Adrian Nastase: Blocarea acestei guvernari se poate face unitar si coordonat in Parlament si in strada

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 2 martie 2011, 13:01 Actualitate | Politic

Presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase, explica pe blog ca blocarea actualei guvernari se poate face "unitar si coordonat" pe doua planuri - in Parlament si in strada. El spune ca, din acest punct de vedere, motiunea de cenzura pe care intentioneaza sa o depuna partidele din opozitie in urma angajarii raspunderii Guvernului pe Codul muncii poate fi un succes.

"Dupa realizarea proiectului politic al opozitiei unite, acum se concretizeaza dimensiunea sociala a acestei constructii. Avem de partea noastra sindicatele si patronatele, iar acest lucru ne arata ca facem bine ceea ce facem. Traian Basescu si Guvernul sunt tot mai izolati si se mentin la putere speculand slabiciunile si vulnerabilitatile fiecarui parlamentar ce compune actuala majoritate pervertita, arbitrara, aservita si abuziva", afirma Adrian Nastase.

In opinia liderului CN al PSD, faptul ca Uniunea Social Liberala creeaza parteneriate cu sindicatele si patronatele "arata o data in plus care este alternativa la o guvernare tot mai abuziva, care nu are nicio legatura cu interesele, cu nevoile si cu problemele populatiei".

Adrian Nastase mai afirma ca liderii politici maghiari trebuie sa aleaga daca vor "sa ramana parte a problemei, alaturi de PDL, sau vor trece de partea solutiei, de partea USL". "Schimbarea de lider, dupa o conducere lunga a lui Marko Bela, nu se putea suprapune peste o chestiune strategica majora, cum este alegerea partenerilor politici. Cred insa ca aceasta ramane principala provocare pentru UDMR si in perioada urmatoare", a spus Adrian Nastase.

Postarea social democratului incepe cu o "paranteza": "Se pare ca apropiatii lui Traian Basescu si-au pierdut simtul ridicolului. Dupa ce Elena Udrea a declarat ca nu a vazut presedinte mai democrat decat Traian Basescu, iar Roberta Anastase, ca 76% dintre romani sunt nehotarati si asteapta rezultatele guvernarii PDL, a venit randul lui Sebastian Lazaroiu sa spuna o gogonata: "Boc a fost un premier mult mai bun decat Nastase!" Afirmatia e atat de ridicola incat nici nu merita comentata. Desi, daca se refera la clientela PDL, poate ca are dreptate. Remarc insa ca dl. Lazaroiu vorbeste la trecut despre premierul Boc. Cred ca i-a scapat fara sa-si dea seama".


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

2416 vizualizari

  • +41 (41 voturi)    
    ! (Miercuri, 2 martie 2011, 13:17)

    Lilia73 [utilizator]

    Vrabia malai viseaza..
    • +8 (8 voturi)    
      Nastase are dreptate, dar... (Miercuri, 2 martie 2011, 17:47)

      eh [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

      ...exista un detaliu extrem de important: Aceasta guvernare poate fi blocata printr-un efort coordonat si in strada numai daca este condus de alte forte politice decat PSD, USL sau cum s-or numi. Din pacate aceste forte nu exista, asa caci guvernarea va fi bine mersi, si, posibil ca PDL sa castige si alegerile urmatoare.... mai vorbim.
  • -39 (39 voturi)    
    Cu Boc ii dau dreptate lui Nastase. (Miercuri, 2 martie 2011, 13:21)

    Constantin [anonim]

    La nivel de executie, de aplicare si control al legii, guvernul Boc lasa mult de dorit. Pe partea legislativa sta mult mai bine insa asta nu e treaba guvernului ci a parlamentului.
    • +18 (20 voturi)    
      Keep walking! (Miercuri, 2 martie 2011, 14:05)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Sau bea un Johnnie Walker!
      te mai spala de scarba pe care cu placere o ingurgitezi de la latrine si partzuri tv!
    • +18 (18 voturi)    
      glumesti ? (Miercuri, 2 martie 2011, 14:16)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Tu te intelegi ?
      • -4 (4 voturi)    
        da... (Miercuri, 2 martie 2011, 17:49)

        hmm [anonim] i-a raspuns lui eu

        am si eu dubii legate de postul lui Constantin, cata vreme stim cu totii ca legile importante s-au trecut prin asumarea raspunderii guvernului
        • +2 (4 voturi)    
          Si comunistii (PSD)au facut la fel... (Miercuri, 2 martie 2011, 20:47)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui hmm

          E deja inteles cum functioneaza sistemul. Cand suntem noi la putere, facem totul singuri. Opozitia nu e ascultata nici daca ar avea o propunere care ar dubla PIB tarii de la o zi la alta. E pacat ca nu exista nici cea mai mica formula de dialog, dar se pare ca regula s-a format si asa va fi in veacul veacului.
    • +8 (8 voturi)    
      Opozitia nu stie inca ca e in opozitie :)) (Miercuri, 2 martie 2011, 14:53)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Iar in strada romanii ies doar daca e soare.
      De la Decebal incoace n-am prea vazut unire in tara aceasta ,
      • +9 (9 voturi)    
        soare (Miercuri, 2 martie 2011, 17:51)

        of [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        soare ca soare, dar trebuie si un discurs credibil, ma indoiesc ca cineva s-ar ridica din pat ca sa il puna pe Nastase in locul lui Boc, sau mai rau, pe Ponta.
      • +6 (6 voturi)    
        mi-a spus odata un vecin... (Miercuri, 2 martie 2011, 20:49)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui niculita30

        un proverb pe care nu-l stiam. "Asociatie de romani si stol de pitzigoi n-o sa vezi niciodata".
    • +6 (10 voturi)    
      Ce-ti plac hotii. (Miercuri, 2 martie 2011, 15:00)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Te cred.Nastase un hot de inalta clasa sa fie simpatizat de un hot mai mititel.Speranta ta este ca la conducerea Romaniei sa fie oameni hoti precum Nastase ,ca sa scapi si tu.Probabil ca esti destul de fraier sa crezi asa ceva.Te vor aresta pe tine ca sa nu le incurci circuitele hotiei.
      • -4 (8 voturi)    
        De ce-mi plac hotii? (Miercuri, 2 martie 2011, 15:38)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Fiindca gandesc altfel decat mine. Tu de ce nu ii poti suporta?
        • +6 (6 voturi)    
          foarte adanc! (Miercuri, 2 martie 2011, 16:02)

          Socrates [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Deci iti plac cei care gandesc altfel decat tine.

          Solutia ar fi sa nu mai gandesti de loc, probabil nici n-o sa sesizezi diferenta.
    • +4 (4 voturi)    
      D-le Constantin... (Miercuri, 2 martie 2011, 20:41)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Te-ai ratacit?! Ia-ti un GPS !
  • +39 (39 voturi)    
    Efectul Nicolaeciuc . (Miercuri, 2 martie 2011, 13:25)

    Trofeul calitatii Nastase [anonim]

    Un politician responsabil ca Nastase face apel la populatie sa iasa in strada ca sa il scape pe el de procese.Ce zice Codul Penal?
    Boc este mai bun decat Nastase.Nastase si guvernarea PSD 2000-2004 a distrus tzara .Lasa ca vine Nicolaeciuc si spune el cui a dat banii.
    Nastase sa spuna cum a fost si a adus marfa din China .
    • +6 (6 voturi)    
      daca se vroia un verdict rapid... (Miercuri, 2 martie 2011, 21:02)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Trofeul calitatii Nastase

      in cazul Nastase, el putea fi obtinut dintr-un proces simplu de inculpare pentru trecerea frauduloasa de valuta a frontierei. Doua transe de 400,000 si 425, 000 USD trimisi de el prin pilotul TAROM al cursei Bucuresti-Beijing. Un martor era pilotul si al doilea consulul roman din China care a preluat banii si i-a dat Danei Nastase care-i astepta la hotel. Legea spune ca orice suma peste 10,000USD nedeclarata inainte de a intra in vama constituie infractiune si se confisca iar cel in cauza se alege cu dosar penal. Legea e aceeasi cam peste tot in lume.
  • +33 (33 voturi)    
    adi minune al politicii noastre (Miercuri, 2 martie 2011, 13:33)

    gedami [utilizator]

    Critica aditza-tata, ca doar asta stii sa faci !!
    A, ba nu! Mai stii si sa numeri oua....
  • +39 (39 voturi)    
    Pt Nastase daca citeste cumva ! (Miercuri, 2 martie 2011, 13:40)

    gigi [anonim]

    Domnule Adrian Nastase, nu credeti ca a venit timpul sa na lasati odata in pace ?
    Ai fost la guvernare si nu ai facut nimic, dar nimic. Acum s-a golit desaga si trebuie umpluta la loc ? Personal sper ca niciodata sa nu te mai vad la conducerea acestei tari !
    • +20 (20 voturi)    
      La el nu s-a golit desaga, (Miercuri, 2 martie 2011, 14:15)

      Fanica [anonim] i-a raspuns lui gigi

      poate la partid! In schimb au inceput sa se miste dosarele. Se apropie funia de par si e greu nene, greu...
    • +21 (21 voturi)    
      Ba a facut ceva, a vandut petrolul pe 2 lei... (Miercuri, 2 martie 2011, 14:20)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Acum e rost de privatizat CEC si Posta, deci trebuie sa ajunga la butoane sa-si incaseze comisioanele, de-aia cheama prostimea in strada...

      La munca, nu in strada !
  • +27 (27 voturi)    
    da (Miercuri, 2 martie 2011, 13:40)

    Jones [anonim]

    Corect. Dar vreau sa iti numaram ouale si matusile inainte. Si termopanele.
  • +24 (24 voturi)    
    ? (Miercuri, 2 martie 2011, 13:44)

    Miratul [anonim]

    Cvasiomul asta inca mai are putere de decizie, dincolo de aberatiile zilnice spuse?
  • +11 (11 voturi)    
    nastase ... (Miercuri, 2 martie 2011, 13:50)

    dorel [anonim]

    zise el din groape comunistilor ...
  • +22 (22 voturi)    
    Gogu (Miercuri, 2 martie 2011, 13:52)

    miki [anonim]

    Un vechi proverb spune ca: nu ai gura pentru asa bucatura.Intelegi ce vrei din tilcul lui.Altfel,da ,utilizarea trecutului de catre dl Lazaroiu este o scapare ceea ce nu poate fi spus de afirmatia in sine.Boc este unul dintre cei mai buni PM.Motivele un camion-sa folosesc cuvintele voastre ale PSD-ilor.A luat masuri majore pentru echilibrarea structurala a bugetului :reducere personal bugetar,eliminare sporuri si suplimente salariale,echilibrare pensii nesimtite,noul cod al muncii etc.Ceea ce nici un PM anterior nu a reusit sa faca.
  • +15 (15 voturi)    
    Mai sa fie! (Miercuri, 2 martie 2011, 13:54)

    honest [utilizator]

    Oare le-o fi numarat dl. super fost prim-ministru, ouale tuturor sindicalistilor si patronilor, de este asa de sigur ca sunt cu totii de partea uniunii socialistilor lesinati ?!
  • +25 (25 voturi)    
    Se poate... (Miercuri, 2 martie 2011, 13:56)

    POPICU [anonim]

    Sunt unul din cei care reprezinta Romania Tacuta, nemarcata in sondaje si care si pot sa afirm ca domnul Nastase este ,, pe langa subiect'', de altfel ca majoritatea celor care clameaza colapsul Romaniei.Traim vremuri foarte grele si ca o consecinta a modului cum acesti domni au gestionat tara atunci cand ,,au avut-o pe mana''.Au furat pe rupte iar acum cand ciolanul e mai mic si oarecum pe terminate ii apuca pandaliile!Basca urmeaza ca instantele sa-i trimita ,putin, sa se ,,odihneasca'' si sa poata contabiliza in continuare ouale nenumarate! Hai ca s-a cam terminat cu jaful si urmeaza ora de ras cu domnii Nastase, Hrebenciuc, Voculescu..etc pe post de Stan si Bran in haine vargate.Apropo de domnul Voiculescu, un ,,profesorrr'' in arta manipularii televizate si care chiar crede ca daca va primii NUP ca motan cu ochi albastri noi , cei tacuti, nu stim ca efectiv a furat banii de la CRESCENT si ICE DUNAREA si a devenit peste noapte,, investitor greu'', e scarbos si gretos sa-l vedem cum plange drama poporului pe care cu mare arta la JEFUIT cu manutele alea doua!!!!
    • +4 (4 voturi)    
      prrrr-ofesor (Miercuri, 2 martie 2011, 14:44)

      Mircha [utilizator] i-a raspuns lui POPICU

      dl. prrrr-ofesor Voiculescu
  • +23 (23 voturi)    
    si in strada (Miercuri, 2 martie 2011, 13:59)

    saladin [anonim]

    ati inceput cu mitingul fostilor militari, niste nesimtiti cu pensii imense si nemeritate - unde au luptat pentru tara ? - urmeaza sindicatele ?, tu cind dai socoteala in justitie pentru faptele tale penale ?, daca tu luai masurile luate de Boc, alta era situatia Romaniei astazi.
  • +18 (18 voturi)    
    Pt nepotul matusii T (Miercuri, 2 martie 2011, 14:06)

    Mih. [utilizator]

    Iar blocarea lui Nastase se poate face prin Justitie si oprobriu public.
  • +21 (21 voturi)    
    In strada? (Miercuri, 2 martie 2011, 14:11)

    Mara [anonim]

    Dar ce crezi dumneata Nastase ca pe lumea asta doar familia ta si tu contezi?Noi romanii ceilalti care nu avem copii ce studiaza in strainatate ,care suntem corecti si vrem sa castigam cinstit prin munca ne dorim o revolutie pentru tine si prietenii tai??????????
  • +17 (17 voturi)    
    nastase (Miercuri, 2 martie 2011, 14:11)

    carmen [anonim]

    pt parlament nu va iesi nimeni in strada! pt nastase va iesi ilici!
  • +22 (22 voturi)    
    mare om, mare caracter (Miercuri, 2 martie 2011, 14:11)

    luculus [anonim]

    bombonel draga, simti ca ti se strange funia de gat? te strang astia de oua ca sa spui cat ai ciordit? e clar ca trebuie sa cada guvernul asta pentru altfel ti le face omleta
  • +17 (17 voturi)    
    lol (Miercuri, 2 martie 2011, 14:15)

    bogdan [anonim]

    se pare ca nastase chiar nu mai are pic de demnitate. el chiar ne crede pe toti atat de inepti?
  • +18 (18 voturi)    
    :) (Miercuri, 2 martie 2011, 14:18)

    ion voicu [anonim]

    d-le nastase, eu va doresc puscarie usoara!
    nu de alta, dar se cam apropie...
  • +17 (17 voturi)    
    Principiile alungarii din partid a celor cercetati (Miercuri, 2 martie 2011, 14:19)

    martin [anonim]

    Minunatele televiziuni de stiri Realitatea si Antena 3 ,sustin cu tarie folosind orice unealta, ca toti cei cercetati penal sa fie suspendati din partid, desigur daca e PDL si poate o idee corecta desi sustinuta de ticalosii acestor posturi profund nedemocratice. Dar niciodata aceleasi principii nu trebuiesc aplicate cand e vorba de Nastase, Nicolescu de Arges, marele Voicu etc. si ecranele tevizoarelor nu crapa de indignarea marca Danca, noul Dr. Goebbels ,Domnul Gadea si atatia altii !
  • +19 (19 voturi)    
    eu chiar te inteleg..bombonele (Miercuri, 2 martie 2011, 14:26)

    matusa ta [anonim]

    Pentru tine blocarea reformarii statului este o chestiune vitala. Singura ta sansa sa nu ajungi acolo unde meriti este exact asta, justitia sa nu-si faca treaba. Daca insa lucrurile vor merge in directia actuala este clar pentru oricine ca vei ajunge la mititica.
    In aceste conditii chiar te inteleg. Esti disperat. Ghinionul tau.
  • +15 (15 voturi)    
    oare? (Miercuri, 2 martie 2011, 14:36)

    gabi [anonim]

    nu-mi este clar daca sindicatele sau liderii de sindicat. Va rog sa dezvoltati.
  • +9 (9 voturi)    
    si in parlament si in strada (Miercuri, 2 martie 2011, 14:43)

    al [anonim]

    hai la lupta cea mare........poate scapi de vreo condamnare.
  • +11 (11 voturi)    
    nesimtit (Miercuri, 2 martie 2011, 14:45)

    george [anonim]

    asta nu intelege ca oamenii nu aleg o astfel de constructie care nu are idealuri autentice si ca impostura se citeste de la mare distanta? ce este asa greu de priceput? eu inteleg ca tu ai o problema cu justitia pe care o faultezi de cate ori ai ocazia impreuna cu tot partidul dar nu ti pare prea mult sa ne ceri noua, oameni simplii sa te aparam? sau nesimtirea tare nu mai are limite?
  • +6 (6 voturi)    
    de ce? (Miercuri, 2 martie 2011, 15:05)

    andrei [anonim]

    Sa inteleg ca juns un sait serios ca hotnews sa faca reclama la blogul unui inculpat de o calitate umana mai mult decat indoielnica?
    As fi inteles sa vad acest titlu pe saituri gen realitatea si antene, dar aici, pentru ce? Cui foloseste?
  • +8 (8 voturi)    
    Unitar si coordonat..... (Miercuri, 2 martie 2011, 15:10)

    Ronin [utilizator]

    ....cam asa graia si Ilici catre minerii veniti in Bucuresti sa "planteze" panselute:...." in mod ordonat...esalonat...."...va mai aduceti aminte? Filmu` e pe Youtube pentru doritori................
  • +11 (11 voturi)    
    Majoritatea tacuta inca nu a ales (Miercuri, 2 martie 2011, 15:11)

    ion [anonim]

    Bombonel nu intelege sau se face ca nu intelege. Guvernarea actuala a luat foarte multe masuri nepopulare. Opozitia ar trebui sa fie pe cai mari, populatia ar trebui sa fie in strada.

    Ori ce vedem? USL ar fi votat de 65% dintre alegatori, dar DOAR 40% dintre oamenii cu drept de vot ar merge la vot.

    Adica USL a convins doar 25% dintre alegatorii cu drept de vot sa ii voteze, in conditiile in care partidul principal de guvernamant a cazut rau de tot in sondaje.

    Cam asta e realitatea: oamenii nu sunt multumiti de guvernarea actuala, dar se uita la voi, PSD-istilor, si isi scuipa in san.

    Asa ca visati in continuare la doborarea guvernului cu ajutorul strazii.

    P.S. Si chiar sunt de acord cu "Boc a fost un PM mult mai bun decat Nastase". A avut de guvernat in niste vremuri crunte, a facut ce trebuia facut si e gata sa plece. Nu a razbatut niciun scandal de coruptie legat de Boc. In vreme ce Nastase a avut majoritate absolut in parlament, a cumparat presa la gramada, ce nu s-a putut cumpara a fost bagat in puscarie sau spital, si-a cumparat bunavointa UE vanzand din greu din resursele tarii, a adus coruptia pe cele mai inalte culmi (secretar de stat negociind spaga direct in numele PM - vezi spaga de 1 milion de euro in cazul dutyfree-ul de la Otopeni, exista inclusiv inregistrarile audio si plangearea neamtului, secretar de stat luand spaga cash in parcarea Guvernului, etc etc etc)
    • +6 (6 voturi)    
      Subscriu (Miercuri, 2 martie 2011, 15:23)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui ion

      la P.S. !!!
  • +10 (10 voturi)    
    Nastase (Miercuri, 2 martie 2011, 15:16)

    omul din strada [anonim]

    Pai dl.Nastase crede ca daca vom iesi in strada dupa cum crede el va scapa pana nu ai vom face ouale omleta!!!?Si daca tot vom iesi in strada sa facem si putina curatenie printre Penalii astia cu dosare care fug de justitie.Asa ca gindestete bine dl-e Nastase cind chemi oamenii in strada.
  • +11 (11 voturi)    
    iar isi face curaj.. (Miercuri, 2 martie 2011, 15:18)

    panfil [anonim]

    pai nu'i zise bunicuta cum ca pana'n 2012 se schimba tot da ramane la fel ?!
    udmereul bate semnatura pe protocol la guvernare, si el tot crede'n promisiunile lui frundea.
    daca n'a reusit o lovitura de palat, la udmr, inainte de congres, ramane cum ne'am inteles.
    deci, in afara de dumb 'n dumber (antenescu & pohta), a mai ramas el si felix.
    lui felix ii iese verdictul de contribuitor la ochiul si timpanul, iar lu nasatase ii pica pe cap sirianul si americanul, cu explicatii.
    pana in 2012 e timp destul sa se termine un proces, sa faca hayssam declaratii, sa mai vorbeasca unul si altul..
    iar tiranul n'are niciun gand sa se schimbe.
    si pana'n 2014 e muuult !
    nici spre tarile mai calde nu e sigur sa te mai duci...
    base a tot semnat la acorduri de extradare..
    nasol de cand cu uniunea ioropeana, nu mai merg nici treburile cum mergeau...
    nasol, mai draga...hard times !
    cum se zice pe la noi, curaj gaina, ca maine te tai...
  • +10 (10 voturi)    
    Eu (Miercuri, 2 martie 2011, 15:26)

    Alex [anonim]

    Eu nu stiu de ce ,asta este inca liber si nu este arestat.Daca tot se insanatoseste justitia romana,saltati-l oameni buni pe Bombonel cu tot cu blogul lui,ca mai are si tupeul sa instige lumea la revolta.
  • +8 (8 voturi)    
    E groasa (Miercuri, 2 martie 2011, 15:31)

    Bonbon Palas [anonim]

    La fel spera si saracu nea' Nicu ca vin sa-l salveze poporul si marea adunare nationala si uite ce-a patit, l-au sapat chiar cei pe care i-a crescut: Nelutu, Victoras...
    Asta e ciclul de viata comunistului: se naste, minte, fura, omoara si cade-n groapa tovarasilor sai.
    E timpul ca tinerele sperante rosii sa-i condamne pe astia precum Hrusciov pe Stalin si Ceausescu pe Dej si sa preia controlul minciunii organizate. Daca nu se grabeste domnu Ponta sa dea in cap o sa vina altii mai tineri si o sa ramana de papagal ca prostanacu'.
  • +10 (10 voturi)    
    mostenire neocomunista. (Miercuri, 2 martie 2011, 15:39)

    adrian [anonim]

    Ion Iliescu va crescut ca sa aiba si el loc in conducerea partidului,sa se afle in treaba .Dumneata l-ai cresct pe obraznicul de Ponta ca sa ai un cuvant in partid,dar vezi bine ca nu merge.Sunteti produse expirate si poporul nu va mai crede pentru ca mintiti si furati.De ce nu ai curaj sa dai fata cu justitia si sa raspunzi pentru faptele tale ? Cum vrei sa fi credibil daca esti LAS ?
  • +9 (9 voturi)    
    Omagiu USL (Miercuri, 2 martie 2011, 16:37)

    Radu [anonim]

    Stimati lieri ai USL! Va multumesc pentru ca ati infiintat aceasta organizatie pentru ca mi-ati luat de pe suflet mai multe necazuri. Nu ma mai cerc cu soacra. Ponta mi se pare mult mai obrazic, mai mistocar si pot sa-l injur porcos fara sa ma auda. Horticultor fiind am studiat de 30 de ani cum sa fac dintr-un crin alb un crin rosu. Aproape ca imi reusise. Am abandonat munca de o viata pentru ca aucum am multumita USL, un crin rosu care mai si vorbeste si alunga ciorile din gradina. Nu ma mai cert nici cu securistul scarii de bloc. Aveti in USL unul si mai oripilat pe langa care securistul meu imi pare un simpatic. Mi-ati adus linistea sufleteasca de care tanjeam de 6 ani. Aveti omagiul meu pentru USL.
  • +6 (6 voturi)    
    mai lasa-ne (Miercuri, 2 martie 2011, 17:06)

    unchiul [anonim]

    frate, sunt obsedati si lesinati dupa putere
  • +8 (8 voturi)    
    Nastase (Miercuri, 2 martie 2011, 18:00)

    costel [anonim]

    Halal prim-ministru care a interzis un post TV,OTV,care a vindut economia profitabila a Romaniei pe 2 lei,care are o frica groaznica de justitie,desi face circ afirmind ca nu poate ajunge in fata ei.Acum este fericit ca Iliescu a gasit o dreapta/ PNL /cu care sa se stearga la fund.Intelegerile sunt incheiate cu presedintii de sindicat.Nu cred ca oamenii din sectorul privat sau bugetar vor iesi in strada in numar mai mare de 2000.
  • +3 (3 voturi)    
    sleep well, (Miercuri, 2 martie 2011, 18:37)

    vero [anonim]

    keep dreaming
  • +3 (3 voturi)    
    miting pitesti (Miercuri, 2 martie 2011, 21:57)

    pacala [anonim]

    din ciclul" cand ii e bine, il doare la basca de mine dar, cand ii este lui rau, sa mor odata cu el"

    ce vorbesti sefule............


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă