Traian Basescu ataca dur: Il sustin pe Emil Boc la sefia PDL. Vasile Blaga si-a insusit un atac provenit de la televiziunile lui Vintu si Voiculescu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 17 aprilie 2011, 14:09 Actualitate | Politic

Traian Basescu
Foto: Agerpres
PDL "nu poate fi condus prin caprarie, n-are nevoie de un caporal, ci de un presedinte", a afirmat, duminica, la Covasna, presedintele Traian Basescu, atacandu-l astfel dur pe secretarul general al democrat-liberalilor, Vasile Blaga, care candideaza la sefia partidului, potrivit Mediafax. Traian Basescu l-a acuzat apoi pe Vasile Blaga ca "si-a insusit un atac provenit din televiziunile lui Vantu si Voiculescu" atunci cand a declarat ca vrea sa-i fie sefului statului "un partener vertical, nu sluga".

Intrebat, in timpul conferintei de presa sustinute duminica in statiunea Covasna, daca isi mentine decizia de a-l sutine pe Emil Boc la sefia PDL, Traian Basescu a spus: "Bineinteles, nu mi-am schimbat optiunea si nu am motive sa-mi schimb partenerul pe care il am din 2004, Emil Boc".

Presedintele si-a exprimat apoi nemultumirea ca Vasile Blaga a facut publica o intalnire pe care a avut-o cu el si cu Emil Boc, legat de cresterea de la 1.400 la 4.800 a numarului de delegati la congresul PDL:
  • "Din pacate, unul dintre candidati, Blaga, a tinut sa faca public ca a avut o intalnire cu presedintele si pe urma inca una. Mi se pare ca, fiind vorba de PDL, nivelul de exigenta in relatiile cu mine este putin mai ridicat din punct de vedere comportamental, nu inteleg ce avantaj a avut sau de ce considera ca daca se afla ca a vorbit cu mine ii creeaza un avantaj. Nu mi-a placut deloc tipul acesta de speculatie publica si faptul ca sunt folosit in campanie si cu interpretari de schimbare de sustinere".
Traian Basescu l-a acuzat apoi pe Vasile Blaga ca "si-a insusit un atac provenit din televiziunile lui Vantu si Voiculescu" atunci cand a declarat ca vrea sa-i fie sefului statului "un partener vertical, nu sluga": "PDL nu poate fi condus prin caprarie, n-are nevoie de un caporal, ci de un presedinte".

In momentul in care un jurnalist i-a spus sefului statului ca Vasile Blaga este cel care a condus campaniile sale electorale, Traian Basescu a replicat: "Mie niciodata nu mi-a condus nimeni campaniile. Punct. Cine crede ca mie mi-a condus vreo campanie, sa demonstreze ca poate castiga cu alt candidat. Unii care pretind ca m-au facut pe mine sa castig n-au castigat alegerile nici cand au candidat ei. Hai s-o lasam pe asta cu miturile create pe bani, da?".

PDL isi alege noua conducere la Conventia Nationala din 14-15 mai. Cei trei candidati la sefia partidului sunt Emil Boc, Vasile Blaga si Theodor Paleologu.

Pe data de 14 martie, seful statului declara, intr-o emisiune la TVR, ca il sustine pe Emil Boc in cursa pentru conducerea PDL pe motiv ca este "onest, neatins de vreun scandal de coruptie si a castigat toate alegerile in care a fost implicat", si il acuza pe Vasile Blaga de faptul ca ar fi "furat startul":
  • "S-a cam furat startul. Unul dintre candidati a inceput sa-si stranga semnaturi fara sa-si anunte oficial candidatura... Sigur ca am reactionat. S-au grabit efectiv. Ei au de guvernat mai intai... Cred ca Emil Boc nu a mai avut ce sa faca daca Vasile Blaga a inceput sa-si adune semnaturi pentru ca apoi se dadea senzatia ca e un singur candidat. Orice lucru care nu e  facut la timp creeaza probleme. Lansarea timpurie a competitiei interne, dintr-o initiativa nefericita, ma ingrijoreaza pentru ca acest partid trebuie sa aiba ca prioritate guvernarea. Sigur ca foarte multi au sesizat incorectitudinea inceperii de a aduna semnaturi de luna trecuta ceea ce a dus la tensiuni inutile. Mai mult, este clar ca televiziunile mogulilor s-au angajat deja in batalie de partea unuia dintre candidati. Acest lucru va dauna mult partidului si de aceea cei doi candidati trebuie sa-si scurteze mult campania."


Citeste mai multe despre   






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

8283 vizualizari

  • -18 (46 voturi)    
    Cata echidistanta !!! :))) (Duminică, 17 aprilie 2011, 14:18)

    Nicolae [anonim]

    Ce punct de echilibru ! :)))
    • +7 (23 voturi)    
      Echidistanta? (Duminică, 17 aprilie 2011, 16:18)

      Vival [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

      Dar dece ar trebui sa fie echidistant in raport cu cei doi candidati din PDL?
      • +3 (15 voturi)    
        @ VIval (Luni, 18 aprilie 2011, 7:21)

        adib [anonim] i-a raspuns lui Vival

        Pai inca este presedintele tarii. Din punct de vedere legal nu ar trebui sa aiba preferinte politice.
        • -2 (14 voturi)    
          Aberatie constitutionala (Luni, 18 aprilie 2011, 9:22)

          HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui adib

          Pai presedintele tarii nu vine dintr-un partid ? Cum ar putea sa nu fie subiectiv ? Asta e o aberatie introdusa in constitutie de Moscova prin Iliescu & Co. Numai aia puteau sa vanda asemenea gogosi! Este practic imposibil ca un presedinte care a ajuns presedinte prin sustinerea unui partid, sa nu fie subiectiv! Grow up!
          • +1 (11 voturi)    
            :) (Luni, 18 aprilie 2011, 9:32)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui HN_reader

            Amuzant. Ma refer la chestia cu "Grow up".

            Desigur, e subiectiv. Iti aduci aminte cand era subiectiv Iliescu? Ce vremuri... era chiar simpatic Ardeiu'.

            Acum faceti un mic exercitiu de imaginatie (spun mic, deoarece imaginatia nu e ceva ce caracterizeaza pe sustinatorii lui Basescu). De fiecare data cand Basescu face ceva, rescrieti stirea intr-un document si puneti in loc de Basescu Ponta. Recititi articolul si faceti comentariile de rigoare la final. Apoi puneti din nou Basescu in loc de Ponta si recititi. Nu-i asa ca perspectiva e total noua? Aproape ca n-o sa va vina sa credeti ce parere proasta aveti despre presedinte.
            • 0 (10 voturi)    
              Apropo de imaginatie .. (Luni, 18 aprilie 2011, 9:52)

              HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui if0014

              ... sunt de parere ca sustinatorii USL au imaginatia foarte ingusta. Singura lor mostra de imaginatie se bazeaza pe principul "Ba pe a matii!" - vezi declaratia lui CrETin Antonescu, conform careia el cand va veni ca un zmeu la putere va anula toate legile asumate de Boc, fara a face un exercitiu de imaginatie si sa ne spuna ce-si imagineaza el ca ne-ar putea oferi un trai mai bun, altceva decat "Ba pe a matii!"
            • 0 (8 voturi)    
              Iliescu (Luni, 18 aprilie 2011, 9:57)

              HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui if0014

              Apropo de Iliescu, imi dau fiori si acum momentele sale de subiectivitate cand chema minerii, sau cand facea propaganda mascata contra-revolutie la TVR impreuna cu Brucan si generalul-spion Militaru, ca sa nu mai mentionez de subiectivismul cu care suna la Moscova in timp ce vindea gogosi la TVR. Auch ... ce vremuri :)
              • -2 (8 voturi)    
                !!! (Luni, 18 aprilie 2011, 11:00)

                catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui HN_reader

                Domnule C.M.P.!!!
                Stiti ce ma uimeste?.. Va inteleg si va aprob antipatia pentru Ion Iliescu, pentru momentele jenante de la 1990 dar nu pot intelege de ce memoria va joaca feste.. Traian Basescu era atunci demnitar al regimului Iliescu. Aveti dumneavoastra cumva proba ca Traian Basescu din 1990 a facut si cel mai mic gest pt a dezavua manifestarile puterii din care facea parte? Sa stiti ca nu doar Ion Iliescu a fost vinovat pt ce s-a intamplat atunci ci si fiecare om care s-a bucurat, a acceptat si a aplaudat ce s-a intamplat atunci... Ma puteti injura, ma puteti condamna dar pt mine traian basescu poarta ca si toti cei ce au profitat de acele momente pt a-si consolida pozitia in stat, vina violentelor. Si mai uitati ceva: daca exista si se aplica pct 10 al proclamatiei de la Timisoara, domnul presedinte era o amintire a politicii romanesti ... intr-o zi poate se va scrie si adevarata istorie !!! .. si ni se va spune si ce s-a intamplat, cum a devenit si mai ales cu ce pret sef la Anvers, pozitie egala cu secretar de stat
                • -1 (3 voturi)    
                  cam ai dreptate (Luni, 18 aprilie 2011, 14:30)

                  gelu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

                  de-asta se si oftica toti postacii. Basescu e de fapt omul "securistilor" de care este injurat Iliescu. nu stiu cat e de adevarat cv-ul asta: http://ro.wikipedia.org/wiki/Traian_B%C4%83sescu dar ar fi sanatos de clarificat cine e Marele Democrat.
                • -1 (1 vot)    
                  Istoria ar trebui sa ne invete ... (Luni, 18 aprilie 2011, 14:40)

                  HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

                  .... ca tara nu trebuie lasata pe mainile unor bufoni care privesc mereu catre Moscova!
                  TB comunist cum e el, a condamnat in Parlament comunismul. Iliescu si acum l-ar dori. Principiile si ideologia comunista se regasesc pe deplin in declaratiile publice ale liderilor USL. Oricum, nu il apar pe TB, e departe de a fi presedintele perfect, sau politicianul perfect. Dvs. la fel ca cei pe care-i aparati faceti o mare diversiune. "Ba pe-a matii" se aplica si in discursul dvs. Nu conteaza ca Iliescu a distrus tara aproape total si ireversibil, si doua generatii de acum incolo nu pot repara raul facut de el, cat faptul ca si TB facea parte din structurile politice de la acea vreme. Nu ? Iata principul pt care Iliescu, PSD, Felix & Co, imbatranesc in libertate avand sustinerea dvs. si a pomanagiilor asistati social sau bugetari, in loc sa se mucegaiasca in puscarie.
        • +2 (6 voturi)    
          tu ai citit constitutia? (Luni, 18 aprilie 2011, 11:45)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui adib

          constitutia nu spune nicaieri ca presedintele nu are voie sa aiba 'preferinte politice'. ar fi cea mai mare aberatie. cum poate un presedinte ales dupa o campanie politica sa nu faca politica? pentru ce il mai alegi?
          constitutia spune doar ca presedintele trebuie sa asigure medierea pe scena politica si sa nu fie membru de partid. dar asta este o tampenie marca psd, pentru ca toti candidatii la presedintie sunt membrii de partid. hai, fa un efort si incearca sa gandesti.
    • -1 (1 vot)    
      Si Boc are stofa de presedinte de partid? (Luni, 18 aprilie 2011, 17:55)

      Radu 2 [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Heheheeee...
      Pai Boc e doar o jalnica marioneta, un cosash priceput dar un om politic impotent.
      E doar "cureaua de transmisie" a directivelor lui Base.
      Asa cum Udrea e doar "trompeta" lui.
  • +17 (35 voturi)    
    pai si nu are dreptate? (Duminică, 17 aprilie 2011, 14:23)

    marius [anonim]

    Singura sansa pe care o are PDL este totusi Boc- care e un tip calm si diplomat; Blaga seamana cu Ioan Rus- e bun la organizare dar nu e un lider si crede ca intr-o organizatie de tip partid merge cu racnete mobilizatoare...
  • +14 (18 voturi)    
    ce s-a intamplat la Interne pe timpul lui Blaga (Duminică, 17 aprilie 2011, 14:33)

    buldogel [anonim]

    asta s-a intamplat la interne pe timpul lui Blaga:

    http://www.jurnalul.ro/opinii/editorial/interceptarile-ilegale-si-obligatia-morala-a-procurorului-sef-al-dna-575399.html
  • +19 (29 voturi)    
    in sfirsit (Duminică, 17 aprilie 2011, 14:34)

    serban [anonim]

    in sfirsit o pozitie clara ..... un buldog presedinte ...
    hai sa fim seriosi . nu pot sa-mi aduc aminte de ceva pozitiv despre blaga ( nici nu imi dau silinta )
    am avut un cizmar si acum punem unul cu patru clase si scoala de maistri ?
    • -20 (30 voturi)    
      hm (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:49)

      panaite [utilizator] i-a raspuns lui serban

      daca la Ceausescu te referi, afla ca a fost unul dintre cei mai destoinici conducatori ai Romaniei !
      • 0 (8 voturi)    
        ok (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:50)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui panaite

        asa a fost, dar numai pana prin '78. Dupa aia a luat-o razna.
        • +7 (9 voturi)    
          pentru MirceaA (Duminică, 17 aprilie 2011, 23:50)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          Ai uitat ca Ceausescu s-a ocupat, inainte de a fi presedinte, cu colectivizarea fortata?
          Asta asa, un exemplu...
      • +9 (11 voturi)    
        hmm (Duminică, 17 aprilie 2011, 22:28)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui panaite

        daca ti-e dor de conducatori destoinici coreea de nord te asteapta cu bratele deschise.
      • +2 (4 voturi)    
        Depinde ... (Luni, 18 aprilie 2011, 9:26)

        HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui panaite

        In politica externa am putea spune ca Romania a avut coloana vertebrala si a stat cu capul sus in perioada lui. In politica interna insa, cred c-a fost cel mai devastator regim din istoria tarii noastre.
  • -15 (33 voturi)    
    PDL, guvern, parlament (Duminică, 17 aprilie 2011, 14:37)

    adrian [anonim]

    Traian Basescu ar trebui sa-si vada de atributiunile de presedinte si sa lase Pdl -ul.
    Prea se baga in tot si toate, in conducerea guvernului, in conducerea Pdl - ului, in treburile Camerelor Parlamentului si se razboieste cu televiziunile care il critica.
    Eu m-am cam saturat de acest om care se da priceput la toate , care traseaza directive si da indicatii ( ca Ceausescu) si de fapt este un diletant.
    • +26 (34 voturi)    
      parerea mea (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:55)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui adrian

      E relativa chestiunea impartialitatii! Daca PDL-ul se prabuseste, se prabusesc si sansele noastre de a avea un stat democratic si modern cu economie dinamica si presedintele stie asta si trebuie sa actioneze (ca garant al democratiei)! Cine nu crede sa-si aduca aminte de perioada 2000-2004! Ah! Daca noi eram o natiune matura din punct de vedere civic, da! Presedintele trebuia sa fie impartial. Dar cand noi votam pentru un litru de ulei si galeata de plastic.....ce-i de facut? Numai ca maturitatea civica vine numai cu bunastarea. Iar bunastare, inseamna sa lasi oamenii sa castige prin munca lor nu sa-i jecmanesti cu impozite asa cum se pregateste sa faca PSD-ul! Cam asa sta treaba!
      • -5 (13 voturi)    
        Sansele sa devenim (Duminică, 17 aprilie 2011, 21:13)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui cristi

        un stat modern cu nivel de trai ridicat nu stau numai in PDL, si celelalte partide doresc acelasi lucru. Dificultatea si in acelasi timp provocarea consta in a realiza acest lucru cu resursa umana pe care o ai la dispozitie ca daca pleci de la premiza sa-i schimbi pe romani batalia e dinainte pierduta. Si tine cont ca munca nu e printre punctele forte ale romanilor ci altceva trebuie pus pe primul loc pentru a reusi. De aceea eu nu cred in PDL.
        • +7 (11 voturi)    
          Ai minte sau te tii de propaganda? (Luni, 18 aprilie 2011, 4:23)

          Caloianu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          BRAVO. Atunci spune tu ce pui in locul muncii cinstite? Ce punct forte are romanul in afara de pileala si lene? Cu ce idei au dovedit celelalte partide ca doresc un nivel de trai ridicat?
      • -3 (7 voturi)    
        Grija pentru PDL (Luni, 18 aprilie 2011, 8:57)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Pana una alta simtim al dracului de rau "binefacerile" in impozite ale PDL-ului.
        Ce va fi cu PSD-ul, nu cred ca dumneata poti sa stii , intrucat deocamdata te preocupa dragostea de PDL !
        • +1 (1 vot)    
          Dragoste (Luni, 18 aprilie 2011, 14:08)

          Calin [anonim] i-a raspuns lui Mircea

          Pe de alta parte, dragostea ta pentru USL este evidenta. Dar esti si impartial ca tot romanul de stanga. Nu ti-a ajuns demonstratia de "capitalism cu fata umana" din '90 pana in 2008?
  • +25 (41 voturi)    
    Da, (Duminică, 17 aprilie 2011, 14:57)

    IDT [utilizator]

    Cred ca are dreptate presedintele. Macar de nu s-ar scinda partidul, dupa luptele astea interne si inutile pentru conducere (si nu numai). Da-le Doamne mintea cea de pe urma, macar acum, de sarbatori!
    IN ACEST MOMENT este cel mai serios si responsabil partid din Romania. Ar fi pacat sa nu reziste si sa creasca intru toate cele bune...
  • -8 (22 voturi)    
    E clar... (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:08)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... o sa iasa Blaga ... :)

    Cu Blaga presedinte de partid si Boc prim ministru pana in 2012 nu ii vor iesi presedintelui jocurile. Nervozitatea este maxima ...
  • -5 (25 voturi)    
    impreuna pana la capat! (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:42)

    taranistu [utilizator]

    de manuta sa va duceti!
  • +15 (23 voturi)    
    cam greu (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:51)

    manfred [utilizator]

    Dl. Blaga are trei probleme, cred eu 1. nu a cistigat niciodata alegeri (orice am spune de nenea Boc el a cistigat totul pina acum) 2. a fost sef la vama (stiti bancul cu ziua de nastete a sefului de vama, nu?) 3. crede ca partidul politic e unitate recruti
    • -11 (19 voturi)    
      am votat PDL... (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:56)

      Boculescu [anonim] i-a raspuns lui manfred

      ...dar niciodata pentru Boc.
      Nici nu voi face.
      Succesuri!
      • +6 (12 voturi)    
        pentru Boculescu (Duminică, 17 aprilie 2011, 23:57)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Boculescu

        O.K. iti place sa ironizezi o scapare de exprimare verbala si tot repeti " succesuri" ! Dar tu ,nu poti sa te exprimi in scris.
        Doua propozitii ai scris si ai si facut o greseala. Cum adica " Nici nu voi face"? Ce nu vei face? Trebuia sa scrii :" Nici nu o voi face". Nu mai cauta paiul din ochiul unora cand tu ai o barna in ochi!
    • +1 (7 voturi)    
      Plus ca (Luni, 18 aprilie 2011, 9:27)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui manfred

      e cam suspect noncombatul A3 si Irtv fata de Blaga.
  • +14 (22 voturi)    
    Este Blaga turn_ator? (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:52)

    gen (r) Iulian Vlad [anonim]

    Vang_helie l-a numit turn_ator.

    In plus, Blaga este si prieten cu Magureanu, fostul sef al S.R.I. Si are si afaceri cu dansul prin regiunea Bihorului. Si a fost si sef de vami!

    Oare ce stie Vang_helie si nu stim noi?
  • +16 (24 voturi)    
    vasalie (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:53)

    panfil flecaru [anonim]

    a luat'o la palarie.
    de, cine'l puse !
    el fu ala de-a declarat, la bun inceput, ca va candida numai daca boc nu'si depune candidatura.
    daca se tinea de cuvant, azi era nesifonat.
    asa, a ramas cu onoarea nereperata.
    la adio, blaga !
    • -5 (9 voturi)    
      si? (Duminică, 17 aprilie 2011, 16:40)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui panfil flecaru

      Basescu nu a zis o gramada de chestii si nu a facut nici una? toti fac la fel.
      de cand se tin romanii de cuvant?
  • -2 (6 voturi)    
    Si Romania ? (Duminică, 17 aprilie 2011, 16:16)

    mr hyde [anonim]

    Si ce castiga Romania din aceasta lupta ? La cate autostrazi se lucreaza acum , unde este nivelul de trai acum , care este situatia locurilor de munca , de ce creste infractionalitatea ? Intr-adevar Basescu a castigat tot , poate si Boc dar noi ce castigam ? In Albania s-au construit 170 de km de autostrada in 3 ani iar la noi ministrii de transport - incepand cu Basescu - se ascund dupa deget de ani de zile ...Avem nevoie de performanta economica , avem nevoie de crestere economica si stare morala si nu de politicieni care isi castiga luptele politica si dupa aceea ridica din umeri - este valabil pentru toate guvernarile de depa 89, cred eu...
  • -3 (9 voturi)    
    Raspuns (Duminică, 17 aprilie 2011, 16:24)

    Sorin [anonim]

    Un presedinte care nu respecta Constitutia in mod repetat si intentionat, este DICTATOR.
  • -8 (14 voturi)    
    Blaga l-a suparat pe Basescu.... (Duminică, 17 aprilie 2011, 18:14)

    costica [anonim]

    Surse democrat liberale spun ca Băsescu s-a arătat nemulţumit că, deşi public pledează pentru o campanie curată, în spatele uşilor închise Vasile Blaga a susţinut pe de o parte că actualul cabinet este unul ineficient, iar pe de altă parte că va avea o relaţie cu Cotroceniul în formula "partener vertical, nu slugă".
    Asta spune Evenimentul zlei, citand surse PDL.
    Altfel, Dl Basescu nu se dezice si-l jigneste fara nici o retinere pe Blaga, ma intreb ce-ar avea de spus mai pe sleau PDListii de-ar vorbi, adica de-ar fi sa-si spuna parerea PDLeii despre trimiterea mezinei prezidentiale la Brusselles, Doamne-Doamne ce-ar spune despre analfabeta prezidentiala....
    De altfel, cred ca peste cativa ani cand vor avea liber sa spuna CE si CUM a fost cu PDLul Dlui Basescu atatia ani si cu relatia Basescu-Boc, cred ca vom auzi lucruri incredibile si jennate pentru Dl Boc.... vai de mama lui, ca om si ca politician, nu da Basescu 2 bani de el, a zis bina Blaga treaba aia cu "sluga" si cred ca la fel vad lucrurile multi in PDL.... Boc e o simpla unealta in mana lui Basescu care-l manipuleaza cum vrea si-l inteleg pe Basescu ca-l sprijina, o asemenea sluga nu mai gaseste Basescu, un om ca Boc fara pic de personalitate, fara coloana verticala, fara nici un Dumnezeu decat "sluga" la seful al mare....
    • +6 (12 voturi)    
      Dar invers? (Duminică, 17 aprilie 2011, 19:18)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Ce-ar fi fost pdl fara TB?Ca a facut si el abuzuri ,e una ,dar el a cistigat peste tot ,nu pdl. Iar despre Boc ,poti sa spui multe, dar i-ai gasit ceva compromitator ca in situatia lui Blaga?Boc a cistigat si el acolo unde a candidat ,spre deosebire de blaga .Eu sunt sceptica in privinta pdl ,fara TB.
      • -3 (5 voturi)    
        Adevarat (Luni, 18 aprilie 2011, 11:06)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui gazania

        Emil Boc este "sarac si cinstit" cum era o vorba.. din pacate este un manager foarte slab. Sa ne intrebam oare ce este de preferat?.. un manager ok dar cu pete sau un manager dezastru dar cinstit?.. eu unul prefer managerul cu pete pt ca acesta are macar interesul de a dezvolta sistemul.. il preocupa asta pt ca un sistem performant ii umple conturile.. pe cand un manager slab doar ajuta sa moara toata lumea dar la capataiul lui 2-3 batranele vor spune " a fost cinstit maica!"
        • +1 (3 voturi)    
          subscriu.... (Luni, 18 aprilie 2011, 12:50)

          costica [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          si eu am mai sustinut asta referitor la dl Boc.... nu le are saracu' de el si gata.... nici cu chinuri nu-l poti scoate p-asta un bun manager.....aluzia lui Blaga este reala....
  • +7 (13 voturi)    
    L-ar vrea USL sef pe Blaga (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:10)

    niku [anonim]

    Oricat s-ar stradui USL,Vantu si Voiculescu sa-l impuna sef la PDL pe Blaga au sanse minime.USL stie ca nu poate sa mai astepte1,5 ani pana la alegeri la termen deoarece risca sa scada sub 50%,situatie in care Basescu nu ar fi obligat sa numeasca premier USL.Sondajele arata ca trendul este descrescator ptr. USL ultimul(CSOP) plasandu-l la 56-59%.Cu Blaga sef la PDL,USL are sanse mai mari sa schimbe actuala majoritate in Parlament,sa provoace alegeri anticipate,eventual sa-l suspende pe Basescu.Sansele de realizare ale acestui scenariu sant pur teoretice.
  • +2 (4 voturi)    
    Nu-mi amintesc (Duminică, 17 aprilie 2011, 21:29)

    Aron Deleanu [anonim]

    ce spunea Gusa despre Blaga!?
  • -6 (12 voturi)    
    LASA-NE!! (Duminică, 17 aprilie 2011, 22:34)

    Cosmindpg [utilizator]

    Mai bine imi tai o mana decat sa-l votez pe BOC, prostia are etalon de masura , bocu.Nu sufar comunistii dar orice e mai bun decat Boc, Udrea si Doamne fereste EBA !!
    • +6 (10 voturi)    
      pentru Cosmindgp (Luni, 18 aprilie 2011, 0:05)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cosmindpg

      M-ai facut curios. Esti delegat la Congresul PDL -ului ?
  • -3 (9 voturi)    
    Cea mai buna solutie... (Luni, 18 aprilie 2011, 9:40)

    dc [anonim]

    Ar fi ca Traian Basescu sa continue sa arbitreze meciul dintre Boc si Blaga la Jilava. Daca vor fi cuminti, vor fi repartizati in aceeasi camera si vor avea suficient timp... Cred ca asta e (va fi) solutia cea mai buna pentru tara,,.
  • -2 (10 voturi)    
    Iertati-l nu stie ce face ! (Luni, 18 aprilie 2011, 9:54)

    viorel sfrijan [anonim]

    Nu stiu cine dracu' la intrebat pe Presedinte pe cine sustine ( ca simplu cetatean). si normal pe nimeni din tara nu ar trebui sa intereseze pe cine sustine Presedintele , care ar trebui sa fie impartial. Dar oare Presedintele stie asta !!!???. Nu cred !
  • -3 (9 voturi)    
    deserviciu (Luni, 18 aprilie 2011, 10:22)

    Trojan [anonim]

    Parerea mea e ca Basescu ii face un deserviciu lui Boc prin sustinere. Adica mai bine tacea din gura, fiindca acum toti anti-basescienii (din ce in ce mai multi) vor trece de partea lui Blaga. Mai bine zicea ca-l sustine pe Blaga, daca tot voia sa-i faca rau :) Dar presedintele probabil ca se indeparteaza tot mai mult de realitate si crede ca lumea inca il iubeste. Sindrom de care au suferit in trecut toti sefii de stat atinsi de paranoia (grandomania tot o forma de paranoia estem). Aferim.
  • +1 (3 voturi)    
    Emil Boc merita sustinut (Luni, 18 aprilie 2011, 12:17)

    Nicoleta Rusu [anonim]

    Traian Basescu stie foarte bine meritele lui Emil Boc in partid dar si de ceea ce e capabil atat ca premier cat si ca presedinte PDL. Presedintele are toate motivele sa creada in Boc si sa-l sustina pentru ca a facut bine in randul PDL si nu numai.
  • 0 (2 voturi)    
    Imi plac si Basescu si Boc si Blaga ! (Luni, 18 aprilie 2011, 12:54)

    martin [anonim]

    Si sper sa nu se certe spre bucuria javrelor uslase si din televiziunile compradore. Blaga sa nu uite ca la alegerile pentru Bucuresti, era pentru javrele cunoscute, Buldogul , Vamesul si Ardeleanul nebucurestean, adica un criminal, nu ca acum cand aproape e iubit de astia .
    Basescu a fost intotdeauna facut albie de porci si betiv notoriu, desi betiv este sigur puturosul Crin Dublul Repetent, atat de minunat in poze si la televiziuni,dar deloc in parlamentul,de unde primeste bani.
    In acest moment cel mai atacat este seriosul ,muncitorul si negangsterul Boc, care insa este extrem de mic,ca asa a aflat si frumoasa doamna Bamboi, diva lui Maruta , care desigur nu a auzit de unul Napoleon !
  • 0 (2 voturi)    
    PDL are nevoie de BOC (Luni, 18 aprilie 2011, 13:06)

    Elena David [anonim]

    In timp ce Blaga a ales sa se remarce printr-un joc politic deja pierdut, Boc ramane pe pozitii si isi continua reformele si planurile deja incepute. Ce este cel mai important e faptul ca premierul are cei mai multi sustinatori in randurile partidului si asta pentru calitatile sale de om si lider pe care le-a demonstrat de-a lungul timpului. Nu numai ca are toate sansele, DAR e NEVOIE de EMIL BOC in partid.
  • 0 (0 voturi)    
    Premeirul are rezultate reale (Luni, 18 aprilie 2011, 13:49)

    Horia S [anonim]

    Presedintele Traian Basescu nu este sigurul nume greu de pe scena actuala care si-a anuntat sustinerea pentru premier. Importanti oameni politici, dar si sondajele il plaseaza deja castigatorul unui nou mandat. Se pare ca valorile sale au fost recunoscute odata ce s-a vazut concret cum toate masurile sale de pana acum au inceput sa dea roade.
  • 0 (0 voturi)    
    emil boc (Luni, 18 aprilie 2011, 14:15)

    Dragos A. [utilizator]

    dovada cea mai clara ca domnul boc nu are adversar. blaga recurge la tot soiul de tertipuri, este constient ca cel care va castiga detasat este domnul boc, alegerea logica pentru fruntea partidului PDL
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu e la fel de impartial ca Iliescu! (Luni, 18 aprilie 2011, 15:28)

    martin [anonim]

    Basescu a fost la toate manifestarile de partid(toate partidele) la care a fost invitat.Iliescu a acceptat sa se introduca in Constitutie, ca cel ales presedinte devine obiectivn neutru si de fapt asexuat. Iliescu nu a fost deloc impartial, dar pe vremea lui majoritatile puternice, au facut ca totul sa se faca in spatele usilor inchise. Basescu a avut dificultati mult mai mari,datorita dusmanilor, pe care i-a infruntat mereu. De data asta ciudatul Oajdea are dreptate, in sensul ca acest principiu este o prostie,care nu se mai gaseste in nici o constitutie din lume.
    Mai clonelor ,mai incetati cu ascunderea mesajelor !
  • 0 (0 voturi)    
    boc pentru pdl (Luni, 18 aprilie 2011, 15:40)

    soricel80 [anonim]

    bineinteles ca domnul presedinte il va sustine intotdeauna pe emil boc! este omul potrivit pentru post, si un premier bun, cu rezultate, in ciuda tuturor
  • 0 (0 voturi)    
    Boc nu are contracandidati (Luni, 18 aprilie 2011, 16:30)

    Ioana Marginean [anonim]

    in lupta pentru sefia partidului Boc nu are contracandidati. El a fost si ramane presedintele PDL nu numai pentru faptul ca are o multime de sustinatori, dar este si un om cinstit si puternic care stie sa conduca un partid aflat la putere.
  • 0 (0 voturi)    
    sanatate domnule boc! (Luni, 18 aprilie 2011, 16:53)

    dumi [anonim]

    Domnule Boc sunt alaturi de dumneavoastra de la inceput. nu ascultati gurile rele, sunteti un om just si destept. ma bucur ca aveti parte de sustinerea presedintelui. numai bine!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă