Sondaj CURS: Boc este preferatul simpatizantilor PD-L pentru functia de presedinte al partidului, simpatizantii USL il prefera pe Blaga. USL conduce cu 55% in preferintele electoratului, PDL ajunge la 20%

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 13 mai 2011, 13:55 Actualitate | Politic

 documente
(13 Mai 2011) PDF, 123KB
Un sondaj realizat de CURS pentru Institutul de Studii Populare (ISP) in perioada 11-13 mai 2011 arata ca Emil Boc e preferat de simpatizantii PDL pentru sefia partidului (57%) in detrimentul lui Vasile Blaga (34%) si Paleologu (5%). In schimb, simpatizantii USL l-ar prefera ca presedinte al PDL pe Vasile Blaga (46%), urmat de Theodor Paleologu (12%) si Emil Boc (9%).

Sondajul mai arata ca USL e creditat cu 55% in intentia de vot, urmat de PDL (20%) si PP - Dan Diaconescu (11%). PRM si UDMR sint cotate cu cite 5% din intentiile de vot. In totalul esantionului, 62% de persoane si-au exprimat intentia de vot.

Sondajul mai arata nivelul de incredere de care se bucura Emil Boc si Vasile Blaga in rindul simpatizantilor PDL: 46% si, respectiv, 37%.

Precizari metodologice:
Sondaj de Opinie la Nivel National
Volumul esantionului: 800 respondenti cu virste de 18 ani si peste;
Tip de esantion: probabilist, multistadial, stratificat in functie de mediul de rezidenta (urban si rural), regiuni istorice, marimea localitatii urbane si tipul localitatilor rurale, cu selectie aleatoare a localitatilor, a sectiilor de votare in cadrul localitatilor, a gospodariilor in cadrul localitatilor si a respondentilor in cadrul gospodariilor.
Marja teoretica de eroare la nivelul intregului esantion: +/-3.5% la un nivel de incredere de 95%;
Mod de intervievare: fata-in-fata , la domiciliul respondentilor;
Perioada de realizare: 11 –13 mai, 2011;
Client: Institutul de Studii Populare (ISP)

Vom reveni cu amanunte

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3915 vizualizari

  • +20 (34 voturi)    
    PDL, alegeti-l pe Boc daca vreti voturi.. (Vineri, 13 mai 2011, 14:03)

    mircea [anonim]

    Da, exista un cost electoral pentru reforme dar multi romani o sa realizeze ca relansarea este si datorita reformelor, si o sa aprecieze ca Romania se indreapta spre o democratie europeana.. Deci e normal ca Boc sa fie ales..

    si Blaga poate sa candideze la USL daca are asa multi simpatizanti acolo..
    • +15 (27 voturi)    
      Masurile lui Boc au adus Romania pe crestere ec (Vineri, 13 mai 2011, 14:25)

      magda [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Mi se pare normal sa-l prefere pe Boc majoritatea avand in vedere caracterul acestui om si mai ales sacrificiul sau in interesul nationa si nu in interesul voturilor imediate
      Voturie vor veni imediat ce incep sa se vada roadele masurilor.
      Revenirea din recesiune este un argument
      • -5 (13 voturi)    
        !? (Vineri, 13 mai 2011, 15:10)

        Miahi [anonim] i-a raspuns lui magda

        Intr-o democratie exista un contract intre ales si alegator dat de promisunile alesului. De fapt acesta este angajat pe perioada determinata sa puna in practica ce a promis.

        D. Boc din acest punct de vedere merita concediat.
        • +2 (4 voturi)    
          Clauzele care ne convin sunt valabile (Vineri, 13 mai 2011, 16:06)

          Alegator [anonim] i-a raspuns lui Miahi

          1. "Perioada determinata" nu s-a terminat. Vom vedea evaluarea la sfarsitul perioadei.

          2. De obicei contractele prevad drepturi si obligatii pentru toate partile.

          In buna traditie romaneasca, printr-un astfel de contract dl. Boc este plin de obligatii, iar noi alegatorii, avem numai drepturi si suntem lipsiti de obligatii. Evident ca statul, dormitul, privitul la televizor, le consideram drepturi.

          Munca, invatatul, plata taxelor, obligatia de a respecta legea nu sunt reglementate de acest tip de contract.

          3. Exista o serie de lucruri pe lumea asta care nu sunt stipulate in contracte. Pur si simplu ele sunt asumate de societatile civilizate.

          De aceea cred ca putem discuta daca dl. Boc ar trebui concediat. Dar putem discuta si daca noi alegatorii suntem ce ar trebui sa fim?
          • 0 (2 voturi)    
            Taci mai (Vineri, 13 mai 2011, 17:53)

            The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Alegator

            Eu nu cred ca muncesc mai putin ca inainte, deci partea mea contractuala am indeplinit-o.
      • +3 (9 voturi)    
        nu (Vineri, 13 mai 2011, 15:34)

        adyQ [utilizator] i-a raspuns lui magda

        nu trebuie asteptata nici o revenire, e destul sa vezi ca a facut ce trebuia facut demult, plus ca ar fi bine sa nu se opreasca aici si sa continue reformele si poate pana la finalul mandatului lu base reusesc sa faca putina ordine si in justitie ca judecatorii astia se cred Dumnezeu mai nou
        e adevarat ca puteau face mai multe si mai bine dar e ceva ca au facut si atata la cate piedici au avut din partea comunistilor si a grupurilor de crima organizata am putea spune daca ne luam dupa amenintarile lu vantu
    • -4 (12 voturi)    
      te sustin (Vineri, 13 mai 2011, 15:16)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui mircea

      PDL chiar sa-l alegeti pe BOC. Asta parca era ala care a cazut in cap si a facut POC, cam la fel cum a facut cu tara asta in ultimii ani de "guvernare"
    • -3 (5 voturi)    
      Dumnezeule (Vineri, 13 mai 2011, 17:36)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Mai rau ca A3 :-))))

      Mai subtil baieti, mai subtil, deveniti la fel de grotesti ca si Gadea cu pupatul in dos.

      Ce reforme tata?
  • +16 (20 voturi)    
    Si Iliescu cu Ponta il plac pe Blaga (Vineri, 13 mai 2011, 14:05)

    Vlad [anonim]

    Si Mogulii il plac pe Blaga

    Doar romanii anti PSD si anti Iliescu ii prefera pe Boc si pe Basescu.

    Securitatea se ocupa de manipulare in favoarea lui Blaga. De cec oare?
  • +8 (14 voturi)    
    Intrebare!! (Vineri, 13 mai 2011, 14:08)

    trtt [anonim]

    "Mod de intervievare: fata-in-fata , la domiciliul respondentilor"........daca este facut in intervalul orar "10-16", cine este acasa ? ca sa raspunda la sondaj? < 80 %Pensionarii?, ca "muncitorii" sunt la Serviciu.....oare ce grad ce credibilitate mai au aceste sondaje?
    • +6 (8 voturi)    
      si daca este facut in intervalul 16-20? (Vineri, 13 mai 2011, 14:54)

      marius [anonim] i-a raspuns lui trtt

      de unde ai scos-o ca este in intervalul 10-16?...
      daca erau 80% pensionari PDL nu scotea nici 10% intentie de vot....
  • -7 (19 voturi)    
    Doua intrebari ... (Vineri, 13 mai 2011, 14:10)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... cum naiba a ajuns PD-ul inapoi la 20% inchizand spitale?

    Si cine naiba voteaza cu Dan Diaconescu si mai ales de ce?
    • +8 (10 voturi)    
      . (Vineri, 13 mai 2011, 14:28)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Vorbeam acum ceva timp cu un mic afacerist strain stabilit in Romania de ani buni (cetatean roman si membru PNL). Discutia a ajuns la inchiderea spitalelor, iar strainul a aplaudat. Credeam ca aplauda ironic stiind ca este membru PNL, dar aplauda sincer. A zis ca este una dintre cele mai bune masuri luate de acest guvern.
      Si, apropo, nu stiai ca intre 2000 si 2004 s-au inchis cam 50 de spitale in toata tara? De ce atunci n-a fost zarva de acum?
      • +3 (3 voturi)    
        Spitale inchise (Vineri, 13 mai 2011, 15:55)

        oki [anonim] i-a raspuns lui radukku

        vor fi si in Germania (cf.Deutsche Welle ) din aceleasi ratiuni ca in Romania.
      • -1 (3 voturi)    
        diferenta (Vineri, 13 mai 2011, 16:05)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui radukku

        diferenta e ca atunci s-au inchis 50 de spitale in 4 ani... acu se inchid cate in cateva luni ?

        diferenta e ca atunci mai exista o aspirina in spitale.. acum nu...

        diferenta e ca atunci lumea mai avea un eventual loc de munca sa isi poata plati medicamentele

        diferenta e ca de atunci sunt 7 ani... ar trebui sa evoluam
        • +1 (3 voturi)    
          Diferenta (Vineri, 13 mai 2011, 18:26)

          Emil [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

          e ca atunci Nastase facea dresura cu presa (cea in functie de ce discutam noi: nu e in presa nu exista!).
    • +6 (10 voturi)    
      Ai rabdare... (Vineri, 13 mai 2011, 14:33)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ...si ai sa vezi cum PDL trece peste 25% in 2012.

      Cu opozitia asta de toata rusinea, nu m-ar mira sa depaseasca chiar si 30%. Daca PNL era un partid adevarat, PD-L nu trecea de 10% in intentia de vot, nu esti de acord? :))

      Cred ca sloganul lui Boc este "dormi linistit, opozitia lucreaza pentru tine" :))

      Nici nu-i de mirare: este aceeasi opozitie care l-a facut pe Basescu sa castige (cu o luna inainte de alegeri) aproape 10%.

      In ceea ce priveste partidul poporului - dan diaconescu, pariez ca nu ia 5% in 2012. Romanii sunt mult mai inteligenti decat crede mult iubitul si stimatul dan diaconescu zero teve.
    • +5 (11 voturi)    
      raspuns (Vineri, 13 mai 2011, 14:46)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      pdl-ul o sa revina acolo unde era intr-un an. era de asteptat. au revenit mai mult pe gargara ieftina a celor de la usl.
      atat timp cat cei de la usl nu stiu decat jos basescu jos boc dar nimic concret nu stiu de ce pui astfel de intrebare.

      interesant este ca usl-ul pierde procente!!!
      pdl-ul a castigat mai mult de la usl procente decat de la nehotarati. asta e un semn bun.
      crinutul o sa descopere in 2012 ca a ramas fara aprtid :)
      • +6 (12 voturi)    
        . (Vineri, 13 mai 2011, 14:58)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Nici macar 2012. Cand USL e sub 50% o sa se destrame pe veci. Si la ritmul actual asta se va intampla inainte de octombrie 2011. Dupa aceea PSD-ul va ramane constant pana la moartea bunicutei (dupa aceea nu-l mai voteaza nici fanele lui Ilici de la tara - 50% din electoratul PSD), iar PNL-ul va ramane un partid minor "datorita" lui Crinela, poate chiar sub 10%.
        • +3 (5 voturi)    
          Nu pune mana in foc (Vineri, 13 mai 2011, 15:17)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui radukku

          poate se supara conu' Patriciu si trage o "fuziune la rece".

          De ce dracu sa mai finanteze doua partide?!
          =))
    • +1 (3 voturi)    
      Cei care au scapat de spitale... (Vineri, 13 mai 2011, 16:01)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      sunt sanatosi!
      Acolo se murea!
      Te duceai cu amigdalita si te intorceai cu... picioarele inainte!
      Si stai nitel, PDL va ajunge chiar mai sus!
      De ce?
      Au grija prostul si prostanacul; chilotul si betivul, oul si galina...
  • +9 (15 voturi)    
    . (Vineri, 13 mai 2011, 14:11)

    radukku [utilizator]

    Uslane nici nu stii, cat de mic incepi sa fii.
  • -11 (17 voturi)    
    Boca, Bleaga si Tradatoarea (Vineri, 13 mai 2011, 14:12)

    valisa [utilizator]

    Eu le prefer pe toate trei...dar la Gherla.
    • +2 (4 voturi)    
      Visuri taica visuri. (Vineri, 13 mai 2011, 15:03)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui valisa

      Nu sunt de acord cu Gherla....Jilava este mai aproape si ca sa nu fie singuri ar trebui acompaniati si de multi alti din PDL,PNL,PDL.....ceea ce din pacate nu se va intampla niciodata, hotii fac front comun indiferent de culoare.
      • -1 (3 voturi)    
        dar (Vineri, 13 mai 2011, 20:37)

        mirel [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        vad ca te doare gura cind e sa-i pui in rindul hotilor si pe cei de la psd,.. sau iti da cineva peste labute daca scrii corect??
  • +14 (16 voturi)    
    e normal (Vineri, 13 mai 2011, 14:15)

    cosmin [anonim]

    Blaga are profilul acela de "vechea "garda- seamana foarte mult cu tipii de la USL, care se vede clar ca il menajeaza si il plac. Boc e mai reformist si mai deschis.
    • 0 (4 voturi)    
      Cine se aseamana (Vineri, 13 mai 2011, 14:47)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      se aduna
  • -9 (11 voturi)    
    ce sondaj penibil!!! (Vineri, 13 mai 2011, 14:21)

    radu [anonim]

    Cat de naiv trebuie sa fie cititorul ca sa creada asa ceva? Cat de partinitor sa fie hotnews ca sa publice asemenea material?
    Chestia asta seamana cu galetile portocalii, cu micii si berea de la psd sau cu sondajele de la otv de genul "Sunteti de acord ca PP - Dan Diaconescu sa mareasca salariile si pensiile?"

    PS: Succesuri pdl-ului!!!
    • +7 (11 voturi)    
      esti confuz, moncher (Vineri, 13 mai 2011, 14:53)

      travis [utilizator] i-a raspuns lui radu

      De ce e penibil sondajul de vreme ce usl-ul are peste 50%?!! Nu e bine? Sau te asteptai sa fie 100%?!!
      Pana una alta, cititorii Hotnews nu sunt atat de naivi pe cat de manipulabili sunt votantii pnl-ului care inghit la pachet psd+pc...
      • -4 (4 voturi)    
        haha (Vineri, 13 mai 2011, 16:07)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui travis

        PDL la 20 %? ! asta e o gluma buna... a fost facut sondajul pe Hotnews ?
      • +1 (1 vot)    
        unde dai si unde crapa... (Vineri, 13 mai 2011, 16:23)

        radu [anonim] i-a raspuns lui travis

        Ma refeream ca este penibil prin prisma faptului ca sunt creditati Boc sau Blaga cu un anumit procent acum inainte de alegerile din pdl. Este penibil asa cum este si cel de acum cateva zile care il scotea pe Blaga castigator. Cat despre usl poate sa aiba si 101%, nu sunt un sustinator al lor.
  • -4 (6 voturi)    
    Sondaj (Vineri, 13 mai 2011, 14:23)

    adi [anonim]

    Nu va infierbantati. Perioada de realizare 11-13 mai. Astazi este 13 mai. Probabil era o mica manipulare care trebuia sa apara maine, de dimineata. Urat,.
    • -1 (3 voturi)    
      Sondaj manipulant (Vineri, 13 mai 2011, 16:24)

      Corneliu [anonim] i-a raspuns lui adi

      Foarte corect! Nu observasem detaliul asta si anume ca sondajul este derulat intre 11-13 mai si rezultatele sunt publicate pe 13 la pranz!
      Ma ingrijorasem ca 20% din romani ar mai vota minciuna asta continua numita PDL ... este clar ceva fabricat inainte de congres.
      Asadar ... restul e propaganda de Modrogan!
      • +1 (1 vot)    
        treci pe antene (Vineri, 13 mai 2011, 18:15)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Corneliu

        romania de astazi e prea dura pentru tine :)) :))

        La tembelizoarele voastre aveti cele "60 de minute de ura", in fiecare ora.

        USL o sa castige cu 100%, Boc si Basescu vor intra la puscarie pentru ca l-au suparat pe Antonescu si Tariceanu, iar Udrea va fi lapidata pentru ca poarta pantofi cu toc si se vede pe unde are mijlocul (spre deosebire de tante Andronescu si Norika).

        Te salut cu respect!
  • +4 (4 voturi)    
    precizari (Vineri, 13 mai 2011, 14:24)

    lau [anonim]

    In sfarsit vad si eu rezultatele unui sondaj de opinii in care se prezinta modul in care s-a realizat esantionarea asa cum prevede metodologia de cercetare sociologica. Ar fi fost uti sa se fi luat in calcul si intervalele de varsta eventual si profesia. Invatatii si pe cei de la INSOMAR.
  • +11 (11 voturi)    
    Sondaje-n balarii (Vineri, 13 mai 2011, 14:30)

    Andradda [utilizator]

    Acum 3 luni se laudau cu 80% USL si 7% PDL
    Dupa o luna era 75% USL si 10% PDL
    Dupa inca o luna era 60% USL si 13% PDL

    Astazi, se pare ca se USL se multumesc cu 50% in timp ce PDL creste in continuu

    Hehehe..trendul e cat se poate de clar. Si pana prin noiembrie anul viitor...multe se pot intampla. Foarte, foarte multe!
    • -7 (7 voturi)    
      Andradda Burdalescu Tutuianu??? (Vineri, 13 mai 2011, 14:35)

      Catalin Radu Terase [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Andraddddda draga, ma tem ca este de preferat ca alegerile sa fie mai devreme de noiembrie anul viitor, riscam ca pdl-ul pana atunci sa depaseasca 100%.
      • -4 (4 voturi)    
        Chiar acea Andradddda!! (Vineri, 13 mai 2011, 15:03)

        Catalin Radu Miroase [anonim] i-a raspuns lui Catalin Radu Terase

        se intareste PDL cum se intarea leul in 2006-2007.
        si ce-a mai dat dupa aceea cu fundul de pamant.
        i-au trebuit 4 ani sa inceapa sa isi revina...
    • +2 (4 voturi)    
      Intradevar (Vineri, 13 mai 2011, 14:45)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Sociologii sunt de acord ca trendul spune multe.
    • -2 (6 voturi)    
      sondaj facut de PDL ... nu uita asta (Vineri, 13 mai 2011, 14:58)

      Statisticianul [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Sondajul se citeste astfel: se ia marja de eroare 3% de al partidul de opozitie (USL) si se trece la PDL + se mai iau din voturile partidelor mici (PRM in cazul de fata) si se pun la partidul satelit (Diaconescu) si asa se ajunge la 55 usl, 20 pdl, 11 pp si 5 prm. Sondajul corect este: 58 usl, 17 pdl, 9-10 pp si 6-7 prm. Si asta corespunde cu ce au dat si pana acum toate institutele.
  • +6 (6 voturi)    
    Sondaje-n balarii! (Vineri, 13 mai 2011, 14:31)

    Andradda [utilizator]

    Acum 3 luni se laudau cu 80% USL si 7% PDL
    Dupa o luna era 75% USL si 10% PDL
    Dupa inca o luna era 60% USL si 13% PDL

    Astazi, se pare ca se USL se multumesc cu 50% in timp ce PDL creste in continuu depasind 20%

    Hehehe..trendul e cat se poate de clar. Si pana prin noiembrie anul viitor...multe se pot intampla. Foarte, foarte multe!
  • -3 (3 voturi)    
    Cine a comandat sondajul si de ce? Come on! (Vineri, 13 mai 2011, 14:32)

    zexe [anonim]

    Sondajul acesta arata de parca Sebastian Lazaroiu ar mai fi, inca, director general la Centrul de Sociologie Urbana si Regionala. Mai pe scurt, CURS.
  • +4 (8 voturi)    
    PDL il sustine pe Boc (Vineri, 13 mai 2011, 14:38)

    NatyRusu [anonim]

    Absolut normal ca echipa lui Boc sa-l voteze. Vasile Blaga sustinut de opozitie? de ce? pt ca sunt pe aceeasi mana. Oameni buni, mai este o zi, sa-l lasam pe Boc sa se ocupe in continuare de proiectele incepute. E cel ami potrivit
  • +3 (5 voturi)    
    Sondaj Curs (Vineri, 13 mai 2011, 14:41)

    Corneel [anonim]

    Era de asteptat ca Boc sa fie sustinut de pdl-isti. Oamenii loiali si corecti se voteaza intre ei. Vasile Blaga e condus si sustinut de USL. Foarte tare!
  • -7 (7 voturi)    
    Iata in sfarsit si o veste buna! (Vineri, 13 mai 2011, 14:42)

    zexe [anonim]

    Daca Blaga castiga alegerile interne, PDL ar avea sanse mai mari sa mai dea Romaniei inca un presedinte decat daca ar castiga Boc. Altfel spus, daca pe Boc nu l-ar vota decat membrii PDL, pe Blaga l-ar vota pana si simpatizantii USL. Corect?
    Blaga presedinte!
  • +4 (6 voturi)    
    Simpatizanti (Vineri, 13 mai 2011, 14:44)

    Stelaaa [anonim]

    Datorita acestui sondaj ne putem da seama la fiecare candidat cati simpatizanti ii sustin si de catre cine. Emil Boc cu siguranta va fi favoritul alegerilor.
  • +7 (9 voturi)    
    Partid matur (Vineri, 13 mai 2011, 14:47)

    Maria Chis [anonim]

    PDL a crescut foarte mult în ultimii ani, s-a consolidat. Ba chiar s-a maturizat, asta datorita corectitudinii si integritatii lui Boc, un om cinstit si reformator
  • 0 (4 voturi)    
    V-am spus si va repet : (Vineri, 13 mai 2011, 14:47)

    Edificathor [anonim]

    cele mai importante functii in administratia statului roman vor fi detinute (in viitorul apropiat) de triumviratul Basescu , Tanasescu , Ontzanu ............. iar USL o sa faca spume la gura , tot in opozitie , pentru inca 5 ani de zile !
  • +7 (9 voturi)    
    Alegeri 2012 (Vineri, 13 mai 2011, 14:49)

    Demian Liviu [anonim]

    Preşedintele Emil Boc este un om care a fost validat. Atât politic electoral, cât şi în administraţie. A castigat toate competitiile, a demonstrat multe, au fost rezultate pozitive in urma masurilor dure luate,, iar cu Emil Boc in frunte PDL a devenit cel mai important partid.
  • -1 (3 voturi)    
    Diferenta (Vineri, 13 mai 2011, 14:56)

    Epiq [anonim]

    USL = 52%
    PDL = 20%

    end.
  • +4 (6 voturi)    
    vot pentru Emil Boc (Vineri, 13 mai 2011, 15:16)

    crinutza [anonim]

    sunt convinda de faptul ca Emil Boc va iesi invingator maine si va fi presedintele PDL. este un om cu viziune, un reformator si un luptator, mai presus de toate
    • 0 (2 voturi)    
      Refren (Vineri, 13 mai 2011, 19:01)

      dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui crinutza

      Partidul, Cea... Boc-Basescu, Romania
  • +1 (3 voturi)    
    cine plateste (Vineri, 13 mai 2011, 15:34)

    taranistu [utilizator]

    cand ma uit la un sondaj, primul lucru care ma intereseaza este sa aflu cine l-a platit/comandat. In cazul acesta ISP. De aici poti sa intuiesti deja si procentele. Asa si in cazul de fata.
  • 0 (4 voturi)    
    Ce multa lume naiva... (Vineri, 13 mai 2011, 15:46)

    Gabi [anonim]

    Sa ajungi sa crezi ca PDL e partid reformator, e atat de penibil incat aici ar trebui sa se incheie discutia.... la ce opinii vad pe aici, ma abtin cu greu sa va intreb: ce salariu aveti pentru serviciile pro-basescu? Mai apare cate un penibil care zice "Boc a fost validat"... da, poate atunci cand guvernul lui a picat datorita motiunii... si contrar vointei majoritare sau a poporului pana la urma, le-a fost bagat pe gat din nou romanilor... jenant! oricum comentati in continuare, ca sa va luati salariul!
    • -1 (3 voturi)    
      Guvernul Boc picat (Vineri, 13 mai 2011, 18:38)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      a fost prima piedica pe care opozitia a pus-o revenirii Romaniei. Va amintiti? Era in toamna lui 2009, dupa un trimestru de crestere. Trimestrul in care guvernul Boc a fost blocat a fost un trimestru de scadere. Daca Romania isi revenea atunci, eram si noi in randul celor cu o recesiune de 5-6 trimestre. Dar Opozitia s-a Opus.
      A mai fost un moment in care puteam sa iesim din recesiune (avusesem un trimestru de crestere). Vara lui 2010.
      Boc a mers pe masura cea mai butin daunatoare Romaniei: scaderea cu 25% a salariilor BUGETARILOR si scaderea cu 15% a pensiilor. Dar opozitia s-a OPUS. Urmarea? Iar sacdere economica.
      Anul acesta in ciuda eforturilor disperate ale propagandei USListe, doua trimestre de crestere, adica iesire din recesiune (oprirea scaderii).
  • -2 (2 voturi)    
    greu cu excelu' (Vineri, 13 mai 2011, 16:10)

    adrian [anonim]

    sa mearga cineva si sa ii invete si pe saracutzii de la CURS ca nu pot fi procente negative in graficele alea ale lor... dar habar nu au de excel...
  • 0 (0 voturi)    
    11 - 13 mai...azi fiind 13 (Vineri, 13 mai 2011, 16:18)

    adrian [anonim]

    Perioada de realizare 11 - 13 mai 2011... Azi fiind 13 mai.... Buna asta! adica ieri a fost gata raportul si a ajuns la client (ca doar nu s-a dus direct la hotnews), alaltaieri s-au prelucrat datele... si datele cand s-au cules? probabil pe 11 dimineata, in cateva minute au fost gata! ;) buni, domnule, foarte buni!
  • +1 (1 vot)    
    ISP / CURS (Vineri, 13 mai 2011, 16:29)

    exx [anonim]

    Uitati-va, bre, in primul rand, cine plateste muzica. In al doilea rand, uitati-va cine canta. Dupa aceea puteti sa comentati si melodia, o sa intelegeti mai bine :)
  • -1 (1 vot)    
    Sa fim seriosi (Vineri, 13 mai 2011, 16:51)

    FHF [anonim]

    Hai sa fim seriosi, asta e o vrajeala de sondaj. PDL nu poate avea mai mult de 13 %, adica cei in functii din aceasta tara si patronii firmelor care sug bugetul
  • 0 (0 voturi)    
    emil boc este cea mai buna alegere! (Vineri, 13 mai 2011, 16:56)

    antonia savu [anonim]

    normal ca emil boc este preferat pentru un nou mandat pentru ca este singurul lider adevarat! Restul sunt doar “imitatii”…cei care vor vota la conventie stiu ca boc a fost si conducator si coleg de echipa si ca scopul sau principal este continuarea proiectelor incepute de partid prentru dezvoltarea si modernizarea romaniei! emil boc este cea mai buna alegere!
  • +1 (1 vot)    
    adevaratul presedinte PDL (Vineri, 13 mai 2011, 16:58)

    Horia S [anonim]

    In aceasta competitie interna s-a zis de la inceput ca Vasile Blaga frecventeaza USL-ul ( pe usa din spate) si iata ca avem dovada. Viitorul presedinte PDL trebuie sa fie un politician integru si corect care nu joaca la doua capete precum domnul Blaga…Emil Boc este adevaratul si unicul presedinte al democrat-liberalilor!
  • 0 (0 voturi)    
    iar sondaje? (Vineri, 13 mai 2011, 17:00)

    Dragos A. [anonim]

    Iar cu sondajele alea? nu intelegeti ca n-au nicio legatura cu realitatea? sa nu faceti greseala sa credeti ca USL se culca pe o ureche si se vad ca si alesi in 2012. nici poveste. munca domnului Boc incepe sa fie vizibila si pentru ochiul natang si cred ca vor avea o competitie cum n-au mai avut
    • 0 (0 voturi)    
      Corectitudinea (Vineri, 13 mai 2011, 18:40)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui Dragos A.

      sondajului si mai ales ca tendintei exprimate, se vad in gargara USLasha: neaga tot. Chiar daca niste rezultate bune sunt EVIDENTE (desigur, nu toate), ei neaga cu DISPERARE! De ce oare?
  • +2 (2 voturi)    
    hehe (Vineri, 13 mai 2011, 17:02)

    soricel80 [anonim]

    acuma o dau intoarsa, ca-l prefera pe boc. nici poveste, il prefera pe blaga in fruntea pdl pentru ca asa pot distruge partidul cu usurinta. in schimb de emil boc le e frica si stiu ca e un adversar foarte puternic care i-a mai batut si o va mai face
  • 0 (2 voturi)    
    Nu cred ca (Vineri, 13 mai 2011, 17:02)

    Alex [anonim]

    Cei 55 % [parca erau 68 % acum o luna !] ai acestei adunaturi de interese numita USL ,sint voturi negative ,nici pe departe voturi de incredere date celor doi mascarici ,Ponta si Antonescu.Fata de acum doi ani si jumatate ,romanii sint mult mai constienti de ce a insemnat criza la nivel global si inteleg altfel masurile austere luate de actuala guvernare.indiferent cit de buni sau prosti au fost actualii guvernanti in gestionarea crizei,NU Ponta si Antonescu ii vor salva pe romani.Sa fim seriosi.Asteptam noua lege electorala ,sa-i vedem atunci daca sar de 50%.
  • +1 (1 vot)    
    blaga si opozitia (Vineri, 13 mai 2011, 17:03)

    Andrei Pascal [anonim]

    e dubios cum USL prefera ca Blaga sa fie urmatorul lider PDL… e si mai dubioasa aceasta legatura dintre Blaga si opozitie, o legatura declarata de ambele parti. tocmai pentru rolul duplicitar Blaga nu va avea sanse la sefia PDL care va ramane in mainile lui Emil Boc- cel mai capabil premier si presedinte de partid.
  • 0 (0 voturi)    
    sondaje proaste (Vineri, 13 mai 2011, 17:05)

    dumi [anonim]

    nu e domle deloc asa nu stiu pe nimeni sa simaptizeze psd si pnl au furat prea mult si au facut numa porcari cand au fost la guvernare nui mai vrea nimeni emil boc face treaba buna de tot deaia sunt aia impotriva lui!
  • +1 (1 vot)    
    pdl voteaza boc, tara voteaza boc (Vineri, 13 mai 2011, 17:08)

    uifalean [anonim]

    delegatii vor vota emil boc in fruntea pdl, si nu ma indoiesc ca cei mai multi romani vor vota emil boc in 2012. este evident pentru toata lumea cate a facut in tara, in vremuri foarte grele. guvernarile anterioare n-au facut nimic ci mai mult au facut rau, in vremuri fara criza
  • 0 (0 voturi)    
    procente inutile (Vineri, 13 mai 2011, 18:01)

    cititor [anonim]

    55% + 20% = 75% din cel mult 30% de votanti caci eu nu cred ca sunt mai multi de atat de tampiti sa se mai duca sa voteze. Te duci la vot daca ai ce vota daca nu stai acasa si iti faci bagajele sa pleci unde vezi cu ochii numai aici sa nu mai fi , daca esti in stare si daca ai curaj, daca nu stai si suporti, de ce sa te mai duci la vot sa legitimezi pe aceiasi care te-au adus in starea asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Sondaj (Sâmbătă, 14 mai 2011, 15:35)

    costel [anonim]

    Din sondajul in care 55% are USL,22,5% este PSD. - deci sub 32% cit a avut la alegerile din 2008 - si 22,5%ACD din care l5,5% PNL si 7% PC.-,deci PNL este sub 18% din 2008.Deci USL nu s-a format pentru binele poporului roman ci pentru binele lui Antonescu,Ponta si Voiculescu.Romanii sunt singurii care le pot rasturna calculele.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică