​DOCUMENT Cum motiveaza Curtea Suprema sentinta de colaborator al securitatii in cazul lui Dan Voiculescu. Citeste in text motivarea integrala

de Attila Biro     HotNews.ro
Joi, 5 mai 2011, 14:36 Actualitate | Politic

Inalta Curte de Casatie si Justitie a publicat motivarea sentineti din data de 10 martie prin care a respins ca neintemeiat recursul formulat de presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu, fata de decizia Curtii de Apel Bucuresti de a-l declara colaborator al fostei politii politice. Potrivit motivarii, colaborarea lui Dan Voiculescu cu Securitatea este mentionata in fisa personala de la Ministerul de Interne- Direcţia a III-a. In motivare se mentioneaza si ca Voiculescu a fost recrutat ca informator de catre fostul serviciu 7-Comercianti si ca numele conspirativ a fost "Felix".

Vezi mai jos motivarea integrala
SCA dec 1465 martie 2011 dos 22502 3 2008

Descarca documentul aici

Va prezentam mai jos cateva din motivele retinute de magistratii ICCJ in motivarea sentintei din 10 mai
:

  • Recurentul-reclamant a furnizat informatii catre structurile politiei politice comuniste. Inscrisurile invocate de recurent, respectiv declaratia acestuia si declaratia autentificata a numitului N.M. nu dovedesc contrariul.
  • Prin Nota intocmita la 29.12.1977 si semnata cu numele conspirativ „Felix”, se prezinta informatia despre cetateanul austriac de origine româna L.G., care este preocupat de defaimarea politicii si metodelor comerciale folosite de România in relatiile internationale. In cadrul acestor preocupari, L.G. practica atacuri vehemente deschise, cât si tangente fine la probleme. Mai mult decât atât, in anumite situatii, L.G. da „solutii originale” pentru rezolvarea unor aspecte care dupa opinia dânsului, nu sunt corecte. Este semnalata tendinta lui L.G. de a atrage spiritual si material anumiti cetateni români la fuga din tara sau luarea de pozitie revolutionara fata de legile tarii noastre.
  • In cuprinsul notei se mai arata ca cetateanul austriac lucreaza ca intermediar pentru exportul românesc de geamuri, bitum, materiale izolatoare si importul prin Forexim a diverselor articole de scularie si a dat de inteles ca ar fi dispus sa sprijine orice „intentie” salvatoare.
  • Informatiile rezulta din discutiile purtate in perioada 1974-1977 si, in finalul notei, se face o remarca ca este „posibila abordarea de catre noi a lui L.G.”
  • Continutul notei contrazice declaratia recurentului si declaratia numitului Nicula Marin. Acestia fac referire la celelalte informari date de recurent, semnate cu numele real si adresate conducerii intreprinderii sau ofiterului de securitate care raspundea de intreprindere.
  • Intr-adevar, aceste ultime note, declaratii, informari, au fost facute in conformitate cu atributiile de serviciu ale recurentului-reclamant si cu legislatia aplicabila privind apararea secretului de stat si releva date despre relatiile comerciale in care era implicat recurentul, ca reprezentant al intreprinderii unde era angajat. In schimb, continutul Notei din 29.12.1977 nu are caracter tehnic, ci vizeaza informatii despre atitudinea lui L.G., potrivnica regimului comunist.
  • Colaborarea recurentului cu Securitatea este inscrisa in fisa personala a acestuia (proba noua in prezenta cauza) ce emana de la Ministerul de Interne – Directia a III-a. Potrivit fisei personale, recurentul-reclamant a fost recrutat ca informator de catre fostul serviciu 7 (Comercianti) si in timpul colaborarii a purtat numele conspirativ „Felix”. Inscrisul, chiar si in ipoteza in care nu este semnat de un ofiter de securitate a fost extras dintr-un dosar ce apartinea fostei Securitati – Directia a III-a, astfel incât prezumtia de veridicitate este pe deplin aplicabila.
  • Potrivit art.5 alin.(3) din Legea nr.,187/1999, existenta calitatii de colaborator al politiei politice comuniste este determinata de furnizarea sau inlesnirea transmiterii de informatii sub orice forma ce denunta activitatile sau atitudinile potrivnice regimului totalitar comunist, nefiind impuse si alte conditii, precum un angajament scris sau recompense, astfel cum pretinde recurentul-reclamant.
  • Considerentele avute in vedere de Curtea Constitutionala in cuprinsul Deciziei nr.51/2008 cu privire la situatia judecatorilor nu are legatura cu speta de fata, deoarece in acest caz, textul nu avea in vedere daca persoana a exercitat activitate de politie politica, fiind suficienta numai colaborarea cu organele Securitatii.
  • 1.3.3. Furnizarea de informatii a fost de natura sa aduca atingere drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului.
  • Dispozitiile art.5 alin.(3) nu cer ca activitatile sau actiunile contrare regimului comunist denuntate de colaborator sa fi fost facute in scopul de a aduce atingere drepturilor si libertatilor fundamentale, sub forma vinovatiei exprimata a intentiei calificata prin scop.
  • Textul urmareste numai ca informatiile furnizate sa fie apte sa aduca atingere drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, neinteresând aspectul formei vinovatiei, nefiind o acuzatie penala.
  • De asemenea, nu intereseaza nici daca informatiile furnizate au adus atingere in concret unei anumite persoane a drepturilor si libertatilor fundamentale. Informatiile furnizate de recurentul-reclamant cu referire la opiniile si preocuparile cetateanului strain se incadreaza la incalcarea unui drept fundamental prevazut in Pactul International privind Drepturile Civile si Politice (art.17) si in Declaratia Universala a Drepturilor Omului (art.12), la care România aderase in acea perioada si anume, dreptul la viata privata.
  • In motivarea Deciziei nr.274/2006 s-a facut referire la atingerea unor drepturi si libertati fundamentale ale cetateanului austriac L.G., acest act fiind cel care a decis ca recurentul a fost colaborator al politiei politice comuniste si nu cuprinsul discutiilor dintre membrii C.N.S.A.S. din data de 13.06.2006.


Citeste mai multe despre   






















8461 vizualizari

  • -16 (22 voturi)    
    Pe scurt (Joi, 5 mai 2011, 14:45)

    Dr.Love [anonim]

    Victima este vinovata ca avea fusta prea scurta .
    • -15 (23 voturi)    
      da' austriacu ala (Joi, 5 mai 2011, 16:17)

      cozete [anonim] i-a raspuns lui Dr.Love

      mai traieste?...sa-l intrebe pe el in ce mod i-a fost afectat dreptul la viata...e cam prea lacrimogen totul.. noua ni se incalca drepturile incontinuu si am ajuns sa nu ne mai dam seama...e cam trasa de par toata treaba si voiculescu incepe sa aiba dreptate cand ii acuza
      • +14 (18 voturi)    
        .............................. (Joi, 5 mai 2011, 20:13)

        all [anonim] i-a raspuns lui cozete

        vecinul meu a fost acuzat (si a facut un an puscarie), pentru ca a "vorbit necuviincios"... asta din cauza unei jigodii ca voiculescu.. si mai e o chestie.. alte dovezi ca este un comunist imputit nu sunt pentru ca, AU FOST ARSE la "lovitura de stat"...
        • -4 (4 voturi)    
          Hmmm (Vineri, 6 mai 2011, 12:10)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui all

          Lasa ca si al lui bese a ars "intamplator"....dar despre acesta nu sunt interesate "autoritatile".
          • +1 (1 vot)    
            din pct meu de vedere.. (Vineri, 6 mai 2011, 17:15)

            all [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

            sa-l scuture si pe bare... da nu-i vad chiar in aceeasi oala...
      • +4 (6 voturi)    
        E incredibil (Vineri, 6 mai 2011, 11:12)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui cozete

        cum elogiem gunoaie ca Voiculescu dar incercam sa aruncam cu noroi in adevaratele valori. Astia sunt romanii? Nu cred. Ar trebui sa ne revenim odata...
    • -9 (11 voturi)    
      evrika!mare victorie a lui Voiculescu (Joi, 5 mai 2011, 18:28)

      george [anonim] i-a raspuns lui Dr.Love

      :)
      verdict: NU a facut politie POLITICA
      viitorul Presedinte al Romaniei!
      cerem reinstaurarea statului de drept si a democratiei
      • -1 (5 voturi)    
        Dar actualul ? (Vineri, 6 mai 2011, 11:36)

        schoria [utilizator] i-a raspuns lui george

        .....Dar actualul președinte n-a "colaborat" cu securitatea (căpitan de cursă lungă, Anvers, etc..?);
        .....apărarea secretului de serviciu este "...furnizare de informații" ?;
        ...."chiar si in ipoteza in care nu este semnat de un ofiter de securitate a fost extras dintr-un dosar ce apartinea fostei Securitati – Directia a III-a, astfel incât prezumtia de veridicitate este pe deplin aplicabilă" !?!....de ce nu prezumția de FALSITATE ="pe deplin alocabilă" ? ;
        ......."Textul urmareste numai ca informatiile furnizate sa fie apte sa aduca atingere drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, neinteresând aspectul formei vinovatiei, nefiind o acuzație penală" !?!....adică racolarea unor persoane având scopul subversiv, de a obține foloase (comerciale, în acest caz), e considerată ca unul din <drepturile și libertățile fundamentale ale omului>!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Egoism sau inconstienta (Joi, 5 mai 2011, 14:54)

    Ion Ionascu [anonim]

    Se-ntampla de multe ori ca oameni cu o anumita influenta sa faca afirmatii negative pe baze subiective despre Romania. Oare ei sunt constienti de impactul vorbelor lor? Fac asta din pur egoism, doar ca sa castige aprobarea celorlati cu orice scop, sau ei cred ca fac bine cu toate ca par mai degraba inconstienti!?

    Oare mediul de afaceri mai e atent la ce spun acesti oameni care se vor in pozitii publice importante?

    Un lucru e sigur, ei vorbesc foarte directionat spre un anumit segment de votanti. De restul clar nu-i intereseaza...
  • -1 (11 voturi)    
    voikulescu va merge la CEDO (Joi, 5 mai 2011, 15:01)

    capisci [anonim]

    parca asa a anuntat. Romania are nevoie de o reforma totala, care sa restructureze sistemul actual. Intrebare: cine o va face?
    • +23 (25 voturi)    
      Sayonara, Voiculescule! (Joi, 5 mai 2011, 15:43)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui capisci

      Da fuga spre CEDO, turnator de 2 lei :-)) Ia-ti verdict de turnator si de acolo si-apoi scuteste-ne de lamentari... ne-am saturat de voi, gunoaie comuniste, reciclate!

      Oricum, Felix, amice, cu toate ''incordarile'' tale, istoria - mult dupa ce-oi fi mort - nu te va consemna ca mare mogul, nici ca fiind vreun mare intelect, nici chiar pt Fundatiile tale. Cu toti banii si televiziunile, esti - si vei ramane - un comunist turnator! Poftim - acum sue me! :-))
      • +15 (19 voturi)    
        Numai atat??? (Joi, 5 mai 2011, 16:09)

        ioil [anonim] i-a raspuns lui Jane Doe

        Numai atat stimate domn?Se poate ca acest gunoi sa ramana nepedepsit dupa cat rau a facut celor pe care ai turna la securitate?Se poate sa i se lase la dispozitie acele televiziuni prin care otraveste societatea romaneasca? Se poate sa fie lasat sa-si continue activitatea de securist prin manipularile murdare prin care influenteaza gresit destinele acvestui popor ?Pana cand legile strambe care ai ocrotesc pe el si pe altii ca el care se cunosc atat de bine nuse vor regandi sa poata fi pedepsiti acesti nemernici ?????
        • +8 (10 voturi)    
          corecta (Joi, 5 mai 2011, 16:43)

          petre [anonim] i-a raspuns lui ioil

          Mi se pare impecabila postarea ta!
          • -4 (8 voturi)    
            Voiculescu pare (Joi, 5 mai 2011, 20:58)

            Neica [anonim] i-a raspuns lui petre

            cel mai puternic mogul; altfel ar fi fost invins deja.
        • +7 (9 voturi)    
          + consfiscarea intregii averi obtinuta (Joi, 5 mai 2011, 22:58)

          Inna [anonim] i-a raspuns lui ioil

          oricum prin fraude si hotii, plus inchisoare in una din inchisorile unde oameni nevinovati au sfarsit tot datorita unor scursuri ca felix!
          Oare cand o sa invatam ca este legitim si nicidecum un pacat sa ne pedepsim tradatorii si infractorii??
      • -12 (16 voturi)    
        nici o (Joi, 5 mai 2011, 16:14)

        cocojambo [anonim] i-a raspuns lui Jane Doe

        sayonara, voiculescu mai are multe de spus..si nu va ceda presiunilor unor penibili ca basescu
  • +21 (23 voturi)    
    Cine se aseamana se aduna (Porumbacu)! (Joi, 5 mai 2011, 15:09)

    cristi [anonim]

    Crin Antonescu i-a dat acestui securist dovedit un loc in conducere parlamentului (vicepresedinte al senatului) din partea PNL adica votezi cu PNL si te trezesti ca l-ai votat pe Felix.

    - Mona Musca nu era buna pt Crin Antonescu
    - Felix e prietenul lui Crin Antonescu
    • -22 (24 voturi)    
      degeaba va chinuiti (Joi, 5 mai 2011, 16:20)

      covrigi in coada [anonim] i-a raspuns lui cristi

      sa tot criticati usl..in special pe voiculescu, ei sunt castigatorii alegerilor din 2012, pentru ca lumea s-a saturat de reformele pline de foame si mizerie ale lui boc
      • +13 (15 voturi)    
        von daniken (Joi, 5 mai 2011, 18:05)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui covrigi in coada

        Amintiri din viitor?

        Esti penibil.
        • -5 (9 voturi)    
          Voiculescu (Joi, 5 mai 2011, 22:05)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui Luk

          a apelat la CEDO. Sa-i lasam sa decida.
          • +2 (4 voturi)    
            CEDO (Vineri, 6 mai 2011, 10:55)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Neica

            n-are competenta in cauza.

            Nu-i nimic de asteptat.
      • +11 (13 voturi)    
        Desigur (Joi, 5 mai 2011, 20:09)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui covrigi in coada

        Lumea s-a saturat de foame,implicit si de munca!!!
        Doar voi erati obisnuiti sa trandaviti cu psd-ul!!
  • +18 (20 voturi)    
    Nu mai poate Voiculescu. (Joi, 5 mai 2011, 15:13)

    mircea [anonim]

    Voiculescu face militarie cu Antonescu si cu Ponta.De ce i-ar pasa de decizia CNAS si a tribunalului.Nesimtit este,oameni de influenta si la comanda lui are ,partide care sunt controlate de el sunt,asa ca sta linistit si-si rade in barba de noi.Ati auzit vreodata ca Antonescu si Ponta sa se dezica de Voiculescu?Nu.Asa ca votati Antonescu si Ponta.Votati Voiculescu.
  • -12 (14 voturi)    
    astia nu sunt normali... (Joi, 5 mai 2011, 15:35)

    Vendetta [anonim]

    daca existau note conspirative ce faceau referiri la un cetatean roman ar fi fost clar vorba de politie politica... dar, e vorba de un cetatean strain, care incerca sa "faca recrutari", omul ala sigur era angajatul unui serviciu strain de informatii... Cum naiba sa consideri politie politica o activitate care la prima vedere tine mai mult de contraspionaj, daca vom continua in halul asta riscam sa destabilizam toate sistemele de spionaj/contra-spionaj... Nici o tara normala la cap nu isi condamna spionii, iar noi ne gasim mai "smecheri"...
    • 0 (2 voturi)    
      Şi chiar (Vineri, 6 mai 2011, 11:46)

      schoria [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta

      Şi chiar dacă era cetățean român, dar submina interesul economic, a procedat ca oricare altcineva !
  • -18 (20 voturi)    
    VOICULESCU NU A COLABORAT CU FOSTA SECURITATE (Joi, 5 mai 2011, 15:36)

    pestritu [anonim]

    Dosarul lui Voiculescu referitor la securitate este facut la comanda marinarului. Sunt convins ca Voiculescu nu a colaborat cu fosta securitate. Marinarul, in schimb a fost un colaborator fidel al fostei securitati.
    • +8 (14 voturi)    
      Sursa de informare (Joi, 5 mai 2011, 15:54)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui pestritu

      Atentie la sursa de informare: daca sursele din care ati aflat asta au fost AntenaX si/sau iRealitatea, e foarte posibil sa fiti prost... informat!
      • -5 (7 voturi)    
        sursa de informare HOTNEWS (Joi, 5 mai 2011, 22:03)

        george [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

        conform acelei motivatii Domnul erou national,garant al liberei exprimari,Dan Voiculescu NU a facut politie politica.
        pana una alta ar mai fi interesant daca altii care faceau comert exterior au dat vreodata note la Securitate si de ce gen...
        Noi Poporul cerem reistaurarea statului de drept si al democratiei!
    • +14 (16 voturi)    
      CORECT (Joi, 5 mai 2011, 16:18)

      Crescent [anonim] i-a raspuns lui pestritu

      Felix nu a colaborat cu fosta securitate ci a lucrat pentru securitate prin intermediul statului roman . Crescent , Gelsor ... Murfatlar ....arabimea siriano-libaneza ...
    • +10 (12 voturi)    
      Exact (Joi, 5 mai 2011, 20:10)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui pestritu

      D-aia voiculescu are atatia bani,pe munca cinstita si corectitudine!Huoooo
      • -8 (10 voturi)    
        Voiculescu ii are din afaceri Basescu de unde ? (Joi, 5 mai 2011, 22:06)

        george [anonim] i-a raspuns lui Cocolina

        Familia Voiculescu are mai multe afecri banoase si de success,private.
        Familia Basescu de unde are averea dobandita?
        din salariile de bugetar ?

        intre domnul Voiculescu si manelistul Basescu il prefer pe Voiculescu!

        Noi poporul,cerem reinstaurarea democratiei si a statului de drept!
        • 0 (2 voturi)    
          Da de unde stii tu george? (Vineri, 6 mai 2011, 8:55)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui george

          Daca tot ai inceput,continua.Spunene cum pretenul tau Voiculescu,lucrand in comertul exterior a profitat de bulibaseala din dec.1989 si banii incasti si care mai trebuiau incasti din contractele ce le avea in derulare au ajuns in conturile.Ghicesti oare?Hai nu mai fi surprins.Stii prea bine cum au facut avere unii hotomani si cum se ascund dupa fusta politicii pentru a nu fiarestati.Nu dadea Voiculescu milioane de euro numai pentru a intra in parlament si sa aiba imunitate.Tu crezi ca cea facut Voiculescu cu PSD nu se discuta?Si cu PNL acum.Nu vezi ca Antonescu inepe sa caputeze si in curand va divulga totul.Voiculescu nu a reusit sa mituiasca pe toata lumea ,nu avea nici cum si pana la urma va plati pentru toate.
        • +3 (3 voturi)    
          Voi "poporul" (Vineri, 6 mai 2011, 14:51)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui george

          sa nu uitati ziua de salariu de la Voiculescu, bine?

          :))
    • +1 (1 vot)    
      Nebun (Vineri, 6 mai 2011, 14:50)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui pestritu

      Sa ignori realitatea si sa crezi doar ce vrei tu = boala psihica.

      Uita-te in continuare pe Antena 3.

      Succes!
  • +13 (13 voturi)    
    parerea mea e ca... (Joi, 5 mai 2011, 16:02)

    oh [utilizator]

    ... putem sa ii spunem lui Felix si Motanul incaltat. Incaltat cu aceasta sentimta. In mod logic acum ar trebui sa mai apara cel putin un dosar penal pe numele motanului incaltat, pt fals in declaratii. Si cu asta se pune cruce subiectului in cauza.
  • +18 (18 voturi)    
    Voiculescu nu a colaborat ... (Joi, 5 mai 2011, 16:02)

    Ionelus [anonim]

    Sigur ca nu a colaborat, de fapt Securitatea nici nu a existat, iar comunismul era raiul pe pamant!
  • +8 (8 voturi)    
    Ne-am saturat de acest turnator nemernic (Joi, 5 mai 2011, 16:39)

    bmarius [anonim]

    Este o rusine pt alianta rosie comunista USL ca se bazeaza pe trustul acestui individ josnic .
    • -5 (5 voturi)    
      PDL nu intra in Parlament (Joi, 5 mai 2011, 22:15)

      george [anonim] i-a raspuns lui bmarius

      PDL membru al internationalei socialiste
      inaintea PSD
      PDL jumatate din FSN,jumatate din PCR,Basescu un om de rang inalt in regimul comunist,asa cum chiar dansul declara.
      despre ce vorbesti ?

      Noi Poporul cerem reinstaurarea democratiei si a statului de drept!
  • -6 (6 voturi)    
    Ura , invidia si prostia (Joi, 5 mai 2011, 17:31)

    sunu [anonim]

    In 2011 nu mai intereseaza pe nimeni ce facea felix in anii70-80...ar fi bine sa vedem ce facem de acuma inainte...intr-o tara condusa de handicapati, si cum putem scapa de ciuma portocalie...unde-i speranta ?
    Catre toti angajatii politici pedelisti: In urma implementarii noilor politici de personal in institutile publice s-a stabilit ca este necesara reducerea numarului de salariati cu 25%. Persoanele disponibilizate vor fi selectate in urma unor analize riguroase. Pentru efectuarea acestor analize, va solicitam sa treceti pe la Departamentul de Resurse Umane unde vi se vor recolta urmatoarele probe: -10 ml de sange; -20 g de scaun. Dorim sa stabilim, prin analize specifice de laborator, daca aveti munca in sange sau daca va cacati pe ea. CONDUCEREA Boc Basesc
  • -1 (3 voturi)    
    De ce SCRIBD ?!? (Joi, 5 mai 2011, 17:59)

    Enervant Rau [anonim]

    Pt. redactia Hotnews: de ce puneti documentele pe Scribd ?!? Obligati cititorii sa-si piarda vremea sau sa se inregistreze acolo, daca vor sa downloadeze textul in original, in loc sa puneti un link catre un PDF la voi pe site. Este foarte enervant, nu inteleg de ce faceti asta.
    • +6 (6 voturi)    
      aveti si link pt download (Joi, 5 mai 2011, 18:10)

      Attila Biro [anonim] i-a raspuns lui Enervant Rau

      Documentul poate fi citit utilizand scribd aveti posibilitatea sa consultati documentul direct fara download.

      Am postat si un link pe care il puteti downloada direct.

      Va multumim pentru opinia dvs. O sa postam documentele si cu link de download.
      • +4 (4 voturi)    
        MULTUMESC !!! (Joi, 5 mai 2011, 18:33)

        Perfect [anonim] i-a raspuns lui Attila Biro

        Minunat, va multumesc frumos !!!
  • +6 (6 voturi)    
    Pana cand....? (Joi, 5 mai 2011, 18:22)

    paul155 [utilizator]

    Oameni fara onoare doresc conducerea acestei tarii. Turnatori care din bani furati au construit imperi media cu singurul scop spalarea mizeriilor din trecutul si prezentul lor.Pana cand trebuie sa suportam mizeriile astea de oameni?
  • -2 (4 voturi)    
    incertitudine (Joi, 5 mai 2011, 18:29)

    justice [anonim]

    Nu putem ști sigur dacă V. Dan a fost sau nu colaborator fiindcă nici unul dintre noi nu am fost lângă el în momentele acelea, deși este foarte mare probabilitatea ca el să fi fost colaborator al securității. Chiar dacă adevărul ar ieși la iveală, el s-ar afla într-un ocean de minciuni prin urmare ne-ar fi aproape imposibil să-l găsim cu exactitate.
  • +7 (7 voturi)    
    Pai Felixe (Joi, 5 mai 2011, 19:57)

    Porku [anonim]

    ar cam trebui sa-ti dai demisia de la Senat, dupa care sa-ti torni niste cenusa-n freza, in prime-time la stirile de pe Cartoon Network. Ca ciordelile oricum nu o sa le returnezi statului roman.
  • -5 (5 voturi)    
    Daca ne pazeau de capitalismul asta bine faceau ! (Joi, 5 mai 2011, 20:17)

    asgard [anonim]

    Si a invins pana la urma capitalismul in Romania.
    Este mai bine decat in vremea comunistilor?
    Sunt locuri de munca mai multe (in tara)?
    Oamenii simpli sunt mai respectati ?
    Societatea este mai dreapta ?
    Drepturile si legile se aplica mai exact ?
    Starea materiala a locuitorilor creste?
    Eu cred ca la toate raspunsul este NU !
    Si atunci la ce foloseste libertatea de a vorbi (singur) si poate nici aceea nu va mai dura multa vreme.
    Poate ca ceea ce spuneau comunistii despre exploatarea omului de catre om , despre coruptia conducatorilor , despre nedreptatea sociala si lupta de clasa , era adevarat ?
    • +8 (8 voturi)    
      Internationala (Joi, 5 mai 2011, 22:13)

      Non comunist [anonim] i-a raspuns lui asgard

      La intrebarile enuntate nici nu meriti un raspuns. Proletarilor nu le-a fost niciodata la indemana- "Gandirea"!
      Te rog sa ai amabilitatea sa te adresezi Tov. Lenin. Sau sa te reintorci tu in Tunelul timpului.
      Cat despre Felics, ar trebui sa va amintiti sau sa va intrebati parintii, cine putea lucra in comert exterior si mai ales cine putea detine functie de conducere ? Documente despre Crescent sunt destule...nu toate au disparut odata cu Bancorex-ul(fosta B.R.C.E.).
      • -2 (2 voturi)    
        Ai dreptate dar nu o sesizezi ! (Joi, 5 mai 2011, 22:54)

        asgard [anonim] i-a raspuns lui Non comunist

        Ai dreptate cand spui ca nimeni nu putea lucra in afara tarii fara contacte cu securitatea . Repet NIMENI . Si nu vad de ce sa fi facut exceptii pentru unii care acum striga in gura mare impotriva comunistilor de atunci (dupa 21 de ani ) , dar care atunci aveau posturi bine platite in strainatate.
        Pentru noi si copii nostri conteza cine distruge tara acum nu ce a fost pe timpurile lui Burebista, Decebal , Stefan sau Ceausescu.
        Crimele trebuie pedepsite dar si bataia de joc fata de populatia tarii si risipirea a ce a mai ramas din economia comunista.
        Eu cred ca cei care striga mai tare sunt patati si striga pentru ca si-au asigurat spatele.
        Sa fii comunist sau socialist sau liberal sau chiar nationalist este un crez, o convingere, dar sa fii corupt, sa fii hot , sa fii asupritor de oameni , sa delapidezi sa furi , astea sunt crime mult mai grave.
        • +3 (3 voturi)    
          comunisti buni? (Vineri, 6 mai 2011, 7:58)

          soare [anonim] i-a raspuns lui asgard

          Am trait sa aud si asta.Comunisti au fost buni iar securitatea era o institutie de caritate. Oare cine a vandut la fier vechi toata industria , nu cumva iliusin, votcaroiu, bombonel, hrebe si altii ca ei care au trimis oamenii pe drumuri? Ati uitat de ratii, de benzina cu pipeta care au continuat si dupa '90 ? Cine era la guvernare?Hai sictir ca ma obositi cu prostiile voastre. Cine uita trecutul risca sa il repete.
          • -1 (1 vot)    
            Eu chiar vreau sa se repete trecutul (Vineri, 6 mai 2011, 12:08)

            aszgard [anonim] i-a raspuns lui soare

            Decat "capitalistii" astia - din Romania mai bine era cu comunistii , dar stii .. aia cu nationalizari si cu legea 18 (ilicitul) .
            Cu ce ma incanta pe mine ca unii au devenit superbogatii din afacerile de stat sau din tunuri si nonopoluri sau din furtul cu acte in regula a averii tarii daca milioane de oameni au saracit, si-au pierdut slujbele sau umbla in bajenie prin alte tari dupa un colt de paine. Tu, bogatule , poate esti multumit ca o duci super bine, ca legile sunt facute pentru a-ti inmulti tu bogatia (pe care nu stiu cum ai facut-o dar daca esti ca majoritatea bogatilor atunci am mari dubii), dar eu nu sunt multumit si as dori un start real , in care toti sa se bazeze pe munca cinstita nu pe hotie si pe cat de mult fura la start.
            • 0 (0 voturi)    
              bogat? (Vineri, 6 mai 2011, 23:31)

              soare [anonim] i-a raspuns lui aszgard

              nu am firma , nu sunt bogat , am un salariu sub mediu dar niciodata nu voi vota USLasii . de ce? ptr. ca sunt niste mincinosi. unde sunt programele lor? vorba aceea 'teoria ca teoria , da practica ne omoara'. asa ca nu mai plange de dorul looserilor. traiesteti viata si lasa-i pe ratati.
              • 0 (0 voturi)    
                Scuze esti masochist ? (Sâmbătă, 7 mai 2011, 18:52)

                asgard [anonim] i-a raspuns lui soare

                Daca situatia ta este in realitate aceea pe care o descrii si daca nu esti pus sa scrii ceea ce sustii si mai mult daca esti multumit de aceasta conducere si prostiiele ei atunci te intreb : Esti masochist sa ai probleme la mansarda ?
                Daca USL sau altii nu au programe -pai nici nu este cazul pentru ca nu guverneaza . Intrebarea este astia care guverneaza au programe si daca da au programe de imbunatatire a vietii oamenilor (a tuturor nu numai a lor) ?
                • 0 (0 voturi)    
                  nu intelegi? (Duminică, 8 mai 2011, 12:54)

                  soare [anonim] i-a raspuns lui asgard

                  // . Usl-asii nu au nici un program iar tu vrei sa-ti vina sa te (ne) conduca. spre ce? Spre un viitor luminos cu becul stins. Nu au nici o intentie sa fie oamenilor bine ci doar lor. Vezi actiunile ptr. salvarea excrocilor. In rest pa si pu la revedere. Am impresia ca esti un comunist cu state vechi ori esti un fost PNList acum USLash asa ca incearca sa-ti scoti ochelarii de cal (catar) pe care tii ia pus iliusin dupa '90. Si cum ti-am spus incearca si traieste-ti viata.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Ochelari de catar poarta mama dumneavoastra ? (Duminică, 8 mai 2011, 15:47)

                    asgard [anonim] i-a raspuns lui soare

                    Eu cred ca ochelari de catar poarta mama dumnevoastra si va pune si dumneavoastra daca va invatat sa vorbiti asa.
                    Eu am o parere si inca mai am dreptul la ia .(Spun inca pentru ca dupa cum merg treburile cred ca ne indreptam spre o dictatura)
                    Respecta parerea altora daca nu poti sa-i intelegi.
                    Porocalii in majoritate a lor atunci cand nu mai au argumente (si nu prea au) trec la invcective si amenintari, or asta insemna ca chiar nu au dreptate.
  • +5 (5 voturi)    
    cum (Joi, 5 mai 2011, 22:52)

    Cum [anonim]

    Cum motiveaza institutiile statului roman prezenta, INCA, a senatorului Dan Voiculescu in functiile pe care le detine in acest moment?
    Cum motiveaza institutiile statului roman atitudinea sa discriminatorie fata de proprii cetateni, prin tolerarea lui Dan Voiculescu?
    Cum motiveaza institutiile statului roman atitudinea intransigenta fata de cetatenii sai care incalca legi, in contextul in care nu intreprinde nimic fata de abuzurile lui Dan Voiculescu?
  • +5 (5 voturi)    
    voi nu intelegeti... (Vineri, 6 mai 2011, 0:24)

    cris [anonim]

    voiculescu nu a colaborat cu securitatea, EL ERA securitatea....
  • +2 (2 voturi)    
    Apel disperat : "Help, domnule Felix" (Vineri, 6 mai 2011, 7:13)

    hotnewsfil [utilizator]

    Domnule Felix,
    va rog sa nu mai amanati indeplinirea misiunii dumneavoastra mesianica, de importanta nationala : 'desfiintarea, dintr-o lovitura, a tuturor organelor de judecata din Romania si a CNSAS'.
    Toti cei care, ca si dumneavoastra, au slujit patria (e drept ca si aceasta i-a rasplatit copios dupa '89), va vor fi recunoscatori, va vor acorda titlul de "farul dreptatii, al cinstei si al onoarei, calauzitorul, spre belsug personal, al fostilor conducatori ai acestei tari -securistii si activistii de frunte".
    Pentru succesul rapid si total al actiunii dumneavoastra salvatoare, va propun sa folositi iscusinta domnului "face-alb-din-negru si negru-din-alb", Andon
  • -1 (1 vot)    
    Nu va indignati degeaba (Vineri, 6 mai 2011, 7:58)

    Vasile [anonim]

    Interesanta minia capitalista cu care unii il infiereaza pe Voiculescu. Mai interesnt ar fi daca ar arunca un ochi si asupra multora care au afaceri foarte banoase in Romania si daca s-ar informa, ar constata ca 80-90% au avut sau au legaturi cu "structurili". Voiculescu e unul vizibil si care deranjeaza alte gasti desprinse tot din structuri si care dupa '90 se tot bat intre ele in defavoarea noastra.
    Daca s-ar dori pe bune scoaterea la iveala a trecutului tuturor celor care ne conduc in functii mai mari sau mai mici am avea un soc, procentul de mai sus s-ar respecta. Macar omul a lucrat in securitate si asta facea parte din "sarcinile de serviciu" dar foarte multi au turnat din placere si rautate unii din interes. Asa ca nu va mai strofocati si va dati indignati, cautati-va ceva rude, prieteni, cunostinte ca sigur veti gasi turnatori printre ei.
    La mine e valabil: cumnata-miu a turnat-o pe nevasta-mea la secu' , exista documente. As putea sa mai dau niste exemple de la altii, dar nu vreu sa plictisesc.
    Problema e ca nu ai ce sa alegi ii schimbi pe unii cu altii, macar aia, altii, ar fi bine sa inteleaga ca nu-ti poate fi tie mai bine cind aproape tuturor le e rau.
  • 0 (2 voturi)    
    COLABORATOR? (Vineri, 6 mai 2011, 8:31)

    STAN PATITU [anonim]

    Eu il credeam securist sadea! Se pare ca Voiculescu nu a fost securis ci numai colaborator. Dar vad din ce ati prezentat ca lui "Felix" i se imputa o singura turnatorie facuta despre cetateanul austriac de origine româna L.G. care a incercat sa-l recruteze pe el si pe altii. Nu va suparati dar Voiculescu a facut ce trebuia sa faca. Este aberant ce se intampla in tara asta.
  • -1 (1 vot)    
    sunt uimitori unii (Vineri, 6 mai 2011, 9:50)

    nahir [utilizator]

    din cei care posteaza in favoarea turnatorului felix.
    eludeaza adevarul cu buna stiinta, prin omisiune (tehnica comunista) folosindu-se chiar de articolele din hotnews.
    sunt convins ca si ei au citi integral articolul prezent si ca au aflat ca motanul nu este acuzat pt. ceea ce a facut in calitate de angajat ci pt. ceea ce a facut in calitate de colaborator benevol al securitatii. sunt 2 chestii distincte.
  • +1 (1 vot)    
    dezlegand calul de la gard... (Vineri, 6 mai 2011, 10:38)

    Vendetta [anonim]

    concluzionez ca dosarul de securist al lui Felix este instrumentat politic... De faptul ca a fost securist nu am nici un dubiu, dar legat de politia politica am oarece dubii, in dosarul prezentat de CNSAS, nu am vazut nimic care sa imi indice altceva, politia politica NU se poate aplica cetatenilor straini (neafectati de politica interna)... Apropo, zicea cineva legat de moralitatea in care a facut Felix averea, sunt convins ca avea dreptate, in mod normal Felix ar trebui intrebat de cum a facut averea, daca nu cumva a pus mana pe banii din conturile Crescent si ar cam trebui "lasata" prosteala cu politia politica, mai ales daca nu au dovezi concrete...
  • +2 (2 voturi)    
    demisia (Vineri, 6 mai 2011, 10:45)

    demisia [anonim]

    demisia din toate functiile publice detinute de Voiculescu!
    • 0 (0 voturi)    
      Ce ma intereseaza pe mine ! (Vineri, 6 mai 2011, 23:55)

      asgard [anonim] i-a raspuns lui demisia

      Si acum sa va zic parerea mea . Pot sa crape politrucii lui basescu dar mie personal nu mi-a facut nici un rau Voiculescu asa ca nu are de ce sa-mi fie dusman chiar de ar fi scris romane intregi la securitate acum 21 de ani , dar basescu mi-a facut extrem de mult rau prin modul in care conduce tara si prin masurile nechibzuite luate (ca sa ma rezum numai la asta) , asa ca daca ar fi sa aleg intre cei doi as alege chiar si dintr-o mie de variante de fiecare data Voiculescu iar pe basescu si pedeleii lui niciodata si voi cere si urmasilor mei sa nu voteze in veci cu pedeleii sau cum si-or schimba ei numele mai tarziu.
  • 0 (0 voturi)    
    pt.asgard (Sâmbătă, 7 mai 2011, 6:43)

    nikos [anonim]

    pai cu atitudinea asta de "ce ma intereseaza pe mine" pe care o ai tu bai "asgard "si alti tampiti ca tine tara o ia la vale,fiindca de alde voiculescu si altii de teapa lui care au facut averi prin distrugerea economiei se simt flatati si isi freaca mainile de bucurie continuand nelegiuirile iar boi ca tine le ridica osanale.
    • 0 (0 voturi)    
      precizare (Duminică, 8 mai 2011, 6:05)

      asgard [anonim] i-a raspuns lui nikos

      1.Eu am scris parerea mea si am INCA dreptul la o parere
      2. In legatura cu jicnirile eu cred ca tampita este mama dumneavoastra daca v-a invatat ca altii nu au dreptul la o parere
      3. Generalitatile si sabloanele nu ma impiedica sa gandesc ca si IN ACEST MOMENT altii fac averi- nu numai in trecut.
      4. Daca sunt fapte penale atunci sa fie anchetati si judecati toti cei care fac infractiuni si din opozitie si mai ales de la putere -asta este democratie
      5. Nu Voiculescu conduce tara si nu voiculescu mi-a taiat 45% din venituri , nu voiculescu da afara sute de mii de oameni, nu Voiculescu face risipa in banul public si sa nu-mi spui ca toate relele astea , sunt din din cauza lui Voiculescu.
      6. Vehementa si tupeul unora ca tine ma face sa-mi intaresc convingerea ca am dreptate.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri