Ion Iliescu: In anii '90 parlamentarul Traian Basescu a votat pentru suspendarea presedintelui Iliescu. In 2007, electoratul nu a inteles necesitatea suspendarii presedintelui

de Alina Neagu HotNews.ro
Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:03 Actualitate | Politic

Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a declarat, sambata, in ziua in care conducerile PSD, PNL si PC valideaza alianta dintre Partidul Social-Democrat si Alianta de Centru - Dreapta PNL-PC, ca aceste formatiuni "au gasit un ce comun, care este interesul national", insa "nimeni nu isi schimba platforma proprie ideologica, nu face concesii".

El a adaugat ca spera ca aceasta alianta "sa reziste mult, pentru ca temelia ei e bine asezata, bine gandita" si ca va fi "o alternativa vaibila pentru a scapa tara de aceasta criza nenorocita", admitand si ca "e firesc sa fie voci impotriva, nu stiu motivatia fiecaruia in parte".

Intrebat daca noua alianta politica isi propune o eventuala suspendare a sefului statului, Iliescu a raspuns ca "in functie de conjunctura, cand se incalca constitutia, Parlamentul se pronunta pe suspendarea lui. In anii '90, domnul Basescu, in calitate de parlamentar, a votat pentru suspendarea presedintelui Iliescu. In 2007, Parlamentul s-a pronuntat pentru suspendare, dar electoratul nu a inteles necesitatea acesteia".


Citeste mai multe despre   



  
3059 vizualizari
  • +61 (65 voturi)    
    trebuia sa mergi la puscarie (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:18)

    ned [anonim]

    trebuia sa fie judacat iliescu, nu suspendat...sunt mortii revolutiei si ai mineriadelor care isi asteapta vinovatii.
    Iata statul lui iliescu corupt pana in maduva oaselor, iata unde ne-a dus votul cu autobuzul si cu galeata de malai..o saracie crasa si o coruptie greu de starpit!
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:24)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ned

      in jud. Cluj, la alegerile din 2009, directorul AJOFM, pedelistul Daniel Don, a fost filmat in timp ce cara tigani din Turda la vot cu masina institutiei! cu asemenea politicieni si asemenea alegatori, nu ma mir ca suntem cum suntem...
    • 0 (0 voturi)    
      de ce nu a fost judecat? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:34)

      carmaci [anonim] i-a raspuns lui ned

      Cine a fost la putere in ultimii ani?
    • 0 (0 voturi)    
      si daca nu mai este Ili.. pe cine bagam? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:07)

      persanul [anonim] i-a raspuns lui ned

      trebuia judecat la fel cum trebuie judecati toti care fac trafic de influenta, dau sau iau spaga-mita-atentii
      pana nu o sa devenim cu toti mai responsabili si corecti nu o sa avem justitie dreapta si nici progres
  • 0 (0 voturi)    
    WTF?! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:22)

    Adonis78 [utilizator]

    Chiar nu inteleg ce vrei sa spui? Esti mahnit ca au incercat sa te dea jos sau ca Basescu nu a fost suspendat in 2007?

    Daca esti siderat de prima varianta, well ar trebui sa te uiti la ce-ai facut pana in 89, in 89 si 90. Cred ca ai sa gasesti motive sufieciente sa iti dai seama ca meritai suspendat.

    Daca esti siderat ca nu a picat Basescu in 2007, atunci ar trebui sa te uiti la ce ai facut tu si al ce porcarii i-ati pus voi in spate, dar mai ales la procentul covarsitor de oameni care au votat impotriva suspendarii...

    Dar ce-mi bat eu gura cu tine, tu vei fi catalogat in analele istoriei ca omul care a tras Romania in jos, mai ceva ca cele 2 razboaie mondiale. Istoria te va judeca, si ma rog lui Dumnezeu sa te judece si o instanta penala pentru ce ai facut acestei tari. Astept ziua cand ziarele vor titra: Fostul presedinte al Romaniei, Ion Iliescu a fost condamnat definitiv in dosarul revolutiei romane si cel al mineriadelor... Zi merci ca imi doresc asta si nu: Fostul presedinte al Romaniei, Ion Iliescu a murit de cancer osos intr-o clinica privata din Siberia
  • 0 (0 voturi)    
    asa e (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:22)

    daniel c [anonim]

    electoratul nu a inteles, ca PSD-PNL-PC faceau de fapt o favoare romanilor. Bai ce prost e asta!!! asta a luat-o razna rau de tot, el crede ca mai reuseste sa spele lumea pe creer cum a reusit in anii '90. Nu nene, nu mai tine.
  • 0 (0 voturi)    
    ce (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:24)

    ady [anonim]

    mizerie de om mai e si ilici asta..
  • 0 (0 voturi)    
    Sa speram ca romanii s-au desteptat (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:24)

    Claudia [anonim]

    Sa speram ca romanii s-au desteptat si vad dincolo de interesele personale ale celor care vor cu orice pret sa ajunga la putere.
    Cred ca Romania a evoluat mult de cand nu a mai fost Iliescu la putere, sa speram ca vom continua evolutia.
  • 0 (0 voturi)    
    Am zis! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:26)

    Caragiale [anonim]

    "aceste formatiuni "au gasit un ce comun, care este interesul national", insa "nimeni nu isi schimba platforma proprie ideologica, nu face concesii".

    Dar vor guverna impreuna tara !!!!!!!

    Caragiale:
    "Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele... esenţiale... Din această dilemă nu puteţi ieşi... Am zis!"
  • 0 (0 voturi)    
    Iliescu cel tanar si ferice (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:29)

    doru [anonim]

    Electoratul a inteles,spre marea surprindere a manuitorilor de sfori,sa nu faca jocul unei monstruoase coalitii , intre astia ca tine si noii imbogatiti cevor puterea politica in propriul interes.
    Sper sa te vad judecat si sa mori in puscarie....
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt greu de cap (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:30)

    Razvan (360romania.eu) [utilizator]

    Nici acum nu inteleg necesitatea de a suspenda presedintele.

    Mai mult de atat - conform marelui criminal, persist in ignoranta politica - am sa il votez pe Basescu ca prim-ministru cu prima ocazie.
  • 0 (0 voturi)    
    inca un mit spulberat (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:32)

    sucaa [utilizator]

    ca base a fost fsn-ist :)

    unde sunt toti cei care strigau ca base a fost fesenist? :)

    ps: in 2007 electoratul a inteles ce vroiati sa faceti. voi NU ati inteles mesajul!
    inca o tentativa de acest gen si nici urmatoarele alegeri nu le mai castigati. voi va bazati pe sondaje de moment. pe termen lung, asa cum electoratul a parasit pdl-ul la fel va paraseste si pe voi.

    in 90 altfel intelegeam toti democratia. la mineriadele care le-ai organizat, trebuia sa fi judecat si condamnat pana acum.
    ai produs un razboi civil la targu mures si la bucuresti. ti se parea ca suspendarea nu era motivata?

    acum voi vreti sa suspendati pt ca va critica??? hahahaha. sensibililor!!!
  • 0 (0 voturi)    
    gluma anului (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:36)

    nemuritorul [anonim]

    Intrebare duduie zeloasa de la antene: domnule presedinte Iliescu, credeti ca uniunea va conduce tara si dupa 2020?
    Raspuns: tot ce-i posibil, vom vedea atunci...
  • 0 (0 voturi)    
    Esti dus nea Ilici (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:40)

    Andradda [utilizator]

    Dus de tot.
    Asa v-ati laudat si in 2007.
    Dupa sondajele voastre, Basescu ar fi fost demis cu 80%.

    S-a dovedit ca voi, exact aceeasi alianta (plus UDMR si PRM) ati incasat-o de la populatie urat de tot.
    Acele 80% au foat in favoarea lui basescu, nicidecum asa cum ati prezentat voi situatia!
    daca-ti imaginezi ca populatia va da din nou Romania pe mana criminalului Iliescu, a turnatorului Felix si a chiulangiului national Porumbacu, te inseli amarnic.

    Ti-ai pierdut definitiv flerul politic, dle Ilici!
    L-ai pierdut din momentul in care l-ai pus pe Geoana sa candideze.
    Ceea ce faci acum e doar inertia propagandista pe care o ai in sange si care nu te va parasi decat ...stii tu, cand vei fi expus la Sala Palatului sau in cine stie ce alta morga pt VIP-uri!
  • 0 (0 voturi)    
    Daca il ascultai pe Liiceanu, acuma erai respectat (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:46)

    Daniel [anonim]

    Sunteti putini in mijlocul acestui popr, de vreme ce el s-a putut regasi peste noapte cu o asemenea forta si gratie; si totusi multi, daca ati putut face cu putinta, hrani si cautiona oroarea vreme de 40 de ani. Voua, acestor multi-putini, va adresez urmatoarea chemare:

    Lasati o respiratie mai lunga intre ultimul omagiu pe care l-ati scris, intre ultima sedinta in care v-ati exprimat entuziasmul pentru realegerea lui Ceausescu la cel de-al XIV-lea Congres si adeziunea grabita pe care ati venit sa v-o dati in zilele in care timisorenii nu terminasera sa-si ingroape mortii si in care sangele de pe bulevardul Magheru si din Piata Palatului nu se zvantase inca.

    Nu mai strangeti o vreme, barbateste, mana colegilor vostri si nu-i mai priviti senini in ochi. Lasati sa se intrevada o urma de sfiala in privirea voastra. Fiti o vreme stingheri.
    Nu mai apareti la televiziune.
    Nu mai scrieti in ziare.
    Nu va mai ridicati glasul decat pentru o scurta cainta, caci altfel il ridicati din nou in miciuna.

    Lasati cuvintele sa spuna ceea ce spun; nu mai folositi o vreme vorbele "demnitate", "libertate", "constiinta", "dreptate", "popor". Nu asasinati aceste cuvinte.
    Renuntati la alibiuri morale spunanddu-va ca ati facut neincetat raul ca sa puteti face din cand in cand binele.

    Sa nu va fie frica, ci doar, din cand in cand, o lunga si insuportabila rusine. Cautati un parinte care si-a pierdut in zilele acestea copilul si cereti-i iertare. Intrati in noul an meditatitivi. Si aprindeti o lumanare pentru cei morti si pentru voi.

    Iar daca veti da curs acestei chemari, veti inceta sa fiti lichele si veti primi recunostinta noastra. Va vom iubi.
  • +1 (1 vot)    
    da (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:53)

    vali [anonim]

    Este de neimaginat cat tupeu are acest Iliescu...Doamne pana unde poate merge...Chiar nu are ce face acasa...Mail asa ne...am vazut si am simtit ce ai facut 12 ani...mai lasa ne ...Nastase, Iliescu, Mitrea toata clica si toti bolsevicii Romaniei..Va rugam frumos mai lasati ne...
    Poate o sa avem si noi sansa unei vieti ascendente cu mai multa sinceritate , cu mai multa deschidere...OPOZITIE inseamna cu totul altceva decat sa l dati sau urcati pe Basescu...opozitie se refera la legi documente acte progres si multe altele...Va rugam mult lasati ne...Aveti case , pensii, palate acum gata lasati ne...
    e o nesimtire fara egal...O sa ajungem ca la mitinguri sa va rupem capul daca va prindem..Daca nu ne lasa ei , nu ma vom lasa noi...Suntem satui toti si bunica si catelul si purcelul de voi...Iliescu tati termina te odata..
  • -1 (1 vot)    
    ned (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 13:54)

    lenoi [anonim]

    Ma intreb daca nu era Iliescu atunci in 89 mai putea tu sa-ti dai cu parerea. Unde erai in 89 ? Daca ai fi avut cel putin 18 ani cred ca acum nu ai vorbi asa. Sau erai prea batran sa participi si tu la revolutie. Te-ai intrebat vreo data daca lupta din acel moment esua ce se intimpla cu toti care au iesit in fata atunci ?
    Mai bine ai vedea coruptia din acest guvern sa lasam trecutul . Acum sa fim uniti.
  • +1 (1 vot)    
    dreapta judecata! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:07)

    un alegator [anonim]

    deci d-l iliescu ne face prosti in fata, da? adica el era convins ca basescu a calcat constitutia, dar tot noi, prostii nu am inteles acest lucru! pai d-le iliescu ce intelegem noi, prostii, acum, dupa douazeci de ani, e ca am fost intr-adevar prosti cind te-am votat pe tine, comunist gaunos! un fost lingau al lui ceausescu ne-a prostit sa-l alegem si in '90 si in '92 si in 2000! da, am fost prostiti de camarila lui iliescu, dar nu mai, gata! pina aici! spiritul de dreapta din romani trebuie redesteptat! nu putem continua la nesfirsit sa creditam stinga socialista, ce nu are traditie in vana natiunii romane! DESTEPTATI-VA ROMANI ADEVARATI! sa nu mai lasam votul nostru la dispozitia ipocritilor neamului! sa le dam sa ne numere ouale noastre, poate asa vor descoperi adevarata traditie doctrinara, de dreapta, a romanilor!
  • +1 (1 vot)    
    N-am stiut (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:08)

    mariage [utilizator]

    Am aflat ceva nou de la criminalul rosu, Basescu ai toata stima mea daca ai votat impotriva criminalului.
  • +1 (1 vot)    
    convingeri(!?) politico-doctrinare (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:10)

    convinsu' [anonim]

    iata care e datoria oamenilor politici(iar Iliescu, ne place sau nu, e un mare om politic), sa demonstreze necesitatea si utilitatea existentei strutzo-camilei! Totul in interesul boborului, bineinteles!
  • +1 (1 vot)    
    parere (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:14)

    Kris [anonim]

    Suspendarea unui presedinte ar trebui sa se faca in anumite circumstante...incapacitate de a lua decizii, tradarea intereselor statului sau fapte penale...nu in conditiile in care o majoritate parlamentara potrivnica decide acest lucru..
    A inteles un popor, dar nu o mana de politicieni...
    Nu poti sa stabilesti ca obiectiv politic ...suspendarea adversarilor...Se aplica legile concurentei, produsul politic trebuie sa fie superior competitorilor!!
  • +1 (1 vot)    
    acest gunoi al istoriei (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:15)

    veninusrl [utilizator]

    ne ia de prosti, auzi, noi electoratul n-am inteles!
    mars nenorocitule, ai tinut reformele, deci dezvoltarea Romaniei pe loc timp de 7 ani. mi-e scarba de acest individ!
    A tinut sub pulpana lui coruptia in Romania. ce l-as mai scuipa in ochi pe acest gunoi.
  • +1 (1 vot)    
    Istorie ? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:25)

    eu [anonim]

    Intradevar, electoratul nu a inteles nici utilitatea mineriadelor, mici a modului in care a fost promovata incompetenta si coruptia la nivelu administrativ.
    Multumim tovarase Iliescu, pentru ca existi si ne faci constienti de greselile trecutului.
    Pacat pentru noi ca traim in acelasi timp cu unii ca dumneavoastra, in loc sa traim normal si sa invatam la istorie greselile deciziilor dvs .
    Multumim
  • +1 (1 vot)    
    Ehei, daca lumea nu va vrea... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:32)

    dan [anonim]

    voi tot la ciolan trageti. Va doare pe voi undeva de Romania, important e sa ajungeti la paine si la cutit, sa desfiintati DNA si sa "pedepsiti" toti procurorii si judecatorii care v-au deranjat cu dosarele"de buna purtare". Iliescu are mainile manjite de la Rasturnarea Ceausestilor si mineriade si ar trebui sa raspunda pt. faptele sale, sau alea nu se pun?
  • +1 (1 vot)    
    mai draga, ilici (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:42)

    DanDa [utilizator]

    Imi plec capul smerit si recunosc cu tristete ca in 2007 nu am inteles necesitatea suspendarii presedintelui. Imi exprim regretul ca nu am rezonat cu marele carmaci al tuturor timpurilor, tu care ai fost raza de soare a poporului acesta. Iar poporul ce face? Nu intelege necesitatea sa suspende presedintele.
    ITI promitem ca o sa ne amintim de tine ca de o carpa comunista si nu vei fi nicicand uitat. (si da, nici acum nu o sa intelegem necesitatea suspendarii presedintelui - nu l-am votat pe base, nu il plac, dar nici suspendat nu il vreau). E clar, mai draga?
  • +1 (1 vot)    
    :) (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:48)

    ion voicu [anonim]

    draga tovarase presedinte de oroare, te asteapta un patut cald la noi in celula...
    sa nu uiti asta!
  • +1 (1 vot)    
    nu aveti sanse (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:48)

    peleu [anonim]

    psd si pc sunt doua partide pline de mascarici, nu ca in altele nu ar fi.
    iliescule!!!! cosma a facut pentru tine puscarie
  • +1 (1 vot)    
    incomplet (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:49)

    omoni [anonim]

    acest articol este incomplet, din punctul meu de vedere, deoarece nu aexplica si cand s-a intamplat ca presedintele iliescu sa fie in situatia de a fi suspendat si pe care motiv. Eu nu-mi amintesc.
  • +1 (1 vot)    
    tupeu fara margini (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:57)

    Razvan [anonim]

    o lichea care ne-a mintit de la bun inceput cand lovitura de stat a fost numita "revolutie", mai are nerusinarea sa dea lectii de moralitate. pana cand vor mai avea tupeul sa mai apara prin presa. oare se poate uita in oglina?
  • +1 (1 vot)    
    iliescu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:59)

    obs. [utilizator]

    Avea si motive in acord cu Constitutia.
  • +1 (1 vot)    
    interesul national! stiti ce inseamna?!!!??? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 14:59)

    sylvyaun [utilizator]

    Problema voastra e ca nu aveti ideologie! Din pacate, nici unul din partidele care constituie aceasta trista alianta nu are coloana vertebrala. Interesul national la voi e doar abureala pentru prosti. Habar n-aveti ce inseamna si nici nu va pasa. Interesul national este pentru voi INTERESUL PERSONAL! Nici nu s-a constituit bine alianta ca "liderii" ei deja se contrazic in declaratii si se "inteapa". Halal alianta! Doar demagogie! Credeti-ne 45 de ani in comunism +10 ani dupa revolutie, ne-au ajuns!
  • +1 (1 vot)    
    se pare ca... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:03)

    Reader [anonim]

    ...stia cu cine are de-a face. la fel cum si voi stiti ca se strange latul si cu ultimele puteri incercati sa-l dati jos. sper sa nu va reuseasca si sa va vad pe toti vineti de oftica si morti de frica inchisorilor.
  • +1 (1 vot)    
    corect (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:05)

    egem [anonim]

    trebuia sa fii suspendat "mai animalule" nu crezi? asa noi am pierdut.....
  • +1 (1 vot)    
    Iar vorbeste asta ?! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:07)

    D [anonim]

    Esti un putregai care si-a bagat nasul in justitie pentru droghistul lui Tiriac senior, ca presedinte sa te compromiti pt un droghist infantil ca Tiriac junior si sa schimbi procurorii de caz sa iasa limbricul pamantului curat spune multe despre caracterul tau Iliescule. Nu mai ai tu zile de viata cate zile de puscarie ai de executat pt noi. Eject
  • +1 (1 vot)    
    iliescu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:08)

    obs. [utilizator]

    Avea si motive in acord cu Constitutia.Electoratul nu a votat pentru ca nu s-a lasat manipulat si nu se v-a lasat nici acum.
  • +1 (1 vot)    
    mineriadele (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:20)

    alina [anonim]

    ma intreb cand o sa platesti pt tot raul facut Romaniei.
    cand o sa platesti pt privatizarile facute de tine si de anii in care am stat pe loc...
    si pt furaciunile din anii 90 ...
    oare de ce nu taci din gura ?
  • +1 (1 vot)    
    in 2007.... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:27)

    dadan [utilizator]

    in 2007 electoratul trebuia indrumat de mineri ca sa inteleaga necesitatea suspendarii presedintelui...din pacate Iliescu falimentind tara si-a distrus cea mai mare masa de indrumatori democratici echipati cu tarnacoape si lampase.... ce sa-i faci bai Ilici , democratia originala pe care ai abordat-o a avut si dezavantaje ....
  • +1 (1 vot)    
    Ai demonstrat (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:35)

    Catalin [anonim]

    Prin fraza asta
    "In anii '90, domnul Basescu, in calitate de parlamentar, a votat pentru suspendarea presedintelui Iliescu."
    Iliescu a demonstrat ca Basescu nu a fost niciodata de acord cu politica lui Iliescu
  • +1 (1 vot)    
    Criminal nesimtit! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:35)

    Daniel [anonim]

    Si prost pe de-asupra! Sau numai senil?

    Nu mai tin minte dar ... daca este asa cum zice criminalul asta (ca Basescu a votat pentru suspendarea criminalului), ei bine, eu personal ii mai iert lui Basescu inca un sac de pacate!

    Cat despre "neintelegerea" electoratului ... eu cred ca ei, cei 322 de parlamentari nu au inteles nimic ... Cu 75% voturi impotriva a ceea ce ei doreau era clar ca erati rupti complet de interesele poporului. In mod normal trebuiau sa-si prezinte demisia iar Guvernul trebuia sa le impute costul referendumului!
  • +1 (1 vot)    
    Saracul de el,nu stie ! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:40)

    utu [anonim]

    Omul asta are tupeu.Dupa belele in care ne-a bagat are obrazul sa se pronunte si acum in mai toate problemele.Comunistul asta sa ne spuna ce bun a facut el Romaniei. L-a impuscat pe Ceausescu in ziua de Craciun,ingrojind o lume intreaga.
  • +25 (29 voturi)    
    Opiniile unui dinozaur bolsevic... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:44)

    Golan Anticomunist [anonim]

    ... nu intereseaza pe nimeni...
    • +1 (1 vot)    
      ba da,ar trebui (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:15)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui Golan Anticomunist

      sa ne intereseze pe toti.Acest comunist nenorocit nu ar trebui sa mai vorbeasca in libertate.Siret cum este si-a asigurat si ultimii ani girand aceasta mezalianta socialisto-liberala. Parca uniunea astora a fost facuta ca un cocon pentru Voiculescu si Iliescu si prostii nu si-au dat seama ca au fost manipulati.Niste amatori....
    • +1 (1 vot)    
      partida muscalilor,partida francilor si partida (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 21:50)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Golan Anticomunist

      yankeilor..din istorie cunoastem ca orice domn venea in tara romaneasca ,boierii erau impartiti pe platioti de Moscova ,platiti de Stambul ,platiti de Viene ,etc
      in 1990 pentru ca ceausescu a fost rasturnat cu mana rusa dar si cu mana franceza -miterrand a dat ok- ,Iliescu a fost mare prieten cu Radu Campeanu-agent biroul 2-dar mai ales cu patriciu,tariceanu ,luca etc trimisi de seku in partidul liberal nou constituit -de fapt papagalii platiti de francezi !se stie ca Patriciu declara in 1990 ca liberalii se inteleg foarte bine cu iliescu....
      tariceanu si altii ca el au avut joburi numai de la firme franceze-e clar,nu? acum noua alianta Uniunea Sovietica e clar ca are un continut ruso-francez (vezi Franta pusa capra in problema Schengen) impotriva partidei yankeilor ...PDL!!!
      din fericire franco-rusii astia sunt perdanti de 200 de ani si nu exista semne de revigorarea !daca China va investi in Romania ,o va face numai cu aprobare americana si PDL va castiga si urmatoarele alegeri....
  • +1 (1 vot)    
    Naftalina (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:09)

    busymind [anonim]

    I-ar te-au scos astia de la naftalina in loc sa stai sa-ti consumi pensia. Hai mosule fa loc la altii dar sa ne ramai sanatos poate gusti un pic de miros putregai in zabrele inainte sa te ia tanti cu coasa. Ne-am saturat de gargara si si politica voastra de guerrilla comunista - asta faceti trageti in tot ce misca de vreo ...nici nu mai stiu cati ani.
  • +1 (1 vot)    
    alianta disperatilor (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:10)

    iri [anonim]

    Renuntasem sa mai votez dar acum sunt mai hotarat ca niciodata sa revin la vot, abia astept si sper asa sa faca tot mai multi concetateni care doresc sa se schimbe ceva fata de perioada 1990-2008.
  • +1 (1 vot)    
    mda ! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:20)

    trajanus magnus augustus [anonim]

    ioane, nu toti romanii au mintea ta !
    hahahaha !
    de data asta o sa fie invers !
    nu va vota parlamentu' !
    hahahaha !
    de ce va e frica nu scapati !
    hahahaha !
    mie teama ca n'ai sa apuci sa vezi, mai draga !
    hahahahahahaha !
  • +1 (1 vot)    
    Neintelegere (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:41)

    Alegator [anonim]

    Electoratul a inteles foarte bine, voi nu sunteti cuplati la dorintele si necesitatile electoratului. Nu puteti pricepe ca nu toti pot fi pacaliti cu un mic si o bere. Uite ca va papa micul, va bea berea si tot nu va voteaza. Cu actiuni idioate facute cu o frecventa tot mai mare va diminuati din ce in ce mai mult sansele.
  • +1 (1 vot)    
    ?! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:43)

    noua generatie [anonim]

    momentan, cei trecuti de o anumita varsta nu ar trebui lasati sa faca politica, din doua mari motive:
    bolile mintale care apar cu varsta si cel mai important, trecutul comunist. de ce nu a existat la noi, dupa revolutie, o perioada de ineligibilitate pentru colaboratori si comunisti?
  • +1 (1 vot)    
    dacă tăceai filozof mureai (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:51)

    independent [anonim]

    CIOCUL MIC ! - tovarăşe Ilici că tu şi cu fiul bunului tău prieten - Petre Roman, aţi început distrugerea României când aveam toate şansele să devenim un stat de frunte al Europei şi cu un popor care ar fi avut un nivel de trai ridicat. Nemernicilor !
  • +1 (1 vot)    
    Mesaj simplu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:33)

    nano2k [utilizator]

    Pentru ca nu e bine sa doresti moartea nimanui mai ales in spatiul public, ii doresc dlui Iliescu viata lunga sa apuce sa culeaga toate roadele activitatii lui.

    Noi votam tovarasul Ion.
  • +1 (1 vot)    
    Ce "democrat" mizerabil esti! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:41)

    inganduratul [utilizator]

    O sa intri in cartea de istorie drept cel ce a blocat si nenorocit Romania in perioada de dupa revolutie pana la alegerea lui Basescu! Ba chiar si dupa!
  • +1 (1 vot)    
    FDSN (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:44)

    Antirus [utilizator]

    Va mai amintiti de FDSN din anii '90? unicul partid multicolor ?
    Ce este hilar ? cine se uita la TV si este spalat pe creier si crede in aliante" USL" ...bai mitocanilor..voi nu va-ti despartit nici-odata unii de altii..sunteti tot aia din FDSN = unii 4 ani altii 8 ani la guvernare si invers..sau daca nu pur si simplu sariti dintr-un partid? in altul..ca defapt sunt barci cu gauri nu partide...
    Scarba mie de clasa politica si de toti parlamentarii.
  • +1 (1 vot)    
    Ion Iliescu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:51)

    bobitza [anonim]

    Bate campii ! Tataie stai in banca matale si nu te mai da "verde"!
  • +1 (1 vot)    
    Tovarase ION ILICI ILIESCU. (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:56)

    jan [anonim]

    Noi care nu vom vota niciodata ideologia ta comunista
    cred ca bati campii.Ai format alianta comunista si esti fericit.
  • +1 (1 vot)    
    un presedinte (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:57)

    saladin [anonim]

    care a adus minerii in Bucuresti trebuia sa infunde puscaria dupa suspendare, nu sa stea prin incalcarea flagranta a Constitutiei 12 ani la Cotroceni. Poate va veni, totusi, ziua in care sa raspunzi pentru crimele tale...
  • +1 (1 vot)    
    Cine e Iliescu? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 19:12)

    Ioan [anonim]

    Comunistul, CC-istul, KGB-istul, infiltrat in randul revolutionarilor onesti, indrazneste sa mai deschida pliscul, cand locul lui ar trebui sa fie la puscarie. La puscarie nu pentru mineriade sau uciderea demonstrantilor la revolutie, ci pentru subminarea economiei nationale in toti cei 12 ani in care a manipulat intreaga "clasa politica" impotriva propriului popor, in scopul imbogatirii clasei nou formate de capitalisti din fosta clica securisto-activisto-comunista. Prin alianta PSD PNL PC s-au reunit comunistii in scopul acapararii puterii si obtinerii de avantaje total necuvenite. Pe cine cred ei ca mai pacalesc?
  • +1 (1 vot)    
    "criza nenorocita" are un nume: Iliescu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 19:16)

    alex [anonim]

    Sper sa nu moara in patul lui, cum s-a exprimat dl Neagu Djuvara.
  • +1 (1 vot)    
    D-zeu sa-l judece! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 21:00)

    Colette [utilizator]

    Aha, de aici ura asta bolsevica impotriva lui Basescu! Nu suspendat, ci condamnat trebuia sa fie Ilici Iliescu, sa raspunda pt toate crimele din timpul marii agitatii din decembrie 1989! Dar daca nu si-a primit pedeapsa meritata, acum isi da cu parerea si face jocurile prin PSD! Macar D-zeu sa-l pedepseasca daca noi nu suntem in stare sa o facem!
  • +1 (1 vot)    
    Cam tarziu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 21:31)

    Liberalul [anonim]

    Ai dreptate, nea' Nelu cand spui ca electoratul n-a inteles necesitatea suspendarii presedintelui, dar nu in 2007, ci in 1990! Pentru ca daca s-ar fi facut acum 21 de ani, nici matale, nici Basescu nu mai ajungeati in fruntea statului si ce bine ar fi fost pentru milioane de romani, pe cand asa, a fost bine doar pentru cativa, printre care matale si actualul presedinte!
  • +1 (1 vot)    
    Ma bucur.. (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 22:27)

    Constantin1 [utilizator]

    Ma bucur ca sunt extrem de putini oameni dispusi sa mai ia in considerare aberatiile unui individ care a facut extrem de mult rau Romaniei...
  • +1 (1 vot)    
    cinste lui basescu (Duminică, 6 februarie 2011, 0:26)

    dum_i [utilizator]

    nu stiam ca a votat asa, dar cu atat mai mult cinste lui. un om bun, chiar daca neinteles in tara asta de vuvuzele si pomanagii
  • +2 (2 voturi)    
    Criminal membru de onoare! (Duminică, 6 februarie 2011, 3:30)

    mucenic [utilizator]

    Dece Caragiale nu s-a nascut cu un secol mai tarziu? Iliescu, Nastase, Antonescu, Poanta, Mazarica, As vrea sa rad, insa plang.
  • +2 (2 voturi)    
    Pozitii (Duminică, 6 februarie 2011, 6:17)

    Mih. [utilizator]

    Basescu a avut o pozitie corecta in '90.
    Electoratul a avut o pozitie corecta in 2007.
    Iliescu nu a avut si nu are o pozitie corecta de 21 de ani. Pozitia corecta pt Iliescu este in spatele gratiilor.
  • +5 (5 voturi)    
    parsiv (Duminică, 6 februarie 2011, 10:36)

    NMitrea [anonim]

    Parsiv individ si un mare tupeist.I-a urmat exemplul Adrian Nastase,nepotul bieteu Tamara si micul Titulescu,care n-o sa se mai maturizeze.Cred ca romanii s-au convins de veninul acestor ramasite comuniste si o sa procedeze in cosecinta.
  • 0 (0 voturi)    
    Mineriade (Duminică, 6 februarie 2011, 11:40)

    rares.d [utilizator]

    si te-ai folosit de mineri sa scapi de suspendare??? in ani 90 cand base era parlamentar
  • 0 (0 voturi)    
    Ce electorat indisciplinat.... (Duminică, 6 februarie 2011, 12:06)

    Ronin [utilizator]

    ....sa nu asculte ei de nea Nelu......piei Satana!!!
  • +1 (1 vot)    
    din pacate (Duminică, 6 februarie 2011, 13:53)

    visio [anonim]

    nu va fi posibil sa il vedem inchis pe Iliescu desi asta merita; daca l-am baga in puscarie, ne-am discredita noi ca tara; dupa ce romanii l-au ales de 3 ori e cam greu sa explici de ce vrei sa il bagi acum in puscarie; am fi putut miza pe o retragere de bun simt al acestui tradator de neam, dar nu prea se poate...tot ce putem face, este sa uitam de psd, sa mearga la cosul istoriei; asta putem face, si trebuie sa facem tot ce putem si sa reusim..daca imi este permisa o asemenea exprimare de intarire a primei afirmatii.
  • +1 (1 vot)    
    parsivenie (Duminică, 6 februarie 2011, 15:02)

    elena [anonim]

    Ca de obicei Iliescu (ca nu-i pot spune decat tovaras) vorbeste in sofisme. Adica poporul ":Suveran" ,cnform constitutiei promulgata de el nu-i atat de suveran si destept ca sa inteleaga "genialitatea" parlamentarilor de atunci si de acum, care vad ca se repeta intr-un cadru mai "parafat" Prosti ne mai credeti tovarasi: Iliescu , Ponta , Voiculescu , Antonescu , etc....
  • +1 (1 vot)    
    Tovarase Ion Ilici Iliescu,ramasita comunismului. (Duminică, 6 februarie 2011, 15:23)

    diaspora [anonim]

    Cand a suspendat parlamentul presedintele,iar Ilici Iliescu facea campanie electorala pentru suspendare, iar romanii au votat imptriva comunistilor,felixilor etc.
    Cine trebuia sa plateasca milioanele de euro cheltuite pentru suspendare Tovarase ILICI ILIESCU ??.
    Tot poporul Roman a platit politica voastra "COMUNISTA"
  • +1 (1 vot)    
    comentariu (Duminică, 6 februarie 2011, 16:03)

    lenoi [anonim]

    Ma gandesc si ar trebui ca toti cei care acum dupa 21 de ani de la revolutie scriu si vorbesc vrute si nevrute de acei oameni care au fost in primele randuri, nu au privit-o din balcon sau de dupa perdelele din apartament, sa stea si sa gandeasca ce s-ar fi intamplat cu Iliescu,cu Roman, etc. daca regimul ceausescu nu cadea. Da domilor acum e usor sa judecam niste oameni care cu bune si cu rele au facut ceva pentru Romani.
    Ar fi bine sa lasam trectul si sa ne ocupam de prezent de viata mizera pe care o ducem multi, somaj, preturi mari la alimente, gaz, intretinere. Sa de Domnul sa putem iesi cu bine din aceasta iarna. Sa ne batem domnilor cu coruptia actuala .
  • +1 (1 vot)    
    Logica de comunist (Duminică, 6 februarie 2011, 16:31)

    gigi [anonim]

    "In 2007, Parlamentul s-a pronuntat pentru suspendare, dar electoratul nu a inteles necesitatea acesteia".
    Cum sa spui asa ceva? Din contra, electoratul l-a sustinut pe Basescu in cunostinta de cauza, fapt demonstrat de votul referendumului care arata ca 70% dintre cei ce au votat au transmis un mesaj clar grasanilor din parlament si senatorilor ce ocupa scaunele alea de pe vremea FSN-ului, si anume reducerea numarului si constituirea parlamentului unicameral. Aia a fost o alta lupta pierduta de voi toti in fata lui Basescu, si asta pentru ca chiar si dupa 20 de ani criminalii tot criminali raman pentru electoratul ala care "nu intelege" chiar daca justitia asta oloaga nu i-a condamnat pana acum. Vremea vostra a apus mosule.
  • 0 (0 voturi)    
    atentie va rog... (Duminică, 6 februarie 2011, 22:38)

    dorel [anonim]

    vorbeste mumia din cauza careia au murit tinerii la universitate in timpul mineriadelor !
  • 0 (0 voturi)    
    uite cum moare de ciuda (Luni, 7 februarie 2011, 5:07)

    pi [anonim]

    ...ochi pt ochi si dinte pt dinte...nu poate uita Ilici toata viata cum Traian a avut tupeul si a votat pt suspendarea lui.
    Hai Ilici la lupta cea mare...acum ii rindul tau, acum ori niciodata...!


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version