Constantin Nita (PSD): Nu ne facem mari iluzii in privinta motiunii. PDL da dovada de lasitate

de RFI     RFI Romania
Miercuri, 16 martie 2011, 11:09 Actualitate | Politic

Opozitia nu-si pune "nici o speranta" in eventualii parlamentari din arcul guvernamental care ar putea vota motiunea de cenzura de miercuri, 16 martie, a declarat la RFI vicepresedintele PSD, Constantin Nita. El a acuzat PDL-ul de "lasitate" si nu a exclus o noua motiune in luna iunie.

Parlamentarii PDL dau dovada de "lasitate", daca se abtin de la votul asupra motiunii de cenzura pe Codul Muncii, a spus Constantin Nita: "Un gest de lasitate, care demonstreaza ca n-au depasit o anumita stare de fapt existenta in Partidul Democrat Liberal, aceea de a asculta cu sfintenie ordinele stapanului. Nu pot sa cred ca majoritatea senatorilor si deputatilor PDL sunt de acord cu actualul Cod al Muncii. Sunt convins ca intre ei sunt foarte multi care nu sunt de acord".

Vicepresedintele PSD a declarat ca noul Cod al Muncii, asupra caruia Guvernul si-a asumat raspunderea in Parlament, reduce sindicatele la tacere: "Nu suntem de acord cu desfiintarea contractelor colective de munca. E inacceptabil sa diminuezi rolul sindicatelor intr-o societate democratica. Principalul scop a fost acela de a aduce sindicatele la tacere si de a nu le mai da posibilitatea sa se exprime in mod public, asa cum o faceau pana in prezent".

Nita nu-si pune sperante in eventualii tradatori din arcul guvernamental.

Motiunea de cenzura intitulata "Codul Boc - salarii mici, somaj mare, firme falimentate" va fi dezbatuta si apoi votata miercuri de parlamentari.

Motiunea a fost introdusa, saptamana trecuta, de opozitie dupa ce Executivul si-a angajat raspunderea pe noul Cod al muncii. Cei 210 de semnatari ai documentului critica Executivul, afirmand ca acesta are ca singura filosofie economica taierile de venituri. Daca motiunea de cenzura va fi adoptata, Guvernul va fi demis.

Confederatiile sindicale au anuntat ca vor ataca noul Cod al muncii la Curtea Constitutionala, daca motiunea de cenzura va fi respinsa.

Citeste mai multe declaratii ale lui Constantin Nita www.rfi.ro.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2026 vizualizari

  • +10 (12 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 16 martie 2011, 11:14)

    florin [anonim]

    cand a fost vacaroiu si bombonel la palatul victoria ai vostri comunisti la putere ati votat vreo motiune a opozitiei?!
    asa ca dle impozit forfetar ciocu mic si capul in nisip
  • -10 (12 voturi)    
    normal ca nu are... (Miercuri, 16 martie 2011, 11:17)

    me [anonim]

    pdl deja a trimit mita in cateva judete... (a se citi bani pentru constructia de centre sportive la sate -> adica bani multi care se pot fura usor), surprinzator numai la membri pdl...

    nu ca psd sau pnl ar fi facut altceva in asemenea situatii...

    asta ne e nivelul, si cred ca vor trece inca 20 de ani (minim) pana cand o sa incepem sa ne revenim si noi pentru ca, normal, hotii pica cel mai greu

    daca tot au probleme japonezii, nu vin mai bine la noi?! poate mai invatam si noi ceva... nici nuste nemti nu ne-ar prinde rau
    • +5 (5 voturi)    
      lumineaza-ne te rog (Miercuri, 16 martie 2011, 12:39)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui me

      de unde ai informatii ca s-au trimis bani "surprinzator numai la membri pdl"

      eu stiu ca va place senzationalul ca la OTV dar aici mai ai nevoie si de argumente.
      ai ceva cifre, date legate de aceasta... minciuna?

      daca tot invoci japonezii, poate inveti cum e sa nu manipulezi aiurea :)
    • +6 (6 voturi)    
      Amice, defineste lasitatea! (Miercuri, 16 martie 2011, 14:06)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui me

      Lasi sunt cei care initiaza o motiune, dar nu o sustin!
      Lasi sunt cei care promit desi nu au nici cioara de pe gard.
      Lasi sunt cei care sunt corupti, dar spun despre altii ca sunt! (bombo, mazare, branisteanu, oprescu...)
      Lasa/ma cu propaganda ieftina!
      Nici la gaini nu mai tine!
  • +7 (7 voturi)    
    Lasitate (Miercuri, 16 martie 2011, 11:23)

    Ovidiu [anonim]

    PSD a criticat parlamentarii proprii care au dezertat la PDL, dar au gasit circumstante atenuante pentru cei ce au facut miscarea inversa..Si acum e la fel, cind vor fi in aceeasi situatie, vor face la fel..Abia astept sa ii aud :) cum vor spune ca e altfel..
  • +13 (15 voturi)    
    Motiunea din iunie pentru ce mai e? (Miercuri, 16 martie 2011, 11:24)

    Marean [anonim]

    Parlamentarii nostri au devenit clarvazatori. Cel putin in privinta motiunilor de cenzura.
    Daca prin modificarea constitutiei s-ar elimina aceata 'unelata' ce ar mai face?
    In ultima vreme nu au facut decat motiuni de cenzura.
    Sunt precum Cocosila, din Morometii...

    doar ca ei au 'cheltuielile' asigurate de la buget, si nu au nicio grija...doar 'yap,yap,yap..' sau 'bla, bla, bla...'...ca banii vin oricum si burtica creste si ea.
  • +21 (21 voturi)    
    rasilor (Miercuri, 16 martie 2011, 11:26)

    razvan [anonim]

    Pai nu ti-e ma rusine sa ii faci pe aia lasi ca nu voteaza cand voi nu sunteti niciodata acolo cand se voteaza ceva legi noi ?
    Sunteti de rasul lumii cu motiunea voastra si cu toti prostii pe care ii aduceti cu autocarele sa faca "miting".
  • +17 (17 voturi)    
    o secunda domnu'... (Miercuri, 16 martie 2011, 11:27)

    zone [utilizator]

    Cateodata pareti cu bun simt si oarecare logica cand vorbiti, doar cand imbracati haina demagogiei de partid, deveniti brusc si amnezic. Nu asa a procedat opozitia la votul pentru aprobarea arestarii lui musiu Pasat? Atunci abtinerea de la vot era perfect justificata.... Ce va mai place curvasaria......
  • +11 (11 voturi)    
    asta vorbeste de moralitate in politica (Miercuri, 16 martie 2011, 11:29)

    asta vorbeste de moralitate in politica [anonim]

    asta vorbeste de moralitate in politica, de rasul curcilor, parca nu am vazut ce se intampla in Romania de 20 de ani..
  • +15 (15 voturi)    
    PSD da dovada de ipocrizie. (Miercuri, 16 martie 2011, 11:30)

    mircea [anonim]

    Asa cum a facut si cu propunerea legislativa de scutire a liderilor de sindicat nationali de controlul averilor.Apropo,de cand si cu ce ocazie au dreptul actualii lideri de sindicat sa administreze averea fostului UGSR?Aceasta a fost realizata de actualii pensionari(cu exceptia celor cu pensii speciale care nu au contribuit) si ar trebui administrata in folosul pensionarilor.Liderii de sindicat nationali mai fua odata si din administrarea averii UGSR.Atunci pe cine apara PSD?Ce fel de social democratie sustin ei?Salariatii nu sunt aparati.Pensionarii nu sunt aparati.De fapt PSD ii apara pe hoti finnd proaspete in amintire amenintarile unor lideri PSD la adresa justitiei.
  • +15 (15 voturi)    
    aoleoo... (Miercuri, 16 martie 2011, 11:31)

    Florin [anonim]

    nea Nita...pai atunci de ce ati mai depus-o?...ati mai adus si o gramada de <sindicalisti> in Bucuresti...
  • +9 (9 voturi)    
    ? (Miercuri, 16 martie 2011, 11:37)

    iorgos [anonim]

    Intrebati-l pe Nita daca stie diferentele dintre Codul Muncii propus de guvern si varianta sustinuta de opozitie ! Pot paria ca nu le stie nici el , nici Ponta si nici Crin !
  • +9 (9 voturi)    
    tu vorbesti de lasitate, dl Nita? (Miercuri, 16 martie 2011, 11:43)

    bancher [anonim]

    Nu PSD-ul a inventat masinaria de vot?? Nu parlamentarii PSD vitau la gramada orice lege, orice ordonanta data de Vacaroiu cand parlamentul era in concediu, orice amendament de lege, respingea la gramada orice motiune?
    Ma ia rasul cand te aud ca vorbesti de lasitatea altora, cand voi ati inventat-o.
  • +3 (3 voturi)    
    Jos motiunea! (Miercuri, 16 martie 2011, 12:01)

    Mih. [utilizator]

    Nu-i nici curaj, nici lasitate, e opinia mea.
  • +8 (8 voturi)    
    La ce va asteptati? (Miercuri, 16 martie 2011, 12:06)

    IDT [utilizator]

    Daca nu va faceti iluzii stimati uslasi, de ce ati mai initiat motiunea? De ce mai faceti atata tambalau cu toate vuvuzelele voastre din media si mai ales pe la penibilele antene si irealitati? Aveti usile, si cont deschis permanent la moguli? Care pe cine serveste de fapt? Voi pe moguli, sau mogulii pe voi? De ce nu le spuneti oamenilor ca ii scoateti in fond degeaba in strada? Poate aveau ceva mai bun de facut. Lor nu LE VINDETI ILUZII? Pe cand urmatoarea motiune? Si nu omiteti sa pregatiti din timp si mobilizarea, pentru ca spectacolul sa fi complet. La sforarii nu va intrece nimeni. Oricum nu ma mai astept la nimic serios de la voi. Si ma bucur ca mai musca foarte putina "prostime" din momelile voastre. Ait intrat cam devreme in panica, "aliatilor"!
  • +3 (3 voturi)    
    Motiune (Miercuri, 16 martie 2011, 12:17)

    Speranta [anonim]

    De ce sa plece BOC ?
    Sunt mai multe motive pentru care ar trebuii sa plece, dar cel mai principal este acela ca opozitia a nu mai are timpul necesar pentru a huli masurile si legile date de guvernul Boc, pentru ca efectele au inceput sa se vada, au oboist sa mai stea in opozitie visand la ziua in care vor avea acesul total la ciolan, nu mai pot tergiversa la nesfarsit dosarele in justitie, dragii de moguli sa fie obligati sa-si plateasca datoriile catre stat, nu ca asta e prea mult !
    Ce nevoie are aceasta tara de acest om onest, cinstit, care sa indure cu stoicism toate mitocaniile si mizeriile celor din opozitie, liderilor de sindicat si mogulasilor afiliati.
    Nu ! Categoric !Nu ne trebuie asa ceva !
    Sa plece Boc si sa vina vremurile bune de odinioara cand nu aveam nici criza, nici moguli, nici dosare, nici alte mizerii (erau ascunse bine )si era liniste si bine!
  • +2 (2 voturi)    
    Cata nerusinare!!!! (Miercuri, 16 martie 2011, 12:22)

    Andradda [utilizator]

    Acesti ipocriti de la PSD si PNL au nerusinarea sa-i acuze pe altii ca ar fi nister slugi care asculta orbeste ordinele stapanilor!
    Adica tocmai sclavii lui Porumbacu si ai lui Ponta au nerusinarea sa puna aceasta problema pe tapet!
    Ce adunatura penibila aceasta USL!
  • +2 (2 voturi)    
    Una din marile "calitati" ale.... (Miercuri, 16 martie 2011, 12:29)

    Rescatorul [anonim]

    Uniunii Socialiste a Lichelelor (USL) este ipocrizia. De altfel, prin semnarea acestei motiuni, PNL si-a intarit, in mod irevocabil si definitiv, doctrina sa de stanga. PNL sa termine cu minciunile; este evident un partid de stanga.
  • +2 (2 voturi)    
    Hectare mici si mijlocii (Miercuri, 16 martie 2011, 12:30)

    avatar [anonim]

    Cucoane Nita matale ai mari dificultati cu aritmetica de gimnaziu cand ai fost ministru in guvernarea PD-L & PSD ai dovedit ca te cam incurci in m.p.cu multipli si submultipli lui,in schimb cand a fost sa va lansati Dabuleanulin campanie prezidentiala ati invocat deranjamente la Protocol pe motiv ca i s-a dat peste labele paroase lui VOICU CATALIN tatal mafiotilor si manevrantul judecatorilor corupti printre care si Florin Costiniu -Spagaru si ati sters-o ca niste lasi de la guvernare.Acum dai pe dinafara cu etica unuia provenit din cel mai corupt partid politic din Romania.Ma faci sa rad in hohote mai Nitu Hectare mici si mijlocii.
  • +1 (1 vot)    
    asta cu lasitatea chiar e misto (Miercuri, 16 martie 2011, 12:41)

    sucaa [utilizator]

    pai cand a fost vb de trimis un pdl in proces acest individ s-a abtinut de la vot.
    sau cand ei se abtin nu se cheama lasitate si eroism? :)

    cata ipocrizie...
  • +1 (1 vot)    
    farisei (Miercuri, 16 martie 2011, 12:58)

    gimilica [anonim]

    Se introduce lasitatea ca tema in discutie. Este o tema falsa. Legat de mita din judete, iarasi e o aberatie: faceti un mic calcul la infrastructura si vedeti ca OPOZITIA (USL) a primit cam 43% din bani, mai putin ca puterea. Ceea ce nu se ia in calcul este ponderea primarilor puterii si ai opozitiei, unde cred ca sunt mai multi de la putere.O alta manipulare este legat de alocarea banilor pentru baze sportive etc. unde nu ni s-a prezentat un grafic ci doar ni s-a spus ca PDL este in frunte adica pe locul 3 din 5. Pai eu cred ca e chiar spre coada nu in frunte. PDL nu este perfect, dar nici noi nu suntem atat de prosti incat sa acceptam manipulari pe TV. Eu sunt angajat la privat iar sindicatul nostru asa mic cum este stie sa negocieze asa ca noul cod al muncii ne va afecta mai putin. Problema e ca bugetarii se vor apropia de un sistem de lucru asemanator cu cel de la privat ceea ce nu le convine.
  • +2 (2 voturi)    
    unde a fost USL ... (Miercuri, 16 martie 2011, 12:59)

    Cipi [anonim]

    Unde a fost USL cand s-a votat trimiterea in judecata a lui Pasat...
    Raspundeti cinstit la aceasta intrebare .. si apoi faceti pe minorositele moraliste

    Toti sunte-ti o apa si-un pamant.. IPOCRITILOR
  • +2 (2 voturi)    
    Intrebare (Miercuri, 16 martie 2011, 13:21)

    gimilica [anonim]

    Am si eu o nelamurire, cand opozitia se cheama USL si cand se numeste PSD, PNL, PC? Intreb asta pentru ca am vazut repartizarea banilor pe partide la opozitie cand opozitia este inregistrata oficial ca USL, un tot unitar. La TV apare un reprezentant al puterii si doi reprezentanti ai opozitiei (unul de la PSD si unul de la PNL) la care se adauga moderatorul, Ciuvica, un lider de sindicat, Pricina si B. Chireac tot de partea opozitiei.
    Nita vorbeste in numele USL sau PSD? sau folosesc toate denumirile ca sa para mai multi? La noi s-a daramat un bazin de inot lasat in paragina de dupa 90; daca Elena Udrea aloca bani pentru reabilitarea lui o sa sara toate televiziunile prietene pe ea, dar noi avem nevoie de bazin.
  • +2 (2 voturi)    
    Romania in hazna (Miercuri, 16 martie 2011, 13:27)

    oilman [utilizator]

    La ce lasitate se refera onorabilul senator bolshevik ? Daca alianta Voiculescu stie asa bine ca motiune nu trece, n-ar fi oare mai bine sa-si foloseasca energia pentru a sluji contribuabilul roman si nu sa se joace de-a motiunes ? Care e scopul motiunii, altul decit de a nu lasa coalitia de la putere sa guverneze ? Si, in afara de continuarea stupida a singurul proiect pe care PSD, PNL si voiculescu l-au gindit - 'Jos Basescu' - care e luminita de la capatul tunelului pe care o vede senatorul PSD ? Sa bage romania si mai adinc in haznaua in care au ingropat-o 50 ani de bolshevism plus inca 20 ani ... de post-bolshevism mafiot ? Schizofrenia politica de care da dovada opozitia mafiota nu este nici pe departe leacul de care are nevoie romania pentru a se vindeca de ranile adinci lasate de mostenirea bolshevika
  • +1 (1 vot)    
    ce e mai rau? (Miercuri, 16 martie 2011, 13:39)

    pyxy [anonim]

    Ce e mai rau : sa stai in banci si sa nu votezi sau sa stai pe holuri si sa nu votezi , dl.Nita?
    Eu cred ca ar trebui prin lege ca cei care lipesc de la vot sau sedintele Parlamentului sa fie dati afara la doua absente nemotivete si de asemenea sa nu fie platiti (probabil ca saracul Crin ar fi falimentar).
    Principalul motiv pt care s-a ajuns aici este dispretul parlamentarilor pt regulament.Eu as impune ca orice vot final sa fie SECRET,cu adevarat SECRET .Cine isi arata votul sa fie exclus din Parlament.
    Vad o multime de politicieni care spun ca nu e normal sa se angajeze raspunderea Guvernului de atitea ori.De ce nu ne spun ei clar care lege se incalca prin aceste asumari ?
    A auzit cineva de o initiativa care sa schimbe legea astfel incit sa se impuna o limita la asumarea raspunderii?
    • 0 (0 voturi)    
      vot (Miercuri, 16 martie 2011, 14:29)

      gimilica [anonim] i-a raspuns lui pyxy

      Sincer in camere sau in plenul camerelor reunite cred ca votul trebuie sa fie la vedere. Votul secret trebuie sa fie la alegeri pentru noi cetatenii, dar in Parlament e bine sa vad cum voteaza alesul inimii mele sa ma conduca. In comisii nu poate fi secret ca acolo se presupune ca sunt specialisti. de ce nu trebuie sa fie secret? pentru ca altfel se fac tot felul de jocuri de culise si se voteaza dupa aranjamente intre parlamentari din toate partidele.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă