Adrian Nastase: FMI detine un text extrem de dur despre Romania, pentru perioada 2010-2013, pe care il tine secret

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 9 mai 2011, 14:54 Actualitate | Politic

Adrian Nastase sustine, intr-o postare pe blogul personal, ca FMI detine un document "extrem de dur" despre Romania privind perioada 2010-2013, pe care "il tine secret". Potrivit fostului premier, documentul ar face referire "la <reforma> in domeniul medical, pentru perioada 2010-2013 - numar de paturi, cheltuieli cu medicamentele, cu medicii, reduceri cu 0,8% din PIB, prin reducerea cheltuielilor sociale, prin disponibilizari in societatile de stat, inclusiv pregatirea pentru privatizare a transportului CFR marfa, a inceperii privatizarii TAROM, masuri dure in sectorul energetic - inclusiv la Oltchim".

Adrian Nastase ataca "politica economica" a Romaniei in "regimul Basescu" in cei 7 ani de cand nu mai este el premier:

"Guvernul pe care l-am condus a lasat Romania intr-o situatie economica foarte buna - crestere economica de 8,5% (totusi aceasta indicand un nivel usor peste potentialul economiei, echivalent cu o usoara supraincalzire a economiei), deficit bugetar de 1,3% din PIB, deficit extern de doar 5,1 mld. euro (echivalentul a 8,4% din PIB) si o rata a inflatiei dec/dec de 9,3%, in coborare de la 40,7% in 2000 la 14,1% in 2003. Totodata, pentru mentinerea economiei pe o traiectorie sustenabila si evitarea derapajelor economice, guvernul PSD a realizat integral primul acord cu FMI in perioada 2002-2004 si a incheiat un nou acord pentru intervalul iulie 2004 - iulie 2006", sustine presedintele Consiliului National al PSD.

"Dupa schimbarea de putere din anul 2004, regimul Basescu a promovat o serie de masuri, toate de natura sa creeze si sa adanceasca dezechilibrele economiei. Dintre aceste masuri, cea mai nociva, prin magnitudinea si persistenta efectelor negative a fost, in opinia mea, aplicarea cotei unice (care a fost o masura accentuat pro-ciclica, adica atunci cand economia functiona peste potential, cerere mai mare decat PIB potential, dat de factorii de productie ai tarii, s-a mai adaugat un surplus de cerere in buzunarele populatiei si firmelor, de peste 1 miliard de euro (s-a turnat gaz peste foc)). Introducerea cotei unice a condus la beneficii profund inegale pentru diversele categorii sociale. Astfel dupa cum se poate observa in tabelul 1, cei cu venituri foarte mari au beneficiat de cresteri salariale ajungand si la peste 40% din ceea ce castigau anterior, iar cei cu venituri mai mici (angajatul "mediu" pe economie) au "castigat" aproximativ 3% - echivalentul a 5,8 euro", mai scrie Adrian Nastase pe blog.

"Regimul Basescu si guvernele de dreapta au dezechilibrat masiv economia intre 2004-2008 (sustinerea pe care PSD a acordat-o prin vot, in acel interval, pentru 1,5 ani a fost pe proiecte de ordin social care sa mai atenueze din costul masurilor aplicate de alianta D.A., incepand cu 2005). Apoi ajustarea au facut-o prin punerea pe umerii celor multi si saraci si indatorarea imensa a tarii, precum si trecerea indirecta a datoriei private in sectorul public, suportata de toti cetatenii (deja saraciti). Incoerenta si inconsistenta masurilor luate au lungit criza economica (cresterea economica trebuia sa revina in 2010) si poate aceasta va avea loc in 2011, ne-au indepartat de adoptarea euro, au creat haos in viata politica, ne-au indepartat de intrarea in spatiul Schengen si ne-au izolat extern - demonstrand astfel falimentul regimului Basescu", incheie fostul premier.


Citeste mai multe despre   






















10717 vizualizari

  • +42 (46 voturi)    
    Nea Nastase 7 case, ne pregatesti ceva ? (Luni, 9 mai 2011, 15:02)

    anonim [anonim]

    Privatizare Tarom ... ceva spaga de acolo ? Pregatesti terenul USL pentru noile privatizari dupa 2012 ?

    Hai zi, nu te sfii, hai sa fie clar pentru toata lumea, ce naiba, hai sa nu ne mai ascundem.
    • +15 (19 voturi)    
      apiors (Luni, 9 mai 2011, 16:18)

      V [anonim] i-a raspuns lui anonim

      hotnews e site-ul pdl-ului da? DA
      atunci de ce mai da declaratiile inaptului de nastase.
      de fiecare cand vad politicienii corupti in fruntea partidelor imi creste tensiunea.
      oamenii astia ca gen nastase,antonescu,becalii nu scapi de ei decat daca ii ignori si sa ii lasi sa isi cheltuie spagile si sa moara de foame cand nu ii mai ajuta nimeni(sau inchisoarea meritata lucru care nu o sa se intample)

      si degeaba prezinta statisticile economice pozitive.
      toata lumea atunci era in alt context, crestere economica mondiala.
      nu ca si acum criza economica mondiala.
      sa sti draga nastase ca factorii externi au o influenta f mare iar daca guvernarea voastra ar fi fost atat de roz ati fi ramas la putere nu va lua oratorul marinar fatza
      toti politicienii indiferent de culoare sunteti demni de mila
      trebuie boicotate alegerile prezidentiale o data macar dar cine o sa reuseasca sa organizeze gloata

      tx
      • -11 (13 voturi)    
        Pai (Luni, 9 mai 2011, 17:31)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui V

        ....ca sa para "obiectiv", logic nu?. Daca ar injura antenele si ridica in slavi maretul conducator l-ar mai citi cineva?
      • -1 (1 vot)    
        nu citesti cifrele ? (Joi, 12 mai 2011, 7:40)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui V

        daca esti analfabet, de ce te prefaci ca nu vezi macar cifrele ? inteleg ca literele nu le cunosti, dar nici macar numerele ?? Nastase a expus cifre, pe care le stiam de cand a fost ales prima data Basescu. De asta am si urat guvernarea aceea, ca a scazut cresterea economica imediat de la 8.5% la 5.5% in anul urmator, odata cu venirea nesimtitului de tariceanu si a lui base la putere. Mai mult nu are sens sa comentam. Asa ca pleaca inapoi in pestera unde ti-e locul. Politicienii nu sunt toti rai asa cum crezi tu. Nu au toate vulpile coada scurta cum ar vrea ursul sa se creada ....
    • +7 (7 voturi)    
      Forbes: cel mai bogat roman Odsana Nastase. (Luni, 9 mai 2011, 19:39)

      Ene [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Oare in text sa fie vorba de loviturile de katiusha date de nepotul maturii Tamara unui stat membru UE, foarte bun vecin cu Marea Neagra ?
    • +3 (3 voturi)    
      hotii nu se mai satura (Marţi, 10 mai 2011, 13:58)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Nu ne spune tov. Nastase ca in 2006 si 2008 ei au sustinut guvernul de dreapta pt masuri de stanga si acum suntem in groapa. Daca astia vin iar la putere cred ca trebuie sa plecam si restul care am mai ramas.
  • +24 (26 voturi)    
    Out! (Luni, 9 mai 2011, 15:07)

    x [anonim]

    Cit timp Adrian Nastase e activ in fruntea PSD, pedeleii nu pot decit sa se bucure.
    Cit timp coruptul Adrian Nastase e tinut in politica, acei corupti din PDL si UNPR nu se tem foarte tare.
    Morala: DACA PSD vrea ceva, sa scape de balastul Adrian Nastase & Co.
    (Acelasi lucru despre cei din PNL.)
    • +15 (15 voturi)    
      >>>>>> (Luni, 9 mai 2011, 18:03)

      soso [anonim] i-a raspuns lui x

      cat timp Nastase e liber, nu ar trebui sa se bucure NIMENI!!!!!
  • -8 (18 voturi)    
    finalul e corect.... (Luni, 9 mai 2011, 15:08)

    costica [anonim]

    dar la asa final trebuie sa-i multumim FMI ca altfel fara ei ajungeam in incapacitate de plata in mod sigur cu guvernul portocaliu al lui Boc. Acum, alta sansa decat sa urmam drumul lung si greu al FMI nu mai are Romania, in opinia mea. Masurile astea de eficientizare a economiei romanesti din companiile de stat trebuiau terminate acum, nu abia incepute, in domeniul medical si-au batut joc toate guvernele, nici unul nu a avut o strategie de imbunatatire a actului medical in Romania, d-aia e jale azi in majoritatea spitalelor romanesti, educatia s-a degradat continuu atingand maximul in ultimii 2 ani de delasare a guvernantilor, lipsa banilor deci a investitiilor eficiente ale statului a dus Romania in dezastrul din care numai cu masuri dureroase mai poate fi salvata. Socotelile celor de la FMI sunt de tip finantist, scurte fara sa ia prea mult in seama costurile sociale deja greu de suportat ale majoritatii populatiei care abia simtise putin de tot gustul mai binelui intre 2007-2008. Greul va continua multi ani, Dl Adrian Vasilescu atrage mereu atentia ca nu curand romanii vor simti binele, numai politicienii de toate culorile, aflati mereu in tot felul de campanii electorale debiteaza binele ce-i va ajunge pe romani la Sfantu-asteapta....nu-i mai crede nimeni....
    • +13 (13 voturi)    
      ... (Luni, 9 mai 2011, 16:41)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Ai citit prost, nu e Adrian Vasilescu (BNR), ci mult mai cunoscutul si "iubitul" Adrian Nastase (PSD).
      • -8 (8 voturi)    
        ai inteles tu aiurea.... (Luni, 9 mai 2011, 19:01)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

        ma refeream clar la Dl Adrian Vasilescu de la BNR care mereu atrage atentia ca binele asteptat de romani mai are mult de asteptat, numai politicienii Romaniei aiureaza cu binele ce ne paste .....portocaliul ala puternic va intuneca mintea, bag seama....
        • +11 (11 voturi)    
          ... (Luni, 9 mai 2011, 19:13)

          Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui costica

          L-ai inteles prost si pe Adrian Vasilescu, romanii mai au mult de muncit, nu de asteptat...
          • -6 (8 voturi)    
            romanii au demonstrat ca sunt in stare (Luni, 9 mai 2011, 20:15)

            costica [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

            sa munceasca si asta au demonstrat-o cei care si-au luat lumea-n cap si au plecat si sunt vreo 2-3 milioane. Si au reusit bine mersi sa se integreze in sisteme puse la punct, unde munca este apreciata. In Romania romanii ar munci la fel daca munca ar fi apreciata ca in acele sisteme, numai ca politicul in Romania a reusit sa distruga prin incompetenta lui tot ceea ce inseamna valori ale umanitatii aducand insa in prim plan incompetenta, politizarea excesiva a intregii administratii publice centarle si locale(am ajuns sa aducem la companiile de stat manageri din afara adusi prin firma internationale de resurse umane, tie ce-ti spune astea decat incompetenta actualilor guvernanti??), nepotismul, coruptia, ipocrizia si toate relele balcanismului politic in care ne scaldam de 20 de ani!! Si numai vorbele goale sunt de ei, oamenii nu mai au incredere si va fi greu de reformat Romania care are nevoie intr-adevar de reforme substantiale dar astia nu au nici o sansa sa aiba sprijinul populatiei. D-aia reformele lor arata ca grefe pe un organism care respinge tot. Astia sunt politicienii Romaniei, numai vorbe goale si minciuni.... nu ai decat sa-i crezi, eu nu-i mai cred, au mintit destul. Iar afirmatia Dlui Vasilescu se referea chiar la faptul ca politicienii promit binele(uita-te la Boc numai!!) in timp ce de fapt mai este mult pana ce vor simti romanii acel bine, nu am spus niciodata ca nu trebuie sa munceasca.
            • +8 (8 voturi)    
              ... (Luni, 9 mai 2011, 21:19)

              Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui costica

              De acord cu tine in anumite privinte, dar politicul nu a reushit sa distruga ceva ce nu exista - coruptia la Romania e endemica de pe vremea comunismului (nu o scuza, e doar o realitate, sa fim realisti - isi mai aduce cineva aminte cum se luai piine proaspata "prin spate" daca cunoasteai pe cine trebuie?!), iar in final politicienii nu sint cu nimic mai breji decit restul romanilor, sa fim seriosi.

              Am chiar o parere foarte buna despre administratori adusi din afara, dar din pacate nu spune prea multe despre incompetentele actualilor guvernanti cit spune despre esecurile societatii romanesti per ansamblu.

              Grefele nu sint refuzate de oamenii care isi vad de treaba - cunosc o gramada de oameni acasa care au firme si se chinuie mai departe, in ciuda oricaror taxe li se arunca in spate tocmai pentru ca aparatul de state nu a fost reformat. Ar fi nebuni de bucurie sa vada reforme si mai adinci la stat, pentru ca le-ar face viata mai usoara. Si nu abandoneaza pentru ca vai, ar cistiga mai multi bani, chiar daca o fac, ci fiindca cine s-a invatat sa munceasca pentru el si sa construiasca ceva, nu se poate intoarce la intins mina. In final, grefele sint refuzate de majoritatea romanilor care asteapta un "providential" sa rezolve problemele Romaniai intr-un mandat, si inghiti gogosi cu zahar chiar si de la unul ca Adrian Nastase.

              Am fost si eu naiv la revolutie cind credeam ca toata lume ca intr-un an de zile o sa inceapa sa curga lapte si miere, toti o sa putem sa cumparam ce vrem din Nekermann, o sa avem televizoare color, ca deh toti ne doream - ce nu ne-am dat seama e ca nu prea avem cu ce. Pentru ca baietii astia din vestul Europei s-au apucat de treburile astea cu vreo 40 de ani inainte, pe cind noi nu am reushit decit sa distrugem orice forma de initiativa privata, si ne-am lasat toti convinsi ca singura solutie e sa intindem mina. Mentalitatea de genul asta nu se schimba in 20 de ani.
          • -7 (7 voturi)    
            Mai sa fie (Luni, 9 mai 2011, 20:29)

            Nik [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

            Dar nu te lasi deloc pana nu ai tu ultimul cuvant...
        • +2 (2 voturi)    
          lol (Marţi, 10 mai 2011, 11:24)

          danahile [utilizator] i-a raspuns lui costica

          nu e tata adrian vasilescu e adrian nastase ce naiba,si nu e portocaliu ci rosu.
  • +18 (20 voturi)    
    acuza (Luni, 9 mai 2011, 15:13)

    julien [anonim]

    masuri pe care trebuia sa leaplici tu cand erai la guvernare,desteptule si alta era soarta romaniei
  • +22 (22 voturi)    
    Nastase. (Luni, 9 mai 2011, 15:14)

    Stelia [anonim]

    Ce sa spuna si el saracu..!!!!!Cu banii tarii dositi prin conturi si multe altele inclusiv dictatura a presei....
  • +35 (35 voturi)    
    ce nesimtit ! (Luni, 9 mai 2011, 15:18)

    bunul simt [anonim]

    " Introducerea cotei unice a condus la beneficii profund inegale pentru diversele categorii sociale. Astfel dupa cum se poate observa in tabelul 1, cei cu venituri foarte mari au beneficiat de cresteri salariale ajungand si la peste 40% din ceea ce castigau anterior, iar cei cu venituri mai mici (angajatul "mediu" pe economie) au "castigat" aproximativ 3% - echivalentul a 5,8 euro" --- pai bine ma nesimtitule (aditza nastase), e vina mea ca am invatat si am competente si aptitudini care merita o remuneratie pe masura, iar un cocalar care a spart seminte toata viata si nu e in stare de nimic castiga 1000 RON/luna? supraimpozitarea muncii si incurajarea nemuncii, asta inseamna impozitul progresiv. acesti comunisti nenorociti nu sunt in stare sa-si dea seama ca si daca iau 2000 EUR/luna, tot salariu e => nu sunt un bogatan, sunt un om care presteaza o munca ca are nevoie de bani. statutul meu social nu e diferit de al cocalarului. suntem proletari ambii. doar ca eu sunt mai destept. si daca muncesc mai mult si mai bine, nu inseamna ca statul trebuie sa-mi ia mai mult. asta e hotie!
    • +15 (15 voturi)    
      Are si niste consilieri economici de nota 4... (Luni, 9 mai 2011, 17:20)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui bunul simt

      Daca se revine la impozitarea progresiva, asa cum e proiectul USL, veniturile totale din impozite VOR SCADEA, pentru ca impozitarea va incepe de undeva de la peste 1.000 lei cu cote mici si va creste pana la 40% pentru ce depaseste 4.000 de lei.

      Pe scurt, in loc sa mentina cota unica asigurand 16% impozit din totalul salariilor, USL prefera sa ia mai putin de la foarte multi si mai mult de la foarte putini, iar procentajul total va cobori spre 10% din fondul de salarii.

      Care e avantajul politic? Se da iluzia celor multi, nescoliti si saraci ca se face ceva pentru ei, deci se asigura niste voturi, iar la nivel national scad incasarile bugetare.

      Iar cand vor vedea ca nu prea ies banii pentru pensii, salarii, sanatate, investitii, vor da vina pe "greaua mostenire" PDL-ista... Apoi vor da drumul la tiparnita de bani si "rezolva" prin inflatie cresterea economica. Cine are azi 1.000 de lei, va avea maine 1.500 si va cumpara cu ei bunuri pe care azi ar da numai 800 de lei.
      • +9 (9 voturi)    
        mda (Luni, 9 mai 2011, 17:45)

        un centaure [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        ce-i drept. la romani a mers intotdeauna asta cu "jupuirea ciocoilor". "da dom'ne, daca a facut facultate, sa i se ia si pielea de pe el, ca are magnatul nenorocit care suge sangele poporului manelist".

        si ce-i place romanului cel mai mult e sa moara capra vecinului. chiar daca lui n-o sa-i creasca puterea de cumparare cu mai mult de 3 peturi de bere pe luna, o sa fie fericit ca "magnatii" aia intelectuali nu mai castiga 8.000 RON pe luna sa se lafaie in alea 2 ore pe seara care le mai ramane dupa 14 ore la serviciu, iar el are timp in alea 18 ore de frecat duda pe zi sa bea extra peturile alea de bere.

        in plus socialistii astia sunt si prosti la matematica (te intrebi cum a fost asta prim ministru). pai 16% din 1000 RON e mai putin decat 16% din 9000 RON, deci si acum tot progresiv e practic. ala care castiga mai mult, cotizeaza mai mult.

        corect ar fi fiecare cetatean sa dea o suma fixa pe luna (ex: 1000 ron) indiferent de venit. ca de ajung la spital nu-mi face mie tratament mai bun ca platesc taxe mai mari, si in general nu beneficiez de servicii ale statului triplu fata de un muncitor cu minim pe economie. dar asa ceva ar fi inadmisibil. de unde sa se mai imbogateasca toata clica securistilor, daca scad veniturile la buget?
      • -8 (8 voturi)    
        grea mostenire (Luni, 9 mai 2011, 18:36)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Intrt-adevar, pdl va lasa o foarte grea mosenire atat guvernelor, cat si generatiilor viitoare. care vor plati din greu tot ce au furat acesti netoti. Nu lua deci in deradere sintagma, e cat se poate de reala. Vom vedea apoi cine va merge la puscarie pentru aceste imprumuturi care nu au un suport legal. Documenteaza-te.
  • +22 (22 voturi)    
    adrian nastase (Luni, 9 mai 2011, 15:22)

    bogdan [anonim]

    deci e secret textul, sau nu? eu am indoieli, sunt petarde, ma mira ca inca se mai practica. serios, daca cineva are acest document, il poate arata. altfel, sunt speculatii: nu sunt suficinete argumente. dar cine are nevoie de argumente/dovezi? nivelul lui adrian nastase a ramas foarte jos, target = electorat neinformat/mai putin educat.
    • +6 (6 voturi)    
      biletele secrete (Luni, 9 mai 2011, 18:54)

      alex [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Lasa ca il scoate intr-o emisiune TV. Programul secret, scris pe biletel roz...avand inca parfumul lui Agaton... :)
    • +5 (5 voturi)    
      pentru Bogdan (Luni, 9 mai 2011, 22:13)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Documentul este secret, dar Nastase a reusit sa sparga noptea seiful in care este tinut. Imi si imaginezu cum acest elefant escaladeaza gardul , deschiude geamul i,ntra in camera seifului si opereaza. mascat cu manusi de cauciuc si tot tacamul . Eu stiam ca e hot , nu stiam ca e si spargator. Acum s-a autodenuntat!
  • +15 (17 voturi)    
    Scrisoarea F.M.I. (Luni, 9 mai 2011, 15:24)

    ibrail [utilizator]

    Daca aceasta scisoare este reala ,atunci tot ce scrie in ea este cat se poate de corect.Toate acestea trebuie facute si numai un guvern de dreapta poate sa-l faca si nu un guvern de corupti ,fost activisti sau/si securisti cum este P.S.D.
  • +22 (22 voturi)    
    pentru nastase mii de case (Luni, 9 mai 2011, 15:25)

    petre [anonim]

    tovarasu nastase,imi aduc aminte cu regret ca ati fost prim ministru,mai stiu ca toate sitemele viabile la acea vreme au fost distruse de un incapabil ca tine,ai vandut tot iar acum faci pe avocatul poporului,sate uiti mai bine in ochii oamenilor cand vei mai incerca sa vinzi voturi
  • -9 (13 voturi)    
    Cam alunecos Bombonel ! (Luni, 9 mai 2011, 15:26)

    MIHAI 2 [anonim]

    ”Regimul Basescu si guvernele de dreapta
    au dezechilibrat masiv economia intre 2004-2008”

    e o formulare care nu prea suna ”PRO USL”
    Suna doar ”PRO PSD”
    *
    Dl Nastase are un Plan B ...cu guvern exclusiv PSD...
    *
    E un bun prilej pentru PDL sa intre deschida ușa
    unor tratative cu PNL ul in scopul re-unificarii DREPTEI.
    *
    Din pacate dl Basescu si portavocea lui numita Boc nu vor acepta decat ideea care nu a mers - acea a absorbirii PNL ului.
    Si chiar daca ar zice ca si-au schimbat viziunea
    nu i-ar crede nimeni.
    *
    Pe Blaga cred ca liberali l-ar asculta cu mai mare atentie.
    I-ar pe Paleologu probabil ca l-ar crede.
    *
    Cei care zic ca lupta contra comunismului
    ar trebui sa observe agresivitatea lui Nastase si sa
    inteleaga in ce stuatie fara iesire ne-a adus stilul isteric al ui Basescu de a face politica.
    • +12 (12 voturi)    
      trebuie sa ii acordam o bila alba (Luni, 9 mai 2011, 15:50)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

      a recunoscut ca Basescu si PDL duc o politica de dreapta :)).
      Cat despre dezechilibrarea economiei-depinde de punctul de echilibru care, cu siguranta, al nostru, nu coincide cu cel al domnui Nastase (dovada anii 1990-2004 :) ).
      • +8 (8 voturi)    
        In plus poate exista si Planul C (Luni, 9 mai 2011, 16:13)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        ...daca se termina vreunul dintre procese
        si dl Nastase isi muta blogul pe Soseaua Alexandriei ....sau pe Șoseaua Giurgiului....in zona mai jilavă a Bucurestiului...
  • +17 (17 voturi)    
    oare? (Luni, 9 mai 2011, 15:31)

    adrcov [utilizator]

    si ce e rau in a privatiza marile gauri de stat ale economiei romanesti tovarase nastase?si legat de masuri care duc la dezechilibre bugetare , eu in locul dumitale nu as pomeni subiectul asta, sau nu va mai aduceti aminte de pensiile militare promovate de regimul dumneavoastra, de stimulente, de sporuri, de ajutoare sociale pentru oricine, de cheltuieli bugetare imposibile( autostrada transilvania, fregatele britanice).toate astea se platesc acum si aveti si tupeul sa criticati pe altii.
  • -7 (7 voturi)    
    Cine-i sustinut de USA pierde totdeauna alegerile (Luni, 9 mai 2011, 15:33)

    Aveti grija cand americanii va fac daruri [anonim]

    Asa ai patit si tu in 2004 si Geoana in 2009
    Sustinerea USA e doar presiune pt. ca voi sa dati mai mult ca PDL
    • +13 (13 voturi)    
      esti tare :)) (Luni, 9 mai 2011, 15:40)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Aveti grija cand americanii va fac daruri

      geoana era sustinut de SUA atunci cand mergea-n "vizita privata" la moscova sa "incalzeasca relatiile diplomatice dintre cele doua tari inghetate de traian basescu", citat aprox.
    • +12 (12 voturi)    
      si inca ceva (Luni, 9 mai 2011, 15:42)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Aveti grija cand americanii va fac daruri

      Tot conform teoriei tale, probabil ca Michael Guest era omul rusilor, din moment ce bombo, puternic sustinut de americani, il acuza de "amestec inadmisibil in treburile interne ale Romaniei".
  • +14 (14 voturi)    
    ..pai daca voi n-ati facut nicio reforma ...! (Luni, 9 mai 2011, 15:34)

    bm [anonim]

    ...ati avut grija cu totii sa va bagati clientii in consilii de administratie , sefi analfabeti pe toate posturile executive , toate rudele si rubedeniile in regii si in finante , in ministere , ati creat structuri kafkiene care au paralizat statul roman ! Asta-i sigularitatea de tip romanesc ? Nimeni nu mai intelege nimic , nu mai exista nicio coordonare in economie , praful se alege de tara asta ! Nu mai exista comunitati romanesti care sa poata actiona in interes local , analfabetismul organizational creeaza monstri !
  • +15 (15 voturi)    
    lasa-ne !!! (Luni, 9 mai 2011, 15:37)

    Doru [anonim]

    Alt economist din categoria Voiculescu.Pai cresterea ECONOMICA a-ti avut-o datorita reformelor introduse de CDR!!In 96 cand a-ti pierdut ciolanul,ne puteti spune cati bani erau in rezerva BNR???Prezenta la vot de la BM nu va ingrijoreaza???Mai lasati-ne ,ca m-am saturat sa nu va pese decat de interesele Dvs. Doar Dvs,politicienii trebuie sa traiti in tara asta .RUSINE!!!
  • +3 (5 voturi)    
    pacat (Luni, 9 mai 2011, 15:38)

    mihai [anonim]

    pacat pentru domnul NASTASE ,ca-si iroseste energia in zadar,capacitatea lui intelectuala pute fi benifica pentru ROMANIA,inca timpul nu este trecut sa-se alinieze cu BASESCU ,finca este capabil sa-si exprime cu mare convingere ,aces program finca este realist,si numai acest program va duce ROMANIA in ri dul EUROPEI,sint convins ca NASTASE este de acord ca acest program este bun dar din mindrie nu-l accepta,trebuie sa va calcati pe mindrie si aliniativa la ce este bun si sanatos pentru ROMANIA.
  • +11 (11 voturi)    
    Jafuri (Luni, 9 mai 2011, 15:39)

    Anonim [anonim]

    Jefuitorul despre jafuri.
  • -15 (17 voturi)    
    pdl nu va mai guverna (Luni, 9 mai 2011, 15:43)

    ady [anonim]

    stati linistiti...e vremea schimbarii...e logic....m-am saturat de eba si ai ei...
    • +13 (13 voturi)    
      Lasa! (Luni, 9 mai 2011, 16:00)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ady

      Dupa doua zile de guvernare totnul si prostovanul, o sa te saturi si mai si!
      Din pacate, o vei plange pe eba!
      O sa inghiti la nicolai, la porcuta, la plavana... de/o sa/ti se faca rau!
      O sa curga dulceata de trandafiri peste tot!
      Iar tu, prostovan, nu vei mai putea face nimic!
      O sa numeri la oua clocite, de/o sa ti se aplece!
      O sa numeri mereu, pana o sa plangi si tu si neamul tau de comunisti parosi, libidinosi, spagari, lenesi, milogi, cersetori.... Iar cei alesi de tine iti vor rade in nas!
      Pacatosule, gandeste!
      Sau e prea mult!
      Te pomenesti ca nu/ti trebuie subtitrare! Lasa ca iti traduce pe latrine si fantasme tv!
      • -11 (11 voturi)    
        ha ha (Luni, 9 mai 2011, 16:42)

        eu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        si acum nu tot cam asa e?

        ii schimbam cat de curand... majoritatea va decide drastic.. pdl va obtine un scor dezastru.
        • +8 (8 voturi)    
          s-a vazut la BM cit de drastic... (Luni, 9 mai 2011, 17:20)

          excalibur [utilizator] i-a raspuns lui eu

          sustinut de 4 partide UN INDEPENDENT a obtinul votul a 15% din localnici...
          Independent... cogeamitea partidele nu au gasit un membru care sa meritea fi investit? NU, e frica de scandal.. de ce de la ei si nu de la noi?
          mai vorbim pe tema asta
  • +12 (12 voturi)    
    bombonel lasa (Luni, 9 mai 2011, 15:47)

    ovi [anonim]

    bombonel lasa tu paturile mai bine numara oua ca sa nu -ti pierzi dexteritatea.
  • +13 (13 voturi)    
    o intrebare dom´Nastase... (Luni, 9 mai 2011, 15:47)

    neutrino [anonim]

    daca e secret...matale cum ai aflat de el???
    Cat priveste reforma psedista-comunista (ca liberala nu poate fi vorba)..am vazut ce puteti...
    L-am vazut si pe motan agitandu-se de parca il electrocutase careva...ehe..se pare ca lucrurile chiar merg in directia buna (desi nu cu viteza cu care ne-am dori)..insa agitatia voastra imi confirma spunele...

    La mai multa agitatie...
    • +13 (13 voturi)    
      Bombonel mai are curajul sa aiba pareri... (Luni, 9 mai 2011, 16:08)

      ion cuibar [anonim] i-a raspuns lui neutrino

      Voi asa zisa stanga ati distrus tara , voi aia care sub conducerea bolsevicului Ion Ilici Iliescu ati corcolit toti securistii si actvistii ,mari oameni de afaceri acum , Voi care clamati ca nu ne vindem tara ,prostind poporul cu te miri ce , ati vandut aceiasi tara pe mai nimic ,SIDEX ,PETROM etc . Voi cei care ati avut grija ca ce nu s-a vandut sa fie distrus , probabil din dorinta bolnava a liderului vostru de a demonstra ca in comunism era mai bine. Recunosc ca ati actionat bine in acest sens iar peste 50% din romani cred acum ca era mai bine.Cine era la guvernare cand s-au distrus amenajarile de irigatii ?Fiindca formal partidul comunist a fost interzis ,v-ati denumit pompos socialisti dar dupa cum ganditi sunteti mai comunisti decat comunistii ,inclusiv in interesele de gasca.Bombonele ,rezolvati penalele si dupa ai expuneti parerile .Vaz ca te lauzi cu realizarile ,or fi ,dar atunci nu era criza modiala .Ai bagat o loaza la inaintare si acum vrei sa faci pe eminenta cenusie , lasa-l numai Iliescu si tata socru ,mai draga.
    • +4 (4 voturi)    
      neutrino (Luni, 9 mai 2011, 16:57)

      skyradio [anonim] i-a raspuns lui neutrino

      a tras cu ochiul la gaura din pantoful lui franks.evident ca de la CORNU
  • +10 (10 voturi)    
    Ciocoiul nou (Luni, 9 mai 2011, 15:56)

    camelia [anonim]

    De ce-l mai pomeniti pe acest nemernic? Ce sens au elucubratiile sale? A fost si... slava Domnului! a trecut. Din pacate, a lasat urme adanci. Asteptam sa-l vedem platind pe masura pentru faradelegile lui. Abia atunci merita bagat in seama.
  • +7 (7 voturi)    
    adrian nastase (Luni, 9 mai 2011, 15:59)

    mocanu marilena [anonim]

    ne-am saturat de vorbe.vrem dovezi.
  • +7 (7 voturi)    
    FMI i-a dezvaluit lui Nastase (Luni, 9 mai 2011, 16:00)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    textul secret? Sau cum a aflat de acesta?

    Mare arogant !
  • +9 (9 voturi)    
    Bolnav care nu se cauta! (Luni, 9 mai 2011, 16:01)

    Strainul [anonim]

    Suna ca un testament !
    Asa ceva a incercat si Iliescu !?

    Boala grea ?
  • +8 (8 voturi)    
    CE SECRET!!!! (Luni, 9 mai 2011, 16:04)

    angi [anonim]

    Pai,daca e secret,de unde-l cunoaste - in detaliu - A.N.? Si nimeni altcineva...?! Ca intotdeauna ii place sa sa auda vorbind,acum...sa se citeasca pe blog! E o invidie exprimata excelent de Vanghelie despre actualii guvernanti: Astia nu stiu nici macar sa fure!(Gura pacatosului...)Ce sa intelegi de aici? Ïn schimb noi,PSD, stim cum sa furam")
    Praf in ochii celor care mai au o bruma de incredere in acest Nastase!
  • -4 (6 voturi)    
    Nimic surprinzator ! (Luni, 9 mai 2011, 16:11)

    Eugenius [anonim]

    Ceea ce spune Adrian Nastase nu este o surpriza ! Vedem cu totii, unii pe propria piele : CFR este dus spre faliment. Sistemul de sanatate este facut praf pentru ca banii sa mearga la privati, Cei bogati s-au imbogatit mai mullt, in timp cei saracii devin mai saraci etc ! Prin urmare , nimic surprinzator...Exista , la nivelul suprastructurii tarii o lipsa de competenta cum nu i s-a mai intamplat tarii acestea sau poate ma insel si e vorba "doar" de lipsa de patriotism...
    • +5 (5 voturi)    
      eronat (Luni, 9 mai 2011, 16:42)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Eugenius

      rolul statului e sa colecteze taxe si sa distribuie bogatia echitabil..cei care au fost saraci tot saraci vor ramane daca stau cu mana intinsa...cat despre bogati daca s-a realizat prin munca proprie bravo lor..si sunt multe exemple..CFR si allte companii au fost stoarse tocmai de regimul iliescu din care nastase a facut parte..cele mai mari tunuri s-au dat in perioada nastase
  • +10 (10 voturi)    
    daca (Luni, 9 mai 2011, 16:11)

    politia calare [anonim]

    tot e la moda, verbul a detine, cred ca si bombo ar trebui detinut, undeva, pentru catva timp.
    asta ca sa aiba timp sa rumege. poate mai scrie ceva despre panze. sus, jos....
    are nevoie de timp, sa gandeasca la rece.
    s'auzim de bine.
  • +8 (8 voturi)    
    Si ma intrebam de ce vorbeste Ponta-n dodii? (Luni, 9 mai 2011, 16:24)

    mircea [anonim]

    Il invata Nastase.Nastase se crede paranormal.Deci documentul FMI este secret,dar Nastase il stie.Aici nu stiu ce sa inteleg.Ori Nastase este prost ,ori ne crede pe noi prosti.Normal ca e valabila prima varianta(Nastase prost).Peste cateva zile o sa-l vedem pe Ponta vorbind pe aceiasi tema-FMI,documente secrete numai de ei stiute.
  • +5 (5 voturi)    
    Guvernarile de dreapta (Luni, 9 mai 2011, 17:14)

    Draky [utilizator]

    guvernarile de dreapta, domnule nastase, s-au chinuit sa "dea palme" unei economii distruse si impartite de guvernarile psd, psdr, fsn, care se ziceau de centru-stanga dar care au fost pentru altii.
    consultari cu colegii roman si iliescu ati avut?
    sa zicem pe temele privatizarilor de acum 15-20 de ani?
    nu am loc sa enumar ramurile industriale puse la pamant controlat dupa 1990!
    credeati ca dupa un asemenea jaf vom fi ca niste flori?
  • +8 (8 voturi)    
    Mai Bombonel, (Luni, 9 mai 2011, 17:55)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    spui tu ca regimul Basescu si guvernele de dreapta (adica a lui Tericeanu) au desechilibrat masiv economia.
    Regimul Basescu se chinuie sa repare ce ati ruinat voi in cei 14 ani de domnie(guvernare) sub obladuirea uzurpatorului numit Ilici si a guvernarii Tericeanu ,care avid pt. functia de prim-ministru a suportat santajul vostru din opozitie .Guvernul pe care tu l-ai condus a beneficiat de efectul masurilor luate de Mugur Isarescu pe perioada scurta cat a functionat ca prim-ministru si acum vii tu si te bati cu caramida in piept asumandu-ti cresterea economica,tu care pe toate perioada mandatului tau, ai dus frauda ,hotia si coruptia la cel mai inalt nivel.
  • 0 (2 voturi)    
    pareri si...informatii (Luni, 9 mai 2011, 18:11)

    precup florin [anonim]

    Domnule Nastase,
    este foarte posibil sa aveti dreptate,va intreb insa ,stiti cumva cum a ajuns acest basescu sa ....castige alegerile?in cazul in care nu va mai...amintiti ,va reamintesc eu,guvernul dumneavostra avea foarte multi hoti ,golani si excroci si atunci ..romanii au sperat ca acest basescu va face...ceva constructiv pentru ei,chiar au crezut in el..dar evident ca s-au inselat amarnic...si toate acestea pentru ca dumneavoastra si iliescu ati favorizat in acele timpuri de guvernare ..o clentela la fel de infractoare ca si cea p.d.l.-ista......eram politist pe atunci si stiu ce golani conduceau ministerul de interne...totul era vraiste..va recomand cartea pe care sper sa o pot publica HOTI SI HOTISORI...daca sunteti de acord va voi trimite-o la sediul partidului dumneavoastra ,o fresca a hotiilor psd-iste ,o documentare din care n-ar strica sa va ..inspirati daca doriti sa guvernati din nou,desigur nu pentru a repeta acele ilegalitati ci pentru a nu mai gresi..intuitia imi spune insa ca nu veti ..dori acest lucru....din pacate cel mai mare potential infractional pew vremea dv.a fost ..in politie si s.r.i...si va asigur ca stiu ce spun....cine stie poate ca intr-o zi romanii vor dori sa stie cine le-a purtat de grija......si cine i-a aparat...sigur daca vor dori ,cartea le sta la..dispozitie,deocamdata intr-un tiraj atat cat voi considera necesar..a fi solicitat de piata...sa speram ca ne va fi mai bine ,sa speram ca acea camarila p.s.d.i-sta -si chiar liberala- nu va mai..exista....iar dumneavoastra chiar veti fi de partea celor multi..oricum speranta ..moare ultima...ar fi un gest nobil sa sustineti adevarul si numai adevarul....toate cele bune si numai bine pentru romani!
    • +4 (4 voturi)    
      bombo (Marţi, 10 mai 2011, 8:40)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui precup florin

      e mai bandit si ma otz ca totzi.:-)
      el si'a continuat socrul, s'a imbogatzit fara numar, imbinand armonios politica cu shmenul.
      a fost atat de rapace, incat, desi dispunea de o avere nemasurata, a fost surprins, de mai multe ori, cu mana in hazna. orice gheseft, ori cat de mic, n'a fost ratat. ciubuc, shpaga si alte gainarii. ca ales al natiei si, nu'i exclus, cel mai bogat om din ro, s'a asezat la coada la diurna, pentru o suta de dolari.
      pastreaza o aparitie sobra, la patru ace, s'a retras, dar nu in linia doua.
      cred ca vintu e o caricatura a invartitului de tranzitie, imbogatit si avid de putere, comapart. la fel si vocalescu.
      bombo ii are la degetul mic. e cu mult mai smecher.
      s'a pus pe o pozitie de control a aparatului de partid. si, ca ales al natiei, are imunitate.
      sa speram ca va apuca sa auda si el o sentinta, in cele cateva procese.
      sa speram ca dupa base, va veni un presedinte mai putin angrenat in mismasurile tranzitiei, va promova o politica si un aparat de stat mai putini corupte.
      daca nu cumva, se va intampla ca dupa milu, adica va invinge sistemul ticalosit.
      noroc ca acum suntem in ue, avem unde pleca.
      sa traiti bine, mai draga !
  • +7 (7 voturi)    
    Deizformati!!!?? (Luni, 9 mai 2011, 19:27)

    tornado [utilizator]

    Dl-le Nastase !va amititi un episod numai unu, cind noi am inceput sa mergem afara sa ne cistigam pinea pentru copi nosti si politia vamala ne lua bai f mult sa va trimita dv la bucuresti partea de valuta ,ati vidut tot ce ati dorit pe nimica munca romanilor si ce le-ti dat niste zis cupone cu care puteu romani sa merga la w.c !cu el acum ne-m trezitca ati vidut tot si romanu de rid nu are nimica nici loc de munca care nu a gasit pe vreme dv. si atrebuit sa plecam din tara nosta si acuma mai vorbiti sa va fi rusine ce ati facut aguvernarile pe care leati condus RUSINE!!!!Nu sunt fanu lui T .basescu dar a fcut o reforma corecta exact cum este aici in vestu continentului!!
  • +3 (3 voturi)    
    Credibilitate?...text dur!,unde?cînd? (Luni, 9 mai 2011, 20:16)

    gelu [anonim]

    Sa ne Miram?de ce?,probabil foarte curînd în România,FMI va ajunge la gradul de credibilitate a guvernarii actuale care nu-i asa implementeaza de 2ani gospodari,firme,taxe,impozite si banii vostri si ai UE într-o economie si întrun stat care pare un Tringhi al Bermudelor,si care binenteles nu este vinovat de nimic din nereusitele actuale si nici de traiul nostru bun,tot prin Europa V-oastra,deh EconomiaMondiala,Opozitia!
    Nu va împaunati,chiar daca a-ti purtat cît de cît si grija natiei!...este timpul sa ramîneti istorie voi vechii de stînga,actualii stîngadreapta,toti...pentru tinerii care ne vin din scolile vestului,adevarati manageri si reformatori.Ne-am saturat de GOSPODARI?
  • +3 (3 voturi)    
    Minti (Marţi, 10 mai 2011, 10:07)

    Tadeus [anonim]

    Crestere economica vizavi de ce Adriane, ca daca nu erea Isarescu sa iti lase curata ograda nu aveai nici o crestere. Citi din guvernul Vacaroiu ai pirlit dar Pe DIP ce zai facut cu el ca este prosper om de afaceri bine mersi.
    In primul an ai cautat la dinti tot ce insemna PD la vremea aia dupa care oameni tai au inceput afaceri
    pentru ei si cei din gasca
    Asa ca lasa-o mai moale ca nu suntem toti PROSTI.
  • +3 (3 voturi)    
    toate bune (Marţi, 10 mai 2011, 10:44)

    caragiale [anonim]

    Toate bune si frumoase si adevarate.
    Doar ca..pentru adevar...se uita a se spune ca FSN /PDSR / PSD a contribuit din plin la efectuarea privatizarilor si pierderii industriei si resurselor .
  • 0 (0 voturi)    
    DEZAMAGIRE (Marţi, 10 mai 2011, 11:33)

    MELANIA [anonim]

    Ieri am facut un comentariu referitor la companiile de stat .Pai am crezut ca a trecut perioada cenzurii .Comentarile se publica doar daca sunt acceptate de cineva anume ?CIUDAT .!!!!!Ce rost mai au atunci comentarile .
  • +2 (2 voturi)    
    Bombonel vine cu "bombe" deja fasaite. (Marţi, 10 mai 2011, 18:48)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Iata acum ce a spus la televiziunea publica Basescu, intrebat fiind despre acest comentariu:
    “Mihai Rădulescu: Apropo de clasa politică şi de acest acord, dacă ne uităm pe blogul lui Adrian Năstase, populaţia spunea – ar trebui să se aştepte la măsuri chiar mai dure decât a anunţat Jeffrey Franks. Potrivit fostului premier, FMI deţine un document extrem de dur despre România privind perioada 2010-2013, pe care îl ţine secret. Deci există un program mai dur decât ăsta, pe care… secret?
    Traian Băsescu: Nu, nu. Astea intră în propaganda de tip bolşevic, să sperii. De fapt, foarte mulţi au vrut să fie un eşec, România să intre în derapaj. Şi ştiţi foarte bine, au fost trusturi de presă, care primul obiectiv a fost descurajarea populaţiei, prăbuşirea moralului populaţiei şi sădirea neîncrederii în Guvern. Uite că acest Guvern a reuşit să tracteze România din criză, împotriva voinţei foarte multora.”
    Domnule Nastase ,Basescu are perfecta dreptate,aceasta criza a fost favorizata si accentuata si de partidele politice din opozitie din 2008 pana in prezent cand si PSD si PNL s-au opus la orice masura legislatoiva venita din partea guvernului pentru redresarea economiei si reformarii statului unde PSD si PNL aveau interese sa nu se schimbe nimic.Sistemul de sanatate al Romaniei este distrus in anii de guvernare PSD , iar din opozitie PSD a santajat guvernul Tericeanu impunandui-se masuri, favorabile opozitiei, pentru a a nu cadea guvernul Tericeanu.
    Masurile luate, in prezent de guvern,vor scoate tara din criza bine-nteles cu efecte nepopulare dar ,mai periculos pt. populatie va fi atunci cand se promite ca vor primi si nu exista, practic, posibilitati asa cum procedeaza astazi opozitia.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri