VIDEO Elena Udrea: PDL nu va mai avea lideri providentiali, ca Traian Basescu

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 martie 2011, 15:01 Actualitate | Politic

Presedintele organizatiei PDL Bucuresti, Elena Udrea, a declarat sambata ca formatiunea politica din care face parte nu va mai avea "lider providential" ca Traian Basescu, de aceea viitorul sef al partidului trebuie sa fie credibil atat in interiorul, cat si in afara lui, transmite Agerpres. Udrea a facut aceste afirmatii in sedinta Consiliului National de Coordonare al Partidului Democrat Liberal, desfasurata la Palatul Parlamentului.

"Partidul asteapta mai multa fermitate. Fiecare simtim nevoia sa batem si cu pumnul in masa. Lideri providentiali, un Traian Basescu, partidul acesta nu va mai avea. De aceea va trebui sa gasim o echipa care sa conduca partidul, iar omul care o va conduce trebuie sa fie credibil. Nu numai pentru noi, ci credibil si in afara partidului", a spus Udrea.

Presedintele organizatiei PDL Bucuresti a afirmat ca viitorul presedinte al partidului trebuie sa fie mai presus de orice suspiciune de coruptie si trebuie sa porneasca o serie de actiuni prin care sa arate ca PDL nu permite, in randurile lui, oameni care sa ii afecteze imaginea: "Orice idee de reforma trebuie sa se faca cu sufletul fata de acest partid si nu uitandu-ne in oglinda. Daca cerem reforma trebuie sa fie pentru ca partidul sa puncteze, nu sa o facem dintr-un interes personal".


Citeste mai multe despre   























1801 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    politica (Sâmbătă, 5 martie 2011, 15:15)

    vasile [anonim]

    dna UDREA are dreptate, in primul rand partidul are nevoie de mai multa incisivitate,daca se inceteaza cu atacarea partidului din interior in mass media si o colaborare intre reformisti si greii partidului,PDL va redeveni o forta pe scena politica romaneasca
    • -7 (15 voturi)    
      bah ce faci (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:27)

      smen [anonim] i-a raspuns lui vasile

      ne suparam e vorba de DOMNISOARA UDREA,fi respectuos cu stapanii
      • -1 (1 vot)    
        PDL (Duminică, 6 martie 2011, 8:50)

        niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui smen

        Nu are doctrina,nu are lupta anticoruptie nu are nimic dar are o disciplina de partid de invidiat si un organizator cu experienta (Silvian Ionescu) si resurse,legislative,logistice ,financiare.
        Atentie mare toate sondajele vor fi date peste cap de o galeata o sticla de ulei un ban si niste servicii (in special de comunicatii speciale ).
        PDL iisi joaca profesional cartea .
    • 0 (0 voturi)    
      tu crezi in ce afirmi? (Duminică, 6 martie 2011, 18:36)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui vasile

      asa, asta e singurul punct unde pedeleul trebuie sa mai lucreze, restul e minunat...
  • -7 (13 voturi)    
    Ave Elena! (Sâmbătă, 5 martie 2011, 15:37)

    Bistrita [anonim]

    Vom iesi din recesiune sau criza (alegeti varianta care va convine) atunci cand Elena Udrea il va beatifica pe Traian Basescu. Sa inteleg ca pronia ceriasca ne-a procopsit cu el ca sa ne spalam de pacate.
  • +3 (11 voturi)    
    Reformistii sunt prea radicali. (Sâmbătă, 5 martie 2011, 15:38)

    mircea [anonim]

    Poate ca ,daca grupul reformist era mai putin radical,mai dispus la dialog,poate ca avea castig de cauza.Asa ,reformistii au creat mai degraba impresia ca vor sa-i dea deoparte pe batranii din partid,acuzandu-i de vina altora.Sau comportat ca si cum Boc este vinovat ca a furat Ridzi(daca o fi furat).Aceiasi oameni nu au incercat sa ia masuri in cazul Ridzi,Pasat,dar acum acuza pe altii.Grupul reformist mai degraba da impresia ca vrea sa acapareze puterea fabricand dosare pentru a scapa de concurenta.
  • +3 (11 voturi)    
    acum cred (Sâmbătă, 5 martie 2011, 15:38)

    danahile [utilizator]

    ca la ti numit pe boc,singurul care poate tine in frau pofta de putere a unora din interior.
  • -10 (16 voturi)    
    Nici Traian nu ... (Sâmbătă, 5 martie 2011, 15:53)

    Adrian Calin [utilizator]

    .. a fost tocmai providenţial. Niciun partid nu are vreun lider providenţial pentru că la vârf nu ajung decât lichelele. Oricum, nu de lideri providenţiali are nevoie România pentru că lideri d-ăştia a tot avut şi a ieşit foarte prost din toată povestea asta, vezi Ceauşescu, Iliescu, Băsescu (trei lideri foarte slabi dar cu priză la prostime). Eu nu o să mă mai duc la vot pentru că nu am ce vota.
    • +5 (5 voturi)    
      bla, bla (Sâmbătă, 5 martie 2011, 16:34)

      calator [anonim] i-a raspuns lui Adrian Calin

      Da tu un exemplu de lider puternic. La exemple negative, toti sunteti tari... Cu un singur lucru sunt de acord: nu exista un lider providential. Ca sa progresezi ca natie si ca tara ai nevoie de o elita. Ma uit in jur si nu o vad. De votat, o sa votez, nu am incotro - o responsabilitate trebuie sa imi asum, oriunde as fi in lumea asta.
      • -1 (1 vot)    
        N-ai nevoie... (Sâmbătă, 5 martie 2011, 19:59)

        Adrian Calin [utilizator] i-a raspuns lui calator

        ... de lider în sensul în care îl prezintă Elena Udrea. Dacă mă întrebi pe mine eu aş merge pe o echipă din care să facă parte: Leonard Orban, Dacian Cioloş şi Mihai Tănăsescu. Repet, liderii politici de azi sunt nişte lichele, fără excepţie.
      • -1 (1 vot)    
        Udrea si Basescu providentialu' (Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:08)

        giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui calator

        Daca am gresit fata de Cristi Preda imi cer iertare !
        CU UDREA insa trebuie sa ne hotaram !
        Aratati ca s-a simtit oportunismul de care este impregnata pana in ultima suvita de par oxigenat, aratati ca nu maerita decat sa fie scuipata in ochi pentru cheltuieliel nesabuite facute pentru ca imaginea ei sa sclipeasca!
        Uitati-va la prezidiul adunarii de azi ! reflectati la cat de false zambete si aplauze pornesc din zona lor?
        faceti tot posibilul ca aceasta gasca de nesimtiti sa dispara de pe scena politica a tarii!
        Care dracu este diferenta intre elogiile pe care le aduceau lingaii de toate conditiile, presedintelui ceausescu si ridicarea in slavi a basescului?
  • +4 (10 voturi)    
    incompetentii din PDL (Sâmbătă, 5 martie 2011, 15:58)

    Ana [anonim]

    Ca in orice partid, sunt si multi incompetenti. Daca isi rezolva problema cu ei, PDL are o sansa la alegeri. Mi-e teama ca doar cu Udrea singura nu se va putea
    • -1 (1 vot)    
      PDL,reformarea,integritatea si incompetenta (Sâmbătă, 5 martie 2011, 21:24)

      giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui Ana

      ptr Ana
      Nu interveneam daca din afirmatia '' in orice partid sunt si multi incompetenti '' ar fi rezulatat si ceva despre pozitionarea acestor incompetenti in structura piramidala a partidului !
      Daca incompetenta ocupa straturile superioare ale partidului, asa cum de altfel e la PDL, explicatia situatiei actuale a tarii nu mai are nevoie de alte completari.
      Daca incompetentii sau cei lipsiti de un minim de clarviziune constituie baza piramidei, apare clara explicatia care se refera la ocuparea varfului piramidei cu corupti, lingai si rupti total de romania reala
    • -1 (1 vot)    
      Udrea competenta? (Duminică, 6 martie 2011, 0:13)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Ana

      Voi pe ce lume traiti? Nici amuzant nu mai e...
  • +10 (16 voturi)    
    Parerea uni PDL-ist (Sâmbătă, 5 martie 2011, 16:00)

    ion [anonim]

    Buna ziua ,

    Ma uit la discutiile televizor si stupoare . Reprezentantii USL-asilor la posturile TV ,critica pe reformisti .De ce ? Pai ,eu cred ca "Talibanii" sunt prietenii lor de 20 ani .Daca PD-L se reformeaza ,cu cine sa mai faca afaceri si compromisuri prietenii lor din USL ? Acum se vade cum a functionat ROMANIA de 20 ani .Aleternanta la PUTERE a fost frectie ,sistemul mafiot il reprezinta greii partidelor care se cunosc dupa 1989 sau de dinainte si au puso de o "Democratie". Din pacate pentru ei ,ROMANII au inteles cum stau treburile.
    • +5 (7 voturi)    
      de acord cu tine (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:45)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui ion

      total de acord cu tine! Acesti indivizi putred de bogati au fost prieteni intotdeauna cu pesedistii si normal ca nu aveau niciun intes de reformare. Oameni ca ei infiltrati au distrus si PNTCd-ul dupa acelasi principiu:divide et impera!Suntem o tara blestemata de fenomenul coruptiei sau al capitalismului de cumetrie. In 50 de ani poate o sa se mai schimbe ceva cand acesti comunisti cicatrizati vor da coltul!
    • +4 (6 voturi)    
      avetzi multa dreptate, (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:55)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui ion

      domnule Ion,avetzi multa dreptate si imi pare rau ca "greii" din pdl si-au dat arama pe fata;daca mai aveam vreo indoiala in ceace ii priveste pe blaga si berceanu acum nu mai am.
      Oare Cezar Preda a participat ca dupa luarile de cuvand nu s-ar parea.
      pacat de pdl ca prin ne-reformare va pierde ffff.mult!
      • 0 (0 voturi)    
        PDL-ist (Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:14)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui lzrd

        Vorbesc din interiorul PDL .Am intrat in acest partid fara sa pretind functii ,in toate campaniile electorale efectiv m-am batut pentru "principiile" lor .Am crezut in reformarea institutiilor statului ,din pacate am fost mintit ,nu de catre Basescu ci de PDL .Prin ceea ce au facut astazi au pierdut mai mult decat un vot ,au pierdut un militant .Imi aduc aminte , in alegerile parlamentare ,parlamentarul meu (PDL) spunea : "Votati-ma ,vreau sa ajung in Parlament sa-l ajut pe Presedinte in reformarea statului".HAHAHAHA ce teapa am luat !!!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Analiza simpla (Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:24)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui lzrd

        Berceanu - nu a castigat niciodata alegerile in Dolj
        Blaga - nu a castigat niciodata alegerile in Bihor ,
        Videanu - nu a castigat niciodata alegerile in Teleorman
        De ce oare ? - Sa nu deranjeze .
  • -4 (6 voturi)    
    lidership (Sâmbătă, 5 martie 2011, 16:35)

    Ari3s [anonim]

    Pentru a conduce un stat (grup), este nevoie de putere, inteligenta si lidership. Numai colaborarea dintre oameni cu aceste calitati face sistemul functional. Doar acestia trebuie sa detina controlul absolut. Aceste trasaturi native nu pot fi regasite intr-o singura persoana. Traian Basescu nu ,,contine" nicuna din aceste calitati. Prin urmare, nu poate fi lider. Cu toate ca Elena Udrea nu poate fi numita proasta, nu stie ce vorbeste. Traian Basescu este doar un om istet, controlat de anumite structuri de securitate, cercuri cu interese de rahat.
  • -3 (5 voturi)    
    Sa nu exageram (Sâmbătă, 5 martie 2011, 16:42)

    Lidia [anonim]

    Traian Basescu o fi fost providential pt Udrea. Pentru noi a fost cel mai bun din cei trei. Stiti desigur cunoscutul proverb "In tara orbilor chioru-i imparat" . Sa ne amintim banca aproape goala a simpatizantilor lui Basescu la confruntarea televizata de la alegeri (si am regretat ca era asa). Sever Voinescu a facut mai mult decat putea omeneste spera cineva. Nu stiu daca floarea norocului va mai straluci... V-o doresc oricum!!!
    Parerea mea...
  • -5 (9 voturi)    
    Ce valabila e vorba cu (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:02)

    HESS [utilizator]

    Blondele.Lider providential doar intr-o tara in majoritate de tampiti.Daca asta e si a fost un lider providential pai cucoana mai iesi prin lume sau mai pune mana pe ceva carti,sau vizioneaza ceva documentale.
    Ce bine spune-a un filosof.,in lipsa oameniilor cinstiti,onesti,patrioti capabilicare sa intre in randuriile politicieniilor vor intra in politica SCURSURIILE.Si se vede si noteaza in viata de zi cu zi a romanului.
  • -5 (9 voturi)    
    basescu a fost lider pdl????? (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:35)

    dan [anonim]

    din cite stiu eu, PDL a fost infiintat la mult timp dupa ce Basescu era presedinte... deci Basescu nu avea cum sa fie presedinte in PDL sau lider sau sa ocupe vre-o functie pe acolo, asta teoretic, caci practic stim cum sta treaba.
    Acuma sa ne spuna cinstit cei din PDL... i-a condus Basescu sau Boc? bine, stiu, intrebarea e mai mult retorica, raspunsul il stim cu totii...
    acuma o sa vina toti sa zica ca d fapt pdl e fostul pd, ca bla bla bla, dar prin analogia asta cretina o sa reiasa ca basescu e cel providential lider al pnl de la Bratianu incopace, doar PDL e nascut si din PNL
  • +6 (6 voturi)    
    Garda la Dama (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:35)

    Demetryx [anonim]

    Blaga, Videanu si Berceanu sunt primiii pe lista marilor corupti din PDL. Videanu are deja o condamnare cu recurs si spe alte reclamatii, Berceanu este inghesuit dupa demiterea din guvern pe motive clare de coruptie iesite la lumina dupa investigatiile date pe post de Tatulici (Madam Tiron numita ca om de incredere a lui Berceanu Mondial)...si s-au mai demonstrat si legaturile cu oamenii PSD de la tranporturi (Chiron Chitrea) plus multe alte. In final dar de fapt cheia de bolta este Blaga sub care la Ministerul de interne s-a asezat o cloaca de toata frumusetea...omul care proteja din umbra si penalii PDL si pe cei PNL&PSD. De aia era privit ca unicul PDList cu care se putea dialoga dpdv al opozitiei.
    Problema este ca cei trei au sprijin puternic in teritoriu+parlament+chiar in randul opozitiei!
    Acest conflict in PDL poate degenera cu posibilitatea unei reusite, din partea USL, in ce priveste demiterea guvernului si suspendarea Presedintelui. Basescu stie sigur toate itele si totusi insista, secondat de Boc , ceea ce ma face sa cred ca se pregateste ceva de mare anvergura!!!
  • -5 (9 voturi)    
    Sfantul Traian (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:49)

    paul nicolae [anonim]

    dupa mintea Elenei Udrea (urmasa lui Traian) acest providential Basescu ar trebui chiar sanctificat.
    • 0 (0 voturi)    
      grabim (Sâmbătă, 5 martie 2011, 19:24)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui paul nicolae

      daca spun ca ar fi frumos sa grabim sanctificarea se numeste ca imi doresc binele sau raul pt tb ? sanctificarea inseamna aparitia anuala in calendar cand nenea nu mai este pe langa noi parca ! facem sondaj: la belu, ghencea militar/civil, in curte la cotoceni; panselute sau un stejar deasupra ?
      BAAAAA, treceti la munca nu mai ardeti gazul pe net !!!
    • 0 (0 voturi)    
      muritorul de rind (Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:19)

      Petre M [anonim] i-a raspuns lui paul nicolae

      Pentru a i se putea conserva valoarea pe axa timpului, cel mai recomandat ar fi ca Helena sa-i faca un urmas: dupa chipul si asemanarea sa si caracterul inconfundabil al liderului Trajan.
  • 0 (0 voturi)    
    nici nemtii (Sâmbătă, 5 martie 2011, 18:47)

    asdads [anonim]

    ca hitler. si asta pt ca romanii vad acum ce inseamna un vot gresit.
    • 0 (0 voturi)    
      'napoi la scoala ! (Duminică, 6 martie 2011, 14:09)

      dolphy [anonim] i-a raspuns lui asdads

      hitler n'a fost ales, a fost numit cancelar.

      The businessmen wrote letters to Hindenburg, urging him to appoint Hitleri as leader of a government "independent from parliamentary parties" which could turn into a movement that would "enrapture millions of people."[72]

      http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler#Appointment_as_Chancellor

      parca si lui base i se cerea numirea unui neamt, prim menistru :-)
  • 0 (0 voturi)    
    PRIMA MINCIUNA BASESCIANA (Sâmbătă, 5 martie 2011, 18:54)

    duqu [anonim]

    a fost imediat dupa ce traian a castigat alegerile si a participat la "o ultima sedinta in pd". si-a scos insigna cu pd (de aur) si i-a dat-o lui bok spunandu-i ca de acum el nu mai e pd-ist, ci APOLITIC pt ca e presedintele tuturor romanilor.
  • 0 (0 voturi)    
    doamna udrea (Sâmbătă, 5 martie 2011, 19:52)

    panfilica [anonim]

    tocmai a aratat cu degetul spre viitorul presedinte al pdl si al tarii: dl boc.
    in romania e traditia sefilor de stat, mici la trup, mari la fapte.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Presedintele organizatiei PDL Bucuresti a afirmat ca viitorul presedinte al partidului trebuie sa fie mai presus de orice suspiciune de coruptie si trebuie sa porneasca o serie de actiuni prin care sa arate ca PDL nu permite, in randurile lui, oameni care sa ii afecteze imaginea
    ......................................

    cine altul decat incoruptibilul boc !

    decat balalai ca ilici si milu, mai bine maruntei si activi, ca base si boc.
  • 0 (0 voturi)    
    Apele se vor limpezi (Sâmbătă, 5 martie 2011, 20:56)

    ioil [anonim]

    O fractiune din PNL+o fractiune dinPDL-lichelele,vor forma un nou partid de dreapta de care tara are nevoie in momentul de fata.Interesul national o cere!Succes!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte intelept! (Duminică, 6 martie 2011, 0:50)

    mucenic [utilizator]

    Lenin a spus: mai bine un partid mic cu membrii de calitate decat un partid mare dar plin de gunoaie" (citat aproximativ ). Viitorul este simplu, ca sa fiu pe intelesul tuturor: toti membrii de partid credibili, fara nici un fel de cazier, de morala impecabila si incoruptibili sa faca un partid de dreapta. Platforma trebuie sa fie clara, coherenta, bine articulata si atot cuprinzatoare. Sant convins ca toata lumea cu aceeleasi idealuri va dori sa participe. Acest partid va reusi daca nu din primele alegeri, in urmatoarele. Perseverenta este un din cheile succesului. Coruptii au fost perseverenti din 1947 si uite ca dupa atatia ani au ajuns la ultimul esalon.
  • 0 (0 voturi)    
    Lupta pentru putere (Duminică, 6 martie 2011, 7:29)

    MaDao [anonim]

    In partid se da intre greii corupti si "reformistii" partidului. Scopul ascuns este sa nu ajunga greii la putere ci sa ramana Boc presedinte. Astfel Basescu va putea usor sa preia conducere la coborarea de pe tron. Sa-l inlature pe Blaga va fi imposibil.
    In rest totul e cancan. Toti sunt corupti, unii mai stiuti si altii mai putin stiuti. Si cumetriile intre partide sunt un fapt. Scandalul din 2008 incoace a inceput datorita crizei ca nu au mai avut toti de furat. Si a inceput lupta de clasa. Si-au dat seama ca din lipsa de fonduri vor putea fura doar cei de la putere. Cei din opozitie trebuie sa lupte sa ajunga la putere mai intai.
  • 0 (0 voturi)    
    Udrea (Duminică, 6 martie 2011, 11:22)

    costel [anonim]

    Intr-adevar lider ca Traian Basescu nu va mai avea PDL si politician ca Traian Basescu nu va avea Romania in urmatorii 50 de ani,asta daca ne unitam la noua generatie de politicieni,care repeta ca papagalii ce zic altii si nu au talent oratoric.Cred ca dl.Cristian Preda nu are nici carisma nici talent oratoric si ar trebui sa-si vada de meseria de profesor.D-na Monica Macovei nu poate da prima cu piatra daca inainte de 1990 a facut parte din aparatul represiv.Atit dl Preda cit si Macovei trebuie sa dovedeasca la niste alegeri uninominale ca merita o anumita pozitie in partid.Altfel nu.
  • 0 (0 voturi)    
    coincidente de rau augur (Duminică, 6 martie 2011, 18:33)

    monica L [anonim]

    in ultimii 80 de ani, la care se referea lelita Udrea, Romania a avut trei conducatori cu apucaturi dictatoriale ale caror tiitoare/neveste se numesc Elena - culmea potrivelii in cazul lui Carol II, si una si alta aveau acelasi nume... Daca pedeleul are ambitia sa dea presedintele, atunci sa puna in statut obligatia respectiva...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri