VIDEO Emil Boc: Antonescu si Ponta ar duce Romania in faliment, daca ar fi la putere

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 13:19 Actualitate | Politic

Romania ar ajunge in faliment daca liderii USL, Victor Ponta si Crin Antonescu, ar prelua puterea, a afirmat, sambata, premierul Emil Boc: "Ganditi-va ce s-ar intampla daca, astazi, Romania ar fi condusa de Ponta si Antonescu. Vreau sa stiti ca cei doi ar duce Romania in faliment cu viteza cu care pilotul Ponta se rastoarna la raliu, iar iesirea din acesta situatie s-ar face cu viteza cu care lucreaza Crin Antonescu - cu programul de lucru de la 1.00 la 5.00 dupa-amiaza".

"Alianta socialista intrece orice masura in materie de populism si demagogie. Din aceasta privinta, predecesorii lui Ponta si Antonescu, ma refer aici la Geoana si Tariceanu, au fost copii mici in materie de populism si demagogie. Daca Geoana si Tariceanu, in 2008, au pus Romania pe chituci, prin demagogia si populismul de care au dat dovada, au dus Romania printr-o criza extrem de profunda", a mai spus Emil Boc.



Citeste mai multe despre   





















2630 vizualizari

  • -14 (20 voturi)    
    Oricum... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 13:26)

    George [anonim]

    ... ar fi mai bine decat unul imobil in gandire, in viziuni, in initiative (asa cum e Boc fata de "vitezistul" Ponta), su unul care degeaba sta la Palatul Victoriei 8-10-12-16 ore (asa cum sta Boc fata de Antonescu, acesta din urma mult mai eficient chiar daca ar munci doar o jumatate de ora pe zi).

    Acum, daca tot nu se sperie de cei doi... de ce se raporteaza la ei?
    • +3 (5 voturi)    
      Antonescu = un monument de eficienta (Luni, 18 aprilie 2011, 3:56)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui George

      Da clar, Antonescu e un monument de eficienta :). E omul care poate face enorm de multe fara sa munceasca deloc. Doar el poate scoate tara din recesiune, chiar daca nu trece pe la birou. Deh, nemtii sau japonezii aia care muncesc pe rupte, zilnic si dupa ceas ar trebui sa ia lectii de Antenescu.

      Felicitari George, ai o gandire gen: " la ce-mi trebuie munca daca tot e posibil sa castig la loto" :) ... e clar ca vei ajunge departe in viata.

      Si nu, nu oricine e "mai bine" decat unul "imobil" in gandire. Aia care nu gandesc deloc nu se pun.
      • 0 (2 voturi)    
        Atunci de ce bate atata moneda.... (Luni, 18 aprilie 2011, 11:09)

        George [anonim] i-a raspuns lui mvr

        ... Boc pe cresterea eficientei, a productivitatii muncii? In acest context, nu ar trebui sa se laude ca lucreaza atatea zeci de ore, sau ca nu a mai avut timp de concedii, etc!
        Nu ai comentat si intrebarea mea din final, de ce ii mai este teama de cei doi daca-s plini de bube, pacate, defecte? Crede ca lumea din jur e proasta si nu vede, trebuie sa le deschida el ochii? Sau....
  • +14 (22 voturi)    
    Spune lucrurilor pe nume (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 13:29)

    nano2k [utilizator]

    E bine ca avem in sfarsit un politician cu capul pe umeri.
    Sper insa sa nu ajungem la vorbele lui.
  • +16 (22 voturi)    
    are dreptate (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 13:36)

    simi [anonim]

    PSD MAFIA ROMANIEI.... idiotii,,
  • -6 (14 voturi)    
    unu (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 13:55)

    unu [anonim]

    imposibil, e deja in faliment
    • -2 (6 voturi)    
      adevar (Duminică, 17 aprilie 2011, 6:09)

      paraipan [utilizator] i-a raspuns lui unu

      grait-ai.
      • -1 (1 vot)    
        ... (Luni, 18 aprilie 2011, 14:15)

        un oarecare [anonim] i-a raspuns lui paraipan

        vorbiti pentru voi in privinta falimentului... cei care stati dupa promisiuni din 4 in 4 ani asteptand sa vina cineva SA VA DEA!
  • -9 (15 voturi)    
    boc (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 13:56)

    g [anonim]

    Mai faliment decat ati facut voi,PDL nu este capabil nimeni din tara asta,bai propaganda comunista.
    • +4 (6 voturi)    
      scoate capul din nisip (Duminică, 17 aprilie 2011, 17:24)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui g

      urmareste ce se intampla in Ungaria, Grecia, Portugalia si de ce nu Bulgaria (masurile de reducere a deficitului bugetar) si dupa aia ai sa intelegi cine face propaganda.
  • -9 (17 voturi)    
    :))) Cine vorbea.... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 14:13)

    Creator [utilizator]

    Din cat imi amintesc eu "actualii" au preluat Romania pe crestere economica de 8-9% si au reusit s-o aduca pe minus. Asa ca...
  • -3 (11 voturi)    
    De ce ti-e frica de aia nu scapi! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 14:21)

    Amad [anonim]

    Si va veni, mai devreme sau mai tarziu.
    Nu ca ar merita alianta lu' peste asa ceva, ci pt. ca lumea s-a saturat de voi.
    Daca stau bine si ma gandesc si voi la fel ati venit.
    La asta se rezuma alegerile in RO, in schimbarea celor de la putere cu altii, oricare ar fi ei.
    Deja ma gandesc la cum vor plange urmatorii, ca nu pot face nimic, ca ceilalti au facut datorii, etc...
  • +12 (20 voturi)    
    Boc se exprima cu diplomatie. (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 14:27)

    mircea [anonim]

    Eu cred ca Ponta si Antonescu daca ar fi la conducerea Romaniei ar baga Romania in haos.Ponta si Antonescu sunt niste anarhisti puturosi si egoisti.
  • +15 (21 voturi)    
    Ponta si Antonescu = demagogie de doi bani (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 14:41)

    mircea [anonim]

    Daca pe Nastase si Tariceanu ii urasc pentru coruptia ca sistem de organizare sociala pe care au organizat-o in Romania atatia ani macar le recunosc oaresce profesionalism in activitatea asta.

    Dar, Ponta si Antonescu sunt urmasii acestora in ale mentinerii Romaniei in sitemul de organizare corupt in care comunisti, socialisti, liberali, colaboratori ai securitatii isi dau mana pentru a pune mana pe putere dupa principiul corb la corb dar nu au nici o valoare profesionala. i Nastasei si Tariceanu puteau mentine Romania la limita colapsului cat timp aveau timp sa o mulga, in timp ce Ponta si Antonescu ar distruge economia si Romania..
  • +12 (18 voturi)    
    Hahahaha!!! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 14:43)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Buna replica. Felicitari Boc! Da tare in impostorii, demagogii si obraznicii astia de la USL! O merita.
  • -1 (17 voturi)    
    ..ar duce... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 15:18)

    Nicky [anonim]

    Nici eu nu as putea sa o spun mai bine! Comunistii si liberalii vanduti securisto-comunistilor ar duce romanica la faliment! Boc, esti genial frate! Ei "AR" duce-o, "VOI" ati dus-o! Nota 10 Boc!
    PS: Scriu din Zanzibar, sunt de 6 luni aici... e mult mai bine ca la voi in tara!
    • -1 (1 vot)    
      ... (Luni, 18 aprilie 2011, 14:18)

      un oarecare [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      ramai cu bine.
      nu iti mai da cu parerea despre politica interna daca vorbesti la pers 2 pl...
  • -7 (15 voturi)    
    Faliment ... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 15:32)

    Vasilache [anonim]

    E deja . !
  • -7 (13 voturi)    
    :)))))))) :)))))) :))))))) (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 15:35)

    Paul [anonim]

    Exact. Sunt demagogi, asa cum ati fost si d-voastra domnule Boc.

    Nu tin minte sa fi promis in campanie D. Boc: 25% salarii mai mici, TVA mai mare sau concedieri. Nu zic ca au fost 100% gresite (cu toate ca sunt bugetar). Dar cand a promis d. Boc asa ceva???

    Asa si USL. Promite ca nu costa nimic. Sa creasca deficitul nu prea pot (banii sunt scumpi).

    Poate USL se gandeste sa fure cum putin? :))
  • +9 (11 voturi)    
    hahahahahahaha (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 15:40)

    tirtau [anonim]

    poate ca toti , ar trebui sa munciti mai mult si pentru noi ,nu numa ptr voi.......
  • +7 (13 voturi)    
    ehe (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 15:49)

    ehe [anonim]

    ehe, falimentul ar fi cel mai mic rau pe care l-ar putea aduce aceia doi. din faliment mai scapi. mie mi-ar fi teama ca ar aduce, pur si simplu, ciuma. rosie sau violeta.
  • +3 (11 voturi)    
    cred si eu... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 15:54)

    ci ciong [anonim]

    la cati "flamanzi" au in partide... dupa criza asta, dupa campanii electorale care au dat chix... macar astia de la putere s-au saturat... cred... adica sper, ca au terminat cu ghiftuiala si se mai uita si la noi... sper...
    • 0 (2 voturi)    
      speri (Duminică, 17 aprilie 2011, 12:24)

      optimistu [anonim] i-a raspuns lui ci ciong

      speri mata(le) dar speri degeaba!
  • +7 (13 voturi)    
    Corect (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:03)

    drak latinu [utilizator]

    Corect. Nu imi place nici un politician sau un partid politic insa imi place cand se scad populismele, ajutoarele de tot felul si statul acasa pe banii mei !!!
  • +4 (12 voturi)    
    grafice (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:09)

    Andrei [anonim]

    Nu se pot face niste grafice?

    Cred ca se poate vedea destul de clar de pe grafice unde a fost lasat bugetul in 2008 de PNL si tendinta pe care se mergea.

    Si de ce a fost nevoie de taieri unde s-a taiat.
    Si tendinta pe care merge guvernul acum.
  • +3 (13 voturi)    
    Doi saltimbaci ! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:17)

    cornel [anonim]

    Din punctul meu de vedere cei doi sunt niste saltimbaci !!! Eu nu am treaba cu vreun partid, dar sunt un inginer iesit la pensie de curand si ma mira ce rau a ajuns Romania cu astfel de specimene in opozitie !
  • +5 (11 voturi)    
    Incorect (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:43)

    ioan [anonim]

    Viteza de iesire din faliment nu are legatura cu programul de lucru al lui Crin Antonescu. Putem spune ca in viteza dintr-un program de lucru al lui Antonescu, Romania nu va mai iesi din criza sau faliment niciodata. I se atribuie aici ca ar fi un Batman, in realitate Crin este un Cat*s man. (omul motanului)
  • -2 (10 voturi)    
    atat? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:03)

    Dl. Traian [anonim]

    atat poti ca premier? asta-i treaba lu matale? sa faci scenarii si sa vorbesti de viitor? da' ceva masuri eficiente... nimic? batut in cap (cu oul) si cazut in cap (in direct). JENIBIL!!
    • +3 (5 voturi)    
      vreo trei? (Duminică, 17 aprilie 2011, 7:36)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Dl. Traian

      nu imi listezi si mie vreo trei masuri eficiente? Nu le lua din programul economic al USL ca nu a aparut inca! nu reusesc sa inchege pe hartie NIMIC! deci, TREI masuri?
    • +1 (3 voturi)    
      masura eficienta (Duminică, 17 aprilie 2011, 9:12)

      andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui Dl. Traian

      el a luat-o. a redus cheltuielile statului. restul trebuie sa puneti osu la treaba aici in spania sau in moldova si la munca nu la ntins mina.

      masuri "eficiente" al guvernului gen angajam impingatori de hirtii prin tot felul de institutii inutile si birocratice asteptati de la maimutoii din opozitie.

      daca vreti capitalism ce va tot uitati tot la stat sa va faca viata? descurca-te.

      in comunism ti se dadea totul. loc de munca, casa si dreptul de a tace si a executa.

      daca miine guvernul ia masura sa te trimita la sapat santuri pe 200 de euro executi?

      pe vremea comunistilor nu se tipareau diplome universitare pentru toti in toate oraselele.

      acum aveti toti pretentii.
  • -1 (7 voturi)    
    deplasat (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:06)

    el [anonim]

    comentariul premierului privind activitatea sportiva a oricui. iar ponta e doar copilot.
    iar in materie de (macro) economie premierul are lipsuri mari
  • -3 (11 voturi)    
    Too late (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:29)

    cata [anonim]

    A-ti falimentat-o voi deja!!
    • +1 (3 voturi)    
      cum definesti? (Duminică, 17 aprilie 2011, 7:38)

      bula [anonim] i-a raspuns lui cata

      cum e falimentul unei tari? definitie! TU, TU personal esti falimentar la gramatica (ai studiat cu Crin? istorie sau gramatica?)
  • +5 (13 voturi)    
    axioma (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:30)

    panfil flecaru [anonim]

    Antonescu si Ponta ar duce Romania in faliment, daca ar fi la putere
    ......................
    nici nu e nevoie de o demonstratie. e stiuta.
    asta pen' cine nu stie :-)
    • 0 (2 voturi)    
      este DEJA in faliment (Duminică, 17 aprilie 2011, 12:34)

      cetatean [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

      Nu vor mai avea "sansa"au adus-o in faliment deja "ai tai".
      Au insa shansa sa se reabiliteze in fata populatiei prin a face si bine economic, social si de imagine a RO inafara pentru cetatenii acestei tari!
  • +8 (12 voturi)    
    faceti ceva (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:36)

    andrei1245 [utilizator]

    si nu lasati caricaturile sa preia puterea in romania.

    cit este tarisoara asta de ciudata parca totusi nu merita niste maimutoi ca ponta si antonescu la conducerea ei.
  • -4 (8 voturi)    
    Suntem de mult acolo! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:47)

    observ [anonim]

    Unde s-o duca bai? In faliment? Pai nu suntem acolo ,bai ipocritilor?
  • +5 (9 voturi)    
    asa e (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:06)

    Stoned [utilizator]

    in legatura cu copilu sovietic si Hantonescu... nu am niciun dubiu.
  • -2 (6 voturi)    
    nu mai speria poporul (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:06)

    ebaprostanaca [anonim]

    e normal sa folosesti vorbele astea la cluj unde sint unguri prosti dar hai sa nu umplem galeata plina ca oricum tu nu stii cum e sa traiesti in romania falimentata de familii de infractori.sper ca fiecare sa primeasca ceea ce merita, sper ca legile universului sa fie indeplinite intr-o zi. adio boculeata ceausista
  • -6 (8 voturi)    
    coasa e prea mare pentru matale (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:11)

    un [anonim]

    In acest moment daca ar veni Arsinel cu Stela Popescu la guvernare tot mai multe ar face ca si boc.
  • +3 (9 voturi)    
    aici s-ar putea (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:50)

    ploiesteanu [utilizator]

    sa aiba dreptate.
  • -4 (10 voturi)    
    o Romanie fara jigodii (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:12)

    Gladiatorul [anonim]

    Individul asta chiar crede ce debiteaza ! In doi ani a adus Romania in starea in care nu a fost nici pe vremea fanariotilor ! Si vrea sa castige alegerile facand afirmatii despre un eventual viitor negru cu Ponta si Antonescu?
    Sigur acesti impostori ne cred un popor de idioti care poate fi mintit la infinit ! Sa speram ca la alegerile viitoare vom vota astfel incat, indiferent cat vor fura( se spune ca deja au pus deoparte 1,5 miliarde de Euro pentru pomeni la alegeri) , vor fi rasi din istoria politica a Romaniei.
  • -4 (8 voturi)    
    cred ca boc are dreptate, dar... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:43)

    a [anonim]

    Declaratia lui de mai sus este identic lipsita de argumente exact ca si cele ale lui Ponta si Antonescu , iar guvernarea Boc, chiar daca nu este catrastofala este foarte departe de a fi perormanta. Daca va aparea un nou partid cu oameni fara nume, dar un mesaj credibil, va bate toate formatiunile existente.
  • +6 (12 voturi)    
    pai stati un pic (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 22:32)

    asdasd [anonim]

    stati asa, ca in ziua aia crin a avut program de llucru ZERO, pentru ca NU A AJUNS LA LUCRU, adica la senat!
    Ca s-a dus la partid si la uslasi ... ala e hobby-ul lui, dar salariul il primeste de la senat.
    A ... despre faptul ca foloseste loganul senatului (SI SOFERUL ACESTUIA) pentru a merge la partid si la uslasi ... ce sa mai spunem?
  • -2 (8 voturi)    
    Shut the hell up wee man!!! (Duminică, 17 aprilie 2011, 2:02)

    Daniel O [anonim]

    Hai lasa-ma piticotule! Tariceanu cu comunistii au pus tara pe butuci dar tot Tariceanu se ruga de voi sa nu mariti salariile cu 50% ! Ce spunei tu atunci chistocule?! Erai la fel de populist ca mascaricii de ponta si antonescu!Sunteti toti la fel! In opozitie mintiti de crapa crusta terestra iar cand sunteti la guvernare BUBUITI de incompetenti ce sunteti!Dati bani(cum faceau si ailalti) numai cu dedicatie,faceti sali de sport pt. babe etc etc....numai prostii. Dar din pacate tot pe voi va trebui sa va votez(macar va venit mintea la cap in al 12-lea ceas) Nu vad cum poate o tara iesi din criza cu un guvern socialist asa ca sunt nevoit sa va votez pe voi pocni-v-ar ochii!....si arza-v-ar flacarile iadului pe toti!
    • +1 (3 voturi)    
      Google spune altceva despre Tariceanu :) (Duminică, 17 aprilie 2011, 6:13)

      dis [anonim] i-a raspuns lui Daniel O

      Ce-a facut? S-a "rugat" de ei sa nu mareasca salariile? Ia asculta aci:
      "Liderul PSD Cristian Diaconescu consideră declaraţile lui Tăriceanu demagogice. "Tăriceanu a comis o demagogie grosolană prin aceste declaraţii, pentru că şi membrii PNL au votat majorarea salariilor profesorilor. " 6, octombrie 2008, realitatea.net
    • 0 (4 voturi)    
      ce rost are sa te chinui ? (Duminică, 17 aprilie 2011, 6:14)

      paraipan [utilizator] i-a raspuns lui Daniel O

      Nu mai bine in ziua votului iti iei niste pufuleti si stai acasa ? :)
    • +1 (3 voturi)    
      LUI DANIEL (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:49)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Daniel O

      Da, si tot Tariceanu si partidul lui, in parlament au votat 100% pentru marirea salariilor cu 50%. Curat murdar, coane Daniel !
  • 0 (4 voturi)    
    sigur,sigur... (Duminică, 17 aprilie 2011, 8:08)

    omul [anonim]

    altii care sa conduca romania nu mai sunt decit BOC,lumina -luminilorsi BASESCU ,stapinul -stapinilor....
  • +2 (4 voturi)    
    boc (Duminică, 17 aprilie 2011, 9:55)

    ali [anonim]

    Cand a fost votul pentru profesori, toti au votat, iar dupa aceea spuneau lui Basescu sa nu promulge legea, ca sa dea in el tot timpul, ca nu a vrut marirea. O fi vreun prost Basescu sau Boc sa scoata castanele din foc pentru altii.Chiar daca pomanagii de la stat vor face sa iasa usl la alegerile viitoare, Boc, pentru cei care sunt privati, ca si mine, care nu au niciun fel de relatii de afaceri cu statul,repet; absolut niciun fel de afaceri;,va ramane un erou in felul lui de a fi ! Atipic, nu frumos cacrinul vostru catontul vostru! Si-a facut datoria, asa ca de acum iesim incet-incet! Injurati-ma, bugetari !!!!!!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Hotii (Duminică, 17 aprilie 2011, 10:34)

    idiootii [anonim]

    Toti sunt la fel nu conteaza partidul toti sunt niste hotii a trebuit sa plec din tara ca sa pot face ceva in viata asta , Romania -patria hotilor
  • -2 (2 voturi)    
    Discurs Boc (Duminică, 17 aprilie 2011, 10:47)

    costel [anonim]

    Nu cred ca romanii vor vota USL si UDMR,partide care au dus Romania in pragul dezastrului si au obligat guvernul Boc sa ia masuri de austeritate.Apropo de USL,nu am auzit daca ACD a semnat cu PSD formarea USL.Nu ca m-ar interesa prea tare dar pentru corectitudine.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version