Raluca Turcan: Ori PDL rezolva cazul Pasat, ori Pasat rezolva PDL

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 13 februarie 2011, 15:37 Actualitate | Politic


Vicepresedintele PDL Raluca Turcan a afirmat duminica, intr-un articol postat pe blogul sau, ca demisia lui Dan Pasat din partid este necesara, ca o masura care sa arate ca formatiunea se delimiteaza de votul din Parlament prin care s-a respins solicitarea Parchetului in privinta anchetei impotriva lui Pasat.

"Votul de saptamana trecuta din cazul Pasat risca sa para pentru electoratul de dreapta un tip de gest politic profund criticabil, de gen Matusa Tamara, pentru care era criticat PSD. In plus, votul din Parlament din cazul Pasat a fost o eroare politica care erodeaza increderea pe care PDL a castigat-o stabilizand economia si asumandu-si reforme curajoase. PDL risca, sa dea pe pere, prin votul contra Justitiei din Parlament, ce castiga pe mere sustinand reformele," scrie deputatul PDL.

Potrivit acesteia, imaginea partidului este puternic afectata de impresia ca acesta este "parte a scutului parlamentar impotriva Justitiei". "Cu o ghiulea legata de picior, PDL sta sub apa, in timp ce domnul Ponta - pupilul nepotului Matusii Tamara - tine lectii de moralitate si anticoruptie la tv," sustine Turcan.

Deputatul adauga faptul ca demisia lui Pasat este necesara si pentru a transarentiza votul din Parlament, "pentru ca fiecare parlamentar sa fie responsabilizat direct, nu ca acum cand ¬urma scapa turma¬ si toata lumea este vinovata."

Deputatii partidelor aflate la guvernare au respins saptamana trecuta solicitarea Directiei Nationale Anticoruptie de incuviintare a retinerii si arestarii preventive a deputatului democrat-liberal Dan Pasat, inregistrandu-se 116 voturi pentru, 34 de voturi impotriva si 4 voturi nule. Pentru ca solicitarea DNA sa fi fost adoptata erau necesare 147 de voturi.


Citeste mai multe despre   
















2426 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Madame Turcan, (Duminică, 13 februarie 2011, 15:52)

    anar1975 [utilizator]

    chiar daca Pasat demisioneaza din partid, problema ramane: atata timp cat este PARLAMENTAR, beneficiaza de imunitate!!! Chiar crezi dumneata ca pe el il intereseaza asa de tara faptul ca este sau nu membru PDL??? Il intereseaza sa fie parlamentar!!
    • 0 (0 voturi)    
      AI PERFECTA DREPTATE! (Vineri, 8 aprilie 2011, 20:01)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui anar1975

      Ai pus punctul pe i! PDL-ul l-a protejat in Parlament si asta eu nu uit.Ca votant PDL vreau sa vad PDL-ul ca ii ridica imunitatea lui Pasat.Altfel eu nu ii mai votez!
  • 0 (2 voturi)    
    Dati-l afara si repede! (Duminică, 13 februarie 2011, 15:58)

    pasat [anonim]

    Daca nu va mobilizati rapid si-i dati afara atat pe acest individ pe nume Pasat cat si pe Ritzi, nu mai aveti nicio sansa in fata comunistilor-penelisti. Nu inteleg de ce dureaza atat sa luati o decizie?Timpul e impotriva voastra, dragilor!PSD-ul si PNL-ul prin faptul ca s-au abtinut la vot, v-au tras-o foarte bine ca sa se spuna ulterior ca si PDL-ul isi apara puscariabilii, nu numai PSD-ul cu bombonel si matusa tamara de gat!Si mai aveti o problema, voi PDL,mai aveti acolo niste comunisti din garda veche care si ei trebuie schimbati rapid:Blaga,Berceanu si altii care s-au remarcat negativ in presa, iar acum va trag in jos. Singura sansa pentru voi e sa preia conducerea Macovei si grupul reformist, iar restul uscaturilor afara sau un pas cat se poate de in spate!Marea masa a prostimii si pensionarimea, vesnic comunistoida, nu va va vota niciodata indiferent cate pomeni electorale le-ati da.Deci reforma majora in partida, sau in opozitie cu voi la urmatoarele alegeri!
  • +4 (6 voturi)    
    Suport pentru Raluca (Duminică, 13 februarie 2011, 16:01)

    oilman [utilizator]

    Imunitatea parlamentarilor (lege) si a rstului elitei politice/economice (Copos, Patriciu, etc) trebuie sa dispara. Putin imi pasa ce partid politic - Incepind cu PSD, care are cei mai multi xbolshevici, toate partidele au falitii lor. OUT ! si eventual in pirnaie. Raluca are dreptate, si am urmarit-o de mult - are un mesaj consistent si clar - Evident are tot suportul meu.
  • +1 (3 voturi)    
    Dna... (Duminică, 13 februarie 2011, 16:10)

    jb [anonim]

    Raluca este SINGURA politiciana pentru care am respect in PDL !!! Bravoooo !!
    • 0 (0 voturi)    
      e bine totusi ca simpatizati o persoana, (Luni, 14 februarie 2011, 11:38)

      elena [anonim] i-a raspuns lui jb

      dintr-un partid intreg aflat la guvernare. Presupun ca simpatizati si faptul ca in campania din 2008 dn Turcan impartea autoturisme logan prin Sibiu. In mod evident din salariul de deputat si-a permis sa faca acest lucru!
  • -1 (1 vot)    
    Prefer (Duminică, 13 februarie 2011, 16:10)

    Varianta simpla [anonim]

    varianta nr. 2. Ca deja e pe jumatate realizata...:)))
  • +3 (3 voturi)    
    Adevarat (Duminică, 13 februarie 2011, 16:11)

    voltaren [utilizator]

    O concluzie corecta. Unde sunt liderii credibili dinPDL ? Vedem la televizor doar personaje care nu nici ei nu stiu dece au venit.
  • +2 (2 voturi)    
    dar de ce nu-l dau afara? (Duminică, 13 februarie 2011, 16:14)

    George [anonim]

    Daca chiar vor sa rezolve situatia?


    Cred ca nu vor sa rezolve ci doar sa arate ca le "pasa". Demisia e o chestiune unilaterala si, orice ar face missele din PD, nu il pot obliga pe Pasat.
  • -2 (4 voturi)    
    nici cu sapunuri frantuzesti nu mai schimbati (Duminică, 13 februarie 2011, 16:25)

    lili [anonim]

    imaginea PDL dupa cazurile RIDZI si PASAT si mai ales SPAGA si CORUPTIA din vamile romanesti!!!! Ati spus-o bine, PDL nu e cu nimic mai curat ca PSD in ochii romanilor iar PSD a ajuns sa dea lectii de moralitate!!!! Mi-e greu sa cred ca veti mai reusi sa curatati imaginea destul de murdara ca sifonata e putin spus.... de-aia am zis ca nici cu sapunuri frantuzesti nu veti reusi!!! TRIST este Dna Turcan ca cei care am votat PDL si suntem acum foarte dezamagiti de PDL suntem din pacate constienti de-acum ca nici un partid nu e mai breaz, adica TOTI O APA SI-UN PAMANTsi nu stiu ce partid ar mai putea schimba ceva in bine in Romania de azi!!! Poate prin 2070 cum bine zicea batranul Neagu Djuvara mai zilele trecute!!! Si sa stiti Dna Turcan ca in 2004 Dl Basescu a fost speranta de schimbare pentru multi dintre romani!! Din pacate si Dl Basescu si PDL au reusit sa dezamageasca multi dintre cei ce i-au votat si nu prin ceea ce ei fac acum Dna Turcan, ci pentru ceea ce nu au facut la timp, adica in 2009 si inceput de 2010, de au lasat Romania pana s-a dus la fund de tot si numai interventia in forta a FMI a oprit caderea in continuare a Romaniei in minunata luna mai 2010 cand sosi FMI la Bucuresti si a 2-a zi aparu Dl Basescu al TV si anunta apocalipsa cu scaderea salariilor si pensiilor, de nu intelegea nimeni ce naiba s-a intamplat pentru ca cu 1 zi inainte inca Dl Boc ne spunea ca Romania are bani de salarii si pensii !!!!.... De-aia dna Turcan eu si multi dintre cei pe care-i cunosc nu vor sa mai auda de Dl Basescu si de PDL pentru ca ne-ati dezamagit la fel ca celelalte partide.....si veti vedea asta la alegerile din 2012....
  • +1 (1 vot)    
    Daca n-am fi avut o constitutie gaunoasa (Duminică, 13 februarie 2011, 16:36)

    Sile [anonim]

    Si daca legile ar fi fost clare, nu am fi ajuns in situatia asta.Beleaua e ca multi refuza se realizeze ca trebuie demolat actualul cotet legislativ si inlocuit cu un edificiu clar si coerent.Lucru de care actuala clasa politica nu e in stare. Ergo, va trebui inlocuita in totalitate. Si daca nu se poate cu vorba buna va trebui cu sila.O zi buna !
  • +1 (3 voturi)    
    Aveti dreptate (Duminică, 13 februarie 2011, 16:38)

    decebal [anonim]

    Se spune ca nu numai pacatosii sunt vinovati ci si cei fara de reactie la pacatosi.Faceti bine si va rezolvati problemele.Nu vedeti ca ciuma rosie va taxeaza fiecare pas gresit.
  • +2 (2 voturi)    
    Care-i faza? (Duminică, 13 februarie 2011, 16:49)

    Bebeko [anonim]

    Sa-mi explice si mie careva care-i faza, ca eu sunt mai inapoiat mintal: a aparut un articol intr-un ziar al Varanului (Jurnalul.ro) care citeaza aceste informatii de la Hotnews. Care-i faza? E voie sa scrie asa ceva? O sa ajunga saracul Badea Mirciulica sa fie nevoit sa dea in Ponta? Unde o sa ajunga tara asta?
  • +6 (6 voturi)    
    Corect ! (Duminică, 13 februarie 2011, 16:54)

    calinsab [utilizator]

    Cred insa ca "va rezolva " partidul .. adica nu v-a demisiona din PDL pentru nu il intereseaza de partid ci de propria sa piele.....
    • +1 (3 voturi)    
      auzi madam (Duminică, 13 februarie 2011, 19:23)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      dar ridzi nu va trage in jos? ca n-am auzit sa fii asa vocala in cazul ei
      • -1 (1 vot)    
        ei, si tu..... (Luni, 14 februarie 2011, 9:16)

        costica [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Dna Ridzi il trage-n jos numai pe Dl Basescu , nu si pe dna Turcan !!!!!!!!!!!!
  • +12 (18 voturi)    
    Propun o metodă mai simplă (Duminică, 13 februarie 2011, 17:08)

    Claudiu T. [utilizator]

    Eliminarea votului secret și a abținerii din Parlamentul României
    • 0 (2 voturi)    
      SIMPLIFICARE (Duminică, 13 februarie 2011, 19:02)

      STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

      Si mai simplu ar fi sa nu se voteze si sa-l intrebe pe cine vrei tu care este votul corect. S-ar face economie de timp si bani. Nu ar mai fi nevoie de parlament si nici de vot. Nici un fel de vot. Ce zice oracolul de la Constanta, aia e... Poate fi impaiat...
    • +1 (3 voturi)    
      Cumva cumva ... (Duminică, 13 februarie 2011, 19:58)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu T.

      ... stiam eu ca tot opozitia e de vina ca s-a abtinut :))) LooooooooooooooooooL
    • +1 (1 vot)    
      partial de acord (Duminică, 13 februarie 2011, 22:36)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

      Sunt de acord cu eliminarea votului secret din Parlament. Subiectele cu adevarat sensibile, cum ar fi cele legate de siguranta nationala, servicii secrete etc pot fi dezbatute in comisii de specialitate.
      Iar TOATE voturile, ale tuturor parlamentarilor sa fie publicate pe Internet (stie cineva daca asta se intampla deja, si unde?).
      Cel putin asa procedeaza Congresul american si asa e logic intr-un sistem uninominal, unde alegatorii trebuie sa aiba posibilitatea sa stie in detaliu ce fac reprezentatii lor.
      Si ar fi bine sa secretizam in tara asta doar ce trebuie, nu contractele de privatizare, cum proceda Nastase.

      Nu sunt de acord cu eliminarea abtinerilor de la vot in Parlament, cred ca sunt destule situatii in care parlamentarii sunt justificati sa se abtina de la vot - de exemplu nu au o opinie clara sau cunostiinte suficiente despre subiect.

      Si ar trebui sa se mai abtina si altii, gen Gigi Kent sau Stan Patitu pentru ca in comentariile lor e o lipsa evidenta de idei.
  • 0 (2 voturi)    
    Care e diferenta intre PDL PSD PNL ??? (Duminică, 13 februarie 2011, 17:56)

    niculita30 [utilizator]

    Toti fura ,doar (in)competententa ii departajeaza.
    Nu e necesar sa subliniez de la cine fura ! :(((
  • -2 (2 voturi)    
    CORECT!!! (Duminică, 13 februarie 2011, 18:31)

    Maria [anonim]

    Are dreptate Turcan, si de fapt toti oamenii de bun simt sunt de acord cu ea! Dupa ce ca PD-L a cazut atat de drastic in sondaje, exact in clipa cand oncepuse sa creasca s-au dat in stamba!!!
    Oare nu cumva Voiculescu a pus "umarul" la aceasta atitudine si a mituit pe cativa parlamentari Pdl?..sau chiar UDMR!...ca doar il au si ei pe Verestoy!!
  • -1 (1 vot)    
    femeia asta e beata sau ce are (Duminică, 13 februarie 2011, 19:05)

    vero [anonim]

    cred ca vrea sa zica demiterea lui Pasat, nu demisia. Adica Pasat sa-si dea singur demisia ca sa spele el obrazul PDListilor? Atunci cum este cu responsabilizarea vInovatilor care au votat aiurea?
    Nu cucoana asta era cu "nu poti sa-i impui cuiva cum sa voteze in chestiunile delicate"? E dusa rau.
    Si ce cuvant e asta, "transarentiza"?
  • +3 (3 voturi)    
    de acord cu Turcan (Duminică, 13 februarie 2011, 19:14)

    Socrates [anonim]

    Comentariul lui Turcan imi aminteste de alt paradox, pe care il citez din memorie, nu mai stiu autorul:
    "Pana la 50 ani ne ruinam sanatatea ca sa castigam cat mai multi bani; dupa 50 ani ne cheltuim banii castigati asfel ca sa ne reparam sanatatea."
    Cam asa si partidele din Romania - protejeaza coruptia pentru ca asta aduce bani la partid. Dupa aceea cheltuie banii ca sa recastige electoratul scarbit de coruptie.
    Ar trebui sa faca o analiza serioasa si cred ca si-ar da seama ca pot castiga mai multi electori cu mai putini bani si mai multa corectitudine.
    Bineinteles, mai e si cazul in care isi baga mana in borcanul cu miere pentru interese pur personale, nu ma refer la asta.
    Dar in ambele situatii eu le doresc sedinte prelungite de meditatie si analiza intr-un loc linistit, racoros si sigur, unde sa nu fie deranjati de multa lume, si unde vor putea sta toata ziua in pijamaua lor vargata si unde dupa ce-si spala rufele murdare le pot intinde frumos pe gratii la uscat.
  • 0 (4 voturi)    
    XIV (Duminică, 13 februarie 2011, 19:41)

    Crapu' [anonim]

    La al XIV-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor:

    - Dragii mei, eu… eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena!
    - Huooo! Huooo!
    - Atunci propun sa ma inlocuiasca la presedintie prietenul meu, Boc.
    - Huooo! Huooo!
    - Ha, ha, ha..Smecherilor ! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!!
    S'auzim numai de bine
  • 0 (0 voturi)    
    visan il contra blaga ! (Duminică, 13 februarie 2011, 19:48)

    a.b. [anonim]

    se discuta pe la colturi ca gelu visan sustinut de reformistii macovei, voinescu il va contracandida pe blaga la sefia pdl ! se pare ca visan este sustinut de boc si udrea
    • +1 (1 vot)    
      dap, (Duminică, 13 februarie 2011, 23:45)

      opera [anonim] i-a raspuns lui a.b.

      un gay mai lipsea la conducerea PD, pe langa atatea domnisoare batrane!
  • +1 (3 voturi)    
    Felicitari, d-na Turcan! (Duminică, 13 februarie 2011, 21:23)

    urania [utilizator]

    Sunteti printre putinele doamne din politica noastra care au intr-adevar ceva de spus si 'joca' fairplay.As intrazni sa spun ca va asemanati cu d-na Mona Musca, pe care, eu personal, o regret si acum. Daca PDL nu-si rezolva problemele interne si nu se 'curata' de cei care ii pot crea o vulnerbilitate marita nu numai la alegeri, dar in perceptia generala, atunci chiar nu mai are nicio sansa sa supravietuiasca. Din pacate, colegii dvs., trimviratul BVB, nu inteleg acest lucru si, daca sunt lasati sa aibe puterea de decizie, atunci cred ca ar trebui sa va cautati alt partid. Poate 'Alba ca Zapada'?
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai inteleg..... (Luni, 14 februarie 2011, 10:33)

    costica [anonim]

    pai, daca voi PDListii nu mai aveti incredere voi intre voi, noi cum sa mai avem Dna Turcan?!! Cine mai are incredere in PDl ?! Voi alimentati zi de zi neincrederea oamenilor in PDLul ce face si drege....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version