Reactia lui Dan Voiculescu dupa verdictul Curtii Supreme: Acest dosar se va transa la CEDO!

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 10 martie 2011, 13:12 Actualitate | Politic

Presedintele fondator al Partidului Consevator, Dan Voiculescu, a reactionat joi la verdictul dat de Curtea Suprema, care a confirmat ca acesta a colaborat cu Securitatea: "Este un verdict absolut incorect, care reflecta imensele presiuni exercitate asupra magistratilor. Procesul va continua la CEDO! Decizia ICCJ imi ofera posibilitatea de a prezenta acest dosar in fata unei instante europene, absolut independente, care se plaseaza in afara oricarei suspiciuni", se arata pe blogul personal.

Va redam integral postarea lui Dan Voiculescu:

"Oricum, confirmand decizia Curtii de Apel, Inalta Curte a respins practic toate acuzatiile formulate la adresa mea, mai putin faptul ca i-am comunicat directorului intreprinderii de comert exterior al carei angajat eram, ca un cetatean austriac ma presa sa fug din tara.

Atat a mai ramas din "mitul colaborarii", din uriasul balon de sapun umflat propagandistic in ultimii 5 ani: refuzul meu de a fugi din tara. Acest episod nu are, in mod evident, nicio legatura cu Securitatea.

Toate celelalte acuzatii au fost considerate nefondate de Justitie, iar cine le va mai invoca va raspunde civil si penal!

Asadar, acest dosar se va transa la CEDO. Demersurile juridice sunt deja pregatite. Opinia publica va avea permanent acces la acest proces".

Curtea Suprema a respins, joi, recursul formulat de presedintele fondator al Partidului Consevator, Dan Voiculescu, impotriva deciziei prin care Consiliul National de Studiere a Arhivelor Securitatii (CNSAS) i-a dat verdict de colaborare cu fosta Securitatea. Decizia este definitiva si irevocabila.

Potrivit CNSAS, Voiculescu a fost recrutat ca informator de Securitate comunista, in februarie 1970, primind numele conspirativ "Mircea". Acesta "a relatat verbal despre contactele si schimburile de pachete intre sportivi romani si cei straini, cu prilejul campionatelor de box din 1969, despre schimburile de valuta" si apoi, in Republica Socialista Cehoslovaca, unde a insotit ca translator echipele romanesti de hochei pe gheata.

De asemenea, in 1973 a fost recrutat in reteaua Directia a III-a unde i s-a dat numele de cod "Felix" si timp de doi ani a dat o serie de note informative despre colegi, rude plecate in strainatate si cetateni straini cu care a avut contact.




Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

5723 vizualizari

  • +23 (25 voturi)    
    :)) (Joi, 10 martie 2011, 13:16)

    Luk [utilizator]

    Vaia con Dios!
    • +10 (12 voturi)    
      Nici usturoi n-a mancat nici gura nu-i pute (Joi, 10 martie 2011, 14:37)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui Luk

      Pardon gura se pare ca da ...
    • -1 (1 vot)    
      sa speram.. (Vineri, 11 martie 2011, 14:44)

      Eh.. [anonim] i-a raspuns lui Luk

      sa speram ca Voiculescu urgenteaza procesul la CEDO astfel ca acesta sa ajunga la un verdict inainte de urmatoarele alegeri :)))))
    • +1 (1 vot)    
      Raspuns catre dl. Voiculescu (Vineri, 11 martie 2011, 16:29)

      CEDO [anonim] i-a raspuns lui Luk

      Hmmm ... UE nu are treaba cu asa ceva :-)
  • +30 (32 voturi)    
    Mitul colaborarii??? (Joi, 10 martie 2011, 13:20)

    Ronin [utilizator]

    Carevasazica notele alea s-au redactat singure si total intamplator, domnu` Voiculescuuu, scrisul semana cu al tau....pura intamplare.....ce lume rea....
    • -6 (8 voturi)    
      Camionul de note (Joi, 10 martie 2011, 15:05)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Ronin

      nu s-au redactat singure. dar poate le-au incurcat aia la securitate cu notele din camionul de note trimis de Baselu...
      • +5 (5 voturi)    
        Pana una, alta... (Joi, 10 martie 2011, 17:21)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Basescu nu figureaza ca informator... o fi fost, n-o fi fost...n-avem de unde sti. Dar in cazul lui Voiculescu stim clar.
        • 0 (0 voturi)    
          Voiculescu reuseste (Joi, 10 martie 2011, 18:09)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui bgd

          sa aduca de fapt justitia romana la CEDO.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu reuseste (Duminică, 13 martie 2011, 14:19)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Neica

            CEDO nu se ocupa de spete ca cea a lui Voiculescu. Asta ori e tampit si nu stie ca CEDO nu are treaba in cazul lui ,ori vrea sa ne manipuleze.
      • +3 (3 voturi)    
        DA (Joi, 10 martie 2011, 18:52)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        sigur,nu primiti voi postacii salar daca nu scuipati venin??Cat sunteti de penibili!!!
  • +30 (30 voturi)    
    Mi-au dat lacrimile.... (Joi, 10 martie 2011, 13:21)

    Andradda [utilizator]

    Bietul motanel...e nevinovat ca un mielusel...ba mai mult, pt el acest verdict definitiv nu inseamna altceva decat o dovada de patriotism din partea lui!
    ce penibil!
    Cu toate ca nici Curtea n-a prea procedat corect.
    Lipseste verdictul de "politie politica"
    Aici e buba si s-ar putea ca tocmai asta sa fie portita de scapare a varanului!
    • +11 (11 voturi)    
      CEDO va da verdictul (Joi, 10 martie 2011, 14:12)

      caro [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      ce nu va putea fi contestat
      • -3 (5 voturi)    
        Se pare (Joi, 10 martie 2011, 16:19)

        coronita [anonim] i-a raspuns lui caro

        ca trebui sa ajungi la CEDO ca sa-ti demonstrezi nevinovatia, e incredibil ce se intampla, sa nu poti fi aparat cum trebuie in propria tara
    • +6 (6 voturi)    
      Voiculescu la CEDO (Joi, 10 martie 2011, 14:19)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      pana la urma majoritatea cazurilor dificile s-au solutionat la CEDO.
    • -3 (5 voturi)    
      Ghinion de nesansa (Joi, 10 martie 2011, 15:23)

      Alina [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Ghinion de nesansa, nu sti ca verdictul de politie politica nu mai exista in legislatie? Voiculescu a primit un simplu verdict de colaborare, adica el n-a avut angajament semnat de buna voie ca altii de la PD-L, ci a fost fortat sa dea acele note prin natura job-ului asa cum a primit si Daianu si draga Stolo, colaborare prin natura serviciului. Asa ca ai plans degeaba de fericire...nu o sa se intample nimic.
  • +24 (24 voturi)    
    Sictir! (Joi, 10 martie 2011, 13:23)

    ovid [anonim]

    Ne-am saturat de tine!
    • -3 (3 voturi)    
      Voiculescu va arata (Joi, 10 martie 2011, 16:14)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui ovid

      prin recurgerea la CEDO cum arata de fapt justitia romaneasca.
      • +4 (4 voturi)    
        ma indoiesc (Joi, 10 martie 2011, 19:49)

        florinelul [utilizator] i-a raspuns lui Neica

        daca n-a reusit cu influenta si banii lui sa impuna un verdict pozitiv in Romania, n-o sa faca nici la CEDO nimic. Antenele nu se prind la Strasbourg, pot sa latre cainii si catelele lui Felix cat or vrea.
        probabil ca o sa mizeze pe faptul ca romanul are memorie scurta si ii place sa se spele cu regularitate la creier, in special pe Antena 3 si Realitatea. in cateva luni o sa lanseze cine stie ce zvon ca Boc ar fi homosexual sau ca Basescu a batut o veverita pe trecerea de pietoni si verdictul curtii supreme o sa fie dat uitarii.
        om mai mizerabil n-am vazut.
  • +20 (20 voturi)    
    despre voiculescu (Joi, 10 martie 2011, 13:23)

    bebe [anonim]

    d-l felix ar trebui sa o lase mai moale ,sa puna capul in pamint,si sa ceara iertare tururor celor carora le-a facut rau.
  • +22 (22 voturi)    
    vOICULESCU (Joi, 10 martie 2011, 13:26)

    alex p. [utilizator]

    Nici nu mai era nevoie de un verdict oficial... daca il asculti numai 5 min iti dai seama ca a fost , este si va fi un turnator + dunarea , crescent si alte "afaceri"
  • +23 (23 voturi)    
    Felixe (Joi, 10 martie 2011, 13:26)

    Fouad Sanbar [anonim]

    Te vede Doamne-Doamne si te bate.Zi mersii ca ai scapat cu Crescentul ?Sau nu ai scapat inca?
  • +18 (18 voturi)    
    Dane, io zic ca daca tot mergi in Vest, (Joi, 10 martie 2011, 13:26)

    Daniel [anonim]

    cu treaba la CEDO ia-l si pe asta micu din alianta socialista, baiatul ala frumos care nu prea merge la servici, poate gaseste ceva curs despre liberalism in vest, ca se pare ca si-a pierdut busola.
  • +16 (16 voturi)    
    HA ha (Joi, 10 martie 2011, 13:27)

    liviu [anonim]

    Opinia publica va avea permanent acces la acest proces - da de ce crezi ca ne intereseaza pe noi acest proces la CEDO ? Avem o decizie irevocabila a justitiei din Romania.
    In alta ordine de idei , de ce ne-ar pasa noua, opinia publica, de procesul CEDO ? Tie de ce nu iti pasa de ce crede opinia publica romana despre tine .
    Cine mai are incredere in justitia care apara toti nelegiuitii ?
    Ia sa il vad pe ala care are sange in el si face apel in China ! De ce nu acolo , avand in vedere ca justitia chineza are sub ea peste 1 miliard de oameni as zice ca e cea mai eficienta.
    • -5 (11 voturi)    
      pentru ca (Joi, 10 martie 2011, 13:47)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui liviu

      de ce ne-ar interesa?
      pentru ca justitia noastra nu-i prima data cand da verticte "trantite" apoi la CEDO.
      zici ca avand o decizie irevocabila a justitiei din Romania, totul e clar, ca mai apoi sa afirmi ca justitia apara toti nelegiuitii. Daca te referi la justitia romana, ai afirmat doua lucruri contradictorii, deci n-ai logica. daca zici ca justitia de nimic e CEDO, iar a noastra e dreptatea intruchipata, nici n-are rost sa te mai contrazic...
      • +9 (11 voturi)    
        Oare ? (Joi, 10 martie 2011, 13:57)

        Valeriu [anonim] i-a raspuns lui ioan

        Si daca pierde si la CEDO ,se va adresa DIVINITATII pentru a i se face dreptatea cea,dreapta !
        • -3 (5 voturi)    
          posibilitatea de-a pierde (Joi, 10 martie 2011, 15:19)

          ioan [anonim] i-a raspuns lui Valeriu

          "daca pierde...?"
          tu mergi la magazin si existand posibilitatea sa nu fie carne de pui hotarasti sa nu mai ceri/intrebi?
          numai dupa ce ceri/intrebi, si numai in cazul in care raspunsul e nu, se pune problema ce faci.
          oare intelegi ce explic? :)
      • +4 (6 voturi)    
        corect (Joi, 10 martie 2011, 14:18)

        paul155 [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        Domnului Voiculescu ia fost incalcat dreptul de TURNATOR! Despre cei nenorociti de turnatoriile lui...numai de bine!
      • 0 (2 voturi)    
        Intreb (Joi, 10 martie 2011, 14:36)

        Emil [anonim] i-a raspuns lui ioan

        Tu esti Antoane?
        • 0 (0 voturi)    
          voi lucrati (Vineri, 11 martie 2011, 10:31)

          nelu [anonim] i-a raspuns lui Emil

          cu norma intreaga sau cu juma de norma?Da contract de munca aveti sau lucrati la negru?Si nu in ultimul rand, se plateste pe postare sau pe zi de lucru, sau poate pentru fiecare articol?


          P.S. Se mai fac angajari si daca da unde pot sa-mi pun CV-u , sau se fac pe baza de pile?
  • +12 (14 voturi)    
    felix (Joi, 10 martie 2011, 13:29)

    benu [utilizator]

    asa e... tu esti curat ca lacrima, si invidiosii de judecatori au zis sa-ti pateze putin imaginea...
    • -5 (7 voturi)    
      rolul lui Basescu (Joi, 10 martie 2011, 14:01)

      Premiantul [anonim] i-a raspuns lui benu

      Deci tu chiar crezi ca Basescu nu are niciun rol?????????
      • +12 (12 voturi)    
        Felix presedinte (Joi, 10 martie 2011, 15:28)

        Felix motanu [anonim] i-a raspuns lui Premiantul

        Ba da, din cauza lui Basescu a fost cutremur in Noua Zeelanda si urmatoarea eclipsa de soare tot din cauza lui se va intampla.
        Din vina lui Basescu Felix motanul a turnat la Securitate, ca se temea ca il calca marinarul cu vaporul pe trecerea de pietoni daca nu scuipa tot ce stie.
        Asa e adevarul la voi la latrina 1 si 3?
  • +16 (16 voturi)    
    varan (Joi, 10 martie 2011, 13:30)

    cornel [anonim]

    Este in corzii Varanul, a inceput sa ameninte ca da in judecata pe cei care amintesc ca a fost un TURNATOR.
    Antenele nu scot nici un cuvant de verdictul ICCJ.
    Sper sa nu mai aud vreodata de el.
  • +17 (17 voturi)    
    . (Joi, 10 martie 2011, 13:32)

    iorgos [anonim]

    Si aia de la CEDO ce crezi ca vor constata , Felix ? Si ce verdict vor da cand probele prin care tu ti-ai turnat rudele , colegii si prietenii vor ajunge la ai ?
  • +16 (16 voturi)    
    A luat-o pe ulei... (Joi, 10 martie 2011, 13:32)

    Baba Novak [anonim]

    E bine ca a luat-o moszul pe ulei... O sa urmeze si altzii ...
  • +18 (20 voturi)    
    FELIX !!!! (Joi, 10 martie 2011, 13:32)

    cela [anonim]

    parerea ta e egala cu zero . cedo s-a infiintat pt. a apara drepturile omului . in acest caz ar trebui sa te adresezi unei puscarii de 3 stele unde ar trebui sa-ti petreci timpul . esti un mare excroc si nesimtit , stresezi zilnic viata unui popor cu televiziunile tale . in locul tau m-as impusca . sper totusi sa dispari din politica macar /
  • +18 (18 voturi)    
    turnatorul (Joi, 10 martie 2011, 13:36)

    felix [anonim]

    Daca a-ti turna rudele la securitate nu inseamna ca ai fost colaborator ,atunci ce inseamna.?
    Cred ca a fost grijuliu cu ele sa nu ajunga in strainatate si sa o duca rau acolo.
    Un om de nimic.
  • +13 (13 voturi)    
    Resemneaza-te (Joi, 10 martie 2011, 13:38)

    ibrail [anonim]

    Du-te la CEDO sa te faci de "cacao" si acolo! Resemneaza-te si renunta! Nimeni nu te crede pe tine, unul dintre cele mai odioase si sinistre personaje din Romania.Doar cei carora le-ai spalat creerul pe la Antena3,mai incearca ,timid si fara vlaga, sa te mai "ia in brate".Ai fost si ramai un mare PIG.
  • +15 (15 voturi)    
    Culmea tupeului ! (Joi, 10 martie 2011, 13:40)

    Venier [anonim]

    TOTI SUNTEM VINOVATI-conform teoriei voiculesciene;responsabili pentru negura in care ne-au adus securistii si comunistii am fi toti din tara asta...

    IMORALE-aceste specimene marsave-vezi acest tovaras Voiculescu.Ei sunt in primul rand vinovatii,dar si cei care le canta in struna dupa '89.

    Acesta este modelul reusitei-securistul veros !
    • -8 (8 voturi)    
      Nu mai traiti in trecut (Joi, 10 martie 2011, 15:37)

      Mosu [anonim] i-a raspuns lui Venier

      Ce varsta aveai tu in 68 cand se intamplau toate chestiile astea? De unde sti tu cum ai fi reactionat daca ai fi trait acele vremuri? Care este dupa tine modelul reusitei? Sa numesti oameni doar dupa criterii politice si nu dupa competenta? Sa faca afaceri cu statul doar firmele celor de la putere? Cu ce sunt mai buni cei care ne conduc acum? Azi sunt la PSD, maine in PD-L sau PNL...asa ca nu mai vorbi de securisti si comunisti ca bati campii! Ce se intampla astazi ar trebui sa te ingrijoreze nu ce s-a intamplat in urma cu 50 de ani.
      • +4 (4 voturi)    
        Care (Joi, 10 martie 2011, 16:16)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui Mosu

        e modelul meu?
        Ion Diaconescu - 17 de temnita grea, fara sa faca cel mai mic compromis cu sistemul comunist. Ce zici de asta?
      • +1 (1 vot)    
        Usor de zis (Vineri, 11 martie 2011, 12:32)

        Mao [anonim] i-a raspuns lui Mosu

        dar daca ai fi petrecut 2-3 ani (nu 10-15) din viata in puscarie din cauza lui doar pentru ca ai zis ceva de sistem, ai mai fi fost atat de iertator? De obicei doar cei care sunt in aceeasi barca cu Felix pot sa spuna 'treceti odata peste asta ca nu este asa important trecutul ". Greselile trebuie condamnate ca sa nu se repete... ce zici de un nou razboi mondial pe motivul ca celalalt a fost acum 50 de ani?
      • 0 (0 voturi)    
        pentru Mosu (Duminică, 13 martie 2011, 14:28)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mosu

        Prea multe intrebari. Pune doar una si promit sa iti raspund!
  • +11 (11 voturi)    
    ia vedeti comentariile la postul de pe blog (Joi, 10 martie 2011, 13:43)

    eu [anonim]

    o adunatura de pupincuristi...
    mama, in te tara traim....
    • +9 (9 voturi)    
      aiurea (Joi, 10 martie 2011, 14:30)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui eu

      sunt toti angajatii de la Antene, care-si trimit "mesajele de adeziune".
    • -1 (5 voturi)    
      Nu generaliza (Joi, 10 martie 2011, 14:52)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Nu stii cat de multi sunt de fapt si nici cine sunt. Voiculescu are in Romania popularitate maxim de cat i-ar lua partidul in alegeri, adica sub pragul electoral (5%).
  • +12 (12 voturi)    
    du-te.... la CEDO! (Joi, 10 martie 2011, 13:43)

    bob [anonim]

    si te rugam, ramai acolo sau pe acolo.
    Ati prostit poporu cu televizoru...
  • +11 (11 voturi)    
    Penibil (Joi, 10 martie 2011, 13:46)

    Leo [anonim]

    Jenant, dar e inca un exemplu clar al tupeului pe care il au multi dintre turnatori.
    Chiar vreau sa mearga la CEDO, insa sunt convins ca nu se va ajunge acolo, din diverse motive pe care turnatorul le va invoca pe parcurs.
  • -14 (14 voturi)    
    Fumigene (Joi, 10 martie 2011, 13:46)

    Adrian [anonim]

    Pe cine mai intereseaza fumigena asta cu securitatea?
    • +7 (7 voturi)    
      hahahaha (Joi, 10 martie 2011, 14:30)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      e in spatele tau?
  • -15 (17 voturi)    
    Petarde (Joi, 10 martie 2011, 13:49)

    alin [anonim]

    Petarde create de putere pentru a atrage atentia de la criza profunda in care se afla Romania. Basescu a declarat ca ca dat un camion de note, dar asta ii cerea fisa postului si totusi nu i-a dat nimeni verdict de colaborare dar a ajuns presedinte...super tare. Este incredibil ce se intampla in aceasta tara...cum tratam oamenii cu masuri diferite, cum justitia da verdicte diferite in cazuri identice, cum ieri erai seful mafiei personale iar astazi esti ministru, cum ti se spala toate pacatele daca esti de partea puterii. Asta este tara in care traim...
    • +6 (6 voturi)    
      Oare, (Joi, 10 martie 2011, 13:59)

      Valeriu [anonim] i-a raspuns lui alin

      camionul este cat cel al PSD-ului ?
    • +2 (4 voturi)    
      voturi (Joi, 10 martie 2011, 14:03)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui alin

      aici esti contra curentului: iti prezic o multime de voturi negative :))
    • +6 (6 voturi)    
      Pentru tine si pentru Adrian, (Joi, 10 martie 2011, 14:10)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui alin

      luati cu Johnnie Walker!
      Keep walking!
      La voi circumvolutiunile nici nu au fost desenate!
      Hai, baieti, traget cu injuraturi!
      Pana una-alta, pisoiul javra trebuie inchis!
      Iar voi... cu hidrantul! Nu de la mine, ci de la cei pentru care va... zbateti! Pa...pisoi!
    • +9 (9 voturi)    
      afara din parlament voiculescu (Joi, 10 martie 2011, 14:13)

      un platitor de impozite [anonim] i-a raspuns lui alin

      felicitari justitiei, ce urmeaza acum este f.interesant si necesar.Acest sarpe veninos care a umplut totul in jur cu venin trebuie sa rapunda pt declaratii mincinoase si sa demisioneze din functia de vicepresedinte de la senat si din parlament.Noi romanii ne-am saturat sa platim din sudoarea noastra totii nenorocitii si incompetentii care au facut atata rau tarii. Da ne intereseaza cine a colaborat cu securitatea pt ca inca sunt santajabili.
    • +5 (5 voturi)    
      sintem foarte atenti la criza profunda (Joi, 10 martie 2011, 14:37)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui alin

      aceasta stire nu ne impiedica sa vedem criza profunda in care e tara , criza la care a contribuit din plin si varanul nedreptatit. ar mai trebui sa stii ca indiferent ce ar fi zis justitia, varanul tot securist si turnator ar fi ramas in ochii romanilor. nu-l mai spala nici Dunarea nici Marea Neagra.
  • +6 (6 voturi)    
    Felix!!! (Joi, 10 martie 2011, 13:54)

    silviu [anonim]

    asa zicea si Geona dupa ce a pierdut alegerile:))) ati mai auzit ceva? ei k sa se apere
  • +7 (7 voturi)    
    dispari! (Joi, 10 martie 2011, 13:56)

    flor [anonim]

    voiculescule,felixe,mircea,sau cu te-o mai chema , sper sa dispari definitiv din memoria acestui popor . sa nu mai manipulezi adevarul, cu tv-urile tale.
    lasa-ne!
  • +7 (7 voturi)    
    Du-te.... (Joi, 10 martie 2011, 13:57)

    ion [anonim]

    .....la CEDO.La PNL esti....la PSD ai fost si inca esti...de dreapta..de stanga....de centru...tot INFORMATOR TE NUMEST.Nu ne mai jigni si da-ti demisia din Parlament...din partidul tau de nimic...din viata ta saraca...
  • -6 (6 voturi)    
    Justitie basesciana (Joi, 10 martie 2011, 14:02)

    Premiantul [anonim]

    CEDO e singura institutie capabila sa dea un verdict onest. Doar nu ne putem astepta la asa ceva de la justitia din Romania.
  • +9 (9 voturi)    
    LOOOL (Joi, 10 martie 2011, 14:06)

    andrei [anonim]

    La CEDO (Curtea Europeana a Drepturilor Omului) se duce? Nu stiam ca astia rezolva si drepturile motanilor...
  • +4 (4 voturi)    
    Voiculescu,trebuie sa accepte realitatatea (Joi, 10 martie 2011, 14:10)

    Victor [anonim]

    Timpul baietilori destepti si a ciorilori asupra prazii a apaus deja.
    CEDO nu este Ro.si nu spala pacatele securistilori,ci este un organ serios,care ajuta pe cei pagubiti de cei ca Voiculescu!
    Este deranjat mental daca crede ca va speria pe cineva cu amenintarile sale la CEDO.
    Voiculescu fara sa fi fost cine a fost nu reusea sa construiasca un imperiu.
    Lipseste logica marlaitului sau de pe blog!
    Mai bine ar tace dracului din gura,la fel si Nastase mai jos si si-ar vedea de averile stranse.
    Averi pe care oameni cinstiti,prin munca, inteligenta si corectitudinea lor nici in vis nu vor reusi sa le faca!Mi-e sila de ciorile astea guralive!
    • +6 (6 voturi)    
      Completare (Joi, 10 martie 2011, 14:52)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Singura indreptatita,care ar fi trebuit sa apeleze la CEDO era verisoara acestuia!De 7 ani se proceseaza in justitia corupta de Voiculescu si abia azi s-a ajuns la un verdict!
      Bineintele este un verdict politic,ca Voiculescu are Pampers-ul curat!
  • +5 (5 voturi)    
    lasa-ne (Joi, 10 martie 2011, 14:13)

    cristi [anonim]

    lasa-ne Voiculescule tata!
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Joi, 10 martie 2011, 14:18)

    Aph [anonim]

    Eu nu stiu ce mai insista r***tul asta, sentinta de azi (mai ales ca nu-l va costa fotoliul de senator si in niciun caz nu ma astept sa il vad dandu-si demisia) e doar o banala confirmare. Mai avea cineva dubii in privinta lui, dupa ca i-a fost publicat dosarul, intervievate rudele s.a.m.d.?

    Si totusi, cine sunt tampitii care il voteaza pe ticalosul asta?
  • +5 (5 voturi)    
    Ba, mai bine... (Joi, 10 martie 2011, 14:26)

    Mih [anonim]

    ...sa lasam dosarul asa cum e si sa transam direct motanu' :)))
  • -3 (3 voturi)    
    Manipulare (Joi, 10 martie 2011, 14:29)

    Mircea [anonim]

    D.G. n-ai citit decizia curtii de apel? Decizia Curţii de Apel, Înalta Curte a respins practic toate acuzatiile formulate la adresa lui Voiculescu, mai putin faptul că i-a comunicat directorului întreprinderii de comert exterior al carei angajat era, ca un cetatean austriac il presa sa fuga din tara. Deci care este treaba cu rudele, prietenii, colegii pe care le-ati strecurat in articol banuiesc din greseala :-). Se pare ca n-ati citat integral textul de pe blog fiindca eu am gasit si acest paragraf: "Toate celelalte acuzatii au fost considerate nefondate de Justitie, iar cine le va mai mai invoca va raspunde civil şi penal! "...Cum se numeste asta? Calomnie, dezinformare, manipulare???
    • +2 (2 voturi)    
      N-a citit-o ca nu avea cum. (Joi, 10 martie 2011, 15:59)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      Probabil si pentru ca nu a fost inca redactata. Redactarea motivarii va fi facuta intr-o saptamana, doua.
      Pot insa sa declar cu certitudine ca tu l-ai citat pe Voiculescu atunci cand ai spus: "Toate celelalte acuzatii au fost considerate nefondate de Justitie...".
      Tot el a spus si ca nu a colaborat cu securitatea ca nu-l doare gura.
  • +6 (6 voturi)    
    miorrrlauuuuuuuuu (Joi, 10 martie 2011, 14:30)

    lc [anonim]

    cuplul umoristic ponta-antonescu trebuie sa rupa pisi...motanu'n doua
  • +4 (4 voturi)    
    incompatibilitate (Joi, 10 martie 2011, 14:31)

    gigi [anonim]

    pai si nu devine incompatibil pt parlament??
  • +6 (6 voturi)    
    te-ai fi asteptat (Joi, 10 martie 2011, 14:42)

    andrei [anonim]

    ca un vicepresedinte de senat al Romaniei sa se adreseze unei instante straine de judecata si sa nu recunoasca suveranitatea tarii?

    un vicepresedinte de senat al Romaniei ar trebui sa recunoasca o sentinta a justitiei Romanesti chiar daca aceasta l-ar declara ca fiind Scaraotzchi.
    • -2 (4 voturi)    
      Din putul gandiri (Joi, 10 martie 2011, 14:59)

      Scaraotzchi [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Ai stat mult si te-ai gandit la asta. adica tu te-ai da pe mana justitie din romania...bei tata unde drk traiti voi?
      • +4 (6 voturi)    
        !!! (Joi, 10 martie 2011, 15:31)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui Scaraotzchi

        Dar daca nu are incredere in institutiile statului, el de ce face parte din fruntea uneia dintre ele?
        Cred ca orizontul tau de analiza este extrem de limitat!
      • +3 (3 voturi)    
        eu nu sint senator (Joi, 10 martie 2011, 16:37)

        a [anonim] i-a raspuns lui Scaraotzchi

        eu nu am jurat in Parlamentul Romaniei sa respect legile si justitia acestei tari. el a jurat si ar trebui sa demisioneze daca nu respecta legile si nu recunoaste justitia romana.
  • +5 (5 voturi)    
    dle. Voiculescu, daca nu reusiti la CEDO... (Joi, 10 martie 2011, 14:46)

    marius [anonim]

    ...va rog sa va adresati catre UE, NATO, Green-Peace, UNICEF, Asociatiei Nord-Africane, OPEC, URSS si spre final catre Ambasada Congo din Romaniei..sau consulat..ce au ei.

    sper sa va obtineti dreptatea pana la urma!!!
  • -4 (6 voturi)    
    Cainii latra... ursul merge (Joi, 10 martie 2011, 14:55)

    Anonim [anonim]

    Cine credeti ca o sa rada la urma? LOL...a venit el Zeus cu sapca in mana la Grivco sa-i pupe picioarele lui Felix ca sa faca alianta cu el? Nu stia Baselu atunci cine este Felix? Stiti care este singura problema? Voi o sa fiti in continuare niste amarati care latrati pe net,,, in timp ce Felix o sa faca in continuare jocurile si o sa traiasca in continuare FOARTE BINE asa cum ar spune taticul vostru betiv, ala micu care respira greu.
  • -4 (4 voturi)    
    un pont (Joi, 10 martie 2011, 15:32)

    Vrabiuta [anonim]

    Mai simpaticilor vedeti ca mai e un articol despre un baiat numit Buta care cica ar fi deputat PDL si care a fost dovedit fix ca Voiculescu.

    Bagati va rog niste comentarii si pe acolo ca articoul este destul de interesant si am vazut ca se plictiseste.

    Al naibi treaba nu scrie nimeni de el si e pacat.

    Pai treaba-i asta?
  • +4 (4 voturi)    
    pentru Felix (Joi, 10 martie 2011, 15:41)

    maximus [anonim]

    Nu ne mai miti, draga Informatorule, ca nu te crede nimeni, asta esti tu cu adevarat, ti-e rusine cu tine?
  • +5 (5 voturi)    
    cine are bani (Joi, 10 martie 2011, 15:44)

    bedexe [utilizator]

    merge la cedo cand e vinovat, poate gasesc aia un viciu de procedura pe undeva.
  • +6 (6 voturi)    
    la cedo ! (Joi, 10 martie 2011, 15:47)

    dr. felix [anonim]

    le-arat io lor !
    o chem pe verisoara din germania de martor, si tot ii dovedesc !

    pan'atunci, io raman credincios aliantei:
    jos basescu, jos diktatoru' !

    ma bazez pe aliati!
    unu' pentru toti si toti pentru unu" !
    en garde !
  • 0 (0 voturi)    
    Galeria adversa (Joi, 10 martie 2011, 16:06)

    Vrabiuta [anonim]

    Da, se pare ca suntem exact ca-n tribuna pe stadion si am nimerit in galeria adversa.

    Incercam si eu sa va atrag atentia asupra unui caz similar insa de data asta e vorba despre un deputat PDL ... helloooooo ... sa vorbim si de ala, sa vedem care-i treaba dar nimic, vad ca nu percuteaza nimeni.

    Pacat, ar fi fost interesant sa putem studia in paralel aceste 2 cazuri.

    Scuzati deranjul. Ma retrag.
    • +2 (2 voturi)    
      te ratacisi ! (Joi, 10 martie 2011, 16:23)

      panfil [anonim] i-a raspuns lui Vrabiuta

      acu e vorba de un securist pur sange, dr. felix, crai nou din cipru.

      despre al' de zici, e un alt articol. poti spune acolo ce crezi, e libertate de espresse la hot newz !:-)
    • 0 (0 voturi)    
      pentru vrabiuta (Duminică, 13 martie 2011, 14:39)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vrabiuta

      Da-mi te rog linkul. Sa vad despre ce e vorba.
  • -2 (2 voturi)    
    cred ca voiculescu (Joi, 10 martie 2011, 16:16)

    cocojambo [anonim]

    e mai decis ca niciodata sa-l desfinteze pe basescu, i-a denigrat imaginea in ultimul hal si dupa verdictul de la CEDO chiar ar trebui sa-l traga la raspundere pentru toate calomniile aduse
  • -3 (3 voturi)    
    dosar fabricat (Joi, 10 martie 2011, 16:29)

    pestisorul de aur [anonim]

    In momentul in care nu ai cu ce anume sa acuzi un om, te apuci si inventezi fel si fel de lucruri care nu au nici cea mai mica legatura cu realitatea. Voiculescu nu a turnat pe nimeni. Comunistul securist Basescu a avut o activitate intensa cu fosta securitate.
  • 0 (2 voturi)    
    VOICULESCU - UN POLITICIAN COMPETENT (Joi, 10 martie 2011, 16:32)

    pedant [anonim]

    Voiculescu este un politician competent si creativ. Din toate probele existente pana in momentul de fata rezulta ca nu a avut nici cea mai mica legatura cu fosta securitate.
  • 0 (0 voturi)    
    zzzzzzzzz (Joi, 10 martie 2011, 17:13)

    dorel [anonim]

    despre fostii securisti ... fiecare a ales cum sa traiasca si ce sa faca in viata ...

    despre fostii securisti care au turnat pana si pe rudelor lor ... toata greata !!!!!!!!! si sa mai vii in fata natiunii sa vorbesti despre umanism .....
  • +3 (3 voturi)    
    Mai cititi, mai cititi ! (Joi, 10 martie 2011, 20:31)

    Camelia [anonim]

    Probabil ca Voiculescu ne crede pe toti prosti sau el habar nu are ce scrie in Conventia CEDO.
    CEDO are cu totul alta treaba decat prostiile astea , iar speta in cauza NU INTRA IN ATRIBUTIILE CEDO.
    Mai cititi d-le Voiculescu !
    Gasiti pe net Conventia CEDO si Regulamentul.
    Chiar credeti ca toti sunt idioti si ii puteti impresiona cu ineptii?
    Mai cititi, mai cititi! Cu atentie !
  • 0 (0 voturi)    
    justitia care nu este (Joi, 10 martie 2011, 22:03)

    Prizee [anonim]

    Pai cum sa u mearga la CEDO in conditiile in care au mai fost inca trei cazuri identice judecate care au primit verdict diferit fata de cel al lui Voiculescu, iar unul din cei trei judecatori a fost presedintele filialei PSD Mehedinti.. Deci??
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 11 martie 2011, 6:23)

    Sandocan [anonim]

    Cum face Felix motanul?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă