Radu Mazare (PSD): Romania este condusa de un colaborator al Securitatii, Traian Basescu

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 10 martie 2011, 17:35 Actualitate | Politic

Liderul PSD Constanta, Radu Mazare, a afirmat joi ca Traian Basescu a fost informator al Securitatii si ca el nu mai este interesat sa afle cine a mai fost sau colaborator al acelei institutii, transmite Mediafax. Declaratia lui Mazare a fost facuta in aceeasi zi in care Curtea Suprema a respins recursul formulat de presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, impotriva deciziei prin care Consiliul National de Studiere a Arhivelor Securitatii (CNSAS) i-a dat verdict de colaborare cu fosta Securitatea. Decizia este definitiva si irevocabila.

Intrebat ce parere are despre faptul ca Voiculescu a primit din partea instantei verdictul de colaborator al Securitatii inainte de 1989, Mazare a precizat ca nu mai este interesat de asemenea subiecte.

"Acum 18 ani, cand eram ziarist ca si dumneavostra, tineam in mana registrul cu informatorii Securitatii. In registrul asta era trecut presedintele nostru Basescu, Traian Basescu, ca si informator al Securitatii. Am tinut in mana, am avut in redactie, am si publicat acest registru cu informatori ai Securitatii unde figura presedintele Basescu. Era rezident, deci sef de retea, si ne conduce tara de 6 ani de zile, prost", a declarat liderul PSD Constanta.

Mazare a spus ca "la 20 de ani de la Revolutie nu ma mai intereseaza, in conditiile in care Romania este condusa de un colaborator al Securitatii pe care eu l-am vazut in documentele oficiale, cine mai este si cine nu mai este. Ne intereseaza ca Romania sa mearga bine, ma intereseaza sa facem case, ma intereseaza sa dezvoltam turismul, sa repornim economia. Restul, deja sunt fantomele trecutului".


Citeste mai multe despre   






















2354 vizualizari

  • +29 (35 voturi)    
    rationament beton! (Joi, 10 martie 2011, 17:39)

    curios [anonim]

    deci, daca toti cei ce au lucrat in comertul exterior sunt coaboratori ai Secu, si mama lui Radu Mazare este. Radule esti deci fiu de colaborator! incep sa se explice mai multe chestii, inclusiv apropierea de Iliescu.
    • +17 (21 voturi)    
      raspuns lui curios (Joi, 10 martie 2011, 18:00)

      Chiaburu [anonim] i-a raspuns lui curios

      AI dreptate domnule.Eu tocmai vroiam sa-l intreb pe nazistul asta de Mazare daca nu cumva in registrul cu informatorii securitatii era trecu si el? Nu de alta dar asa cum sustine tot nu mai are importanta.
      Ei draga Mazare eu care am 76 ani sustin ca pe toti ROMANII ii intereseaza si iiva interesa de acesti securisti pana vor disparea cu titii. Astept raspunsul!
    • +15 (19 voturi)    
      Stiri? (Joi, 10 martie 2011, 18:07)

      Trabuc [anonim] i-a raspuns lui curios

      Eu nu inteleg de ce asta e stire? Orice nebun scoate cite timpenie o bagam la stiri? Debilul asta mintal are prea multa atentie din partea presei.
    • +10 (12 voturi)    
      cum sar toti cateii sa il linga pe dulaul Felix (Joi, 10 martie 2011, 18:43)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui curios

      din psd ,din pnl ,din pc ,din munti ,din paduri ,din media ,zeci si sute de pupincuristi defileaza prin media cu iordane ,cu scuze ,cu acuze , cu tromboane ...in apararea lui Mircea ,Felix,Otilia samd ,ca nici el nu mai stie cum l-au botezat parintii...
    • +5 (5 voturi)    
      se intampla ca cei mai multi tipatori (Vineri, 11 martie 2011, 2:49)

      visio [anonim] i-a raspuns lui curios

      sa fie din psd; nu pot sa trec cu vederea aceasta stare de fapt atat vreme cat psd a fost incepartat de la putere tocmai pentru coruptia generalizata; cat despre Mazare, pot spune ca ma dezamageste orasul in care traieste; este prea murdar fata d ecum l-am lasat cu multi ani in urma....oricine, poate verifica ceea ce spun eu.
  • -25 (31 voturi)    
    Nimic nou. (Joi, 10 martie 2011, 17:40)

    haiducul [anonim]

    Numai ca...dosarul a fost spalat de muuuult.
    • +14 (18 voturi)    
      da (Joi, 10 martie 2011, 18:05)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

      si creierele unora la fel
  • -19 (25 voturi)    
    Da (Joi, 10 martie 2011, 17:40)

    gabriel4west [utilizator]

    Ai pus punctul pe l.
    • +18 (22 voturi)    
      Poate pe Y! (Joi, 10 martie 2011, 17:51)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      esti sigur ca esti 4west?
      mie mi se pare ca semeni a 4east!
      cat despre felix, era stiut ca a colaborat, dar nu era oficial!
      mazare... no comment!
      nazisti, comunisti, securisti... numai... flori!
      acum oficial, usl(a) este colaboratoare a securiattii, oficial, este dirijata de comunisti, oficial este de rasul curcilor, oficial sunt de nevotat. toate oficial!
      si toate punctele sunt pe "i"-ul oficial!
      miau, miau, miau...
    • +5 (5 voturi)    
      dap (Joi, 10 martie 2011, 21:02)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui gabriel4west

      pe i de la termenul ce va caracterizeaza, cu mazare in frunte: idiotzi :D
  • +25 (27 voturi)    
    diferenta (Joi, 10 martie 2011, 17:43)

    dsadas [anonim]

    Da, raducule, ai dreptate, doar cu o diferenta:
    felix are o hotarare judecatoreasca definitiva care spune ca a fost colaborator (ce-i drept, il jigneste putin, avand in vedere gradul pe care l-a avut el in securitate), iar basescu e colaborator numai dupa parerea ta.
    Noi avem de ales intre parerea ta si parerea a doua instante judecatoresti.
    Mie nu mi-e greu sa fac alegerea!
    Mars inapoi la Rio, nazisto-socialisto-politrucule!
    • +3 (3 voturi)    
      dupe asta e randul meu (Joi, 10 martie 2011, 19:52)

      porumbacu [anonim] i-a raspuns lui dsadas

      ha ha
  • +21 (23 voturi)    
    . (Joi, 10 martie 2011, 17:44)

    radukku [utilizator]

    Din pacate Constanta e condusa de un om cu tulburari bipolare...
  • +19 (21 voturi)    
    !!! (Joi, 10 martie 2011, 17:44)

    Cris [anonim]

    A facut implozie si asta! Cam tarziu dar era cazul sa faca si el! Sa vedeti cate implozii se vor desfasura in seara asta la televizor. O sa fie comic cum oameni de seama a societatii noastre, vor incerca sa arate cu degetul spre Basescu, Boc, Udrea, PDL. O sa fie super spectacol!

    we lav tu entertain iu
  • 0 (12 voturi)    
    Pomelnicul Securitatii (Joi, 10 martie 2011, 17:45)

    Bonus pater familias [utilizator]

    Numai păcatele nu te lasă să dormi - zice Marin Preda. Doarme bine domnul Presedinte! Traieste bine domnul Presedinte!
  • -16 (20 voturi)    
    Nimic nou coane Mazare.. (Joi, 10 martie 2011, 17:50)

    Cocolores [anonim]

    Ca marinelu a fost informator la Secu se stia demult si era clar de aceea nu se mai face atata tam tam.
    Cu asta(motanul Felix) nu se stia prea bine cum e. Acum s-a stabilt. La fel ca pretinu si colegu marinel.
    • +5 (11 voturi)    
      Aha (Joi, 10 martie 2011, 18:16)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Cocolores

      se stia de mult???si mojicii de la psd&comp nu au avut never ever dovada??!!Nu ti-e rusine???
  • +13 (17 voturi)    
    si p. constanta e condusa de un maimutoi (Joi, 10 martie 2011, 17:52)

    andrei [anonim]

    de ce ar trebui sa apara pe hotnews o declaratie a clovnului astuia?
  • +10 (12 voturi)    
    pastaie (Joi, 10 martie 2011, 17:52)

    colonelu [utilizator]

    @haiducul si gabriel...cred ca voi sunteti spalati pe creier
  • +17 (19 voturi)    
    ride ciob de oala sparta (Joi, 10 martie 2011, 17:53)

    marinel [anonim]

    S-a gasit cine sa comenteze de liderul tarii! Unul care timp de trei mandate fura de rupe pe litoral, conduce prin interpusi, adica mafioti, ca el este mereu plecat cu zmeul, la Rio sau cu sorcova. Fost jurnalist la "contrast", actualul telegraf, stie cind, cum si unde sa manince portia de rahat pentru impresie artistica.
    Cum toate afirmatiile trebuiesc dovedite cred ca nu se va mai plimba liber mult timp "tranpersonalizat" in Che-gargara.
  • +13 (15 voturi)    
    pentru aventurierul neofascist... (Joi, 10 martie 2011, 17:53)

    ovigeo [utilizator]

    numai ca opinia unui astfel de derbedeu e greu de crezut; ma intreb totusi cum de mai primeste votul constantenilor !!!
  • +10 (12 voturi)    
    Carnaval , (Joi, 10 martie 2011, 17:54)

    voltaren [utilizator]

    reactie tipica pentru un politician travestit in clovn .
  • +8 (10 voturi)    
    Ete Partz (Joi, 10 martie 2011, 17:54)

    747 [utilizator]

    s-a trezit sa zica si el ceva...
  • +11 (13 voturi)    
    tipic (Joi, 10 martie 2011, 17:55)

    dan [anonim]

    bine zicea domnul Dan Puric.Politica a devenit ,,vox populi,vox..derbedei,,oare va sta in puscarie vreodata acet individ pentru terenurile retrocedate familiei lui si pentru bugetul Constantei ,amanetat pe zeci de ani buzunarelor hulpave de psd-isti?Problema lui este acum ca nu a avut o expertiza corecta a valorii terenurilor pe care le-a retrocedat catre rude,adica mai precis nu e de acord cu valoarea terenurilor si implicit cu incadrarea in proces si nu faptul ca aceste terenuri nu aveau ,sub nici o forma, cum sa ajunga in proprietatea familiei lui.
  • +11 (15 voturi)    
    Model de manipulare (Joi, 10 martie 2011, 17:56)

    Idealistu [utilizator]

    Se deturneaza atentia de la subiectul in chestiune, ca sa se minimizeze efectele, catre alt subiect, de preferinta din zona adversa. Se invata la scoala de propagandisti !
  • +11 (13 voturi)    
    Ha! (Joi, 10 martie 2011, 18:01)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Bine, bine... dar cum naiba se face ca tovarasul Mazare s-a inscris in PD-ul lui Basescu dupa ce a renuntat la meseria de "jurnalist"???? Pe de alta parte ma intreb cum de a ajuns acel "registru" pe mana unuia ca Mazare si cum naiba se face ca nu si-a facut fotocopii dupa acesta daca informatiile erau atat de importante si puteau avea atatea implicatii? Sau, de ce macar nu a publicat continutul acestui asa zis "registru"? Declaratiile tovarasului excentric de la Constanta nu fac nici cat doua cepe degerate. Pe vorbe nimic nu merge. In justitie, iar Mazare o stie prea bine, se cer dovezi pentru a putea inculpa si mai apoi eventual condamna pe cineva. Iar tovarasul Voiculescu si-a primit verdictul pe baza documentelor si dovezilor irefutabile. Mazare nu face altceva decat sa plimbe vorbe ca sa schimbe subiectul. Nu tine. Moda asta a diversiunilor de a schimba subiectul si de a-l duce in derizoriu tinea exclusiv de metodele fostei securitati de care, personal, cred ca tovarasul Mazare NU este deloc strain...
    N-ar fi deloc rau ca fiscul sa-l ia la intrebari pe acest gainar nazist cu apucaturi de revolutionar cubanez in ceea ce priveste averea pe care a acumulat-o. Poate ne explica si noua cum naiba a ajuns dintr-un amarat de "jurnalist" capul mafiei din Constanta. Cu o avere impresionanta.
    Asadar, pana una alta, pana cand nu vor aparea dovezi, Basescu este curat ca lacrima. Pe de alta parte, pentru cunoscatori, un comandant de nava nu putea fi turnator si nici securist! Fiecare nava, asemeni unei unitati militare, avea la bord un CI-ist care nu era in nici un caz comandantul navei!!!! Cat despre turnatori... acestia erau selectati dintre mebrii echipajului. Lucrurile sunt simple. Daca Basescu dadea declaratii, acestea erau firesti la acea vreme. Pentru oricine parasea tara. Exista si un jurnal de bord, nu? Tovarasul Mazare confunda si amesteca lucrurile intr-un mod premeditat si ordinar. Dar, nu-i asa?, o j i g o d i e ca Mazare atata poate. Ce sa-i faci?
  • +10 (14 voturi)    
    trebuie curatat (Joi, 10 martie 2011, 18:02)

    marius__ [utilizator]

    Asa baieti sariti cu limba caci trebuie curatat tovarasu' Felix, a dat diareea peste el si s-a iritat :)))), ce-o sa se mai murdareasca pe la gura diseara toti "jurnalistii" pe la ireal si a3
  • +8 (10 voturi)    
    Voiculescu (Joi, 10 martie 2011, 18:02)

    costel [anonim]

    Niciodata nu a dovedit nimeni ca Traian Basescu a semnat un angajament cu Securitatea sau ca a dat informatii acestei unitati.Ciuvica a prezentat la Realitatea a foaie hirtie pe care scria ca acele persoane din lista erau recomandate de PCR pentru a conlucra cu Securitatea.Hirtia era ca o foaie oarecare fara semnaturi,fara rezolutii.Poate ca toti cei 6 milioane de membri de partid au fost inscrisi pe astfel de liste fara macar sa aiba habar.Deci afimatia lui Mazare se inscrie in golaneala acestui individ.
  • +8 (10 voturi)    
    tupeu de drogat (Joi, 10 martie 2011, 18:05)

    razvan [anonim]

    Drogatul si cu betivul care adoarme in mijlocul intersectiei (Complicele Nicusor Constantinescu) n-or fi fost securisti (sanchi) dar au metode pur securistice. Cea mai simpla: la orice fapta clara raspunzi ceva de genul "ba p-a ma-tii". Adica nu discutam de Felix ca e DOVEDIT (oricum nu cred ca se indoia cineva) securist ci venim imediat si zicem "da, da' si ala ar fi securist".
    Vestea proasta pentru "tovarasi" este ca oamenii s-au mai desteptat, sunt mai informati (si nu de la Antene si Realitatea) si nu mai merge cu magarii de-astea.
  • +8 (10 voturi)    
    uite cine s-a gasit primul sa-l apere pe Felix !! (Joi, 10 martie 2011, 18:07)

    flit [anonim]

    cine mai baga in seama rapandula asta de mafiot de Constanta ? Unde naiba au fost minitile constantenilor cand au votat primar o asemenea mizerie, un asemenea bufon-nazist ??? Si cine mai inghite diversiunile cu Base-securist dejectate din latrinele-TV ale sekuristilor-infractori SOV si Felix ? Oligofrenii astia ros-galbeni chiar nu-si dau seama ca circul ultimilor ani (in media, sabotarea legislativului), circ EVIDENT destinat sa apere baronii infractori, i-a compromis definitiv ? UNICUL si URGENTUL scop al gastii USL este controlarea justitiei, ca pe vremurile bune ale lui ilici-kgb ! Miza principala este disperata pt ei: sa ramana in libertate, caci miile de dosare penale risca sa-i ascunda ani buni de romaniii pe care i-au talharit ! Pe urma, scopul nr 2 al bolsevicilor infometati ar fi deschiderea usilor spre miliardele tarii ! Dar NU MAI TINE ! NIci intoxicarea mogulilor, nici votul pe un mic si-o bere ! Romanii nu mai vor sa hraneasca parazitii rosii ! Iar sekuristii, kaghebistii, sunt kapii lor ! Lui mazare (cu m-mic, ca la boabe) nu-i pasa ca-i inconjurat de sekuristii care au terorizat Romania cotropita de sovietici, A VENIT SI ZIUA S-O DECLARE IN CLAR SI CU VOCE TARE ! Pt ca de fapt asta sunt ei, gasca de baroni, niste nesimtiti care, ca si sekuristii ceausisti, se cred deasupra legii, niste zei care au acces la beneficii si resurse chiar cu pretul nenorocirii aproapelui ! Sa nu uitam ca Felix, in nemernicia lui, a ajuns sa-si toarne si o verisoara la securitate... iar azi indrazneste sa vorbeasca de corectitudinea Curtii Supreme ?!? Ce mizerie umanoida, ce rezidu fecaloid suntem obligati sa privim zilnic de 20 de ani incoace !!!!
  • +8 (10 voturi)    
    PSD-ul stie ca Mazare nu-i deranjat de seku? (Joi, 10 martie 2011, 18:10)

    ... [anonim]

    asta este tot PSD-ul, deci prin contaminare si USL: o gasca strans inchegata in jurul banului furat, iar loviturile grele date economiei RO au venit intotdeauna de la structurile mafiote legate de fosta securitate !
  • +6 (8 voturi)    
    OPAAAA (Joi, 10 martie 2011, 18:17)

    anca [anonim]

    s-a trezit si mazarica .... de parca ii pasa cuiva de ce spune acest cetatean turmentat ....
  • +7 (9 voturi)    
    Hodoronc tronc (Joi, 10 martie 2011, 18:20)

    Pink Panther [anonim]

    Da' PSD-ul nu a fost condus atatia ani de un tip care aduna informatiile de la informatori?

    Este vorba de Ilici fie-i patat numele sau acum si-n vecii vecilor. Aferim!

    Cine-i mai vinovat: apartinatorul mainii care apasa pe tragaci sau apartinatorul creierului care manuieste mana? Ha?
  • +6 (8 voturi)    
    cine vorbeste! (Joi, 10 martie 2011, 18:25)

    vai [anonim]

    mami, lasa-ma

    canta la alta masa!

    om fi prosti, asta e
    da.. nici chiar asa de prosti

    hai, pa
  • +4 (6 voturi)    
    Romania este condusa de un colaborator al Securit (Joi, 10 martie 2011, 18:27)

    draser [utilizator]

    sa mori tu!
  • -6 (6 voturi)    
    Felix vs Basescu (Joi, 10 martie 2011, 18:31)

    etre [anonim]

    Basescu a recunoscut indirect un lucru stiut. Toti care detineau functii de genul pe care le-a avut el (capitan de nava si detasat la Antwerp) erau colaboratori sau membrii ai Securitatii. Nu se putea altfel.

    Diferenta dintre el si Felix consta in fapul ca acesta din urma a colaborat efectiv cu Securitatea, semnand note infomative vizand diverse persoane. Am inteles ca puteai sa fi pe listele Securitatii si sa dai zero note informative, sau note inofensive.
  • +6 (8 voturi)    
    ce trasese (Joi, 10 martie 2011, 18:34)

    leopold [anonim]

    asta pe nas cand a avut iluzia ca are un astfel de registru?
  • +3 (5 voturi)    
    Her Mazare ... (Joi, 10 martie 2011, 18:48)

    dorel [anonim]

    totusi exista vreun dosar despre oricare alt politician in care sa se prezinte negru pe alb ca si-a turnat rudele ?
    si vrajeala cu pozitia Antenelor ... despre matusa lui Felix se stie de pe vremea PSD ! asa ca ... vrejeli de genul asta sa le spuneti celor cu 8 clase ....

    votantii PSD !
  • -4 (4 voturi)    
    si ce? (Joi, 10 martie 2011, 19:54)

    razvan_cluj [anonim]

    eu nu inteleg dece se priveste un lucru negativ colaborarea cu securitatea, imi explica cineva?
    • +1 (1 vot)    
      pentru razvan-cluj (Vineri, 11 martie 2011, 23:25)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Pentruca securitatea a fost " bratul inarmat al Partidului".
      Daca tie iti place P.C.R. si ce a facut el . iti va place si securitatea. Daca nu, nu!
  • +5 (5 voturi)    
    bip,bip (Joi, 10 martie 2011, 21:05)

    mwq23 [anonim]

    lasa-ne mazarica,

    nu plusa pe tema asta...

    poti gasi altele pentru manipulare antenista!
  • +5 (5 voturi)    
    pt. mazare (Joi, 10 martie 2011, 21:53)

    octav [anonim]

    cred ca mama ta a fost colaboratoare nu basescu
  • +2 (2 voturi)    
    securistilor imbogatiti (Joi, 10 martie 2011, 23:16)

    Chavez [anonim]

    daca toata disputa asta ar duce la ceva bun as iesi si eu cu baioneta la atac dar cum bine stiu ca e o rana deschisa care nu se va inchide niciodata ,apoi sa va deschide cealalta cu revolutionari si ne place sa mincam la hadarag pina ne umpplem gura cu pamint nu?
    oameni imbogatiti peste noapte ar trebui sa
    investeasca si aratate ca iubesc romania ea ia facut bogati si celebri NU FUGITI CU BANI PESTE HOTARE si apoi sa trimitem PESTI SI FETELE sa ii aduca inapoi . PE CINE SA SLAVESC pe cei ce scot bani din tara sau pe cei ce ii aduc ?????
  • +4 (4 voturi)    
    Zvonuri culese de la mama (Vineri, 11 martie 2011, 8:25)

    Emilian [anonim]

    Nu a existat nici un registru,in Constanta au fost cei mai multi informatori si securisti.Majoritatea asa zisilor revolutionari de acolo (A-mi cer scuze pentru naivii care au fost atrasi in acest joc murdar) au avut dosare de informatori si chiar de membrii activi infiltrati vandalizand exact obiectivele MAI care le detineau (ex.sediul de la Poarta Nr.2) si executandu-l pe seful acelui serviciu in parcarea de langa locuinta sa cand se pregatea sa fuga.Dosarele au disparut fie distruse fie recoltate de cei interesati.La acea vreme Radu Mazare nici nu avea habar neprofesand datorita neterminarii studiilor in cadrul marinei civile fiind fiu de fosti nomenclaturisti a-si cauta o pozitie in viata locala pentru a supravietui si a beneficia de beneficiile fostului statut.Ipotetic daca dl.Traian Basescu ar fi fost inscris inainte de 1986 cand a devenit reprezentantul NAVROM la Anvers,datorita pozitiei noi ocupate dosarul daca ar fi existat vreunul ar fi fost mutat la CC la biroul 2 unde dupa cum stim au intrat revolutionarii din Bucuresti unii avand ca scop acelasi lucru.Asadar nu are Radu Mazare care este mult mai tinar cum sa obtina astfel de date sau registre.
  • +3 (3 voturi)    
    Si Constanta (Vineri, 11 martie 2011, 16:36)

    adrian88000 [utilizator]

    este condusa de un clown obsedat sexual. Afirmatia lui Mazare nu se poate demonstra. A mea , da !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri