Crin Antonescu (PNL): Indiferent cine va conduce PDL, datele problemei nu se schimba * Pe noi ne aduce electoratul la guvernare cand ne aduce

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 1 mai 2011, 18:02 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Presedintele Partidului National Liberal (PNL), Crin Antonescu, a declarat duminica ca indiferent cine va conduce PDL dupa alegerile interne din 14-15 mai, "pentru noi nu se schimba cu nimic datele problemei", relateaza Agerpres. Liderul liberal si-a exprimat convingerea ca formatiunea democrat-liberala nu va fi reformat dupa alegerile din mai. Antonescu a participat duminica la Targul de miei si pielicele organizat de filiala din Botosani a PNL la Statiunea de cercetare de la Popauti.

Iata cateva dintre declaratiile facute de Crin Antonescu duminica, la Botosani:

* Pentru noi nu schimba cu nimic datele problemei acest lucru. USL nu s-a facut pentru ca domnul Boc era presedinte la PDL, ci s-a facut pentru ca PDL este o structura de partid-stat mafiot, care a pus stapanire pe Romania si Romania trebuie eliberata. Si am convingerea ca domnul Blaga nu este cu nimic mai recomandat, daca ar fi in fruntea PDL, sa faca altceva decat o structura de tip mafiot, daca asta s-a intamplat in guvernarea lui Emil Boc. In fond, experienta de tipul acesta, organizatorica a domnului Blaga este chiar mai mare decat a domnului Boc iar, dupa cum vedeti, modelul pe care domnul Blaga si-l anunta este cel al domnului Basescu

* Intre noi si ei (...) este o diferenta: pe noi ne aduce electoratul la guvernare cand ne aduce, pe ei ii aduce Basescu, cand are chef. Nu este nicio legatura intre venirea noastra la guvernare si ei


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2838 vizualizari

  • +20 (22 voturi)    
    Gol (Duminică, 1 mai 2011, 17:19)

    Mircea_ [utilizator]

    Ce sa astepti de la bidoane goale ?!
    • +14 (18 voturi)    
      Targ de miei si pielicele -asta ne asteapta cu USL (Duminică, 1 mai 2011, 21:54)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Mircea_

      daca oile votante ale acestei organizatii comuiste -USL -vor vota ,ca de obicei ,in ignoranta deplina ,asta ne asteapta ! vai de Romania cretinoida ...
      • -8 (10 voturi)    
        partial de acord (Duminică, 1 mai 2011, 22:52)

        mra [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        dar spune-mi te rog ce poti alege?
        Personal, cred ca la viitoarele alegeri ii voi vota pe toti
      • +9 (11 voturi)    
        Usl (Luni, 2 mai 2011, 8:13)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Crin Antonescu si Felix nu vor fi sprijiniti de electorat , tocmai pentru ca sunt sprijiniti de mafioti.
  • +16 (16 voturi)    
    C.A. face campanie pentru Blaga (Duminică, 1 mai 2011, 17:21)

    misescu [utilizator]

    Vis a vis de acuzatiile de saptamana trecuta privind presupusa apropiere a lui Blaga&Co de USL, C.A. s-a gandit sa il ajute nitel printr-o declaratie precum cea mai de sus. Insa cine (se) scuza, (se) acuza...
  • +25 (25 voturi)    
    Eu il votez pe Crin (Duminică, 1 mai 2011, 17:54)

    Daniel [anonim]

    daca imi aratati un interviu cu el de cand e presedinte PNL in care sa nu fi pronuntat cuvantul Basescu.
    • +19 (19 voturi)    
      eu (Duminică, 1 mai 2011, 22:03)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      eu nu il votez pe crin antonescu nici macar in cazul acesta. lasa ca nu imi doresc nici in ruptul capului ca statul sa fie condus de un nebun, si inca de unul chiulangiu... dar cand mai adaug la asta si faptul ca va veni cu "echipa" formata din hasotti, nicolai ("nepotica" nicolai, ca sa se stie de cine vorbesc), ludovic orban (apropo, ce se mai aude cu accidentul rutier?), adina valean, voiculescu turnatoru' (decizia e irevocabila, nu e calomnie) etc... imi vine sa urlu de durere.
  • +18 (18 voturi)    
    i a lasat Base (Duminică, 1 mai 2011, 18:14)

    un domn [anonim]

    din mana ca sa se bucure si el de Paste si nu se potolesc cei de la Partidul Guvizilor Galbeni, in continuare...guvidele...se agita ca nu e bagat in seama si sondaju lui de opinie ii arata ca a intrat la apa la figurat dar..fara sa se conusme prea tare..atentie la privirea tampa..felicitari forografului care a surprins aceasta ipostaza de IQ negativ..ca nu aveam de cine rade in ceas de seara
  • +21 (21 voturi)    
    iarasi? (Duminică, 1 mai 2011, 18:20)

    torna_fratre [anonim]

    iar a aparut fantoma asta de politician?
    Nu inteleg cum de si-a adus aminte ca trebuie sa mearga la acest targ ca la munca ...uita saracul amnezic.
    Indiferent cine va castiga alegerile interne din PDL nu stiu ce te freaca pe tine ridichea sa-ti dai cu pararea.
    Eu zic sa-ti dai cu pararea la fisa ta de pontaj din Parlament ,ca acolo sunt banii mei pe care tu nu-i justifici in salariul de parlamentar.
    Chiulangiu si punct.
  • +30 (32 voturi)    
    Targul de miei si pielicele (Duminică, 1 mai 2011, 18:20)

    horea [anonim]

    iaca, s-a gasit un loc perfect si pentru dl Antonescu...
  • +18 (18 voturi)    
    Crin si oile (Duminică, 1 mai 2011, 18:24)

    Steliana [anonim]

    N-am mai vazut un liberal atat de increzut, lipsit de consistenta. Doar gura-i de el.
  • +19 (19 voturi)    
    hahaha (Duminică, 1 mai 2011, 18:25)

    adyQ [utilizator]

    bine ca s-a reformat plnul, a fost absorbit de psdisti, buna reforma ai gandit mai crinutz...latri degeaba la altii ca tu esti praf
  • +21 (21 voturi)    
    retorica ieftina (Duminică, 1 mai 2011, 18:31)

    nedumeritul [anonim]

    Dar cine v-a cerut, stimate domn, parearea? Pe de alta parte, cred ca incercati mereu si mereu sa rezolvati aceeasi problema, al carei enunt este "Jos Basescu!" Acuma, ce sa zic, cu un singur neuron, este cam greu sa ai doua idei diferite...
    Totusi, mai luati o pauza, ca vi-l prajiti, Doamne fereste, si pe acela. De neuron vorbeam. De ala singuratic..
  • -9 (13 voturi)    
    antiromani... (Duminică, 1 mai 2011, 18:37)

    bula [anonim]

    mafioti, infractori, organizatii sprinjinite/protejate de institutiile statului. banii nostri nu trebuiesc sa fie considerati banii lor...statul are un statut de loterie falsificata....romani organizati-va si nu mai acceptati...intr-o zi, va fi prea tirziu....diferentele vor fi f mari...si veti fi haituti inclusiv unde veti fugi, in afara tarii.....
  • +8 (10 voturi)    
    analiza corecta dar fara solutie pentru viitorul t (Duminică, 1 mai 2011, 18:49)

    Dan [anonim]

    -Ura impotriva raului (PDL) nu reprezinta solutia bunastarii noastre.
    -(PNL=PDL= PSD)=lipsa de solutii pentru iesirea din saracie.
    -O problema a societatii nu poate fi rezolvata de aceeasi mentalitate (puterea coercitiva) care a creato.
    -Bnastarea ar putea sa fie adusa doar de o forta politica bazata pe colaborarea si interdependenta actorilor educationali, politici, economici,financiari,etc. ai societatii romanesti de pretutindeni.
    -Domnul Antonescu cred ca are o problema din acest punct de vedere.
  • +32 (34 voturi)    
    Care guvernare ?! (Duminică, 1 mai 2011, 19:02)

    ion [anonim]

    Chiulangiul de Antonescu vorbeste ca si cum luna viitoare poporul aduce USLasii la guvernare.
    Mai e mult pana departe.........
    Daca USL va ajunge la anul la 40 % sa zica Antonescu " MULTUMESC "
    Vrabia malai viseaza si chiulangii praznic,ha,ha,ha
    • +19 (19 voturi)    
      Lasa/l in pace! (Duminică, 1 mai 2011, 20:04)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Are si el drepatte o data!
      Pe ei ii va aduce poprul la guvernare, cand ii va aduce....
      Intrebarea este... cand ii va aduce?
      La cat de prosti sunt si el si pacaliciul rosu, e de mirare daca vor ajunge la guvernare in viata asta!
      Astia pierd locul intai ca prostanacul!
      Il au in mana o seara!
      Visul se destrama dimineata!
      Doamne ajuta!
      • +11 (11 voturi)    
        da (Duminică, 1 mai 2011, 22:05)

        da [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        da, si eu tot la asta m-am gandit: sper ca electoratul sa nu-i aduca, pur si simplu, niciodata la guvernare.
        • -10 (10 voturi)    
          din pacate pentru Romania (Duminică, 1 mai 2011, 22:56)

          mra [utilizator] i-a raspuns lui da

          nu avem pe cine aduce la guvernare. Clasa politica actuala ar trebui executata in public. Incepand cu presedintele continuand cu guvernul, prefectii, primarii, consilii generale, judetene, locale,....
          Pana nu scapam de actuala clasa politica, nu putem emite pretrentii de mai bine
          • -5 (7 voturi)    
            Comentez tot eu (Duminică, 1 mai 2011, 23:34)

            mra [utilizator] i-a raspuns lui mra

            vazand ca un concetatean m-a taxat negativ. Sa inteleg ca e multumit de ce ia oferit clasa politica de 2 decenii incoace. Sa fii sanatos!
            • +3 (3 voturi)    
              comentezi (Luni, 2 mai 2011, 14:27)

              comentezi [anonim] i-a raspuns lui mra

              comentezi in mod gresit, pentru ca executiile publice si in masa pe criterii arbitrare nu sunt o solutie. unde vei trage linia intre aia care trebuie executati si aia care nu trebuie executati?

              daca la un moment dat cuiva ii vine ideea ca trebuie executati cei care au cont pe hotnews.ro cu numele care incepe cu "mr"? poate ca asa i se pare dumnealui potrivit sa procedeze...

              ce-ai sa faci atunci?
          • +6 (6 voturi)    
            degeaba (Luni, 2 mai 2011, 1:15)

            donache [anonim] i-a raspuns lui mra

            dintre cei ramasi se vor ridica altii la conducere care vor proceda la fel. curg pe dunare, pe olt, pe mures pe crisuri, pe prut apucaturile astea....
  • +15 (15 voturi)    
    noi am vrut democratie (Duminică, 1 mai 2011, 19:03)

    serban [anonim]

    antonescu este un produs tipic al societatii noastre postdecembriste asa ca suntem obligati sa ni-l asumam .in afara de tupeu de tupeu si gargara impinsa la extrem acest distins domn nu are absolut nici un mesaj . de fapt cred ca cel mai bine il transmite in limba franceza de aceea noi nu il putem intelege . parerea mea este ca sufera de o boala comuna a liderilor nostri aceea ca se considera a fi reprezentativi . nici pina acum nu a explicat salariul sotiei si rata mare de prezenta la vot in parlament
  • +31 (33 voturi)    
    Cand aliezi liberalii cu fostii informatori (Duminică, 1 mai 2011, 19:24)

    mircea [anonim]

    Antonescu asta a terminat ideea de partid pur liberal..da, Tariceanu a vandut ce era de vandut pentru sustinerea PSD din umbra dar nu a avut tupeul sa vanda partidul unui fost colaborator al Securitatii..dar individul asta a facut pact cu informatorii securitatii o impertinenta si imoralitate uimitoare cand te gandesti ce au patit adevaratii liberali si romani in timpul comunstilor... rusine Antoneascu!! Esti definitia imoralitatii chiar fara a ne gandi ca esti chiulangiul sef din parlament desi esti platit din banii nostri sa mergi acolo la servici cum mergem si noi in fiecare zi ca sa-ti putem plati tie tupeul si nesimtirea!!!
  • +16 (16 voturi)    
    CRIN (Duminică, 1 mai 2011, 19:37)

    mircea [anonim]

    Pe noi ne aduce electoratul la guvernare cand ne aduce ............................NEVER, JAMAIS
  • +17 (17 voturi)    
    Sondaje mincinoase prin omisiune (Duminică, 1 mai 2011, 19:46)

    parti [anonim]

    Ceea ce se uita este ca sondajele alea cu USL la 60% sunt din cei 38% care si-au exprimat parerea. Deci 38% x60%=23% din electorat asta este realitatea. Problema va fi ce vor vota ceilalti 77% care sunt nehotarati. Mai vedem cat va tine minciuna USL cu Ponta si Antonescu. Cele 2 milioane de votanti tineri ai lui Antonescu daca s-au prins cine este chiulangiul si s-au trezit nu vor baga votul la Ponta
  • +18 (18 voturi)    
    In cazul acesta, ce rost mai au alegriledin PDL? (Duminică, 1 mai 2011, 19:59)

    zexe [anonim]

    Maturitatea fie cu tine, Crinulet!
    Raman perplex cand il aud pe fantele asta de Obor cum isi da el cu parerea si raporteaza tot ce se intampla la persoana sa, adica la PNL. Ma pufneste rasul si imi aduc aminte de bancul cu pensionarul care se duce la un casting pentru personajul principal din filmul Romeo si Julieta ca sa le spuna acestora sa nu conteze pe el.
    Pai in acest caz, Crinulet, nu crezi ca alegerile din PDL sunt complet inutile?
  • +18 (18 voturi)    
    Realizari Antonescu=distrugerea PNL. (Duminică, 1 mai 2011, 20:19)

    mircea [anonim]

    Cand PNL sa unit cu PSD,PNL a disparut.asta-i marea realizare a lui Antonescu.Distrugerea PNL.PSD pot sa-i faca statuie lui Antonescu.
  • +16 (16 voturi)    
    pnl (Duminică, 1 mai 2011, 20:22)

    radulescu campenisteanu [anonim]

    Individul asta are deja o imagine ingrozitoare ca om politic si nu numai...e o grea povara pentru pnl care ar trebui sa promoveze cultul muncii cu rezultatele aferente
  • +14 (14 voturi)    
    salut crin! (Duminică, 1 mai 2011, 21:14)

    mihai cim [anonim]

    Sunt dezamagit!v-am votat cu toata convingerea ca o sa ajunge-ti la guvernare.Ce-mi povestesti tu acum este o apa de ploaie.Cand speri sa ajungi la guvernare?De ce nu va implicati acum cand avem atata neveoie de voi!As vrea sa-mi raspunzi.De ce sa te mai votez?Daca iar luam 20% si tu stai pe bara...cu ce ma incalzeste,ca-mi povestesti tu de mafia lu'base!Eu ca liberal convins,as vrea sa te trezesti liberal convins!!!Eu vreau o tara guvernata!Nu catelusi care latra si la fiecare fraza aminteste de base si boc...ba o mai bagati si pe udrea!unde sunteti voi liberali de care stiu eu?O sa spuneti ca sunt din tabara portocalie!Total eronat!Stiu ca n-o sa citeasca aceste cuvinte crin...el are multe treburi pe cap.Dar daca m-ai stati 4 ani in opozitie...o sa ma plictisesc de doctrina noastra de catei neputinciosi.Lasati udmr-ul sa se exprime!Mi-e si rusine sa mai spun ca sunt de dreapta.Si ca argument...as vrea sa va spun ca am fost un ufd...si pt. nimic in lume n-o sa votez alceva!!!Treziti-va!!!liberali!nu lasati tara pe mana hotilot!Puteti fi la guvernare si hotari soarata acestui popor !!!Ce va lipseste?Sunteti prea vanitosi!!!Pacat de electoratul liberal!
    • +10 (10 voturi)    
      Gresesti ! (Duminică, 1 mai 2011, 23:29)

      oki [anonim] i-a raspuns lui mihai cim

      Nu are " multe treburi pe cap " cum spui , pur si simplu nu le prea are cu calculatoarele ! A marturisit singur intr-un interviu . Nici carnet de conducere n-a fost in stare sa obtina acest doua maini stangi al amaratilor de liberali . Nu e capabil de nimic, intelegi ?
    • +9 (9 voturi)    
      Bidoane goale (Duminică, 1 mai 2011, 23:41)

      Mircea_ [utilizator] i-a raspuns lui mihai cim

      @Mihai
      Da' ce naiba cauta Crin asta in fruntea liberalilor, te-ai intrebat?
  • +18 (18 voturi)    
    Ce fata de non roman are ! (Duminică, 1 mai 2011, 21:25)

    drak latinu [utilizator]

    Antonoievici de unde esti ?
    • +12 (12 voturi)    
      "La BPN al PSD nu ma duc, pentru ca nu sunt comuni (Duminică, 1 mai 2011, 22:27)

      Danut [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      Mai asculta cineva ce zice Antonescu?
      Pai dupa ce a declarat ca "La BPN al PSD nu ma duc, pentru ca nu sunt comunist" a infiintat USL-ul.
  • +13 (13 voturi)    
    dilema (Duminică, 1 mai 2011, 21:35)

    iancu jianu [anonim]

    Asta este de fapt dilema shakespeariana: Cind va va aduce la guvernare...daca va va aduce!? sper ca la pastele cailor.
    • +7 (7 voturi)    
      cernat1111@aol.com (Luni, 2 mai 2011, 2:18)

      Mihai C [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

      Ai dreptate, dar mai corect se spune " Cind o face plopul pere si rachita micsunele" ca Pastele cailor este. Dobrogenii si tiganii il si sarbatoresc.
  • +12 (12 voturi)    
    crin la targul de ...pielicele (Duminică, 1 mai 2011, 22:23)

    viorel [anonim]

    pai si el e tot un fel de ..pielicea!!!:)
  • +10 (10 voturi)    
    CINE VORBESTE!!?CRIN VOPSIT!! (Duminică, 1 mai 2011, 23:41)

    tornado [anonim]

    CE pacat ca acest CRIN ANTONESCU sa ratat carera a intrat i politica si unde?! la partidu a (nimanui )acuma se invirt in mormit breteni! cind vad cine conduce acest partid ,orcum este sortit piri acest partid care nu va mai intra in prlament sau dac va intra la limita !! pacat de oameni care cred in acest vopsit !! ,de fat este manipulat de grei din spate miroase a petrol!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Trebuia sa puna semnul intrebarii! (Luni, 2 mai 2011, 7:23)

    Gheorghe [anonim]

    Pe noi ne aduce electoratul la putere. Cand ne aduce? sau: Cand ne-or aduce Doamne, ca nu mai am rabdare?
  • +7 (7 voturi)    
    La putere dupa anul 2020! (Luni, 2 mai 2011, 9:35)

    Ion [anonim]

    "pe noi ne aduce electoratul la guvernare cand ne aduce".
    Va aduce un pic mai incolo, adica dupa ce invatati ceva politica, nu barfe, nu infantilism politic, ceva substanta in programe.
    Deocamdata va credeti importanti.
    Uneori prea importanti.
  • +3 (3 voturi)    
    Sper (Luni, 2 mai 2011, 12:29)

    Gabi M [utilizator]

    din tot sufletul sa se schimbe legea electorala pt. ca cei care au intrat in Parlament de pe locul 3 (cu 2000,3000 de voturi in detrimentul celor care au avut mult mai multe voturi) sa nu mai intre in Parlament.Legea existenta acum a fost facuta de Parvulescu impreuna cu PSD si PNL.Daca s-ar schimba ,atunci am scapa de multi Crini AntEnescu din Parlament(chiulangii cu acte in regula).
  • +3 (3 voturi)    
    PNL (Luni, 2 mai 2011, 13:47)

    Daveben [anonim]

    Ca de obicei domnul Antonescu ii da inainte cu aberatiile lui cu eliberarea Romaniei si altele.. dovada mai mare de democratie nu exista decit acele alegeri din PDL unde este competitie adevarata spre deosebire de PSD si PNL unde se stia dinainte cine va fi presedinte de partid.
  • +3 (3 voturi)    
    care guvernare??????????? (Luni, 2 mai 2011, 14:00)

    dorina [anonim]

    Crin, vorbeste de cele doua partide care s-au unit de frica si de neputinta, mafiotii sunt in cele doua partide si vor iar la guvernare, cine mai vrea asa ceva ajunge cit au mintit si furat, ajunge cu manipularea cu mass media lui Vintu si Felix, vrem liniste si stabilitate si liniste ,democratie adevarata.
    USL -ul nu este o solutie ,este o pacoste un cosmar pentru noi toti.
  • +2 (2 voturi)    
    PNL (Luni, 2 mai 2011, 16:17)

    yoyo [anonim]

    Va aduce electoratul cand va aduce cat mai incolo cand va veti schimba mentalitatea doctrina cea rosie, rusine PNL sa va numiti partid de dreapta.
  • +1 (1 vot)    
    un caz tipic (Luni, 2 mai 2011, 17:51)

    costa [anonim]

    Cu atentie priveste fotografia lui crin. Vei vedea un om obosit si imbatrinit prematur.Toate astea cind toata viata lui nu a avut un serviciu, nu a creat, nu a produs ceva. Ar fi putut fi un profesor de tara, dar a ales sa fie bibliotecar, ptiu, circul lumii ..


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi