PSD, PDL si PNL fac, pe rand, compromisul cu PRM. Ponta despre acordul PSD Ilfov - Vadim Tudor: E foarte bine daca e in interesul judetului

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 21 februarie 2011, 10:28 Actualitate | Politic


Victor Ponta si-a intors fata catre Vadim Tudor
Foto: AGERPRES
Dupa ce in 2009 PDL a facut alianta cu PRM pentru controlul Consiliului General al Capitalei iar liberalii s-au aliat, in 2010, la Hunedoara cu peremistii in alegerile locale, PSD Ilfov  a semnat sambata un protocol de colaborare cu partidul lui Corneliu Vadim Tudor. Din 2008, PRM a fost solutia de compromis la care au apelat toate partidele politice atunci cand au avut interese. Presedintele PSD, Victor Ponta sustine ca alianta semnata de PSD Ilfov cu PRM este una binevenita daca are ca scop lupta impotriva democrat liberalilor.
  • UPDATE: Europarlamentarul PDL, Cristian Preda, critica, pe blogul sau, alianta dintre PSD Ilfov si PRM: "Dupa ce a reunit PSD, PNL si PC, alianta USL se extinde. Deocamdata, doar in judetul Ilfov. Aici, Vadim Tudor si Robert Negoita au asezat PRM in trena mariii coalitii anti-prezidentiale. Victor Ponta promite insa reproducerea acestui aranjament in toate judetele. Dupa ce au explicat ca PSD e frecventabil, fostii liberali trebuie sa justifice acum si mariajul cu peremistii. Pana unde se va ajunge? Ar mai fi Becali si Dan Diaconescu"
Documentul, care este valabil pana la 31 decembrie 2019, a fost semnat de liderul PSD Ilfov, Robert Negoita, vicepresedinte al formatiunii social-democrate si de presedintele interimar al PRM Ilfov si vicepresedintele partidului, Marius Marinescu. Potrivit protocolului, organizatiile PSD si PRM din judetul Ilfov se vor sprijini reciproc la alegerile locale, la cele pentru Parlamentul Romaniei, Parlamentul European, precum si la alegerile prezidentiale.

Protocolul semnat de cele doua partide mai prevede printre altele si  o noua alianta PSD si PRM din cadrul Consiliului Judetean Ilfov si din cadrul tuturor consiliilor locale si "va actiona impotriva abuzurilor si sistemului de interese creat de consilierii judeteni si locali ai PDL".
  • Robert Negoita, presedintele PSD Ilfov: Cele doua organizatii ale PSD si PRM din Ilfov au ca obiective principale ''trimiterea acasa'' a presedintelui Traian Basescu si a PDL, dar si dezvoltarea judetului, incercarea de a elimina ''mafia'' din judet si de a rezolva atat problemele economice, cat si solutionarea problemelor ecologice din judet. Judetul Ilfov are multe paduri care sunt amenintate de mafia imobiliara, are multe gropi de gunoi, care risca sa imbolnaveasca populatia daca nu sunt gestionate corect, dar si alte obiective si institutii care polueaza enorm. E nevoie mai mult ca oricand sa vorbim mai putin si sa facem mai mult", agentia Agerpes.
  • Corneliu Vadim Tudor, presedinte PRM: Opozitia politica trebuie sa se inchege, sa se coaguleze. Noi nu am avut absolut nimic impotriva, nici macar verbal, cu privire la protocolul pe care l-au semnat PSD si PNL-PC. Este bine ce s-a intamplat, dar mai suntem si noi pe arena de joc, poate mai putin noi, dar electoratul nationalist, care cel putin in Romania are mai mult de 15% si este un nucleu dur, el nu pleaca precum fulgul pe apa, de la o alegere la alta, stanga-dreapta, cum bate vantul, agentia Agerpres.
Presedintele PSD, Victor Ponta a declarat pentru HotNews.ro ca astfel de aliante la nivel local sunt binevenite iar liderii de organizatii au dreptul sa sa alieze cu cine doresc cu exceptia PDL.
  • Victor Ponta, presedinte PSD: ¬Este decizia organizatiei Ilfov  si va asigur ca orice organizatie are libertatea sa faca aliante la nivel local cu cine doreste atata timp cat nu este PDL. De ce ma intrebati pe mine? Nu sunt eu Robert Negoita. Daca dansul a considerat necesara colaborarea cu PRM  in interesul judetului este foarte bine din punctul meu de vedere. Atat timp cat organizatia lupta impotriva democrat liberlailor au dreptul sa se organizeze cu oricine.¬
PDL cu aportul PRM a obtinut majoritatea in Consiliul General al Capitalei

Toate partidele politice au apelat, cand au avut nevoie, la alinate si colaborari in plan local cu PRM-ul lui Corneliu Vadim Tudor. In iunie 2009 PDL a semnat un acord de colaborare pentru Primaria Capitalei cu PRM pentru a forma majoritatea in Consiliul General al Capitalei.

Democrat liberalii aveau un protocol cu PNG lui Gigi Becali care oferea majoritatea simpla de voturi (28 de voturi) necesara pentru alegerea celor doi viceprimari generali ai Capitalei. Odata cu protocolul semnat cu PRM, alianta a mai castigat trei voturi absolut necesare pentru controlul Consiliul General al Capitalei.

Protocolul PDL-PRM a dat peste cap planurile PSD de debarcare a viceprimarilor sustinuti de democrat-liberali. In schimbul primirii scaunului de viceprimar, peremistii au oferit, prin cele trei voturi detinute, o majoritate confortabila pentru proiectele PDL si un control mai sigur asupra deciziilor CGMB. Pactul PRM-PDL a stricat strategia liderului PSD Bucuresti, Marian Vanghelie de extindere a influentei sale de la Primaria Sectorului 5 la nivelul intregii Capitale.

PNL a obtinut un mandat de deputat cu ajutorul PRM

In noiembrie 2010, candidatul PNL pentru mandatul de deputat de Hunedoara, Marian Campeanu, a fost sustinuta public de catre liderul local al PRM, Costel Avram. La vremea respectiva presedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor l-a amenintat pe liderul judetean cu excluderea din partid acuzandu-l de interese locale.

Dupa alegeri, Costel Avram nu a primit nici o sanctiune. Corneliu Vadim Tudor: ''Daca nu vor tine cont de acest avertisment ii voi da afara din PRM. Noi am stabilit ceva, avem o anumita conduita, niste protocoale si Avram sustine candidatul PNL, fara sa ne intrebe si pe noi, doar pentru ca are el niste interese locale. Nu merge treaba asa. Putea macar sa ne intrebe fiindca un partid este un organism viu, suntem mai multi''. (Hotnews.ro, 25 noiembrie).

PSD-PRM = majoritate in Consiliul Judetean Gorj

In decembrie 2010, PSD si PRM au semnat la Targu-Jiu un protocol de colaborare la nivel judetean, potrivit agentiei Agerpres. La sedinta care a avut loc la Muzeul Judetean din municipiu au participat, din partea PRM, presedintele Corneliu Vadim Tudor, alaturi de care au fost vicepresedintii Florin Simion si Marius Marinescu, dar si membri ai conducerii organizatiei Gorj, iar din partea PSD, reprezentantii conducerii filialei, senatorul Toni Grebla si deputatul Vasile Popeanga.

Protocolul semnat intre PRM Gorj si PSD Gorj avea ca scop majoritatea in cadrul Consiliului Judetean, cele doua partide colaborand in acest sens de mai mult timp, fara a fi oficial insa. La nivelul CJ Gorj, PSD are 16 consilieri si PRM doi, din totalul celor 33 de consilieri judeteni.

Corneliu Vadim Tudor: Dorintele noastre nu mai conteaza acum, e timpul sa renuntam la refulari. Eu urez succes acestei aliante pe plan local care, in scurt timp, va deveni nationala. In urma acestui protocol, ne vom consulta in problemele de interes local pentru cetateni. Noi deja colaboram cu cei din PSD, dar nu putem face public tot ceea ce discutam deoarece am compromite finalizarea unor proiecte. Roadele nu vor intarzia sa apara, agentia Agerpres.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2441 vizualizari

  • +18 (22 voturi)    
    Care interes?! (Luni, 21 februarie 2011, 10:50)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Al poporului pesede, parca asa spunea bombo, nu?
    Sau acum este in interes usl(a)s!?
    Ca poporul nu prea l/am vazut la voi in ... programe, care si ele sunt invizibile...
    Voi vreti ciolan si atat!
    • -10 (16 voturi)    
      dar cand era aliat cu PD! (Luni, 21 februarie 2011, 11:00)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      atunci era OK?

      Apropo de popor, unde sunt baile de multime ale PD si Base? Am vazut la 24 ianuarie care e parerea poporului!

      PS.
      mai schimbati placa cu USLasi, sau asta e semnul vostru de recunoastere?
      • +11 (15 voturi)    
        auzi (Luni, 21 februarie 2011, 11:22)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui dorin

        de cand niste pensionari cu caciuli de astrahan sunt poporul?
        oare de cand turnatorul felix face si desface aliante politice in Romania?

        PD-ul a facut-o o data, s-a fript si gata.
        PSD si PNL insista...

        Nu sunt nici aia de la PDL usa de biserica, dar nemernici asa de multi in partid ca la uslasi nu sunt.
        Nici in tarile cu traditie in democratie nu gasesti partide imaculate. asa sunt politicienii.
        • -8 (10 voturi)    
          tot cu ”uslasii”?? (Luni, 21 februarie 2011, 11:53)

          janus [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          mai rasfirat, baieti oranj, ca aveti acelasi text, doar ordinea propozitiilor o sschimbati.
          Ori va clonati la greu, ori ala care va scrie textele e stupid.
        • -4 (4 voturi)    
          vezi (Luni, 21 februarie 2011, 15:19)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          ca uiti cat de bun era felix mai de mult (cand era in gasca cu base)

          'de cand niste pensionari cu caciuli de astrahan sunt poporul?'
          pai si vrei sa se intample ca sa fi convins cat de iubit e base ? o revolutie ? sau nici asa nu ar fi de ajuns ? sa iasa in strada 15 mil de oameni ? sau si atunci ar fi platiti de iliescu ...?

          'Nu sunt nici aia de la PDL usa de biserica, dar nemernici asa de multi in partid ca la uslasi nu sunt.'
          hai ca asta e tare ... da , nu sunt , sunt mult mai multi ... nu a mai ramas unul corect in PDL , nu mai zic ca au atras o gramada de ciorditori de prin restu partidelor ...
  • -5 (11 voturi)    
    foarte bine! (Luni, 21 februarie 2011, 10:55)

    George [anonim]

    Politica e arta compromisului. Toti o fac.

    Numai ca unii n-au curajul de a si-o asuma si dau vina pe broastele greu de inghitit. De parca le-ar fi bagat-o cineva cu forta pe gat!
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 21 februarie 2011, 13:30)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui George

      argumente ai? sau doar metafore....
      este tipic doctrinei de stanga...
      • -3 (3 voturi)    
        ? (Luni, 21 februarie 2011, 15:21)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        argumente ..? la ce ?
        la cat de bine merge tara ?
        la cate minciuni si promisiuni desarte au spus astia in ultimi ani ?

        si laso mai moale cu doctrina ...
        ca e mai buna doctrina de samsar a pdl .
        • +5 (7 voturi)    
          argumente (Luni, 21 februarie 2011, 16:01)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          care sa sustina solutiile propuse de alianta liberal-socialista.
          solutiile lor sunt sa pice guvernarea. Atat. Asta e tot programul lor politic....pentru de fapt nu exista unul. Sunt interesati doar de guvernare si beneficiile aduse de pozitia asta in stat.
          In rest nimic. Criticati masurile de austeritate dar nu veniti cu nimic solid. Doar cu jigniri metaforice... considerate subtile in ideea ca subtilitatea denota inteligenta, Nimic mai eronat si patetic.
          Vrei mai mult, incearca sa muncesti mai mult. Crezi ca asta e criza...intreaba batrani care au prins foametea si inflatia de dupa razboi. si oamenii aia munceau mai mult si mai greu ca noi. dar nu... noi vrem doar cineva care sa ne dea ceva....si pe aia ii votam...cei care ne promit mai mult si isi critica mai mult competitorii. Ce-ar fi sa gandim putin si sa realizam ca degeaba urlam ca vrem...daca nu incecam sa facem mai mult.
          esti nemultumit de salariu? Incearca sa schimbi locul de munca... sa muncesti mai mult...pe responsabilitate mai mare...in conditii mai grele...si cere mai mult!
          • -4 (4 voturi)    
            partial (Luni, 21 februarie 2011, 16:35)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            corect .
            si ce folos ca astia au un asa zis program , cand nu au aplicat mai nimic ... programul lor de baza a fost : 'una zicem alta facem , si cand se prinde lumea mai mintim putin '
            ( un rahat impachetat bine tot rahat ramane )
            'Vrei mai mult, incearca sa muncesti mai mult.' corect , oricum cred ca decand cu criza maitoata lumea munceste mai mult (cel putin la privat )
            'Crezi ca asta e criza...intreaba batrani care au prins foametea si inflatia de dupa razboi. si oamenii aia munceau mai mult si mai greu ca noi.'
            asha si ? sa vezi ce greu era pe vremea lui deceba l , sau cand am fost cotropiti de turci .. sau in timpul razboiului .... nu are nici o relevata , lumea vrea sa fie mai bine , si daca ei nu sunt in stare sa faca asta , ar trebuii sa plece de buna voie , asumandu-si incapabilitatea .

            ' noi vrem doar cineva care sa ne dea ceva'
            nu , vrem sa primim innapoi din ce oferim . sau daca tot platim taxe scu nemiluita , sa se faca ceva cu ele .
            pe mine nu ma incazeste cu nimic ca imi explica ei ca sunt prea putini contribuabili ... cine a dat afara ? cine a creeat instabilitate economica ?
            si acum tot eu cetateanul de rand trebuie sa sufar pentru incompetenta lor ....

            'Ce-ar fi sa gandim putin si sa realizam ca degeaba urlam ca vrem...daca nu incecam sa facem mai mult.
            esti nemultumit de salariu? Incearca sa schimbi locul de munca... sa muncesti mai mult...pe responsabilitate mai mare...in conditii mai grele...si cere mai mult! '
            aici ai dreptate .
            • +3 (3 voturi)    
              si... (Luni, 21 februarie 2011, 16:59)

              un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui adrian

              ...crezi ca daca PSD o sa vina la guvernare o sa iti fie mai bine?
              Ipozit progresiv ca in anii 90 sub Ilici....
  • +18 (20 voturi)    
    e rau! (Luni, 21 februarie 2011, 10:58)

    vlad [anonim]

    Orice alianta, de orice fel, si pe orice perioada cu PRM (adica cu Vadim Tudor) e compromitatoare. A fost si pentru PDL, si pentru PNL si pentru PDSR (patrulaterul rosu). Dar acum e cu atit mai compromitatoare dupa felul mitocanesc si penal in care s-a comportat Vadim cu executorul judecatoresc acum ceva timp. Reactivarea acestui lingau de securisti, el insusi turnator, e extrem de nociva. Pe de alta parte, politica comunistilor a fost intotdeauna un pescuit in ape tulburi, asa ca PSD nu se poate dezice de partidul stramos, Partidul Comunist Roman.
  • +19 (21 voturi)    
    INCREDIBILUL PNL ! (Luni, 21 februarie 2011, 11:12)

    Carmen [anonim]

    O alinanta PSD-PRM nu este o surpriza pentru nimeni asi putea spune ca este chiar un lucru absolut normal fiind vorba de cam aceeasi Marie dar cu alta palarie ...... dar o alianta PNL-PRM este de a dreptul hilara. In ziua in care voi trai sa-l vad pe Crin Antonescu pupandu-se cu Vadim Tudor inseamna ca Romania nu mai are nici o sansa si ne meritam cu varf si indesat soarta .
    • +7 (7 voturi)    
      UNDE-I ANTENESCU ? (Luni, 21 februarie 2011, 13:05)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Carmen

      Iar a bagat capul la fund Antenescu. I-au disparut aparitiile vehemente in limba de lemn (ceva mai colorata) si-a pierdut stiinta oratoriei daca a avut-o vreodata, Poanta a luat locul si sefiei PNL. Antenescu, extenuat de atata nemunca si-a luat concediul de refacere dupa concediul de dupa atata chiul, iar mahalaua Poanta, agitata si activa -(de la activist), vorbeste si in numele partidului disparut cu sef cu tot. Bravo fost PNL ! Tot asa sa va mentineti pe esicherul politic: PARTIDUL FN (fara nume)
  • +11 (13 voturi)    
    Sper ca alianta cu PRM sa le aduca ghinion. (Luni, 21 februarie 2011, 11:38)

    mircea [anonim]

    PSD in alianta cu PRM ,sper sa obtina electoral,scorul obtinut de PRM la alegerile parlamentare din 2008.Adica PRM+USL<3%.Poate asa se vor trezi politicienii si vor intelege ca avem nevoie de politicieni responsabili si civilizati si nu de haimanale ca Ponta,Antonescu,Vadim,care -si urmaresc numai interesul personal si fac de ras Romania.
    • -7 (9 voturi)    
      asa e! (Luni, 21 februarie 2011, 11:55)

      vise [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Traisca politicienii responsabili si civilizati: Ritzi, Pasat, miss Roberta, Boc si, evident, cel mai responsabil si civilizat, hahaitorul Base!
      • +4 (6 voturi)    
        Boc?? (Luni, 21 februarie 2011, 14:51)

        willy [anonim] i-a raspuns lui vise

        Esti chiar tampit ??
        Ai auzit de afaceri din partea lui?
        Ca il sapa unii din jurul lui si turba USL(A) de neputinta, este un adevar.
        Base in sfarsit s-a deslantuit impotriva impostorilor si sper sa o faca cu rezultate palpabile.De altfel a fost destul de vehement in a critica pe sprijinitorii lui Ritzi si Pasat.
        De Nastase, Felix, Dan Ioan Popescu si multi altii sprijiniti in special sub guvernarile PSD ai uitat ?
        M-am saturat de atatea ticalosii.
        Se pare ca "Marea adunatura" PSD+PNL +Felix+PRM va reusi sa vina la putere si vei vedea prin ce vom trece.
        Sau poate fiind cu ei vei fi profitorul schimbarii.
        • -2 (4 voturi)    
          pui intrebari tampite ... (Luni, 21 februarie 2011, 15:24)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui willy

          da ce de afaceri in jurul lui vadim ai auzit ?
          sau al lui ponta ? sau a lui antonescu ?

          si in jurul lui boc , da au fost magarii multe ( cea mai mica e cand si-a adus familionul la guvern pe bani publici)

          base a criticat pe sprijinitorii lu ritzi ..? cand ?
          ai uitat cine era prietena buna / sprijinitoarea lu ritzi ? (EBA)

          'Se pare ca "Marea adunatura" PSD+PNL +Felix+PRM va reusi sa vina la putere si vei vedea prin ce vom trece.'
          sincer nu cred ca poate fi mai rau cacu PDL .(cum era aia ...? raul cel mai mic)
          'Sau poate fiind cu ei vei fi profitorul schimbarii. '
          :) .. cine stie cunoaste .
          • +2 (4 voturi)    
            La Famiglia (Marţi, 22 februarie 2011, 7:59)

            roberto [anonim] i-a raspuns lui adrian

            Pai noua nevasta a lui Krin primeste bani dintr-un offshore d ela Patriciu. Salariul de neuroparlamentar este insuficient. Crin a spus ca nu e treaba lui cum isi castiga nevasta banii. Misto raspuns, nu?

            Ponta e insurat cu fiica unui fost ministru. Te-ai prins, unicul talent in politica al sotiei a fost pozitia tatului in partidul de guvernament. Curios, s-a lipit de un post de parlamentar. Mai lipsea soacra.

            Afaceri in jurul lui Vadim. Este ca si cum te-ai intreba daca nebunul si-a reinnoit subscriptia la Gazeta Matematica.
    • -3 (5 voturi)    
      Care e interesul tau personal? (Luni, 21 februarie 2011, 13:22)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Esti membru PDL ?
      De ce sa ramana numai PDL si UNPR orcere votezi tot base sa iasa?

      Raspunde daca poti.

      Se mai schiba guvernele si in tari care venitul pe membru de familie e peste 200 de dolari pe luna si nu e asa mare coruptie.

      In privinta PRM el isi trage voturile de oameni ff. nemultumiti (extrem dreapta sau stanga de nemultumiti) nu de la nemultumiti ca si PNL sau PSD.
      Sant multi ff. nemultumiti? Poate ar trebui schimbat guvernul.

      Tip: Poti sa raspunzi cu DA la prima intrebare si ai scapat de a doua.
      • +4 (4 voturi)    
        personal... (Luni, 21 februarie 2011, 16:13)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

        nu vreau gubernare de stanga pentru ca nu sunt de acord cu impozitul progresiv!
        nu mi-ai cerut opinia dar asta e un motiv pentru care nu o sa votez niciodata cu stanga sau orice cu principii de stanga!
        Am stat in scoli 17 ani si inca m-am apucat din nou de studii. Am fost student neavand bani decat de covrigi si un pachet de tigari la 3...4 persoane. Am avut probleme de sanatate din cauza asta. Acum castig peste medie...si nu vreau sa platesc mai multe impozite pentru altii mai lenesi. Toate eforturile mele sunt pentru mine si familia mea. Nu pentru altii mai lenesi ca mine. Ti se pare convingator argumentul? Pentru mine e suficient! Asta e capitalismul...competitie prin munca si abilitati!
        Oamenii nu sunt si nu trebuie sa fie egali decat in drepturi si oportunitati!
        In momentul in care iese stanga o sa sting poate si eu lumina si poate plec din tara sa ramaneti toti lenesii care nu ii meritati pe cei ce chiar vor sa munceasca mai mult.
        • -1 (1 vot)    
          E bine o sa ai dumuri, spitale pe banii strainilor (Luni, 21 februarie 2011, 23:25)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

          Te-ai gandit bine, au mers atatia romani afara si le-a fost foarte bine.

          In rest iti urez Sanatate!!!
      • 0 (2 voturi)    
        Daca insisti. (Marţi, 22 februarie 2011, 11:31)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui cosmin

        Am fost PNL.De cand cu unirea cu PSD m-am lecuit,dar o alianta si cu PRM ma pune pe jar.Nu de alta.Dar unde mai sunt principiile?Sa inceput lucrul la ciolaneala.Si sincer,vreu o opozitie credibila si responsabila.Nu-mi plac oamenii politici hahalere si mistocari.De aceia Antonescu a distrus PNL.Multi din PNL nu le plac astfel de lideri politici.Ei se coaguleaza dupa stil,dar uite noi ne-am destabilizat.Si suntem obligati sa batem la alta poarta.De aceia Antonescu este blestemat si blestemul e probabil sa cada si pe capul aliatilor lui.Ei sau unit,dar nu ne-au intrebat si pe noi.Si noi nu vrem.Tot am sperat sa se indrepte.Dar merg din rau in mai rau.
        • 0 (0 voturi)    
          E bun de reclama la teleshoping :D (Marţi, 22 februarie 2011, 17:22)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Sa stii ca ai talent.
          Dar mai trebue ajustat textul.
          Citeste te rog intrebarea originala "care e interesul tau personal" sa stii ce sa votezi.
        • 0 (0 voturi)    
          @mircea E asa grav? (Marţi, 22 februarie 2011, 17:42)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Suna foarte rau
          "suntem obligati sa batem la alta poarta"

          Nu mi se pare corect pentru asa oameni seriosi ca voi
  • +7 (11 voturi)    
    Cata perfidie! (Luni, 21 februarie 2011, 11:57)

    Audit [utilizator]

    Chiar ne cred pe toti tampiti? PNL + Vadim = LOVE ca tot vine Dragobetele. Cat josnicie!
    • +7 (9 voturi)    
      care josnicie? (Luni, 21 februarie 2011, 12:52)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Nu stiu de ce te miri.Si-au creat o falsa aura de urmasi ai Bratienilor ,de falsi boieri si nu sunt decat niste nenorociti urmasi ai unor vasnici turnatori la secu.Acum se pupa turnatorii cu sefii securisti .Au vandut gogosi pana acum cu o falsa doctrina de care habar nu au ,si-au castigat locuri in parlament si la nivel local mimand o politica de dreapta.Aiurea! O politica de doi bani.Uita-te si la boier Neagu Djuvara ,un hoinar cu ifose de mare istoric,de justitiar care acum joaca hora marii uniri cu comunistul Iliescu.Asa ca prefer amatorii de politica din PDL decat curvele politice din PNL.
      • -1 (3 voturi)    
        Ai dreptate (Luni, 21 februarie 2011, 13:35)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui leopold

        intru totul.
    • -1 (5 voturi)    
      o alianta politica nu inseamna 'love' (Luni, 21 februarie 2011, 15:28)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Audit

      sau tu nu ai trecut de nivelul de scoala generala ?

      ca e contrar 'doctrinelor' , da . corect .
      dar e vorba de aranjarea de alinate politice pentru a avea majoritate in parlament , e doar joc politic .

      cumva crezi ca daca basescu ar avea nevoie de PRM nu s-ar alia cu ei ? .... basescu s-ar alia cu oricine doar ca sa ii mearga jocul mai departe .
      (vezi UDMR,PNL,PSD,PC,UNPR,minoritati parlamentare .... a scapat pe cineva ? nu . deci sincer e mai 'usuratic' ca toti ceilalti la un loc .
      • +2 (4 voturi)    
        Fii onest (Luni, 21 februarie 2011, 17:04)

        cetatean [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Cine ti-a spus ca aceasta este o alianta politica? Care sunt ideile si programele lor gandite pentru binele poporului? Doar ura i-a strans la un loc.
        Recunoaste ca este doar o adunatura de scursuri sociale: turnatori, securistii, lichele imbogatite nu din munca ci pe spatele nostru, aroganti si mincinosi care nu au scrupule in ceea ce priveste accederea la putere.
        Despre vadim si discursurile lui ...un om civilizat nici nu poate vorbii.
        Hora nesimtirii: felix, vadim, ponta, nea elastic...
        Nu se poate pronunta nici macar cuvantul-"ideologie".
  • +3 (5 voturi)    
    pe cand (Luni, 21 februarie 2011, 12:45)

    calaetz [anonim]

    un referendum sau o initiativa legislativa pentru scoaterea in afara legii a partidelor comuniste.
  • +5 (7 voturi)    
    Alianta PSD-PRM (Luni, 21 februarie 2011, 13:14)

    Alin [anonim]

    Ma uit si vad tot felul de aliante politice facute de catre PSD, toate pentru a ajunge la putere, asta imi da putin de gandit? Acum alianta cu PRM, oare unde sunt ideologiile PSD-ului de alta data. Sunt PSD-ist dar nu inteleg ce atata aliante . Domnule daca credem in noi, putem invinge. Dar vad ca Ponta nu prea crede in el, ce sa inteleg ca nu putem invinge? Acum daca vreau sa votez PSD, de fapt ce votez, ca nu mai inteleg nimic Pnl, PRM, PC si alte aliante. Urat din partea lor, pentru noi membrii de rand.
    • +2 (2 voturi)    
      aliante (Luni, 21 februarie 2011, 22:07)

      deji_ana [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      ma uit la aliantele astea si ma gandesc,eu fiind p.r.m.ista convinsa ,cum sa votez cu psd ,pnl sau altii?
  • +6 (8 voturi)    
    Cine se-aseamana se-aduna! (Luni, 21 februarie 2011, 13:16)

    ionut [anonim]

    Este incredibil ce poate sa produca lipsa de oferta politica din Romania!
    Daca am mai avea vre-o 2-3 partide noi pe scena politica,USL ar disparea de pe fata pamantului.Dar asa ,ei zic:
    -Noi nu va oferim nimic dar nu aveti altii care sa va dea mai mult.
    Pardon:Am uitat de kilu' de ulei si de faina din ziua alegerilor.
  • +2 (4 voturi)    
    .... (Luni, 21 februarie 2011, 13:32)

    revtre [anonim]

    Astia nu au inteles inca din alegerile trecute ca nu e o conditie suficienta sa se alieze toti cu toti, ba uneori e o reteta sigura spre o varza fara identitate, si fara prea mult succes? In cazul astora, more is less.
  • +2 (4 voturi)    
    Alianta cu vadim (Luni, 21 februarie 2011, 14:00)

    grecu [anonim]

    Parerea mea este ca si-au facut-o cu mana lor,incuscrindu-se cu partidul sonatului vadim.USL-uniunea ciumatilor rosii,cred ca trebuie sa-si ia adio de la atragerea UDMR in aceasta coalitie cu vadim.Este cea mai mare greseala pe care au facut-o.Dar este spre binele acestui popor,ca tara nu incape pe mana acestor mafioti.Le urez sa-i intarate dracii si mai rau,ca sunt semnale ca au inceput certurile intre ei pe impartirea posturilor,adica a prazii numita Romania.
    • +2 (2 voturi)    
      Eh.... (Luni, 21 februarie 2011, 14:48)

      oki [anonim] i-a raspuns lui grecu

      aici v-as contrazice ! Va amintiti de alianta Grivco - Johannis ? Dar de partidele care pus la cale suspendarea Presedintelui ? UDMR-ul facea parte din ambele, alaturi de PRM , fara sa se tina de nas . Asa ca nu m-ar mira prea tare dac-ar intoarce armele .
  • +4 (6 voturi)    
    Eu cu cine votez?! (Luni, 21 februarie 2011, 14:14)

    Stefan [anonim]

    E imposibil asa ceva! Se revine la partidul unic PCR, adica eu nu mai pot vota cu PSD sau PRM sau PNL trebuie sa votez cu partidul unic. Chiar nu intelege nimeni ca ei striga dictatorul, dictatorul dar ei ne pregatesc o mare dictatura!

    E o prostie alianta asta, toate partidele din ea o sa piarda! Intr-o democratie matura ar trebui sa poti sa ai de unde alege, asa o sa fie ceva de genul mergi cu mine sau te iau!

    Eu nu am uitat de alianta PSD - PDL si orice uita de asta e un DOBITOC! Au guvernat impreuna si acum sunt dusmani de moarte, pai cum vine asta?!
  • -2 (4 voturi)    
    mai bine cu PRM decat cu PDL (Luni, 21 februarie 2011, 14:15)

    marius [anonim]

    Probabil ca e suparare mare, dar acesta e adevarul. Toate partidele de opozitie, ca si in tarile arabe, inteleg sa treaca peste divergente si sa scape de raul cel mare, guvernarea actuala. Stiu ca PDL s-a aliat cu PNL, injumatatind PNL si triplandu-si cota electorala, s-a aliat cu PSD sa poata da vina pe el si sa fure alegerile, s-a aliat cu PRM ca sa obtine majoritatea in Consiliul Bucuresti, dar acum sper ca s-a terminat. Si UDMR s-a trezit cu partidul inexistent dar concurent maghiar in Parlamentul European si Laszlo Tokes vicepresedinte PE, etc.
    Concluzia e simpla : decat cu PDL la guvernare, mai bine in opozitie cu PRM.
  • +2 (2 voturi)    
    Harry Potter si reforma (Luni, 21 februarie 2011, 14:18)

    vlad [anonim]

    Ma uit la USL si mai ales la fotografia care insoteste acest articol si nu pot sa n-am senzatia nasoala ca ma aflu in plin Harry Potter: "Cel care nu trebuie numit" ,dar zimbeste, se pregateste sa reapara si-i baga in fata pe Ponta-Reacredinta si ta'su - blondul Nastase-Malfoy - iar ala micu' cu ochelari nu stie ce vraji sa mai faca sa-l opreasca. Noroc cu Dumbledore de la Cotroceni care ii mai tine hangu'. Sper din suflet sa se termine ca in poveste: cu bine. Adica cu cit mai multi incuiati.
  • +3 (5 voturi)    
    chiar nu ma interseaza (Luni, 21 februarie 2011, 14:28)

    visio [anonim]

    cine cu cine se aliaza; nici macar cand sunt membrii de partid cu acte in regula nu poti fi sigur ca poti conta pe acele voturi; cine striga la psd ca sunt un partid de criminali? din cate imi amintesc, Corneliu Vadim Tudor; acelasi CVT care i-a aruncat in fata, unui executor silit, niste hartii absolut legale si mai ales obligatorii; sa nu ne mire ca acest oportunist de CVT se va alia cu psd, pt ca altfel nu are sanse sa scape basma curata de puscarie; ne amintim de scandalul evacuarii sediului prm, sediu detinut ilegal; ce rost are sa vorbim de EBA, sau Udrea, cand ditamai omul de cultura nesocoteste o hotarare judecatoreasca...parerea mea...
  • +1 (3 voturi)    
    inconstienta (Luni, 21 februarie 2011, 15:36)

    aglaia [anonim]

    fara cuvinte,nici nu mai poti trai in tara asta de atitia inconstienti si rau facatori! va dati seama ca zilnic suntem agresati de acesti securisti-comunisti!cvt,nu are nici cea mai simpla notiune de civilizatie si comportament! .......de aceea se-ntelege perfect cu monstruasa coalitie!.....daca DL BASESCU e inlaturat,nu scapam pe veci de aceste coaliti!!!!......tot romanul trebuie sa-nteleaga asta,
  • -1 (5 voturi)    
    Pe ce va bazati? (Luni, 21 februarie 2011, 16:11)

    vlad [anonim]

    Daca ar fi sa ne luam dupa mesajele de aici, majoritatea mirosind a postaci, se pare ca toata lumea n-are alta treaba decat sa dezbata marile probleme politice ale mafiotilor astia cu nume de partide.

    Bai baieti care ii aparati pe unii sau pe altii: puteti sa-mi aratati o varianta de asociere/uniune/alianta care n-a fost facuta pana acum intre organizatiile mafiote ("partide")?

    Toate combinarile au fost bifate si mereu unii au zis ca e josnic, nu se face, ceilalti ca e moral si miroase bine.
    Treziti-va
  • +1 (3 voturi)    
    Bravo USL (Marţi, 22 februarie 2011, 9:44)

    Gagamitza Dandanache [anonim]

    Prin toate deciziile hazardate aduceti votanti PDL-ului
  • -1 (1 vot)    
    Era o vreme (Marţi, 22 februarie 2011, 14:35)

    Stepanida [utilizator]

    cand Vadim ii facea zile negre lui Oprescu ,din cauza celor trei PRM-isti din Consiliul General.Asta e Vadim:se foloseste de toti si de toate,de dragul publicitatii.
  • 0 (0 voturi)    
    vadim (Miercuri, 23 februarie 2011, 8:38)

    ciri [anonim]

    ce se mai aude cu procesul lui vadim sa oprit cumva stie cineva ?cred ca aces dement va fi condamnat pentru circul care la facut cu executoarea judecatoreasca.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by