UPDATE Emil Boc si Vasile Blaga si-au anuntat candidaturile pentru functia de presedinte al PDL. Boc nu va mai ramane premier - surse

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 13 martie 2011, 20:53 Actualitate | Politic

Emil Boc si Vasile Blaga
Foto: Agerpres
Premierul Emil Boc si-a anuntat candidatura pentru sefia PDL, au declarat pentru HotNews.ro surse care au participat la reuniunea de duminica, precizand insa ca acesta nu va ramane premier pana la Congresul din 14 mai, urmand sa demisioneze dupa motiune de cenzura privind asumarea raspunderii pe Codul Muncii. In aceeasi sedinta, si-a anuntat candidatura pentru presedintia PDL si Vasile Blaga.

Emil Boc va lua decizia finala miercuri dupa motiunea de cenzura, potrivit surselor HotNews.ro. Boc nu a dat prea multe explicatii in legatura cu motivele pentru care intentioneaza sa obtina un nou mandat de presedinte PDL, mai spun sursele citate. "Candidez pentru continuarea activitatii deja incepute", ar fi spus Boc democrat liberalilor.

Cele doua anunturi au fost facute in prima parte a sedintei, la care nu a participat Traian Basescu, sustin surse democrat-liberale. De asemenea, in timpul discutiilor de la Vila Lac1, presedintele Traian Basescu si-a manifestat sustinerea totala fata de premierul Emil Boc.

Consilierul prezidential, Sebastian Lazaroiu, a declarat vineri, pentru RFI, ca este posibila varianta unui premier tehnocrat, cu cabinet politic, sugerand astfel ca Emil Boc ar putea fi inlocuit de la Guvern.
 
Sefii de organizatii au fost convocati duminica in Capitala de catre conducerea centrala la o intalnire la care a participat si presedintele Traian Basescu.

Potrivit unor surse politice, Vasile Blaga este sustinut pentru presedintia PDL de Radu Berceanu (Dolj), Adriean Videanu, Ioan Oltean (Bistrita), Cezar Preda (Buzau), Gheorghe Flutur (Suceava), Gheorghe Albu, Sorin Frunzaverde (Caras Severin).

Conform surselor Hotnews.ro, la capitolul  filiale judetene, in tabara lui Blaga se inscriu Alba, Bihor, Hunedoara, Braila, Ialomita, Galati, Tulcea, Vrancea, Iasi, Botosani, Maramures, Satu Mare, Sibiu, Teleorman, Timis, Olt, Dolj, Gorj, Vrancea, Ilfov precum si din sectoarele 1, 3, 4 si 5 ale Capitalei.

In ceea ce priveste candidatura lui Emil Boc, aceasta ar fi sustinuta, conform surselor HotNews.ro, de catre  Elena Udrea, Roberta Anastase, Raluca Turcan, Sulfina Barbu, Wiliam Branza (PDL Diaspora), Daniel Buda (Cluj), Lucian Bode (Satu Mare). Democrat liberalii care il sustin pe Emil Boc evita sa-si manifeste public optiunile. Liderul PDL Bucuresti, Elena Udrea, a facut un portert robot al candidatului pentru sefia PDL care insa il exclude din calcule pe Blaga.

Sursele citate sustin ca Gheorghe Falca (Arad),  Gheorghe Stefan-Pinalti (Neamt), Florin Popescu (Dambovita), George Scripcaru (Brasov) si Anca Boagiu sunt in expectativa si, in functie de sansele care le vor avea candidatii, se vor pozitiona in tabara castigatoare.

Update: Emil Boc va lua decizia finala miercuri dupa motiunea de cenzura, potrivit surselor HotNews.ro. Boc a evitat sa explice democrat liberalilor motivele pentru care intentioneaza sa obtina un nou mandat de presedinte PDL, mai spun sursele citate.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

10491 vizualizari

  • -20 (30 voturi)    
    Reforma (Duminică, 13 martie 2011, 21:36)

    Andrei [anonim]

    Blaga e candidatul cel mai de viitor pentru PDL. Sunt sigur ca dupa victoria lui la sefia partidului, dreapta autentica cu PNL-ul se va reface. PDL-ul n-are cum sa dea cu piciorul acestei sanse uriase de reformare.
    • +15 (17 voturi)    
      fara Boc ,partidul dispare ,Blaga e corupt (Duminică, 13 martie 2011, 22:24)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      a pune un vames intro functie atat de importanta inseamna ca suntem intro tara fara noima !cand stim cine e numit ,ce face ,cum umbla si cat ia vama ,unde cinstea este singurul articol care lipseste ,cred ca se face o mare greseala cu acest Blaga! daca e ales Blaga presedinte PDL trec la USL imediat!Ponta e un monument de cinste pe langa Blaga!
      • -2 (4 voturi)    
        ”Sursele” mele - NEURONII (Luni, 14 martie 2011, 9:12)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        ....oricat de putini mi-au mai ramas ....imi spun ca Boc va ramane 100% Premier... schimbarea lui de la Guvern e doar o smekerie aruncata
        de Basescu pe piata...la plesneala....nici el nu cred ca mai stie de ce a lansat-o...doar eu
        pot sa va explic.
        *
        Blaga are nu numai sustinerea majoritara
        in partid , dar si ARGUMENTUL folosit candva tot de Basescu impotriva lui, a lui Berceanu si a lui Videanu - cum ca nu e bine sa cumuleze cineva functii majore si la Guvern si la partid.
        Blaga poate zice relaxat: ”Da , buna idee, s-o aplicam si in cazul lui Boc !”
        *
        Probabil tocmai in fata acestei argumentatii
        a jucat Basescu si cacealmaua
        cu demiterea lui Boc de la Guvern....ca sa devina eligibil....adica re-eligibil la partid.
        *
        In realitate Boc , chiar si plecat de la Guvern
        tot atatea sanse - ZERO - mai are sa il invinga pe Blaga la Partid.
        As incat nu il va lasa nimeni sa plece si de la Guvern....pentru ca odata plecat ...riscul unei reorientari a UDMR se mareste
        *
        Desigur eu mi-as dori foarte mult ca Boc sa plece si de la Guvern si sa dea chix si la alegerile din PDL.

        Nu atat din cauza lui
        (desi altcineva decat colegul eneassi mama lui
        nu-l va plange....iar tatal lui Boc
        stiti ce o sa-i faca de Paste).
        Cu un alt Premier - fie el si sustinut de actualul arc guvernamental -nici unul dintre partidele componente nu se va mai simti obligat la loialitate - nici fata de coalitie si nici ...o-ho-ho....nici fata de marele dirijor care calca tot mai des pe coji de banane.
      • 0 (0 voturi)    
        @eneas (Luni, 14 martie 2011, 16:43)

        adi [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Domnule citeste cv lui Blaga si apoi vorbeste. Blaga este inginer si nu vames. A lucrat o perioada ca director la Oradea si s-a implicat in constructia Vamii Bors.
        • 0 (0 voturi)    
          Eneas (Luni, 14 martie 2011, 17:33)

          Nae Camionagiu' [anonim] i-a raspuns lui adi

          Tu nu ai pe nimeni la Oradea? Ce a construit acolo Blaga, o reţea mafiotă? Hai că sunteţi naivi!
    • +3 (7 voturi)    
      wait frate (Duminică, 13 martie 2011, 23:11)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      sub administratia boc toata lumea putea fura lejer si mediocru
      sub administratia blaga vor fura doar mafiotzii sai foarte lejer si la greu
      alegeti intre un mediocru si un expert
    • +9 (13 voturi)    
      las-o ca macane (Luni, 14 martie 2011, 0:04)

      flit [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      actualmente PNL-ul e capusat de bolsevici, cel putin la nivel de CONDUCERE ! Daca vrea sa mai spere o intoarcere la dreapta, PNL-ul trebuie sa aibe puterea sa se curete de infiltratii bolsevici (in frunte cu Crin "Antenescu", Fenechiu si alti slugoi ai Patriciului - tartorul lor) care au pus partidul in bratele lui ilici-kgb. Asocierea cu sekuritul Antenelor - Felix - e cireasa de pe tort, iar infamul Crin nu are cum s-o mai intoarca, fiind pana peste cap bagat in bolsevizarea PNL-lui.
      Asadar chestiunea (stupida) a unei aliante ACTUALE PDL-PNL poate avea originea doar intr-o incercare de contaminare a PDL-lui cu gangrena bolsevica care a mancat deja PNL-ul !!!
      • -3 (5 voturi)    
        Mare ti-e gradina Doamne! (Luni, 14 martie 2011, 9:24)

        tov. GABRINDASVILI [anonim] i-a raspuns lui flit

        "actualmente PNL-ul e capusat de bolsevici..." auzi remarca inteligenta! Seful PDL, fost reprezentant al RSR la Anvers, care avea in dec. 1989, 100.000 de doalri din "buff", oare ce naiba este, nu un bolsevic securist?
        Blaga, Videanu, utc-istul Boc, Oltean si toti smecherasii PDL-isti s-au nascut in 1989, nu?
        • 0 (4 voturi)    
          Te deranjeaza? (Luni, 14 martie 2011, 10:43)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui tov. GABRINDASVILI

          Da, PNL nu este capusat de bolsevici, este capusat de securistii bolsevici si agent KGB si GRU. Vrei exemple? Iti dau imediat. iar, in privinta acuzatiilor pe care le aduci lui Base, daca ai dovezi da-le la parchet. Altfel, poti fi acuzat de tainuire. In privinta lui Blaga si Videanu ai ceva dreptate. dar, in privinta lui Boc, esti total pafarist. Boc este un om corect, cinstit si muncitor. A dovedit, ceea ce nici PSD si nici PNL nu a fost in stare, recte , cu o echipa guvernamentala destul de obscura, sa inceapa reforme serioase si sa schimbe Romania in bine. In curand, efectele benefice se vor simti si in buzunarele noastre. USL (Uniunea securista a lichelelor)+PRM nu va avea nicio sansa la alegerile din 2012. Doar daca va fi blaga presedintele PDL veti castiga. Sper sa nu se intample aceasta nenorocire PDL, nu merita.
        • +1 (1 vot)    
          Ca sa nu existe dubiu?! (Luni, 14 martie 2011, 19:48)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui tov. GABRINDASVILI

          Da, PNL nu este capusat de bolsevici, este capusat de securistii bolsevici si agent KGB si GRU. Vrei exemple? Iti dau imediat. iar, in privinta acuzatiilor pe care le aduci lui Base, daca ai dovezi da-le la parchet. Altfel, poti fi acuzat de tainuire. In privinta lui Blaga si Videanu ai ceva dreptate. dar, in privinta lui Boc, esti total pafarist. Boc este un om corect, cinstit si muncitor. A dovedit, ceea ce nici PSD si nici PNL nu a fost in stare, recte , cu o echipa guvernamentala destul de obscura, sa inceapa reforme serioase si sa schimbe Romania in bine. In curand, efectele benefice se vor simti si in buzunarele noastre. USL (Uniunea securista a lichelelor)+PRM nu va avea nicio sansa la alegerile din 2012. Doar daca va fi blaga presedintele PDL veti castiga. Sper sa nu se intample aceasta nenorocire PDL, nu merita.
    • +10 (10 voturi)    
      blaga? (Luni, 14 martie 2011, 2:00)

      andu2 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      blaga e preferatul usl. se reface hotia cu hotii de la pnl. il stii pe blaca reformator cu sorici si fatuloi in pod? lasa-l ca e ocupat sa il scape pe fostul sef alvamilor si sa ridice caschetele de jos
    • +3 (3 voturi)    
      Blaga (Luni, 14 martie 2011, 8:46)

      Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      O fi Blaga de viitor pentru PDL, dar dacă ajunge la şefia partidului, e clar că nu vom mai afla niciodată cine sunt REGINELE vămilor şi nici nu vom mai şti despre adevărata contrabandă prin vămille noastre...
  • +25 (35 voturi)    
    daca (Duminică, 13 martie 2011, 21:36)

    cipri_ [utilizator]

    Eu am sustinut pdl, dar daca iese blaga presedinte, atunci adio pdl. Normal ca nici cu USL nu poti vota. Sa vad ce optiuni noi (macovei, preda) apar, daca nu, atunci mai bine votez cu udmr!!
    • +4 (4 voturi)    
      In cel mai rau caz (Luni, 14 martie 2011, 7:20)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      Eu voi vota cu un independent (nu stiu inca cine) si sper ca multi sa faca la fel. E singura solutie in situatia de fata.
  • -26 (32 voturi)    
    scapam de Boc??!! (Duminică, 13 martie 2011, 21:39)

    costica [anonim]

    Doamne ajuta!! Aduceti un tehnocrat, aduceti unul care sa stie ce inseamna economia unei tari, ca Boc e paralel saracu'!! dar sa gasiti unul care sa fie si bun prieten cu Basescu, altfel mi-amintesc de perioada Basescu-Tariceanu si cred ca numai asta nu-i lipseste acum Romaniei dupa dezastrul in care a lasat-o Boc..... chiar il schimbati?! nu cred pana nu vad un altul in locul lui, altfel dl Boc e de neinlocuit in ochii Dlui Basescu....oricum, astept explicatiile savante si diplomatice si poleite cand o sa-l schimbati, sa-l laudati cate-a facut si cate-a dres, ca doar d-aia il schimbati NU?! De bun, ce-a fost??!!!!!!!
    • +8 (10 voturi)    
      Aici e vb de viitorul prim Pdel-ist (Duminică, 13 martie 2011, 21:54)

      neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Nu se vorbeste despre un nou prim ministru, desi se spune , ca pana la alegerile Pdl boc va "dispare " din functia de prim - ministru....
      • -4 (6 voturi)    
        "desi" se cam vorbeste, NU ?!! (Duminică, 13 martie 2011, 22:07)

        costica [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

        o spui chiar tu, dar nu inainte de a combate puternic......"va dispare" ???!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Te bucuri degeaba. (Luni, 14 martie 2011, 11:06)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui costica

      Tocmai cand Boc vroia sa-ti dea o functie,sa fii sef,tu te bucuri ca-l schimba.Ti-ai taiat craca.Nu,nu o sa-l schimbe si in plus ,iti garantez ca PDL va castiga alegerile din 2012.Priveste numai ce iese din USL cu Voiculescu securist.Cati crezi ca vor mai vota o asemenea cloaca urat mirositoare?
  • +26 (34 voturi)    
    DA si NU (Duminică, 13 martie 2011, 21:45)

    Mih. [utilizator]

    Daca raman doar cei doi, DA pt Boc, NU pt Blaga.
    • -5 (7 voturi)    
      Da si Nu (Duminică, 13 martie 2011, 22:44)

      Alex_Stef [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

      Si castiga Udrea
      • +2 (2 voturi)    
        Totusi (Luni, 14 martie 2011, 6:57)

        Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Alex_Stef

        Cu Boc mai au sanse si reformistii sa aduca schimbari, cu Blaga, cred ca nu.
        Cu Blaga, singura sansa (nu pt el si vechii baroni), este sa apara mai repede un nou partid, dar asta inseamna ca in 2012 sa castige USL (timp prea scurt pt noul partid sa capete forta si sa adune suficiente voturi).
  • +23 (29 voturi)    
    Sper sa ramana Emil Boc (Duminică, 13 martie 2011, 21:50)

    Daniel [anonim]

    Daca castiga Blaga, PDL ajunge la 10% in cateva luni.
    • -5 (7 voturi)    
      aha (Duminică, 13 martie 2011, 22:04)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      deci cu Blaga creste vreo 2-3 procente, sau cum?
      • -1 (3 voturi)    
        :) :):) (Luni, 14 martie 2011, 9:16)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Da - cu 10% Blaga ii vâră in Parlament - ceea ce nu-i de ici de colo
    • -8 (8 voturi)    
      Dezastru (Duminică, 13 martie 2011, 22:23)

      Atentie! [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Atentie, PDL e deja la 6 %. cifra de 14 % e lansata special de USL pentru a-si demobiliza electoratul
    • -8 (8 voturi)    
      daaaaaaaaaaaa (Duminică, 13 martie 2011, 23:49)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      doamne-ajuta.
  • +10 (14 voturi)    
    relativitatea... (Duminică, 13 martie 2011, 21:50)

    resita31 [utilizator]

    politica... unii au o anumita conceptie de a conduce, altii, o alta conceptie... cert este ca toti au acea conceptie a conducatorului obtuz, care nu reuseste sa vada situatia si prin prisma celui condus...
    asa s-a ajuns si in societate, nu numai in politica...
    dar sub conducerea unui sef bun, ( de S.R.L., de minister, guvern, tara...) respectivul/a departament/structura se dezvolta, nu se reduce... eu, de exemplu, nu sunt persoana potrivita pentru un post de conducere, dar sunt un bun executant... numai ca nu toti au taria sa recunoasca acest lucru si toti vor sa fie la putere (uneori, cu indiferent ce costuri)
    desi, convisi de relativitatea faptului ca ei (toti cei care se lupta sa conduca) detin solutia cea mai buna, in aceste lupte, in randul societatii se ingroasa randurile victimelor colaterale...
  • -15 (21 voturi)    
    Nu stiu (Duminică, 13 martie 2011, 21:57)

    neaga1900 [utilizator]

    Nu imi plac niciunul din cei doi, insa daca de Boc am avut timp sa ma conving, de Blaga inca nu ......Doresc o schimbare-Boc nu poate duc Pdl spre o noua reusita electorala...E uzat...
  • +8 (8 voturi)    
    fara mafie (Duminică, 13 martie 2011, 22:08)

    cucurucu [anonim]

    De departe se vede ca singurul cap limpede este Basescu. Numind un premier tehnocrat presedintele se asigura ca reformele incepute vor continua nu asa cum spunea Buldogul ca "se poate rupe ata sa nu o intindem prea mult".
    Diferenta intre Boc si Blaga este ca unul este prizonier grupurilor de interese politico-finaciare iar celalalt a avut curajul sa propune reforme structurale fara precedent in politica post decembrista.
    PDL trebuie sa aleaga: un Blaga cantonat in trecut cu toata camarila lui(Berceanu,Videanu, Oltean & alti baroni) sau un Boc care va garanta reinnoirea partidului si curatarea lui.
  • -8 (8 voturi)    
    Marele saman ii mai propune un mandat (Duminică, 13 martie 2011, 22:24)

    Boc fata 'n fata cu reactiunea [anonim]

    Se joaca ultima carte pentru Basel. Daca pierde conducerea partidului o sa aiba mari probleme( remember Roman ? ), asa ca Boc obedientul va trebui sa isi anunte candidatura, sa mai salveze situatiunea
  • +5 (9 voturi)    
    Semn rau... (Duminică, 13 martie 2011, 22:28)

    Raluca [anonim]

    Cand vad cat e de cocolosit de catre antene si irealitati, nu pot sa nu ma gandesc ca poate e la fel ca ei...ca e omul lor din pdl...asa ca "3 de DA" pentru Emil Boc...
  • -3 (7 voturi)    
    fara blaga , fluture, pinalti, falca (Duminică, 13 martie 2011, 22:32)

    jean [anonim]

    fara astia pdl-ul nu mai intra in parlament.

    Cine imparte galetile , ajutoarele, cu sigla portocalie ?

    Este o gluma proasta, mai bine cei de la deconcertate dau ultimile tunuri.
  • -9 (11 voturi)    
    PDL=PNTCD (Duminică, 13 martie 2011, 23:14)

    BASE [anonim]

    Oricine ar veni la putere in PDL, soarta partidului este deja pecetluita. Sa le fie tarana GREA, mafioti notorii !
    • +1 (3 voturi)    
      suna-l pe gadea (Luni, 14 martie 2011, 10:14)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui BASE

      dragule, te rog frumos treci pe a3
  • -5 (5 voturi)    
    sunt smecheri amandoi (Duminică, 13 martie 2011, 23:40)

    atreus [anonim]

    zic boc si basescu...
  • +9 (9 voturi)    
    .......... (Duminică, 13 martie 2011, 23:42)

    me [anonim]

    Nu m-ar mira ca base sa le zica PDl-istilor ori cu boc ori treceti in opozitie, reintoarcerea garzi vechi la conducerea pdl ( blaga , bercenu, videanu) o sa duca la scaderea pdl-ului in sondaje.
  • +8 (8 voturi)    
    Abia acum se clarifica (Duminică, 13 martie 2011, 23:44)

    istoric [anonim]

    Boc nu va fi inlocuit ca prim-ministru pana la Congres. Dar, daca pierde, pedeapsa pentru PDL va fi un premier tehnocrat si probabil strans la punga. Aviz aderentilor dlui Blaga.
  • +11 (11 voturi)    
    nu e greu de ales ! deschideti ochii, pdl-isti ! (Luni, 14 martie 2011, 0:32)

    flit [anonim]

    Romanii vor vota CONTRA MAFIEI, contra CORUPTIEI in politica, deci PDL-ul conservator al lui Blaga sa nu se amageasca ca va putea culege electoral meritele muncii lui Boc si Basescu. Blaga reprezinta TRECUTUL in politica, este tipul de dinozaur politicianist care vede in tipul asta de cariera accesul la influenta si bani ! Este OPUSUL reformei in politica, opusul a ceea ce vrea sa faca Basescu si aripa reformatoare a PDL-lui - decisa sa puna politicul in SLUJBA ALEGATORILR, a romanilor! PDL-ul trebuie sa decida calea: bolsevizarea, urmand calea PNL-lui (inghitit de ilici-kgb si hrebenciuci) sau LEPADAREA de compromisuri, stabilindu-se definitiv ca un partid de dreapta autentic si EUROPEAN. Trebuie sa aleaga intre CONTINUAREA torturarii romanilor intr-o tara-spaga si amagirea lor cu vuvuzelele bolsevic-sekuriste, sau TERMINAREA MUNCII lui Boc si Basescu de LIMPEZIRE a apelor in politic si economic, acum dupa ce cei 2 au scos tara dintr-un mare dezastru economic ! Cine a votat ANTI-SPAGA, ANTI-MAFIE, ANTI-BOLSEVISM, a votat cu Basescu, cu Boc, cu Macovei, si NU VA VOTA IN VECI CU Blaga ! PDL-istii sa se gandeasca de 100 de ori inainte sa decida intoarcerea in trecut cu Blaga, spre epoca ilici-kgb !
    • +3 (3 voturi)    
      corect 100% (Luni, 14 martie 2011, 10:27)

      rocitizen [utilizator] i-a raspuns lui flit

      daca iese Blaga presedintele PDL e nevoie ca de aer de infiintarea unui nou partid de dreapta. In momentul acela vor fi 2 tabere in politica: vechi si corupt (PSD,PNL,PDL) si nou cu speranta de a fi cinstit si diferit de ceilalti (Alba ca zapada sau cum se va numi). UDMR se va pozitiona in functie de cine va castiga alegerile ca intotdeauna.
  • 0 (8 voturi)    
    Boc sa ramana premier, iar Blaga presedinte PDL! (Luni, 14 martie 2011, 2:19)

    florian [anonim]

    De ce sa fie schimbat Emil Boc ca premier? Daca pierde postul de premier, logic, il va pierde si pe cel de sef de partid. Daca este adevarat ca Romania iese din criza, atunci Boc sa fie premier in continuare!
  • -2 (4 voturi)    
    rezultate (Luni, 14 martie 2011, 7:04)

    gica contra [anonim]

    rezultatele guvernarii pd-liste sunt cele mai CATASTROFALE din intreaga perioada post-decembrista .
    ultima stupizenie se numeste codul muncii si loveste in sectorul productiv.
    Sindicatele si societatea civila nu au avut nici un cuvant de spus NICIODATA in deciziile acestui partid surd si orb.

    rog publicare
  • -3 (3 voturi)    
    Boc-Blaga (Luni, 14 martie 2011, 7:13)

    Tudorache [anonim]

    O prima intrebare: ce cauta Basaescu, in calitatea lui de Presedinte al Romaniei la o intilnire a unui partid politic? Doi: in momentul in care a simtit ca Blaga are sanse sa cistige presedintia PDL s-a orchestrat operatiunea "VAMI", nu ca ar fi neadevarat ce se intimpla acolo si nu se intimpla de ieri, alataieri dar nu s-a facut nimic, si indirect s-a incercat legarea lor de atitudinea si functiile lui Blaga.
    Blaga pare un tip caruia Basescu nu poate sa-i ordone la orice ora din zi sau noapte sa i-a pozitia de drepti.
    Se v-a vedea ca daca iese Boc operatiunea de mai sus se v-a dezumfla, daca iese Blaga o sa i-se caute cit mai multe legaturi dubioase in asa fel incit
    sa fie demonizat. Acu e important si ce stie Blaga si nu a spus inca.
    Pentru orice om cu o gindire cit de cit este evident ca asta se incearca.
  • -3 (3 voturi)    
    E BUN BLAGA (Luni, 14 martie 2011, 8:20)

    STAN PATITU [anonim]

    Asa cum a spus chiar Basescu Blaga este obisnuit sa ia bataie. A invatat lectia cand a candidat pentru primaria Bucurestiului. El e cel mai potrivit.
    Udrea ar trebui sa candideze pentru primaria Bucurestiului pentru ca la randul ei si sa vada cum e cu 6%... Blaga a adunat mai mult . E mai bun! Vad cum se amagesc PDL-istii, cum cred in minuni. Sa incerce cu vrajitoarele...
  • +4 (6 voturi)    
    A VENIT TIMPUL SA VA DECIDETI!!! (Luni, 14 martie 2011, 9:22)

    cui prodest?! [anonim]

    Prin Coalizarea opozitiei sub umbrela USL, s-a clarificat in sfarsit si posibila optiune de vot…nu mai poate PNL sa umble cu cioara vopsita in campanile si cu declaratii de fatada anti-PSD sa-si mai atraga voturile alegatorior care mai credeau in Liberalism. S-a terminat…cei intre 5% si 7 % din zona nucleului puternic de alegatori PNL au disparut. PDL-ul trebuie numai sa faca 2 miscari esentiale pentru a castiga detasat alegerile:
    1. Realegerea lui BOC ca presedinte PDL (care s-a demonstrate ca om politic cinstit si deschis catre reforma). Asa s-ar redeschide discutiile si negocierile in final catre adoptarea unor criterii de integritate la nivelul partidului (chiar cu pretul trecerii pe linie moarta a tripletei BVB si a domnului Olteanu…cei mai agresivi dalmatieni de la PDL deocamdata).
    2. Numirea unui prim ministru technocrat cu o echipa primenita in guvern, echipa care poate aduce mai multa logica in aplicarea masurilor legislative déjà adoptate. Primavara ar asigura dpdv al lansarii pe toate domeniile a investitiilor mult discutate si totodata pe fondul relaxarii solicitarilor la nivel energetic ar putea fi gasite ceva resurse interne de start astfel incat banii Europeni sa poata fi accesati si cheltuiti cu maxima eficienta (de fapt asta se si urmareste, printr-un primministru technocrat controlul asupra finantelor si programelor de investitii pleaca de la Partid & Clientela). Prin aceasta manevra se poate controla obiectiv si competent orice masura ulterioara in beneficiul populatiei… nu mai vin taieri din venituri ci din taxe…TVA la produsele agricole primare din intern cu effect in scaderea preturilor la alimente si diminuarea importurilor (si a evaziunii) pe astfel de produse (cereal, legume, carne, lapte), taxa unica (creste rata de colectare si misca sistemul bancar…etc) si impozitul pe forta de munca (incurajarea investitiilor straine si cresterea ocuparii fortei de munca).

    Prin atitudine presedintelui se vede transparent ca in cazul alegerii lui Bl
  • -2 (2 voturi)    
    Basescule, ti se pregateste ceva! Ca altfel... (Luni, 14 martie 2011, 11:44)

    Marian Boldea [anonim]

    eu nu-mi explic ezitarile lui Falca si Boagiu, care in mod normal ar trebui sa fie in tabara cu Udrea etc.

    De fapt toata agitatia asta, si nu nu ma refer doar la PDL, ci si la propunerile de modificare a Constitutiei etc., pare sa fie un indiciu ca lui Basescu i se pregateste ceva, iar PDL-ul, la randul lui, se pregateste si el ca, la momentul potrivit, sa se delimiteze de Basescu.

    De urmarit...
  • 0 (0 voturi)    
    Cum isi permite (Marţi, 15 martie 2011, 7:11)

    gigi [anonim]

    Cum isi permite presedintele tarii Basescu sa spuna ca el tine cu Emil Boc? In emisiunea de aseara de pe TVR, Spunea ca Boc e mai bun ca Blaga in functia de presedinte de partid!
    PRESEDINTELE TREBUIE SA FIE IMPARTIAL. Base incalca Constitutia in mod flagrant.
    • 0 (0 voturi)    
      despre pdl (Marţi, 15 martie 2011, 13:36)

      dana [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Pdl are nevoie de o shimbare, e clar. Cate voturi credeti voi ca vor obtine cu actuala conducere? Nu prea multe, haideti sa fim seriosi! Au nevoie de o strategie buna, de alti oameni la conducere ca sa-si revina, sa dobandeasca credibilitate. parerea mea e ca Boc va fi schimbat oricum si probabil ca toti stiu asta, dar pentru imaginea publica e bine sa dainuiasca si concurenta putin :)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică