Crin Antonescu: Sunt atat de bagat in seama de Plesu, Tismaneanu si Cartarescu, ca incep sa devin paranoic

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 martie 2011, 10:21 Actualitate | Politic

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat vineri seara, la Craiova, la o intalnire cu cateva sute de liberali, ca este atat de bagat in seama de Plesu, Tismaneanu si Cartarescu incat incepe sa devina paranoic, pentru ca isi fac mereu si discuta un bilant al temelor, al motivelor, al scopului pentru care PNL a facut alianta cu PSD, relateaza Agerpres.

"Este foarte greu ca, dupa 20 de ani de confruntare cu cicatrici, pe teren, nu pe bloguri, dupa tot ceea ce inseamna distanta doctrinara dintre noi si PSD sa ajungem astazi impreuna. Vreau sa va spun, ca fara sa ma simt confortabil sub tirul zilnic, pentru ei lucreaza, nu as spune in ture ca la civili, ci pe sistem de plantoane ca la militari sau ca la servicii, azi e Tismaneanu, maine e Cartarescu, poimaine e Plesu, ca sa vorbesc numai de cei mari. Cei mici sunt in tura continua si Antonescu este dusmanul poporului, Antonescu este dusmanul liberalismului, dreapta e distrusa, PNL a alunecat spre stanga, ne-am vandut lui Voiculescu, ne-am vandut lui Iliescu etc., etc. Nu mi-e la indemana nici chestiunea asta. Ma simt stanjenit, sunt un om modest, sa te bage in seama, din trei in trei zile Plesu, din trei in trei zile Tismaneanu si din trei in trei zile Cartarescu, te imping usor, usor sa devii paranoic, ceea ce nu doresc, desi s-ar putea intampla, daca o tin in ritmul acesta. Si atunci imi fac mereu si discut un bilant al temelor, al motivelor, al scopului pentru care am facut acest lucru", a spus Antonescu.

Presedintele PNL sustine ca exista oameni care cred sau incearca sa ii convinga pe altii ca a fi de dreapta inseamna a fi contra PSD. "Se intampla cel mai adesea ca atunci cand esti de dreapta sa fii contra PSD, dar nu poti defini dreapta prin asta", a sustinut liderul liberalilor.

Crin Antonescu: Cu PSD nu discutam despre doctrina, ci despre igiena elementara

Crin Antonescu a mai declarat vineri seara ca PNL nu discuta cu PSD, in cadrul USL, despre doctrina, ci despre igiena elementara, pentru ca in acest moment romanii se sufoca in mizerie, saracie, abuzuri si teama.


"Pana una alta nu discutam despre doctrina, ci discutam despre igiena elementara. Ne sufocam in mizerie, ne sufocam in saracie, ne sufocam in abuz, ne sufocam din nou in teama. Si prima miscare igienica este sa ne curatam de cei care genereaza aceasta mizerie, acest abuz, aceasta teama. Si exact cum ma spal cu sapun, daca este nevoie, ca sa curat aceasta mizerie, ma aliez cu PSD si cu oricine este nevoie", a afirmat Antonescu.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

4557 vizualizari

  • +33 (33 voturi)    
    igiena elementara se cheama cumva si.... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 10:44)

    popcorn monta [utilizator]

    cj arges,severin,mazare,...astia nu se vad prin ochii tai de peste...cu petcu te trageai de sireturi la ultimua motiune de cenzura...era tot igiena?...gargaragiule...
    • +9 (9 voturi)    
      Exact... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:55)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      Vorbeste de igiena cand tocmai PSD-ul a fost primul care a murdarit noua constructie democratica romaneasca. Mizeria nu curata mizeria dle Antonescu. Nu poti freca o carpa de pamant in ideea de a o curata...
      De ce persistati in ipocrizie? PNL-ul fata de celelalte 2 mari partide romanesti era cat de cat mai curat, mai lipsit de corupti, securisti si comunisti. De ce era nevoie sa aruncati partidul in noroi? In 2012, cu o politica responsabila si indreptata spre interesul national...fara circ, piedici si alte scandaluri...ati fi castigat alegerile. Erati singurul partid aparent de dreapta...iar romanul incepe sa evolueze. Nu aveati nevoie de Antene, de "infrastructura" psd-ista, de nimic. Romanii ar fi iesit si ar fi pus stampila pe PNL...sunt sigur de asta. Dar asa, asa ce-ati facut? V-ati compromis viitorul si ati distrus partidul.
      Bravo ! Mediocritate pe toate planurile...
      • -6 (8 voturi)    
        Intrebare (Duminică, 27 martie 2011, 10:56)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Cand a adus in 2004 dl Basescu pe Felix la guvernare sau in 2008 PSD-ul erai la fel de "ingrijorat" sau nu prea?
        • +5 (5 voturi)    
          Ingrijorat? (Duminică, 27 martie 2011, 12:54)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Eram, normal....era practic reformarea FSN-ului. Surprins...deloc.
          Chiar daca iti vine greu sa crezi...sunt un liberal convins..si asta de peste 15 ani. Normal ca ma deranjeaza ce face Antonescu, distruge singurul partid ce se apropia cat de cat de ideile mele politice.
          Dar asta este...
          • -7 (7 voturi)    
            EXISTA SOLUTII (Duminică, 27 martie 2011, 14:13)

            pele [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Pentru a scapa de actuala guvernare avem nevoie de oameni competenti si credibili. Voiculescu si Antonescu au solutii pentru scoaterea Romaniei din criza.
            • -4 (4 voturi)    
              Antonescu si Voiculescu (Duminică, 27 martie 2011, 17:32)

              Neica [anonim] i-a raspuns lui pele

              cauta solutii pragmatice inpolitica; probabil Plesu are o viziune ceva mai.. idealista.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu Antonescu e vinovat.... (Luni, 28 martie 2011, 6:38)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            ci partidul care-l gireaza. Antonescu e doar un ratacit spiritual caruia i se permite demolarea PNL. Unde-s PNL-istii responsabili, curati???
      • +6 (6 voturi)    
        s-au dus pe Dambovita! (Duminică, 27 martie 2011, 14:10)

        Cam asa [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Nici ca puteai spune mai bine. In 2012 PNL-ul ar fi castigat alegerile. Eu, spre exemplu, eram tentat sa incerc si aceasta varianta dupa ce toate celelalte fusesera irosite de-a lungul ultimelor decade. Acum totul este compromis si cred ca strategul acestui "masterplan" al liberalilor trebuie pus pe zidul cu persoane de trista amintire pentru un partid care avea o traditie...
        • -3 (5 voturi)    
          Sa vedem, ACD (Duminică, 27 martie 2011, 18:43)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui Cam asa

          nu a pierdut in sondaje un electorat semnificativ.
    • +10 (10 voturi)    
      mai (Sâmbătă, 26 martie 2011, 19:42)

      mai [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      mai precis, declaratia este: "Sunt atat de bagat in seama de Plesu, Tismaneanu si Cartarescu, PENTRU ca incep sa devin paranoic" sau, in acelasi ton, "Sunt atat de bagat in seama de Plesu, Tismaneanu si Cartarescu, DIN CAUZA ca incep sa devin paranoic", cu amendamentul "Sunt atat de bagat in seama de Plesu, Tismaneanu si Cartarescu, DATORITA FAPTULUI ca incep sa devin paranoic".

      gura paranoicului adevar graieste...
      • +4 (4 voturi)    
        lipsa igienei politice (Duminică, 27 martie 2011, 10:31)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui mai

        ii indeamna pe acesti oameni credibili sa se pronunte fata de liderul partidului ce se numeste PNL . Eu cred ca romanii care stiu ceva carte asteapta de prea mult timp ca PNL sa redevina ce a fost inainte de fractura comunista . Nici comunistii n-au reusit sa compromita acest partid , cat au facut-o maimutele din conducerea PNL da azi .Daca avem nevoie de un partid nou acesta trebuie sa fie PNL-ul adevarat , fara securisti ,hoti demagogi, sa-si recapete prestigiul pierdut si sa -si reia rolul de dirijor al al revenirii noastre la civilizatie . Fiecare roman trebuie sa depaseasca trumele comunismului si sa revina la indmnul liberal "prin noi insine"
  • +19 (19 voturi)    
    porumbacu...... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 10:48)

    horia1962 [utilizator]

    tinde sa ajunga paranoic(daca nu chiar e) de atata bagat in seama!!!!!de credeti dom' porumbac ca va este acordata atata atentie??????eu cred ca motivul este f.simplu.....ce ziceti?????
  • +36 (36 voturi)    
    Antonescule, esti jalnic! (Sâmbătă, 26 martie 2011, 10:53)

    fisher [anonim]

    Daca-ti inchipui ca tupeul si obraznicia vor continua la nesfarsit sa tina loc de orice virtute, pregateste-te sa ai o mare surpriza. Pateticule!
    • +6 (6 voturi)    
      eu (Sâmbătă, 26 martie 2011, 19:50)

      eu [anonim] i-a raspuns lui fisher

      eu cred ca sufera, in primul rand, de mitomanie. de fapt, e un cuvant aiurea ales. nu cred ca sufera, cred ca se bucura.
      ma intreb cum de il rabda nevasta... daca il rabda.
    • +6 (6 voturi)    
      sa (Sâmbătă, 26 martie 2011, 19:52)

      sa [anonim] i-a raspuns lui fisher

      sa ii spuna cineva ca de la "sapun" ii pute asa. a fost fraierit: i s-a vandut pe post de sapun... rahat. si nu, nu e din acela turcesc. e din celalalt.
      • +2 (2 voturi)    
        nu e turcesc, e "voiculesc". (Luni, 28 martie 2011, 6:41)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui sa

        Halal PNL!
  • +27 (27 voturi)    
    nea crine,nu sant pd,dar nici pnl nu mai sant (Sâmbătă, 26 martie 2011, 10:54)

    toma [anonim]

    io zic sa-ti cumperi periuta si sapun si dupa fiecare intalnire usl cu iliescu,voiculescu,vadim si ceilalti,spala-te bine !
    din cauza ta eu si multi altii n-o sa mai votam pnl !
    o sa-mi anulez votul,sau daca nu pd,daca nu se inventeaza altceva !
    sa-ti stea in gat pnl !
    cu usl cu tot !
    • -10 (10 voturi)    
      nu, totusi (Sâmbătă, 26 martie 2011, 17:47)

      unroman [anonim] i-a raspuns lui toma

      ''din cauza ta eu si multi altii n-o sa mai votam pnl !
      o sa-mi anulez votul,sau daca nu pd,daca nu se inventeaza altceva !''

      nu sugerez pro pnl, dar nu iarasi pd, totusi, destul... ajunge...
      • +8 (8 voturi)    
        bineinteles (Sâmbătă, 26 martie 2011, 19:44)

        bineinteles [anonim] i-a raspuns lui unroman

        bineinteles, si ce sugerezi? psd-ul vangheliano-nastaseano-voiculeano-pontic?
        nu le e rusina sa isi spuna oameni politici? de fapt, nu le e rusine sa isi spuna... oameni?
        • -1 (1 vot)    
          nu prea (Duminică, 27 martie 2011, 18:03)

          unroman [anonim] i-a raspuns lui bineinteles

          adiva ce vrei sa zici, ca o continuam cu pdl-u asta si cu basescu? nu scrie pe mine tampit sa pun VOTAT in dreptu lor
          fiecare e liber sa voteze cu cine vrea, eu doar imi expun opinia: AJUNGE cu basismul
        • +1 (1 vot)    
          PSD nu cunoaste rusinea, (Luni, 28 martie 2011, 6:44)

          roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui bineinteles

          lucru demonstrat deseori. Decenta e ceva strain lor.
  • +26 (26 voturi)    
    pai (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:07)

    pai [anonim]

    pai numai asta iti mai lipsea, mai baiatule: sa ai (si) paranoia. in rest le ai pe toate.
    de ce crezi ca te baga atata in seama plesu, tismaneanu si cartarescu? pai exact de aceea: pentru ca esti *deja* un caz clinic interesant.
    prin urmare ar trebui sa iti modifici declaratia, sa sune astfel:
    "Sunt atat de bagat in seama de Plesu, Tismaneanu si Cartarescu, ca incep sa devin *si* paranoic"
  • +28 (28 voturi)    
    esti in confuzie (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:08)

    MIHAI [anonim]

    Daca ai fi un om inteligent te-ar pune pe ganduri acele comentarii.Din pacate esti un om mediocru ca inteligenta care vezi teama acolo unde nu e,care vrei sa cureti mizeria aliindu-te cu cei care o fac in cantitati enorme de ani de zile.O miscare igenica pt poporul asta roman greu incercat ar fi sa iesi din politica dle antonescu!
    • +2 (2 voturi)    
      ai fi atunci si un EXEMPLU pentru clasa politica (Luni, 28 martie 2011, 6:47)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI

      D-le Antonescu, pentru prima data ai fi un exemplu de curaj si autocritica! Asuma-ti imaturitatea, da-ti demisia de onoare (daca o ai) si purifica prin absenta PNL!
  • -21 (21 voturi)    
    plesu e prea dilematic pentru a se pronunta in che (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:09)

    oprea [anonim]

    Plesu a fost la putere sau macar in preajma puterii sub toti presedintii dupa 89.nimic nu ne indreptateste sa nu credem ca nu va fi si in timpul lui Antonescu(daca va cistiga).
    • +7 (7 voturi)    
      Da, (Sâmbătă, 26 martie 2011, 15:58)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui oprea

      dar antenescu nu a fost la putere ?Ai uitat ca a fost chiar si ministru ?
    • +10 (10 voturi)    
      Tu ai impresia ca toti sunt carpe (Sâmbătă, 26 martie 2011, 17:34)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui oprea

      ca usl(a)sii?!
      severin nu pleaca, deh... malai
      liderii sindicali apara poprul contra... spaga...
      nastase te invota sa/i numeri... ceea ce nu are...
      nicolaescu e bolnav cand este arestat...
      vantu e ginecolog cu inima...
      antonescu nu stie care este stanga si care este dreapta...
      Lasa/ma, omule, in durerea mea!
      Cel de care vorbesti este... hurezeanu! Asta este cel care isi dorea sa pupe condurii lui bombo! Parca asta statea la usile celui fara de... lapte, (cornu... e uscat de mult!)
  • +23 (23 voturi)    
    antonescule (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:12)

    antonescule [anonim]

    antonescule, tu judeci gresit lucrurile: te sufoci "in mizerie, ne sufocam in saracie, ne sufocam in abuz, ne sufocam din nou in teama" tocmai pentru ca esti bagat intr-o hazna, cu nume de USL.
    haznaua pute asa de rau de la norica (nepotica) nicolai, de la adrian (spaga) severin, de la catalin (mafiot) voicu, de la dan (turnatoru') voiculescu, de la marean (patru clase) vanghelie si de la victor (imatur) ponta. bine, pute si de la unul crin (demagog) antonescu, daca il cunosti... (daca nu, uita-te in oglinda, sa iti reimprospatezi memoria).
    prin urmare, prima miscare igienica pe care o poti face este... sa iesi naibii din hazna. are sa iti puta si atunci, tot pestilential, dar va fi numai de la mirosul dumitale. o sa poti fi linistit: pe asta nici nu il mai simti de ceva vreme. il simtitm, in schimb, noi. ne intoarce stomacul pe dos. dar, pesemne, asta e blestemul nostru...
  • +14 (14 voturi)    
    muiercea (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:22)

    ady [anonim]

    te plangi ca o muiercea ..
  • +17 (17 voturi)    
    sapun dubios (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:27)

    drul goe [anonim]

    Miroase cam urat sapunul cu care se spala Crin. De fapt pute. Cred ca i l-a inlocuit cineva cand nu era atent la doctrina...
  • +13 (13 voturi)    
    Valorile de alta data. (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:29)

    paul155 [utilizator]

    Dorinta de putere nu numai orbeste,dar la multi le ia si mintile! Lozincareala comunista,fara a declama cu subiect si predicat fapte concrete.Manipulare comunista 100%
  • +19 (19 voturi)    
    none (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:32)

    seba [anonim]

    Stati linistit in legatura cu paranoia. D-voastra suferiti de prostie, ceea ce e mult mai grav. Auzi, a ajuns PSD-ul pe post de sapun al politicii romanesti! Doamne, nu ne lasa!
  • +20 (20 voturi)    
    jenant (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:44)

    razvan [anonim]

    Pai nu din cauza lui Tismaneanu, Cartarescu si Plesu e Antonescu paranoic. Cum nu din cauza PDL-ului si a lui Basescu e el un mizerabil. Iar mizeria lui Antonescu nu trece cu sapun.
  • +16 (16 voturi)    
    superb! (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:48)

    pehash [utilizator]

    deci chiulangiul sef zice ca alianta cu psd e o masura disperata.. ca folosirea sapunului.. :) biata lui sotie.. ce miasme trebuie sa suporte..
    usl inca are problema cu igiena elementara pentru ca asta e nivelul electoratului lor.
  • +19 (19 voturi)    
    Nu pe dvs. v-au vizat cei trei, domnule Crin, (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:48)

    IDT [utilizator]

    ci politica de tip "varza" pe care o faceti, pana si atunci cand (rar) mai dati pe la partd! Care numai liberala nu e! Chiar nu intelegeti de ce v-au luat in vizor? E greu sa raspunzi la intrebarile membrilor simpli cand esti intrebat de ce ai intrat in USLA cu picioarele inainte... Cat despre paranoia, parca e cam devreme, totusi. Fereasca Dumnezeu sa apara dupa ce, eventual, ati mai putea fi ales (bat in lemn!). Nu de alta, dar avem atatea exemple in actualitate... nu mai vorbesc de istorie.
    • +3 (3 voturi)    
      Paranoia (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:07)

      Cobela [utilizator] i-a raspuns lui IDT

      ai dreptate, dar e prea complicat pentru el....
  • +15 (15 voturi)    
    Logica........ (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:49)

    georgia [anonim]

    conform celor argumentate mai sus de dl Antonescu nu conteaza doctrina, coloana vertebrala, etc te poti asocia cu oricine iti poate satisface dorinta de a accede la putere (folosind la o scara mai larga aceeasi logica si Gaddafi are dreptate in a se agata de putere si a-si masacra propriul popor), in viata reala insa costurile pentru ce va mai ramane din PNL dupa aceasta alianta vor fi devastatoare. Nici un om normal la cap nu ar vota aceasta struto-camila USL care are ca lideri marcanti tortionari, securisti, extremisti, comunisti etc.....
    De ani de zile acesti ''domni" incearca sa ne convinga de faptul ca noi traim in dictatura unde drepturile ne sunt calcate in picioare de catre Basescu si PDL dar nu imi pot imagina o dictatura in care TIRANUL este batjocorit 24h pe zi pe mai toate canalele media si acelora care fac talk show -urile respective nu li se intampla absolut nimic, pai sa tot traim in dictaturi de genul acesta.
    Nici Base nu e mai breaz dar prin comparatie cu alternativa e de preferat, din punctul meu de vedere.
  • -8 (10 voturi)    
    unu (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:49)

    unu [anonim]

    Nu trebuie sa-ti fie frica de cei trei pentru ca sunt neconvingatori pentru cei initiati si inaccesibili publicului larg.
    Teama trebuie sa-ti fie de basescu pentru ca are timp si mijloace suficiente ca sa-ti scormoneasca trecutul. Imposibil sa nu gaseasca vreo mizerie ca doar la asta se pricepe cel mai bine.
    • +7 (7 voturi)    
      nick/ul tau (Sâmbătă, 26 martie 2011, 17:36)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui unu

      indica numarul de neuroni din dotare?
      Cred ca si ala are cucuie!
    • +6 (6 voturi)    
      daca (Sâmbătă, 26 martie 2011, 19:48)

      daca [anonim] i-a raspuns lui unu

      daca basescu o fi omul care se pricepe la *gasit* mizerii, in mod sigur antonescu este omul care se pricepe la *facut* mizerii.
      atata ca nu s-a prins inca ce-i pute atata: propria lui mizerie.
  • +13 (13 voturi)    
    tu esti paranoic (Sâmbătă, 26 martie 2011, 11:52)

    neutrino [anonim]

    nu trebuie sa devii...
    Cat priveste mizeria...dom´crinut..mai bine ati trece mai des pe la Parlament macar sa faceti act de prezenta si sa va justificati banii...
    Cu prezenta 1.5 % nici maturator nu v-ar angaja nimeni.

    Vedeti-va de mizeria dumneavostra din propriul creier (daca il aveti).
  • +16 (16 voturi)    
    Cica discuta despre igiena elementara (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:01)

    alexas [anonim]

    D-le Crin, nu prea igienizati nimic in coalitie! Acum cateva zile, nu va deranja deloc concluzia finala privind bacteriile patogene din USL, in timp ce in 2006 erati oripilat de un tzantzar minuscul, inofensiv.

    Cica ne sufocam in teama. Niciodata nu a existat in Romania ultimilor 60 de ani atata libertate de exprimare.
    Chiar dvoastra de ani de zile aveti o diaree verbala de neoprit si n-ati patit nimic, nu va cheama nici "un organ" sa dati seama pt tot ce debitati, fara dovezi.

    Asa ca, eu propun c....l mic!
  • +10 (10 voturi)    
    Crin Paranoicul (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:02)

    Baragladinu' [anonim]

    Crine,

    Cea mai buna "miscare igienica" ar fi sa vorbesti la tine la partid si indiferent de alianta, sa curatati "paranoicul".

    Asta este echivalenta cu aia... cu pestele care stii tu de unde se impute !
  • +14 (14 voturi)    
    Oare asa o fi? (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:19)

    ibrail [utilizator]

    Cand o persoana iti spune ca esti beat ,razi de el, cand doua persoane iti spun acelasi lucru ,te gandesti :-"asa o fi ?,iar cand trei persoane iti spun asta, te duci si te culci. Daca nici atunci nu realizezi situatia ,atunci ai o problema la CAP. Cred, ca in cazul de fata, suntem in aceasta din urma situatie !
  • +13 (13 voturi)    
    Pai nu "ai inceput ...." (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:20)

    Dan [anonim]

    Ci chiar esti paranoic tovarase Chiul. Si e foarte grav ca nu constientizezi asta.
  • +13 (13 voturi)    
    Da, ai dreptate... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:23)

    Rescatorul [anonim]

    Se pare ca esti cam narcisist. Cred ca, daca ai fi ignorat, ti s-ar face un bine. Ai dormi si tu linistit...asa ca in parlament (pe banii nostri!).
  • +15 (15 voturi)    
    voua (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:26)

    danahile [utilizator]

    va e frica de lege.asta e problema voastra nu basescu,va e frica ca no sa mai puteti fura,va e frica ca va ajunge din urma bratul lung al legi de aceia vreti sal trantiti pe base.tu nu vezi ca faci spume la gura degeaba,nu intelegi ca daca nu se facea aceasta reforma a statului ne sufocam?bugetul era ca o oala ciuruita.pe tine ura fata de base tea orbit ,zic si eu ca dan amedeo lazarescu la congres dupa ce a picat campeanu (haideti sa distrugem ce a mai ramas din pnl fiind convins ca au luat pnl-ul securisti).stii vorba ceia spunemi cu cine te asemeni ca sa-ti spun cine esti.ai fost si ai ramas un papagal
  • +13 (13 voturi)    
    antenescu... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:28)

    dixi [anonim]

    ...vorbeste despre igiena cu psd-ul!?...despre care igiena...bucala,dorsala,rectala...te-ai facut de rasul curcilor...ai facut alianta cu felix de dragul antenelor si cu ponta de dragul sondajelor...cat de cretini ne crezi sperand ca nu intelegem care-i scopul actiunilor tale...
  • +10 (10 voturi)    
    democratie (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:33)

    maryus315 [anonim]

    Asta e vorba aia ...democratia. Oricine poate sa spuna ce vrea. Si evident domnu' Antonescu ca la cum dai mata cu bota-n balta e chiar o delectare citirea articolelor.
    cat despre igiena si curateie de ce u faci mata un program de genul "Romania te vrem curata" si sa dai drumul la o campanie de curatare si infrumusetare a parcurilor? mai intrii si mata in contact cu poporul ala de-l iubesti atat, mai vezi care e "realitatea" si pe pamant nu numai in parlament (hi hi de parca ai fi prezent pe-acolo)
  • +12 (12 voturi)    
    Ha ha ha (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:38)

    Gigi-Contra [utilizator]

    Hai ca asta-i cea mai tare poanta a lui Antonescu: "ma spal cu PSD ca sa ma curat". E clar...s-a dus de rapa tot PNL-ul. Bratenii cred ca se invart in mormant.
    PNL-istilor adevarati, voua va place ce a ajuns PNL-ul???...cum de puteti sta asa de nepasatori, de ce nu protestati, de ce nu va spuneti oful???
    Nu sunt PNL-ist dar sincer ma doare inima cand vad cum a ajuns acest partid emblema a dreptei.
  • +11 (11 voturi)    
    Chiar asa ! ... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:41)

    stan papuse [anonim]

    Oare de ce e atat de bagat in seama domnul Antonescu ? Ce a produs , ce a adus domnia sa remarcabil ? Un scor mare in sondaje ? Asta e doar un lucru de conjunctura , el vine din lipsa de alternative si nu din capabilitatile dansului de politician , de strateg , de model de moralitate . Are dreptate , e mult prea bagat in seama .
  • +12 (12 voturi)    
    se flateaza singur... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 12:56)

    ilien [utilizator]

    Cred ca cea mai buna solutie pentru dl. Antonescu este sa fie ignorat. Eu nu am vazut pina acum nici o idee demna de luat in seama, emisa de acest domn.
    Asa ca nu inteleg de ce trebuie sa i se acorde atata atentie.
  • +14 (14 voturi)    
    Rica Venturiano (Sâmbătă, 26 martie 2011, 13:03)

    ovidiu [anonim]

    sa discuti cu PSD despre igiena...e o fabula in sine -)
    • +7 (7 voturi)    
      Igiena cu psd (Sâmbătă, 26 martie 2011, 15:18)

      Leon [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      E ca si cum te-ai spala in fiecare zi cu apa din closet.
  • +11 (11 voturi)    
    PNL si alianta (Sâmbătă, 26 martie 2011, 13:08)

    costica [anonim]

    Domnule Antenescu care este deosebirea ( acum) dintre PNL si PSD ??
    Va raspund eu .. niciuna
  • +12 (12 voturi)    
    Crin cel politic (Sâmbătă, 26 martie 2011, 13:08)

    doru [anonim]

    Pe dl Antonescu il invit sa citeasca in ultimul nr al Dilemei articolul d lui Plesu,ce l caracterizeaza deosebit de sintetic,ca om politic.
  • +13 (13 voturi)    
    jale (Sâmbătă, 26 martie 2011, 13:26)

    wasile [anonim]

    mizerie, saracie, abuzuri si teama...astea au fost tot timpul..dar ies in evidenta prin televiziunile mogulilor crinuletzule..pe cine incerci sa prostesti?
  • +4 (4 voturi)    
    Resemneaza-te ! (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:01)

    oki [anonim]

    N-ai cum sa te mai cureti pt. ca esti insusi motul rahatului in care te-ai bagat . Comentariul d-lui Plesu ar trebui sa-l inramezi si sa-l pui langa oglinda din baie . Chiar nu intelegi de ce starnesti atata revolta ?
  • +4 (4 voturi)    
    paranoia (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:03)

    Dan [anonim]

    Are perfecta dreptate, saracul. Are dreptate si ca e vandut celor pe care i-a pomenit mai sus si ca e bagat in seama de cei numiti.
    Ar trebui ignorat total.
  • +4 (4 voturi)    
    Tu ai tupeul lui Severin (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:04)

    mariage [utilizator]

    Te doare în căciulă ce cred ceilalți, la câtă nesimțire zace-n tine nici nu ne asteptam la altceva.
  • +4 (4 voturi)    
    Plesu despre Antonescu .. (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:06)

    romaya [utilizator]

    Exhibă virilităţi, autoritarisme şi trivialităţi, care însă nu se potrivesc siluetei lui mai curînd inconsistente. Rică Venturiano se joacă de-a Vlad Ţepeş. Ţîfna lui are ceva neconvingător, contrafăcut, mărunt resentimentar. Nu poate fi contrazis fără să devină agresiv şi prost-crescut, se dispensează băţos de orice loialitate de partid, impune alegeri convenabile „pe liste“, trădîndu-şi partenerii de mai ieri, face guverne din umbră pe acelaşi principiu, se fîţîie oportun între convingeri şi declaraţii contradictorii. Ba mănîncă securişti pe pîine şi dă de pămînt cu Mona Muscă, ba se bălăceşte în sofisme ieftine pentru a-l obloji pe Dan Voiculescu, ba vrea să construiască „trainic“ cu UDMR, ba se luptă cu iredentismul, mirosind pîrtia electorală pe care i-o poate deschide un obosit discurs naţionalist.
  • +4 (4 voturi)    
    "Chacky"... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:21)

    lilly [anonim]

    ...Scuzati-mi engleza , dar cam asta e ideea...
  • +3 (3 voturi)    
    Fapt consumat (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:23)

    Leon [anonim]

    Erai dinainte.
  • +2 (2 voturi)    
    despre d-l Antonescu (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:24)

    cernatescu [anonim]

    D-ul Antonescu nu ar trebui sa fie preocupat de ce spun Plesu etc. Ar face mult mai bine pentru electoratul sau sa nu mai trancaneasca fara rost si noima despre orice. Sa spuna clar ce a facut concret si sa lase vorbaraia. Se exprima cursiv si frumos, dar cam atat.Cu stima.
  • -7 (7 voturi)    
    modroganu e in fierbere (Sâmbătă, 26 martie 2011, 14:45)

    smen [anonim]

    si-a trimis postacii sa il muste de fund pe antonescu,se vede treaba ca sobolanii au turbat pentru ca vor pierde puterea in 2012,sa speram ca Ponta se va tine de cuvant si ii va baga la racoare
  • +3 (5 voturi)    
    ham (Sâmbătă, 26 martie 2011, 15:44)

    RoMaLeS [utilizator]

    iluzii de catel de curte... curtea lui Patriciu bineinteles. ham ham... MARS !!!
  • +7 (7 voturi)    
    Gura Prostului adevar graieste! (Sâmbătă, 26 martie 2011, 15:59)

    PROXIMUS [anonim]

    Nu pot sa nu fiu de acor cu Chucky Antenescu cand se intreaba de ce-l baga in seama unul sau altul.Are perfecta dreptate un gunoi mizer ca el nu trebuie bagat in seama fiindca oricum din capul lui de BIREPETENT nu pot iesi idealuri normale.Este o mica licheluta care se gudura pe langa mareata sleahta SECURISTO-COMUNISTAintruchipata in primul rand de ciocolatii Iliescu si Felix-Mircea Voiculescu
  • +6 (6 voturi)    
    Antonescu e asa de curat ca pute. (Sâmbătă, 26 martie 2011, 16:10)

    mircea [anonim]

    Antonescu se pricepe la toate.Si stiti ce se spune despre cei care se pricep la toate.Ca sunt comunisti si puturosi.
  • +6 (6 voturi)    
    in atentia lui plesu, tismaneanau, cartarescu si (Sâmbătă, 26 martie 2011, 16:24)

    revoltat [anonim]

    ...altii :-)
    lasati bre omul in pace ca mai are o leaca si se urca pe pereti.
    ajunga'va !
    mai luati-va-ti si de pohta.
    nu e cinsitit !
  • +3 (5 voturi)    
    Iese Antonescu, intra Oprescu! Asta-i... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 16:45)

    Marian Boldea [anonim]

    "manevra" pe care o pregatesc "onorabilii" care il fac pe Antonescu sa devina paranoic, si care doar isi fac si ei "temele", ce sa faca?
  • +10 (10 voturi)    
    diagnostic pentru Antonescu (Sâmbătă, 26 martie 2011, 17:30)

    Socrates [anonim]

    "distanta doctrinara dintre noi si PSD ", "ma simt stinjenit", "sunt un om modest", "s-ar putea sa ajung paranoic"
    Dupa frazeologia asta diagnosticul pare mai degraba schizofrenic (sau cel putin schizotipic) - adica rupt de realitate.
    Daca e sa ne luam dupa cuvintele folosite cel mai des ("Jos Basescu") e si obsesiv-compulsiv.

    Dar sa revenim la intrebarea arzatoare - de ce se ocupa atat de mult Plesu, Tismaneanu si altii de un caz asa trist.
    Explicatia mea - pentru ca ne-au plecat medicii din tara si Caragiale a murit de mult.

    Petele tale nu ies cu sapun, pacient Antonescu!
  • +10 (10 voturi)    
    Antonescu cred ca are dreptate... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 18:09)

    egroeg [anonim]

    cu o nulitate ca el n-ar trebui sa-si piarda timpul prea multi,daramite personalitati din viata romaneasca...
  • +9 (9 voturi)    
    In sfarsit ai recunoscut ca esti paranoic Scufita (Sâmbătă, 26 martie 2011, 18:20)

    cornel [anonim]

    Pe ocolite ,in stilul tau de absolvent de filozofie marxista, asa cum esti, dar ai recunoscut !
  • +10 (10 voturi)    
    paranoia (Sâmbătă, 26 martie 2011, 18:59)

    viorica [anonim]

    nu este necesar sa devii paranoic.Esti deja.Esti atat de mandru de tine incat vorbesti mult si nu spui nimic
    • -5 (5 voturi)    
      paranoia (Sâmbătă, 26 martie 2011, 20:17)

      pro Antonescu [anonim] i-a raspuns lui viorica

      Te-ai definit singură din moment ce te semnezi paranoia,aş fi curios să ştiu căte milioane de lei pe lună te plăteşte boc şi băse, sau eşti un lider de sindicat care trăieste cu un litru de ulei pedelist.......chiar nu aveti un pic de rusine ????????????????????
  • +3 (5 voturi)    
    Asta s-a invatat... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 20:43)

    mariage [utilizator]

    Cu Gadea, cu ciutacu, el crede ca toti sunt slugile lui Voiculescu sa-l ridice-n slavi. Antenescu nu ajumge nici macar la glezna vreunuia din cei enumerati.
  • +4 (4 voturi)    
    profesoras de tara (Sâmbătă, 26 martie 2011, 20:44)

    dan [anonim]

    cocotarea in fruntea partidului te face mai destept si crezi ca poti fi bagat in seama de cei 3 eruditi???cata grandomanie!!!ca el or fi multi...din pacate.
  • +5 (5 voturi)    
    Dle Antonescu (Sâmbătă, 26 martie 2011, 20:51)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    vedeti doar ca aproape toti comentatorii va 'sustin'.

    Nu numai Plesu, Cartarescu si Tismaneanu?

    Nu paranoia trebuie sa va ingrijoreze.
  • +4 (4 voturi)    
    un om modest... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 21:32)

    AAA [anonim]

    precum zisesi... Dar cu noi ce-ai avut? Erai lejer viitorul presedinte al Romaniei, nu trebuia sa faci nimic. Da, nimic, eventual nici sa nu te duci la serviciu. Cum poti tu veni, pretendent la functia de Sef de Stat European, sa spui ca nu discutati despre doctrina. Si-apoi la ce fel de alternativa sa se astepte Romanul de la voi papitoilor, imaturilor, "paranoicilor". Daca, Doamne fereste, va treziti la putere, incotro duceti tara asta, infantililor?
  • +5 (5 voturi)    
    Paranoic.... (Sâmbătă, 26 martie 2011, 21:37)

    Goe [anonim]

    Pai esti PARANOIC...paranoia ta e Presedintele Basescu.....esti dus rau cu pluta.....
  • +2 (2 voturi)    
    paranoia lui crin (Duminică, 27 martie 2011, 9:01)

    oreste [anonim]

    Crin Antonescu incepe sa-si constientizeze problema. Este un tip mediocru, prea mediocru pentru ambitiile sale foarte mari. In golul dintre ambitii si potential s-a nascut, incet dar sigur paranoia sa. Crin chiar este paranoic. Si sunt ferm convins ca daca s-ar introduce testarea psihologica pentru oamenii politici, lui Crin i-ar fi foarte, foarte greu sa treaca testul de inteligenta. Pur si simplu nu l-ar trece. Daca miscarea liberala in 20 de ani pe care ar fi trebuit sa-i domine ca ideologie tot ce a reusit sa dea mai bun este Crin Antonescu, atunciliberalismul romanesc trebuie sa se recunoasca invins intr-un mod rusinos
  • -2 (2 voturi)    
    Recursul si Instanta (Duminică, 27 martie 2011, 10:30)

    LAUR [anonim]

    Stenogramele Wikileaks privitoare la anumite personaje autohtone - micutul scandal a debutat dupa un tipar specific romanesc, lansat fiind in cel mai complotist mod cu putinta, cand “unii” dintre cei implicati au facut dovada ca stiau inca inainte de aparitia notelor cine se face vinovat de "producerea" lor si cunosteau modalitatea prin care au luat nastere.

    ”Scaparea” presedintelui, din interviul de la Realitatea TV, ca unii "turnatori" au produs prin vizitele lor la ambasada americana doar barfe si colportari, in concluzie doar cancanuri nedemne de a fi luate in seama, iar singurele informatii care vor fi adevarate vor fi cele care nu il vor "atinge" deloc pentru ca vor reflecta doar "adevarul" care nu are cum sa contina nimic compromitator - este unul dintre elementele cu cea mai puternica samanta de manipulare din acest viitor scandal.

    Tocmai de aceea, sa nu incercam acum a cerceta daca informatiile deja aparute in presa, fara niciun suport tehnic original, exprima adevaruri sau alte manipulari. Sa retinem doar reactiile provocate de simpla enuntare a posibilitatii aparitiei unor "dezvaluiri" pe canalul Wikileaks. Cum a aranjat terenul Traian Basescu, am vazut si merita a nu fi uitat, atunci cand vom avea de analizat stenogramele. Daca ele vor mai aparea vreodata.

    Pana atunci, sa vedem cum a reactionat un alt nume important din Guvernul Romaniei, Elena Udrea, despre care s-ar spune intr-o telegrama ca este "un personaj saucy" (argou - obraznica, puicuta, lipsita de respect, impertinenta, incitanta sexual). Reactia Elenei Udrea a venit prompt dupa aparitia in presa a unei telegrame care suna astfel - "ministrul Elena Udrea si fostul ministru Monica Iacob Ridzi, a caror reputatie este ca au fost iubitele lui Basescu".

    CE ZICETI DE GRABA DE A NEGA O STIRE DINTR-O FITUICA , FARA NICI-O DOVADA (DEOCAMDATA) CA AR EXISTA SI UN ORIGINAL CU CONTINUTUL RESPECTIV
    Cel mai important lucru insa este reactia doamnei Udrea - "povestea Wikileaks continua.
  • -2 (2 voturi)    
    Super... (Duminică, 27 martie 2011, 10:55)

    Gigi Kent [utilizator]

    ...in urma lecturarii celor 68 de comentarii de mai sus am avut pentru 2 secunde o ezitare: am fost aproape convins ca Antonescu e Presedintele in exercitiu al Romaniei sau Primul Ministru si ca a facut multe prostii in aceste pozitii. Am verificat si ... surpriza! ... ma nu e.

    Valul de "laturi", cele mai multe provenind de la persoane nu prea inzestrate intelectual este justificat intr-o singura cheie ... Antonescu nu a vrut sa intre in cardasia penalo (UNPR) - antinationala (UDMR) - corupta si incompetenta (PD) aflata acum la putere. Se umfla fierea in portocalii de nervi :))

    Nici o problema. De fapt alternativele la alegerile din 2012 sunt: fie votezi USL si ai o alegere constienta in a aduce PSD-ul la guvernare, fie votezi PD (pentru ca urasti de moarte PSD-ul corupt, securist si comunist bla bla etc) si ai garantia (ca in 2008) ca va aduce dl. Basescu PSD-ul la guvernare. Grea dilema ... mai ales ca PSD-ul oricum va ajunge la guvernare. De fapt unii (PD-ul) sigur ma prostesc pe fata (ca de atatea ori pana acum) pe cand ceilalti macar imi spun ce vor face si cu cine.
    • +1 (1 vot)    
      Gigi, tu esti? (Duminică, 27 martie 2011, 15:25)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Chiar crezi cu tarie ce spui?
      Numai si pentru ca a inceput sa miste ceva in justitia aia (cel putin la nivel de procurori) si tot as fugii ca de dracu de surogatul asta de USL.
      A, ca toti politicienii nostrii sunt o apa si'un pamant, asta-i adevarat. Macar acum insa, sub Base/Boc, parca ceva se misca in DNA-ul ala. Mai mult, cand cineva si-a asumat riscul unor masuri ne-populare ca sa iasa dintr-o criza economica mondiala, stiind ca se apropie alegerile, da-le ceva credit.
      Gigi (sper ca tu esti), urez sincer noii coalitii inca un mandat in opozitie, daca nu pentru altceva macar pentru spectacolul in care se vor musca precum cainii, dupa alegereile pierdute...
      • 0 (0 voturi)    
        Din ... (Duminică, 27 martie 2011, 22:56)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        ... punctul meu de vedere miscarea DNA-ului si a Parchetului in sensul intereselor domnului Basescu si camarilei sale nu inseamna ca brusc justitia a inceput sa functioneze.
  • +2 (2 voturi)    
    Crin (Duminică, 27 martie 2011, 12:40)

    Gabi M [utilizator]

    ne-a demonstrat ca este deja paranoic de cand tot striga "Jos Basescu,Jos Boc!"Iar despre saracia noastra sa nu vorbeasca el care are bani!Sa-i aduc aminte nunta cu fosta amanta facuta in strainatate si cadourile primite?Iar ca sa spui ca te aliezi cu PC-ul trunatorului Felix si cu PSD-ul lui Iliescu si Nastase ca sa cureti mizeria demonstreaza ca nici minte nu are!Pai tocmai cu partidele astea care au in frunte asemenea"mizerii" vrei sa cureti mizeria?!Mi-e mila doar de cei care mai sunt liberali adevarati(daca mai sunt!) care au ramas in PNL!
  • +1 (1 vot)    
    crinel (Duminică, 27 martie 2011, 14:37)

    spaniolul [anonim]

    Ar fi semn de insanatosire dandu-ti seama ca ai inceput sa devii paranoic. De fapt esti un exemplar banal, un simplu polirepetent cu fite. Stai in spate ca nimeni nu te baga in seama!
  • 0 (0 voturi)    
    Fii multumit........ (Luni, 28 martie 2011, 13:51)

    Felix cipriotul [anonim]

    ........s-ar putea ca in 2012 - 2013 sa nu mai scrie nimeni de tine , sau in orice caz nu cei mari , ca nu vor avea de ce sa te bage in seama , poate doar vei fi din cand in cand invitat la Protectorul si Mentorul tau sa mai vorbesti de Basescu , asta ca sa-ti achiti nota de plata in natura , dar s-ar putea sa-ti piara cheful


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri