat sa se oftice incapabilii ceilalti uniti
  • +21 (21 voturi)    
    Iar a ajuns crinu la munca (Luni, 23 mai 2011, 12:06)

    eu [anonim]

    I: Cum stiim ca a ajuns crin la munca?
    R: Depune o motiune!

    I: De cate ori a fost crinu la munca anu'asta?
    R: Nu stiu, dar se pot numara motinile si vom sti!
  • +13 (13 voturi)    
    Suspendarea ..... (Luni, 23 mai 2011, 12:07)

    Claudiu Popa [anonim]

    Suspendarea lui Crin Antonescu din functia de presedinte al PNL ar reprezenta "singura formula sa putem salva Partidul National Liberal de socialism inaintea alegerilor din 2012.
    Cei care sunt cu adevarati liberali cred ca inteleg mesajul meu.
    • +2 (2 voturi)    
      Asta da suspendare! (Luni, 23 mai 2011, 23:58)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu Popa

      Si inca una meritata din plin! Pentru purificarea PNL!
      Subscriem, in memoria liderilor Partidelor istorice, da-ti-l afara pe fanfaronul asta dragi liberali, nu va mai lasati trasi in mocirla de acest individ meschin.
  • +10 (10 voturi)    
    toxic (Luni, 23 mai 2011, 12:08)

    alex [anonim]

    repetentul chiulangiu confirma prin tot ce spune
    ca este toxic ...ca orice crin.
  • +12 (12 voturi)    
    Statistica din ultimul sondaj CSOP (Luni, 23 mai 2011, 12:12)

    Colette [utilizator]

    Ultimul sondaj CSOP arata ca USL a scazuse la 53%, de la 65%, in martie 2011 iar ieşirea din recesiune a condus la o crestere a PDL la 20% . Caderea USL in sondaje s-a produs din cauza ca aceasta 'nu satisface' - dupa cum spunea Cristian Parvulescu, intr-un interviu pentru spunesitu.ro. O parte a liderilor de organizaţii PSD, nemulţumiţi de pretenţiile liderilor locali ai PNL de a impune candidaţi liberali sub sigla USL la alegerile locale, au solicitat modificarea protocolului USL.Astea sunt problemele de actualitate ale PNL-ului condus de Antenescu si nu suspendarea in Parlament a unui presedinte ales prin vot direct! USL nu functioneaza nicaieri, sunt suspiciuni, orgolii si interese mari intre PNL si PSD la nivelul fiecarui judet. Dar noi ce avem de facut? Sa-l suspendam pe Basescu, el ne va rezolva toate problemele interne de partid si pe cele ce tin de onorarea promisiunilor pupuliste facute! Incepe iar circul numic 'coalitia parlamentara - Johannis (sau cum se va numi de data asta) premier' si 'suspendarea lui Base', ca asa vrem noi si asa putem ajunge la putere, chiar in detrimentul respectului fata de Constitutie sau de vointa pupulara!
    • +10 (10 voturi)    
      Sondajele si disperarea USL... (Luni, 23 mai 2011, 13:30)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Colette

      Pana la sfarsitul anului, USL va avea procente incepand cu cifra 4, iar la anul, pana in vara, cifra va incepe cu 3. De aici si marea disperare. De aceea vor incerca tot felul de tertripuri. Evident, fara succes. Romanii nu mai pot fi pacaliti.
  • +13 (13 voturi)    
    !!! (Luni, 23 mai 2011, 12:16)

    Catalin [anonim]

    Buna dimineata, CRINUTULE!
  • +16 (16 voturi)    
    /// (Luni, 23 mai 2011, 12:18)

    Mugur Frunzetti [anonim]

    Oare Crin isi da seama ca e obsesiv si penibil cu obsesia asta? Inteleg lupta politica dar obsesia pentru suspendarea lui Base, cu sau fara o cauza constitutionala, e ridicola!(editat de HotNews.ro)
  • +15 (15 voturi)    
    Aceeasi placa uzata (Luni, 23 mai 2011, 12:23)

    Ionel [anonim]

    Mai baieti, voi chiar nu aveti pic de imaginatie, numai "Jos Basescu!". Veniti cu ceva mai consistent de atat, ca prea sunteti penibili! Daca e sa vina unii ca voi in locul lui mai bine emigrez decat sa mai stau cu voi aici latrailor, "care sunteti"!
  • +19 (19 voturi)    
    propunere pentru Antonescu (Luni, 23 mai 2011, 12:24)

    Valentin [anonim]

    Sunt si alte masuri pentru salvarea statului democratic, una din ele este ca dl Antonescu sa iasa din politica.
  • +18 (18 voturi)    
    stat de drept?! (Luni, 23 mai 2011, 12:25)

    Dan [anonim]

    Care stat de drept? A vrut sa zica statul mafiot. Da, intr-adevar, suspendarea marinerului este singura solutie pentru a salva statul mafiot de pe meleagurile mioritice. Sa-i dea jos pe nemernicii astia si sa-l puna pe Voicu la interne, pe Miki Spaga la finante, pe Stanoiu la justitie etc....si sa vedeti apoi stat de drept in Romania. Au cam inceput sa le tremure multora izmenele in tzara asta.
  • +14 (14 voturi)    
    Tariceanu (Luni, 23 mai 2011, 12:27)

    Emil [anonim]

    putea si el sa INTERZICA. In fine, ministrul PNList.
    Dar Tariceanu era ocupat cu cumparatul caselor in America.
  • +9 (9 voturi)    
    De ce sa il suspende daca eu l-am votat ? (Luni, 23 mai 2011, 12:30)

    gigi [anonim]

    Eu l-am votat, il voi vota si e dreptul meu in tara asta sa imi aleg presedintele. Eu vreau ca Basescu sa stea atat cat spune mandatul. Cei 50% + 1 care l-au votat cred eu ca sunt de aceiasi parere, asa ca PNL, incearca sa vi cu alta strategie ca asta nu tine. Il vom vota si deja tu ne enervezi mult prea tare.
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu gigele!! (Marţi, 24 mai 2011, 0:06)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Si eu si toti ai nostri care ne dorim "o tara ca afara", moderna si cu oameni harnici. Lichelele pot emigra, sa invete sa munceasca si sa se disciplineze; numai asa se vindeca de lene, ist das klar Crin? O astfel de "inviorare" ti-ar prinde bine.
  • +15 (15 voturi)    
    OMG !!! (Luni, 23 mai 2011, 12:35)

    andrei [anonim]

    Omul asta, Crin, sigur este pe etnobotanice de zbiara in halul asta, fara niciun rationament. Deci Basescu trebuie suspendat chiar daca tara a scos capul din criza, no matter what, chiar si din cauza etnobotanicelor din capul lui Crin? Alo, penelisti masochisti, voi cat o sa-l mai tineti sef pe bufonul asta?
  • +16 (16 voturi)    
    Chiul Sinistrescu (Luni, 23 mai 2011, 12:35)

    zet [anonim]

    Sinistru de prost, nu altceva :).
    Hai cu suspendarea, taticu, o sa reusiti ceea ce nu mai crede NIMENI: urcarea in sondaje si castigarea alegerilor din 2012 de catre PDL.
    Are un noroc base, ce nu s-a mai pomenit... nu trebuie decat sa lase opozitia sa isi faca de cap...
    Incepe sa semene a deja-vu: dupa castigarea alegerilor din 2012 de catre PDL, o sa inceapa un nou ciclu de 4 ani in care opozitia nu va sti decat un singur cuvant: jos!
    :)
  • +16 (16 voturi)    
    Crin Antonescu: Suspendarea lui Traian Basescu... (Luni, 23 mai 2011, 12:38)

    Ioan [anonim]

    Anul trecut il simpatizam pe dl. Crin Antonescu...
    Acum va spun sincer ca nu l-as mai vota intrucat nu mai pot sa inteleg mesajul pe care il transmite ...impreuna...alaturi de cei doi domni cu care se afiseaza ( Ponta si celalalt domn de la Partidul Conservator).
    Cred ca sunt adevarate sondajele care vorbesc despre scaderea procentului in sondaje...pentru USL.
    Cu cat vorbesc mai mult ( dl Antonescu si cei doi domni) pe tonul acesta...cu atat vor scadea mai rapid
  • +14 (14 voturi)    
    Mai Crinule, (Luni, 23 mai 2011, 12:55)

    blowinginthewind [anonim]

    bine, bine...il dai jos pe Basescu. Si te pui pe tine presedinte. OK! Dar mai departe ce se intampla? Ca, de cand te-ai inhaitat cu pacaliciul ala de Ponta, nu vad decat ca vorbiti numai treanca-fleanca, da nu propuneti nici-o solutie de rezolvare a tarii, decat debarcarea unui presedinte, care oricum nu mai candideaza.
  • +8 (8 voturi)    
    Obsesie compulsiva penelista (Luni, 23 mai 2011, 13:03)

    Unul [anonim]

    Voi, acolo, la Parlament, va plictisiti rau, nu-i asa?! In timp ce lumea sufera de foame, voi nu stiti cum sa va mai paruiti pe putere! Ma tem ca veti avea soarta lui Ceausescu, cu totii, ca tot v-ati mutat in Casa lui...
  • +7 (7 voturi)    
    Si totusi, care va fii motivul invocat pt. suspend (Luni, 23 mai 2011, 13:33)

    Mihaela [anonim]

    Doar faptul ca dupa ce USL va castiga alegerile in 2012 si nu va avea prim-ministru e suficient? Nu seamana mana cumva cu poveste despre drobul de sare, poveste care se numeste"Prostia omeneasca"?
  • +6 (6 voturi)    
    ? (Luni, 23 mai 2011, 13:46)

    manusha [utilizator]

    P-asta nu-l mai scoate nimeni din priza ? Mai lasa-ne ca ni s-a acrit de placa asta ! Du-te si " pupa-te pe gingii " cu Felix .
  • +6 (6 voturi)    
    Antonescu... (Luni, 23 mai 2011, 13:55)

    Bogdan [anonim]

    repeta ca un papagal aceeasi fraza.Pana si Ponta are un vocabular mai bogat.
    • -2 (2 voturi)    
      sa nu dea Basescu fata-n fata cu papagalu' (Luni, 23 mai 2011, 14:08)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      ca am vazut in confruntarile electorale cine a fost papagalu'
      • +3 (3 voturi)    
        am ras (Luni, 23 mai 2011, 16:16)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        basescu a maturat in confruntarile electorale atat cu antonescu cat si cu geoana. tu la ce confruntari te-ai uitat?
  • +8 (8 voturi)    
    foarte inteligent proiect (Luni, 23 mai 2011, 14:15)

    nelu [anonim]

    Din cate am vazut eu in ultimii cativa ani, proiectul lui Crin Antonescu pentru tara este unul foare elaborat si inteligent. Doar o somitate in drept national si international poate avea un asemenea plan, iar acest plan este "Jos Basescu' sau "Basescu trebuie suspendat". Bravo domnu' Antonescu, inteligent, foarte inteligent proiect. Nici macar un doctor in drept nu putea gandi un asemena proiect pentru taram pentru ca e mult prea "inteligent". Apropo... eu cred ca Crin antoescu se adreseaza persoanelor de varsta a trei-a cu maxim 8 clase care locuiesc in mediu rural, sau sa cred ca sunt si tineri in romania cel putin cu studii medii care il cred pe domnul Antonescu/
  • +8 (8 voturi)    
    chiulangiul fost pletos (Luni, 23 mai 2011, 15:32)

    ciolanos [utilizator]

    Bah absentule , mai bine veniti cu un plan de redresare macroeconomica pe termen scurt.Pe noi nu ne intereseaza de baselu daca avem ce pune in farfurie si suntem la zi cu datoriile .
    Bah pletosule , tu sti cum e sa nu ai bani de o ciocolata la copil ?NU STII !si nici nu vei sti ptr ca esti ca ilici ........
    Venitit mah rahatilor cu ceva concret la alegeri si va votam ....ahtiatilor dupa ciolan!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    NU (Luni, 23 mai 2011, 17:18)

    ION [anonim]

    La ce oră a fost dată declarația? Adică, la ce oră s-a trezit Crinul Gândirii liberale? Vreau să-l anunț pe această cale pe Crin Antonescu, că în cazul în care se va ajunge la un referendum de suspendare a cam pus-o de mămăligă cu mine!!!! Voi vota împotriva suspendării!!! Adică NU!
  • +5 (5 voturi)    
    iara? (Luni, 23 mai 2011, 18:04)

    soare [anonim]

    Iar sa trezit cu fata la cearsaf antenescu? Felixe , mai draga , schimbai lenjeria ca se vede toata prostia.
    Iar jos base , iar jos boc. mai schimbati bre discu........
  • 0 (0 voturi)    
    Emblema PNL (Marţi, 24 mai 2011, 9:02)

    Mark [anonim]

    Emblema PNL : Crin Antonescu = PACALICI.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri