Ce spun democrat-liberalii despre rezultatul votului in cazul Dan Pasat. Mircea Toader: "O pata asupra Parlamentului". Raluca Turcan: "Nu poti sa obligi pe nimeni sa voteze intr-un anumit mod, mai ales pe subiecte delicate"

de Luminita Parvu HotNews.ro
Marţi, 8 februarie 2011, 17:01 Actualitate | Politic

Dupa votul dat impotriva arestarii deputatului Dan Pasat, parlamentarii PDL au evitat sa dea declaratii si s-au reunit in sedinta in biroul presedintelui Camerei Roberta Anastase. Dupa sedinta pedelistii au trimis comunicate de presa prin care au explicat rezultatul votului. Marti, deputatii au respins solicitarea Directiei Nationale Anticoruptie de incuviintare a arestarii preventive a lui Dan Pasat. Potrivit informatiilor, au fost 114 voturi "pentru", 34 de voturi "impotriva" si 4 abtineri, iar cererea procurorilor nu a intrunit numarul necesar de voturi pentru a fi adoptata, respectiv 167.

Iata cateva declaratii facute de liderii PDL:
  • Mircea Toader, liderul grupului parlamentar PDL: "Am avut discutia in grup, am stabilit si cum votam. Marea majoritate de la noi au votat cu bilele la vedere. (...) Rezultatul asta dovedeste ca inca suntem tributari nu unui gest politic, ci unor probleme sentimentale, ca alta logica n-are. (...) E o pata asupra Parlamentului".
Toader a comentat si atitudinea parlamentarilor opozitiei PSD si PNL: "Problema e la noi, dar eu stiu ca problema cea mai importanta sunt partenerii din Parlament care totdeauna au declarat ca sunt in afara acestor batalii politice cu justitia. Ei considera ca justitia trebuie sa-si faca datoria si au stat in banca si s-au uitat ca e o batalie interna la noi. Nicio legatura, e batalia Parlamentului cu justitia, toti suntem in acest Parlament"
  • Sulfina Barbu, vicepresedinte PDL: "Decizia PDL a fost de a vota favorabil solicitarii DNA, iar in acest moment avem 34 de voturi impotriva, fara sa stim cui apartin acele voturi. Pentru ca nu avem un vot transparent, este imposibil sa stim ce s-a intamplat cu exactitate, atat la PDL cat si la colegii din arcul guvernamental.(....) Ingrijoratoare este si atitudinea opozitiei care a ales sa nu voteze in cazul Pasat, ceea ce de fapt inseamna ca PSD si PNL au pus umarul la obstructionarea justitiei, pentru ca cererea DNA a fost adresata parlamentarilor, nu puterii sau opozitiei"
  • Ioan Oltean, vicepresedinte PDL: "PDL a spus-o si astazi si cu alte ocazii ca nu a obstructionat si nu va incerca niciodata sa obstructioneze justitia. Orice cetatean al acestei tari, indiferent de pozitia pe care o are, de functia pe care o ocupa, nu poate fi in afara legii. Este foarte usor sa vii sa stai pe margine ca in tribuna la fotbal. Daca partidele din opozitie, inclusiv PNL, (...) ar fi si ele purtatoarele unui asemenea mesaj, atunci cu certitudine nu am fi in fata unei solutii de acest fel (....) Vom ramane in continuare fideli principiului ca nimeni in aceasta tara nu este mai presus decat legea. Este regretabil insa ca opozitia face doar parada de vorbe, iar faptele dovedesc cu totul si cu totul altceva"
  • Raluca Turcan, vicepresedinte PDL: "E regretabil, e un lucru care nu ar trebui sa se intample in Parlament. Aici e un viciu care din pacate va duce de multe ori la situatii din acestea pentru ca Parlamentul pare sa se puna obstacol in calea justitiei. (...) Sa vedem daca procedural exista varianta reluarii. Daca nu va fi facuta o noua cerere asta ramane votul. Cred ca ne va afecta foarte mult ca imagine si va afecta credibilitatea acestei institutii. Noi am decis (...) sa se voteze transparent. Nu poti sa obligi pe nimeni sa voteze intr-un anumit mod, mai ales pe subiecte delicate".


Citeste mai multe despre   



  
3330 vizualizari
  • +2 (22 voturi)    
    iarasi scuze si acuze (Marţi, 8 februarie 2011, 17:15)

    dan [anonim]

    iar sunt de vina toti nu doar puterea...
    asa cum sunt de vina toti pt situatia tarii nu doar pdl
    asa cum boc nu poate redresa tara din cauza grelei mosteniri lasate de tariceanu
    mai schimbati discursul ca asta ne-a plictisit
    • -2 (12 voturi)    
      si psd+pnl+pc au furat (Marţi, 8 februarie 2011, 17:45)

      viorel [anonim] i-a raspuns lui dan

      si psd+pnl+pc au furat si nu s-a intimplat nimic

      vezi cazurile patriciu voiculescu vantu ponta si antonescu
      • +4 (6 voturi)    
        asta ar trebui sa fie o scuza? (Marţi, 8 februarie 2011, 18:24)

        shout [utilizator] i-a raspuns lui viorel

        daca si la ei e "ok" sa fure, atunci de ce sa alegem pdl in defavoarea celorlalti? cu asta se bateau in piept... daca nici asta nu sunt in stare sa faca, de compensat prin competenta sigur nu e cazul.
        • 0 (2 voturi)    
          nu e o scuza (Marţi, 8 februarie 2011, 21:51)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui shout

          Cum nici absenta celor trei partide PNL+PSD+PC de la votul de astazi nu este o scuza. De ce vina are PDL in chestia asta?
      • +3 (5 voturi)    
        Si? (Marţi, 8 februarie 2011, 20:09)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui viorel

        daca unu' fura au toti dreptul sa fure. Din caza boilor ca tine merge tara ca vai de capu' ei.

        Nu muriti voi astia toti sa poata trai oamenii normali o viata normala?
    • +4 (6 voturi)    
      puterea are 179 de voturi la camera (Marţi, 8 februarie 2011, 17:54)

      elodia [anonim] i-a raspuns lui dan

      citat din revista 22
      http://www.revista22.ro/deputatii-puterii-au-respins-solicitarea-dna-de-arestare-a-democrat-li-9860.html

      Deputatii au respins, marti, solicitarea Directiei Nationale Anticoruptie de incuviintare a arestarii preventive a democrat-liberalului Dan Pasat. Potrivit Mediafax, au fost 114 voturi "pentru", 34 de voturi "impotriva" si 4 abtineri. Era nevoie de 147 de voturi pentru, puterea detinind la Camera Deputatilor 179 de voturi. Inainte de sedinta PDL a spus ca va da curs solicitarii PDNA, iar PNL si PSD au anuntat ca nu vor vota, dar vor ramine in sala.

      ha ha ha reformarea statului
      • -1 (1 vot)    
        maiestrie (Marţi, 8 februarie 2011, 23:45)

        vero [anonim] i-a raspuns lui elodia

        Da, si nu putem decat sa admiram desavarsita maiestrie cu care isi taie singuri craca de sub picioare.
        Ma rog, in afara cei "34", care au schimbat tabara si au dat astazi dovada supunerii fata de viitoarea putere, asigurandu-si un locsor si dupa alegerile anticipate preconizate.
    • +8 (8 voturi)    
      Ce inseamna un partid mic si fara viziune... (Marţi, 8 februarie 2011, 18:13)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Asa este, un partid mic....pt ca daca-l dam pe Basescu la oparte...PDl-ul ramane cam fara continut. Ramane acel PD pornit din coasta PSD-ului, pornit din vechiul FSN.

      Practic ce au facut....au dat apa la moara televiziunilor securiste, si-au mai pus inca o data piedica in fata alegatorilor (si-asa nu aveau o imagine buna), au slabit increderea altora, astfel facandu-i vulnerabili la manipularea securistica a USL...dar cel mai grav e ca fac loc acestei caracatite struto-camiloasa numita USL la puterea tarii.
      Ii preferam pe ei...asa prosti si hoti, dar totusi porniti pe cateva reforme, reforme care d.p.m.d.v. sunt foarte importante pt curatarea acestui sistem. Ii preferam pe ei....decat pe ceilalti care nu doresc altceva decat acces la bugetul tarii, acces la sistem pt a-l "corecta" la loc si pt a-si continua munca depusa pana in 2004. Munca depusa in interes prorpiu, evident.

      Nu avem alternative... Pe astia de acum degeaba ii votam ca oricum nu vor mai iesi, de fapt nici nu i-as vota la cat de "buni" sunt....iar pe ceilalti...sa ne fereasca Dumnezeu. Cred ca ar trebui sa-mi caut de treaba mea cu tara asta...

      P.S. Dane...pt situatia tarii, principalul vinovat e PSD ;). Apoi vine PDL si PNL...dar nu pot sa-mi dau seama care au facut mai mult rau. Acum, raul cel mai mare este reprezentat de USL... iar la distanta f mica vine PDL. Daca ai o alta parere, ti-o respect...dar e gresita. De argumentat nu ma apuc...pt ca n-am spatiu pe-aici si oricum s-au tot spus aceste lucruri.
      • -3 (5 voturi)    
        Parerea mea e ca sunt toti niste prosti (Marţi, 8 februarie 2011, 18:35)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

        si PSD si PNL si PDL. Sa ai tu puterea si sa te multumesti cu niste bucatele amarate din ciolan, grosul ciolanului lasandu-l la contrabandisiti spagari si evazionisiti, intr-un cuvant la mafioti.
      • -3 (3 voturi)    
        esti de rasul curcilor (Marţi, 8 februarie 2011, 22:24)

        n.curatu [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Cica raul cel mai mare este USL? :) :) :)
        • +1 (1 vot)    
          Mai stii...se poate (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:51)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui n.curatu

          Da tu esti needucat, prost si fara idei proprii... Na ca m-ai facut sa ma cobor la nivelul tau.
  • +19 (19 voturi)    
    moralitatea acestui parlament e compromisa (Marţi, 8 februarie 2011, 17:23)

    pirca [anonim]

    chiar nu realizeaza nimeni ca nu mai avem nevoie de infractori si prosti in parlamentul romaniei? chiar sint atit de curati incit nu-i leaga nimeni, doar ii santajeaza? oameni de nimic....romani timpiti ....
    • -3 (5 voturi)    
      Ai o idee gresita despre parlament (Marţi, 8 februarie 2011, 17:58)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui pirca

      Parlamentul, din punct de vedere constitutional, n-are nicio legatura cu morala ci cu legile, guvernul si justitia, intr-un cuvant cu puterea. Asa ca actiunile parlamentarilor trebuie judecate cu privire la putere si nu la moralitate. Prin votul de azi opozitia si-a dat seama ca ar putea conta pe 34 de voturi intr-un viitor nu prea indepartat.
      • -1 (3 voturi)    
        34 voturi (Marţi, 8 februarie 2011, 19:00)

        imaros [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        exact de cat au nevoie sa rastoarne guvernul,oare vor reusii????????
  • -9 (15 voturi)    
    Saptamana trecuta mi-ati sarit in cap... (Marţi, 8 februarie 2011, 17:23)

    George [anonim]

    ... cand va spuneam ca Basescu una cere oficial si alta pe dedesupt. Acum aveti dovada! Asa patiti daca nu stiti sa cititi printre randuri ceea ce zice Presedintele.
    • -2 (6 voturi)    
      Ce-mi place cand dati minusuri... (Marţi, 8 februarie 2011, 20:08)

      George [anonim] i-a raspuns lui George

      ... inseamna ca macar voi, astia care dati minusuri, cititi ce scriu eu! Inseamna ca mi-am atins scopul! Fiindca, de fapt, pentru voi scriu, ceilalti nu au nevoie de parerile mele, fiindca ele coincid cu ale majoritatii!
  • -1 (11 voturi)    
    Bai penibililor... (Marţi, 8 februarie 2011, 17:23)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... ziceti frate asa ... cand il cheama Pasat "nu poti obliga pe nimeni sa voteze intr-un fel pe subiecte delicate". Cand il cheama Nastase ... "sunteti niste corupti care faceti zid in fata justitiei...huo!"

    Vad ca in continuare se incearca decredibilizarea Parlamentului pe orice cale - "pentru că Parlamentul pare să se pună obstacol în calea justiţiei", "E o pată asupra Parlamentului".

    Intrebare ... de ce nu s-a votat cu bile si nu au votat pedeleii cu bilele la vedere? Macar puteau da vina pe UNPR, UDMR si minoritati ... Asa se prea poate ca cele 34 de voturi sa fi venit chiar din PD.

    Si ca sa fiu fara echivoc ... opozitia nu incape in aceasta discutie. Ei au facut ceea ce trebuiau sa faca deci sa o lasam balta cu "da' aia de ce s-au abtinut"? Uite pentru ca sunt opozitie si asta e rolul lor.... Intreb iar singura intrebare valida in acest caz: Ce a facut puterea?
    • +3 (5 voturi)    
      Tigareta Kent II (Marţi, 8 februarie 2011, 20:06)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      De acord, in cazul Ridzi parlamentarii PDL au votat prost, eu as fi vrut sa dea curs cererii DNA, in ciuda starii ei de sanatate.
      In cazul Pasat, nu stiu ce vezi tu, dar eu vad un vot majoritar PENTRU arestarea lui. Si asta e consistent cu majoritatea actiunilor PDL, sa nu faca zid in jurul coruptilor lor.
      Si majoritatea coruptilor PDL au ajuns in fata justitiei (inclusiv Ridzi si Pasat se pregatesc pentru asta, voturile din parlament nu au oprit procedurile juridice).
      Cat despre PSD / PNL, te rog sa-mi dai un exemplu in care partidele astea nu si-au protejat coruptii. DECI ACTIUNI NU VORBE GOALE!
      Si actiunea opozitiei (abtinere de la vot pentru a nu intruni majoritatea) nu e decat un joc ieftin, pentru imagine si pentru a instaura un precedent - "vezi ca aia din PDL nu sunt urmariti, numai pe noi ne ataca DNA, totul e politic, bla-bla..."
      Pe scurt, eu as vrea ca TOTI sa fie judecati si justitia sa nu mai fie miloaga in fata parlamentului.
      Inca suntem departe de indealul asta, dar mie mi se pare ca PDL e mult mai aproape de asta decat PSD sau PNL, care pana acum nu au facut nici macar un pas.
    • 0 (2 voturi)    
      corect (Marţi, 8 februarie 2011, 22:29)

      vero [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      corect, Gigi
  • 0 (10 voturi)    
    Pedelistii si anticoruptia (Marţi, 8 februarie 2011, 17:26)

    ralf [anonim]

    Decizia opozitiei de a nu participa la vot a fost o decizie execelenta pentru ca a inlaturat orice indoiala. Dimineata pedelistii anuntau ca ei sunt disciplinati, vor vota pentru si daca sunt voturi negative atunci sunt de la opozitie. Ei, uite ca s-a vazut clar ca cei ce au votat impotriva sunt de la PDL...Anticoruptia lor de parada a fost doar o manevra ordinara de pacalit fraierii.
    • +2 (6 voturi)    
      decizie excelenta??? (Marţi, 8 februarie 2011, 20:45)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui ralf

      Pentru tine e o decizie excelenta ca s-au abtinut de la vot si au ajutat sa mai puna o talpa justitiei?
      In concluzie tu nu vrei reducerea coruptiei, doar circ in Parlament si reglare de conturi intre partide?
      Pentru ca asta te ajuta pe tine, nu?

      Mare-i gradina...
      • -2 (2 voturi)    
        Da , decizie foarte buna (Marţi, 8 februarie 2011, 22:26)

        George [anonim] i-a raspuns lui Socrates

        Decizia opozitiei a fost buna pentru ca a dejucat un plan pus la cale de pedei si devoalat de unele declaratii inca de ieri (de a arunca din nou vina pe opozitie daca Pasat nu este dat pe mana justitiei ). Au fost lasati sa voteze singuri, ar fi trebuit sa fie 100% voturi "pentru" si Pasat era acolo unde trebuia. Nu a fost asa si asta spune extrem de multe. Exista extrem de multi "Pasat" in randurile PDL. Si ca intotdeauna hotul striga cel mai tare "Hotii" - iar naivii cred evident .
        • +2 (2 voturi)    
          100% voturi? (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:54)

          Socrates [anonim] i-a raspuns lui George

          Prietene, 100% voturi exista numai in dictatura.
          Orice vot unanim mie imi pute rau.
          Dar ar fi bine daca toate partidele ar vota majoritar pentru continuarea urmariri penale a oricarui parlamentar, indiferent de partid, ar fi mai curata Romania.
          Doar PDL a votat majoritar PENTRU, ceilalti doar dau din gura, invoca aberatii gen "persecutie politica", absenteaza sau voteaza impotriva. Si asta in mod sistematic.
          Sincer, pe mine ma intereseaza actiunile concrete si rezultatele, nu gargara.
      • -2 (2 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 8 februarie 2011, 22:54)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

        Postacii ca tine abia asteptau ca PSD si PNL sa voteze pentru a da vina pe ei.
        Asa ati facut data trecuta....martafoilor!
        • +1 (1 vot)    
          Ahem (Miercuri, 9 februarie 2011, 1:07)

          Socrates [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

          Amigo,

          in primul rand nu sunt postac.
          Nici macar nu am simpatii politice permanente. La ora actuala inclin spre PDL, dar asta pentru ca alternativa (PSD, PNL etc) mi se pare sinistra.
          Si cum nu cred in perfectiune, o sa votez cu cei pe care ii consider mai buni decat ceilalti, chiar daca nu sunt perfecti.
          Dar in primul rand ma interseaza situatia politica in masura in care ma afecteaza pe mine, ma lasa rece sensibilitatile si obsesiile politicienilor.
          Deci ma intereseaza sa ma serveasca ei pe mine, nu sa le fac eu galerie pe gratis, comprende?
          Si asta o sugerez tuturor celor care voteaza sau isi consuma timpul scriid pe aici - judecati in primul rand prin interesul vostru!
          Si daca faci asta o sa vezi ca te intereseaza mai mult actiunile si rezultatele, nu toate jocurile de imagine, logoreea demagogica si patriotarda si suturile in coaste pe care si aplica cu mult entuziasm politicienii nostri.
          Dupa criteriul asta, PDL a actionat OK azi, chiar daca nu perfect, iar PSD si PNL au ratat o ocazie buna sa schimbe macazul.
          • 0 (0 voturi)    
            cred ca gresesti (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:13)

            sellerman [anonim] i-a raspuns lui Socrates

            de data asta, cred ca opozitia a jucat foarte tare, daca participau la vot evident ca aruncati totul in carca lor, asa ca v-au lasat sa va dati singuri la gioale, pentru ca puterea putea sa voteze pentru, dar nu a vrut .
            Cat despre ce spui tu acolo ca te intereseaza sa te serveasca pe tine, asta nu se va intampla niciodata prietene, ei acolo se servesc numai ep ei , niciodata pe mine sau pe tine. Doar pe ei si atat, si din pacate acum doar pe marele Bashescu si clica lui de furaciosi.
          • 0 (0 voturi)    
            mai exact (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:30)

            @amigo [anonim] i-a raspuns lui Socrates

            si cum anume te afecteaza alianta USL? in conditiile in care ti se pare sinistra !!! aceasta alianta a functionat neoficial in perioada 2006-2008 - o duceai mai greu atunci?
            -deci pana la urma tot opozitia e de vina => reteta fericirii: Sa dai vina pe ceilalti atunci cand esti la putere.
  • +1 (9 voturi)    
    ha (Marţi, 8 februarie 2011, 17:30)

    alina [anonim]

    au avut ocazia sa arate ca sunt un pic diferiti de psd-nl,
    si au ratat-o....
  • +9 (9 voturi)    
    Liniste..... (Marţi, 8 februarie 2011, 17:35)

    Adina Maieru [anonim]

    Oare mai e ceva de comentat?! Sa ne fie rusine! Noua, pentru ca i-am trimis in Parlament si lor, pt. ca se prostitueaza!
  • +5 (5 voturi)    
    intrebare (Marţi, 8 februarie 2011, 17:36)

    dan [anonim]

    Totusi, cati membri are Camera Deputatilor?!!!
    • 0 (4 voturi)    
      333!!! (Marţi, 8 februarie 2011, 18:29)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui dan

      Iar numarul necesar de voturi era de minim 167. Prin urmare 114+34+4 = 152 nu asigurau totalul necesar de voturi pentru ca Pasat sa mearga la zdup. Clar?
  • +3 (11 voturi)    
    114 pentru?!?! (Marţi, 8 februarie 2011, 17:40)

    Daniel [anonim]

    Totusi, este un semn bun. Daca ar fi fost gunoaiele de la psd ar fi fost nu 114 ci 141, si toti impotriva ridicarii imunitatii parlamentare!

    Am, totusi, incredere, ca il vor "rezolva" pe individ, pana la urma!

    Dar ce-i mai interesant e ca ... hotzul pe hotz ajuta: psd-ul si pnl-ul nu "s-au bagat" , cu asta ajutandul pe hotz! Oare de ce? Remember "... precum magariu pe magariu scarpina!"
    • +3 (3 voturi)    
      semn bun? (Marţi, 8 februarie 2011, 18:12)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Semn bun ar fi fost daca ar fi votat pozitiv cererea DNA, nu ca au votat 114 din 180 sau cati are coalitia.

      Si un semn si mai bun ar fi daca s-ar renunta definitiv la imunitatea parlamentarilor, cu exceptia declaratiilor politice.

      Altfel, veti da in continuare vina pe opozitie pentru ca parlamentarul puterii nu e supus acelorasi legi ca si un cetatean de rand.
  • +1 (3 voturi)    
    Infratireintre hoti. (Marţi, 8 februarie 2011, 17:42)

    Alecu [anonim]

    Vedeti cum se protejeaza politicienii nostrii de mahala intre ei,cand este vorba de bratul legii.Ce fac neocomunistii din alianta de stanga ? De ce nu au votat pentru ridicarea imunitatii ?Cam asta este perspectiva viitorului pe care ni-l propun Ponta si Crin.Noi hotii ,care am ajuns atat de sus, trebuie sa fim uniti,in fata justitiei.Mai poti avea incredere in acesti indivizi fara pic de onoare ?Pe cine apara ei ?Pe cei care fura poporul.Trebuiesc redusi la maxim.Cheltuim atatea bani cu ei,ca sa-si faca plinul la averi ilicite si sa duca o viata de paraziti,pe spatele nostru.
  • +5 (5 voturi)    
    ........................ (Marţi, 8 februarie 2011, 18:01)

    ......................... [anonim]

    ...imi poate spune cineva dc nu cumva ce fac astia ( votand impotriva) poate fi incadrat la favorizarea infractorului? sincer, mie asa mi se pare...
  • -1 (5 voturi)    
    egalitate (Marţi, 8 februarie 2011, 18:01)

    Clujeanul [anonim]

    Pentru mine PDL = PSD.

    Acelasi caracter, corupti cu totii.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu chiar (Marţi, 8 februarie 2011, 18:35)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Clujeanul

      PDL+UNPR+UDMR a votat 80% pentru, deci are 20% hoti, USL in schimb a votat 100% impotriva, deci sunt un pic diferiti, desi nu ma indoiesc ca exista coruptie la toti.

      Acum voi judcati care sunt mai buni, cei care voteaza 80% pentru pedepsierea unor posibili hoti sau cei care fug de la vot desi stiu ca absenta lor inseamna sustinerea unor eventuali hoti.
      • -2 (2 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 8 februarie 2011, 22:56)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

        Esti prea boland ca sa intelegi ce s-a intamplat...
      • 0 (0 voturi)    
        ce v-a prostit (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:19)

        sellerman [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        prietene, v-au prostit rau de tot cu 80% au votat pentru, gargara si imagine, atat, lucrurile sunt foarte simple, doar ca trebuie si intelese. daca au votat 80% pentru nu inseamna ca sunt buni, nu le-a iesit cum se asteptau portocaliii, se asteptau sa voteze opozitia si sa arunce din nou vina pe ei, dar de data asta opozitia le-a tras-o frumos de tot si i-a lasat sa se descurce singuri pentru ca aveau majoritate si puteau, dar evident ca nu au vrut.
  • +3 (9 voturi)    
    RUSINE PDL ! (Marţi, 8 februarie 2011, 18:10)

    carat [utilizator]

    Trist,foarte trist. Mi-am pus toate sperantele in PDL si m-a dezamagit total. N-am sa votez niciodata cu alianta *Dealu-valea, stanga-dreapta si sus-jos*, dar in conditiile date si PDL-ul si-a pierdut votul meu. Daca PDL nu se reformeaza CLAR, supertransparent, sau daca nu apare un partid nou cu oameni in care sa am incredere precum Monica Macovei, Cristian Preda, Sever Voinescu, Baconski, voi merge la vot si voi anula votul meu. Sa tot aleg *raul cel mai mic* m-am saturat. Pacat de eforturile facute de guvernul Boc si de Basescu pentru a insanatosi acest Stat nefunctional si nefericit. Si-au dat iarasi cu stangu-n dreptu. Dezamagire totala.
    • -3 (3 voturi)    
      =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (Marţi, 8 februarie 2011, 22:15)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui carat

      Sever COTOI Voinescu? Super tare. Asta e ala care stie ca orice votare se castiga la numaratoare si nu la vot, nu?
      Interesante repere morale ai... Eu zic sa votezi in continuare cu PDl-ul... Poate-ti pica vreun mic si-o bere la o manea de calitate... garantata Basescu.

      Bleah...
    • -1 (3 voturi)    
      100% de acord (Marţi, 8 februarie 2011, 23:58)

      ValT [utilizator] i-a raspuns lui carat

      Multumesc pentru acest comentariu. E incurajator sa vezi ca mai sunt oameni care gandesc si simt la fel ca tine :)
  • +1 (1 vot)    
    Un vot mai putin la camera (Marţi, 8 februarie 2011, 18:17)

    xian [utilizator]

    Asta ar fi insemnat votarea de arestare a invinuitului. Ei au exemplul senatorului Voicu care a fost arestat si la senat conteaza si lipsa votuli sa .Adica diferente in favoarea puterii este de 2 senatori ! QED !
  • +1 (5 voturi)    
    totusi,au votat 80% "pentru" (Marţi, 8 februarie 2011, 18:17)

    boros sandor [anonim]

    opozitia trebuia sa nu se prezinte la vot,prezentindu-se,n-au facut decit sa creasca numarul de parlamentari prezenti si prin asta numarul de voturi "pentru"necesare pentru predarea lui pasat in miinile justitiei.pdl are 124 parlamentari,avea nevoie si de functionarea fara repros a masinii de vot ca sa obtina jumatate plus1,ca sa compenseze lipsa de voturi a maimutoilor din opozitie care doar au stat si si-au frecat fundurile de scaun.daca ramineau acasa si nu incurcau lucrurile,erau suficiente voturile exprimate su pasat mergea in justitie.dar asta nu e inj interesul lui ponta,antenescu si felix.
    ne trateaza ca pe niste idioti,cu smecheriile lor perverse de doi bani.
  • -6 (16 voturi)    
    Poate ca asa vor intelege si postacii uslasi (Marţi, 8 februarie 2011, 18:26)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    In CD sunt un total de 333 de deputati! Prin urmare earu necesare un minim de 167 de voturi pentru ca Pasat sa mearga la zdup. 114+34+4=152<167!!!! Numar insuficient. Prin urmare deputatii uslasi au participat complice fiind prezenti in sala, chiar daca nu au votat, la mascarada salvarii lui Pasat. Gunoaiele de la USL nu pot sa se eschiveze de responsabilitate. Neutralitatea in raport cu infractorii ii face complice cu acestia, oricat ar vrea sa para ca nu e asa. Sa fim seriosi!!!! Doar cu 53 de voturi din partea lor si Pasat ar fi fost trimis la parnaie. Dar de ce s-o faca? Doar ograzile lor sunt pline de Pasati. Doar ca poarta alte nume si au alte chipuri.

    Penibile explicatiile, acuzatiile si insinuarile postacilor uslasi avand in vedere ca in partidele conduse de stapanii lor sunt o multime de penali.
    • +2 (4 voturi)    
      152? (Marţi, 8 februarie 2011, 20:37)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Presupunand ca ce spuneti e corect, cum se face atunci ca doar cu 152 de voturi din 333 puterea are majoritate in CD?

      Unde sunt UNPR-istii si minoritatile? Sau alea nu se pun decat atunci cand vrea Roberta?

      Si inainte sa va inflamati, nu sunt uslas, sunt doar o persoana care incearca sa inteleaga logica matematica a dvs.
    • -2 (2 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 8 februarie 2011, 22:58)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Asa arata ultima replica scornita la voi in beci?
    • 0 (0 voturi)    
      aici confuzezi (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:25)

      sellerman [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      tocmai aici confuzezi prietene, pentru ca ii aduni doar pe aia de la putere care erau prezenti; asta era si ideea, daca chiar vroia sa il trimita la arest, puterea isi chema toti oamenii sa voteze, dar evident ca nu au facut-o; adu-ti tu aminte ca atunci cand au avut nevoie i-au adus pe toti, acum de ce nu au facut-o? rasouns simplu, pentru ca nu au vrut. Si daca chiar vroiau, puteau sa o cheme pe Roberta Furacioasa si le ieseau chiar mai mult decat 333 fireste ..... dar asa va pricepeti voi portocaliii din 2006 incoace sa dati mereu vina oe altii pentru incapacitatea voastra
  • +7 (15 voturi)    
    Traiasca PDL==PCR=infractori (Marţi, 8 februarie 2011, 18:28)

    Mihai [anonim]

    PDL adunatura de infractori, ar trebui arestati si condamnati fara proces, cate 20 de ani de inchisoare pentru fiecare parazit din parlament, ce atata vot secret, sa fie la vedere sa stim si noi ce infractori sub acoperire sunt la hibernat prin parlament. PDL e mai rau ca ciuma, incompetenta si prostie ingrozitoare plus complicitate/tainure la infractiuni.
  • +1 (5 voturi)    
    Votul, determinat de opozitie (Marţi, 8 februarie 2011, 18:29)

    Liviu Iordache [anonim]

    Lucrurile sunt foarte simple: opozitia stia ca puterea nu aduna mai mult de 120 de voturi, asta inseamna ca numarul de prezenti trebuia sa fie mai mare de 240, ca sa aiba ce acuza inca o saptamina. In stilul 'noi ne facem ca facem politica', in loc sa asigure cvorumul la limita (cvorumul este jumatate plus 1 din 333), pentru ca 116 voturi pentru sa fie arhideajuns, s-au mobilizat masiv, fiind 292 in sala. Dar nu au votat, ridicind necesitatea a 147 de voturi pentru ca sa treaca propunerea procuraturii. Toate aceste giumbuslucuri tin loc, iata, de politica! Pentru ratarea acestui vot sunt de vina toti parlamentarii, pentru ca cererea era pentru parlament, nu pentru putere sau opozitie. Daca asa cred opozitionistii ca se face politica, sa le fie de cap. In alta ordine de idei, cererea de arestare are un an, este absurd sa crezi ca omul ala care timp de un an, liber fiind, nu a mai fost periculos, a ramas asa. Procuratura trebuia sa-si retraga cererea, dar nu avea lege pentru asta! Simplu. O situatie falsa de la cap la coada
  • +6 (14 voturi)    
    pDL.... (Marţi, 8 februarie 2011, 20:20)

    radu [anonim]

    PDL = hotie, minciuna, impostura, ipocrizie, cinism, incompetenta, genocid
    PSD = Idem
    PNL = Idem
    .
    .
    .
  • +1 (1 vot)    
    revolta pe punte (Marţi, 8 februarie 2011, 22:26)

    vero [anonim]

    Saptamana trecuta, Base i-a implorat pe pdlisti sa voteze in favoarea cererii procurorilor. Practic le-a aratat calea pentru castigarea alegerilor.
    Un astfel de vot ar fi insemnat enorm din p.d.v. al imaginii, ar fi subliniat unitatea si disciplina de partid, ar fi transmis un semnal puternic catre opozitie si UE.
    Astazi, PDListii au lipsit din sala in suficienta masura pt. ca votul sa fie negativ. Inseamna ca Base nu mai este ascultat, ca Boc nu are niciun fel de putere in partid, inseamna ca vedetele criticate ale partidului s-au ofuscat si s-au "razbunat" aratandu-si muschii, inseamna ca multi si-au facut plinul si deja se pregatesc sa paraseasca corabia si mai inseamna ca vor lipsi si cand se va propune suspendarea presedintelui sau chiar vor vota pentru.
    Consider ca votul de astazi este un vot impotriva lui Base personal dat de cei pe care i-a adus la putere.
    Trecand peste faptul ca ne va costa iar organizarea referendumului, nu e sigur ca Base ar mai castiga.
    OK, numai ca dupa indepartarea lui Cuza a fost adus un domnitor strain... neamt pana in varful unghiilor... Poate ca n-ar fi rau nici astazi.
    • -1 (1 vot)    
      nu mai pot de ras:))) (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:04)

      Cineva [anonim] i-a raspuns lui vero

      Muhaha ma prapadesc de ras.. il compari pe marinarul securisto-comunist Base cu Alexandru Ioan Cuza??? nu mai pot =))))).. se vede unde a ajuns tara asta cu specimene ca dumneata...

      Ar trebui sa plece in Bangladesh impreuna cu toata sleahta de hoti din PDL.. si sa ia si sleahta de hoti fara caracter din USL.. sa lase pe altii mai competenti sa guverneze tara.. Nu vedeti ca pe langa faptul ca sunt toti niste hoti mai sunt si niste cretini si incompetenti? Mari parlamentari absolventi de drept care nu sunt in stare sa redacteze o lege calumea, legile noastre sunt pline de probleme si sunt facute in asa fel incat sa poata fi interpretate in fel si chip..

      La gara.. conducerea unei tari ar trebui atribuita unor oameni competenti pe fiecare domeniu de activitate in parte, nu pe criterii politice.. de genul Udrea la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, nici nu stie cu ce se mananca dezvoltarea regionala dar ea e ministru acolo..
  • +9 (9 voturi)    
    Pedelistii sunt la fel de corupti ca si restul (Miercuri, 9 februarie 2011, 3:27)

    Bogdan C [anonim]

    Doar ca fiind la guvernare se fac mai putine arestari din tabara lor. De fapt singurul lucru pe care l-au demonstrat pana acum Basescu & co a fost ca sunt incompetenti dar au curaj sa faca arestari din tabara adversa. In rest nu se deosebesc cu nimic de restul. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca cineva poate ajunge in prezent la guvernare fara sa se manjeasca pe parcurs.
  • 0 (0 voturi)    
    voturi (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:16)

    andrei [anonim]

    aveau nevoie de 140 si ceva de voturi, nu 167. deci au avut destui oameni in sala. asa ca nu din cauza ca s-au abtinut unii de la vot nu s-a aprobat arestarea


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version