SURSE Basescu despre Negoita, la o intalnire cu reformistii: Convingeti-l voi daca puteti, eu n-am reusit. Cum isi calculeaza Blaga pasii la sefia PDL

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 7 februarie 2011, 22:35 Actualitate | Politic

Vasile Blaga si Traian Basescu
Foto: Colaj foto
Dupa esecul promovarii la sefia PDL a primarului Aradului, Gheorghe Falca, si a ministrului de Externe Teodor Baconschi, si in contextul candidaturii lui Vasile Blaga, tabara Udrea ar fi ramas fara solutii. Conform cotidianului Gandul, presedintele Traian Basescu i-ar fi propus primarului sectorului 3, Liviu Negoita, sa candideze pentru sefia PDL. Potrivit surselor citate de Gandul, seful statului considera ca Negoita ar fi solutia perfecta pentru a calma spritele incinse din interiorul partidului si pentru a promova tabara reformistilor ca Monica Macovei, Cristian Preda si Sever Voinescu.

Surse din interiorul PDL au declarat pentru HotNews.ro ca in cadrul unei intalniri cu reprezentantii taberei reformistilor, presedintele Traian Basescu le-ar fi spus acestora ca l-a ofertat pe Negoita, dar acesta ar fi refuzat. "Convingeti-l voi daca puteti, eu n-am reusit", le-ar fi spus Basescu acestora.

Sursele citate sustin ca refuzul acestuia se explica prin faptul ca Negoita este finul lui Adriean Videanu si nu vrea sa fie implicat in luptele interne din cele doua tabere.

Ofertarea lui Negoita pentru functia de presedinte al PDL reprezinta si un semnal ca Emil Boc este cotat cu sanse mici impotriva lui Vasile Blaga, sustin sursele HotNews.ro. "Partidul a ajuns la cote joase in sondaje, iar pedelistii nu mai au incredere ca Boc e solutia pentru ei", spun sursele HotNews.ro. Potrivit acestora, Vasile Blaga le-a spus apropiatilor ca s-a decis sa candideze la functia de presedinte al PDL si urmeaza sa faca anuntul public la sedinta Consiliului National al PDL din 19 februarie.

Intre timp, Blaga si-a negociat sustinerea atat cu sefii de organizatii, cat si cu parlamentarii. Potrivit surselor citate, secretarul general al PDL ar fi negociat intens in ultimele saptamani sustinerea sa pentru sefia partidului si ar fi format chiar echipa cu care se va prezenta la Conventia Nationala.

Potrivit statutului PDL, o candidatura la presedintia partidului este  depusa prin motiune si insotita de o echipa care formeaza Biroului Politic (BP). Candidatura pentru sefia partidului impreuna cu persoanele nominalizate pentru functiile din BP este depusa printr-o motiune in Conventia Nationala.
 
Sursele HotNews.ro sustin ca Blaga a cooptat in echipa sa toata garda veche a partidului, in frunte cu Adriean Videanu, Radu Berceanu, dar si vicepresedinti ca Cezar Preda, Ioan Oltean, Anca Boagiu si Sorin Frunzaverde. In schimb, reprezentantii aripii liberale, reprezentata de Ghoerghe Flutur, Valeriu Stoica, Theodor Stolojan si Raluca Turcan, nu ar fi fost ofertati pana in prezent.
 
Pentru candidatura la carma PDL, secretarul general mizeaza pe sprijinul a cel putin jumatate din organizatiile PDL, in acestea fiind incluse chiar si cateva filiale controlate Elena Udrea.
 
Desi anul trecut Blaga anuntase ca nu va contracandida impotriva lui Emil Boc la conducerea PDL, acesta si-a schimbat opinia in urma scandulului generat de protestele politistilor la Cotroceni, in urma carora a demisionat din fruntea ministerului de interne. Fostul ministru de Interne a fost deranjat de faptul ca Emil Boc nu l-a anuntat inainte de a renunta la escorta Politiei, catalogand gestul acestuia ca lipsa de incredere la adresa sa ca ministru.

Totodata, la decizia de a candida a contribuit si notoritatea sa in PDL, Blaga fiind catalogat in sondajele interne ale PDL drept democrat liberalul cu cea mai mare vizibilitate la nivel national, in timp ce Emil Boc a atras oprobiul public.  

In acest sens, prim-vicepresedintele PDL, Adriean Videanu  a declarat luni, inaintea sedintei Biroului Politic, ca partidul ar trebui condus de liderul cel mai bine plasat in sondaje. "Eu, in continuare, contez pe o solutie negociata in interiorul partidului(...) Cel mai bine plasat (n.r. candidat) in cercetarile sociologice, in optiunile electoratului care poate sa reprezinte o speranta pentru militanti si pentru electorat sa fie cel care conduce partidul", a afirmat Videanu, citat de agentia Agerpres.

Tot inaintea sedintei de partid, Blaga a reiterat ideea ca se gandeste sa intre in competitia pentru presedintia PDL.

"Nu pot sa candidez decat in echipa", a spus Blaga. De altfel, secretarul general al PDL a dat semnalul ca intra in campanie pentru fotoliul lui Boc, in week-end, la Conferinta Judeteana de alegeri a PDL Alba. Blaga i-a sugerat lui Boc ca pentru binele partidului e cazul sa nu mai adopte masuri anticriza.
 
"In primul rand trebuie sa sustinem Guvernul nostru, care, dupa cum spunea domnul prim-ministru, trebuie sa se tina de cuvant si sa termine cu masurile dure care trebuiau luate. Avem promisiunea ca s-au cam terminat, pentru ca nu poti intinde prea mult ata, ca s-ar putea rupe"
, a declarat Vasile Blaga, citat de agentia Agerpres.

Prin aceste declaratii, Blaga a sfidat avertismentul presedintelui Traian Basescu care, la inceputul sesiunii parlamentare, ii rugase pe pedelistii sa nu-si faca campanie interna impotriva masurilor anticriza luate de Guvernul Boc.

Sursele HotNews.ro sustin ca preluarea sefiei PDL de catre Vasile Blaga ar bloca planurile lui Traian Basescu si ale taberei pe care o sustine de a schimba garda veche. Sansele slabe ale lui Emil Boc de a-l infrange pe Blaga a creat o a treia ipoteza in interiorul PDL: fortarea amanarii Conventiei Nationale pana in 2012.


Citeste mai multe despre   



  
7365 vizualizari
  • +12 (18 voturi)    
    Ar fi poate cea mai buna alegere! (Luni, 7 februarie 2011, 22:52)

    TataOmidu' [utilizator]

    Un om ca el, ca Diaconescu sunt poate oamenii de maine din tara asta!
    Ma refer la cei tineri si nu prea!
    Aici nu au loc manelisti ca antenescu, poanta, chirpigiul ala de la pece... E vorba de oameni seriosi!
    Si cu siguranta sunt mai multi. La usl(a) sunt sufocati de dinozauri. Exemple: fustangiul banicioiu, gargaragiul corlatean, paralelipipedica de gorghiu, pacalicea de mizil, schelalaitoarea de "hlet mi truai" luminita anghel...
    Astia poate au ceva in cap, dar ii strange de oua bombo, ilici, patriciu, nush, antenescu, ...
    Si daca e asa, nu mai papa din "puala" popii!
    • -11 (13 voturi)    
      Micule propagandist (Marţi, 8 februarie 2011, 0:23)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui TataOmidu'

      In articol era vorba despre Blaga, Videanu, Boc, samd. Nu despre oamenii pe care ii uraste adanc marele carmaci pe care il slavesti tu cu aptitudini de popa de tara care merge pe "crede si nu cerceta". Pe spalati pe creier ca tine si multi altii se bazeaza marele carmaci ca va mai controla tara. Noroc ca nu mai exista multi sa inghita rahatul propagandistic aruncat cu larghete de voi.
      • +9 (9 voturi)    
        Mircea, fa/te ca lucrezi! (Marţi, 8 februarie 2011, 9:57)

        TataOmidu' [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Sunt opiniile mele.
        Nu ma interesesaza ce gandeste nici Basescu, nici ilici. Eu doar observ efecte!
        Vrei sa/ti spun ceva?
        Fraza asta... "Pe spalati pe creier ca tine si multi altii se bazeaza marele carmaci ca va mai controla tara. Noroc ca nu mai exista multi sa inghita rahatul propagandistic aruncat cu larghete de voi. " ti se pootriveste de minune!
        Propaganda, cine? Latrine si publika tv.
        Tatuca, cine? Ilici.
        Lasa/ma cu prostiile tale! Daca vrei comunism, pleaca in coreea de nord!
    • +10 (10 voturi)    
      pai (Marţi, 8 februarie 2011, 4:54)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui TataOmidu'

      el se pare ca vrea sa roada osu, oricum nu stiu cine zice dar blaga are imagine de psdist si sforar ordinar, numai asa poate sa piarda si pdlul si voturile de dreapta.....
      • -2 (2 voturi)    
        Ti se pare... (Marţi, 8 februarie 2011, 11:56)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui adyQ

        spune repede un scandal legat de Blaga, in afara de cel cu ginerisu`, care a renuntat la contracte dupa ce a fost ciufulit bine de socru; nu ma lua cu casa de 700,000 euro ca omu` a vandut cate ceva din ce avea de la ai sai si avea bani de la SIF-uri, singurele lui operatiuni... vad ca e bestelit de toti, deci cred ca e chiar bun...
        • +4 (4 voturi)    
          Problema e ca... (Marţi, 8 februarie 2011, 15:15)

          _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

          Blaga are notorietate, dar nu are cea mai buna imagine. Pana la urma conteaza foarte mult si asta. Vezi alegerile de la Primaria Bucurestiului. A avut rezultate penibile zic eu.

          Pe de alta parte de ce sa nu aduca in fata oameni ca Macovei, care au in general o imagine foarte buna printre oameni. Ce are Blaga de pierdut? Sefia partidului bineinteles.

          Macovei are o alta problema: nu e pe aceeasi lungime cu greii partidului (Berceanu, Videanu etc).
        • +2 (2 voturi)    
          nu ma lua... (Marţi, 8 februarie 2011, 16:22)

          HaydenSeek [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          saracu vames Blaga, cum a vandut el cate ceva de la ai sai, si a mai pus cate ceva de la SIF-uri, si cu salariul sau de bugetar cinstit si-a luat casa de 700.000 de euro... uite ca ma si ia plansul de emotie... sau cand vad atata prostie... ma mai gandesc la motiv.,..
    • 0 (0 voturi)    
      Nu-l convingeti ca pierdeti ! (Duminică, 13 martie 2011, 16:20)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui TataOmidu'

      Liviu Negoita nu are cum sa accepte fiindca stie cate mijmasuri a facut in primaria sect. Noi cei ce locuim in sect 3 stim mai bine si nu-l vom mai vota. Domnule Basescu nu insistati fiindca nu va permiteti atat sapun sa-l spalati de pacate.
  • +27 (27 voturi)    
    Blaga va sparge PDL-ul (Luni, 7 februarie 2011, 22:54)

    Steve Jobs [anonim]

    Daca Blaga candideaza cu echipa anuntata de voi, toti reformatorii vor pleca. Iar PDL-ul, sau ce va ramine din el, nu intra in parlament in 2012. Sa te tii atunci Alba ca Zapada.
    • 0 (10 voturi)    
      DA!!!!!!!!!!!!!!!! (Marţi, 8 februarie 2011, 0:11)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Steve Jobs

      sa fie blaga presedintele pdl !!!!
      poate asa pleaca toti reformatorii si poate nu mai intra in parlament ...

      sper sa ai dreptate
    • +2 (2 voturi)    
      hmm (Marţi, 8 februarie 2011, 12:23)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Steve Jobs

      Blaga seamana cu Nastase. Daca ar fi fost Blaga premier lucrurile in Romania ar fi evoluat similar precum sub guvernarea Nastase
      • -4 (4 voturi)    
        adica mai bine decat acum .... nu ? (Marţi, 8 februarie 2011, 13:38)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

        ?
  • +25 (25 voturi)    
    blaga omul opozitiei (Luni, 7 februarie 2011, 22:57)

    nelu [anonim]

    Blaga, Blaga am cineva zicea odata ca esti omul celorlati... si chiar inclin sa le dau dreptate.
    • +7 (7 voturi)    
      cum v'am mai zis (Luni, 7 februarie 2011, 23:46)

      ilici kaghebici [anonim] i-a raspuns lui nelu

      pentru alde vasile, adriean, radu, ionica oltean, avem usile deschise in alianta "jb".
      mai draga, pe ce credeti ca se baza prietenul felix ?!
      o noua mare majoritate cu blaghistii.
      jos basescu !

      hahaha ! ca ma saturasem de jos iliescu pe toate zidurile !
    • +5 (7 voturi)    
      hmmm.. (Luni, 7 februarie 2011, 23:49)

      gugu [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Nea Blaga, daca mai pui piciorul prin Stei vreodata sa vii cand sunt rosiile ieftine pe piata!!
      • +4 (4 voturi)    
        la munca firtate (Marţi, 8 februarie 2011, 9:23)

        coco [anonim] i-a raspuns lui gugu

        Eu care produc rosii, ardei, si altele crezi ca ma iau dupa Blaga?Munceste si tu in agricultura si nu mai sta la mina politicienilor.Mai bine las ca-ti micsoreaza preturile Felix
    • +2 (4 voturi)    
      Are ginere pesedist, asta spune tot (Luni, 7 februarie 2011, 23:52)

      Gimi [anonim] i-a raspuns lui nelu

      De fapt e sheful mafiei vameshilor; e mai mafiot decit Videanu shi Berceanu la un loc. E virful triunghiului BVB. Udrea e "fetitza" mica, pe linga statura impozanta a buldogului de Oradea.
      Daca Bucureshtiul nu la vrut primar, o sa-l vrea tzara presedinte ? Mirama-sh !
      Alegerea noastra: Antonescu-Ponta-mister PDLix ! Of course Steve Jobs.
    • -2 (4 voturi)    
      bleaga (Marţi, 8 februarie 2011, 1:21)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui nelu

      bl(e)aga daca e destept ar trebui sa-i dea in gat pe toti de la pdl si atunci ar fi salvatorul tarii !prea mult si-au batut joc de acest popor Roman !
  • +7 (7 voturi)    
    D-LE BLAGA, pe prea multi NU-i reprezinti ! (Luni, 7 februarie 2011, 23:14)

    Exasperare ! [anonim]

    Blaga : NU va ridica in sondaje partdul. Si nu de PDL este vorba aici , ci de Mult mai mult !
    Ce varianta ne oferiti la aceasta odioasa USL ?
    NADEJDEA romanilor intr-o Schimbare Reala, sa si-o asume cineva cu Sanse Reale ! Roata a c e l o r a s i , ras-tociti de 20 de ani , NE-AM SA-TU-RRAT !
    D-LE BLAGA, NU PE MULTI II REPREZINTI ! E asa de greu sa -ti dai seama ? Nu de dumneata este vorba aici, ci de un popor, un neam, o Tara..!.. Lasati-ne sa Respiram ! , Fosilelor !! ( Cand aud de .. Frunza-Verde... tare as vrea sa nu-l mai pomenesc macar.. )
  • +6 (6 voturi)    
    Blaga e un dinozaur corupt (Luni, 7 februarie 2011, 23:14)

    Andradda [utilizator]

    Oricare PDL-ist e mai bun decat Blaga
  • +7 (7 voturi)    
    Sa se rupa (Luni, 7 februarie 2011, 23:15)

    d [anonim]

    L-as vota pe Cristi Preda, pe Sever Voinescu, pe Monica Macovei, Valeriu Stoica, dar nu pe Blaga, Videanu, Berceanu. Ce mai cauta europarlamentarii in PDL? Alegerile oricum sunt pierdute. Dar o formatiune nou cu cei trei la conducere ar putea creste rapid in cei 4 ani de opozitie.
    • -2 (2 voturi)    
      ai uitat sa pui pe udrea , anastase , ritzi ... (Marţi, 8 februarie 2011, 13:41)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui d

      la categoria pe care ai votao ;)
      • +1 (1 vot)    
        învață mai întîi să scrii (Marţi, 8 februarie 2011, 14:35)

        meioza [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        și abia apoi să îți exhibezi părerile...

        Am și eu o întrebare: de ce au analfabeții drept de vot, cînd ei nu pot citi ce votează?!
  • -6 (6 voturi)    
    A spus Oltean, cu Nica la MAI nu castiga Base (Luni, 7 februarie 2011, 23:17)

    mil [anonim]

    deci mai piano...cu tradatorul Blaga, ca pentru cate a facut numai ghionturi si-a tras.

    reformatorii s-au ascuns pe lista, nu au fost prin gloduri si nu au lipit afise.Nu au facut nici banii, nici voturile (cu padurarii, cu directorii de scoli, cu preotii penticostali) si nici organizatiile nu le-au pus pe roate...

    Sa plece in alba-ca-zapada...sau mai bine se duc la PNT-CD...ca e gata facut, si EBA la fel...o sa aiba daor imense succesuri. Cu o conditie Sever si Ana-sta-se, sa numere in tandem, ca alta data, voturile partidului...prietenii stiu de ce.
  • +8 (8 voturi)    
    Fac pariu! (Luni, 7 februarie 2011, 23:18)

    Jontom [anonim]

    ca o sa-l vedeti pe Blaga la psdnl via usl. Are figura de mancator de ...castane.
  • +8 (8 voturi)    
    nu e bine (Luni, 7 februarie 2011, 23:20)

    nicu [anonim]

    blaga, cu videanu, cu berceanu nu imi place deloc echipa asta. berceanu la transporturi unde nu a facut absolut numic pentru tara, ca pentru el...la fel si videanu
    • 0 (0 voturi)    
      dar i-ai votat , ca asa a zis basesciu . (Marţi, 8 februarie 2011, 13:42)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui nicu

      tristule !
      • +1 (1 vot)    
        Erau la pachet (Marţi, 8 februarie 2011, 15:24)

        _Rem [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Nu i-am votat pentru ca asa a zis Basescu. Am votat PDL, de fapt multi dintre noi am votat contra PSD si tot ce e in PSD. Iar Blaga, Videanu si Berceanu au venit la pachet.

        Nu cred ca am vazut inca partidul ala curat cu sanse la putere...
  • +6 (6 voturi)    
    Cimilituri. (Luni, 7 februarie 2011, 23:21)

    Vaidenoi [anonim]

    Domnul Blaga pentru noi
    Este Taracila doi !
  • +7 (7 voturi)    
    blaga cea mai proasta (Luni, 7 februarie 2011, 23:24)

    danahile [utilizator]

    varianta posibila.raman la convingerea ca va candida boc cu o echipa de oameni curati si care vor face si reforma necesara in partid.daca doamne fereste castiga blaga sigur se va rupe partidul si de aici consecinte imediate caderea guvernului si apoi suspendarea presedintelui.blaga e o cartita in pdl.sa speram ca stoica are o strategie clara in pdl,am mari sperante in el.
  • +7 (7 voturi)    
    O Bleaga pe Siret... (Luni, 7 februarie 2011, 23:29)

    Vasile [anonim]

    Draga domnul Bleaga, blaga,
    Ati fost ministru de interne dupa ce ati fost maistru in vama Oradea pe vremuri.
    Pai ce pisicii mei ati facut cu Siretul ? ;)
    Tu esti trecutul Blaga draga. Trecutul mizer si daunator Romaniei moderne si curate dorita de noj astia prostii care nu vom mai vota caricaturi ca tine si ca urmasii lui Iliescu din USL.
  • -5 (5 voturi)    
    pt PD-isti (Luni, 7 februarie 2011, 23:32)

    un cititor [anonim]

    un sfat pt toti membri PD.....d-l Blaga este salvarea voastra.....daca nu.....puscaria pt voi....roata se invarte...
  • +5 (7 voturi)    
    I-am votat odata! (Luni, 7 februarie 2011, 23:35)

    Stelu [anonim]

    Chiar nu-mi bat capu'. PDL va avea ceea ce cauta. Cu un Blaga - Videanu- Berceanu & mafia din jurul lor vor lua exat 3 voturi de la electorat si vor merge ....exact acolo unde-si doresc.
  • -2 (2 voturi)    
    Ar fi un mare păcat să se schimbe ceva (Luni, 7 februarie 2011, 23:43)

    ixulescovici [anonim]

    din actuala structură a conducerii portocalii.
    Cei ce conduc acum acest partid merită să fie și la următoarele alegeri la frâiele monolitului PDL.
  • +9 (9 voturi)    
    Alta solutie... (Luni, 7 februarie 2011, 23:45)

    anar1975 [utilizator]

    In cazul acesta, de ce nu intra in cursa pt sefia PDL insasi dna Monica Macovei? Din punctul meu de vedere, toti cei care i s-ar opune, ar face-o pentru ca ar avea "ceva de ascuns"...
    • -3 (3 voturi)    
      clar ! (Marţi, 8 februarie 2011, 13:45)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui anar1975

      iar cu acest stindard al puritatii si dreptatii ....
      voi chiar nu evoluati , tot gasiti idoli deastia falsi ...
  • -5 (5 voturi)    
    De ce ? (Luni, 7 februarie 2011, 23:48)

    florin [anonim]

    de ce il obstructioneaza base pe blaga? Ghiciti!
    Eu cred ca daca iese Blaga, proiectul lui base cu promovarea doamnei din Plescoi, cade, pentru ca blaga n-o inghite
    • 0 (0 voturi)    
      e simplu (Marţi, 8 februarie 2011, 13:47)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui florin

      nu pentru ca Blaga e rau si Base bun , nici ca Base e rau si Blaga bun .
      sunt toti (TOTI) corupti si rai , au un singur interes : buzunarul propriu .

      doar ca fiecare are calculele lui , si merg impreuna .
  • +8 (8 voturi)    
    rumanul, tot ruman (Marţi, 8 februarie 2011, 1:11)

    Mu-Barack Osama [anonim]

    La cit caracter avem, la noi e imposibila democratia de tip occidental. Noi am merita un Mubarak sau o Fratie. Si chiar asta vom si avea in curind, din pacate. Avea dreptate Paleologu sr. cind zicea ca n-avem mai multe partide, ci mai multe PCR-uri. De aia se si fac si se desfac asa usor aliantele si partidele, pentru ca sint toate la fel. Iar traseismul e dintr-un PCR in alt PCR.
  • -7 (7 voturi)    
    alegeri in pdl (Marţi, 8 februarie 2011, 1:18)

    mihaela [anonim]

    pdl e praf in ochii lumii !ciorditorii cei mai mari de cand exista acest popor ,s-au adunat sub aceasta sigla !n-au nimic comun cu politica ,doar la ciolan se gandesc si sunt cam multi !mai multi decat poate sa dea tarisoara asta .deci ar trebui arestati toti si sa dea socoteala pentru chinurile la care a fost supus acest neam !
  • +7 (7 voturi)    
    MINJITUL (Marţi, 8 februarie 2011, 1:20)

    ion [anonim]

    Aceasta persoana .....adica .....blaga are multe calitati si a dovedit-o de multe ori.
    Problema este ca are acelasi caracter ca prietenii lui din opozitie Nastase si tot clanul.Este din acelasi material, doar ca este un actor mai bun.
    Simtul il are foarte dezvoltat in schimb, cu BUNUL SIMT ESTE LA PAMINT comentariile din acest articol confirma ca am dreptate
    Nu stiu pina cind rominii vor inghiti gargara acestor politicieni care doar promit.DACA nu ar fi fost la putere, am putea crede ca pote sunt mai buni.Multi romani se vor imbata de spusele lui Blaga, cica i-ar fi cerut sa nu mai DOPTE MASURI ANTI-CRIZA.....si continua...pentru binele PARTIDULUI!
    Nu am spus si nu voi spune ca toti din opozitie sunt lepre ori toti de la guvernare sunt corecti.
    Pina cind ne vom fura caciula unul altuia?
    Pina cind acesti politicieni nebuni ne vor minti si ne vor fura.
    NU VAD CA PINA LA URMA TOT CRAPA SI EI.
    Adica nu se pot bucura de ceea ce au furat.
    CEAUSESCU a crezut ca este vesnic, DAR AI LUI L-AU AJUTAT SA CRAPE.
    Tovarasi FIECARUIA-I VNE RINDUL......putina RABDARE!
  • +7 (7 voturi)    
    blaga (Marţi, 8 februarie 2011, 1:53)

    andu2 [utilizator]

    blaga e depasit, a stat pe mafia din politie cum a stat berceanu pe mafia din transporturi. trebuie un suflu nou
  • +9 (9 voturi)    
    Blaga? (Marţi, 8 februarie 2011, 1:58)

    George [anonim]

    Fara Monica Macovei si Preda in fruntea PDL se duce de ripa tot partidul. Am votat Basescu, am votat PDL, nu pot sa-i suport pe Crin&Po insa incepe sa nu-mi mai fie asa de rusine nici cu impostorii din PDL. Si cita speranta imi pusesem in ei!... Blaga asta nu a cistigat nici o campanie electorala, e un umflat, atita tot. Cine naiba l-o fi pus acolo?! Sau Videanu! Ce va place la astia oameni buni? N-au nici o carisma, zero barat! Sper, in fine, sa le dea Dumnezeu mintea de pe urma PDL-istilor, sa aleaga un om onest, o Macovei, la conducerea partidului, altfel e vai de steaua lor si mai ales de a noastra. O sa vina Crin si Ponta si toti fanariotii lor si nici copiii mei nu vor mai spera la o Romanie civilizata. Frate, chiar incepe sa-mi fie lehamite, acum imi dau seama..
    • +2 (2 voturi)    
      aveti dreptate! (Marţi, 8 februarie 2011, 8:36)

      Langa [anonim] i-a raspuns lui George

      De acord!
    • 0 (0 voturi)    
      CE faceti? (Vineri, 11 februarie 2011, 22:55)

      alma [anonim] i-a raspuns lui George

      Vreti oprocuroare comunista ?
  • 0 (0 voturi)    
    florin piersic (Marţi, 8 februarie 2011, 5:54)

    cireasa [anonim]

    eu pe el l-as alege, are umor, e roman sadea,,,,e batrin a se intelege intelept..un altul ar fi ungureanu, dar,....cine stie ce are ala in cap si bagat de cine...tare sint curios. cu clica veche pe linga el nu imi place ptr romania pe care o visez.
  • +1 (1 vot)    
    Ghicitoare! (Marţi, 8 februarie 2011, 7:04)

    Raluca [anonim]

    Zice lumea ca-i buldog...dar e campion national la Local NONcombat !!!
    L-ati ghicit?
    • 0 (0 voturi)    
      pentru asta ai primit + ? (Marţi, 8 februarie 2011, 14:13)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Raluca

      ?
  • -5 (5 voturi)    
    vot Blaga (Marţi, 8 februarie 2011, 7:43)

    alina [anonim]

    Atata o tot laudati pe d-na Macovei.Pai daca e asa de integra, de ce n-a pus-o Basescu iar ministra justitiei??????? Ca nu mai inteleg.
    Atatea baliverne se spun despre Blaga.
    Daca a fost asa de corupt si de incapabil, de ce s-a folosit Basescu de el pt. TOATE campaniile lui electorale ????? Sau atunci nu era corupt????
    Problema lui Basescu e ca nu accepta ideea ca cineva din partid poate fi la fel de bun ca el si atunci vrea sa distruga tot !!!! Eu v-am creat, eu va distrug pt. ca fara mine sunteti "nimic" !!!!!! Daca isi doreste asa de mult sa promoveze valoarea, cum de o mentine pe Elena Udrea intr-un punct cheie !!! Este ea o valoare pt. PDL !!!!! Ma indoiesc. D-na Ridzi a fost sacrificata pt. ca Elena Basescu sa aiba bani de campanie pt. europarlamentare !!! Oare cine urmeaza la viitoarele alegeri, ca banuiesc ca taticu nu-si lasa odrasla fara post de europarlamentar.
    Acum o lasam pe Ridzi pe mana justitiei, ca si-a facut numarul, iar "noi" suntem corecti si nu intervenim in justitie. Mi-e sila !!!
    D-le Basescu incepeti sa loviti in cei care va pot face concurenta si in cei de care v-ati folosi candva !!!! si nu de dragul "sprijinirii garzii noi", ci pt. a demonstra ca sunteti "Unic" !!!
    • -2 (2 voturi)    
      si ce e nou ? (Marţi, 8 februarie 2011, 14:16)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui alina

      exact la fel a facut de la CDR incoace !

      el a distrus alianta CDR , apoi l-a mazitlit pe 'Petre esti cel mai tare' .

      e un om foarte integru si plin de onoare .:D
  • +4 (4 voturi)    
    Cu Blaga presedinte.... (Marţi, 8 februarie 2011, 8:20)

    Ronin [utilizator]

    ....PDL-ul poate sa adere linistit la USL. Blaga e omu` tuturor. A fost vames, ce naiba....Si pa reforma....
    • 0 (0 voturi)    
      care (Vineri, 11 februarie 2011, 22:48)

      alma [anonim] i-a raspuns lui Ronin

      reforma
  • -2 (2 voturi)    
    Presedintele!!??? (Marţi, 8 februarie 2011, 8:21)

    roobert [anonim]

    Are voie presedintele sa se amestece in alegerile interne ale unui partid? Sa propuna si sa sprijine candidati??
    • -1 (1 vot)    
      DA ... (Marţi, 8 februarie 2011, 14:17)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui roobert

      pentru ca e basescu !
      e the one , e salvatorul romaniei , luptatorul anti comunism , reformatorul statului , stindardul dreptatii .... bla bla ....

      PS sper si eu la multe + ;)
  • +6 (6 voturi)    
    Blaga (Marţi, 8 februarie 2011, 8:35)

    Langa [anonim]

    Blaga este versiunea Hrebenciuc a PDL. Un fost vames ,care ca toti ce sunt arestati zilele astea, s-a imbogatit si stiti doar cum. Il stiu din facultate si era un mediocru. Este prieten cu toti PSD-istii. De ce nu iese la TV-uri sa-i infrunte pe latraii ce dau in partid? Pt ca nu vrea sa-si supere prietenii.
    Blaga nu are nimic cu dreapta, asa cum n-am eu cu stanga...
    • +1 (1 vot)    
      altu (Marţi, 8 februarie 2011, 14:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Langa

      il stii ?

      vai ce chestie , si eu il stiu pe basescu din scoala si a ramas repetent .
      ( ma crezi nu ? )
    • 0 (0 voturi)    
      Oare (Vineri, 11 februarie 2011, 22:52)

      alma [anonim] i-a raspuns lui Langa

      base n- a facut contrabanda???Si in ce timpuri!!!!!!
  • -4 (4 voturi)    
    restructurare (Marţi, 8 februarie 2011, 8:49)

    Caragiale [anonim]

    Dupa abetariile economice facute si solidaritatea ceruta de barosani amaratilor, reformati-va pana nu mai puteti ca tot 15% veti lua in alegeri.

    ha ha ce-mi plac glumele mele
  • -3 (3 voturi)    
    La cat de injurat e Blaga de postacii portocalii (Marţi, 8 februarie 2011, 9:06)

    Bogdan [anonim]

    probabil ca e unica speranta a acestui partid de a scapa de sub dictatura lui Basescu. Dar concubina blonda si totii "bocii" din PDL vor lupta cu unghiile si cu dinti sa pastreze puterea. Sper sa castige "reformatorii" si PDL sa dispara odata cu ei... :)
  • +3 (3 voturi)    
    vrem partidul Alba ca zapada condus de d-na Macove (Marţi, 8 februarie 2011, 9:10)

    robi [anonim]

    Vrem ca doamna Macovei sa creeze odata partidul pe care ni-l tot promite!
  • -2 (2 voturi)    
    ciudat (Marţi, 8 februarie 2011, 9:27)

    costa [anonim]

    Nu stiu daca blaga va fi bun sau nu.Dar vad blogerii de bine cum s-au inhaitat si sunt sincer preocupati de soarta lui blaga.Asta ma face sa gindesc ca poate ar fi bun
  • +5 (5 voturi)    
    Negoita ultima sansa (Marţi, 8 februarie 2011, 9:44)

    neo [anonim]

    Negoita merita o sansa pacat ca s-a manjit cu adriean cred ca S3 il va sustine iar restul tari are ce vedea in urma lui dupa mandatele de la primarie
    • -2 (2 voturi)    
      blaga (Marţi, 8 februarie 2011, 11:18)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui neo

      blaga cel mai bun roman si politician pentru toata romania.serios si de cuvant. sa-l sustinem
    • -2 (2 voturi)    
      OHHHH, nu (Marţi, 8 februarie 2011, 12:41)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui neo

      Nutzi mai repede , decat Livache.
  • +4 (4 voturi)    
    Alegeri in PDL (Marţi, 8 februarie 2011, 11:34)

    costel [anonim]

    Blaga este prieten cu toata lumea,n-are doctrina,se da dupa cum bate vintul.Daca scapa neagatat din anchetele de la vami si politia de frontiera,cred ca ar trebui sa se dea la fund si sa-si creasca nepotii.Daca va ajunge presedintele PDL atunci va da partidul celui care-i ofera cele mai multe avantaje personale.Nu cred in cinstea si corectitudinea lui Blaga mai ales de cind a plecat din Bucuresti cind s-a organizat acea manifestatie a politistilor in Bucuresti.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version