Discutia de Luni. O emisiune HotNews.ro - RFI

Viorel Hrebenciuc a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre alianta USL

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 6 februarie 2011, 19:45 Actualitate | Politic


Viorel Hrebenciuc
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Ce pierde si ce castiga PSD din alianta cu liberalii? De ce ar avea sanse mai mari impreuna decat separat? Conducerile PSD, PNL si PC au semnat sambata, 5 februarie, protocolul de infiintare a Uniunii Social Liberale.

Viorel Hrebenciuc, unul dintre liderii PSD implicati in negocierea protocolului, a discutat online cu cititorii HotNews.ro.

Cele mai bune intrebari vor fi preluate in emisiunea Discutia de Luni, difuzata de HotNews.ro si RFI incepand cu ora 19.00 si realizata de Dan Tapalaga.

Nota redactiei:
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  • Va rugam sa nu adresati mai mult de doua intrebari pentru a da posibilitatea invitatatilor sa raspunda la cat mai multe probleme ridicate de cititori. Postarile lungi sau care contin mai mult de doua intrebari nu vor fi validate Cele mai bune intrebari vor fi preluate in emisiunea Discutia de Luni, difuzata de HotNews.ro si RFI incepand cu ora 19.00 si realizata de Dan Tapalaga. ​


Citeste mai multe despre   













Comentarii alese de moderator

  • Alianta in Bacau (Duminică, 6 februarie 2011, 20:04)
    Leo [anonim]

    Romeo Stavarache, presedintele PNL Bacau a declarat in Gandul ca in Bacau nu va functiona alianta PNL-PSD si ca nu are de gand sa colaboreze cu d-voastra. Cum se va reflecta acest lucru in stabilirea candidatilor? Cum va functiona o alianta, daca nu exista dialog?

  • alianţa PSD cu Liberalii poate fi viabilă ? (Duminică, 6 februarie 2011, 20:16)
    PSD-erbedeul [utilizator]

    1. Consideraţi că alianţa PSD cu un partid minuscul, numit mai întâi UMANIST şi devenit apoi CONSERVATOR, va îmbunătăţi mediatic imaginea destul de boţită a Social-Democraţiei ?
    2. Credeţi că această struţo-cămilă Social Democrată şi în acelaşi timp Liberală va fi agreeată de electoratul care posedă discernământ şi o minimă pregătire cetăţenească ?

  • de ce (Duminică, 6 februarie 2011, 20:28)
    narcis [anonim]

    1. De ce doua partide mai bine cotate in sondaje se unesc in fata unuia mult mai slab (numai PSD-ul are dublu fata de PDL)?Cum se unesc viziuni economice diferite si opuse? Sau de fapt sunt aspecte secundare, principal fiind obtinerea puterii?
    3. Renunta PSD la presidentie pentru postul de premier? In sfarsit PSD poate accede la putere, caci nota de plata pentru toate politicile sociale populiste ale ultimului deceniu a fost platita doar de ultimul partid aflat la guvernare. Va renunta PSD la demagogii fara legatura cu realitatea economica sau va persista in a repeta greselile "statului social fara sustinere economica sustenabila"?(editat de HotNews.ro)

  • locuitor al Bacaului (Duminică, 6 februarie 2011, 20:30)
    IONUT [anonim]

    1. Domnule Hrebenciuc as vrea sa stim si noi ....locuitorii Bacaului daca dumneavostra sunteti multumit de stadiul in care se afla acest oras .....(poate ca intrebarea nu vizeaza activitatea dumneavostra de parlamentar, insa ...cu totii stim ( cunoscatorii stiu de ce) faptul ca domnia voastra pastoreste aceasta urbe de 20 de ani incoace......
    2. Ce parere aveti despre mutarea centrului de putere si influenta reprezentat de binomul Moldova-Oltenia ( sau altfel spus Bacau - Craiova ( Teleorman)) catre Ardeal ( in special zona Arad-Cluj)?

  • Adevaruri istorice oare acum ? (Duminică, 6 februarie 2011, 20:43)
    rov [utilizator]

    Mi-au murit 7 colegi de unitate(01087) in 1989.
    Credeti ca noua alianta are sanse mai mari sa lamureasca cine mi-a ucis colegii ?
    Cu interes,
    Sold Tr. ....

  • alt psd (Duminică, 6 februarie 2011, 21:14)
    andi d. [anonim]

    nu mai votez cu actuala putere, e clar! insa, as dori sa imi spuneti ceva ca sa ma convinga sa votez cu PSD (sau alianta). As dori o alternativa, as vrea sa stiu ce proiecte concrete aveti? De asemenea, cum credeti ca veti convinge electoratul mai educat sa voteze cu Oprisan, Mazare et co? Nu aveti de gind sa ii scoateti o data din partid?

  • ... (Duminică, 6 februarie 2011, 21:35)
    gelu topolovat [anonim]

    1. De ce nu este in stare actuala opozitie sa recunoasca barbateste rezultatul votului democratic (sunteti un om inteligent si ma astept sa nu imi vorbiti de frauda) si ne tot vorbeste de inlaturarea lui Basescu, mai ales dupa scurtarea termenelor aduse de mica reforma?
    2. Exista vreo sansa ca in Romania urmatorilor 10 ani sa vedem un partid preocupat de binele tarii si neangajata in slujba retelelor transpartinice?

  • alianta (Duminică, 6 februarie 2011, 21:46)
    Spock [anonim]

    Stimate Domn,

    Intrebarea mea este simpla:
    Cum puteti convinge electoratul neutru sau fara optiune de vot la ora actuala, sa voteze aceasta uniune, cind printre oamenii din umbra lui Ponta sau Antonescu se afla si personaje cu nume patat de acuzatii de coruptie sau cu trecut de informator al securitatii?
    Presupun ca nu sunt singurul votant din aceasta tara, care astepta cu nerabdare o alternativa la Basescu, insa nu accepta prezenta unor "domni" ca Iliescu, Voiculescu, Vanghelie, Mazare ori Nastase in alianta pe care ar putea pune stampila la anul.

    Va multumesc.

  • _ (Duminică, 6 februarie 2011, 22:09)
    v [anonim]

    Buna ziua dle Hrebenciuc,
    daca se poate sa-mi dati va rog un raspuns la fel de scurt si simplu ca intrebarea:

    impozit progresiv sau cota unica?

  • despre permisiunea de a vorbi (Duminică, 6 februarie 2011, 22:20)
    mary [anonim]

    In cadrul mitingului de la Pitesti in care era aparat Presedintele CJ Nicolescu v-ati exprimat ca v-ati deplasat in acel loc fara a avea permisiunea Presedintelui PSD-ului Domnului Ponta.

    Pentru acordarea acestor raspunsuri aveti permisiunea dl .Ponta?

    Multumesc pentru raspuns.

  • Cum vad eu situatia: (Duminică, 6 februarie 2011, 22:35)
    eu [anonim]

    Locuiesc in afara Romaniei (acolo unde PDL e mai popular decat alte partide). De aici situatia se vede putin altfel, poate si din cauza ca problemele mele de zi cu zi nu sunt influentate de scena politica romaneasca. Am cateva intrebari:
    1. Singurul plan, concret, spus raspicat, al USL este schimbarea lui Base. Restul, cel putin de aici vazut, e gargara, pomana electorala ieftina. Credeti ca e de ajuns acest plan pt a castiga alegerile?

    2. Eu vad, din analize facute de oameni impartiali (blogeri, analisti hotnews), ca in ro nu prea sunt bani si oriccine promite sa de salarii si pensii isi va incalca sigur promisiunea. Asta spun economistii. Tot ei spun, ca dpdv economic actuala directie impusa de Boc (Base) e buna si singura cale de iesire din criza. De ce membrii USL contrazic tot timpul afirmatiile acestea si promit ceva ce stiu ca nu pot respecta?

    ////(editat de HotNews.ro)

  • Cateva intrebari (Duminică, 6 februarie 2011, 22:48)
    dan [anonim]

    ///
    Cum o sa procedati pentru a se evita in 2011 fraudarea alegerilor de catre pdl, pe care ati reclamat-o pentru alegerile prezidentiale din 2009?
    ///
    Daca alianta pnl-pdl ajunge la putere va lua masuri pentru sanctionarea legala a reprezentantilor actualei puteri care au facut abuzuri si au incalcat legea?(editat de HotNews.ro)

  • anticoruptie (Duminică, 6 februarie 2011, 22:59)
    Adrian [anonim]

    Cum veti intensifica lupa anticoruptie? Ca masuri veti lua ca dosarele lui Nastase, Vintu, Voiculesti, Patriciu, Mazare, sa ajunga in instanta pentru ca oamenii astia sa poata sa-si dovedeasca nevinovatia?

  • Vreti partid unic? (Luni, 7 februarie 2011, 0:24)
    Maria [anonim]

    1. Daca "sondajele" se confirma si veti castiga cu cca. 90% insemana ca practic nu vom avea opozitie iar Romania va fi condusa precum Egiptul, de o singura culoare politica. Va pregatiti de dictatura?
    2. Ponta si Antonescu vorbesc de un ajutor financiar din Rusia si China si renuntarea la acordul cu FMI. Ne puteti spune la ce dobanda si cu ce implicatii politice?

  • Ce intelegeti prin social-democratie? (Luni, 7 februarie 2011, 0:52)
    Mihai [anonim]

    Am lucrat sub guvernarea Nastase si acum din fericire nu mai sunt in tara. Stiu cat de mult politizaseti tot ce misca si cum aveati in fiecare ministere oameni care se ocupau numai de comisioane si semnarea de contracte intre 5 si 10 ori valoare de piata.
    1. Aveti de gand sa prescrieti toate faptele guvernului Nastase?
    2. PSD-ul detine in medie oamenii cei mai bogati oameni, iar dupa statistica aproape o avere totala de 34 miliarde euro (raport confidential FMI si CE). Din ce ratiuni ii mai aparati pe cei saraci cand banii lor sunt la membrii PSD?

  • pct.1 din agenda uniunii (Luni, 7 februarie 2011, 1:30)
    mary [anonim]

    Ce a determinat uniunea social- liberala sa plaseze pe prima pozitie, in cadrul protocolului stabilit, : "Înlăturarea de la putere pe cale democratică a actualui regim clientelar mafiot corupt si ineficient" si cum vede practic rezolvat acest punct.

  • justitia (Luni, 7 februarie 2011, 1:32)
    mary [anonim]

    cum vede uniunea rezolvarea prblemelor cu care confrunta justitia: decizii contradictorii, traficul fe influenta inca practicat in instante, s.a.

  • ce proiecte aveti? (Luni, 7 februarie 2011, 3:55)
    Mili Page [anonim]

    Locuiesc inafara tarii si vad situatia Romaniei putin diferit de majoritatea celor de acasa.
    Nu fac parte din nici un partid, am convingeri liberale, iubesc Romania si doresc foarte mult sa se dezvolte, am votat de fiecare data in ultimii 10 ani desi cel mai apropiat consulat este la 200km.
    Nu vreau nimic pentru mine de la politicienii romani, dar voi vota tot timpul.

    Intrebare.

    Aveti proiecte/programe pentru dezvoltarea tarii?

    Convingeti-ma sa va votez data viitoare, am votat o sigura data cu Iliescu cand a candidat impotriva lui Vadim.

  • Programul! (Luni, 7 februarie 2011, 5:07)
    Nae [anonim]

    Poate ptr dvs (opozitia) va intereseaza alianta,oricum ar fi ea,fara forma si context doar ptr a da jos PDL de la guvernare.
    Pentru oameni conteaza programul,ce si de ce?
    Pana acum am auzit doar ca v-ati aliat impotriva lui Basescu &Co dar nu si ce veti face in aceasta formula.
    Asadar,concret,ce veti face? Prefer orice raspuns in afara de cel de a da jos PDL si pe Basescu.

  • 3 scurte intrebari. (Luni, 7 februarie 2011, 5:16)
    Alius [anonim]

    ////

    2)Ce masuri o sa fie luate pentru eficientizarea luptei impotriva coruptiei? Sper ca nu aceleasi de pe vremea PSD-ului, care au dat rezultatele uimitoare pe care le stim cu totii.

    3)Cum o sa reusiti sa evitati acordarea de contracte din banul public pe sistem preferential? Ce masuri juridice veti lua in acest sens?

    Multumesc!(editat de HotNews.ro)

  • ce principii morale are clasa politica romana (Luni, 7 februarie 2011, 6:43)
    Vasile Pancu [anonim]

    Domnule
    1. Despre ce principii politice se mai poate vorbi in Romania cind dreapta se aliaza cu stinga? Credeti ca oamnii sunt la fel ca si politicienii fara nici un principiu moral sa accepte aceste aliante fara fond si forma?
    2. Cind psd va incepe sa aiba un comportament de partid social democrat si sa elimine din rindul sau toti coruptii care au procese pe rol si care se ascund in spatele parlamentului justitiei, etc. De vreo 21 de ani promiteti asta dar rezultatele sunt nule.

  • Buna ziua (Luni, 7 februarie 2011, 8:18)
    kaishakunin [anonim]

    Va marturisesc ca eu nu am votat niciodata nici PDL-ul si nici PSD-ul.

    Puteti sa-mi spuneti pe scurt cu ce este diferit PSD-ul anului 2011 fata de PSD-ul anului 2004, cand a pierdut alegerile?

    Va multumesc si va doresc sa aveti succes in lupta dvs. pentru modernizarea Romaniei.

  • Justitie (Luni, 7 februarie 2011, 8:21)
    Viorica Alexandru [utilizator]

    ce ati vrut sa transmiteti prin sustinerea lui Nicolescu spunand ca nu are importanta ca a incalcat o lege pe langa cat bine a facut?

  • despre liderii locali (Luni, 7 februarie 2011, 8:48)
    teh-nick [anonim]

    Dle deputat, in formula USL cum ve-ti putea promova mai eficient la nivel local liderii PSD ? Va intreb fiind un alegator din zona de vest si cu dezamagire pot spune ca imaginea publica a reprezentantilor PSD este una foarte slaba, ancorata fiind in tot felul de dispute interne.Cand PSD-ul va putea propune lideri de calibrul prof Vasile Puscas, Mihai Tanasescu sau Ioan Mircea Pascu si la nivel local tineri in special? Ma refer aici la personalitati care intotdeauna cand vorbesc chiar au ceva de spus. Multumesc

  • Motivul principal (Luni, 7 februarie 2011, 9:01)
    Marius Ogrean [anonim]

    Care este motivul principal pentru care s-a infiintat USL?

    Credeti ca este o alianta durabila?

  • Lupta anticoruptie (Luni, 7 februarie 2011, 9:18)
    balan m [anonim]

    De ce nu au participat si liberalii la manifestatiile impotriva justitiei si a judecatorilor pt ca acestia sa fie speriati intr-atat incat sa nu mai aiba curajul niciodata sa se ia de membrii PSD ?

  • //// (Luni, 7 februarie 2011, 9:21)
    Lucian Bogdanel [anonim]

    1. Considerati ca aceasta Uniune este cu adevarat functionala sau termenul ei de "garantie" este dat de posibilitatea sau imposibilitatea formarii, in acest an, a unei noi majoritati parlamentare - cu un an inainte de localele si parlamentarele din 2012?


    2. Primarul Bacaului, Stavarache, unul dintre liderii PNL a apreciat ca nu va "preda Bacaul mafiei lui Hrebenciuc". Aceasta declaratie incalca prevederile Protocolului, care stipuleaza ca sunt interzise atacurile publice intre colegi. Care vor fi repercusiunile suportate de Stavarache in contextul USL, mai ales ca Protocolul atesta ca toate deciziile luate la Bucuresti de conducerea Uniunii sunt valabile pentru toate partidele si toti membrii componenti?

  • paritate? (Luni, 7 februarie 2011, 9:31)
    nedumerit [anonim]

    azi, PSD are presedinti CJ in 20 judete. Sa presupunem ca le "pastreaza"in 2012! ce se intampla cu paritatea daca PNL nu-si face planul si nu se alege decat in 10 judete? Va ceda PSD din zestre?

  • si UDMR? (Luni, 7 februarie 2011, 9:33)
    prudent [anonim]

    vad din declaratiile co-presedintilor USL, ca "UDMR ori vine acum alaturi, ori dispare in 2012" . Inseamna asta ca minoritatea maghiara nu mai are loc in parlament sau declaratia nu are acoperire?

  • Intrebari (Luni, 7 februarie 2011, 9:43)
    eu [anonim]

    1. Care sunt politici fiscale ale noii Uniuni?
    Se va trece la o impozitare progresiva , sau se va trece la o relaxare fiscala, cu conditionari pe reinvestirea profitului? Pina acum singurul motor al economiei vine din mediul privat. Ce masuri se vor lua pentru atragerea de noi investitii daca fiscalitatea va creste ?
    2. Noua Uniune va tine cont de rezultatul referendului Parlamentului Unicameral? Daca nu care este viitoarea politica cu privire la modul de alegere a reprezentantilor poporului ?
    a ) Se va reduce numarul de senatori si deputati ?In prezent sunt aproximativ 470 .
    b).Vor fi alesi direct de alegatori ?

  • Este adevarat? (Luni, 7 februarie 2011, 10:19)
    nadia [anonim]

    Este adevarat ca primul lucru pe care l-ati negociat in actuala coalitie este ca va veti pastra locurile eligibile toti parlamentarii actuali? ///(editat de HotNews.ro)

  • Sansa Romaniei (Luni, 7 februarie 2011, 10:26)
    Marian [anonim]

    Credeti ca Romania are vreo sansa de redresare sociala si economica fara ca marile cazuri de coruptie sa fie intr-un fel rezolvate?
    Au murit oameni in mineriade. Credeti ca putem " merge" mai departe fara aflarea vinovatilor si condamnarea lor pentru aceste crime?
    Cum credeti ca se pot rezolva in justitie aceste cazuri cind orice anchetat este imediat aparat de scuturi umane politice? Face PSD + PNL +PC scut impotriva anchetelor / proceselor atunci cind sint amenintati oameni care au contribuit financiar la bunastarea acestor partide?
    Care este scopul acestei aliante in afara de inlaturarea lui Basescu?

  • Veti respecta referendumul? (Luni, 7 februarie 2011, 10:36)
    Dianora [utilizator]

    Exista un referendum aprobat cu larga majoritate pentru reducerea numarului de parlamentari si trecerea la o singura camera. Veti respecta dorinta exprimata a poporului? Cum, mai concret?

  • 2 intrebari (Luni, 7 februarie 2011, 10:42)
    el [anonim]

    1. cand va "presa" PSD/USL" in parlament pentru parlamentul de max 300 de parlamentari?
    2. mai credeti in "flacara violeta"?

  • alianta (Luni, 7 februarie 2011, 10:45)
    ELIS [anonim]

    dle Hrebenciuc ce sase dati aliantei in Bacau unde primarul nu sustine alianta (si mai ales pe dvs) stiind ca psd nu este prea ageat nici de votanti? deasemeni ce zice cota unica sau imp.progresiva?

  • USL? (Luni, 7 februarie 2011, 10:45)
    Maria [anonim]

    Domnule Hrebenciuc,
    Marturisesc ca nu sunt o sustinatoare a partidului dumneavoastra si sunt prea multe moltive sa le insir acum.Dar imi pasa ce se intampla cu aceasta tara este motivul pentru care am ales sa raman in tara.
    Nu imi place politica pentru ca am gasit alte lucruri mai importante de facut,totusi politica trebuie sa aiba la baza doctrine si idei pentru care fiecare partid se lupta sa le puna in practica.Care este doctrina care va facut sa va uniti cu PNL si PC?
    Obiectivul :caderea presedintelui ales prin vot democratic nu este o doctrina ,eu personal ma simpt in pericol (si ca mine sunt foarte multi romani)pentru ca am votat cu actualul presedinte si vreau sa fie schimbat prin vointa poporului si nu a unor dorinte gen:Nastase,Voiculescu,Iliescu etc......

  • Ce se va intampla cu TV-urile de partid? (Luni, 7 februarie 2011, 11:38)
    Viorel [anonim]

    Aveti la dispozitie doua trusturi media (iRealitatea si Antenele) care v-au preluat lupta politica in planul dezinformarii votantilor. Intrebari:
    1. Ce va spune populatia daca veti castiga alegerile cand acum cele doua posturi aduc acuzatii de frauda de zeci de miliarde de euro facute de Basescu si PDL si aceste acuzatii se vor dovedi minciuni?
    2. Crddeti ca cele doua trusturi vor invinge blogosfera unde scriu romani din toate tarile (si care sunt contra PSD) sau aveti de gand sa cumparati si Hotnews?

  • sa ne mai descretim fruntile (Luni, 7 februarie 2011, 11:39)
    alex [anonim]

    Cand Dl Baconschi a fost audiat pt ministerul de externe, l-ati intrebat "de ce credeti ca a spus Papa ca Romania este Gradina Maicii Domnului?".

    As dori sa va pun si eu aceeasi intrebare: de ce credeti ca Papa a spus ca Romania este Gradina Maicii Domnului?

    Va multumesc.

  • Experienta cu coalitii (Luni, 7 februarie 2011, 11:45)
    Fernadez [anonim]

    Parctica a aratat ca in Romania coalitiile nu rezista la putera fara scandaluri si tradari. Si iata intrebarile:
    1 D.p.v. juridic PSD-ul este casatorit cu PC-ul, cu PDL-ul si cu PNL-ul prin casatorii succesive. Nefiind anulate la tribunal aceste mariaje raman active pasiv? PNL-ul la fel: este in DA este in ASL!!!
    2. Credeti ca pentr-o o asa de mare alianta politica, vor ajunge toate posturile de conducere din Romania pana la portarul de scoala?

  • Exemple de social democratii (Luni, 7 februarie 2011, 11:47)
    Cristina [anonim]

    1. De ce continuati sa dati exemple de succes, Grecia si Spania atata timp cat aceste tari guvernate de socialisti sunt falite?
    2. Dati un exemplu de succes de tara europeana care este in prezent guvernata de socialisti?

  • Justitia (Luni, 7 februarie 2011, 11:55)
    Toni [anonim]

    Sunt o potentiala votanta a acestei aliante. Promisiunile insa nu-mi sunt suficiente si vrea sa stiu:
    - ar fi de acord ASL sa se deroge de pricipiul subsidiaritatii si sa trasfere toate cazurile de coruptie (inclusiv Nastase) pe care le suspectati ca fiind comandate de Basescu la Curtea Europeana de justitie?
    - fondurile europene sunt senzitive penal in cazul fraudarii, ceea ce nu este cazul cu banii bugetari. Va renunta ASL la fondurile europene pentru ca sunt prea "birocratice" sau daca nu, pe cine vor pune baronii sa semneze in locul lor?
    Multumesc

  • premier (Luni, 7 februarie 2011, 11:58)
    Gheorghe [anonim]

    Daca va trece motiunea de cenzura pe care USL o va depunde in aceasta sesiune parlamentara, pe cine va propune USL premier la consultarile cu Basescu?

  • Va rog sa comentati (Luni, 7 februarie 2011, 12:08)
    Alina [anonim]

    Lucrez la Comisia Europeana si am vazut recent un studiu facut cu contributia bancilor nationale din statele UE plus Elvetia in care membrii PSD de la varf detin o avere (numai in spatiul UE) in total de 54 miliarde euro. In cazul in care acest raport, deocamdata confidential numai pentru sefii de state si Secretariatul General va fi facut public cum veti reactiona? Scoateti Romania din UE?

  • economia (Luni, 7 februarie 2011, 12:16)
    ionut bondalici [anonim]

    1)-cum veti reda taierile salariale daca veti constata ca guvernul Boc le-a taiat in mod corect
    2)-cum veti proceda in domeniul justitiei avand in vedere ca in cadrul coalitiei exista f.multe persoane corupte si dovedite(ex.cazul Voicu)?

  • Impozite si TVA (Luni, 7 februarie 2011, 12:19)
    Dan [anonim]

    Care va fi politica fiscala a USL? Cota unica? Ce se va intampla cu TVA-ul?

  • si dupa aceea?? (Luni, 7 februarie 2011, 12:21)
    cchris [utilizator]

    Domnule Hrebenciuc,

    Sa presupunem ca aceasta alianta isi atinge unul din principalele scopuri, sa ii inlature pe Basescu si pe PDL. Daca le dati suficient celor din UDMR se rezolva destul de usor si curge din nou apa la moara. Ok. Si dupa aceea??

    Ce aveti de gand sa faceti cu reformele cu impact economic sau cele anti-coruptie aflate in curs? Le considerati utile sau nu?

    Va incurca noul acord cu FMI pe care Basescu vrea sa il semneze sau sperati ca o sa-l inlaturati inainte de semnarea acordului?

    Va multumesc.

  • USL in teritoriu (Luni, 7 februarie 2011, 12:37)
    mirel [anonim]

    In teritoriu la nivel de comune exista o diversitate de aliante.

    Care ar fi masurile pe care le veti lua ca aceasta alianta USL sa functioneze si in teritoriu?

  • Strategii USL? (Luni, 7 februarie 2011, 12:50)
    Dan Chelaru [anonim]

    ////

    3. Agricultura este singurul domeniu unde se pot face progrese majore pe timp scurt (aporximativ doi ani). De ce nu profitam de pozitia de comisar european detinuta de Romania? Care e strategia USL in aceasta directie?

    4. Va pare rau ca ati adus in discutie "flacara violet" dupa ce Traian Basescu a castigat un nou mandat de presedinte? Inca sustineti aceasta idee?(editat de HotNews.ro)

  • sunteti o persoana "controversata" (Luni, 7 februarie 2011, 13:30)
    Bogdan [anonim]

    Sunteti unul dintre personajele pomenite aproape de fiecare data cand este atacat PSD-ul, nu va bucurati de o imagine tocmai pozitiva. In aceste conditii ce v-a determinat sa participati la o discutie pe un site ca Hotnews, care are o pronuntata politica editoriala pro-presedinte si pro-PDL?
    Ce sperati sa obtineti in urma unei "discutii "cu nucleul dur portocaliu?







5620 vizualizari

  • Alianta in Bacau (Duminică, 6 februarie 2011, 20:04)

    Leo [anonim]

    Romeo Stavarache, presedintele PNL Bacau a declarat in Gandul ca in Bacau nu va functiona alianta PNL-PSD si ca nu are de gand sa colaboreze cu d-voastra. Cum se va reflecta acest lucru in stabilirea candidatilor? Cum va functiona o alianta, daca nu exista dialog?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:29)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Leo

      Alianta va functiona pentru ca este mai presus de vointa d-lul Stavarache sau a mea. Este o alianta la nivel national, cu obligativitatea conform protocolului de a functiona si in teritoriu. In principiu, dl Stavarache va fi candidatul Uniunii la primaria mun. Bacau, lucru cu care sunt de acord, si n-am de gand sa candidez la Consiliul Local Bacau, asa cum unii din consilierii domniei sale afirma, iar dl Dragos Benea va fi candidatul Uniunii la presedintia CJ. De altfel, atat dl Stavarache cat si dl Dragos Benea conduc detasat in sondaje, avand oricum prima sansa.
  • alianţa PSD cu Liberalii poate fi viabilă ? (Duminică, 6 februarie 2011, 20:16)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    1. Consideraţi că alianţa PSD cu un partid minuscul, numit mai întâi UMANIST şi devenit apoi CONSERVATOR, va îmbunătăţi mediatic imaginea destul de boţită a Social-Democraţiei ?
    2. Credeţi că această struţo-cămilă Social Democrată şi în acelaşi timp Liberală va fi agreeată de electoratul care posedă discernământ şi o minimă pregătire cetăţenească ?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:31)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      1. Alianta va fi viabila. Componenta mediatica, asa cum o vedeti, fiind intr-adevar importanta in promovarea USL.
      2. Cel putin in momentul de fata aceasta Alianta este agreata de peste 60% din electorat. In ce masura poseda discermanant sau nu, e o alta discutie. Tin sa va reamintesc ca mai sunt tari in care asemenea aliante au functionat, cum dealtfel functioneaza de ani de zile si la PE.
  • de ce (Duminică, 6 februarie 2011, 20:28)

    narcis [anonim]

    1. De ce doua partide mai bine cotate in sondaje se unesc in fata unuia mult mai slab (numai PSD-ul are dublu fata de PDL)?Cum se unesc viziuni economice diferite si opuse? Sau de fapt sunt aspecte secundare, principal fiind obtinerea puterii?
    3. Renunta PSD la presidentie pentru postul de premier? In sfarsit PSD poate accede la putere, caci nota de plata pentru toate politicile sociale populiste ale ultimului deceniu a fost platita doar de ultimul partid aflat la guvernare. Va renunta PSD la demagogii fara legatura cu realitatea economica sau va persista in a repeta greselile "statului social fara sustinere economica sustenabila"?(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:34)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui narcis

      1. Fiecare din partide incearca sa nu ramana izolat pe scena politica. Din acest punct de vedere, PSD-ul este un bun exemplu, fiind un partid care a castigat alegerile si in 2004 si in 2008, dar a ramas in opozitie. Cele doua partide isi doresc sa revina la putere nu de dragul puterii, ci pentru a reusi sa schimbe pozitiv fata Romaniei.

      2. PSD va fi obligat sa renunte la unul din cele doua posturi. Nu sunt de acord cu faptul ca PSD a avut politici sociale populiste, si putem discuta concret daca doriti. De asemenea, si statul social nu este o notiune perimata, asa cum sustine dl presedinte Basescu in momentul de fata.
  • locuitor al Bacaului (Duminică, 6 februarie 2011, 20:30)

    IONUT [anonim]

    1. Domnule Hrebenciuc as vrea sa stim si noi ....locuitorii Bacaului daca dumneavostra sunteti multumit de stadiul in care se afla acest oras .....(poate ca intrebarea nu vizeaza activitatea dumneavostra de parlamentar, insa ...cu totii stim ( cunoscatorii stiu de ce) faptul ca domnia voastra pastoreste aceasta urbe de 20 de ani incoace......
    2. Ce parere aveti despre mutarea centrului de putere si influenta reprezentat de binomul Moldova-Oltenia ( sau altfel spus Bacau - Craiova ( Teleorman)) catre Ardeal ( in special zona Arad-Cluj)?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:38)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui IONUT

      1. Faptul ca eu "pastoresc" aceasta urbe de 20 de ani este o legenda care circula si care, in mare parte, nu este adevarta. Tin sa va reamintesc ca in anii 90, in calitatea pe care o aveam la vremea respectiva, am construit extrem de multe lucruri in Bacau, si pot sa dau niste exemple: peste 3000 de apartamente si cred ca Bacaul are nevoie si astazi de apartamente, doua muzee (de istorie si stiintele naturii), trei cladiri reprezentative (cladirea Bancii Comerciale, cladirea telefoanelor si cladirea directiei de finante). Va reamintesc ca Universitatea G. Bacovia a fost infiintata de o fundatie din care am facut si eu parte si am facut un lucru foarte bun pentru Bacau, dovada conditiile in care invata miile de studenti bacaoani. Nu in ultimul rand, ar trebui sa aflati ca sunt ctitor si initiator al Catedralei din Bacau, care, dupa cum bine stim, este cea mai mare din Romania. Exemplele acestea ar putea continua. Va mai amintesc faptul ca, chiar daca perioada prin care trece Bacaul este mai putin fasta, aceasta nu se datoreaza neaparat celor care conduc Bacaul astazi, ci isi are radacina in criza pe care o traversam cu totii. Sunt convins insa ca Bacaul are potential sa redevina ceea ce a fost.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:39)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui IONUT

      2. Se poate vorbi, intra-adevar, de mutarea centrului de influenta catre zona Arad - Cluj, in contextul in care Guvernul este condus de Emil Boc, fiind dovedit faptul ca principalele investitii au mers spre aceasta zona.
  • Adevaruri istorice oare acum ? (Duminică, 6 februarie 2011, 20:43)

    rov [utilizator]

    Mi-au murit 7 colegi de unitate(01087) in 1989.
    Credeti ca noua alianta are sanse mai mari sa lamureasca cine mi-a ucis colegii ?
    Cu interes,
    Sold Tr. ....
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:41)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui rov

      Mi-e greu sa raspund la intrebarea asta si nu-mi dau seama in ce masura noua Alianta va lamuri aceste lucruri.
  • alt psd (Duminică, 6 februarie 2011, 21:14)

    andi d. [anonim]

    nu mai votez cu actuala putere, e clar! insa, as dori sa imi spuneti ceva ca sa ma convinga sa votez cu PSD (sau alianta). As dori o alternativa, as vrea sa stiu ce proiecte concrete aveti? De asemenea, cum credeti ca veti convinge electoratul mai educat sa voteze cu Oprisan, Mazare et co? Nu aveti de gind sa ii scoateti o data din partid?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:43)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui andi d.

      Am foarte mare incredere in cei doi co-presedinti ai Uniunii, in Crin Antonescu si in Victor Ponta. Cunosc discutiile care se duc pentru programele care vor fi implementate si sunt convins ca va vor convinge sa votati aceasta Alianta.

      In legatura cu Oprisan si Mazare, nu decid nici eu, nici dvs in privinta viitorului lor, ci doar electoratul, in fata caruia se vor prezenta.
  • ... (Duminică, 6 februarie 2011, 21:35)

    gelu topolovat [anonim]

    1. De ce nu este in stare actuala opozitie sa recunoasca barbateste rezultatul votului democratic (sunteti un om inteligent si ma astept sa nu imi vorbiti de frauda) si ne tot vorbeste de inlaturarea lui Basescu, mai ales dupa scurtarea termenelor aduse de mica reforma?
    2. Exista vreo sansa ca in Romania urmatorilor 10 ani sa vedem un partid preocupat de binele tarii si neangajata in slujba retelelor transpartinice?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:47)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui gelu topolovat

      1. Intotdeauna am recunoscut votul democratic. In ceea ce priveste frauda, vrand-nevrand trebuie sa vorbesc despre ea pentru ca ceea ce s-a intamplat cu votul din diaspora este cel mai bun exemplu care se poate da. Atata timp cat sunt peste 30 de sectii de vot care au peste 2000 de votanti, nu mai repet exemplul celebru cu Parisul (3737 de votanti), aceasta in contextul in care intr-o sectie de vot intre orele 7 si 21, calculand 4 minute pentru fiecare votant, 5 cabine de vot, doua stampile si o urna, aici nu pot vota mai mult de 1050 de oameni. Acesta a fost calculul care s-a facut atunci cand am initiat legea electorala. Concluziile le trageti dvs.

      2. Vazandu-i pe cei doi presedinti si cunoscandu-le background-ul,sunt convins ca aceasta sansa exista.
  • alianta (Duminică, 6 februarie 2011, 21:46)

    Spock [anonim]

    Stimate Domn,

    Intrebarea mea este simpla:
    Cum puteti convinge electoratul neutru sau fara optiune de vot la ora actuala, sa voteze aceasta uniune, cind printre oamenii din umbra lui Ponta sau Antonescu se afla si personaje cu nume patat de acuzatii de coruptie sau cu trecut de informator al securitatii?
    Presupun ca nu sunt singurul votant din aceasta tara, care astepta cu nerabdare o alternativa la Basescu, insa nu accepta prezenta unor "domni" ca Iliescu, Voiculescu, Vanghelie, Mazare ori Nastase in alianta pe care ar putea pune stampila la anul.

    Va multumesc.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:49)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Spock

      Eu as fi mai nuantat in a face nominalizari, dar trebuie sa luati in considerare si faptul ca cele doua partide au traversat un proces de reforma.
  • _ (Duminică, 6 februarie 2011, 22:09)

    v [anonim]

    Buna ziua dle Hrebenciuc,
    daca se poate sa-mi dati va rog un raspuns la fel de scurt si simplu ca intrebarea:

    impozit progresiv sau cota unica?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:50)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui v

      Impozit progresiv mai mic.
  • despre permisiunea de a vorbi (Duminică, 6 februarie 2011, 22:20)

    mary [anonim]

    In cadrul mitingului de la Pitesti in care era aparat Presedintele CJ Nicolescu v-ati exprimat ca v-ati deplasat in acel loc fara a avea permisiunea Presedintelui PSD-ului Domnului Ponta.

    Pentru acordarea acestor raspunsuri aveti permisiunea dl .Ponta?

    Multumesc pentru raspuns.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:51)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui mary

      Nu, nu am permisiunea d-lul Ponta nici pentru aceste raspunsuri. Si in general, de-a lungul anilor, cand mi-am exprimat parerile, nu am cerut permisiunea cuiva.
  • Cum vad eu situatia: (Duminică, 6 februarie 2011, 22:35)

    eu [anonim]

    Locuiesc in afara Romaniei (acolo unde PDL e mai popular decat alte partide). De aici situatia se vede putin altfel, poate si din cauza ca problemele mele de zi cu zi nu sunt influentate de scena politica romaneasca. Am cateva intrebari:
    1. Singurul plan, concret, spus raspicat, al USL este schimbarea lui Base. Restul, cel putin de aici vazut, e gargara, pomana electorala ieftina. Credeti ca e de ajuns acest plan pt a castiga alegerile?

    2. Eu vad, din analize facute de oameni impartiali (blogeri, analisti hotnews), ca in ro nu prea sunt bani si oriccine promite sa de salarii si pensii isi va incalca sigur promisiunea. Asta spun economistii. Tot ei spun, ca dpdv economic actuala directie impusa de Boc (Base) e buna si singura cale de iesire din criza. De ce membrii USL contrazic tot timpul afirmatiile acestea si promit ceva ce stiu ca nu pot respecta?

    ////(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:54)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui eu

      1. Intr-adevar, discutiile in jurul schimbarii lui Basescu au aparut mult mai des decat planurile concrete referitoarea la ceea ce avem de gand sa facem. Aceasta este si preocuparea noastra, de altfel. In ceea ce priveste promisiunile referitoare la salarii si pensii, nu sunt de acord cu ceea ce spun unii economisti si s-a dovedit acest lucru de-a lungul anilor. De altfel, in momentul de fata, exista un curent foarte puternic in afara Romaniei care spune ca nu masurile de austeritate sunt cele care vor duce la cresterea economica. Exemplul cel mai bun pe care-l avem este cel al SUA si a manierei in care Obama incearca sa iasa din criza. Nu numai americanii sunt cei care sustin acest lucru, ci si economistii japonezi.
  • Cateva intrebari (Duminică, 6 februarie 2011, 22:48)

    dan [anonim]

    ///
    Cum o sa procedati pentru a se evita in 2011 fraudarea alegerilor de catre pdl, pe care ati reclamat-o pentru alegerile prezidentiale din 2009?
    ///
    Daca alianta pnl-pdl ajunge la putere va lua masuri pentru sanctionarea legala a reprezentantilor actualei puteri care au facut abuzuri si au incalcat legea?(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:55)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan

      Suntem si noi preocupati sa evitam fraudarea alegerilor. Sincer, pana acum n-am gasit niste solutii extraordinare pentru acest lucru.

      In ceea ce priveste sanctionarea celor care au incalcat legea, poate ati remarcat faptul ca dl Ponta sustine aproape in fiecare declaratie acest lucru.
  • anticoruptie (Duminică, 6 februarie 2011, 22:59)

    Adrian [anonim]

    Cum veti intensifica lupa anticoruptie? Ca masuri veti lua ca dosarele lui Nastase, Vintu, Voiculesti, Patriciu, Mazare, sa ajunga in instanta pentru ca oamenii astia sa poata sa-si dovedeasca nevinovatia?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:56)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adrian

      Dosarele celor nominalizati sunt de acum in instanta si instanta trebuie sa se pronunte in legatura cu vinovatia sau nevionovatia lor.
  • Vreti partid unic? (Luni, 7 februarie 2011, 0:24)

    Maria [anonim]

    1. Daca "sondajele" se confirma si veti castiga cu cca. 90% insemana ca practic nu vom avea opozitie iar Romania va fi condusa precum Egiptul, de o singura culoare politica. Va pregatiti de dictatura?
    2. Ponta si Antonescu vorbesc de un ajutor financiar din Rusia si China si renuntarea la acordul cu FMI. Ne puteti spune la ce dobanda si cu ce implicatii politice?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 12:59)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Maria

      1. In nici un caz nu vom castiga cu 90%, iar in ceea ce priveste dictatura, cu atat mai putin.

      2. In ceea ce priveste China, sunt de acord ca putem apela la un ajutor financiar, asa cum au facut-o Grecia, cum incearca sa faca Portugalia, Spania, cum fac Franta si Germania care au semnat contracte de zeci de miliarde de euro cu chinezii. In ce priveste Rusia, nu cred ca se pune problema unui ajutor financiar, ci doar a faptului ca putem dezgheta relatiile economice cu Rusia, asa cum au facut toate tarile din Europa.
  • Ce intelegeti prin social-democratie? (Luni, 7 februarie 2011, 0:52)

    Mihai [anonim]

    Am lucrat sub guvernarea Nastase si acum din fericire nu mai sunt in tara. Stiu cat de mult politizaseti tot ce misca si cum aveati in fiecare ministere oameni care se ocupau numai de comisioane si semnarea de contracte intre 5 si 10 ori valoare de piata.
    1. Aveti de gand sa prescrieti toate faptele guvernului Nastase?
    2. PSD-ul detine in medie oamenii cei mai bogati oameni, iar dupa statistica aproape o avere totala de 34 miliarde euro (raport confidential FMI si CE). Din ce ratiuni ii mai aparati pe cei saraci cand banii lor sunt la membrii PSD?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:01)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihai

      1. Nu avem de gand sa prescriem nici o fapta. Daca aveti cunostinta de contracte si comisioane, nu aveti decat sa le faceti publice.

      2. Am retineri ca PSD-ul are cei mai bogati oameni.
  • pct.1 din agenda uniunii (Luni, 7 februarie 2011, 1:30)

    mary [anonim]

    Ce a determinat uniunea social- liberala sa plaseze pe prima pozitie, in cadrul protocolului stabilit, : "Înlăturarea de la putere pe cale democratică a actualui regim clientelar mafiot corupt si ineficient" si cum vede practic rezolvat acest punct.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:02)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui mary

      Faptul ca ne propunem sa inlaturam de la putere pe cale democratica este cerut de 80% din populatie.
  • justitia (Luni, 7 februarie 2011, 1:32)

    mary [anonim]

    cum vede uniunea rezolvarea prblemelor cu care confrunta justitia: decizii contradictorii, traficul fe influenta inca practicat in instante, s.a.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:03)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui mary

      Problemele justitiei nu cred ca pot fi rezolvate nici imediat si nici usor, dar depolitizarea ei este una din caile de rezolvare.
  • ce proiecte aveti? (Luni, 7 februarie 2011, 3:55)

    Mili Page [anonim]

    Locuiesc inafara tarii si vad situatia Romaniei putin diferit de majoritatea celor de acasa.
    Nu fac parte din nici un partid, am convingeri liberale, iubesc Romania si doresc foarte mult sa se dezvolte, am votat de fiecare data in ultimii 10 ani desi cel mai apropiat consulat este la 200km.
    Nu vreau nimic pentru mine de la politicienii romani, dar voi vota tot timpul.

    Intrebare.

    Aveti proiecte/programe pentru dezvoltarea tarii?

    Convingeti-ma sa va votez data viitoare, am votat o sigura data cu Iliescu cand a candidat impotriva lui Vadim.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:04)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mili Page

      Proiectele si programele pentru dezvoltarea Romaniei vor fi dezbatute in perioada care urmeaza. Sunt convins ca votul pe care-l veti da Uniunii nu-l veti regreta.
  • Programul! (Luni, 7 februarie 2011, 5:07)

    Nae [anonim]

    Poate ptr dvs (opozitia) va intereseaza alianta,oricum ar fi ea,fara forma si context doar ptr a da jos PDL de la guvernare.
    Pentru oameni conteaza programul,ce si de ce?
    Pana acum am auzit doar ca v-ati aliat impotriva lui Basescu &Co dar nu si ce veti face in aceasta formula.
    Asadar,concret,ce veti face? Prefer orice raspuns in afara de cel de a da jos PDL si pe Basescu.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:05)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Nae

      Aceasta este si chestiunea pe care am remarcat-o si eu, ca vorbim prea mult de Basescu si prea putin de programe. Vom corecta acest lucru in perioada urmatoare.
  • 3 scurte intrebari. (Luni, 7 februarie 2011, 5:16)

    Alius [anonim]

    ////

    2)Ce masuri o sa fie luate pentru eficientizarea luptei impotriva coruptiei? Sper ca nu aceleasi de pe vremea PSD-ului, care au dat rezultatele uimitoare pe care le stim cu totii.

    3)Cum o sa reusiti sa evitati acordarea de contracte din banul public pe sistem preferential? Ce masuri juridice veti lua in acest sens?

    Multumesc!(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:08)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alius

      V-as minti acum daca v-as spune ca stiu masurile care vor fi luate impotriva coruptiei. Reamintesc depolitizarea justitiei. In legatur cu acordarea de contracte din banii publici in sistem preferential, nu uitati ca noi suntem cei care am regimul de publicitate al licitatilor prin sistem informatic.
  • ce principii morale are clasa politica romana (Luni, 7 februarie 2011, 6:43)

    Vasile Pancu [anonim]

    Domnule
    1. Despre ce principii politice se mai poate vorbi in Romania cind dreapta se aliaza cu stinga? Credeti ca oamnii sunt la fel ca si politicienii fara nici un principiu moral sa accepte aceste aliante fara fond si forma?
    2. Cind psd va incepe sa aiba un comportament de partid social democrat si sa elimine din rindul sau toti coruptii care au procese pe rol si care se ascund in spatele parlamentului justitiei, etc. De vreo 21 de ani promiteti asta dar rezultatele sunt nule.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:09)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vasile Pancu

      1. Cred ca lumea este mai putin framantata de ideologie, si este preocupata de imbunatatirea situatiei economice a Romaniei.
      2. In momentul de fata, la Parlament nu mai exista nici un fel de dosar pe rol, decat doua ale PDL-ului. Procesele celor din PSD sunt in curs de derulare.
  • Buna ziua (Luni, 7 februarie 2011, 8:18)

    kaishakunin [anonim]

    Va marturisesc ca eu nu am votat niciodata nici PDL-ul si nici PSD-ul.

    Puteti sa-mi spuneti pe scurt cu ce este diferit PSD-ul anului 2011 fata de PSD-ul anului 2004, cand a pierdut alegerile?

    Va multumesc si va doresc sa aveti succes in lupta dvs. pentru modernizarea Romaniei.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:10)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui kaishakunin

      In proportie de 80%, cei care sunt astazi in conducerea partidului nu erau in 2004.
  • Justitie (Luni, 7 februarie 2011, 8:21)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ce ati vrut sa transmiteti prin sustinerea lui Nicolescu spunand ca nu are importanta ca a incalcat o lege pe langa cat bine a facut?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:11)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Tocmai aici este problema, ca dl Nicolescu nu a incalcat nici o lege.
  • despre liderii locali (Luni, 7 februarie 2011, 8:48)

    teh-nick [anonim]

    Dle deputat, in formula USL cum ve-ti putea promova mai eficient la nivel local liderii PSD ? Va intreb fiind un alegator din zona de vest si cu dezamagire pot spune ca imaginea publica a reprezentantilor PSD este una foarte slaba, ancorata fiind in tot felul de dispute interne.Cand PSD-ul va putea propune lideri de calibrul prof Vasile Puscas, Mihai Tanasescu sau Ioan Mircea Pascu si la nivel local tineri in special? Ma refer aici la personalitati care intotdeauna cand vorbesc chiar au ceva de spus. Multumesc
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:12)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui teh-nick

      Am promovat o multime de tineri la nivel local. Din nefericire, inca nu sunt suficient de cunoscuti.
  • Motivul principal (Luni, 7 februarie 2011, 9:01)

    Marius Ogrean [anonim]

    Care este motivul principal pentru care s-a infiintat USL?

    Credeti ca este o alianta durabila?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:13)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      Castigarea alegerilor si impunerea unui nou guvern.
  • Lupta anticoruptie (Luni, 7 februarie 2011, 9:18)

    balan m [anonim]

    De ce nu au participat si liberalii la manifestatiile impotriva justitiei si a judecatorilor pt ca acestia sa fie speriati intr-atat incat sa nu mai aiba curajul niciodata sa se ia de membrii PSD ?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:13)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui balan m

      Noi nu am facut manifestatie impotriva justitiei si a judecatorilor. Am facut un singur mitting, la sediul PSD-ului din Pitesti.
  • //// (Luni, 7 februarie 2011, 9:21)

    Lucian Bogdanel [anonim]

    1. Considerati ca aceasta Uniune este cu adevarat functionala sau termenul ei de "garantie" este dat de posibilitatea sau imposibilitatea formarii, in acest an, a unei noi majoritati parlamentare - cu un an inainte de localele si parlamentarele din 2012?


    2. Primarul Bacaului, Stavarache, unul dintre liderii PNL a apreciat ca nu va "preda Bacaul mafiei lui Hrebenciuc". Aceasta declaratie incalca prevederile Protocolului, care stipuleaza ca sunt interzise atacurile publice intre colegi. Care vor fi repercusiunile suportate de Stavarache in contextul USL, mai ales ca Protocolul atesta ca toate deciziile luate la Bucuresti de conducerea Uniunii sunt valabile pentru toate partidele si toti membrii componenti?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:16)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Lucian Bogdanel

      1. Uniunea este formata pentru a participa la alegerile locale si parlamentare din 2012.

      2. Repet, nu voi candida nici la Consiliul Local, nici la Consiliul Judetean. O sa incerc sa-mi pastrez mandatul de parlamentar in colegiul in care sunt si in momentul de fata.
  • paritate? (Luni, 7 februarie 2011, 9:31)

    nedumerit [anonim]

    azi, PSD are presedinti CJ in 20 judete. Sa presupunem ca le "pastreaza"in 2012! ce se intampla cu paritatea daca PNL nu-si face planul si nu se alege decat in 10 judete? Va ceda PSD din zestre?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:20)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui nedumerit

      Cred ca este mai putin important daca cel care va castiga este de la PSD sau PNL. Important este sa nu fie de la PDL, pentru ca am vazut ce se intampla.
  • si UDMR? (Luni, 7 februarie 2011, 9:33)

    prudent [anonim]

    vad din declaratiile co-presedintilor USL, ca "UDMR ori vine acum alaturi, ori dispare in 2012" . Inseamna asta ca minoritatea maghiara nu mai are loc in parlament sau declaratia nu are acoperire?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:21)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui prudent

      UDMR-ul, in contextul aparitiei unor noi partide maghiare, are probleme cu intrarea in Parlament in 2012. Acesta este si motivul pentru care Kelemen Hunor propunea scaderea pragului electoral.
  • Intrebari (Luni, 7 februarie 2011, 9:43)

    eu [anonim]

    1. Care sunt politici fiscale ale noii Uniuni?
    Se va trece la o impozitare progresiva , sau se va trece la o relaxare fiscala, cu conditionari pe reinvestirea profitului? Pina acum singurul motor al economiei vine din mediul privat. Ce masuri se vor lua pentru atragerea de noi investitii daca fiscalitatea va creste ?
    2. Noua Uniune va tine cont de rezultatul referendului Parlamentului Unicameral? Daca nu care este viitoarea politica cu privire la modul de alegere a reprezentantilor poporului ?
    a ) Se va reduce numarul de senatori si deputati ?In prezent sunt aproximativ 470 .
    b).Vor fi alesi direct de alegatori ?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:23)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui eu

      1. Nu stiu astazi daca se va trece sau nu la impozitare progresiva. Ce stiu sigur este ca suntem hotarati sa sprijinim mediul privat pentru cresterea economiei Romaniei. Dealtfel, am exemplificat in discutiile noastre interne pozitia pe care guvernele din vest, si ma refer in special la Franta si Germania, le au vis - a - vis de acest subiect.

      In legatura cu noua lege electorala, sustinem in continuare votul uninominal, prevaland in momentul de fata in discutiile purtate optiunea pentru sistemul german de vot.
  • Este adevarat? (Luni, 7 februarie 2011, 10:19)

    nadia [anonim]

    Este adevarat ca primul lucru pe care l-ati negociat in actuala coalitie este ca va veti pastra locurile eligibile toti parlamentarii actuali? ///(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:25)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui nadia

      Acesta nu este primul lucru care s-a negociat, dar nu va ascund faptul ca s-a discutat ca parlamentarii actuali sa-si pastreze colegiile pe care le au, daca si sondajele de opinie sunt favorabile acestui lucru.
  • Sansa Romaniei (Luni, 7 februarie 2011, 10:26)

    Marian [anonim]

    Credeti ca Romania are vreo sansa de redresare sociala si economica fara ca marile cazuri de coruptie sa fie intr-un fel rezolvate?
    Au murit oameni in mineriade. Credeti ca putem " merge" mai departe fara aflarea vinovatilor si condamnarea lor pentru aceste crime?
    Cum credeti ca se pot rezolva in justitie aceste cazuri cind orice anchetat este imediat aparat de scuturi umane politice? Face PSD + PNL +PC scut impotriva anchetelor / proceselor atunci cind sint amenintati oameni care au contribuit financiar la bunastarea acestor partide?
    Care este scopul acestei aliante in afara de inlaturarea lui Basescu?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:26)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Marian

      Niciodata nu am facut scut impotriva anchetelor sau proceselor, iar ceea ce cerem in momentul de fata este in primul rand depolitizarea justitiei.
  • Veti respecta referendumul? (Luni, 7 februarie 2011, 10:36)

    Dianora [utilizator]

    Exista un referendum aprobat cu larga majoritate pentru reducerea numarului de parlamentari si trecerea la o singura camera. Veti respecta dorinta exprimata a poporului? Cum, mai concret?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:47)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dianora

      Vointa poporului trebuie respectata.
  • 2 intrebari (Luni, 7 februarie 2011, 10:42)

    el [anonim]

    1. cand va "presa" PSD/USL" in parlament pentru parlamentul de max 300 de parlamentari?
    2. mai credeti in "flacara violeta"?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:46)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui el

      1. Cred ca incepand cu aceasta sesiune.

      2. In legatura cu fenomenele paranormale, este mult de discutat si nu cred ca putem dezbate acum subiectul.
  • alianta (Luni, 7 februarie 2011, 10:45)

    ELIS [anonim]

    dle Hrebenciuc ce sase dati aliantei in Bacau unde primarul nu sustine alianta (si mai ales pe dvs) stiind ca psd nu este prea ageat nici de votanti? deasemeni ce zice cota unica sau imp.progresiva?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:45)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui ELIS

      Alianta formata este mai presus de vointa mea sau a primarului din Bacau.
  • USL? (Luni, 7 februarie 2011, 10:45)

    Maria [anonim]

    Domnule Hrebenciuc,
    Marturisesc ca nu sunt o sustinatoare a partidului dumneavoastra si sunt prea multe moltive sa le insir acum.Dar imi pasa ce se intampla cu aceasta tara este motivul pentru care am ales sa raman in tara.
    Nu imi place politica pentru ca am gasit alte lucruri mai importante de facut,totusi politica trebuie sa aiba la baza doctrine si idei pentru care fiecare partid se lupta sa le puna in practica.Care este doctrina care va facut sa va uniti cu PNL si PC?
    Obiectivul :caderea presedintelui ales prin vot democratic nu este o doctrina ,eu personal ma simpt in pericol (si ca mine sunt foarte multi romani)pentru ca am votat cu actualul presedinte si vreau sa fie schimbat prin vointa poporului si nu a unor dorinte gen:Nastase,Voiculescu,Iliescu etc......
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:44)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Maria

      sunt de acord cu dvs.
  • Ce se va intampla cu TV-urile de partid? (Luni, 7 februarie 2011, 11:38)

    Viorel [anonim]

    Aveti la dispozitie doua trusturi media (iRealitatea si Antenele) care v-au preluat lupta politica in planul dezinformarii votantilor. Intrebari:
    1. Ce va spune populatia daca veti castiga alegerile cand acum cele doua posturi aduc acuzatii de frauda de zeci de miliarde de euro facute de Basescu si PDL si aceste acuzatii se vor dovedi minciuni?
    2. Crddeti ca cele doua trusturi vor invinge blogosfera unde scriu romani din toate tarile (si care sunt contra PSD) sau aveti de gand sa cumparati si Hotnews?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:44)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Viorel

      1. In primul rand nu-s miniciuni, in al doilea rand cred ca si blogosfera isi va schimba atitudinea fata de noi in perioada urmatoare. Nu pot sa va spun mai mult acum.
  • sa ne mai descretim fruntile (Luni, 7 februarie 2011, 11:39)

    alex [anonim]

    Cand Dl Baconschi a fost audiat pt ministerul de externe, l-ati intrebat "de ce credeti ca a spus Papa ca Romania este Gradina Maicii Domnului?".

    As dori sa va pun si eu aceeasi intrebare: de ce credeti ca Papa a spus ca Romania este Gradina Maicii Domnului?

    Va multumesc.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:42)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui alex

      Daca stiam, nu-l intrebam pe dl. Baconschi, care a fost ambasador la Vatica, si credeam ca stie mai multe.
  • Experienta cu coalitii (Luni, 7 februarie 2011, 11:45)

    Fernadez [anonim]

    Parctica a aratat ca in Romania coalitiile nu rezista la putera fara scandaluri si tradari. Si iata intrebarile:
    1 D.p.v. juridic PSD-ul este casatorit cu PC-ul, cu PDL-ul si cu PNL-ul prin casatorii succesive. Nefiind anulate la tribunal aceste mariaje raman active pasiv? PNL-ul la fel: este in DA este in ASL!!!
    2. Credeti ca pentr-o o asa de mare alianta politica, vor ajunge toate posturile de conducere din Romania pana la portarul de scoala?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:41)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Fernadez

      Juridic, nu avem nici o alianta. Va fi doar cea cu PNL, daca va fi aprobata.
  • Exemple de social democratii (Luni, 7 februarie 2011, 11:47)

    Cristina [anonim]

    1. De ce continuati sa dati exemple de succes, Grecia si Spania atata timp cat aceste tari guvernate de socialisti sunt falite?
    2. Dati un exemplu de succes de tara europeana care este in prezent guvernata de socialisti?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:41)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cristina

      1. Grecia este guvernata de socialisti doar de un an de zile si a fost adusa in situatia in care este de Karamanlis, nu de Papandreou. N-am dat Spania ca exemplu de succes, am vorbit despre faptul ca China era dispusa sa cumpere bond-uri spaniole.

      2. Guverneaza dreapta peste tot, de asta este si Europa in criza. Glumesc.
  • Justitia (Luni, 7 februarie 2011, 11:55)

    Toni [anonim]

    Sunt o potentiala votanta a acestei aliante. Promisiunile insa nu-mi sunt suficiente si vrea sa stiu:
    - ar fi de acord ASL sa se deroge de pricipiul subsidiaritatii si sa trasfere toate cazurile de coruptie (inclusiv Nastase) pe care le suspectati ca fiind comandate de Basescu la Curtea Europeana de justitie?
    - fondurile europene sunt senzitive penal in cazul fraudarii, ceea ce nu este cazul cu banii bugetari. Va renunta ASL la fondurile europene pentru ca sunt prea "birocratice" sau daca nu, pe cine vor pune baronii sa semneze in locul lor?
    Multumesc
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:37)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Toni

      Principiul subsidiaritatii nu se poate aplica aici.
  • premier (Luni, 7 februarie 2011, 11:58)

    Gheorghe [anonim]

    Daca va trece motiunea de cenzura pe care USL o va depunde in aceasta sesiune parlamentara, pe cine va propune USL premier la consultarile cu Basescu?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:35)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Gheorghe

      Haideti sa treaca intai motiunea de cenzura si vorbim dupa.
  • Va rog sa comentati (Luni, 7 februarie 2011, 12:08)

    Alina [anonim]

    Lucrez la Comisia Europeana si am vazut recent un studiu facut cu contributia bancilor nationale din statele UE plus Elvetia in care membrii PSD de la varf detin o avere (numai in spatiul UE) in total de 54 miliarde euro. In cazul in care acest raport, deocamdata confidential numai pentru sefii de state si Secretariatul General va fi facut public cum veti reactiona? Scoateti Romania din UE?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:34)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alina

      N-am auzit de un asemenea raport si sunt convins ca cifra pe care o vehiculati este aberanta.
  • economia (Luni, 7 februarie 2011, 12:16)

    ionut bondalici [anonim]

    1)-cum veti reda taierile salariale daca veti constata ca guvernul Boc le-a taiat in mod corect
    2)-cum veti proceda in domeniul justitiei avand in vedere ca in cadrul coalitiei exista f.multe persoane corupte si dovedite(ex.cazul Voicu)?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:33)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui ionut bondalici

      1. Nu cred ca guvernul Boc le-a taiat in mod corect.

      2. Justitia depolitizata isi va spune cuvantul
  • Impozite si TVA (Luni, 7 februarie 2011, 12:19)

    Dan [anonim]

    Care va fi politica fiscala a USL? Cota unica? Ce se va intampla cu TVA-ul?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:32)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dan

      Nu pot sa raspund in momentul de fata la aceasta intrebare.
  • si dupa aceea?? (Luni, 7 februarie 2011, 12:21)

    cchris [utilizator]

    Domnule Hrebenciuc,

    Sa presupunem ca aceasta alianta isi atinge unul din principalele scopuri, sa ii inlature pe Basescu si pe PDL. Daca le dati suficient celor din UDMR se rezolva destul de usor si curge din nou apa la moara. Ok. Si dupa aceea??

    Ce aveti de gand sa faceti cu reformele cu impact economic sau cele anti-coruptie aflate in curs? Le considerati utile sau nu?

    Va incurca noul acord cu FMI pe care Basescu vrea sa il semneze sau sperati ca o sa-l inlaturati inainte de semnarea acordului?

    Va multumesc.
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:32)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui cchris

      Nu cred ca se va rezolva suficient de usor problema UDMR-ului. In legatura cu reformele, personal sunt de acord ca ele sa continue. Inca nu stiu amanuntele noului acord cu FMI, astfel incat nu ma pot pronunta.
  • USL in teritoriu (Luni, 7 februarie 2011, 12:37)

    mirel [anonim]

    In teritoriu la nivel de comune exista o diversitate de aliante.

    Care ar fi masurile pe care le veti lua ca aceasta alianta USL sa functioneze si in teritoriu?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:29)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui mirel

      Personal am propus ca aceasta alianta sa functioneze de sus si pana jos la nivel de comuna, pentru ca intr-adevar la alegerile locale putem bulversa electoratul daca alianta va functiona numai la nivel de judet si municipiu resedinta de judet.
  • Strategii USL? (Luni, 7 februarie 2011, 12:50)

    Dan Chelaru [anonim]

    ////

    3. Agricultura este singurul domeniu unde se pot face progrese majore pe timp scurt (aporximativ doi ani). De ce nu profitam de pozitia de comisar european detinuta de Romania? Care e strategia USL in aceasta directie?

    4. Va pare rau ca ati adus in discutie "flacara violet" dupa ce Traian Basescu a castigat un nou mandat de presedinte? Inca sustineti aceasta idee?(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:28)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dan Chelaru

      Agricultura si energia sunt domeniile prioritare spre care ne vom indrepta in perioada urmatoare.

      In legatura cu flacara violet, din nefericire eu una am spus si alta s-a inteles.
  • sunteti o persoana "controversata" (Luni, 7 februarie 2011, 13:30)

    Bogdan [anonim]

    Sunteti unul dintre personajele pomenite aproape de fiecare data cand este atacat PSD-ul, nu va bucurati de o imagine tocmai pozitiva. In aceste conditii ce v-a determinat sa participati la o discutie pe un site ca Hotnews, care are o pronuntata politica editoriala pro-presedinte si pro-PDL?
    Ce sperati sa obtineti in urma unei "discutii "cu nucleul dur portocaliu?
    • raspuns (Luni, 7 februarie 2011, 13:50)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bogdan

      In primul rand, raspund cu placere oricarei invitatii din partea HotNews.ro, nu e prima data cand vin aici. Nu mi se pare ca aici se regaseste nucleul dur portocaliu. In legatura cu cat sunt de controversat, cel care m-a atacat intotdeauna a fost in special presedintele Basescu pentru ca, banuiesc eu, am fost unul din adversari. In legatura cu tot ce s-a spus despre mine trebuie sa remarcati si dvs ca, in timp, s-au dovedit a fi simple vorbe in vant.
  • Intrebari pentru raspunsuri (Luni, 7 februarie 2011, 13:52)

    hesse [anonim]

    Argumentati printr-un rationament logic( si nu vorbe goale) cum s-a primenit PSD: Dumneavoastra sunteti unul dintre membrii vechi si ati stat la cutie pana la alegerile de anul trecut cand ati aparut din nou, la fel domnul Nastase si alti membrii ai partidului. Domnul Iliescu are inca o mare influenta, dupa cum a recunoscut si V. Ponta.Pe mine nu m-ati convins.

    Cum se explica ca la link-ul http://www.psd.ro/prezentare.pdf gasim acest paragraf?
    "În loc de echilibru şi simţ al măsurii dreapta politică PDL-PNL a ales promovarea haosului şi anarhiei economice turnând “mult gaz, inclusiv pe datorie, peste foc”.
    Jucati la doua capete?

    Multumesc.
  • psd (Luni, 7 februarie 2011, 14:27)

    laura [anonim]

    Domnule Hrebenciuc,
    Ce credeti ca lipseste psdeului de nu reuseste sa convinga electoratul sa-l voteze? De ce a fost nevoie de alianta, fiind un partid atat de mare? Care sunt punctele slabe ale psd?
  • cota 16% (Luni, 7 februarie 2011, 16:54)

    radu [anonim]

    Buna ziua, puteti comenta va rog daca PSD este de acord cu sustinerea cotei de 16% in contextul aliantei?
  • Un mic plus (Luni, 7 februarie 2011, 19:06)

    Cesar [anonim]

    In raport cu Marga care a venit de acasa cu cateva raspunsuri template cu care a facut copy-paste indiferent de continutul intrebarii (lucru neintalnit nici macar la Vanghele), Hrebe s-a comportat acceptabil. Vad insa ca nu poate accepta ideea ca cei care delapideaza fonduri europene sa fie deferiti Curtii Europene. Tot asa este contra ca marii corupti sa fie judecati de magistrati internationali. Totul devine clar: cu justitia lor si cu banii nostri. In rest vorbe goale.
  • Proocesele in justitie (Luni, 7 februarie 2011, 23:33)

    Catalin [anonim]

    De ce nu recomandati colegilor dumneavoastra care au dosare in justitie, sa renunte la imunitate si alte tertipuri avocatesti prin care amana judecare de fond, astfel incat sa isi poata demonstra nevinovatia in instanta?
    Astfel ati scapa de sintagma de partid corupt. Singurul parlamentar care sa supus justitiei pe care il stiu este T Basescu.
  • consistency (Marţi, 8 februarie 2011, 7:20)

    oilman [anonim]

    Ma amuza raspunsul lui Hrebe la intrebarea 41: In Grecia, criza nu trebuie sa i se puna in circa lui Papandreu, care e la guvernare doar de un an si ceva, cu lui Karamanlis care a fost la putere inainte (e.g.: Socialisti via Nea Democratia)

    In aceasi ordine de idei, poate ca masina de peopaganda a lui Ponta si Crin ar putea sa se gindeasca cum ca actuala criza din romania nu ar trebui atribuita lui Boc, ci guvernarii de stinga a lui Tariceanu ? Dar la urma urmelor in politica romaneasca nu e nevoie de integritate si consistenta, defilarea penalilor si un program genial gen 'Jos Basescu' este ultra suficient. Ce crede domnul Hrebe ?
  • nu m-a convins deloc (Miercuri, 9 februarie 2011, 21:51)

    Mili Page [anonim]

    Viorel Hrebenciuc
    Proiectele si programele pentru dezvoltarea Romaniei vor fi dezbatute in perioada care urmeaza. Sunt convins ca votul pe care-l veti da Uniunii nu-l veti regreta.

    ..........................

    raspunsul dumneavoastra nu m-a convins deloc domule Hrebenciuc

    multumesc ca a-ti raspuns intrebarii mele


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică