Crin Antonescu (PNL): Facem apel la o sustinere publica pentru motiunea de cenzura

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 14 martie 2011, 13:37 Actualitate | Politic

Presedintele PNL, Crin Antonescu, co-presedinte al Uniunii Social Liberale, a facut un apel luni la o sustinere publica din partea tuturor celor interesati a motiunii de cenzura initiate de opozitie dupa asumarea raspunderii guvernamentale pe Codul muncii, transmite Agerpres. Opozitia a depus martea trecuta motiunea de cenzura intitulata "Codul Boc - salarii mici, somaj mare, firme falimentate". Documentul, care a fost semnat de 210 parlamentari ai Uniunii Social-Liberale, a fost prezentat miercuri, in plenul reunit al Camerei Deputatilor si Senatului, urmand ca pe 16 martie, de la ora 15.00, sa fie dezbatuta si votata. Martea trecuta, Guvernul si-a asumat raspunderea in fata Parlamentului asupra legii de modificare a Codului Muncii.

"Vom sustine aceasta motiune de cenzura cu toata seriozitatea. (...) Intr-un mod special, facem apel la o sustinere publica, in zilele care au mai ramas pana miercuri, din partea celor direct interesati - sindicate, patronate, categorii de angajatori si angajati -, ca si din partea tuturor celor care considera ca mai are rost, in Romania, sa existe un Parlament si minime elemente democratice", a afirmat Antonescu.

Cinci confederatii sindicale vor organiza un miting de protest in Piata Constitutiei, pentru a coincide cu ziua in care va fi dezbatuta si votata in Parlament motiunea de cenzura introdusa ca urmare a asumarii raspunderii Guvernului pe Codul muncii. De asemenea, trenurile nu vor circula timp de doua ore, in 16 martie, cand sindicalistii de la Federatia Miscare Comercial au anuntat greva de avertisment.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2935 vizualizari

  • +37 (37 voturi)    
    ... (Luni, 14 martie 2011, 13:42)

    luka [anonim]

    Pai domle' nu te mai sustin nici colegii de partid!!!
  • +29 (29 voturi)    
    Da, da... (Luni, 14 martie 2011, 13:48)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    Faceti, faceti, nu-i problema...
  • +32 (32 voturi)    
    Nu zau? (Luni, 14 martie 2011, 13:48)

    Andradda [utilizator]

    O sa se inghesuie "opinia publica" sa-l sustina pe Porumbacu, colaboratorul second-hand al lui Felix!
    Mai va......
  • +37 (39 voturi)    
    da (Luni, 14 martie 2011, 13:51)

    bogdan [anonim]

    In primul rind condul muncii n-are cum defavoriza concomitent si firmele si angajatii. asha ca hotaritiva, ori somaj, ori firme falimentare
    In al doilea rind motiunea aia se voteaza de catre parlamentari, nu de catre sindicate,patronate si alte categorii. Da' cum tu nu prea dai prin parlament, probabil n-ai aflat inca...
    • -10 (10 voturi)    
      raspuns (Luni, 14 martie 2011, 14:48)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      codul muncii e criticat atat de patronate cat si de sindicate. e un fapt. nu stiai?
      motiunea se voteaza de catre parlamentari, care trebuie sa reprezinte interesul si vointa votantilor. deci in mod normal, despre parearea lor, (tu te referi la sindicate, patronate, alte categorii) trebuie tinut cont.
      • +11 (11 voturi)    
        criticat de patronate (Luni, 14 martie 2011, 15:43)

        sadasd [anonim] i-a raspuns lui ioan

        o fi criticat de patronatele inventate de PSD!!!
        ca daca au inventat sindicate, de ce n-ar inventa si patronate?
      • +4 (4 voturi)    
        ce patronate? (Luni, 14 martie 2011, 17:51)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        poate de liderii de sindicat care au cate 5 firme de caciula (fara a rudelor de gradul 2 care sunt nasite tot de ei).....
        Dinu Patriciu sustine cu amandoua mainile acest cod.....si cred ca toti patronii ce vor performanta il sustin...
    • 0 (0 voturi)    
      info ...q.e.d. (Marţi, 15 martie 2011, 12:28)

      ConstantU [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      pentru informarea ta: cind o firma da faliment (si asta s-a intimplat de peste o suta de mii de ori in ultimii doi ani in romanica) salariatii sint dati afara, adica devin someri...q.e.d.
      • 0 (0 voturi)    
        Si care-i legatura? (Marţi, 15 martie 2011, 12:43)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui ConstantU

        Pai firmele alea au dat faliment pe vechiul cod al muncii. Si au dat faliment in primul rind din cauza crizei.
        Intrebarea mea era alta:
        Cum va determina noul cod al muncii mai multe falimente decit vechiul cod?
        Sau cum poate fi o lege care reglementeaza relatiile dintre angajat si angajator in defavoarea ambelor?
        Sau care-s paragrafele din noul cod al muncii care vor determina firme falimentare.

        Astept raspuns
  • +30 (30 voturi)    
    apel (Luni, 14 martie 2011, 13:52)

    alina [anonim]

    apel catre toti TRANTORII din romania, UNITI-VA
    :)))))
  • +40 (40 voturi)    
    Sunt sanse sa fiu in piata sa sustin motiunea... (Luni, 14 martie 2011, 13:53)

    ion [anonim]

    Sunt sanse sa fiu in piata sa sustin motiunea tot cam atatea cate sunt sa fie domnul Antonescu intr-o zi de luni in parlament.

    Adica nule.
    • +20 (20 voturi)    
      Bine spus!!! (Luni, 14 martie 2011, 14:02)

      legolas1979 [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Nici eu nu puteam sa o spun mai bine!!!
    • +28 (28 voturi)    
      Răsplata istoriei (Luni, 14 martie 2011, 14:07)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Am speranţa şi convingerea că istoria îi va plăti cu vârf şi îndesat pentru dezbinarea pe care o fac între oameni. Nu ştiu cum nu pot să-şi dea seama cât de ridicoli sunt. La fel de grav e că o bună parte a românilor nu se prind de asta... pe Hotnews am senzaţia că totul e bine, dar când aud în stradă poziţia oamenilor... mă apucă depresia gândindu-mă la viitoarele alegeri.
      Românii ar trebui să se întrebe un singur lucru, gândindu-se la "soluţia" oferită de USL: au reuşit conaţionalii noştri să se unească vreodată în scopul binelui comun? Singurele performanţe (negative, de asemenea) au fost în comploturile împotriva domnitorilor...
      • -13 (13 voturi)    
        strada vs hotnews? domnitor? (Luni, 14 martie 2011, 14:53)

        ioan [anonim] i-a raspuns lui Iorest

        "pe Hotnews am senzaţia că totul e bine, dar când aud în stradă poziţia oamenilor" - asta nu-ti da amcar de gandit? inseamna ca majoritatea e umilita, deznadajdiuta, nemultumita.
        "comploturile împotriva domnitorilor... " - nu suntem o republica parlamentara? aa, parlamentara nu. dar macar republica? nici? realitatea te duce cu gandul la vechii domnitori? sau totalitarism?
        intentionat ai prezentat mai ascuns aceste 2 lucruri in comentul tau, ai pacalit votacii si-ai primit puncte?
        • +8 (8 voturi)    
          // (Luni, 14 martie 2011, 16:06)

          Iorest [utilizator] i-a raspuns lui ioan

          1. Nu, pe hotnews comentatorii sunt informaţi şi culţi (faţă de alte site-uri, unde m-am îngrozit cum scriu chiar şi din punct de vedere gramatical). Pe stradă sunt mulţi consumatori de irealitatea, ceea ce mă sperie.
          2. Ai fost ambiguu în treaba cu totalitarismul, aşa că nu am înţeles nimic, aşa cum nici dumneata nu ai înţeles nimic din postul meu. Reciteşte-l şi gândeşte la rece situaţia actuală.(editat de HotNews.ro)
        • +8 (8 voturi)    
          Nu (Luni, 14 martie 2011, 16:23)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui ioan

          Inseamna ca majoritatea e needucata, incompetenta si delasatoare. Asta inseamna Ioane.
          • -2 (2 voturi)    
            ai dreptate, du pana la capat. (Luni, 14 martie 2011, 16:51)

            ioan [anonim] i-a raspuns lui bgd

            daca majoritatea populatiei e rea (intr-un cuvant), conducatorii au grija de interesul (nu vointa. vointa poate fi gresita, ca-i needucati, etc) majoritatii si actioneaza spre binele ei.
            as putea fi de acord cu asta. majoritate rea- noroc ca are conducatori buni. insa in situatia in care s-ar vedea ca prostii, sunt bine condusi.
            suntem bine condusi? acum ca sa poti raspunde ne-ar trebui un etalon. e corect sa luam celelalte state. nah, pai noi tot ramanem in urma. nu-i bine.
            sa luam oare ca etalon Romania de acum X ani, sa vedem ca acum e mai bine? chiar daca ne e, viteza progresului nu-i suficienta. atletul care se compara pe el cu el, nu ajunge nicaieri. "uite, acum fug 100 m in 11 secunde. acum 1 an fugeam in 12" se minte singur. acum 1 an toti o fugeau in 12 dar intre timp altii au progresat si o fug in 10. el se amageste ca e in progres (dar viteza progresului e insa mult prea mica).
            acum parerea mea, dupa ce m-am gandit la ce-ai scris: da, "majoritatea e needucata, incompetenta si delasatoare", dar asa ne sunt si conducatorii. asta doare.
            • 0 (0 voturi)    
              Pai normal ca asa sunt... (Luni, 14 martie 2011, 20:16)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui ioan

              Conducatorii sunt esenta majoritatii. Si aici nu ma refer la majoritatea parlamentara...ci la majoritatea romanilor, la masele de oameni.
              Nu poti pune un om educat , competent si ambitios in frunte...nu-l voteaza nimeni. In schimb, un om din popor (putin mai evoluta decat restul) are toate sansele. Asta e soarta noastra. Traim printre prosti, lenesi si hoti....
              Ori incercam sa-i schimbam, unul cate unul....ori ne luam bagajelul si plecam la mai bine.
        • +1 (1 vot)    
          Ioane ti-am dat - (Luni, 14 martie 2011, 21:10)

          Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui ioan

          Pentru ca nu am priceput nimic din ce ai scris, cu tote ca pari a fi un baiat bun.... adica bun de lipit afise la USL; ai putea incerca si pe la Vadim.
    • +1 (1 vot)    
      Vin si eu in piata, (Luni, 14 martie 2011, 21:03)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui ion

      dar sa-mi spuna si mie cineva ce se da, ca sa stiu ce fel de sacosa sa-mi iau
  • +24 (24 voturi)    
    Lili Lavrenti Ghiorghi Antonov (Luni, 14 martie 2011, 13:54)

    Vlad Tepes [anonim]

    Face apel la dezordine publica lipoveanu.Motivatia este strict personala.Zilele lui in fruntea PNL sunt numarate.Ar face orice ca sa ramana.Inclusiv dezordine.
    Sugar Daddy Voico isi cere drepturile.
    Antonov a esuat rusinos in politica si a adus partidul lui acolo unde ii este locul.Langa Felix Mircea Voiculescu.
    • +4 (4 voturi)    
      Teatru foarte scurt (Luni, 14 martie 2011, 15:45)

      Cechov [anonim] i-a raspuns lui Vlad Tepes

      Ehee ce vremuri ce vremuri zice Ilici "Nelu" Ilienin .Tavarish Antonov ,dar chemati mineri .De ce nu chemati mineri ? Tavarich Nelu(nelu fiind numele consirativ) au trecut vremurile alea. Sau raspandit tovarasi mineri.Care prin comert exterior,care prin Monaco,care pe la post in top 300.Mujicii daca nu au mineri sa-i conduca nu ies mujicii.Mineri ne trebuie noua zise Nelu plescaind cu satisfactie.Ah ce mineriade mai trageam eu prin 90...Tov.Antonov (cu respect si usor nesigur)...- da nu puteti incerca sa chemati ceva tavarasi revolutionarii....? Brusc Tavarish Nelu se ridica si da furios din maini .Nu... ca aia au intinat idealurile comunismului si s-au burghezit.Traiesc totzi din pensie de revolutionar.Sunt dezgustat.Nu asa ne-a fost vorba.Se rasteste scurt : Ponta du-ma acasa.Ponta supus se apleaca si Tov.Nelu i se suie in carca.Antonov tanguindu-se ...si eu ce fac
  • +25 (25 voturi)    
    pe banii nostri (Luni, 14 martie 2011, 13:56)

    Vuck [utilizator]

    Dormiti degeaba in scaunele Pralamentului iar noi va platim salarii grase dar unii precum Crin Antonescu sau Vadim Tudor nici macar nu-si misca fundul in masina, platita tot de noi, ca sa treaca pe la Parlament si sa doarma in scaunul de acolo nu in patul de acasa.
    O sa va sustinem cand o sa va conformati referendumului si o sa ramaneti 100 buc in toata cladirea aia.
  • +22 (22 voturi)    
    apel din baie? (Luni, 14 martie 2011, 13:59)

    bella [anonim]

    dl.chiulantonescu nu pot sa-i raspund decit asa: hahahahahaha!!
  • +23 (23 voturi)    
    gata, sefu'! (Luni, 14 martie 2011, 14:00)

    NewLevel [anonim]

    Cum termin serviciul ma duc acasa, maninc ceva si vin in Piata Constitutiei ca sa va sustin.
    V-ati prins? SERVICIUL. E locul ala de unde ne luam banii pentru bere si tigari DUPA ce muncim. Piata Constitutiei e in fata Casei Popo(r)ului, nu se poate sa n-o stiti, ati vazut-o in poze.
    • +2 (2 voturi)    
      poate dau o fuga la crashma... (Luni, 14 martie 2011, 17:03)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui NewLevel

      Poate o sa-l sustin de la crashma... de la o bere si cateva tigari.... cat o sa ne mai lase si cu astea!
  • +20 (20 voturi)    
    Povesti de adormit copii.. (Luni, 14 martie 2011, 14:04)

    ProRomania [anonim]

    Ce treaba au sindicatele cu politica? De unde si pana unde hai la mitingul "Votati Motiunea". Daca ar fi venit cu ceva gen STOP Codul Muncii sau ceva asemanator as mai fi zis. Sau le facem jocul politicienilor "Sa plece astia sa venim noi" .Exclus.
    Ce au facut liderii nostrii de confederatii asta vara.....aaa scuze erau in concediu pe banii celor care cotizeaza in speranta unui mediu social mai bun. Au frecat menta decand au inceput negocierile pe codul muncii si acum incearca sa-si mai spele si ei apele...las ca vine prostimea in strada sa dam guvernu jos ca noi nu am fost in stare sa negociem nimic. Ce sa negocieze ei cand sunt cei mai corupti oameni din tara. Presiuni sindicale trebuiau facute de anul trecut pe codul muncii, acum o sa culeaga roadele USL-ul, care vrea oameni in strada cu orice risc, doar sa puna mana pe putere. Cred ca liderii de confederatii au uitat cum se fac negocierile si ce metode trebuie aplicate pt a avea castig de cauza.Dar ce sa ceara ei cand se stiu corupti.Ati vazut mitinguri serioase la noi? De ce nu ? Idee e ca trebuie REFORMA LA SINDICATE SI DUPA AIA MAI NEGOCIEM. O SINGURA CONFEDERATIE CU SINDICATE PUTERNICE SI DOAR DUPA AIA VORBIM DE PUTEREA SINDICALA
  • +18 (20 voturi)    
    la ce ajuta? (Luni, 14 martie 2011, 14:06)

    oldman [anonim]

    sustinerea publica pentru un act parlamentar? tot atatea voturi sunteti in stare sa adunati!
    • +10 (10 voturi)    
      Efectul Realitatii si Antenei 3 (Luni, 14 martie 2011, 14:12)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui oldman

      Sa vedem daca ura contra lui Basescu si PDL indusa de cele doua televiziuni poate coagula o masa critica.
  • +24 (24 voturi)    
    Crin catel de casa la Felix securistul. (Luni, 14 martie 2011, 14:07)

    Mistake [anonim]

    Crin tu care ai tradat liberalismul din Ro. Te poti adresa aliatului tau pentru care ai tradat partidul si ai devenit catel de casa la Felix in gospodarie. Adreseazate lui sa te ajute cu serviciul de instigatori de la antene. Si asa acum daca nu stii ai devenit Crin Antenistul.
  • +5 (15 voturi)    
    Si daca venim in piata, (Luni, 14 martie 2011, 14:07)

    lumi [anonim]

    cine ne mai garanteaza ca nu vor veni altii, pdl-isti sau usl-isti, sau orice, si nu vor face la fel ca slahta asta de hoti! Mi-e teama ca toti nu merg decat pe principiul "da-te la o parte sa ma asez eu" (in fruntea bucatelor) si pe urma iar uita de popor!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Denumirea motiunii (Luni, 14 martie 2011, 14:13)

    bogdan [anonim]

    Arata ce imbecili sunt cei ce au redactat-o. Ori transforma angajatii in scalvi, cum sustin retarzii Ponta si echipa, si atunci firmele vor prospera, ori constrantge angajatorul la prea multe concesii si atunci salariatii vor avea de castigat. Din dorinta de populism au ucis cea mai elementara logica, daca ar mai fi avut-o candva.
  • +7 (7 voturi)    
    sa sustinem pe Criminali si hoti? (Luni, 14 martie 2011, 14:13)

    Florin [anonim]

    adica ce sa sustinem, prietenia cu securitatea, cu denutiatori, cu ce-i care ne-au dat in gat in timpul comunismului.
    Porumbacu e pe ce-a mai buna cale de asi pierde si electoratul care si la castigat cu greu.
    important e ca Dinu Patriciu plateste.
  • +8 (8 voturi)    
    nu stiu care ar fi argumentele (Luni, 14 martie 2011, 14:14)

    ovigeo [anonim]

    acestei motiuni de cenzura ? din punctul de vedere al politicii liberale ; cred ca mai degraba jos Basescu . Trist personaj antonescu , putina decenta d-nle
  • +7 (7 voturi)    
    Antonescu: (Luni, 14 martie 2011, 14:17)

    gba [anonim]

    Antonescu:
    - Caut sustinatori si nu gasesc...
    - Tot publicul sa apeleze la mine! Tot publicul sa apeleze la mine!
    Roman:
    - Ce program aveti?
    Antonescu:
    - Nu stiu eu d-astea!
    • +5 (5 voturi)    
      Update 2: (Luni, 14 martie 2011, 15:42)

      nick [anonim] i-a raspuns lui gba

      Roman:
      - Care este pluralul substantivului "motiune"?
      Antonescu:
      - Aaaa..... doua?
      Roman:
      - Mai ganditi-va, nu se poate sa nu stiti...
      Antonescu:
      - Stiu, stiu! Este "multe"!
      Roman:
      - Ne puteti explica ce este o motiune?
      Antonescu:
      - Aaaa... Este cand oamenii tipa si se joaca cu niste bilute la locul ala mare de joaca unde mie nu-mi place sa merg. Pe urma pe mine ma cheama seara la antena3 si ma pune sa fac frumos la camera si mie imi place.
  • +6 (8 voturi)    
    APEL (Luni, 14 martie 2011, 14:18)

    victor [anonim]

    eu fac un apel la sustinere publica contra antonescu,poanta si tuturor politicienilor.este nevoie de uniune nationala contra spagilor si hotilor statali.
  • +9 (9 voturi)    
    Lui Porumbacu nu-i trebuie trenuri... (Luni, 14 martie 2011, 14:18)

    Andradda [utilizator]

    USLAsii sunt transportati cu autocarele, de fiecare data cand e vb de injurat si de facut circ!
  • -6 (6 voturi)    
    e vorba de vointa politica (Luni, 14 martie 2011, 14:18)

    Bogdan [anonim]

    la cati romani sunt nemutumiti, pacaliti, inselati de acest Guvern kamikaze n-ar fi foarte greu de scos din case cateva sute de mi de romanii. Opozitia nu pare insa destul de determinata sa preia conducerea Romaniei in acest moment sau cel putin asta e sanzatia pe care o lasa...
    In plus chiar daca ar cadea acest guvern la motiunea de cenzura cine garanteaza ca Basescu nu va pune tot pe Boc sau pe altul ca Boc care sa-i indeplineasca intocmai si la timp "viziunile" politice, sociale, economice ....
  • +3 (3 voturi)    
    Cu respect...ce contine acea motiune ? (Luni, 14 martie 2011, 14:45)

    Bobita [anonim]

    Cu respect...ce contine acea motiune (ca argumentatie....dar fara rima sau poezie...caci implicatiile sunt mai ample)?
    Care sunt motivele?
    De ce au aparut?
    Care sunt solutiile la ce se contesta?
    Ce urmeaza dupa aceea, daca mergem pe aceasta cale?

    Doar atat vreau sa aflu.
  • +5 (7 voturi)    
    mă frământă două întrebări (Luni, 14 martie 2011, 14:53)

    visio [anonim]

    și trebuie să îi dau drumul: de ce face apel Antonescu la ”cei interesați”? el pentru ce își ia salariul?
    oricum, l acât de grav a greșit Antonescu cu alianța aceasta nenaturală, mă îndoiesc că va mai putea accede în vreo funcție publică în următorii 15 ani.
  • +9 (9 voturi)    
    instigarea sindicatelor (Luni, 14 martie 2011, 14:58)

    oilman [utilizator]

    Se pare ca instigarea sindicatelor (de fapt mafia sindicala) este metoda favorita a unui lider de dreapta !!!!. Cuplat cu sprijinirea liderilor sindicali de a nu fi obligati sa-si faca publica declaratia de avere. Motiunea de cenzura nu va trece si Crin, Ponta si ceilalti derbedei stiu asta foarte bine - dar depunerea motiunii e parte din proiectul maret 'Jos Basescu' - singurul pe care opozitia a reusit sa-l 'conceapa' pina acum. O tara de tot rahatul - politicieni nemernici si incompetenti care saboteaza o tara ramasa mult in urma europei - alde Crin si Ponta si-ar injunghia si mama pentru o bucatica de ciolan. Rusine
  • +6 (6 voturi)    
    De ce ? (Luni, 14 martie 2011, 15:18)

    Cosmin [anonim]

    Vad ca repetentului Antonescu nu ii este rusine sa sustina, alaturi de partidul bolsevicului Iliescu si de cel al turnatorului Felix, o motiune de cenzura menita sa rastoarne Guvernul Boc, pentru adoptare celui mai LIBERAL Cod al Muncii !!! Acest Antonescu, nu numai ca nu are nicio legatura cu liberalismul, dar vad ca este foarte consecvent in ingroparea PNL ! De ce este lasat ? Chiar nu mai exista liberali adevarati in PNL ?
  • +7 (7 voturi)    
    sustinere? (Luni, 14 martie 2011, 15:29)

    elis [anonim]

    pai dle Antonescu cand te imbratisezi cu un securist mai vrei si sustinere? Sunt alegatoare pnl dar trebuie sa uit asta nu meritati cei din pnl sustinerea nimanui pt.atitudinea avuta fata de un colaborator al securitatii. Cand a ti fost serios? Cand ii treceti cu vederea lui Voiculescu eticheta de colaborator sau cand nu a ti acceptat ca Mona Musca desi nu a scris nimic securitatii, sa ramana in pnl?
  • +4 (4 voturi)    
    Revolutia Bunului Simt (Luni, 14 martie 2011, 15:31)

    Flo 3009 [anonim]

    Aceasta actiune face parte din aceasta Revolutie ?!?!
    Poate inainte de a cere sustinere, trebuie sa oferiti si dvs. ceea ce a-ti promis acum doi ani alaturi de Geoana :) .....pe cand despartirea de FELIX ?!?
    Astept reactia dvs. pe acest subiect si apoi va sustin !
    Pana atunci ....sa astepti sustinerea si votul meu !!
  • +4 (4 voturi)    
    Nu stiu io d-astea... (Luni, 14 martie 2011, 17:06)

    Raluca [anonim]

    Nu te-a-nvatat nimeni pana acum ca sustinerea celor multi se castiga cu multa munca si corectitudine, nu se cerseste ca milogul, mai repetentule?!...
  • +1 (1 vot)    
    Antonescu (Luni, 14 martie 2011, 18:14)

    costel [anonim]

    Instigarea la comiterea de infractiuni nu se mai pedepseste?Parchetul nu ar trebui sa se autosesizeze si sa-i ancheteze pe Hosu si Antonescu care instiga la comiterea de infractuni?Democratia se face acum cu pietre?Halal politicieni.
    • 0 (0 voturi)    
      da, asa e costel (Luni, 14 martie 2011, 19:55)

      mitur [anonim] i-a raspuns lui costel

      mama, veninosu nostru drag vrea sa iesim in strada

      de ce ?

      nu au bani, cred
      nu ca ii doare pe ei de noi

      la basca in doare
  • 0 (0 voturi)    
    Poate sustinere pubica (Luni, 14 martie 2011, 20:00)

    Mario Popa [anonim]

    !
  • +1 (1 vot)    
    sper ca a ramas inregistrat (Luni, 14 martie 2011, 20:03)

    panfil [anonim]

    ca, in caz de dezordini, sa plateasca.
    asta e indemn la dezordine publica.
  • 0 (0 voturi)    
    In PNL nu mai sunt de multa vreme liberali ! (Luni, 14 martie 2011, 23:02)

    Costika [utilizator]

    Cei ce au ramas sunt doar niste pastratorii ai stampilei si cam atat. Este partidul afacerilor lor , este o gasca care a pus mana pe tot (de ce credeti ca Antonici a tot vrut sa aiba totul sub mana? Sti aprea bine ce are de gand !) ce amintea de PNL si singura alternativa este UN ALT PARTID LIBERAL. Numai ca avem o problema (mare) : ai nevoie de bani pentru asta...
    • 0 (0 voturi)    
      In PNL nu mai sunt de mult liberali! (Marţi, 15 martie 2011, 7:48)

      elisav [anonim] i-a raspuns lui Costika

      Absolut!
      "GREII" partidului nu mai sunt cei cu idei, cu programe, asteptati in parlament sa propuna proiecte,sun cei care s-au imbogatit in afaceri cu statul si acum daca nu au comenzi, fac totul sa puna mana pe putere.Ar pune lider pe oricine care sa-i ajute in aceasta actiune.Nu se uita la bani pentru ca stiu ca dupa...vor primi inzecit.
      Daca le tai si sursele ilicite sunt terminati dar devin hiene flamande,care vor musca din viu.
  • 0 (0 voturi)    
    Sustinere publica? (Luni, 14 martie 2011, 23:41)

    adrian88000 [utilizator]

    Pai daca nu ne-ai spus care articol din noul cod al muncii " transforma angajatul in sclav", ca sa putem verifica afirmatia ta , nu prea merge acum sustinera publica pe care o ceri. Vrei sa te credem pe cuvant , ca si cum ai fi un om de onoare? Nu prea ai onoare. Alianta cu Felix si apararea lui dupa ce a fost dovedit colaborator al Securitatii nu mai lasa loc la dubii. Nu ai onoare!
  • 0 (0 voturi)    
    Motiunea-codul Boc (Marţi, 15 martie 2011, 7:37)

    elisav [anonim]

    Sunt de acord ca PNL nu mai este partid politic de dreapta si este un partid al Mafiei.
    Singurul partid de dreapta este PD.
    Partidele din opozitie au nevoie de sustinerea Capilor mafiei sindicale dar daca Boc le-ar trimite DNA -ul inainte de vot, Bucurestiul ar fi Pustiu.
    Simplificarea procedurilor de angajare/ degajare ar putea creste concurenta pe loc de munca, seriozitatea ,disciplina si mai ales intelegerea ca CV -ul reprezinta oglinda muncii tale in aceasta viata.La Poarta Raiului sa ni se ceara CV-ul pentru a fi triati.
    Le doresc succes lui B&B , mai ales ca daca pird acum,pierd si partidul, care va deveni o ca si celelalte.A existat o jena fata de Boc in partid. Daca pierde la motiune, pirde si presedintia PD-ului si atunci s-a dus si ultima speranta de democratie.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică