Basescu: Daca toti si-ar plati CAS-ul, s-ar putea reduce nivelul acesteia. Platiti-o si v-o dam inapoi

de Dan Popa     HotNews.ro
Joi, 19 mai 2011, 11:08 Actualitate | Politic

"Abordarea mea este ca nu trebuie sa guvernam pentru Europa. Trebuie sa guvernam pentru noi insine. Solicitarea noastra catre Fond  a fost sa ramanem in acord inca doi ani pentru ca problemele sa fie realizate", a declarat presedintele Traian Basescu la conferinta "Revenirea Economiei", organizata de Ziarul Financiar.
  • Va marturisesc in paranteza ca am avut temerea ca 2012 fiind un an electoral, am risca derapaje bugetare
  • La fiecare alegeri, daca va uitati in istorie, urmatorii doi ani dupa alegeri am muncit sa reparam ceea ce stricasem
  • Inca avem un aparat care consuma mult in raport cu ce producem
  • Obiectivele nu sunt sa taiem subventiile sociale, ci sa le orientam mai bine
  • Vizam si reducerea unor cheltuieli cu aceasta asistenta, dar nimeni nu va fi abandonat de suport doar pentru ca vrem sa reducem cheltuielile
  • Cei care vor primi subventiile ar putea sa primeasca mai mult decat in prezent
  • Doar romanii care au nevoie trebuie sa primeasca ajutoare. Unuia care are cateva hectare nu cred ca e normal sa ii dam ajutor social
  • Deficitul de cont curent nu trebuie sa depaseasca 5% din PIB, ceea ce e dificil
  • Esenta este sa ne calam pe stimulare consistenta mai ales cu ajutorul bancii specializate pe stimularea exporturilor
  • In ceea ce priveste cresterea economica, obiectivele oficiale raman cele anuntate: 1,5% pe 2011. Eu cred ca putem depasi 2% in acest an
  • In privinta inflatiei, cred ca de la nivelul politicului va trebui stabilit un calendar clar al liberalizarii preturilor administrate: energia si gazele
  • Pentru a putea avea pretentia ca BNR sa isi atinga obiectivul de inflatie, e nevoie de un calendar clar
  • E nevoie de o dezbatere rapida pentru a se vedea cum se face aceasta liberalizare
  • Trebuie sa decidem si sa comunicam acest program si partenerilor europeni
  • Abordarea mea este ca nu trebuie sa guvernam pentru Europa. Trebuie sa guvernam pentru noi insine
  • Noi nu suntem o tara competitiva
  • Nu se mai poate trai din imprumuturi. Imprumuturile sunt si riscante si nesigure
  • Trebuie sa avem o crestere bazata pe competitivitate
  • In criza, sectorul privat s-a ajustat, iar cei care au supravietuit sunt mai competitivi
  • Sectorul de stat nu a facut mare lucru
  • Degeaba ai exporturi daca ai regiile de stat care fac arierate. Aceste arierate nu se indreapta catre investitii, ci pentru a tine un aparat birocratic la regii si locuri de munca nejustificat de multe fata de ceea ce au de facut
  • Carbunele si caile ferate sunt doua exemple in cele de mai sus
  • Va poate confirma si Emil Boc ca am vrut sa obtinem o solutie de depolitizare a firmelor de stat. Stiti bine care este realitatea regiilor. Ele se negociaza la masa politica: asta e la UDMR, asta la PDL..."si pe urma incepe drama
  • Optiunea noastra e sa avem un management cu criterii de performanta si depolitizat
  • Am cerut situatia arieratelor din 2007. Si un copil ar fi vazut unde trebuia taiat. Exista o nepasare acolo in a plati atat catre stat cat si pentru parteneri
  • Avem probleme in depolitizarea managementului.
  • Nu o simpla strigare pe piata ca vrem manageri e suficienta. E nevoie de legi
  • Regiile nu mai pot face punctul negocierilor politice pentru functiile de manager
  • Avem resurse pentru infiintarea de locuri de munca
  • Teama mea este ca am putea constata ca nu avem capacitate de absorbtie
  • Noi am lansat programe care pot genera locuri de munca. Dar mediul de afaceri si administratiile locale nu stiu daca pot absorbi acesti bani intr-un mod corect
  • Banii europeni sunt pilonul principal de generare de locuri de munca
  • E nevoie si de o alta abordare privind functionarea Statului. Va fi una din prioritatile mele in discutiile cu partidele politice
  • E nevoie de reorganizarea administrativa a tarii. Asa cum suntem organizati nu putem stimula dezvoltarea
  • Avem decizii extrem de greu de negociat. Un judet vrea drum de la sud la nord, iar vecinii de judet vor drumuri de la vest la est
  • Aceasta organizare de acum sigur ca e foarte sustinuta de populatie
  • E greu sa mergi intr-un judet  si sa le spui sa ramana municipiul X, dar nu va mai fi capitala de judet
  • Populatia e reticenta si va trebui sa ii explicam avantajele reorganizarii administrative
  • Bucurestiul are prea multe partide in Consilii.  Ca sa scoti o hotarare de consiliu, stiti cate compromisuri trebuie sa faci? Cate terenuri trebuie sa dai? Cate contracte sa dai unor firme? Bucurestenii nu stiu cate lucruri stau in spatele functionarii acestor consilii
  • Nu neg dreptul oamenilor politici de a avea proiecte, de a le sustine si de a incerca sa obtina finantare. Pentru a diminua insa impactul dirijarii politice a resuraelor, e nevoie de reorganizarea administrativa
  • Toti vorbim de reducderea consumului de energie. Noi cu blocurile noastre incalzim atmosfera. Anveloparea ar fi cea mai buna solutie de economisire
  • Guvernul are in pregatire bugetul 2013-2020 si Politica Agricola Comuna. Unele tari vor renuntarea la finantarea agriculturii, altele vor reducerea fondurilor structurale, dar speram ca negocierile sa ne aduca o solutie convenabila. Elementul cheie pentru Romania se defineste printr-un singur cuvant: stabilitate
  • O Romanie intrata intr-o criza politica ar face foarte multi pasi inapoi. Nu as vrea sa speculati in legatura cu premierul aceasta constatare
  • In legatura cu legea care a trecut prin Parlament, nu poti sa dormi si apoi sa acuzi ca a trecut legea
  • La ce ne foloseste ca adoptam tacit 400 de legi, dar avem doua Camere
  • Sentimentul meu e ca Romania e o tara care suporta efectele unei conflagratii. Romania a trecut printr-un soc teribil
  • Intr-un mod nepermis de neprevazut. Am avut institutii care au alimentat Statul cu date nepermis de nereale inainte de criza
  • Sa treci prin criza cu un popor descurajat e deosebit de greu
  • Le-am propus partidelor impozitarea temporara a pensiilor, a tuturor pensiilor cu 10%. Partidele s-au intalnit in sedinta de Guvern si au marit TVA. TOATE au fost impotriva, inclusiv PDL. Pensionarii atunci le-au multumit partidelor. Ii rog sa vada ACUM cat au pierdut in realitate prin cresterea TVA
  • Marirea TVA ne va face sa ne taraim inca 2-3 ani de acum inainte. A fost o greseala pe care o vom plati inca cativa ani
  • L-am rugat pe ministrul Ariton sa mearga la Apanova. Acolo este un tip de contract, ca veni vorba de managementul regiilor, care nu mai are niciun consiliu de administratie deasupra. La un an dupa concesionarea serviciului nu a mai trebuit sa platim subventii la apa. Acum, Bucurestiul e la mijlocul listei de tarife la apa furnizata populatiei
  • La marile regii se poate imagina un contract privat de management, chiar daca ii asiguri o schema de subventie
  • Sper ca bancile sa nu incerce sa isi recupereze pierderile intr-un an, acum ca iesim incet din recesiune. Mai lasati-o vreo 15 ani domnule Ghetea
  • In economia romaneasca e un campionat al eludarii legilor fiscale
  • Toata ideea care se propaga este: "institutiile Statului sa-i prinda"
  • Cei de la ANAF sunt cateva mii. Nu pot sta in spatele fiecarei firme
  • Daca toti si-ar plati CAS-ul, s-ar putea reduce nivelul acestuia. Platiti-l si vi-l dam inapoi
  • Bugetul de stat nu isi poate permite acum dezechilibre. Important ar fi sa se plateasca taxele de catre toate companiile. Eu nu sunt adeptul ca ne mai uitam la toamna sa vedem. Si la toamna ce facem? Zicem ca ne uitam in primavara? Va spun sincer: nu se poate acum reduce CAS
  • Mi-as fi dorit ca cei de la Comisia Nationala de Prognoza sa fi fost influentati politic in 2008, cand si-au facut calculele cu ce se va intampla. Dar nici vorba. Ei habar nu au avut.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

10051 vizualizari

  • +4 (24 voturi)    
    hmmm (Joi, 19 mai 2011, 10:21)

    me [anonim]

    "a marturisesc in paranteza ca am avut temerea ca 2012 fiind un an electoral, am risca derapaje bugetare" - eu inca o mai am... alegerile se castiga in romania cu "pomeni electorale" :(

    "La fiecare alegeri, daca va uitati in istorie, urmatorii doi ani dupa alegeri am muncit sa reparam ceea ce stricasem" - de acord, in schimb asta a facut si pdlu alegeriel trecute... a "cumparat" voturi (evident si celelalte partide au facut la fel)

    "Inca avem un aparat care consuma mult in raport cu ce producem" - de acord, dar tot pe umerii prostimii o sa se repare asta, ca pilele cu salarii imense nu o safie dati afara... infromatirarea intarzie cu sesavarsire si daca este facuta e facuta prost si scump

    "Obiectivele nu sunt sa taioem subventiile sociale, ci sa le orientam mai bine" - eu propun principiul din sua. every men for itself. ai bani bine, nu mori. pe langa asta fiecare sa primeasca cati bani a dat la pensie si fiecare pensie sa fie 100% privata. cu alte cuvinte. daca am suficienti bani pusi deoparta sa ies la pensie la 30 de ani... asta ar rezolva si problema varstei de pensionare. pe langa asta in sec 5 batrinii care mor de cancer nu primesc nimic in schimb tiganii iau cu 3 maini!

    "Doar romanii care au nevoie trebuie sa primeasca ajutoare. Unuia care are cateva hectare nu cred ca e normal sa ii dam ajutor social" - ok sunt de acord, problema e ca multe se spun putine se FAC!!! asteptam FAPTE !!!
    • -4 (16 voturi)    
      Le astepti din SUA ....?! (Joi, 19 mai 2011, 10:38)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui me

      ... sau nu vezi bine, ca scrii tare prost romaneste...
      • -2 (6 voturi)    
        nu te lua de el!... (Joi, 19 mai 2011, 13:06)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        s-ar putea ca votul lui sa conteze pentru ai tai!
        ca de aceea se tot lupta pentru votul prin corespondenta
    • +22 (28 voturi)    
      o completare (Joi, 19 mai 2011, 11:36)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui me

      pdl-ul inainte de alegeri a trimis bugetarii in concediu fara plata. exact cu o luna inainte de alegeri.
      a mai dat si pdl-ul in campanie, ca lupul nu-si schimba asa repede naravul, dar nu la nivelul celor din pdl care au "pierdut" banii de la bcr.

      in rest sunt de acord cu tine, numai ca iliescu a invatat romanii sa stea cu mana intinsa la stat. cine face ce spune base este terminat politic. daca o face doar ca e patriot si nu-l mai intereseaza politica atunci poate... dar eu nu vad inca politicienii din Romania sa taie asa brusc. Base incearca dar putin cate putin, altfel or sa iasa in strada ca in grecia si vine ponta si ne termina economic:)
      • -8 (10 voturi)    
        Nea Marine, ai grija de el! (Joi, 19 mai 2011, 13:42)

        omo [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Mai suca, pai tocmai marinarul le-a promis oranjistilor ca, daca fac ce le spune el, au o sansa la alegerile din 2012!
        Pe de alta parte, chiar masura trimiterii bugetarilor "in concediu fara plata. exact cu o luna inainte de alegeri" poate fi socotita una diabolica! Orice psiholog iti va spune ca este in natura umana sa te bucuri cand primesti zilele libere (inainte de alegeri) si sa te enervezi cand ti-e redus salariul (dupa alegeri)! Nu spun ca marinarul a castigat voturi ci doar ca sigur nu a pierdut voturi! Oricum, 2009 a fost un an absolut fantastic in privinta masurilor de redresare economica, de departe cea mai "eficienta" fiind introducerea impozitului forfetar (nu atat ca idee cat in privinta normelor de implementare)!
        In orice discutie despre "greaua mostenire lasata de Tariceanu" trebuie avut in vedere existenta unui an-tampon, 2009, intre Tariceanu si Boc-2010
        • +11 (13 voturi)    
          ce va place... (Joi, 19 mai 2011, 14:11)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui omo

          nu ai citit ce am scris sau te faci ca nu citesti. am spus zile libere fara plata. crezi ca oamenii aia nu stiau ca de sarbatori vor avea mai putini bani? trebuia sa treaca alegerila sa citeasca de pe fluturas ca s-a micsorat?
          cauta sa vezi ce scandal a fost atunci pe tema asta. a pierdut sigur electorat atunci.

          putini stiu ca scaderea economica a inceput in Romania in 2008 in timpul lui tariceanu. El ne prezenta datale doar in raport cu anul trecut dar niciodata in raport cu trimestrul anterior. Ai sa vezi ca trimestrul 3 a fsot pe minus fata de trimestru 2 si a fost prima scadere economica inregistrata de Romania.
          Asta nu l-a convins pe slabicenu sa nu arunce cu banii in campania electorala. Cu impozit forfetar sau nu, Romania era in cadere libera dupa guvernul pnl.
          pe langa banii de la bcr care i-a uitat intr-nu "sertar" vozganian ei au lasat si un deficit de 5,7%. In total, ei au cheltuit mai mult decat a produs Romania in anul acela 11 miliade de euro. Bani dusi in primariile psd si pnl pt alegeri. si ei vin si intreaba de ce ne imprumutam acum de la fmi...
          dar tu ai o problema cu forfetarul :)
          • -8 (10 voturi)    
            ce-ti place... (Joi, 19 mai 2011, 14:28)

            omo [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            si tie sa dai minusuri daca te contrazice cineva! Eu am citit ce-ai scris tu dar tu n-ai citit ce-am scris eu! Hai sa-ti explic altfel: oricare dintre noi ne bucuram daca ni se aproba un imprumut azi, chiar daca stim ca de luna viitoare platim, dar nu ne place cand efectiv platim ratele! Ai inteles acum ideea, sau trebuie sa accept ca n-are rost sa-mi bat capul cu tine?
            • +13 (13 voturi)    
              ce-ti place (Joi, 19 mai 2011, 14:43)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui omo

              sa tragi concluzii fara nicio dovada. chiar nu ti-am dat eu minus. suferi de mania persecutiei :)

              iti bati capul sa scoti niste argumente care tie ti se par bune dar scartie din prima.
              cand faci credit nu te obliga nimeni. cand esti trimis in concediu fara plata n-o faci benevol. este diferenta uriasa pe care n-o vezi. tu nu prea joci sah de regula, nu? :)

              daca vrei o sa-ti si desenez, poate pana la urma pricepi ca nu te pricepi aici :)
    • +13 (13 voturi)    
      democratia "originala" (Joi, 19 mai 2011, 13:26)

      ynv [anonim] i-a raspuns lui me

      imediat dupa asa-zisa revolutie, eram convins ca doua masuri se vor lua neintarziat:
      - traduse si adoptate legile Germaniei (sau ale unei tari nordice)
      - investitii majore in sosele-autostrazi (se putea folosi munca celor disponibilizati din fabrici).

      Totul era atat de simplu: o tara dezvoltata, cu legi care nu permit coruptia, in care exista economie puternica, trebuia sa reprezinte un model pentru noi. Nu intelegeam de ce lui Ilici ii trebuia democratie "originala". Tarziu, cand am inteles marimea jafului facut de acolitii lui, mi-am dat seama de ce au dat legi care sa acopere si sa nu pedepseasca furtul.
      • +9 (9 voturi)    
        Legile (Joi, 19 mai 2011, 12:43)

        Lexus [anonim] i-a raspuns lui ynv

        Problema nu e ca legile noastre sint proaste mai degraba cum (NU) se aplica .
    • 0 (0 voturi)    
      ORICUM, BASE ESTE CAMPION (Vineri, 20 mai 2011, 11:59)

      db [anonim] i-a raspuns lui me

      mondial la speech bun (cu grade de diferentiere - bunut, bun si excelent) dar de facut, face pe dos. Cinste si corectitudine, anti-moguli, munca, respectarea legilor - asta e speech-ul iar in practica - casa luata ilegal, tot felul de mismasuri in parcursul lui din 90 incoace (apropos, cine a inventat sistemul pretul umflat al investitiilor la drumuri?) mogulii lui buni sunt aparati, sotia nu lucreaza ( da, oare nu e ingrijorata ce va face la batranete, cand va ramane vaduva? o sa traiasca din pensia de urmas? ), respectarea legilor cand ii convine, incalcarea lor cand nu-i pica bine.
  • -8 (20 voturi)    
    Program in 13 puncte ! (Joi, 19 mai 2011, 10:24)

    MIHAI 2 [anonim]

    O viziune clară, un demers caustic impotriva
    populismului electoral, lucrurile , neconvenabile poate, afirmate cu curaj.
    Atunci, de ce oare ma umfla râsu-plînsu si p-orma mă apuca imediat căscatu ?
    • +2 (6 voturi)    
      Probleme medicale? (Joi, 19 mai 2011, 13:36)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

      Ce zici?!
      • -2 (8 voturi)    
        Da - mintea mea e VARZA ! (Joi, 19 mai 2011, 15:32)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        De pilda din senin incep sa ma smiorcai cand imi aduc aminte de Petre Roman
        • +3 (7 voturi)    
          Vad ca ai probleme! (Joi, 19 mai 2011, 15:48)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

          Acum te crezi Basescu!
          Napoleon nu ai incercat?
          Sau Gheorghe Gheorghiu Dej?
          Halatul... cat e halatul?!
  • -1 (15 voturi)    
    2 (Joi, 19 mai 2011, 10:28)

    me [anonim]

    "Deficitul de cont curent nu trebuie sa depaseasca 5% din PIB, ceea ce e dificil" - no shit? problema e ca tot taxele pe umerii prostimii o sa rezolve asta...

    "In privinta inflatiei, cred ca de la nivelul politicului va trebui stabilit un calendar clar al liberalizarii preturilor administrate: energia si gazele" - daca se liberalizeaza preturile... eu cred ca trecem de 10% inflatie... pur si simplu NU exista concurenta!!! nustiu cum o sa trecem la euro cand ne-am propus avand in vederec ca inflatia creste tot timpul mai mult decat trebuie!

    "Abordarea mea este ca nu trebuie sa guvernam pentru Europa. Trebuie sa guvernam pentru noi insine" - da? pai guvernam pentru sua, nato, ue etc din 89 incoace... vindem firmele la europeni ca sa intram in europa si tot asa... liberalizarea preturilor e iar chestie impusa de europeni (care ei chiar au concurenta, noi...)

    "Noi nu suntem o tara competitiva" - din ce punct de vedere?! la privati suntem (dar evaziunea fiscala e in floare). la stat nu suntem

    "Nu se mai poate trai din imprumuturi. Imprumuturile sunt si riscante si nesigure" - d-aia am luat cateva zeci de miliarde imprumut?

    "In criza, sectorul privat s-a ajustat, iar cei care au supravietuie, sunt mai competitivi" - are o problema cu competititvitatea. romanii nu sunt asa lenesi si amarati cum se crede. la particulari chiar se munceste

    "Sectorul de stat nu a facut mare lucru" - la ce se refera?! sectorul de stat nu prea poate face mare lucru. spitalele inghit bani, nu produc, politia si armata la fel (mai ales armata). restu pot fi privatizate. dar privatizatte dracu calumea! fara spaga si contracte care le permit sa-si bata joc de tara!
    • -3 (15 voturi)    
      ???? (Joi, 19 mai 2011, 11:03)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui me

      De ce nu te sinucizi? Pari extrem de inutil.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu crezi... (Joi, 19 mai 2011, 19:54)

        jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        ....ca propunerea ta ar fi mai potrivita pentru cei care au adus Romania la sapa de lemn precum si pentru cei care i-au votat?
  • +15 (19 voturi)    
    3 (Joi, 19 mai 2011, 10:30)

    me [anonim]

    "Avem probleme in depolitizarea managementului." - corect toate partidele (inclusiv PDL) cum au venit, cum au schimbat toti sefii (sau au pus cativa in plus peanga cei existenti)
    • +7 (15 voturi)    
      da (Joi, 19 mai 2011, 12:04)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui me

      dar e primul partid care ridica problema asta...
      hai sa recunoastem ce e de recunoscut.
      • +7 (9 voturi)    
        corectie... (Joi, 19 mai 2011, 11:14)

        me [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        e primul om care recunoaste asta, nu primu partid ca partidul nu prea a zis nimic.
        in rest da, de acord basescu e primul care a recunoscut asta. acum sa vedem ce face...
        • -1 (5 voturi)    
          FAPTE, nu VORBE ! (Joi, 19 mai 2011, 12:03)

          Eliott Ness [anonim] i-a raspuns lui me

          Gogosi rasuflate pe care nu le mai crede nimeni... Si tatuka Iliescu infiera (cu justificata "manie proletara") "capitalismul de cumetrie" si "invartitii si coruptii" care "trebuie luati de guler si dati pe mana justitiei"... REZULTATE? ZERO BARAT, si atunci, si acum !!! Ce viermuiala de interese mafiote a fost si colcaie sub marele "luptator impotriva coruptiei" si a "statului ticalosit" - soc si groaza...
          • 0 (4 voturi)    
            total de acord.... (Joi, 19 mai 2011, 12:46)

            me [anonim] i-a raspuns lui Eliott Ness

            am si spus: sa vedem ce face...
          • -2 (2 voturi)    
            fa tu ceva (Joi, 19 mai 2011, 16:22)

            diaspora [anonim] i-a raspuns lui Eliott Ness

            daca stii mai bine ce-i de facut, fa.
        • +1 (7 voturi)    
          De vorbe suntem (Joi, 19 mai 2011, 13:03)

          luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui me

          cam satui. Ca e usor de vorbit, mai greu de aplicat.
        • +5 (9 voturi)    
          corectie (Joi, 19 mai 2011, 13:18)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui me

          e primul partid care a vorbit despre asta in discutiile cu fmi-ul.
          sau primul guvern ca sa fim mai exacti.
          prima declaratie in acest sens a venit de la boc.

          basescu nu poate sa faca nimic. doar sa spuna ce trebuie facut. asta este atributia lui. guvernul trebuie sa se miste in acest sens.
          • 0 (0 voturi)    
            ok... (Joi, 19 mai 2011, 12:46)

            me [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            asta nu stiam... greseala mea
      • -3 (7 voturi)    
        ai dreptate! (Joi, 19 mai 2011, 13:49)

        omo [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Dupa ce-mi pun oamenii mei in toate structurile, ridic problema politizarii lor, a structurilor, si dau o lege prin care sa nu poata fi schimbati ei, oamenii mei, decat prin concurs o data la zece ani! Chiar ca e de recunoscut!
        • +4 (8 voturi)    
          dar tu ai dreptate? (Joi, 19 mai 2011, 14:16)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui omo

          unde ai vazut tu problema ca se da o lege ca sa nu se mai schimbe actualii directori? de unde ai dedus tu asta? de la felix?: ))
          cauta si ai sa vezi. s-a pus problema chiar sa aduca manageri straini. firme straine de HR vor face recrutarile.
          de la inceput s-a pus problema schimbarii actulailor sefi de agentii indiferent de culoarea politica.

          dar incerci si tu o soparla sa vezi daca merge :)
          nu suntem fani antene...
          • -2 (4 voturi)    
            ca mai sus, (Joi, 19 mai 2011, 14:37)

            omo [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            ai aceeasi problema cu parerile contra si-atunci dai un minus (nu ca ar fi foarte greu sa-mi fac si eu vreo n-spe conturi si sa-ti dau minusuri, doar ca pe mine nu ma "excita" asta, asa cum pare ca se intampla in cazul tau!).
            In alta ordine de idei, din tot comentariul tau "inteligent" eu am inteles doar ca tu ai incercat soparle si ti-a mers. Chiar si cu sange cald, eu sunt foarte pretentios la ce incerc!
            • +3 (3 voturi)    
              tu ai o problema (Joi, 19 mai 2011, 14:51)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui omo

              nu vrei sa crezi nu e problema mea. dar nu eu ti-am dat minus. ca mai sus, suferi de mania persecutiei :)

              in rest faptul ca vrei sa-mi arati cum citesti tu pe diagonala, e haios, dar e pe langa subiect.
              daca nu ai argumente la ce-ti spun, mistoul ieftin ramane ieftin. nu asa iti impui parerile. cel mult vor rad toti de tine pe aici ca e spatiu public :)
  • +6 (16 voturi)    
    De acord cu tot ce a spus presedintele... (Joi, 19 mai 2011, 10:32)

    Rescatorul [anonim]

    Sunt comentarii corecte si de bun simt. Dar, masurile amintite trebuie puse urgent in aplicare. Se va face asta? Aici este marea problema a Romaniei. Exista vointa politica, sau ramanem doar cu vorbele frumoase?
    • -1 (19 voturi)    
      Mai da uituc mai esti si tu si base.... (Joi, 19 mai 2011, 11:22)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Cine sustinea taierea cu 25%,cresterea la 24%,etc?
      Acum se dezice de cea fost,nenea base...Tipic pt el.
      Si vorbeste in termenii viitori.
      Cam asta e politicianul roman de cea mai joasa speta...
      A debutat cu piciorul in ghips(1989)in armata,a invitat sa i se numere ouale(2000) iar acum portocaliul uita ca e de vreo 7 ani la putere si vorbeste de ce va fi...
      Incompetenta e epitetul cel mai mic...
      • +4 (8 voturi)    
        Probleme de memorie (Joi, 19 mai 2011, 13:09)

        cata [anonim] i-a raspuns lui Cristian

        Ai probleme de memorie, ce spui tu acolo e vorba tocmai de Nastase (la numarat ouale) si soacra lui Geoana (revolutionar pentru ca a scapat o naveta ) si nu de Basescu
        • +1 (7 voturi)    
          Vorbesc la modul general.... (Joi, 19 mai 2011, 13:14)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui cata

          Despre politicianul roman.
          Incearca sa citesti tot monsher si sa intelegi...
          Sunt total apolitic insa ma dezgusta specimenele astea...Plus ca imi insulta inteligenta...
          PS:ala cu piciorul cine era???
          • +2 (2 voturi)    
            ALA CU PICIORUL... (Joi, 19 mai 2011, 16:28)

            MARIA D. [anonim] i-a raspuns lui cristian_n

            ...era Atanasie Stanculescu-ghips
      • +1 (7 voturi)    
        portocaliul ala a fost la putere (Joi, 19 mai 2011, 14:15)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

        cu neica Tarciceanu facand jocurile altora niste anisori acolo... da' cred ca ai nevoie de tratament pentru memoria aia, si o gaina reuseste sa isi aminteasca mai mult
      • +2 (2 voturi)    
        ......... (Joi, 19 mai 2011, 16:13)

        MARIA D. [anonim] i-a raspuns lui Cristian

        ...cred ca ai uitat tu! Basescu nu a zis niciodata de TVA ci de micsorarea salariilor cu 25% si a pensiilor cu 10%...acum recunosc..m-am bucurat atunci ca totusi nu i-a taiat mamei mele din pensie., insa acum regret!...ca sa se descurce trebuie sa-i mai dai eu bani!...acest 24% a facut sa-i creasca cheltuielile cu aproape 40% fata de inainte!
        ..in rest iti cam dau dreptate...da' zi-mi si mie de unde OAMENI COMPETENTI?...unde sunt?..toti zicem acelasi lucru dar nu facem nimic!..ne bagam capul sub birou cand la job se promoveaza pilele, care in marea majoritate sunt incompetenti!...asta ca sa dau cel mai mic exemplu!
  • -1 (15 voturi)    
    reorganizare (Joi, 19 mai 2011, 10:46)

    pion [anonim]

    "E nevoie de reorganizarea administrativa a tarii. Asa cum suntem organizati nu putem stimula dezvoltarea" - dar toate acestea trebuie sa inceapa cu schimbarea presedintelui , guvernului, parlamentului.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 19 mai 2011, 11:02)

    dragos234 [utilizator]

    Ce "reorganizare administrativa" se are in vedere, aia propusa de UDMR in care sunr puse in aceeasi regiune Bihorul si Covasna sau Gorjul cu Prahova? E normal sa fie puse la un loc fara noima judete de la un capat al tzarii cu unele de la celalalt capat? Mai bine lipsa.
    • +1 (1 vot)    
      !!! (Joi, 19 mai 2011, 12:59)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      exista in acest moment Regiuni de Dezvoltare care ssunt considerate a fi baza unei noi organizari teritoriale. O dezvoltare unitara a regiunilor este necesara dar respectandu-se anumite principii asa dupa cum si dumneavoastra punctati
  • +5 (5 voturi)    
    Lege preluare - pt cine are urechi sa auda si ochi (Joi, 19 mai 2011, 11:08)

    tyty [anonim]

    N-am inteles niciodata de ce nu se da o lege a preluarii functiilor in stat.
    In marile companii, doi manageri petrec cel putin 2 luni de zile in procesul de preluare a functiei.

    La noi nu exista nicio strangere de mana.

    Domnilor politicieni luati aminte si propuneti o lege in acest sens.
  • +8 (8 voturi)    
    mda... (Joi, 19 mai 2011, 11:12)

    me [anonim]

    "- Le-am prpus partidelor impozitarea temporara a pensiilor, a tuturor pensiilor cu 10%. Partidele s-au intalnit in sedinta de Guvern si au marit TVA. TOATE au fost impotriva, inclusiv PDL. Pensionarii atunci le-au multumit partidelor. Ii rog sa vada ACUM cat au pierdut in realitate prin cresterea TVA
    - Marirea TVA ne va face sa ne taraim inca 2-3 ani de acum inainte. A fost o greseala pe care o vom plati inca cativa ani"

    Din pacate are MARE drepate aici !
    marirea tva a fost o mare greseala, dar nici un partid nu-si putea permite sa piarda cel mai constiincios electoral (si cel mai usor de cumparat): pensionarii!

    ce sa mai inca odata partidele au pus interesul propri inaintea interesului national!
    desi nu prea pot sa-l sufar pe basescu aici chiar are dreptate! si aici chiar luase decisia mai buna (micsorarea pensiilor in locul cresterii tvaului)

    o sa tragem mult din cauza tvaului si probabil d-abia prin 2012 sau 2013 o sa se revina la 19%
    • -1 (5 voturi)    
      intoxicare... (Joi, 19 mai 2011, 12:57)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui me

      care toate partidele? Partidele de la guvernare poate.. este iar o intoxicare voita a omului de rand caruia sa-i arati ca toti sunt o apa si un pamant..
    • +1 (3 voturi)    
      Asa este (Joi, 19 mai 2011, 13:05)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui me

      dar orice lucru are un pret. Fie ca recunoastem asta fie ca nu recunoastem.
    • 0 (6 voturi)    
      greseala ? (Joi, 19 mai 2011, 13:08)

      marius t [anonim] i-a raspuns lui me

      cea mai mare greseala a fost sa alegem acest guvern hot, mincinos, incompetent si corupt, cu desavarsire antinational, in frunte cu presedintele, primul ministru basescu.
      • 0 (4 voturi)    
        mda... (Joi, 19 mai 2011, 12:48)

        me [anonim] i-a raspuns lui marius t

        din pacate ai dreptate :(
        nu l-am ales eu, dar...
        oricum dintre tva si micsorarea pensiilor cred totusi ca pensiile erau raul cel mai mic... bine probabil le faceam pe ambele intr-un final dar asta e alta discutie
      • +3 (3 voturi)    
        nu stiu ce ai ales tu.... (Joi, 19 mai 2011, 14:34)

        rogue [anonim] i-a raspuns lui marius t

        dar sigur in alegeri nu ai ales guverne ci partide prin reprezentatii lor de seama..
        Si daca dai inapoi timpul... si ma pui in fata aceleiasi alegeri cu aceeasi candidati, tot cu PDL-ul si cu Basescu as vota(optiunea cea mai buna). A vota cu PSD-ul sau PNL-ul e aceasi chestie... mult papagal, putina responsabilitate! Oricum vom avea sansa sa avem presedinte chiulangiul parlamentului... si USL-ul, in plina revolutie proletara deja promite "eliberarea" de sub dictatura lui Basescu, intemnitarea si executarea "portocaliilor" sub sloganul "noi vom da"...
        si am incalecat pe o sa...
        • -1 (1 vot)    
          raspuns (Joi, 19 mai 2011, 19:12)

          dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui rogue

          ... si du-te de-a dura pana in mare sa scapam de tine
      • +2 (2 voturi)    
        HAI.... (Joi, 19 mai 2011, 16:23)

        MARIA D. [anonim] i-a raspuns lui marius t

        ...zau?!? cine a zis?!...pacat ca nu mai poate candida basescu!...acum l-as alege cu doua maini!...in rest, veniti cu propuneri concrete pentru un alt parlament, alt guvern...vreau sa vad nume de oameni competenti, patrioti. cinstiti...si...curajosi!!!
        • -1 (1 vot)    
          Mai bine.. (Joi, 19 mai 2011, 19:15)

          dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui MARIA D.

          ... ti le-ai taia pe amandoua, tara ar pierde mai putin intretinandu-te ca invalida decat daca ar ajunge iar nenumitul in orice functie publica
  • 0 (12 voturi)    
    o solutie de iesire din criza (Joi, 19 mai 2011, 11:21)

    coco [anonim]

    Cum necum, dupa alegerile prezidentiale domnul Basescu va trebui sa devina prim ministru.
    • 0 (6 voturi)    
      Doamne fereste (Joi, 19 mai 2011, 12:55)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui coco

      Chiar credeti ca meritam asa soarta cruda? Eu spun sa il exportam pe dl Basescu si pe dl Boc in Afganistan ca sa-i scoata si pe aceia din criza.. cu M Macovei sigur se rezolva si problema traficului de droguri iar la final de mandat Afganistanul va fi cel mai puternic stat asiatic
    • -1 (5 voturi)    
      hai s-o facem! (Joi, 19 mai 2011, 13:53)

      omo [anonim] i-a raspuns lui coco

      Chiar ar fi bun de prim-ministru, cu un cabinet format din ministri din umbra, din umbra zidurilor zebrelite din Gherla!
  • -1 (3 voturi)    
    uite federalizareaaa (Joi, 19 mai 2011, 11:41)

    donache [anonim]

    •E nevoie de reorganizarea administrativa a tarii. Asa cum suntem organizati nu putem stimula dezvoltarea
    •Avel decizii extrem de greu de negociat. Un judet vrea drum de la sud la nord, iar vecii de judet vor drumuri de la vest la est
    •Aceasta organizare de acum sigur ca e foarte sustinuta de populatie
    •E greu sa mergi intr-un judet si sa le spui ca ramana municipiul X, dar nu va mai fi capitala de judet
    •Populatia e reticenta si va trebui sa ii explicam avantajele reorganizarii administrative
    • +1 (3 voturi)    
      federalizare????? (Joi, 19 mai 2011, 14:38)

      rogue [anonim] i-a raspuns lui donache

      poate pui mana pe o carte de istorie si studiezi cum a fost organizarea adminsitrativa inainte de 1968...
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Regiunile_Rom%C3%A2niei_socialiste
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Jude%C8%9Bele_interbelice_ale_Regatului_Rom%C3%A2niei
  • +3 (15 voturi)    
    De acord cu tine! (Joi, 19 mai 2011, 11:47)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    1. pomenile electorale sunt apanajul rosului, acum combinat cu galben si albastru.
    Din cate imi aduc minte pedeleii, in comparatie cu ceilalti, nu prea se ridica la 25-30% pomeni.
    2. Reparariile s/au facut in prima perioada a guvernarii pnl-pdl, si in al doilea mandat al lui Base; ilic nu a reparat nimic, a vandut si s/a lasat vandut pentru putere el, si pentru bani, ceilalti. Nu spun ca pedeleii sunt curati. As compara imaginea lui bombo cu a lui Boc; bombo asimilat unui corupt veros, despre Boc... nimic.
    3. La farsitul mandatelor pesede-pedesere-... penele-pedesere... ilici, asa era se consuma in prostie. Ca, deh, avea ilici de unde da pomeni.
    Acum... e mai greu.
    4. Taieri de subventii, reorientare...
    Cine a scos o groaza de oameni la pensie, cine a dat gramezi de certificate de revolutionar (soacra prostanacului, ... stie!), cine a subventionat nemunca si a impozitat excesiv pe cei care muncesc....?
    Ilici si sleahta rosie si galbenii de stanga!
    In rest... duduim!
    Parca asa spunea motocicleanu, nu/
    Curios!
    Reprezentanti Ferrari... branzan - pesede; acum... motocicleanu... Oamni numai de stanga!
    Care cica, trag si tin cu poporul!
  • 0 (10 voturi)    
    analiza stil Washington Post.... (Joi, 19 mai 2011, 11:50)

    costica [anonim]

    Cam asa ar fi analizat si WP situatia Romaniei, detasat, fara nici o raspundere, ori Romania ori Botswana, la fel ar fi analizat WP... La fel a analizat si Traian Basescu, el e departe de vreo responsabilitate pentru ce se intampla in Romania in ultimii 6 ani de cand e presedintele Romaniei!!!
    Nu-l vad deloc pe Obama vorbind asa despre situatia SUA!!!

    Si a mai zis ceva Basescu, mult mai relevant pentru guvernarea Boc care ne-a afundat in dezastrul economic in care milioane de romani abia asteapta sa scape de Boc si de Basescu.
    A zis urmatoarele referitor la cresterea TVA la 25%:
    "Cresterea TVA, o greseala politica. A intarziat cu sase luni iesirea din recesiune."

    O astfel de apreciere ar fi dus la caderea guvernului in alte tari, in Romania lipsesc felicitarile pentru Dl Boc.
    I le trasnsmit eu. Bravo Boc !!!! Asa greseli politice sa tot mai faci, ca Basescu tot te tine acolo ca Prim Ministru.....
    • +1 (5 voturi)    
      nu uitati.. (Joi, 19 mai 2011, 12:52)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui costica

      nu a trecut saptamana decat acelasi traian basescu il sustinea la presedentia PDL si le spunea ca nu l-au dezamagit.. iata ca dupa nici 4 zile.. si-a adus aminte ca l-au dezamagit.. ziua si schimbarea....
      • -1 (5 voturi)    
        nu cred ca l-au dezamagit.... (Joi, 19 mai 2011, 16:33)

        costica [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        nu mi s-a parut ca ar fi fost afectat, dl Basescu povesteste pur si simplu, ii place sa povesteasca la TVR, pe la astfel de reuniuni, ii place sa se auda... nu stiu cati il mai asculta, e mare deosebire intre a-l auzi vorbind pe Presedintele Basescu si a-l asculta.... mare deosebire, si nu cred ca-l mai asculta nimeni, adica vorbe prezidentiale goale.....
  • -2 (8 voturi)    
    cine face si desface toata zia are ce face (Joi, 19 mai 2011, 11:50)

    corect [anonim]

    cu alte cuvinte asta ne mai lipsea, alta reorganizare, alta restructurare si alt haos ca nu va sti cine de cine depinde.
    • +2 (8 voturi)    
      din ciclul...... (Joi, 19 mai 2011, 12:14)

      costica [anonim] i-a raspuns lui corect

      aflarea-n treaba la romani.....
      Autori: Basescu si Boc !!! Rezultatul: haos organizat la nivel inalt....
  • +1 (11 voturi)    
    tot poporu'... (Joi, 19 mai 2011, 11:58)

    iulianv [anonim]

    ...e de vina, fir-ar el al dracu' de descurajat... ce soc teribil, care soc? cumva criza aia care prin 2008 cica ne ocolea cu respect? in rest ca de obicei - vorbe, constatari, n-avem aia, nu putem face aialalta, nu suntem competitivi, ne mananca regiile si institutiile... ceva solutii si, mai ales, ceva solutii puse-n practica (preferabil cu succes)?
  • 0 (6 voturi)    
    Mdah.... (Joi, 19 mai 2011, 12:09)

    hahaha [anonim]

    Da domne, da....platiti-o si v-o dam innapoi....SUS!!
    Ca pana acum!!
    Si cati prosti mai cred imbecilitatile omului astuia!!
    Dar....tara e plina de credinciosi....si asa o merita credinciosii.....
  • 0 (6 voturi)    
    teorie 10, practica 3 (Joi, 19 mai 2011, 12:44)

    catalin_mattei [utilizator]

    Lucruri de bun simt spuse de cele mai multe ori de presedinte.. domnia sa sta foarte bine la capitolul teorie... practica insa ne omoara. Ceea ce voi reprosa domnului traian Basescu este discursul acesta care vine parca din partea unui om ce acum a aterizat pe otopeni si radiografiaza situatia Romaniei. Domnia sa este politician din 1990, domnia sa este parte a acestui mecanism ce functioneaza deficitar. trebuie sa isi asume in comun cu restul clasei politice erorile comise in guvernarea acestei tari timp de 20 ani. Cand vorbesti de caile ferate nu poti uita ca ai fost ministru al transporturilor. Nu vorbesti de clientelism la primaria capitalei uitand ca ai fost primar. Nu pot avea incredere intr-o astfel de abordare a presedintelui chiar daca ceea ce spune domnia sa mi se pare just. Pt mine diferentele intre domnia sa si turnatorul Felix sunt de calitate a actului de "aburire" a romanului de rand in sensul ca Basescu se pricepe mai bine
  • +2 (8 voturi)    
    SA REMARCAM CATEVA (Joi, 19 mai 2011, 13:04)

    MIHAI 2 [anonim]

    ”va marturisesc in paranteza”
    ”la fiecare alegeri....urmatorii doi ani dupa alegeri am muncit”
    ” obiectivele nu sunt sa taiem ” dar, insă, totusi și cu toate acestea ”vizam si reducerea”
    *
    Din seria ”mare e puterea credintei”:
    ”CRED ca va trebui stabilit un calendar”
    ”CRED ca putem depasi 2%”
    *
    Din seria Acest Iliescu care
    ne distruge neincetat din 2004 incoace:

    ”Noi nu suntem o tara competitiva”
    ”Sectorul de stat nu a facut mare lucru”
    ”Romania e o tara care suporta efectele unei conflagratii”
    ”nu acvem capacitate de absorbtie”
    *
    Din ciclul ”Sa mai incalzim atmosfera”
    ”Noi cu blocurile noastre incalzim atmosfera”
    *
    Din ciclul Autodenuntz de fost primar fara microfoan n tocul usii:

    ”Ca sa scoti o hotarare de consiliu, stiti cate compromisuri trebuie sa faci? Cate terenuri trebuie sa dai? Cate contracte sa dai unor firme?”
    *
    Din cclul ”Sa vad daca ghiciti ce vreau sa zic:
    ”L-am rugat pe ministrul Ariton sa mearga la Apanova. Acolo este un tip de contract, ce veni vorba de managementul regiilor, care nu mai are niciun consiliu de administratie deasupra”
    *
    Din ciclul ”Toti oamenii presedinteleui”:
    - Mai lasati-o vreo 15 ani , domnule Ghetea
    - L-am rugat pe ministrul Ariton

    și perla coroanei

    - ”VA POATE CONFIRAMA SI EMIL BOC CA AM VRUT ”
    • 0 (2 voturi)    
      Esti ... (Joi, 19 mai 2011, 18:04)

      Gigi Kent [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

      ... mai tare decat redactiile Academiei Catavencu si Kamikaze puse la un loc (si fara interese politice). Ar trebui sa faci asta pe bani ...

      As mai adauga si categoria:

      * Sa mai bem un paharel ... cu ceva tare in el:
      "Teama mea este ca am putea constata ca nu avem capacitate de absorbtie"
  • +3 (7 voturi)    
    neperformanti (Joi, 19 mai 2011, 13:05)

    marius t [anonim]

    Aha .... inteleg. Nu inteleg insa ce se intampla cu mine, care nu numai ca imi platesc CAS din salar ,dar mai dau si o caruta de bani din activitati independente, si asta pentru ca sa imi cumpar medicamentele, sticlele de perfuzii si cele mai banale pansamente, cand ma duc la spital. De ce nu imi dai mie acesti bani inapoi ?
    nu platesc toti CAS ??? Wouu .. .dar asta inseamna ca avem un guvern NEPERFORMANT care nu e in stare s colecteze taxe, ci e in stare doar sa fure din buzunarul cetateanului ori sa ia spagi, precum cei de la fisc - de asta nu colecteaza, DOMNULE PRESEDINTE NEPERFORMANT !
    Apoi, nu inteleg ce tip de hotie ordinara e asta: imi percepi o taxa, nu imi permiti sa nu o platesc, dar nu imi oferi serviciile platite, deoarece "ceilalti nu platesc".
    Exista exemplu mai clar de lipsa de performanta ???
    • +1 (5 voturi)    
      Stimate Domn (Joi, 19 mai 2011, 13:36)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui marius t

      stimate domn,

      apreciez faptul ca d-voastra platiti cas si o caruta de bani din activitati independente.

      dar de ce nu va apucati sa denuntati toate cazurile in care se lucreaza la negru? vecinul, pritenul sau colegul tau care lucreaza la negru fura din buzunarul tau!

      statul si guvernul au facut ce a trebuit, au introdus acuma de curand legile necesare pentru a pedepsi hotii, dar in calitate de cetatean al acestei tari d-voastra ce faceti?

      de ce sa platiti d-voastra sau eu un cas si un tva mai mare pentru ca altii fura? sau se cumintesc sau la zdup cu ei, pentru ca cei care muncesc la negru fura din buzunarul meu si al tau, din buzunarul nostru, al tuturor!

      performanta sta in noi toti. toti trebuie sa fim performanti. noi construim si noi muncim pentru tara asta si nu avem nevoie de hoti in tara!

      daniel
      ps: chiar daca am scris cu litere mari, nu doresc sa tip, am dorit numai sa subliniez anumite aspecte...(editat de HotNews.ro)
      • +1 (5 voturi)    
        este simplu: platesc pe altii. (Joi, 19 mai 2011, 13:19)

        marius t [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        simplu: intai pentru ca nu sunt un turnator, apoi pentru ca platesc consistent ca de asta sa se ocupe altii. acei agenti de fisc, spre exemplu, care umbla cu limba scoasa dupa spagi.
        inca ceva: "noi toti" putem fi performanti, dar daca guvernul nu este, muncim amboluea, in cel mai deplin mod stahanosvit. nu de la noi incepe ...
        • +2 (4 voturi)    
          De la noi incepe... (Joi, 19 mai 2011, 15:02)

          Daniel [anonim] i-a raspuns lui marius t

          5) Guvernul a dat atatea legi excelente si performante in ultimii an, incat chiar ma gandeam sa ma intorc in tara si sa investesc.
          Insa mi-a trecut repede, dupa ce am vazut mentalitatea angajatului si a angajatorului. Nu am vazut in nici o tara din europa ca firma de constructii sa iti spuna din start ca facturi fac numai la comenzile de peste 10.000 de RON, daca vreau factura pentru 8.000 de RON sa caut pe altcineva!!!! Economia subterana este de aproape 50% in romania, este incredibil cat se poate fura in tara asta.
          Si mai rau este ca din punct de vedere al mentalitatii, 60% din romani sunt convinsi ca asa e bine si asa trebuie facut.

          In concluzie, ca sa nu lungesc polemica: Atata vreme cat noi, oamenii de rand, nu vom lupta sustinut sa starpim hotia si minciuna generalizata si atata vreme cat curatirea societatii romanesti nu incepe cu noi insine, degeaba Va plangeti. Domnia si prostia se platesc.
        • +3 (3 voturi)    
          lipseste din comentarriu (Joi, 19 mai 2011, 15:05)

          Daniel [anonim] i-a raspuns lui marius t

          Se pare ca a fost o eroare, a aparut numai punctul 5 si finalul... retrimit mesajul, cu partea lipsa...
          ------------

          Tocmai ca totul incepe de la noi, cei de "jos" ca sa zic asa...

          1) Daca toti procedam corect, nu acceptam munca la negru si nici nu angajam la negru.
          2) Basescu a punctat foarte bine, acei agenti de fisc sunt 1000 in timp ce la negru lucreaza cel putin 1 milion din 5 milioane de persoane active (9 mil de fapt, dar 4 milioane lucreaza in afara tarii)
          3) Nu esti turnator, ok, inteleg. Nici eu nu sunt, dar m-am saturat sa iau de la gura copilului meu pentru a da la hoti.
          4) Problema este de mentalitate, de felul felul in care oamenii de jos gandesc. Mentalitatea este: "Fur statul cat pot". desi ar trebui sa fie: "Sunt cinstit fata de stat si de romani"
          • -1 (3 voturi)    
            fura cat poti (Joi, 19 mai 2011, 15:26)

            marius t [anonim] i-a raspuns lui Daniel

            Da, asta este mentalitatea: fura statul cat poti, Cum credeti ca s-a ajuns la ea ? Statul nu te fura cum poate ? Cine trebuie sa dovedeasca cinste in aceasta relatie ? Statul este cel mai mare hot, mafiot, fura si minte mai rau ca ultima scursura, si atunci PENTRU CE sa fii cinstit cu el ? CE sa faca el cu banii tai, saii dea clientelei de hoti ordinari, sa faca sali de sport in cucuietii macaii ??
            Inca ceva: dvs ati reclamat undeva ca nu vi se da factura la suem mai mici de 10.000 lei ?
            • -1 (3 voturi)    
              Din pacate gresiti... (Joi, 19 mai 2011, 16:23)

              Daniel [anonim] i-a raspuns lui marius t

              Din pacate constat ca mentalitatea ca "statul fura, de ce sa nu fur si eu?" este atat de adanc inradacinata incat ma ingrozeste...

              Stiti cum se numeste ceea ce ati scris D-voastra? Apologia furtului! Mascata bineinteles sub numele de "Apologia furtului ca moneda de schimb in relatia cu statul"

              Nu va dati seama, stimate domn Marius T, ca v-au distrus mentalitatea 60 de ani de comunism si de Iliescu?... Furtul este acuma ridicat la rang de cinste si este tratat cu respect... Cum este posibil sa fiti de acord cu furtul, indiferent din ce parte vine el?????????

              De asemenea, aceasta reactie este o alta forma de a fugi de responsabilitatea personala. Statul suntem noi toti, actiunile lui nu ne pot reprezenta pe noi ca indivizi fara sa aiba si colaborarea noastra. Statul se construieste cu oameni iar acesti oameni trebuie sa puna osul cu corectitudine.

              PS: Atat pot sa Va spun ca am luat masuri (video si audio) sia am trimis masurile acolo unde trebuie... iar firma aceea nu mai exista, a trebuit sa inchida.... dar si-a deschis pe alt nume aceeasi Marie cu alta palarie...
              Cu trimisul individului la puscarie e mai greu, ca legile sunt facute tot de hoti, care sunt strans uniti intre ei... cum vrei sa schimbi legea ca sa fie pedepsiti, cum pun de o motiune de cenzura...
              • -1 (1 vot)    
                Bravo,d-le Daniel... (Joi, 19 mai 2011, 19:52)

                Radu56 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

                Dar, din pacate,poporul asta e total distrus dpdv moral,altfel si-ar cunoaste interesele,ar vota in mod constient si nu ar sta o tara-ntreaga la mana UDMR-ului.Ne-am transformat intr-o turma de porci ,care nu ne gandim decat la burta.....sa fie cat mai plina.In rest habar n-avem ca va veni si un maine care poate va fi f.greu pt.copii si nepotii nostri!!Ce blestem pe aceasta natie....
        • 0 (0 voturi)    
          "pentru ca nu sunt un turnator" (Vineri, 20 mai 2011, 8:46)

          Alui [anonim] i-a raspuns lui marius t

          Si te mai miri ca tara merge prost.
          Adica, vezi o crima, un viol, un jaf, taci ca "nu esti turnator". OK, atunci esti complice.
          Taci din gura si nu te m-ai plange!
    • +1 (3 voturi)    
      esti prea incruntat! (Joi, 19 mai 2011, 13:57)

      omo [anonim] i-a raspuns lui marius t

      Fii mai vesel si mai optimist! Pe banii tai (si-ai mei) canta fantana lui Chirita! Nu-i destul atat?
  • -1 (7 voturi)    
    parerea mea (Joi, 19 mai 2011, 13:21)

    Clujeanul [anonim]

    Pentru mine domnule Basescu, reprezinti incompetenta in intelege cu adevarat economia si mecanismele ei, iar Boc te intrece cu mult.
    Nu mai suport ipocrizia asta a politicienilor, cand ii aud si pe astia si pe aia din opozitie mintind cu nerusinare, imi dau seama sub ce blestem se afla tara asta.
  • +1 (3 voturi)    
    problema este alta (Joi, 19 mai 2011, 13:50)

    radu [anonim]

    problema este alta:
    li se permite firmelor cu sprijin politc sa nu plateasca cas-ul..
  • +3 (5 voturi)    
    nu inteleg... (Joi, 19 mai 2011, 18:02)

    Adrian [anonim]

    ...de ce toti cei care urlati aici impotriva lui Basescu tot insinuati ca presedintele minte. tot ce a zis a facut. singura durere e ca nimic n-a fost pe placul populatiei. dar cand o sa inteleaga romanul ca criza nu doar un cuvant spus la televizor, nu e doar un filmulet care-l vezi pe net, ci trebuie e un fenomen care-l simte fiecare stat afectat si fiecare cetatean al acelui stat.
    ne-a lovit si pe noi si pe greci si pe toti. toate guvernele afectate au luat masuri aproape la fel. atunci nu inteleg? unde e furtul? unde e pacalimea populatiei pe care toti guralivi se sint indreptatiti sa-l declame?
    nu inteleg de ce partidele astea care se cred salvatoare, n-au venit cu alte propuneri? daca cred ca detin adevarul suprem. de ce nu s-au prezentat macar odata la intalnirile cu FMI, atunci cand au fost invitati si PDL a promis ca nu vine.
    si am o teorie de ce: ei stiau ca decizii grele trebuiau luate, stiau ca vor fi decizii care nu vor placea populatiei,decizii care insa ar putea rezolva unele probleme. si at in loc sa sustina revenirea tarii, s-au departat de cei ce avea sa fac deciziile grele ca sa culeaga ei roadele la final, cand statul isi revine si partidul la putere isi pierde complet electoratul.
    astfel de oameni vreti voi cei anti-basescu sa sustineti? astfel de canalii, care se ascund cand vine greu si sunt eroi dupa razboi?
    dumnezeu sa va aiba mila atunci, ca sunteti atat de orbi sa nu vedeti,sa nu va intrebati, sa nu judecati, ci doar sa luati toate argumentele de-a gata de pe bloguri, de la emisiuni sau de la radio.
    eu unul am sa rad cu un ochi si am saplang cu altul de dincolo de granite de soarta voastra
  • -2 (2 voturi)    
    nu am cuvinte (Joi, 19 mai 2011, 19:08)

    gica [anonim]

    Citat: "•Marirea TVA ne va face sa ne taraim inca 2-3 ani de acum inainte. A fost o greseala pe care o vom plati inca cativa ani"

    A trebuit atata vreme si o intreaga tara sa plateasca aberatiile economice ca acum sa se recunoasca cu seninatate ca a fost o tampenie ANTISOCIALA care au ingropat economia si oamenii in saracie.

    Nu am cuvinte !

    P.S. Supa ce mi-am luat zeci de voturi negative de la votacii care sustineau aberatiile, sunt curios daca hotnew publica prezenta
    • -2 (2 voturi)    
      eroare politica.... (Joi, 19 mai 2011, 21:23)

      lili [anonim] i-a raspuns lui gica

      "Marirea TVA ne va face sa ne taraim inca 2-3 ani de acum inainte. A fost o greseala pe care o vom plati inca cativa ani"
      De ce nu plateste cel care a facut eroarea, dle Presedinte?! De ce sa plateasca romanii pentru erorile politice ale aliantei portocali-UDMR-UNPD?! Sa plateasca ei si sa-si dea demisia, romanii au platit cu varf si-ndesat aceasta eroare, Dl Boc si alianta cum platesc?! Sau ei nu platesc, asteapta chiir sa castige alegerile in 2012?! NICIODATA.
  • 0 (0 voturi)    
    MISERABILE (Vineri, 20 mai 2011, 11:14)

    costea [anonim]

    Te-am votat, iar acum vii si-mi spui ca fiindca vecinu nu-si plateste CAS eu care merg trimestru de trimestru sa-mi dau obolul trebuie sa platesc dublu? MIserabile, de ce sa platesc eu nesimtirea vecinului si incompetenta functionarilor tai care nu -l cotrobaie pe vecin sa-l bage unde trebe fiindca nu plateste .?

    Miserabile,
    miserabile,
    miserabile


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă