Emil Boc: Trebuie sa pastram parteneriatul cu presedintele Traian Basescu, altfel scrie opozitie pe fruntea PDL

de L. Pirvu     HotNews.ro
Duminică, 8 mai 2011, 22:16 Actualitate | Politic

Emil Boc le-a explicat, duminica, democrat liberlailor bucuresteni ce trebuie sa faca pentru a castiga alegerile si a ramane la Guvernare. Candidat pentru un nou mandat la sefia PDL, Boc le-a sugerat pedelistilor ca partidul risca sa intre in opozitie daca nu mentin parteneriatul cu Traian Basescu. Boc a atacat voalat tabara adversarului Vasile Blaga si a subliniat ca "functiile nu se negociaza in spatele usilor inschise ci se castiga prin vot". Presedintele PDL si-a prezentat duminica motiunea "Romania dreapta, Romania puternica", in fata organizatiei PDL Bucuresti.

Boc le-a vorbit democrat liberalilor despre necesitatea continuarii parteneriatului cu presedintele Traian Basescu. "Astazi Iliescu si Ponta l-au infiat pe Antonescu. Liberalismul s-a predat la socialisti. PNL nu poate sa revendice drepta. Trebuie sa-i coboram sub 50%. Sunt la 54%, cand i-am coborat sub 50% am deschis bulevardul ramanerii la guvernare. Conditia e sa pastram echipa si parteneriatul cu presedintele Traian Basescu, altfel scrie opozitie pe fruntea PDL (...) Partidul Democrat Liberal a reusit in toti acesti ani folosind un parteneriat de succes: partid, Guvern, presedinte. Acest tip de parteneriat a fost, este si va ramane unul de succes pentru Partidul Democrat Liberal", le-a spus Boc pesedlistilor din Bucuresti, citat de agentia Agerpres.

Presedintele PDL a explicat ca functiile din partid nu se negociaza in spatele usilor inchise, ci se obtin prin vot."In echipa PDL-ului isi are fiecare locul stabilit de Congres. La noi nu exista decizii in spatele usilor inchise. Locul in echipa de conducere se obtine prin vot in cadrul congresului. Doar in acest fel in echipa pe care o vom avea isi au loc toti colegii din Partidul Democrat Liberal care doresc sa mergem cu obiectivele pe care vi le-am spus. Repet, votul este singurul care da o functie in Partidul Democrat Liberal", a precizat Emil Boc.

Boc le-a cerut democrat liberalilor sa acceseze fondurile europene pentru programe de dezvoltare regionala a infrastructurii si i-a asigurat ca sansele in alegerilor locale vor creste o data cu modificarea legii electorale.
 
"Alegerea primarilor intr-un singur tur va permite sa ne consolidam numarul de primari la 30 de procente. Trebuie sa implementati programul "un primar, un proiect" pentru a beneficia de banii de la Dezvoltare. Elena Udrea a pus la punct un program pe care altii nu au fost in stare sa-l puna in 20 de ani", a afirmat presedintele PDL.
 
Emil Boc si-a prezentat motiunea la Palatul Parlamentului, in fata  membrilor organizatiii PDL Bucuresti.Boc a fost insotit de sustinatorii  sai Roberta Anastase, Elena Udrea, Raluca Turcan, Ioan Oltean, Theodor Baconschi, Anca Boagiu, Stefan Pirpiliu.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2379 vizualizari

  • +8 (26 voturi)    
    Daca ajung Blaga si Boureanu la conducere.. (Duminică, 8 mai 2011, 22:30)

    mircea [anonim]

    nici opozitie nu mai scrie pe PDL..singura sansa a PDL-ului e sa fie consecvent cu ce a promis, sa fie o alternativa reala la coruptia si nesimtirea pe care ne-au oferit-o anii de conducere PSD si PNL. da au fost scapari dar PDL-ul a facut cam ce trebuia ca Romania sa se idrepte spre o democratie europeana nu o tara condusa de mafioti si securisti cum ne ofera USL..

    dar, daca Blaga si Boureanu castiga din pacate PDL devine o copie a PSD si eu nu o sa mai am nici un motiv sa merg la vot..
    • +9 (27 voturi)    
      Singura sansa a PDL e sa meargaa cu Boc inainte (Duminică, 8 mai 2011, 23:05)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Trebuie sa isi asume masurile si sa continuie implementarea lor.

      Romanii inteligenti vor aprecia.

      Boc a facut o treaba excelenta
      • -2 (6 voturi)    
        ptr cine???? (Luni, 9 mai 2011, 6:12)

        muritorul [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        hai mai sa ne vedem lungul nasului. din pacate toti sint vai de mama lor, si noi avem nevoie de altii...viata e scurta, ....
      • -1 (7 voturi)    
        IQ (Luni, 9 mai 2011, 6:37)

        Mitică [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Banii tăiaţi din pensii, tăiaţi de la gravide, spitale şi şcoli închise, bani prăpădiţi cu un referndum inutil..

        Dar ce vorbesc eu, probabil că nu intru în categoria românilor inteligenţi...
      • -3 (7 voturi)    
        mare dreptate are Boc asta... (Luni, 9 mai 2011, 9:21)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        "Partidul Democrat Liberal a reusit in toti acesti ani folosind un parteneriat de succes: partid, Guvern, presedinte"...mda, politica puiului de cuc.
        Partiduletzul ala , aflat in stadiul de dizolvare (vorbesc de PD), a fost primit in cuibul DA de liberali (adevaratii liberali, PNL). Presedintele a fost stabilit sa fie liberal...Stolojan dar...va amintiti ciudatul episod cu renuntarea (primul plans al lui Basescu), neelucidat nici azi.
        Avand in vedere evolutia ulterioara a lui Stolojan...nu se mai mira nimeni, este clar ca este santajat cu un dosar care priveste situatia lui inainte de '89.
        Asa a ajuns Basescu la Cotroceni, printr-o lovitura de teatru.Boc premier? pai l-a pus Basescu.
        PDL la guvern? Tot asa! Tot prin miscari ciudate (evident, aceeasi lucratura a serviciilor care au adunat dosare pentru toata lumea) au fost desprinsi parlamentari din alte partide pentru a nu mai fi PDL in minoritate (partidul lui Oprea nu exista de fapt, este doar o marioneta).
        Frumos! Cine vorbeste de mafie? Cine vorbeste de coruptie si securitate?
        Cine are partidul intesat cu fosti activisti si securisti?
        Hai, lasati-o jos ca macaie rau!
    • -9 (23 voturi)    
      Minti cu nerusinare, tovarase portocaliu (Duminică, 8 mai 2011, 23:21)

      K [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Mafiotii si securistii au fost in PSD si acum sunt in PDL. Asta e clar
      • +4 (6 voturi)    
        pentru K (Luni, 9 mai 2011, 9:45)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui K

        Da -ne cateva nume de" si securisti si mafioti'" care au trecut din PSD in PDL.
        • -1 (5 voturi)    
          pentru adrian (Luni, 9 mai 2011, 12:50)

          jean [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          nu e nevoie sa treaca mafiotii si securistii de la PSD la PDL. are PDL-ul din plin exemplare de genul asta.
      • 0 (0 voturi)    
        Clar ca NU (Marţi, 10 mai 2011, 17:42)

        alex [anonim] i-a raspuns lui K

        domnule,tin sa iti spun ca te inseli amarnic.Dar de unde sa stii tu chestiile astea atata timp cat vorbesti fara tine.Blaga-mafiotul nr.1 din vama,Voiculescu-mafiot,corupt,au trecut fara sa stie o tara intreaga de partea PDL-ului??Hai sa nu ne intrecem cu gluma si sa lasi deoparte comentariile aberante.Clar?
    • +7 (11 voturi)    
      victimele neamului Boc! (Luni, 9 mai 2011, 0:07)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Alţi partizani

      Pe lângă fiii lui Teodor Şuşman, în grupul de partizani a activat şi nepotul său, Leon Şuşman, care fusese ajutor de şef în Poliţia legionară şi avea studii de teologie greco-catolică. De asemenea, a luptat şi fratele lui Leon, Gheorghe. De asemenea, în cadrul grupării de rezistenţă armată au mai activat şi alte persoane, precum Ioan Cioată, Gheorghe Micuţ, Ioan Bartoş, Petre Burticel ori soţii Mihai şi Lucreţia Jurj.

      Membrii familiei Şuşman au cerut ajutor din partea anglo-americanilor. Ei erau convinşi că occidentalii vor începe în curând lupta armată împotriva comuniştilor şi pregăteau o ridicare generală a moţilor. Ei străbăteau satele şi încercau să înjghebeze viitoarea organizare a armatei de rezistenţă, care urma să lupte aidoma lăncierilor şi puşcaşilor lui Avram Iancu, cei care transformaseră Munţii Apuseni într-o cetate de necucerit în perioada 1848-1849. Fraţii Şuşman au încercat să ia legătura cu membrii grupului Grimalski, paraşutat în România. După capturarea rapidă a celor paraşutaţi, fraţii Şuşman au rămas fără speranţa vreunui ajutor din partea anglo-americanilor.
    • +2 (2 voturi)    
      Bai (Luni, 9 mai 2011, 10:34)

      dD [anonim] i-a raspuns lui mircea

      in principiu imi place de Boc si cred ca s-au facut multe lucruri bune in ultima vreme dar chestia asta cu " Romania dreapta, Romania tare " suna ca o reclama de aia cu pe nis enlargement ...
  • -7 (23 voturi)    
    plagiat (Duminică, 8 mai 2011, 22:41)

    El Condor [anonim]

    Chestiile astea cu sloganuri, programe,motiuni, s-au mai intalnit si inainte de caderea lui Ceausescu, asa ca SA VA FIE CU NOROC !
  • +9 (23 voturi)    
    Succes domnule Emil Boc! (Duminică, 8 mai 2011, 23:26)

    nostradamus [anonim]

    Sunt aproape sigur ca sansa unui PDL puternic ramane Emil Boc. Blaga a dezamagit profund in ultimii ani, numele sau fiind mai mereu asociat cu fapte de coruptie la ivel inalt sau cu persoane conexe faptelor de coruptie. Chiar daca punctul meu de vedere nu este impartasit de majoritatea cititorilor, apreciez ca Emil Boc este singurul premier post-decembrist decis sa ia masuri nepopulare dar cu efecte benefice pe termen scurt si mediu. Pomanagii antenisti si irealisti trebuie sa priceapa ca operatia de orice fel, indiferent de durerea provocata, este uneori unica alternativa in fata bolii. Probabil ca doar muribunzi eram mai usor de pacalit de vasnicii USL-asi care racnesc zi lumina pe toate posturile, pe masura ce romanul onest a inteles ca altfel nu se putea. De fapt astazi, la emisiunea lui tatulici (vasnicul prezentator al dezastrului din Romania) de pe realitatea tv, localnicii din Deveselu i-au dat o lectie, spunandu-i de la obraz ca s-au saturat de manipularea celor doua trusturi de televiziune. Nici macar satul romanesc nu mai poate fi prostit. Sansele USL se reduc drastic si asta nu inseamna decat ca romanii se trezesc la realitate. Felicitari locuitorilor comunei Dveselu. Succes domnule Emil Boc.Iti tin pumnii la alegerile din PDL.
    • -3 (13 voturi)    
      Riscul Boc (Duminică, 8 mai 2011, 23:52)

      Kd [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

      Cu scuzele de rigoare, daca Boc castiga, USL se umfla si mai tare
      • 0 (4 voturi)    
        Evolutie (Luni, 9 mai 2011, 8:58)

        Hepcal Vasile [anonim] i-a raspuns lui Kd

        Se umfla si ...explodeaza ( crapa ! )
      • +2 (2 voturi)    
        De ce iti ceri scuze? (Luni, 9 mai 2011, 9:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Kd

        Cand ai scris ai stiut ca scri o minciuna si ai bunul simt sa-ti ceri scuze pentru aceasta?Felicitari!
  • -10 (20 voturi)    
    unu' care v-a votat de doua ori (Duminică, 8 mai 2011, 23:33)

    gogu [anonim]

    nu cred ca aveti vreo sansa in 2012...s-ar putea sa ziceti *MERCI* daca o sa mai intrati in parlament.
    • +5 (15 voturi)    
      serios? (Duminică, 8 mai 2011, 23:47)

      piticu [anonim] i-a raspuns lui gogu

      cei care spun V-AM VOTAT...sunt in majoritatea cazurilor nesinceri. Nu au facut-o niciodata dar vor sa-i determine si pe altii sa faca ca ei. Cunosc tehnica manipularii stimabile. Traiesc printre cei care o practica de 20 de ani. Las-o balta!
      • -4 (8 voturi)    
        textul asta ... (Luni, 9 mai 2011, 0:13)

        radu [anonim] i-a raspuns lui piticu

        textul asta il reproduci din memorie sau il iei cu copy paste? :))
      • -1 (9 voturi)    
        DE UNDE CUNOSTI TEHNICA MANIPULARII ? (Luni, 9 mai 2011, 0:59)

        asgard [anonim] i-a raspuns lui piticu

        Vezi ca te dai de gol .
        Poate ca le vine mintea la cap oamenilor dupa 7 ani de panarama si prostie politica si mai ales dupa ultimii 2-3 ani..
        • +6 (6 voturi)    
          de aici (Luni, 9 mai 2011, 6:56)

          piticu [anonim] i-a raspuns lui asgard

          de la Realitatea Tv si Antena 3. Asta fac zilnic cei care se perinda pe acolo. partea proasta pentru ei este ca noi ne-am cam prins.
          • -1 (1 vot)    
            Care " Noi ne-am prins" ? (Luni, 9 mai 2011, 9:53)

            asgard [anonim] i-a raspuns lui piticu

            Din ce organizatie faci parte ?
            • 0 (0 voturi)    
              din : platiti din bani publici (Luni, 9 mai 2011, 11:56)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui asgard

              .
      • -1 (1 vot)    
        offf... (Luni, 9 mai 2011, 11:29)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui piticu

        da, asa e. manipulez. si ca mine, sa fii sigur, mai sunt citeva mii de votanti care la fel ca mine manipuleaza. mai vorbim in 2012. pina atunci...manipulare placuta.

        PS: ce vezi tu nesincer atunci cind RECUNOSC ca, da, am votat PD/PD-L -ul de doua ori?
      • -2 (2 voturi)    
        nu prea ai dreptate. (Luni, 9 mai 2011, 12:55)

        fane [anonim] i-a raspuns lui piticu

        sunt membru PDL de la inceput. practic sunt cu ei de cand le spunea PD si tot cu ei am votat atat eu, cat si familia mea. dar un lucru e clar, de acuma, pa! de la noi n-o sa mai vada nici un vot. Boc poate sa viseze in continuare ca va ajunge iar prim-ministru si o sa ne mai traga o teapa.
  • -3 (9 voturi)    
    Domnule premier, (Duminică, 8 mai 2011, 23:42)

    nostradamus [anonim]

    Modificati de urgenta Constitutia si legea electorala.Statul trebuie sa functioneze asemeni unei societati comerciale: actionarii (tradus prin platitorii de taxe si tinerii care urmeaza o forma de invatamant si nu au reusit inca sa-si finalizeze studiile) trebuie sa fie singurii care au drept de vot, conform oricaror principii de bun simt. Cei care sunt asistati social nu pot fi egalii celor care produc plusvaloare.Ei vor fi in continuare tolerati si cam atat. Cu sigurata masele de manevra se reduc la minim iar cei care muncesc si platesc taxe nu-i vor vota pe cei care le risipesc munca pe pomeni electorale. Asta asteapt a cei 60% dintre romanii cu drept de vot care nu vin la urne. PDL-ul trebuie sa-i atraga pe acestia la vot si nu sa se lute sa rupa din electoratul lenes si gangav al USL-ului. Victoria este garantata cu o astfel de abordare, altfel....nu va vad bine. Nu aveti abilitatea PSD de a promite luna de pe cer si traiul fara munca. Ei sunt maestri, nu diletanti in a promite blana ursului din padure.
    • +2 (8 voturi)    
      in deriva (Luni, 9 mai 2011, 1:16)

      ... [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

      si eu am fost absolvent de studii superioare, mama fara drept de a primi indemnizatia aceea de maternitate, angajat apoi fost angajat fara somaj ca, deh, firma isi "convinsese" angajatii sa demisioneze, iar demisia nu-ti permite sa primesti somaj... am lucrat suficient, dar am si cautat de lucru o bucata buna de timp, si singurele ajutoare de la stat au fost alocatia copilului - pe vremea aceea 20 de lei lunar, acum 40 - si ceva prima cu ocazia inregistrarii lui la primarie. cat timp n-am lucrat, mi-am platit asigurarea de sanatate. acum, ca lucrez din nou, am vrut sa-mi mut medicul de familie dintr-un judet in altul, iar cei de la CAS mi-au spus ca daca n-as fi fost angajata ar fi trebuit sa fac dovada a 5 luni de plata CAS, dar, pentru ca sunt angajata, trebuie sa dovedesc ca am contribuit la asigurarile de sanatate timp de 5 ani! acum fac voluntariat ca profesor pe un salariu penibil. noroc cu familia, care ma sprijina serios cu bani, nu din ajutoare sociale, ci din salarii in mediul privat.
      de curand am fost socata sa aflu ca aceia despre care credeam ca "traiesc din alocatiile copiilor" primesc pe langa asta si ajutoare sociale mai mult sau mai putin consistente.
      de ce nu sunt mai degraba ajutati sa-si schimbe modul de viata, sa-si gaseasca de lucru, sa-si deschida mici ferme, fabricute etc. - habar n-am. n-am de gand sa-i invinuiesc pe toti pentru ca un fenomen social nu poate avea vinovatie colectiva. vinovati sunt cei ce pot vedea si controla situatia din afara... si pe care, se pare, ii doare mai mult de alegeri si culori tipatoare de balci decat de realitatea pe care ar trebui s-o amelioreze.

      asa ca... sa schimbam Constitutia ca sa ne aparam de asistatii social, sau sa schimbam sistemul astfel incat sa nu mai produca astfel de aberatii?
      premierul Boc e, intr-adevar, unul dintre foarte putinii care isi mai fac treaba serios si cinstit. dar restul - sa fim seriosi... PDL-ul goneste si el dupa maestrii intr-ale tunurilor - PSD si PNL.
    • -1 (7 voturi)    
      Saraca democratie... (Luni, 9 mai 2011, 9:30)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus

      Saraca democratie... eu spun ca este mai bine sa fie drept de vot doar pentru cei ce jura pe Biblie ca il iubesc pe Traian Basescu.. sigur sunt singurii care au constiinta sociala in gandirea profunda a unora.. URA! URA! URA!
  • -5 (13 voturi)    
    Doar opozitie ? Eu sper sa scrie mai rau ! (Luni, 9 mai 2011, 0:34)

    asgard [anonim]

    Sper sa scrie mult mai mult : justitie, anchete, confiscari, dreptate, condamnari, etc. etc. pentru chinul inutil la care supune acest popor.
    • +3 (5 voturi)    
      Ma, tu esti matusa Tamara!! (Luni, 9 mai 2011, 7:52)

      eutuel [anonim] i-a raspuns lui asgard

      Bata-te sa te bata!
      Te-am prins, fantomo, care esti tu fantoma!
    • +5 (7 voturi)    
      Va scie precum spui,de castiga Boc. (Luni, 9 mai 2011, 8:58)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui asgard

      Cu Boc primministru si dupa 2012,sigur va scrie justitie,confiscari,dreptate,condamnari pentru toti care fura.Sa dovedit ca Boc nu a menajat membrii PDL care au furat.Cred in sansa lui Boc de a face curatenie in coruptia din Romania.Putini vor mai avea curajul sa se preteze la excrocherii.Riscul ar fi prea mare siexemplele de pana acum sunt graitoare.Dar trebuie continuate pentru starpirea obiceiului.Mai sunt inca destule mijloace media care promoveaza si apara coruptia,cu toate ca e vizibil ca populatia a inteles mesajul si incurajeaza masurile luate de guvernul Boc.
      • -1 (1 vot)    
        Mai mult a fost zarva ca ceva concret nimic ! (Luni, 9 mai 2011, 9:55)

        jbjjdfjjh [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Cum sa starpeasca coruptia cand ei sun autorii de fapt
      • -1 (1 vot)    
        pe cuvantul tau? (Luni, 9 mai 2011, 10:04)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        de asta Blejnar este inca in functie?.. de asta Udrea taie si spanzura?.. ca sunt curati... imi amintesc ca si sustinatorii lui A nastase la fel de inversunat il sustineau si cu acelasi patos injurau pe cei ce erau impotriva.. e doar chestia aia: ce naste din FSN tot *bip* mananca
  • -3 (5 voturi)    
    Indiferent (Luni, 9 mai 2011, 5:28)

    incomod [anonim]

    cine castiga acum in PDL, pe termen lung, pe fruntea lor va scrie PUSCARIE nu opozitie... sunt constienti si ei de asta, de aia sunt asa disperati...Dar vorba mentorului lor...de ce le e frica nu scapa :). Hai cu minusurile !!! :)))
  • -3 (3 voturi)    
    Opozitie? (Luni, 9 mai 2011, 9:27)

    catalin_mattei [utilizator]

    Cu si fara Traian basescu pe PDL scrie opozitie. In acest moment in ciuda sustinatorilor lui T Basescu, acesta nu mai este o locomotiva ci este o frana. Un PDL care se bazeaza pe personaje ca Udrea, Flutur si care il tine in brate cu atata inversunare pe Blejnar este facut sa treaca in opozitie. PDL in acest moment este chiar mai mancat de coruptie decat PSD-ul lui Adrian Nastase. PDL-ul este sustinut de cei pe care i-a pus in functii in institutii publice centrale si locale si care stiu ca prin plecarea de la putere ar intra sub lupa justitiei... PDL-istilor le este frica de razbunare.. si din pacate asta dovedeste ca se vorbeste iar si iar de politicieni iar populatia este o cantitate "cu greutate" doar pt vot... Romania are nevoie de o clasa politica noua..
  • +1 (1 vot)    
    E o vorba (Luni, 9 mai 2011, 9:34)

    Vizitiul [utilizator]

    Interesul poarta fesu' :)
  • 0 (4 voturi)    
    Boc presedinte (Luni, 9 mai 2011, 10:01)

    Paul Dinu [anonim]

    PDL a indreptat multe lucruri, dar a strambat altele, facute bine candva de ceilalti. Nu mai scrieti ca PSD a fost nu stiu cati ani la guvernare, fata de actualii. Ia ganditi-va si calculati, mari iubitori de Boc si Basescu: 1990 - 1996 a fost PDSR, sub diferite variante de denumire, 1997 - 2000 a fost CDR, inclusiv marele carmaci de acum, 2001 - 2004 a fost PSD, iar din 2005 suntem marii democrati europeni sub PDL, cu exceptia anilor 2007 si 2008 cand au fost liberalii la putere si au adus cea mai mare crestere economica a tari inregistrata vreodata. Asta e realitatea, stimati postaci PDL.
    Luati exemplul de la Baia Mare. PDL nu va obtine mai mult de 13 procente la alegerile locale si de-aia vrea ca primarii sa fie alesi din 2012 din primul tur. Curat democratic, nu?
  • -3 (3 voturi)    
    Dreptate si justitie. (Luni, 9 mai 2011, 10:03)

    haiducul [anonim]

    ,,Desteaptate Romane"....Astept alegerile o trezire a Romanilor la realitate si disparitia de scena politica a portocaliilor....frumos vis.Cu siguranta ca nu se va intampla asta deoarece strategia P.D.L.este ca in 2012 sa inceapa campania fara precedent de pomeni electorale deoarece fiind la putere si avand acces la buget sa vazut deja la alegerile pentru primari de anul asta,deja se pregatesc comandand nu cate zeci de mii de biciclete din china.
    Si cu toate astea chiar daca cei care primesc galeata,litru de ulei ori kilul de malai,faina,zahar...de la portocalii si ar vota U.S.L tot degeaba ca nici astia nu sunt mai breji si nu au nici un interes ca poporul sa traiasca civilizat au demonstrat deja asta.Toti au gustul banului LUAT de la buget prin diferite forme,degeaba si-au pus in posturi presedinti de partid tineri pentru ca in spatele lor sunt haitele de lupi,singura sansa ar fi fost ca sa importam un parlament,guvern,prim ministru si presedinte....ceea cve este imposibil....saraca Romanie.
  • +2 (2 voturi)    
    Parteneriat (Luni, 9 mai 2011, 11:07)

    yoyo [anonim]

    Trebuie sa existe un parteneriat intre presedintele statului si partidul aflat la guvernare.
  • +3 (3 voturi)    
    Boc cistigator! (Luni, 9 mai 2011, 11:09)

    dorina [anonim]

    Boc va cistiga in 14, sigur este cel mai corect si cinstit premier.
  • +2 (2 voturi)    
    Constanta in PDL (Luni, 9 mai 2011, 15:12)

    Corneel [anonim]

    Chiar daca increderea si credibilitatea au scazut in fata romanilor, Emil Boc trebuie sa ramana presedintele PDL si sa isi vada viitorul alaturi de o echipa integra si corecta.
  • +2 (2 voturi)    
    parteneriate (Luni, 9 mai 2011, 15:55)

    dan4 [anonim]

    Este evident faptul ca trebuie sa existe un parteneriat strans intre presedintele tarii si partidul de la conducerea guvernului.Emil Boc este perfect indreptatit in declaratiile sale, iar maniera de abordare este una viabila. Boc dovedeste ca este vizionar si modernist. Cu siguranta va castiga functia de presedinte PDL la aceasta conventie
  • +1 (1 vot)    
    parteneriate (Luni, 9 mai 2011, 15:55)

    dan4 [anonim]

    Este evident faptul ca trebuie sa existe un parteneriat strans intre presedintele tarii si partidul de la conducerea guvernului.Emil Boc este perfect indreptatit in declaratiile sale, iar maniera de abordare este una viabila. Boc dovedeste ca este vizionar si modernist. Cu siguranta va castiga functia de presedinte PDL la aceasta conventie
  • +2 (2 voturi)    
    functiile se castiga prin vot (Luni, 9 mai 2011, 15:59)

    livia pana1985 [anonim]

    Bine punctat domnule Boc...functiile nu se dau cu usile inchise, este corect sa fie acordate prin votul membrilor de partid. inca o data imi dovediti ca sunteti un om politic cu reale abilitati de conducere si va sustin in continuare. Echipa pe care o propuneti este o formula care va reusi sa guverneze asa cum este cel mai corect si mai benefic pentru tara noastra
  • +1 (1 vot)    
    romania respectata (Luni, 9 mai 2011, 17:16)

    Muresan Darius [anonim]

    Asa este!!! - un parteneriat de succes: partid, Guvern, presedinte - cei care vor binele acestei tari stiu ca singura sansa de viitor este acest parteneriat! De aceea Emil Boc trebuie sa ramana la Guvern si in fruntea PDL: pentru a asigura acest parteneriat benefic Romaniei, pentru a avea sprijin in toate proiectele incepute si nu numai, pentru a avea sustinerea necesara transformarii Romaniei intr-un stat european, independent si demn de respect.
  • +1 (1 vot)    
    PDL-istii (Luni, 9 mai 2011, 17:33)

    Demian Liciu [anonim]

    Boc, Presedintele, guvernul si PDL-ul au salvat tara de la faliment, de la dezastru, de la colaps economic, de la incetare de plati, de la hiperinflatie, de la prabusirea monedei nationale. Boc, Presedintele, guvernul si PDL-ul au creat conditiile iesirii din recesiune si pentru revenirea la crestere economica.
  • +1 (1 vot)    
    Echipa de succes (Luni, 9 mai 2011, 18:06)

    Maris Cosmin [anonim]

    PDL-ul are nevoie doar de oameni cinstiti, corecti, seriosi, competenti asa cum este Emil Boc.
  • +1 (1 vot)    
    liderul de care romanii au nevoie! (Luni, 9 mai 2011, 18:31)

    Maria B [anonim]

    Democrat-liberalii nu au nevoie de explicatii in plus…cei care vor vota stiu ce e mai bine pentru partid si formatiune: varianta Emil Boc pentru un nou mandat este cea mai plauzibila si cea mai realista avand in vedere ca Emil Boc este liderul de care toata lumea are nevoie…
  • +1 (1 vot)    
    emil boc va castiga un nou mandat in PDL!!! (Luni, 9 mai 2011, 18:32)

    Horia S [anonim]

    Emil Boc este un invingator!!! A rezista la foarte multe motiuni si scandaluri in care a fost implicat indirect, a castigat de doua ori primaria Cluj- Napoca iar ca a presedinte PDL a castigat toate alegerile din aceasta functie!!! Mai ere cineva dubii asupra rezoltatului conventiei de la sfarsitul acestei saptamani? Eu NU!
  • +1 (1 vot)    
    transformarea romaniei (Luni, 9 mai 2011, 18:34)

    Ioana Marginean [anonim]

    boc este initiatorul multor proiecte si reforme in PDL si guvern . pentru atingerea tuturor obiectivelor propuse este nevoie ca premierul sa ramana in toata functiile de conducere de pana acum: si in partid, si in guvern…doar asa vom avea parte de transformarile mult-asteptate.
  • +1 (1 vot)    
    de ce anume are nevoie PDL (Luni, 9 mai 2011, 18:38)

    Nicoleta Rusu [anonim]

    In fata provocarilor ce vor urma PDL-istii trebuie sa ramana uniti. mai mult decat atat pentru a avea un viitor sigur si pozitiv PDL are nevoie de liderul emil boc, singurul in masura sa dezvolte si consolideze partidul!
  • 0 (0 voturi)    
    blaga (Luni, 9 mai 2011, 20:28)

    uifalean [anonim]

    blaga acuma vrea jucaria. nu-si da seama ca nu e deloc in interesul partidului acum sa faca pasi nehotarati si ca el nu e in stare sa conduca partidul prin ce urmeaza. singurul care poate tine lucrurile in frau e emil boc. pe langa faptul ca e nevoie de continuiate in toate proiectele incepute
  • 0 (0 voturi)    
    usl (Luni, 9 mai 2011, 21:16)

    bayas [anonim]

    si useleul ala e o gaselinta dintre cele mai mari. personal, nu cred deloc in victoria lor incontestabila la alegerile 2012. nici pe departe. cred ca vor gasi din nou in emil boc un adversar dintre cei mai puternici.
  • 0 (0 voturi)    
    ddoamne apara (Luni, 9 mai 2011, 21:18)

    chis ciprian [anonim]

    doamne si fereste sa ne intoarcem la o guvernare psd sau pnl, sau si mai bine, usl. vor termina cu siguranta ce-au inceput fiecare. vor face praf totul. acum cand boc a pus in miscare tot felul de proiecte care trebuie duse pana al capat. eu merg in continuare pe mana dansului.
  • 0 (0 voturi)    
    Competitie castigata (Luni, 9 mai 2011, 21:41)

    Ion Istrate [anonim]

    Intotdeauna Boc a castigat indiferent de competitia care a dus-o si cred k si pe aceasta o va castiga.Un om corect si fara sa ii fie rusine si frica de munca.
  • 0 (0 voturi)    
    echipa (Luni, 9 mai 2011, 21:44)

    Adelline [anonim]

    sunt curioasa cum va arata echipa finala a domnului boc. fara indoiala va contine varfurile partidului si va fi una de exceptie, probabil cea mai buna de pana acum. eu cred ca va fi o competitie serioasa in 2012
  • 0 (0 voturi)    
    slava domnului (Luni, 9 mai 2011, 21:47)

    Cristi Capusan [anonim]

    noroc cu masurile domnului boc ca altfel ajungea tara pe butuci sub paiatele alea din opozitie. ar fi bagat-o si mai adanc in r@h@t cu populismul lor. ii sunt recunoscator premierului ca s-a sacrificat in asa fel.
  • 0 (0 voturi)    
    2012 (Luni, 9 mai 2011, 21:50)

    sasha [anonim]

    numai cu boc poate spera pdl sa ramana la guvernare. el este intiatorul tuturor proiectelor majore si el este personajul de prim plan al partidului. acel blaga a aparut direct din grotesc si e un smecher si mafiot.
  • 0 (0 voturi)    
    strateg (Luni, 9 mai 2011, 21:52)

    alina precup [anonim]

    emil boc a fost intotdeauna un bun strateg si cunoaste dedesubturile politicii. trebuie sa ai si strategie. sa fii constient de realitatea din jur si sa actionezi in concordanta. nu-si poate lua nimeni lumea in cap si nu asa trebuie cand e vorba de conducerea unui stat. degeaba tot repeta opozitia placa stricata cu "sluga" si mai stiu eu ce. e o aberatie. emil boc este un diplomat
  • 0 (0 voturi)    
    Boc in fruntea PDL (Marţi, 10 mai 2011, 17:32)

    Dan [anonim]

    PDL va reusii sa ramana la guvernare doar cu sprijinul lui Boc. PDL are nevoie de un lider ca Boc care a dovedit mereu ca e un om puternic care a facut fata multor atacuri politice la adresa lui si care a avut curajul ca in aceste momente grele pentru economia tarii sa ia decizii care incep sa aiba efecte pozitive potrivit ultimelor date! Boc e un om cinstit care sigur va reusii sa modernizeze partidul si odata cu el si tara!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri