Adrian Nastase: Traian Basescu e singurul care a guvernat tara din 2008 incoace. Relansarea economiei depinde de disparitia PDL din fruntea Romaniei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 17 mai 2011, 11:56 Actualitate | Politic

Adrian Nastase comenteaza marti, pe blogul personal, Congresul PDL, despre care scrie ca "Zgomotul din ultima perioada, mai ales cel produs de apropierea si desfasurarea alegerilor din PDL, mi s-a parut ca seamana cu sunetul deranjant al unghiei pe tabla." El il ataca si pe seful statului, spunand ca "Aveti impresia ca altcineva, in afara de Traian Basescu, a guvernat aceasta tara din decembrie 2008 incoace? Sigur, el ar fi vrut putere maxima inca din 2005, dar nu s-a putut."

"Tin sa subliniez ca el lider maximo a fost, este si, cat timp PDL se va mentine la butoanele guvernarii, va ramane Traian Basescu. Din acest punct de vedere da, sunt absolut convins (iar cifrele imi cam dau dreptate) ca <guvernarea Nastase> a fost mai eficienta decat <era(ta)> Basescu", mai spune fostul premier, adaugand ca "personajul" Basescu "a avut grija ca, prin minciuna, hahaiala si tupeu sa se autopropulseze in fruntea partidului, apoi a Aliantei DA si apoi a tarii".

Nastase mai anunta pe blog ca viziunea economica a USL va fi prezentata in scurt timp, posibil la finalul acestei luni, iar "Calea de viitor pentru relansarea economiei romanesti depinde, in opinia mea, de o conditie foarte simpla: disparitia PDL (cu incompetentii si hotii sai) din fruntea tarii. <Pacientul> inca sufera, iar solutia este foarte simpla: starpirea bolii, disparitia democrat-liberalilor din sistem."

"Nu stiu cati dintre cei prinsi ca au furat voturi au fost condamnati. Pot, pe de alta parte, banui ca niciun votant care a furat voturi pentru Basescu in 2009 nu va fi pedepsit. In cel mai rau caz va fi promovat si pentru sesiunea primavara-toamna 2012. Pe de alta parte, sunt de acord ca o prezenta mai inchegata pe Internet, pe media sociale, poate ajuta USL sa atraga simpatizanti tineri. Din niste analize si evaluari pot sa iti spun ca prezenta social-democrata pe Facebook, de exemplu, este mult schimbata in bine comparativ cu anul trecut", incheie Adrian Nastase.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

1412 vizualizari

  • +14 (14 voturi)    
    culmea (Marţi, 17 mai 2011, 11:02)

    ady [anonim]

    eu credeam ca suntem guvernati de FMI..
    perla lui Bombonel se aseamana cu expresia ''toate drumurile duc la Roma''
    • +12 (14 voturi)    
      ... (Marţi, 17 mai 2011, 12:30)

      dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui ady

      ba ce tupeu ordinar are acest specimen care in timpul lui au fost facute cele mai mari jafuri nationale si ne-au adus unde suntem acum
      • +10 (12 voturi)    
        USL se va destrama (Marţi, 17 mai 2011, 11:55)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui dragonfly

        Eu vad urmatorul scenariu.

        1. USL se destraman inainte de alegeri din vointa PSD , PNL-ul e aproape mort in clipa asta
        2. Ponta inlocuit de Nastase (din 4 pers care le stiu eu ca voteaza PSD, toate au o parere mai buna de Nastase decat de Ponta)
        3. Nastase probabil nu va candida la presedentie posibil ca PM
        4. Presedinte Oprescu sau alta marioneta Iliesciana

        cel putin asta zic eu ca vor incerca
      • 0 (0 voturi)    
        ---...--- (Marţi, 17 mai 2011, 20:08)

        JimiTeaca [anonim] i-a raspuns lui dragonfly

        La Bombo asta si ouualele are tupeu. Pacat ca lipseste poza nepotului.
        De departe matusa Tamra a dat cel mai mare tun, si apoi a plecat dupa giulele !
    • -13 (17 voturi)    
      CONDAMN DURITATEA LUI NASTASE (Marţi, 17 mai 2011, 12:33)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui ady

      Ma ingrijorează mai ales faptul că, afland despre acest comentariu veninos, Presedintele va izbucni ...iar...in plâns.
      Se intampla din ce in ce mai des - semn ca aceasta hăituială diabolica a mogulilor , blagienilor, comunistilor , romanilor, coruptilor, ardelenilor, tonomatelor, sarkozoaielor, muntenilor, cetatenilor, dăscălimii, moldovenilor, bugetarilor, votantilor, incepe să atingă miezul fin, delicat al personalitatii liderului nostru.
      Sa speram ca dupa momentul de ezitare
      de la Conventie (sa-ti fie rusine, Petre Roman)
      marele om de stat se va ridica din nou ca pasărea Colibri.
      Pentru ca vorba aceea:
      ”Tati, a castigat !”
  • +15 (17 voturi)    
    Nastase ,da din coate. (Marţi, 17 mai 2011, 11:04)

    mircea [anonim]

    Isi face loc pentru primministru in 2012 si presedinte in 2014.Cine a crezut ca Ponta,Antonescu,gogosi.Nastase-i cel care manevreaza ,face jocurile din umbra.Si a gasit doua papusi idioate care-i accepta jocurile in mod inconstient.Nastase are si sprijinul lui Iliescu asa ca in PSD+PC+PNL=USL ei hotarasc.
  • +19 (21 voturi)    
    Tupeul acestui individ dubios... (Marţi, 17 mai 2011, 11:10)

    Rescatorul [anonim]

    nu mai are margini. Evidenta lipsa de rusine si bun simt. Asta vrea iar la guvernare. Acest individ care a actionat impotriva tarii si romanilor prin tot ce a facut cand a fost la guvernare. PDL si Basescu v-a dat clasa. A demonstrat ca sunt patrioti si capabili sa scaota Romania din recesiune si sa o puna pe calea unei dezvoltari sustenabile. Orice ati latra voi de la USL si in special Iliescu si Nastase, romanii au inceput sa inteleaga adevarul Pana la anul, USL ajunge sub 30%. Asa ca veti ramane numai cu latratul la luna. Domnu' Nastase, v-ati rezolvat problemele cu justitia?
  • +15 (15 voturi)    
    iar??? (Marţi, 17 mai 2011, 11:18)

    sucaa [utilizator]

    "Relansarea economiei depinde de disparitia PDL"
    asta este adevarata masura economica ce o are USD-ul in momentul actual.
    IN momentul cand nu va mai fi Basescu si PDL cainii vor umbla cu covrigi in coada, oamenii vor munci cu adevarat, patronii vor plati totul pe cartea de munca, vamesii nu vor mai lasa sa intre tigari fara acte in tara, politistii nu vor mai primi spaga. Totul va deveni paradis cand obsesia lui bombonel se va indeplini, nu? :))

    eu cred ca ai stat prea mult in mijlocul electoratului lui iliescu care crede orice tampenie de faci astfel de declaratii. daca si tu crezi asta ai o problema mare la mansarda...

    aveti client pentru posta si CEC? vi s-au terminat fondurle de la patriciu dupa ce i-ati dat rompetrolul devalorizat?

    numai demisii, suspendari, disparitii visati. de doi ani de zile nu am vazut o singura masura economica propusa de voi. una singura!
    doar carcoteli de pe margine ca babele fara ocupatie. mai bine in perioada asta va trimiteati membrii de partid la specializari sa invete ceva.

    Bombonel, a avut dreptate Basescu cand ti-a zis "nici nu stii cat de mic ai inceput sa fi" :)) nici declaratii de om politic nu mai esti capabil sa faci... ce faci acum tine de mahalaua lui vanghelie, nu de politica :)
    • +6 (8 voturi)    
      relansarea carei economii? (Marţi, 17 mai 2011, 12:37)

      Laur006 [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Nea, sucaa, eu cred ca tovar'su Nastase se refera la relansarea economiei compusa din firmele care contribuie la bunastarea PSDului, deci s-ar putea sa aiba dreptate :))
  • +5 (5 voturi)    
    Sa recapitulam ... (Marţi, 17 mai 2011, 11:25)

    SHEAPA [utilizator]

    Asadar:

    * Romania tocmai a inregistrat doua trimestre de crestere (nu mare, dar constanta)

    * previziunile sunt neasteptat de optimiste

    * o multme de legi bune (care asteptau de 20 de ani) au trecut prin Parlament si incep sa-si arate roadele

    * exporturile au depasit importurile dupa foarte multi ani

    *leul e din ce in ce mai atractiv (vezi noua oferta pe piata a MF)

    .... iar Oul de Nastase vine cu urmatoarea fraza:

    "Relansarea economiei depinde de disparitia PDL din fruntea Romaniei"

    Ori eu nu mai inteleg romaneste, ori nesimtitii astia de la USL ne iau drept ultimii prosti!

    Sa-ti fie rusine, Adrian Nastase!
  • +7 (9 voturi)    
    Draga Bombonel (Marţi, 17 mai 2011, 11:30)

    gica [anonim]

    Dupa toate eforturile depuse de actuala guvernare, de a pune umpic de ordine in institutiile statului. Ce bine iar prinde lu' bombonel acum la guvernare. Sa se mai joace el umpic cu inflatia si ce mai este de privatizat.
    Dupa ce te-ai ascuns in umbra votului de NUP din parlament, ptr mine draga bombonel te-ai discreditat total ca si politician. Si sper sa nu mai vad vreo data personaje ca tine la guvernare.

    cu respect,
    Gica
  • -4 (6 voturi)    
    cine mai asteapta ce?! (Marţi, 17 mai 2011, 11:42)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    E drept ca "propunerea" dlui Nastase e cam hilara: sa dispara si apoi ce... ?

    E plauzibil ca PD-L nu va guverna vesnic. Mai mult, sociologia si politologia ne arata ca alternanta la putere functioneaza.

    E la fel de plauzibil ca solutiile pot fi mereu imbunatatite si ca doar focusul pe solutii ar trebui sa mai stearga din opozitionalul din noi toti.

    Ce conteaza cine propune o solutie buna atat timp cat e o solutie viabila?

    Si, astfel, ma leg de unele postari de pe aici... Cum au vazut unii indivizi ca dl Adrian Nastase a facut un comentariu, cum au trecut la ATAC LA PERSOANA si FOARTE PUTINI au trecut sa atace IDEILE?

    Aclama sus si tare "dosarele dlui Nastase". Distinsii preopinenti ar putea afla ca toate dosarele dlui Nastase sunt in instanta, nimic nu se mai afla sub decizia Parlamentului. Sursa: declaratia dnei Roberta Anastase.

    Evident, justitia e si ea supusa presiunilor. Dar ale cui presiuni?! PSD nu mai conduce Romania din 2004, adica de 7 ani. Chiar mai poate accepta cineva cu bun-simt ca PSD ar mai putea influenta justitia?!

    Sa presupunem ca nu se da verdict in cazul dlui Nastase pana in 2014. Vor fi trecut 10 ani pana atunci. Tot pe seama PSD-ului vom pune ineficienta justitiei?

    Si intreb: cati ani vor trebui sa treaca pana vom accepta ceva ce lumea civilizata a acceptat de secole, anume ca INDIFERENT DE CAT DE GREA E MOSTENIREA DIN TRECUT, ATUNCI CAND TI-AI ASUMAT PUTEREA PENTRU CA AI FOST VOTAT, ITI ASUMI SI SOLUTIONAREA MOSTENIRII?

    Nimeni si nimic nu vor scuza PD-L-ul daca nu vor reusi sa rezolve integral sau in procent semnificativ problemele "mostenite", alaturi de cele create pe timpul si din cauza guvernarii lor.
    • +4 (4 voturi)    
      asta e culmea... (Marţi, 17 mai 2011, 13:52)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      daca s-a schimbat guvernarea s-au schimbat judecatorii? costiniu, pivniceru si altii ca ei au fost plantati de iliescu. in csm au stat ilegal ani de zile ca sa nu-i schimbe basecu. s-au auto-detatsat intre ei doar sa nu fie la mana lui basescu.
      cum e posibil ca un judecator sa dea amanare de jumatate de an sa aiba timp apararea lui nastase sa copieze un cd??? asta era omul lui basescu???
      psd-ul influenteaza justitia incontinuare. adu-ti aminte cum strigau sefii de la csm la basescu in sedinte. cum striga si acum aceleasi persoane la europa ca nu au voie sa se bage in treburile judecatorilor din Romania.
      cum judecatorii sunt singura clasa sociala care nu raspunde in fata nimanui!!! pot sa dea ce verdicte vor ei si nimeni nu-i poate trage la raspundere.
      de 7 ani basescu nu avea cum sa schimbe oamenii lui iliescu plantati in justitie. reteaua lui voicu este varful aisbergului din justitie.

      da, psd-ul influenteaza justitia. securistii si comunistii lui iliescu inca controleaza justitia. nu poti sa arunci in spinarea lui basescu. in timpul lui basescu s-au schimbat unele lucruri in justitie precum atacarea la CCR sau termene mai scurte intre infatisari. dar sa schimbe sleata lui iliescu sau modul in care judeca nu are voie sa faca basescu.

      cand un partid castiga alegerile, in mod normal, nu au castigat justitia de partea lor. esti obisnuit ca la iliescu si nastase si de aceea incerci manipularea asta. niciun partid nu trebuie sa influenteze justitia.

      pdl-ul a facut ceea ce constitutia le permitea pe partea justitiei. daca tu ai alte idei sunt aici sa te ascult. pana atunci, nu arunca judecatorii in curtea lui base ca inca sunt legati ombilical de ilici :)
      • -4 (4 voturi)    
        La Inalta Curte/ 83 - numiti de Basescu (Marţi, 17 mai 2011, 13:41)

        BALANTA SIBIU [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Dintr-un total de 94 de judecatori ai Inaltei Curti
        83 au ajuns acolo prin decrete semnate de Basescu .
        Nu mai exista nici un judecator numit de Iliescu, care mai sunt nebasescieni sunt dintre ai lui Constantinescu.
        E clar ca in cel mult un an vor fi 100% oameni de mare-mare incredere
        La sectia penala din 28 de judecatori - 25 sunt
        numiti de Basescu mai ales (15 bucati) dintre fosti procurori - oameni hotarati in indeplinirea planului (dintre care 3 au fost militieni inainte de a fi procurori).
        Asa ca las-o pe aia cu Iliescu.
        Si fereste-te de aia cu comunistii ca PDL e singurul partid care mai e condus de
        UN fost membru PCR - de fapt de DOI daca il numaram si pe baiatul care si-a tras Inaltă Curte proprie
        • +4 (4 voturi)    
          judecatorii... (Marţi, 17 mai 2011, 14:42)

          ynv [anonim] i-a raspuns lui BALANTA SIBIU

          faptul ca Basescu a semnat decretele nu inseamna ca sunt oamenii presedintelui. Concursurile au fost tinute tot de aia pusi de Iliescu, spagile le-au luat tot ei....Apropo, cate ZECI DE MII DE EURO a ajuns acum functia de judecator? sau ne facem ca nu stim ca nu se iau functiile pe bani...
        • 0 (0 voturi)    
          nenea confunzi... (Marţi, 17 mai 2011, 17:38)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui BALANTA SIBIU

          lasa cifrele. vorbim de oameni cheie. stanoiu, costiniu, barbuleasca, bejinariu... etc. toata floarea cea vestita. iliescu nu i-a pus pe toti. a pus unul doi. aia au indeplinit ordinele si au adus oameni "pe masura" :)
          habar nu ai ce mafie este acolo la varf.
          de ce crezi tu oare ca mai mereu sefii de la csm sau iccj se ratoiesc la base? ca el i-a pus in functie? :))) esti copil.
          pune mana si citeste apoi mai stam de vorba.
          ai aici tot ce trebuie sa nu mai manipulezi pe aici :)

          http://theophylepoliteia.files.wordpress.com/2010/07/cartea-alba-a-sandeiilor.pdf

          ca ponta e "seful" psd-ului nu inseamna ca psd-ul este un partid fara comunisti. comunisti l-au pus pe ponta ca-l controleaza. si nu vorbim de membrii de partid ci de elita pcr-ului de atunci. iliesc, felix si restul. ponta e doar de fatatda.
          la fel si-n pnl. antonescu la cat de ciulangiu este crezi ca l-ar asculta cineva? sunt altii in spatele lui. te las sa-i descoperi :)

          dar tu poti s-o ti cu boc membru pcr ca sigur ne-ai pacalit :)))
      • -1 (1 vot)    
        cine pariaza? (Marţi, 17 mai 2011, 14:06)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        perfect de-acord cu punctul de vedere exprimat. este foarte adevarat ca dl traian basescu nu avea cum sa schimbe tot in 7 ani.

        dar eu mergeam mai departe si propuneam un exercitiu de imaginatie: mai sunt 3 ani pana in 2014. sunteti, sper, de-acord cu mine ca in 10 ani, indiferent ce mandate si influenta ar avea "oamenii lui iliescu", ei vor fi schimbati.

        si atunci intreb: daca in 2014 "dosarele" dlui nastase vor fi tot nesolutionate, atunci cine va da socoteala?

        eu nu pun la indoiala onestitatea nimanui si pentru mine prezumtia de nevinovatie e sfanta. a acuza pe baza perceptiilor, a ceea ce citim in presa, a ceea ce auzim pe strada sau la televizor e cel putin hilar. dar cine are cap de atat, atunci atat pricepe.

        o mica observatie, totusi, legata de aceasta justitie care spuneti ca e inca controlata de nu stiu cine. dl dinu patriciu a fost haituit de justitia romana pentru diverse capete de acuzare. toate au fost demontate de acuzatii domniei sale. si as admite, spre deliciul celor care cred ca dl patriciu controleaza tot in tara asta. cum se face atunci ca dl patriciu a castigat procesele impotriva statului roman pe capetele de acuzare pentru care a fost acuzat in romania? doar nu-mi spuneti ca ii controleaza si pe justitiarii europeni.

        una peste alta... da, de-acord cu existenta presiunilor si a influentei in toate domeniile si in toate regimurile. ce spun insa e ca, atunci cand cineva e votat si primeste puterea, nu are voie sa nu performeze pentru ca mostenirea din trecut e grea.

        eu lucrez in mediul privat, intr-una dintre cele mai mari companii care activeaza in romania. atunci cand mi se da un proiect sau un task oarecare spre rezolvare, chiar daca el a fost facut tandari de altcineva in trecut, asteptarile managementului sunt tocmai ca eu voi indrepta lucrurile si ca voi duce task-ul la bun sfarsit conform obiectivelor. asa ca de unde lamentarea asta ca trecutul ne apasa? de unde atata revolta fata de trecut si dezinteres fata de viitor?
        • 0 (0 voturi)    
          eu pariez! (Marţi, 17 mai 2011, 17:51)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          basescu nu poate s-o schimbe pe madam costiniu sau barbuleasca sau alta poama de judecatoare care doar ea are dreptate. nici inca 15 ani de acum incolo daca nu iese la pensie.

          citeste asta sa vezi cum stam
          http://theophylepoliteia.files.wordpress.com/2010/07/cartea-alba-a-sandeiilor.pdf

          daca dosarele lui nastase nu vor fi solutionate nu este vina lui base. daca un judecator din cei amintiti dau urmatorul termen peste un an ca sa faca bombonel copii la cd-uri nu este vina lui base. echipa lui base a schimbat acum legea si termenele incep sa fie mai scurte. cu guvernul tariceanu n-a putut sa faca asta din motive evidente :)
          dar si asa, un judecator este INDEPENDENT!!! stabileste termene si da verdicte dupa bunul plac.
          cel mai bun exemplu a fost cand au schimbat judecatoare din procesul lui vantu pe motiv ca se misca prea repede!!! cine a schimbat-o??? sefi de la iccj. de ce??? e retorica intrebarea.
          inca sunt oameni in pozitie cheie in jutitia din Romania care pot sa trimita un jufdecator care-si face treaba acasa.
          prezumtia de nevinovatie se aplica in sala de tribunal, nu la mine acasa sa fie clar. hai sa nu ne ascundem dupa aceasta expresie :)
          nu eu il judec. nu eu il bag la puscarie. deci pot sa gandesc ce vreau, ok?
          judecatorul are obligatia sa acorde prezumtia de nevinovatie, nu eu.

          patriciu a castigat pe niste vicii de procedura. cand dna-ul nu era restructurat. vorbim de procese vechi. si sunt de acord sa castige, dar vreau ca cineva sa plateasca pt asta.
          cum a fost cazul judecatoarei prinsa "bauta" la volan. alt verdict, pe baza probelor aduse de procurori, nu putea sa dea niciun judecator din lumea asta. sunt de acord. ce m-a deranjeaza ca nimeni nu plateste ca acea individa nu a vrut sa i se recolteze probe. ca acum sa vina sa-mi rada in fata ca unui prost ca dumnezeu a facut dreptate???

          nu, cand ai preluat puterea, nu inseamna ca ai preluat magistratii. judecatorii nu trebuie controlati de niciun partid venit la putere.
  • +2 (2 voturi)    
    Opinie de inculpat penal (Marţi, 17 mai 2011, 12:01)

    Vaidenoi [anonim]

    Ar fi bine ca presa romaneasca ce se pretinde independenta sa dea dovada de mai multa decenta si sa nu ma tina la curent cu ce zice Adrian Nastase atat timp cat este INCULPAT intr-o cauza penala. Ca nu este condamnat sau achitat pana acum tine numai de "corectitudinea" justitiei. Dar cat este inculpat eu nu as vrea sa mai aud de el. Zicerile lui nu au valoare sociala.
  • +8 (10 voturi)    
    ZAU????? (Marţi, 17 mai 2011, 12:07)

    MARIA D [anonim]

    ...da' cu dosarele tale ce se mai aude?!?...si cam ce-ai facut tu cu economia in timpul mandatului tau?!...vrei sa-ti reamintim noi, cei care n-am uitat ce s-a intamplat in anii de dupa '90?!...mare nesimtit esti!...nu mai incetezi cu clantza aia, juristu' lu' peste prajit!...cum de fapt fac toti cei care au ceva pe constiinta...arunca cu vorbele spre altii sa se uite ce au facut ei!!...te-as baga la puscarie pe viata!
  • +2 (4 voturi)    
    .. usor de spus ... (Marţi, 17 mai 2011, 12:17)

    jora [anonim]

    dar declaratia este ( parerea mea ) copilareasca ... adica sa dispara !!! nu la asa solutie ma astept de la voi, munca si multa munca, promovarea oamenilor compententi in frunte si .... exemple: ca uite la voi in gospodarie nu se fura, uite atunci am sa te cred .. Pana atrunci cred ca mai postiti putin ( cel putin din partea mea )
    • +2 (4 voturi)    
      nastase (Marţi, 17 mai 2011, 11:34)

      WASILE [anonim] i-a raspuns lui jora

      vinde iluzii acolo unde se nasc deziluzii..asta fac rosii
  • 0 (2 voturi)    
    Nastase nu uita !!! (Marţi, 17 mai 2011, 12:32)

    kansas [anonim]

    ...voi sunteti cei care l-ati adus pe Basescu si PDL la guvernare, ca alternativa la Hotia si Incompetenta Mafiei PSD ! Jos Iliescu si imoralitatea PSD-ista!

    Poate daca am privi si din alta perspectiva, mai aproape de motorul actiunilor noastre : INIMA, as spune ca batalia se duce mereu intre Pasiune si Compasiune.

    Atunci cand Pasiunea-Irationalul-Nefirescul castiga in inima noastra, a tuturor, Compasiunea-Rationalul-Firescul pierd.

    Votul “liber” exprimat, este oglinda inimii noastre.

    Exemple de firesc si bun simt ( momemt ratat din "pasiunea" votantilor multi si "prosti") :

    Ratiu, Coposu, forever !
  • +2 (2 voturi)    
    invidiosul (Marţi, 17 mai 2011, 12:37)

    daniel c [anonim]

    e boala grea invidia asta.Cand isi da seama nastase ca se adevereste prezicerea lui Basescu: Adriane nici nu stii cat de mic ai sa devii, incepe sa dispere
  • -2 (2 voturi)    
    sunt roman (Marţi, 17 mai 2011, 12:47)

    El Condor [anonim]

    Nu mie- rusine ca gandesc asa cum gandesc, de moment ce sunt atat de multi care o fac la fel ca mine . Adevarul e ca trebuie sa se vada ce gandesc si cei tineri, cum pot sa conduca si ei, dupa principiile lor, aceasta tara. Si nu tineri formati " la sanului vreunui partid istoric sau jegos, ci tineri care vor sa-si traiasca viata dupa dorintele proprii.
    • +1 (1 vot)    
      DA DA DA (Marţi, 17 mai 2011, 18:33)

      Dennis Lopataru [utilizator] i-a raspuns lui El Condor

      Tineretul social democrat =))
  • +4 (4 voturi)    
    Un alt puscarias liber !! (Marţi, 17 mai 2011, 12:58)

    gigi [anonim]

    Bre Nastase, hai sa iti rezolvi tu problemele cu justitia intr-un mod corect si apoi sa te mai auzim ca latri pe canale mass-media. Deci, ce iti propun eu: mergi la Tribunal, spala toate pacatele in regim de urgenta, adica nu mai amana procesele, ci pur si simplu cere sa fi judecat rapid, iar apoi daca esti curat eu iti promit ca o sa te votez. Pana atunci, ia si mai roade un os ca poate ti se va drege glasul sa latri mai frumos.
  • +3 (3 voturi)    
    da (Marţi, 17 mai 2011, 15:45)

    MirceaA [utilizator]

    si a condus-o bine, ca daca erati voi, acum eram ca Grecia.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version