Dinu Patriciu pledeaza pentru crearea unui nou partid: Solutia nu este decat o miscare politica noua si pragmatica. FMI trateaza tarile precum fugareste DSK femeile

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 20 mai 2011, 10:42 Actualitate | Politic

Dinu Patriciu in studioul HotNews.ro
Foto: HotNews.ro
Dinu Patriciu pledeaza din nou, in editorialul publicat vineri in Adevarul, pentru crearea unui nou partid, "o miscare politica noua si pragmatica". "Daca intre timp vreunul dintre partidele natang-liberaloide de astazi ar reusi printr-o minune sa se destepte si sa se spele un pic, cu atat mai bine", scrie Patriciu, care este membru al PNL, desi a renuntat la orice functie de conducere.

Dupa o analiza a situatiei economice a Romaniei in prezent, pornind de la declaratiile facute de presedintele Traian Basescu si de la programul de austeritate convenit cu FMI, Dinu Patriciu face o referire directa la alianta PSD-PNL, afirmand ca "nenorocirea este ca la usa guvernarii bat unii care tocmai amesteca uleiul cu apa in cautarea unui leac miraculos".

"Evident, nu ies decat clabuci".

Concluzia lui Dinu Patriciu: "Si unii, si altii sunt la fel de impotenti. Solutia nu este decat o miscare politica noua si pragmatica. Daca intre timp vreunul dintre partidele natang-liberaloide de astazi ar reusi printr-o minune sa se destepte si sa se spele un pic, cu atat mai bine". 

Iata cele mai importante declaratii facute de Dinu Patriciu:
  • Noi, cu un optimism pitigaiat, la fel de inconstienti ca acum doi ani, ne imbatam cu ideea ca totul va fi bine si la vara cald.
  • Gura pacatosului adevar graieste. "A fost o greseala cresterea TVA de la 19 la 24%" (declaratie facuta de Traian Basescu, n.r.). Mai degraba a fost o prostie faptul ca inca de la inceputul crizei ea nu a fost scazuta la 15%, asa cum au facut altii.
  • Aflu azi ca aveam dreptate acum doi ani, cand spuneam acest lucru. "Economiile" facute pe spinarea oamenilor, precum taierea salariilor si a pensiilor, puteau fi inlocuite cu unele reale.
  • Concedierea din sectorul de stat nu a 140.000, ci a 600.000 de functionari ar fi creat resursele necesare.
  • Tot astazi aflu ca, desi ne consideram originali, am urmat constiinciosi FMI-ul cu toate nazbatiile impuse.
  • Pantoful scalciat si gaurit al domnului Jeffrey Franks este simbolic pentru politicile acestei institutii. Flamanzeste si o sa fii mai vioi. Totodata, trateaza tarile precum fugareste seful ei femeile.
  • Tot astazi aflu ca in cazul nostru totul s-a petrecut "consensual".
  • Galagiosi, ei ne anunta ca am crescut cu 0,6%.  Ba unul mai optimist zice ca pe tot anul o sa ajungem la 2%.
  • Uniunea Europeana se afla in ajunul unui nou cutremur. Noi, cu un optimism pitigaiat, la fel de inconstienti ca acum doi ani, ne imbatam cu ideea ca totul va fi bine si la vara cald.
  • Dictez din masina care trece pe langa o biserica aflata in constructie, cu un mare steag national fluturand pe schele. E de bine! Asta ne trebuie. E ce ne-a mai ramas de facut.
  • Managementul privat poate face o activitate mai eficienta doar pe perioada contractuala si conform unor indicatori de performanta mai mult sau mai putin obiectivi. Importanta este proprietatea. Statul trebuie sa-si vanda falitii. Sa se limiteze doar la impozitele pe care ei le pot produce dupa aceea.
  • In ceea ce priveste energia, procedam la fel de prost ca suratele noastre europene. Americanii sunt scandalizati ca pretul benzinei a trecut de 4 dolari/galonul, adica vreo 0,6 euro/litru, iar noi platim aceleasi molecule cu aproape 1,5 euro/litru. Marele profitor al diferentei de pret este doar statul.
  • O astfel de solutie, stimularea motoarelor cresterii, este realista daca statul se retrage din economie, iar veniturile si le obtine din taxarea echilibrata si egala a consumului.


Citeste mai multe despre   























7729 vizualizari

  • +8 (14 voturi)    
    interesant (Vineri, 20 mai 2011, 9:57)

    narcis [anonim]

    Ori Patriciu e sincer si nu crede in Crin si PNL, ori e o miscare sa-l separe de Crin, ca acesta sa nu fie asociat capitalistului petrolist si uite asa Crin sa fie reprezentantul maselor largi populiste, socialiste..
    • +7 (11 voturi)    
      Vand partid pret: 1 RON (Vineri, 20 mai 2011, 10:32)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui narcis

      Proprietar, vand Partid,
      in Romania,
      vad foarte bun,
      pe prfit !
      ____________________________________

      Revolutia Partidelor 2011 - 2012

      Daca schimbarea iluzorie a regimului Comunist in 1989 sa facut cu o revolutie si varsare de sange, asistam la o varianta rafinata de iluzie a prosperitatii cea a partidelor noi si neprihanite, dar predispuse la telecomanda vechilor oportunisti, vechilor nomenclaturisti sau a vanzatorilor de tara la bucata gen: Patriciu, Tariceanu sau Vantu !
      ______________________________________
    • -8 (12 voturi)    
      De mai multi ani Patriciu e liberal doar de fatada (Vineri, 20 mai 2011, 12:55)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui narcis

      De mai multe ori in campania electorala a sponsorizat cu mai multi bani alti candidati decat ai PNL. In ultimii 2 ani s-a apropiat mai mult de Basescu si observ ca are aceeasi opinie fata de infiintarea partidului "Alba ca zapada" (pe care sunt convins ca l-ar finanta cu drag). Cred ca are opinii similare cu Basescu si in ceea ce priveste forma de capitalism oligarhic si salbatec (cu ceva nuante fasciste pe ici pe colo) pe care-l imagineaza si promoveza.
    • +5 (5 voturi)    
      Are clienti (Vineri, 20 mai 2011, 15:27)

      Brucan jr [anonim] i-a raspuns lui narcis

      Sa-l ia pe Boureanu, ala e asa disperat ca ar migra din partid in partid, doar-doar devine si el important..
    • +1 (1 vot)    
      sa fim realisti (Vineri, 20 mai 2011, 22:42)

      visio [anonim] i-a raspuns lui narcis

      omul s-a prins ca ramane fara sustinere politica si inventeaza alta jucarie; era bine cand banii de la Midia erau in buzunarele tuturor partidelor prinm bunavointa clasei politice romanesti si smecherului de Patriciu; si el, ca si SOV, sunt numai pungasi marunti dar cu tupeu de mahala....ce jucarii isi pot cumpara decat pe alde Tariceanu, Antonescu, etc? hai sa fim realisti ca foamea si-a facut casa in buzunarele noastre.
  • +9 (15 voturi)    
    Domnule Patriciu (Vineri, 20 mai 2011, 10:18)

    Vizitiul [utilizator]

    Observ o nota ipocrita in cele prezentate.
    • +8 (16 voturi)    
      ca bine zici.. (Vineri, 20 mai 2011, 10:33)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      sunt liberal. din pacate burtosul asta nu este. amesteca idei liberale, probabil preluate din carti, cu masuri care ii gadila lui chelia de evazionist.
      tva-ul poate sa fie ridicat si la 40%... daca scad suficient taxele pe munca si profit, daca sunt folositi banii pentru a stimula initiativa privata, daca individul respecta legea si intra in competitie corect, ala ar fi liberalism adevarat.
      patriciu ar vrea sa-i vindem lui toate activele statului si apoi sa-l scutim de taxe vreo 20 de ani.. sa cumpere toata tara, eventual si alte cateva din zona. oare ce motivatie poate impinge un om ca patriciu? in mod cert nu e patriotismul.
      • +10 (14 voturi)    
        PL (Vineri, 20 mai 2011, 11:30)

        alex [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Nu e prima oara cand Dl Patriciu face nota discordanta si sustine spin-off uri din PNL. Imi aduc inca aminte de "Partidul National Liberal- Aripa Tanara" din anii 90 (ca picanterie, Patriciu a fost ministru al lucrarilor publice in acea perioada- un fel de Udrea de acum 20 de ani :) ).

        Si acum cred ca o sa faca un spin-off cu vechiul prieten Tariceanu (preluand probabil si alte elemente de dreapta din politica romaneasca) si o sa se alieze cu Baselu. Pe "liberalii stangisti" (Crin & co) o sa ii lase sa se duca de rapa cu tot cu conservatori.
    • -1 (5 voturi)    
      ... (Vineri, 20 mai 2011, 12:23)

      z [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Cred ca avem prea multe pretentii in a anliza profilele umanoide din' pretioasa' gasca de imaturi sociopati care au mutilat Romania.

      ...la banii lui, cred ca poate defini ipocrizia dupa cum vrea obrazul lui...adica il doare-n basca de ce credem despre liberalism sau evazionism... in curtea actualilor sau fostilor viitorilor aliati omul flutura o moralitatea cat firul de praf, pe care o ia
      ' vantu' la prima strigare...cu gingasie si citate din clasici...
  • +7 (7 voturi)    
    asa da (Vineri, 20 mai 2011, 10:33)

    andrei [anonim]

    PL (Partidul Libertarian)
  • +19 (21 voturi)    
    Sa nu fim ipocriti (Vineri, 20 mai 2011, 10:36)

    Laur [anonim]

    Patriciu si basescu au inteles ca a judeca un om doar in alb si negru este contraproductiv si incorect. Nimeni nu-i perfect. Patriciu pare insa mult mai orgolios decat Basescu care mai are puterea de a recunoste ca si greseste. Tare mi-ar fi placut sa-l vad pe Patriciu prim-ministru si sa incerce sa dea afara 600.000 de bugetari!!! Ar fi fost o masura la fel de socanta ca si cresterea TVA-ului numai ca facut-a pe subiecti umani. Patriciu este cel putin impoliticos sa vorbeasca despre pantofii rupti atata timp cat omul in cauza are capacitati profesionale de necontestat. Pariciu in schimb isi poate lua cei mai scumpi pantofi dar nu poate imagazina atata carte cat a intrat in capul lui Jeffrey Franks. Patriciu nu poate ramane decat un jucator de echipa sateasca (nu pentru ca e prost) in comapartie cu Jeffrey Franks. E bine ca macar s-a alarmat si el de liberalii deveniti socialisti. Adica ceea ce era vizibil din cosmos a vazut si el. Viata ii va arata lui Patriciu ca din toata clasa politica nu poate avea decat un singur aliat major apropiat ideilor sale: Basescu.
    • -2 (4 voturi)    
      Capacitati profesionale de necontestat? (Vineri, 20 mai 2011, 14:59)

      CosmiN [anonim] i-a raspuns lui Laur

      Stii tu? Asta? Bine, daca ne garantezi tu e OK!!!
  • +5 (5 voturi)    
    companii de stat (Vineri, 20 mai 2011, 10:46)

    Ciprian [anonim]

    E simplu sa zici - sa se vanda falitii, dar problema e cui, pe cat si in ce conditii...
    Probabil a pus ochii pe ceva companie falita in acte dar cu active babane.

    In alta ordine de idei, companiile de stat pot functiona, pe anumite domenii - de exemplu transport. Doar ca trebuie un manager performant, apolitic si care are mana libera. :)
  • +6 (6 voturi)    
    rusofilu' (Vineri, 20 mai 2011, 10:49)

    ady [anonim]

    mizeaza pe prezenta scazuta la vot..
  • +10 (14 voturi)    
    Aha! (Vineri, 20 mai 2011, 10:57)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Sa se numeasca Partidul National Social Democrat Liberal Conservator Comunist Si al Minoritatilor!
    In care sa fie doar cei pe care i/a platit patriciu, sau cei care au fost finantati de el.
    Bravo, coane!
    A, sa nu uit, da' vantu' incotro bate?
  • +7 (7 voturi)    
    dece unul, si nu doua ! (Vineri, 20 mai 2011, 11:17)

    panfil flecaru [anonim]

    la banii lui !
    bogatul si partidul !
  • +11 (11 voturi)    
    Ce spune Patriciu.... (Vineri, 20 mai 2011, 11:33)

    Claude [anonim]

    ....este in mare parte corect. Problema este ca el este deja un ipocrit prin prisma profiturilor facute ILEGAL sau IMORAL pe spinarea statului roman caruia ii da acum lectii.
  • +16 (20 voturi)    
    Sunt de acord cu multe din ideile.... (Vineri, 20 mai 2011, 11:34)

    Rescatorul [anonim]

    Domnului Patriciu. Dar, cine ne-a impins in ghearele FMI? Nu cumva prietenul sau, Tariceanu, in concubinaj cu PSD? A uitat? Nu l-am auzit luand atitudine cand Tariceanu si Vozganian, in concubinaj cu PSD, aplicau politici socialiste si pustiau banii tarii. Guvernul Boc a venit la guvernare in conditii de criza si recesiune. S-au pomenit cu visteria goala si datorii imense. Trebuiau platite salarii si pensii. De unde bani? Sa ia de la banci cu dobanda de peste 12%? Nu, a acceptat FMi care oferea credite cu dobanda de 3,5%, dar in conditii dure de rambursare. A fost se pare cea mai buna solutie pentru Romania. Noi romanii, daca nu suntem fortati sa facem ceva, nu facem. Iata ca acum am iesit din recesiune, am pus baze solide macroeconomice si am creat premize pentru o dezvoltare sustenabila si durabila pe termen lung> Evident, daca vom continua reformele. Sper sa o facem si sa nu ne lasam impresionati de populismul desantat si iresponsabil al USL.
  • +6 (6 voturi)    
    Eu as vrea O alta JUSTITIE : CINSTITA (Vineri, 20 mai 2011, 11:45)

    dudu [anonim]

    Eu as vrea O alta JUSTITIE : CINSTITA.
    O justitie Corecta si Cinstita asta consider ca ar trebui in primul rand acestei tari
  • +7 (7 voturi)    
    Are dreptate..? (Vineri, 20 mai 2011, 11:48)

    paul155 [utilizator]

    Don"Patriciu are dreptate numai ca pentru asta ai nevoie bani.Si daca tot nu avem bani sa facem un partid.Apropos de FMI poate ne da conu Patriciu ceva bani fara siguranta ca avem posibilitatea sai returnam candva.
  • +7 (7 voturi)    
    Ce partid? (Vineri, 20 mai 2011, 11:53)

    Mih. [utilizator]

    "Adevarul Macro-Mic.ro"? :)))
  • +10 (10 voturi)    
    Suficienta si burta revarsata (Vineri, 20 mai 2011, 11:55)

    avatar [anonim]

    Despre ideile lui Patriciu numai de bineusor de glasuit mai greu de pus in practica.A da afara 600.000de oameni in mod brusc si etrusc inseamna tot atatea lefuri neimpozitate si tot atatea CAS neincasate sau altfel spus ti-i dat singur foc la valize.Dezechilibrul bugetar e cat elefantul.Bravo Patriciule ,mai ai frati tot asa dotati?!Interesant este ca silueta lui si fatada seamana din ce in ce mai mult cu a"mariei sale" Cioaba aceeasi burta revarsata si aceeasi ochi bulbucati pe o fata cu bronzul etern.Asa se intampla cand primesti cadou de la Bombo o rafinarie si 600 mil.coco bani de buzunar plus niste terenuri petroliere si datorii ale statelor arabe catre statul roman
    • -5 (5 voturi)    
      Nu e chiar asa ... (Vineri, 20 mai 2011, 13:11)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui avatar

      ... impozitele si CAS-ul ala neincasat de fapt tot din bugetul de stat deci nu acolo era impactul cel mai periculos al unei asemenea masuri. Problema era ca oamenii astia trebuiau sa primeasca somaj (deci povara pe bugetul de stat pe termen scurt nu era eliminata) si mai mult decat atat aveam o contractie majora a cererii pe piata (mult mai mare decat am avut), posibila crestere a criminalitatii samd.

      Din pacate domnul Patriciu este la fel de limitat ca si domnii Basescu si Boc. E mai comod sa vorbesti despre cum tai locurile de munca de la stat decat sa vorbesti despre cum facilitezi cresterea numarul locurilor de munca din privat. Nu numai ca e mai usor de vorbit dar e si mai usor de facut. Imi pare rau pentru el dar e departe de a fi un sustinator credibil al valorilor de dreapta.
      • +3 (3 voturi)    
        Mare dreptate ai... (Vineri, 20 mai 2011, 14:40)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Asigurarea locurilor de munca in mediul privat este extrem de dificila (misiune imposibila, as zice) atata timp cat taxele platite statului pentru un salariat se duc la aproape 80%. Fara reformarea integrala a sistemului de taxe si impozite aferente platii salariale nu se poate face nimic in directia asta.
  • +1 (1 vot)    
    4 dolari galonul? (Vineri, 20 mai 2011, 11:56)

    zone [anonim]

    inseamna 1 dolar si ceva litrul (1 galon = 3.78 litri). Mai usurel cu soparlele...
  • 0 (4 voturi)    
    Cu toate bubele lui, Patriciu are dreptate (Vineri, 20 mai 2011, 11:57)

    Alui [anonim]

    Sper ca daca apare un nou partid, declaratia lui Patriciu sa nu fie folosita de "vechea garda" impotriva noului partid, doar pentru ca Patriciu sustine idea.
  • +5 (9 voturi)    
    Uituc (Vineri, 20 mai 2011, 12:19)

    Chianti [anonim]

    Dl Patriciu uita cum in anii 2007-2008 domnia sa, si prin extensie, prietenul sau dl Tariceanu, vorbeau nonsalant de faptul ca guvernul nu trebuie sa fie ingrijorat de deficitul bugetului statului ci trebuie sa urmareasca cu orice pret cresterea economica.

    Dl Patriciu poate fi un excelent om de afaceri, dar este un economist slab. Domnia sa a alimentat (nu stiu dc constient sau nu) o politica prociclica prin faptul ca guvernul a pompat bani in consum in momentul cind economia se supraincalzea. Acel deficit trebuia finantat prin imprumuturi si in conditiile in care economia a cazut ca urmare crizei globale, atunci mijloacele de finantare interne si externe au cazut si ele. Iar cum deficitul a constat in principal in cresteri de salarii si pensii (o parte acoperita din bugetul de stat), atunci acest deficit devine unul pe termen lung.

    Cu alte cuvinte, reteta sigura pt un dezastru economic.
  • +6 (6 voturi)    
    falit (Vineri, 20 mai 2011, 12:34)

    dan [anonim]

    cine este patriciu de isi da cu parerea?
  • +8 (8 voturi)    
    PNL? (Vineri, 20 mai 2011, 12:47)

    Stelia [anonim]

    Care PNL mai este ?nu mai este .Prea tarziu.....la fel ca PNTCD...
  • +4 (4 voturi)    
    citat (Vineri, 20 mai 2011, 13:02)

    Caragiale [anonim]

    "Statul trebuie sa-si vanda falitii. "
    Totusi se pare ca sunt unii care scot profit frumos in urma falitilor.
    Ups.
  • +7 (7 voturi)    
    Daca stii sa furi nu inseamna ca esti destept (Vineri, 20 mai 2011, 13:08)

    Ioan [anonim]

    Patriciu a stiut cum sa bage mana in buzunarul tuturor. Alianta lui cu Nastase si Tariceanu si prostia romanilor a facut averea sa. Acum il paraseste pe Antonescu aflat la periferia politicii de mana cu Ponta.
    Ar fi bine sa-si ia miliardele si sa se duca in lume ca macar s-ar inchide orice posibilitate de a fura in continuare. La miliardele lui sa arate ce a construit in folosul si mandria Romaniei si abia dupa aceea sa-si permita sa dea sfaturi si sa traseze directive in viata si politica Romaniei.
    • 0 (0 voturi)    
      Patriciu - O halca de Romanie furata (Sâmbătă, 21 mai 2011, 10:44)

      Pentru o Romanie curata [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Patriciu a stiut cum sa bage mana in buzunarul tuturor. Alianta lui cu Nastase si Tariceanu si prostia romanilor a facut averea sa. Acum il paraseste pe Antonescu aflat la periferia politicii de mana cu Ponta.
      Ar fi bine sa-si ia miliardele si sa se duca in lume ca macar s-ar inchide orice posibilitate de a fura in continuare. La miliardele lui sa arate ce a construit in folosul si mandria Romaniei si abia dupa aceea sa-si permita sa dea sfaturi si sa traseze directive in viata si politica Romaniei.

      Subscriu la cele demai sus.

      Patriciu omul RUS, cu un arbore genealogic de spion pogorat din anii 70 `, cu obladuire dupa anii 90` de la "tunelul luminos", Ion Iliescu, desavarsit de Calin Popescu Tariceanu pentru a ne fura si-a ne vinde rusilor!
  • +6 (6 voturi)    
    REALITATE (Vineri, 20 mai 2011, 14:02)

    Costi [anonim]

    Este clar ! Se delibereaza de actualul PNL care s-a PSDrizat.Crin Antonescu nu a fost capabil sa-si sustina fosta sotie bolnava, sa-i fie alaturi, poate avea sanse precum Corina Dragotescu sa invinga boala, dar sustinerea din punct de vedere moral i-a lipsit acelei doamne pentru ca domnul Crin deja din 1997 pe cand era ministru ai tineretului flirtrau cu Adina Valean, inca de pe atunci erau prieteni si fosta lui Crin stia acest lucru. PNL nu mai exista ! Exista un pseudo partid ipohondru dependent de PSD cu oameni conjucturali si ramasite politice. Sunt un fost liberal care am asteptat un lider tanar ca Antonescu sa reformeze PNL si sa ne scape de lichele dar acesta si-a manifestat acelasi comportament de chiulangiu ca in parlament si nu a schimbat absolut nimic in PNL ba din contra s-a vandut lui Felix Voiculescu si lui Ponta&Iliescu. A trebuit sa plec din PNL desi este partidul de suflet al meu, nu ma mai regasesc in actuala ideologie pe care o practica.
  • +5 (5 voturi)    
    Analistul Patriciu (Vineri, 20 mai 2011, 15:06)

    Justin Puscasu [anonim]

    Avand in vedere ca cel mai bogat dintre romani a obtinut averea in conditii destul de discutabile si singura investitie vizibila a domniei sale este reteaua de butice mic.ro, ma cam indoiesc ca este in masura sa dea sfaturi.
    Aparitiile Domnului Patriciu in rolul analistului Cocoshila imi amintesc de Vintu si al sau "intariti-va Status, domnilor!"
    In ce ma priveste, sper ca Staul sa se intareasca atat de mult, incat Vintu si Patriciu sa ajunga acolo unde le este locul.
  • +7 (7 voturi)    
    Patriciu nu mai are suport moral. (Vineri, 20 mai 2011, 15:42)

    mircea [anonim]

    Patriciu nu mai poate gira crearea unui nou partid.Pe tot ce a pus mana(politic),Patriciu,a devenit de stanga.Este cunoscuta finantarea echilibrata de catre Patriciu,atat a liberalilor(presupusi de dreapta) si a PSD9presupusi socialisti).In realitate si PNL si PSD sunt comunisti sadea..Dupa unire si redefinire ca USL acest lucru a devenit tot mai evident.Nu am mai observat nici-o sclipire din partea PNL pentru masuri de dreapta.Or fi toti din PNL comunisti?Se pare ca da ,pentru-ca prea nu comenteaza nimeni impotriva scufundarii in comunism a partidului liberal.
  • +8 (8 voturi)    
    sincer (Vineri, 20 mai 2011, 16:35)

    costa [anonim]

    Am fost votant PNTCD, apoi PNL si probabil PDL de cind cu uniunea asta a lor. In sfirsit, nu are importanta.
    Ce as vrea sa zic este ca as fi interesat peste poate pentru aceasta fata morgana, un nou partid lipsit de tarantule si varani.Cine critica pe aici sunt pesedeii si peneleii, adica Uslinosii. Cel mai mult ar avea de pierdut desigur psd, care a dat nesperat peste aceasta punga de detergent, numit pnl, capabil sa-l innalbeasca putin. Cred totusi ca detergentul nu-si va face efectul, pentru ca jegul este mult prea mare
  • 0 (0 voturi)    
    ca ne place ca nu ne place, Patriciu are dreptate (Sâmbătă, 21 mai 2011, 5:53)

    Ifrim [anonim]

    ca ne place ca nu ne place, Patriciu are dreptate.

    Aceasta tara are nevoie de o noua conducere: adica o noua clasa politica si evident o noua administratie.
    Mai departe cam totul trebuie schimbat in aceasta tara daca ne dorim sa intram si noi in randul lumii civilizate si sa traim civilizat.

    In primul rand, este evident ca ne trebuie un alt sistem politic, adaptat evolutiei poporului nostru, gradului sau de educatie si cultura, sistem politic care sa faca statul roman si cetatenii sai sa poata fi guvernat corespunzator.

    Democratia este buna, dar pentru tarile cu popoare civilizate, educate, ale caror cetateni sa inteleaga si sa respecte un minim de reguli de convietuire, care asigura ca statul si ai sai cetateni sa functioneze eficient, daca se poate chiar performant (resursele oricarui stat sunt limitate, si ele se impun a fi valorificate maximal in interesul cetatenilor sai).
    Dictatura s-a dovedit a fi greu suportabila si ineficienta - necompetitiva intre natiunile ce formeaza "satul global"

    Se impune MERITOCRATIA, adica conducerea statului de cei care au performanta = merite, in domeniul lor de activitate. Merit inseamna in primul rand sa ai morala si etica, mai apoi simt civic si comportament politic responsabil.

    Acest lucru nu se poate realiza decat daca romanii in ansamblu si fiecare in parte formeaza un popor civilizat. Trebuie sa acumulam, sa asimilam si sa ne comportam responsabil si civilizat, sa gasim si sa pastram un optim, acea armonie intre interesul colectiv si interesul individual.
    In primul rand si cel mai important este educatia oamenilor: care trebuie sa fie adevarata si continua ... pentru fiecare individ, de cand se naste si pana cand moare. Omul modern, care va accede la buna stare, este in primul rand un om educat: care stie si respecta cu convingere ceea ce stie.

    MERITOCRATIA ESTE O DICTATURA ACCEPTATA a OAMENILOR MORALI, INTELIGENTI SI EDUCATI.

    Restul vine de la sine.
  • 0 (0 voturi)    
    Campeanu, Quintus, Patriciu, acelas aluat (Sâmbătă, 21 mai 2011, 6:08)

    hotnewsfil [utilizator]

    Infiintarea unui nou partid este o aiureala, o diversiune.
    Cel ce ne-a furat (noua adevaratilor proprietari -toti romanii) rafinaria Navodari (Petromidia) ar face bine, daca este cinstit, sa ia conducerea PNL (poate usor, daca vrea cu adevarat), sa il curete de tembeli si de oportunisti de 'doi-bani', sa intre in lupta politica, sa castige alegerile, sa obtina modificarea constitutiei (spre folosul tarii, nu al lui), sa rupa definitiv legaturile cu vechii FSN-isi (cu care a colaborat in primul guvern, din 1992, impreuna cu Ionescu-Quitus -ministrul Justitiei si cu Danielescu -ministrul Finantelor, ajuns in puscarie din cauza unor jonglerii cu banii deponentilor naivi, legaturi pe care le-a avut PNL de atunci ,dirijat de catre suspectul Campeanu, la invitatia lui Iliescu, invitatie care nu a fost facuta si taranistilor, condusi moral, pe atunci, de catre seniorul Coposu.
  • 0 (0 voturi)    
    e vremea afirmarii dreptei! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 11:11)

    dares [anonim]

    din pacate nu prea e concurenta pe zona de dreapta..
    personal nu am pe cine vota in zona de dreapta..
    ce sa alegi din niste fosti comunisti ??
    nu mai exista un partid pur de dreapta..cu lideri tineri scoliti dupa 1989

    are dreptate patriciu ..e loc de un nou partid..
    da unul tanar fara ex-comunisti sau urmasi de-ai lor ..
  • 0 (0 voturi)    
    Patriciu si un nou partid (Duminică, 22 mai 2011, 10:24)

    Dekar [anonim]

    Chiar daca accept (ca Ifrim ,de mai inainte) ca Patriciu are (partial) dreptate in afirmatiile despre necesitatea acelui partid,despre care de altminteri vorb. in interviu,CINE POATE CREDE CA ACEST TICALOS AMORAL ,DETURNATOR DE CREANTE ,SPECULANT FRAUDULOS LA BURSA (imbogatindu-l si pe Calinas),IN FOND UN AFACERIST VEROS, NU VA DORI LOCUL DE FRUNTE SAU PE APROAPE IN PARTIDUL PE CARE -L VA CREA ?
    Pentru mine este foarte clar ca Patriciu a perceput ca multi altii forta politicului in a face bani,pe de o parte,iar pe de alta capacitatea politicului in a acoperi si proteja maniera ilegala in care se pot face si multiplica acesti bani.
    Ori el,Costache,are bani,are foarte multi bani,murdari, manjiti de saracia si suferinta unei natii amarate,dar asta e, ciocoiul este miliardar in euro.
    Dupa ce a stat in borta lui, cu vanitatea ranita,(ca omul nu e chiar de colea, ca sa-si cumpere de ex. si el un club de fotbal aidoma lui stim noi cine !) suferind de pe urma ignorarii in plan politic,chiar daca a influentat-o parsiv de pe tusa,insul se doreste din nou in fata.
    Paralela cu Vantu,desi pe fonduri diferite,este corecta si nu eu am facut-o aici,acum.
    Pe scurt,ca sa n-o mai lungim,Patriciu se doreste din nou in fata ,in politica de anvergura.Si nu oriunde(ca el e parsiv, nu tampit ca sa nu vada putregaiul si duhoarea din toate structurile partinice existente),ci intr-un partid al lui sau macar initiat de el,de unde si pledoaria privitor la necesitatea acelui NOU PARTID despre care s-a facut vorbire mai sus.
    Vai de politica noastra !
  • 0 (0 voturi)    
    Si cine sa fie bulibasa (Duminică, 22 mai 2011, 12:45)

    HESS [anonim]

    Partidului.Cumva el.Aceste specimene care dupa 89 cu ajutorul unora au pus mana pe truda si suferinta parintiilor nostrii si buniciilor nostrii.
    Industria si bogatiile tarii.Si astia dau lectii de capitalism.Lupul da lectii de moralitate si cinste .Hai sa-i mai fraierim pe romani cu un nou partid .Hai sa-i mai inselam pe oamenii disperati de necazuri saracie si mizeria care o vad in Romania.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri